Beoordelingen over Apple Inn Hotel 3-sterren

Koninginneweg 93, Amsterdam Oud-Zuid, 1075 CJ Amsterdam, Nederland

#186 van de 410 hotels in Amsterdam

Eenvoudig maar prima hotel, wel erg prijzig in het weekend.

Het ontvangst viel wat tegen. Dit had iets spontaner gekund. Daarnaast vind ik de prijs kwaliteit verhouding absoluut niet in overeenstemming. Toilet in het restaurant mag vaker schoon gemaakt worden. Dit was niet schoon. Dit doorgegeven, reactie was: De schoonmaak vindt altijd later plaats (dus dan mag het vies zijn?).

De locatie is super, hetzelfde geldt voor het uitzicht vanaf onze kamer. Dat was erg mooi. Daarnaast werden we netjes naar de kamer gebracht. Dat zie je niet vaak meer. Leuk!

Rustige ligging, het hotel was zeer verzorgd.
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was geen USB aansluiting, wat in 2018 toch al een must zou moeten zijn... de tv hing los en er waren geen Belgische posten te vinden, animal planet of Discovery channel om je te ontspannen. Dit verwacht je niet in Nederland.... Ook wel dunne muren waardoor we duidelijk de andere hotelgasten konden horen, zowel in de kamer als de gasten in de gang.

Rustige ligging, het hotel was zeer verzorgd.

Prima hotel voor een paar nachtjes
    • Executive Tweepersoonskamer

Het beddengoed, sprei/ kussen roken niet echt fris. Hoge trappen.

Ligging was oké, tramhalte dichtbij maar het is ook prima te wandelen via Vondelpark naar het centrum. Kamer was prima, we hadden een duurdere kamer geboekt. Ontbijt netjes en voldoende. Vriendelijk personeel.

Het meest beviel mij de dame die het ontbijt verzorgde.

Ik had de tekst op de website geïnterpreteerd dat je ontbijt op de kamer kon laten serveren. Dat bleek niet het geval.

Het meest beviel mij de dame die het ontbijt verzorgde. Wat een aandacht had zij voor de klanten! Ze is ontzettend attent!

Gezellig hotel in rustige buurt vlak bij Vondelpark

Niet echt iets.

Het personeel was heel vriendelijk en attent. Het is een gezellig hotel, gelegen in een rustige straat. Alles was netjes en proper. Het ontbijt was heel lekker. Er is een tram op 1 minuut wandelen.

Redelijk
    • Executive Tweepersoonskamer

geen lift, aankleding mag hygiënischer.

Het verblijf is prima, geen lift, steile (enge) trap met vloerbedekking. Met mijn wat oudere moeder, slecht ter been, niet ontspannen. Vloerbedekking, gordijnen en meubilair niet fris. Kamer is prachtig, badkamer ook. Ontbijt is prima, service uitstekend. Locatie (nabij tramhalte) ook uitstekend. Aan de dure kant voor een wat simpeler hotel.

Ideale uitvalsbasis om Amsterdam te bezoeken
    • Classic Vierpersoonskamer

Zeer kleine badkamer, de gordijnen waren gescheurd en vuil waardoor dit een slordige indruk gaf

Vlotte tramverbinding met centrum, rustige kamer, geen lawaaihinder s nachts

Goede locatie, accommodatie kan beter
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sober ontbijt. Geen broodjes, maar simpele boterhammen. Het hotel lijkt een beetje sleets. (tapijt oogt niet schoon, verfwerk niet optimaal, deur van de kamer klemde).

Zeer vriendelijke ontvangst. Prima ligging in een goede buurt, zeer dicht bij het Vondelpark. Horeca in de buurt. Op loopafstand van concertgebouw en musea.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima uitvalsbasis

Schoonmaak van de (bad)kamer liet hier en daar te wensen over, het matras had aan beide kanten een doorligplek, medewerkster in de ochtend was niet vriendelijk, met oordoppen geen hinder van geluidsoverlast

Locatie, bereikbaarheid, inrichting van de kamer, badkamer, kleinschalig maar van alle gemakken voorzien, vooral in de avond vriendelijke medewerker

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Geen oog dicht gedaan!

Tot diep in de nacht geluidsoverlast van hotelgasten! Erg gehoorig! Wietlucht van de kamer naast ons! Vreselijk slecht bed..matras doorgezakt en kussens veel te hoog

Personeel erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

wie voor 67 euro een kamer betrekt in Amsterdam en nog vrij...
    • Classic Tweepersoonskamer

het was op onze kamer een beetje moeilijk om op de wc te zitten omdat de plank, waarop de wastafel gemonteerd zat, nogal in de weg zat. Gewoon rond afzagen zou al veel helpen denk ik. Gelukkig waren we ook niet te dik want anders zou dit euvel best erg vervelend kunnen zijn.

wie voor 67 euro een kamer betrekt in Amsterdam en nog vrij dicht bij het centrum ook moet vooral niet teveel zeuren. Trek anders uw knip en ga naar de Hilton. Sprookjes bestaan niet maar dit is , om even bv naar een concert te gaan, een prima hotel met erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima verblijf gehad, niet aan te raden voor zakelijke gasten vanwege gehorig in de nacht.
    • Classic Tweepersoonskamer

Gehorig gebouw, mensen die laat in de avond of nacht binnen kwamen hoorde je heel duidelijk.

Kamers zijn netjes Dagelijks schoon gemaakt, Wifi is gratis De mensen vriendelijk. Leuke locatie vlak bij het Vondelpark.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

• Classic Tweepersoonskamer

De kamer is erg klein. Prijs kwaliteit vond ik het belachelijk, daar ben ik echt van geschrokken. Wij hebben 150 euro voor 1 nacht betaald. Dat vond ik het absoluut niet waard. Personeel vond ik ook niet heel erg vriendelijk.

De locatie was erg goed. Vlakbij het Vondelpark en in 20 min lopen ben je in de stad. Kamer was wel schoon.

Aan te raden
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen minpunten alles was naar behoren en verwachting

Vriendelijk personeel en het was heel schoon. Fietsen huren voor 12eu per 24u bij hotel is gewoon heel handig!

Perfecte ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer was aan de kleine kant, maar voor 1 nacht voldoende. Het bed lag niet comfortabel.

Personeel was vriendelijk, ontbijt netjes geregeld. Lekkere douche. Was aan de achterkant van het hotel, geen last van het verkeer gehad. Makkelijk bereikbaar met de tram. 24 uurs receptie. Tv en WiFi op de kamer.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift. Voor ons geen probleem, maar misschien voor oudere mensen wel.

Zeer vriendelijke eigenaren. Prima verblijf dicht bij museum plein. Goed ontbijt. Fijne kamer. Geen geluidsoverlast.

Top locatie, voor de prijs een goed verblijf gehad.

De poedersuiker :-)

Keurige kamer, alles aanwezig. Waterkoker en theezakjes zijn een zeer prettige aanvulling. Kleine maar complete badkamer met zachte handdoeken, echt top. 24uurs receptie, de eigenaar en het personeel zijn behulpzaam. Het ontbijt was prima. Vond het erg leuk dat ze poffertjes hadden, jammer dat de poedersuiker ontbrak.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed hotel in een top buurt!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was klein (met een bed tussen twee wanden geperst)

Prima ontbijt en zeer behulpzame medewerkers. Schone kamers Badkamer keurig schoon en uitgerust met meerdere zeepjes, prima handdoeken etc.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De ideale verblijfplaats in Amsterdam

Een wat kleine badkamer, maar dat is dan ook het enige.

Het personeel was super-vriendelijk wat voor ons altijd doorslaggevend is. Een mooi oud huis tot hotel gerestaureerd,,een goede ligging makkelijk te bereiken met de tram vanaf het centraal station. Ontbijt is prima. De volgende trip naar Amsterdam komen we her terug.

Kamer voor 3 personen was niet echt groot, maar toch ruim...
    • Classic Driepersoonskamer

Kamer voor 3 personen was niet echt groot, maar toch ruim genoeg en vooral heel proper, evenals de badkamer. Ook per persoon individuele shampoo, douchegel en bodylotion aanwezig (met ook nog een lekker geurtje). Ontbijt was ook voldoende en verzorgd. Vriendelijk onthaal bij het inchecken.

Dit is een knus en gezellig hotel met fijne kamers, vriendelijk personeel en een leuk stadstuintje
    • Classic Driepersoonskamer

de gangen en traphallen zijn wat somber maar dat is uiteindelijk niet zo belangrijk, de douche is wat aan de kleine kant maar het was net te doen

De grootte en aankleding van de kamer, het comfort van de bedden, de vriendelijkheid van het personeel, de mooie en gemakkelijke locatie qua openbaar vervoer en het leuke stadstuintje met gezellige zithoekjes

Fijn hotel voor een leuke stedentrip met gezin.
    • Classic Vierpersoonskamer

Wat kleine badkamer, maar wel schoon en mooi. Het was warm op de kamer (wel ventilator aanwezig).

Ruime 4 persoons kamer. Heel goed ontbijt voor maar € 9,50! Altijd iemand bij de receptie. Zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Verzorgd hotel met vriendelijke staf op prima locatie. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Wat jammer dat er bij ontbijt 3 soorten muesli waren maar geen (eenvoudige) havervlokken. Ook waren er kuipjes pindakaas , jam... maar geen honing.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel : bij inchecken werd spontaan aangeboden mijn tas naar 2de verdiep te brengen. Bij thuiskomst bleek ik oplaadkabel iPhone vergeten te hebben. Ik heb contact genomen - weer vriendelijk en behulpzaam. De volgende dag kreeg ik bericht dat deze gevonden was ! Kleine maar heel functionele en goed voorziene badkamer. Prettige functionele kamer. Alles maakte verzorgde indruk en uitstraling dat het gerund wordt ook met het hart.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Slecht geslapen door slechte bed, wel schoon en goede locatie
    • Classic Driepersoonskamer

Gedateerd, kon wel wat onderhoud gebruiken, geen lift, raam in de kamer dat we wilde openen hadden we ineens in onze handen, slechte bedden en nog slechtere kussens

Goede wifi, perfecte locatie en schoon

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Simpel hotel, maximaal 2 sterren waard.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer kleine badkamer, te weinig stopcontacten, waterkoker met alleen theezakjes geen koffie, verveloze plinten, vrij gehorig. Tapijt in de gangen versleten.

Bed was goed

Locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer prima, echter wel erg gehorig. Lawaai op gang. Ontbijt pas vanaf 8.00 uur, erg laat als je voor je werk in dit hotel verblijft en om 8.00 begint. Geen ontbijt dus. Geen koffie mogelijkheid op kamer, wel thee. "Houten" vloer is prettig, wel jammer dat er dan zo'n vies kleed op ligt.

Locatie.

Prima verblijf voor culturele aktiviteit in Amsterdam.

De ruimte achterkant van het bed en deur naar de badkamer was erg krap! Je kon de deur aan de binnenkant van de badkamer niet zelf helemaal sluiten. Een handvat aan de binnenkant van die deur zou een goede oplossing zijn.

Goed ontbijt, ruim voldoende keuze. Rustige omgeving, geen geluidsoverlast van verkeer.

Leuk personeel vooral de gekleurde jongen die de nacht...
    • Classic Tweepersoonskamer

Jammer dat je geen avond eten had in het hotel

Leuk personeel vooral de gekleurde jongen die de nacht dienst draait heeft mij en mijn vriendin een goede tijd gegeven

Locatie was super goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel geluidsoverlast zowel van andere kamers als van het verkeer in de straat, geen lift, geen arico, geen shampoo ed. Licht in de kamer omdat de verlichting in de gang de hele nacht aan bleef.

Locatie was super goed

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed bereikbaar met tramlijn 2;

Kleine badkamer!

Goed bereikbaar met tramlijn 2; lekker ontbijt, relatief kleine kamer en zeer kleine badkamer, gelijkvloers gemeenschappelijk klein terras bereikbaar via de kamer!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Tram stopt bijna voor de deur.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongeïnteresseerde medewerkster aan de receptie. Geen sfeer om 's avonds nog even wat te drinken. De vloerbekleding van trappen en gangen is dringend aan vernieuwing toe.

Tram stopt bijna voor de deur. Goed bed.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

De locatie van het hotel midden in de stad en alles is vlot...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine kamers en het geluid van in de gang en de andere kamers is zeer goed hoorbaar. De deuren zijn onderaan open. Dit is zeker een punt van verbetering.

De locatie van het hotel midden in de stad en alles is vlot bereikbaar. Het ontbijt was ok maar er zijn weinig plaatsen om te ontbijten. Dit brengt wel wat ongemak met zich mee door de drukte van in de ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Voor de rest was het verblijf goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche en wc waren samen. Niet zo erg, maar helaas erg krap je kont niet eens je kont draaien. En de tv super slecht beeld bleef hangen. Maar uiteindelijk hebben we wel een andere kamer gekregen om tv te kunnen kijken was ietjes beter beeld maar alsnog bleef het soms hangen.maar goed ik vond het wel fijn dat we toch een optie hebben gekregen. Receptie heel aardig.

De bedden waren super

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Ontbijt was heel goed.
    • Classic Vierpersoonskamer

Verkeerde informatie over waar en kostprijs!! Voor auto te parkeren...kostte ons 100 euro voor 2 dagen!!dankzij baliebediende...

Ontbijt was heel goed...vriendelijk personeel..

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Klein, gemoedelijk hotel op ideale reisafstand vh centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kunt je auto dichtbij parkeren bij Olympisch Stadion. Met OV kaart kost dit maar € 1 per dag. Let op. moet je wel in het centrum zijn ingestapt en dus niet op lijn 16 bij het hotel.

Klein, gemoedelijk hotel op ideale reisafstand vh centrum. Met tramlijn 2 op 4 haltes afstand vh Leidseplein.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Een prachtige ligging aan het mooie vondelpark

Niets viel ons tegen

De kamer was supermooi ! Super bed ! Het ontbijt voor 9.50€ was echt heel verzorgd en alles stond er wat je nodig heeft voor een goed begin in de morgen ! Als we terug naar amsterdam gaan nemen we weer zelde hotel !!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

prima, betaalbaar hotel, uitstekende locatie
    • Classic Driepersoonskamer

Een algemene tip, ook voor andere hotels: bij het ontbijt zou wat meer keuze in produkten fijn zijn. Wij zijn zelf lactose-intolerant, maar er was bijvoorbeeld geen soja-melk of-yoghurt. Dit valt ons wel vaker op in vooral Nederlandse hotels. In het buitenland is dit over het algemeen beter voor elkaar.

prima hotel voor een kort verblijf in Amsterdam. Onze kamer was brandschoon, en rustig vanwege ligging aan de achterkant. Locatie is prima, met de tramhalte op een paar minuten loopafstand. Rechtstreekse tram naar Amsterdam Centraal (lijn 2 ). Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Het ontbijt was prima.
    • Classic Tweepersoonskamer

Vervelend, dat receptiepersoneel van Apple Inn en de booking com medewerker elkaar de verantwoordelijkheid toeschoven van het evt. restitueren van de teveel betaalde kamerprijs.

Het ontbijt was prima. Fijn, dat de reservering naar een andere datum verschoven kon worden ivm ziekte. Helaas wel een "mindere" kamer, standaard classic ipv executive

Netjes.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's Ochtends bij het ontbijt was er geen brood. Wel nog een paar croissants. Collega had verkeerde bestelling gedaan werd er verteld. Vond dat wel wat vreemd.

Netjes. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Prima geregeld
    • Classic Familiekamer

Om tegen P+R tarief te parkeren bij het Olympisch Stadion moet je behalve naar het hotel nog verder naar het centrum reizen per tram of bus. Dat wisten we niet, waardoor we bij terugkomst in de parkeergarage alsnog het volle pond moesten betalen.

Volledige kamer incl badkamer erg netjes en ontbijt prima. Mooie entourage al ivm kerst, mooie bar, lekker ontbeten en koffie gedronken.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Mooie kamer met prachtige details.
    • Executive Tweepersoonskamer

Bed was echt slecht. Matras was doorgelegen en kussens waren echt veel te hoog.

Mooie kamer met prachtige details. Gaaf contrast tussen het gebouw en de moderne meubels

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Lokatie is Top!
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer was heel erg klein, weet niet of dat op alle kamers zo is. Als we de reguliere kamerprijs hadden moeten betalen was de prijs/kwaliteit verhouding niet juist geweest.

Lokatie is Top! Vlak bij het Vondelpark, mooie rustige straat. Kamer op de begane grond, aan achterzijde waardoor je gebruik kunt maken van de tuin. Super aardige ontvangst.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Mooie rustige locatie in Oud-Zuid, goed te lopen of met de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer met tussendeur en daardoor erg gehorig.

Mooie rustige locatie in Oud-Zuid, goed te lopen of met de tram naar het centrum, leuke restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Te krap!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hadden 2 kamers Kamer nummer 46 alles erg krap, lijkt wel een een eenpersoonskamer en dan nog. Op het toilet zit je met je arm in de wasbak en met je been onder de wasbak. Dit kan echt niet! Kamer 48 daarentegen was helemaal goed erg ruim en balkonnetje. receptioniste bij aankomst slecht Nederlands en niet vriendelijk.

Ontbijt was goed en vroege dienst personeel erg vriendelijk op de vertrekdag

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prima hotel + kamer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is behoorlijk gehorig (dunne muren). Hierdoor 's nachts wakker geworden van een groep jongeren die op stap waren geweest. Niet ideaal als je hier voor je werk zit en de volgende ochtend vroeg op moet. Daarnaast viel me tegen dat het ontbijt pas vanaf 8.00 uur 's ochtends is. Ik heb bij het inchecken aangegeven of het mogelijk was om eerder te ontbijten i.v.m. een vroege meeting, gaven ze aan dat dit geen probleem was. De volgende ochtend helaas wel een beperkte keuze. Ik had geen keuze uit brood. Er lagen tenslotte alleen croissants. Op het moment dat ik vertrok 08.00 uur kwamen er gesneden broodjes bij. Helaas voor mij dus al te laat.

Prima hotel + kamer!

Prachtig!
    • Executive Tweepersoonskamer

Koffie op de kamer was een gemis, al is het maar instant.

Kamer was prachtig ruim en mooi

• Classic Driepersoonskamer

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam!

• Classic Vierpersoonskamer

was heel warm in de kamer, mag wel iets schoner, badkamer heel klein

super locatie, zo in het vondelpark

Vriendelijkheid van de staf

Kleine badkamer

Vriendelijkheid van de staf

Ontbijt was goed.

Personeel was niet erg vriendelijk. Kleine kamer, slechte indeling, geen airco.

Ontbijt was goed. Aangenaam tuintje achteraan hotel.

Fantastisch. Super aardig personeel
    • Classic Familiekamer

Geen minibar

Perfect als doorreishotel.

Badkamer is heel klein, nauwelijks bewegingsruimte

Vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellige kamers

Goede ligging

Goede ligging

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Hygiëne was goed, wel kleine kamer voor de prijs
    • Classic Tweepersoonskamer

Kleine kamer, ontbijt niet inbegrepen in prijs

Fijn hotel. Goed gelegen.

Douche was morgens koud. Er ging ochtends meerdere keren een alarm af als mensen hun deur open lieten staan.

Heerlijk bed

Leuk

De ramen wassen

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Vriendelijk personeel/eigenaar
    • Classic Tweepersoonskamer

Straat lawaai aan voorkant hotel

Vriendelijk personeel/eigenaar

Overpriced.
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel geluidsoverlast van rokende hotelgasten tot 3 uur snachts. Vrij karige en kleine kamer, hard matras.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Hotel Apple inn

Geluidsoverlast andere gasten

De locatie was top!

Kamer was enorm klein en rechtvaardigt de prijs totaal niet.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was enorm klein en rechtvaardigt de prijs totaal niet. Ook geen lift aanwezig. Je moet met je koffers erg stijle smalle trappen op.

Grote kamer, goede prijs kwaliteitverhouding.

Beetje gehorig.

Grote kamer, goede prijs kwaliteitverhouding. Perfecte ligging in mooie wijk. Tramhalte dichtbij.

Prima kamer, netjes en schoon.

Prima kamer, netjes en schoon.

Kleine badkamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Zeer vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke mensen

Mooie ligging.

Mooie ligging.

Perfecte locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer

Je hoort iedereen de trap oplopen, verder niet heel gehorig.

Perfecte locatie!

Gewoon

Parking

Prijs/kwaliteit heel goed

Prijs kwaliteit goed

Bed was te zacht

• Classic Driepersoonskamer

We vonden het ontbijt wat summier/eenvoudig.

Locatie, stad prima te bereiken met tram dichtbij.

Voldeed aan mijn behoefte
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie was niet echt lekker uit de kan.

Prima locatie .. zeer schoon... eenvoudig ontbijt voor nette prijs

Goed hotel op fijne locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee losse bedden, geen fijn matras.

Locatie, schoon, fris interieur

niet voor herhaling vatbaar, gezien hoge prijs/ matige prestatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kleine kamer, nauwelijks ruimte naast bed en in badkamer. matig matras.

ontbijt was lekker, mensen vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Fijn

Kamer

Rustige omgeving, 2 minuten lopen van tram.
    • Classic Vierpersoonskamer

Rustige omgeving, 2 minuten lopen van tram. Aardig personeel. Gezellige uitstraling als je binnenkomt, huiselijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Apple Inn Hotel