1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Hotel Appelscha

Beoordelingen over Hotel Appelscha 3-sterren

Boerestreek 2, 8426 BP Appelscha, Nederland

#3 van de 7 hotels in Appelscha

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 27 januari 2019

Net ontbijt voor de prijs die we betaald hebben.

spiegel in de badkamer was nog heel vies, met spetters van de vorige gasten . Een minpunt. Kussens lagen voor geen meter.

Net ontbijt voor de prijs die we betaald hebben. Matras was prima.

• Beoordeeld op: 29 december 2018

eenvoudig hotel, maar netjes en schoon.

koffie is echt bagger! na één slok, koffie laten staan, echt niet te drinken!! De kamer was erg heet, er liep een warme buis onder de vloer door, zelfs de tas die erop stond was heet! Waarschijnlijk daardoor ook erg heet in de kamer 's nachts. ontbijt was eenvoudig maar voldeed. Jammer dat het gekookte ei koud was (duidelijk uit de koeling kwam) Wij zouden adviseren om qua inrichting wat meer toe te spitsen op één stijl. De stijl van de kamers was erg goed maar zag je verder in het hotel niet echt terug. Toegevoegde tierelantijntjes.. misschien wat meer vanwege kerst... De ontvangstruimte komt niet krachtig over. Maak een statement met één groot gebaar! (bijvoorbeeld een hele grote pot met bloemen ofzo... of een groot vers boeket op de balie. (en niet allemaal kleine prutserige dingen...) De klassieke lantaarn naast een strakke vaas... kies voor één stijl! concentreer alle infofolders in één hoek dan komt het krachtiger en professioneler over.

bedden erg fijn! Mooie ligging goede prijs

• Beoordeeld op: 28 december 2018

Vriendelijkheid personeel.

Hotel was prima. Geen minpunten..alleen na bevestiging van reservering kreeg ik reclame van booking. com dat ik de kamers nu kon reserveren voor maar 45 euro. En dat is beetje zuur natuurlijk.

Vriendelijkheid personeel. Top ontbijt

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Redelijk verblijf met vriendelijk personeel, maar niet voor herhaling vatbaar.

De hygiene en dan in het bijzonder de badkamer. Haren in de douche en in de wasbak is niet zoals het hoort.

Het ontbijt was oke, behalve de koffie, maar dat is een persoonlijke smaak. De kamer in zijn totaliteit is goed behalve de badkamer.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Eenvoudig en goed hotel, scherpe prijs

Wat gedateerd qua inrichting, kleine badkamer, tv geen HD en niet goed geprogrammeerd

Vriendelijk personeel, nette en schone kamers, prima ontbijt, goed restaurant, goede bedden

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Ik had best langer willen blijven!

De douche is redelijk klein, daar hadden wel wat meer haken mogen hangen om je spullen kwijt te kunnen.

Het is een schattig hotelletje op een prachtige locatie. Het bos ligt aan de overkant van de straat en het centrum met wat restaurantjes is even verderop in de straat. Het hotel zelf is een klein beetje gedateerd, maar dat had ook wel weer zo zijn charme. De kamer ziet er leuk uit. Er is een fijne serre waar je lekker kunt zitten met een goed boek bij de open haard.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Locatie, prijs en vriendelijke ontvangst

Douche was zeer krap met een kapotte douchedeur. En vies warm op de kamers. Ontbijtzaal krap, en er werd veel te laat bijgevuld met brood, beleg etc. koffie uit een automaat heeft niet mijn voorkeur helaas, maar snap wel dat ze dit doen. Vond daarom de prijs voor een ontbijt echt te hoog.

Locatie, prijs en vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima ontbijt, mooie ruime kamer met heerlijke bedden.

Ik vond het jammer dat er geen fruit bij het ontbijt was. Ik ben iemand die het graag heel donker heeft op de slaapkamer. Het minste licht houd mij al uit de slaap. In deze kamer was dat het lichtje van de tv en het licht van de gang onder de deur door.

Prima ontbijt, mooie ruime kamer met heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Keurig hotel, beetje sfeerloos.

Douche was klein. Om kluisje te gebruiken moet je op de knieën. Ontbijt was middelmatig, geen vers brood (zondag) en lauwe melk. Koffie uit automaat. Ook geen fruit.

Het hotel was onberispelijk schoon. De kamer zeer comfortabel. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De service.

De eerste kamer die ik kreeg had geen afstand bediening bij de tv. Deze was klein. Daarop kreeg ik een grote kamer incl tv met afstand bediening aangeboden. Ze waren erg behulpzaam bij het oplossen vh probleem.

De service. Er was aandacht vanuit het personeel mbt comfort vd klant.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Routine lijkt nog te missen maar de potentie om een goed hotel te worden is er zeker

de ruimte in de ontbijtzaal was niet voldoende. Waarom worden de tafels waar 2 personen aan kunnen zitten niet apart gezet. ik ga niet bij iemand aan tafel zitten wel als er een ruimte tussen de tafels zit. Er miste af en toe dingen op de buffettafel bij het ontbijt bv borden.

De ligging van het hotel, de parkeergelegenheid de ruimte om de fietsen te stallen. Het via verschillende kanten het hotel verlaten of binnenkomen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima hotel voor fietsen en wandelen

Kamer is een beetje gedateerd maar heeft prima bedden. We hebben ook heerlijk gegeten maar de entrecote viel wat tegen.

Rustige kamer met prima bedden. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Lekker rustige plek maar niet te ver van het "centrum" als je daar van kunt spreken in Appelscha. Prima locatie om te wandelen en te fietsen want het ligt vlak tegen de natuur aan.

De locatie is prima in het centrum van Appelscha

Het is opgeknapt maar nog steeds wat gedateerd. Één personeelslid deed het ontbijt en de receptie..., logisch dat ze niet alles tijdig kon bijvullen. Echt veel dingen al op rond 9:00 ontbijt

De locatie is prima in het centrum van Appelscha

We hadden een bed en ontbijt in een hotel dat volstrekt niet onze keuze was.

Het hotel belde voor ons naar een ander hotel waar we een kamer kregen. Dit hotel zouden wij zelf nooit hebben geboekt. Oebollig, gedateerd, geen moderne faciliteiten, ver weg van het centrum. Andere optie was er niet. Zijn echt teleurgesteld. Wie de reserveringsfout heeft gemaakt, is ons niet duidelijk. Wij zijn alleen de gedupeerden.

Niet kunnen beoordelen. Bij aankomst op de door ons, via Booking.com, gereserveerde tijd bleek het hotel vol en was er geen kamer beschikbaar.

Niet voor herhaling vatbaar

Kleine kamer met kast als douche. Thermostaatkraan werkt erg moeizaam, pas op anders verbrandt je. Is pas verbouwd en ziet er netjes uit maar niet voor herhaling vatbaar.

Het eten was prima

Genieten van een fijne vakantie in Appelscha . GA DAN NAAR HOTEL APPELSCHA. Elly de Boer/ Annie Pot

Omgeving van het fietshok en binnenruimte voor verbetering vatbaar. Een fietspomp zou niet overbodig zijn.

Prima verzorgd ontbijt, alles werd tijdig aangevuld vriendelijk en behulpzaam personeel, Angelina is een duizendpoot, altijd opgewekt en bereidt tot een praatje. Heeft een perfect overzicht aangaande de werkzaamheden. Alle lof.o

Na een uur ter plaatse te hebben gewacht, bleek mijn...

Dat de kamer dubbelgeboekt was.

Na een uur ter plaatse te hebben gewacht, bleek mijn geboekte kamer bezet! Gelukkig heeft men na veel moeite ergens anders een kamer voor me gevonden.... zodat ik tenminste een bed had.

Overnachting hotel Appelscha

Prijs/kwaliteit staan niet geheel in verhouding. Anno 2018 verwacht je kamer met goede klimaatbeheersing en niet een ventilatortje. Ontbijt was van 7:30 tot 10:00 uur dus ook al kom je om 09:45 verwacht je het zelfde aanbod als pak hem beet 08:00 uur en niet dat als je om croissants vraagt dat ze op hun klokje gaan kijken. Kamer was overigens prima, bedden goed echter badkamer (zover je daarover kunt spreken) is niet meer van deze tijd.

Kamer was prima. Wellicht keus voor maatvoering tv te groot. Ik had hier een bescheidener maatje geïnstalleerd en geïnvesteerd in klimaatbeheersing.

Niet voor herhaling vatbaar.

Één persoonskamers gesitueerd boven restaurant, waar luidsprekers in plafond voor 'meegenieten' van skyradio zorgden. Kamers erg gehorig en gedateerd en goedkoop ingericht. Levend zilvervisje tussen beddengoed. We hadden het op onze wandelschoenen aan kunnen voelen: voor 49 euro per kamer, inclusief ontbijt, mag je ook niet veel verwachten.

Ligging hotel.

Fijn hotel wel.oudbollig

Kan een update gebruiken erg oudbollig

Vriendelijk behulpzaam personeel .De kamer zijn schoon maar verder is het erg oudbollig . Geen fohn staat wel in de infomap

Fijn, rustig, denken met je mee.

Er zit een kluisje in de kamer, en die was niet vastgeschroefd, dus een beetje nutteloos. Maar eh, lekker belangrijk. Dit is een erg toffe plek waar ik graag nog eens heen ga.

Heerlijk rustig, goede kamer en locatie. Wat echt super was, was dat het personeel bereid was om erg met me mee te denken toen ik met een paar lastige verzoeken kwam (waar ze ook gewoon nee op hadden kunnen zeggen). Ik buig voor ze, echt erg gaaf! Ook leuk: de info in het hotelboekje, bijvoorbeeld over de sociale geschiedenis en het anarchistische festival in Appelscha.

fijn

niets aan het hotel. Mijn boeking was schijnbaar niet doorgekomen maar ik kreeg keurig netjes een mooie kamer.

Rustige ligging, grote parkeerplaats, goede prijs-kwaliteitverhouding

Aangenaam en Heerlijk gefietst in de prachtige natuur.

Voor 4 * Hotel, vinden we dat er wel wat meer luxe broodjes en vers op tafel mag en ook het sanitair mag dan wel iets luxer. De warme maaltijd ; het Hoofdgerecht had meer iets van een opgewarmde hap, verder was het goed en de omgeving was prachtig!

eigenlijk niets, personeel is keurig nette bediening prima voor elkaar

avond eten is niet a la carte doch keuze uit vlees of vis, en was prima van kwaliteit en smaak.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

uitstekende locatie voor een bezoek aan het TT circuit in Assen.

nvt

ontbijt was super en uitgebreid ,diner was heerlijk, de kamers kunnen een upgrade gebruiken. Deze waren wel schoon fris en netjes. Bedden zijn goed. Personeel vlot en vriendelijk. De motoren konden gestald worden in het fietsenhok en worden afgesloten.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

goed dat het voor werk was en niet privé bezoek.

Bij aankomst was het zoeken naar personeel om in te checken. Kamer erg sober; kleine tv, vloerbedekking, erg kleine douche, geen balkon terras op begane grond, te zachte bedden. Ontbijt was pas vanaf 8 uur omdat er niet veel mensen waren............ik moest voor werk vroeg op pad....kon eventueel kwartiertje eerder.

De dame 's morgens bij het ontbijt was erg vriendelijk. Wifi verbinding was erg goed.

Kamer voor 1 persoon was niet groot maar had alles wat nodig...

Jammer dat er alleen een klein klepraampje open kon op de kamer.

Kamer voor 1 persoon was niet groot maar had alles wat nodig was met een zeer goed bed. Genoeg ruimte in hotel om gezellig te zitten. Ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima verblijf voor een redelijke prijs

Douche ruimte gedateerd.

Lekker ontbijt, mogelijkheid om zelf lunchpakket samen te stellen en lekker 4 gangen diner voor weinig geld. Prijs voor 1 persoonskamer was goed.

ik was op doorreis en verbleef slechts 1 nacht. Ik was volledig tevreden met mijn verblijf.

1 persoonskamer klein, een beetje gehorig, maar schoon. Bed o.k. Ontbijt standaard, maar voldeet. Mooie rustige omgeving Prijs/kwaliteits-verhouding was erg goed

ontbijt (8-half tien ook op zondag) en dinertijden (van 6 tot half acht) zijn echt niet meer van deze tijd. kamers ietwat gehorig

locatie en faciliteiten in hotel (zitje, kranten, afsluitbare fietsenstalling etc). prijs/kwaliteit goed

De ligging en het ontbijt was goed

Douch stonk enorm, kamer was niet schoon, en liepen veel beesten. Stopcontacten hingen los en was erg warm in de hotelkamer. Personeel was bij inchecken niet aanwezig en duurde lang.

De ligging en het ontbijt was goed

Sober, netjes, vriendelijk. Voor die prijs verwacht je geen franjes !

het diner - 4 gangen is erg veel - en elke gang was ook ruim bedeeld - maar de stijl was verouderd (vb. vis met als groente erbij geserveerd rode kool en appelmoes !). Maar de prijs was absoluut gunstig. Ik zou meer voor kwaliteit kiezen. Maar dat is een persoonlijke keuze. Het publiek was overwegend ouder. Die kunnen dit mogelijk meer waarderen.

ligging - degelijk

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima kwaliteit prijs verhouding.

Douche mag vervangen worden. Ontbijt pas vanaf 8.00, moest eerder weg. Persoon aanwezig wist niet wat precies ermee te doen. Extra aangegeven dieetwens was niets mee gedaan (was überhaupt niet naar gekeken?)

Prima kwaliteit prijs verhouding.

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Goed hotel

Lekker rustig netjes en schoon Goed onbijt

• Beoordeeld op: 10 februari 2019

prijs klopte met de kwaliteit

ontbijt was niet heel uitgebreid

prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 6 februari 2019

Rustige kamer, uitstekende bedden en aparte douche en toilet; ontbijt zeer gevarieerd

• Beoordeeld op: 5 februari 2019

Prima, voor herhaling vatbaar

Badkamer iets ruimer; maar was wel schoon en netjes

Prima kamer; ontbijt OK

• Beoordeeld op: 31 januari 2019

Goed bed en lage prijs

Geen jacuzzi op me kamer

Goed bed en lage prijs

• Beoordeeld op: 27 januari 2019

niet echt van genoten want mijn man was/is ziek geworden.

eigenlijk niks, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

kamer was redelijk, ontbijt was goed al waren sommige dingen op.

• Beoordeeld op: 26 januari 2019

nvt

• Beoordeeld op: 21 januari 2019

Kamers Goed ontbijt Goed Bij dinner zeer vriedelijke bediening en opmaak van kok zeer verzorgt

• Beoordeeld op: 11 januari 2019

heel gastvrij ontvangen!

heel gastvrij ontvangen!

• Beoordeeld op: 8 januari 2019

Envoudige kamer, prettig hotel, prachtige omgeving

Ontbijt in orde maar basic kamer basic, slechts 1 fauteuiltje, kleine doucheruimte

Goed restaurant leuke serre correct , aardig, personeel

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

Prima kamers, leuk restaurant.

Prima kamers, leuk restaurant.

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Prima hotel, beetje gehorig

Badkamer was piepklein. Het hotel is heel erg gehorig

Prima kamer, goed ontbijt, leuke locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 december 2018

Voldeed aan de verwachtingen

Een warm eitje bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Het was in een woord geweldig.

Het was in een woord geweldig. Het voelde als een warm bad. De kamer en de service was uitstekend.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Prima verblijf wanneer je voor de omgeving of gelegenheden buiten het hotel komt.

Badkamer is wat klein. Wel prima douche en wastafel. Wel alles wat nodig is.

Heerlijk bed, leuk opknapte slaapkamer. Basic maar sfeervol.

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Prijs

Verouderd , lekkende douche, gehorig.

Prijs

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Goed kunnen slapen lekker eten perfect

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ontbijt goed, prachtige ligging.

Bij binnenkomst waren er veel vliegen bij het raam.

Ontbijt goed, prachtige ligging.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

voor ons doen een eenvoudig hotel maar wel heel prettig

dat wat we hebben verwacht kwam ook uit

voor ons doen een eenvoudig hotel maar wel heel prettig

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Elke ochtend verse croissantjes.

Elke ochtend verse croissantjes.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Kamer erg klein en gedateerd Ontbijt karig

zou er weer heen gaan

eigenlijk niks was gewoon goed

ontbijt was goed en lekker kamers waren schoon en goed de locatie was perfect vonden wij

Het was prima

De douche was aan de kleine kanthb

Het was prima

• Beoordeeld op: 9 september 2018

top

het menu vond ik wat aan de dure kant . ik miste een plate service

het bed was perfect en ook het ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Alles was oud

Alles was oud

Mooi hotel voor de sterren die het heeft

Badkamer te klein en krap

Mooie tv en slaapkamer

voor herhaling vatbaar

zeer vriendelijk personeel lekker eten

Is al bij al meegevallen.

Het restaurant ondermaats.

Het ontbijt was ok. Mooie fietsomgeving.

Redelijk maar wel erg basic

Badkamer waar je je kont niet kunt keren en er is geen opberg mogelijkheid voor je kleding

De omgeving schitterend om te wandel

Goed dankzij het mooie weer en de ligging van de accommodatie, ondanks He gebrek aan coördinerend ma

Aansturing bediend personeel en afstemming keuken/bar en bedienend personeel

De ligging en de gastvrijheid van de medewerkers

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Lekkere verse broodjes. Afgesloten overdekte fietsenstalling

geweldig in heel veel opzichten

De ligging perfect. stalling voor de fietsen, parkeren bij het hotel. Zitje buiten barretje aanwezig. Geweldig we komen zeker terug

Prijs kwaliteit viel tegen

Geen airco op de kamer en douche te klein. En geen cappuccino bij ontbijt

Was er schoon

Kleine 1 pers.

Kleine 1 pers. Kamer, geen mooi uitzicht, boven de keuken

Prachtige locatie (Natuur - Ontspannings mogelijkheden)

Prachtige locatie (Natuur - Ontspannings mogelijkheden)

Redelijk

Comfort was wat verouderd!

Het eten was prima, en niet duur

toen we gedaan hadden met ontbijten,kwamen ze de croissants...

toen we gedaan hadden met ontbijten,kwamen ze de croissants aanvullen

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Een comfortabel verblijf met een heerlijk ontbijt!

Alles was okay.

Het ontbijt was heerlijk. Erg veel variatie.

Het ontbijt was goed.

Geen airco

Het ontbijt was goed.

Het was er zo rustig en gemoedelijk

Het was er zo rustig en gemoedelijk

Prima bed!

Ontbijt wat karig. Douche heel klein.

Prima bed!

Mooie ligging

Zeer lang wachttijd bij diner

Mooie ligging

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!