Beoordelingen over Select Hotel Apple Park Maastricht 4-sterren

Pierre de Coubertinweg 3, Witte Vrouwenveld, 6225 XT Maastricht, Nederland

#49 van de 54 hotels in Maastricht

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 16 november 2018

Slechte service, Slecht hotel
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Er is niks speciaals aan het hotel en ze weten overal een hoge prijs voor te vragen. Het doet zich voor als een luxe hotel maar dat is het in het echt absoluut niet. De vloerbekleding is al minimaal 2 jaar vies, er is alleen maar uitzicht op een snelweg, de kamers zijn prima maar niet luxe en de service is slecht en het ontbijt durven ze 20 euro pp voor te vragen. De bedden zijn gemaakt van springveren en liggen niet lekker. Hiernaast zijn er enkal 1 persoons bedden aanwezig. Deze kan je dan tegen elkaar schuiven voor een 2 persoons bed. Echter zijn de bedden zo licht dat deze alle kanten op schuiven en als je iets te dicht bij de rand komt, de bedden weer uit elkaar schuiven en je tussen de bedden in valt. De airco wordt snachts uitgeschakeld en kan dan niet meer gebruikt worden op de kamers. En als men het raam open doet hoor je de snelweg die onder het raam door raast. Als je sochtends de verschrikkelijke nacht van je af probeert te spoelen onder de douche, kom je bedrogen uit, de douche heeft zo een zacht straaltje dat ik mijn haar niet eens fatsoenlijk kon wassen. Je staat ook nog in bad te douchen waardoor je helemaal moet springen om nat te worden omdat je niet direct onder de douche kan staan dor de rondingen van het bad. Tijdens ons verblijf was de verwarming stuk/op hol geslagen waardoor het in het gehele gebouw maar vooral op enkele kamers gloeiend heet was. Hierdoor hebben wij de gehele nacht niet kunnen slapen. Toen wij dit 's ochtends terugkoppelde aan de service medewerker reageerde deze geïrriteerd, zei alleen maar dat we hier snachts een klacht over in hadden moeten dienen en dat ze niks meer voor ons kon betekenen. We kregen geen compensatie, geen aardige reactie, dit is echt geen service!!! Wij hebben veel geld moeten betalen voor een overnachting waar wij niks aan hebben gehad!!!! Ik kom hier zeker niet meer terug en zou het absoluut niet aanbevelen aan anderen.

Het hotel heeft een goede locatie om Maastricht te bezoeken. Voldoende voorzieningen voor een normale overnachting (moet wel alles werken!).

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Voor ons nooit meer dit hotel.

Voor ons nooit meer dit hotel. Wij kregen een kamer met 2 losse eenpersoonsbedden in plaats van een tweepersoonsbed waar we in de reservering 1 maand geleden om gevraagd hadden. Dit was niet te veranderen in verband met de geringe beschikbaarheid van andere kamers. Jammer maar kan gebeuren. Wat ons ook gelijk opviel toen we de kamer binnenliepen, was de hitte die op de kamer heerste. Het leek wel hartje zomer (denk aan 30 graden). De airco hadden we aangezet op de koelste stand, maar de kamer werd met geen graden koeler. De (chloor)vlekken in het tapijt die ook in andere recensies benoemd zijn, waren op onze kamer ook opvallend aanwezig. Daarnaast zat bij de douche/het bad een grote roestvlek en waren een aantal vlekken niet schoongemaakt... Toen we deze klachten aangaven bij de receptie, werd ons verteld dat de vlekken bekend zijn en dat eraan wordt gewerkt. Dat lijkt me sterk omdat in 2016 zo te lezen deze klacht ook al bestond. De geloofwaardigheid van de medewerker van het hotel werd door ons nog meer in twijfel getrokken toen die persoon aangaf dat we de schoonmaakfouten in de badkamer gelijk hadden moeten aangeven bij de receptie, want "U wilt toch niet douchen in een vieze badkamer?" Alsof het ineens de verantwoordelijkheid van de gasten is... Voor deze prijs verwachtten we absoluut geen luxe, maar je mag er wel vanuit kunnen gaan dat de basis in orde is en dat klachten serieus worden genomen. Om dan toch met iets positiefs af te sluiten, kan ik zeggen dat de shuttle service naar Maastricht Centrum prettig was.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Luxe voor een lage prijs

De kamer is ietwat luidruchtig. Je hoort de personen in de kamer naast je wel goed. Je moet dus geluk hebben met de personen naast je.

De kamer heeft een fijn bed en een heerlijk bad. Bij het binnenkomen van het hotel hing er een prettige sfeer en het rook fris en schoon.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Maastricht is mooie stad.

In ons weekend was er probleem met verwarming. Kamer was giga warm. Ook viel me op dat op rechts van de tv je wel gelegenheid hebt om je koffer te zetten. Op links niet.

Mooie nette kamers. Hotel is goed en snel aan te rijden en gemakkelijk parkeren tegenover hotel

Prima hotel, alleen een beetje ver van het centrum taxi 12.50

vloerbedekking was een beetje vies voor de badkamerdeur

Hadden eerst een kamer met 2 eenpersoons bedden Het was geen probleem om een andere kamer te krijgen . Vriendelijk personeel. Ook het ontbijt was goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Handig qua locatie; voor een langer verblijf zijn er betere hotels in Maastricht

Het gehele interieur is toe aan vernieuwing of een goede opknapbeurt. Op de kamers is zodanig slecht licht aanwezig (milieu-overwegingen vermoed ik) dat als je een verslag, krant of boek wilt lezen, je een stoel bij een lichtpunt neer moet zetten en daarvan de 'kap' moet verwijderen. Ik heb hier eerder (mei van dit jaar) al iets van gezegd en nu recentelijk (medio oktober) opnieuw. Maar ze doen er niets mee blijkbaar.

Locatie en bereikbaarheid. We hadden vroeg in de ochtend een afspraak waarbij de locatie van het hotel ideaal was. Direct aan de doorgaande weg naar het noorden/zuiden maakte het bij uitstek geschikt voor doorreis.

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Het was het geld niet waard.

De prijs en kwaliteit komen niet overeen: ik vroeg 1 dubbelbed en we kregen toch 2 aparte, shuttlebus zat al meteen vol, geen fietsen meer over om te huren, zeer zielige 'fitness' (3 toestellen in een gang gepropt), je voelt de veren door de matrassen, rare vlekken op het tapijt, de kamer is zogezegd geluidsdicht maar je hoort de mensen op de gang vrij hard. Ook stond er op voorhand nergens vermeld dat de parking betalend was. Wij zijn hier op gereden en moesten €15 betalen voor 1 nacht. De dag erna ontdekten we dat er wat verder gewoon een gratis parking is.

Het hotel heeft wel een moderne uitstraling. De badkamer was zeer mooi en goed in orde. Handig dat er een klein koelkastje op de kamer is.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Below expectations when compared to similar **** hotels.

Ontbijt - aanvulling van lege bakken/schalen kan veel beter Ontbijt - lauwe producten (worst en ei) Kamers - geen/nauwelijks airco en ramen kunnen onvoldoende open - te warm om te slapen Buurt (voetbalstadion) gehorig

Ontbijt - Koffiemachine - OK

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Ontbijt en de locatie waren prima.

De vloerbedeking in de gang en kamers zijn aan vervanging toe. De lift mag ook eens een goeie sschoonmaaktbeurt hebben.

Ontbijt en de locatie waren prima. Met taxi zo in centrum.

Genoten!!

Heerlijk weekend Maastricht met familie. Genoten van de stand en dit heerlijke hotel. Shuttle service van het hotel naar het centrum is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Fijne locatie, goed bereikbaar.

Vieze vlekken in het tapijt, ook mogen ze wat vaker stofzuigen

Fijne locatie, goed bereikbaar. Kamer netjes op orde en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Mooi hotel.

Mooi hotel. We zijn maar 1 nacht geweest. Met de pendelbus gratis naar het centrum en terug lopen. Is een stukje lopen, maar al winkelend ben je zo al een stuk richting het centraal station en dan nog zo'n 10 min lopen, dan ben je bij het hotel. Je kunt ook gebruik maken van de taxi. Daar heeft het hotel een goeie deal mee. Bus is ook makkelijk te doen. Auto is makkelijk gratis te parkeren buiten het hotel. Wij hebben "bewaakt, betaald" geparkeerd bij het hotel. De auto mocht de andere dag tot eind van de dag er blijven staan, konden wij op ons gemak winkelen in Maastricht. Blijft een bijzonder mooie stad!

• Beoordeeld op: 2 november 2018

betaalbaar hotel, goed bed.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hotel ligt net buiten stadscenturm, je moet dus al met de wagen of taxi. verzorgde kamers en badkamer, maar de airco maakt een hels lawaai, de hele nacht door... blijkbaar kan die niet worden afgezet... misschien toch algemeen uitzetten tussen middernacht en 6u 's ochtends?

betaalbaar hotel, goed bed.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Mooie ruime kamers.

Douchen in een bad is nooit zo prettig. Gezien de grote van de totale ruimte was een aparte douchecabine beter geweest De bar beneden had ruimer gemogen met meer zitplaatsen. Minibar is leeg. Gratis flesje water of tegen betaling frisdrank was wenselijk

Mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Prima, goedbereikbaar en netjes Hotel.

Wij hadden een bruiloft en hadden dus weinig tijd om in te chekken. Het hotel wilde alleen meewerken aan een vroege check-inn tegen betaling van €15,- per kamer. Erg jammer dat dit niet als service aangeboden werd. Ze maken er tenslotte zelf geen extra kosten voor.

Hotel was erg netjes, personeel was vriendelijk en 24 uur per dag aanspreekbaar. De ligging is prima, snel bij de snelweg en makkelijk te vinden. Parkeren is gratis mogelijk op het parkeerterrein tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Bedden waren wat zacht, de wc trok bijna niet door. Ik vond de vloerbedekking zowel op de kamer als op de trap er vies uit zien, zaten veel vlekken in. Ik ben er een paar jaar terug ook geweest, toen zag alles er netter uit.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

goed bereikbaar, ruime parkeerplaats, vriendelijke mensen en dat alles voor een acceptabele prijs.

Hier en daar is het meubilair wat verveloos. De wasbak in mijn kamer was erg beschadigd, dat maakt toch een slechte indruk terwijl de rest in orde is.

Lekker rustig, goed ontbijt, goede prijs.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Netheid en locatie.

Temperatuur in de kamer. Raam open gaat niet want teveel lawaai van snelweg. Airco aanzetten is geen optie want die maakt nog meer lawaai dan de snelweg!

Netheid en locatie.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima hotel voor een weekendje weg. Dichtbij de autobaan

Geen problemen

Prima rustig gelegen hotel en dichtbij de autobaan. Weet niet hoe rustig het is, als er een voetbalwedstrijd van MVV aan de gang is. Vriendelijk personeel Prima hotel als je met een paar vrienden Maastricht "onveilig' gaat maken, om vervolgens alleen een bed nodig te hebben. Ontbijt hebben we niet gedaan, dus kan ik niet over oordelen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Slecht

Ik had een kamer besteld met een twee-persoonsbed en kreeg twee losse bedden, het was niet meer te veranderen ook. Vervolgens zijn we de ochtend dat we weg moesten meerdere keren gestoord terwijl we een late check out hadden aangevraagd werden we gebeld en kwam nota bene personeel ook binnen om te vragen wanneer we weg gingen terwijl we nog een uur hadden voordat we de kamer uit moesten. Ik wilde even romantisch en relaxed een dagje naar maastricht, niet gelukt dus.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Tegenvaller

-Er was GEEN fitnessruimte aanwezig, ondanks de foto's en de website die dit weergeven. -het tapijt van de hele 3e verdieping, inclusief onze kamer zag eruit alsof er een spermabom was ontploft. -op de kamer is geen koeling aanwezig -de luchtkwaliteit en ventilatiesysteem waren zeer slecht. De hele week verstopte neus en te veel stof in de kamer. -parkeren voor het hotel kost 15 euro per dag, terwijl er naast deze parkeerplaats een openbare en vrij toegangkelijke parkeerterrein is en kosteloos. -De badkamer was niet schoon.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Voor een nacht prima verblijf

ik had specifiek gevraagd voor een 2-persoons bed. Wij kregen een kamer met 2 aparte bedden terwijl er wel kamers met 2-persoonsbedden beschikbaar waren. Probleem werd opgelost aan de receptie maar dit had niet mogen gebeuren. Het was niet druk in het restaurant en toch moesten wij vrij lang wachten op het hoofdgerecht. toen we de kaart vroegen voor het nagerecht moesten we lang wachten voordat bediende de bestelling kwam opnemen. Wij hebben hier niet op gewacht.

Fijne kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Net hotel met uitstekende keuken

De inrichting van de kamer was erg summier. Kale muren. De kamer erg gehorig. Als er mensen op de gang met elkaar spraken, was dat binnen zeer goed te verstaan.

Geweldige keuken. Personeel is ook erg vriendelijk.

Laadpaal frustratie

Er staat dat het hotel een parkeerterrein heeft met Laadpalen. Op het terrein staat een gewoon buitenstopcontact! Het omrijden en zoeken naar andere laadpaal en snellader heeft deze mini-trip behoorlijk verziekt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

functioneel, maar gedateerd hotel. Goed voor 1 nacht.

Kamer en inrichting waren gedateerd, geeft een oud bollige indruk, niet om langer te blijven.

Goed ontbijt, functionele kamer, aan de snelweg, goed voor een tussenstop

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Fijn hotel om een weekend Maastricht te verkennen!

De douche is zeldzaam slecht. Een heel miezerig straaltje wat alleen heel heet of ijskoud is.

Fijn hotel om een weekend Maastricht te verkennen! Vriendelijk personeel, mooi hotel en goed ontbijt!

waar voor je geld

Kan momenteel niets bedenken

Prijs kwaliteit was dik in orde Ontbijt was goed, de kamers goed. Parkeren super, shuttle busje super. Hotel is goed gelegen, omdat je vanuit hier met het busje (gedeeltelijk gratis) de stad goed kunt bereiken In- en uitchecken aan de balie snel en efficiënt. Reden om terug te komen

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Het was een kort verblijf van een nacht, maar zal deze de volgende keer zeker weer boeken.

Fijn dat er koffie is in de hotelkamer, alleen jammer dat dit expresso was. Daar moet je wel van houden. Een flesje water zou eigenlijk ook bij de prijs in moeten zitten, daar vind ik € 2,00 toch wel een beetje veel voor gevraagd

Ontbijt was geweldig, altijd fijn een buffet. Alles was ruim voldoende aangevuld en ruime keuze.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prijs/kwaliteit verhouding was OK.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De airco op de kamer werkt niet naar behoren. Het was veel te warm op de kamer. De airco op -3 gezet (lager kan niet) maar dit had geen effect.

Het ontbijt was goed en gevarieerd. Er was volop keus en de producten waren vers.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

prima ontbijt, barpersoneel was vriendelijk

We hadden een 2 persoonskamer geboekt, helaas een stoel ter beschikking. En het geluid van de luchtciculatie was vreselijk s' nachts.

prima ontbijt, barpersoneel was vriendelijk

Ruime schone kamer.

Nachtlampje bij t bed deed het niet. Jammer dat het betaald parkeren is. Vind dat vrij veel geld. Ik had aangegeven met reserveren dat we een 2 persoons bed wilde. Die hadden we niet helaas.

Ruime schone kamer. Had gevraagd of het mogelijk was een ligbad bij de kamer te krijgen. Dat was geen probleem.

Kamers waren helemaal super, ontbijt was heel lekker en...

Kamers waren helemaal super, ontbijt was heel lekker en genoeg, de eerdere recensies hieronder kloppen geen bal van. Prima hotel! goed ontbijt en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, leuk ingericht, lekker ontbijtbuffet,...
    • Standaard Driepersoonskamer

Het vaste tapijt in de gangen en kamers zijn aan vervanging toe; veel vlekjes ... Komt niet proper over, hoewel het hotel nochtans wel zeer proper is (restaurant, inkomhall, toiletten, badkamer, ...).

Vriendelijk personeel, leuk ingericht, lekker ontbijtbuffet, handig gratis shuttle-busje naar de stad, ...

Ligging.

Toiletbril gescheurd, vies gordijn, 2 veel te zachte bedden i.p.v. 1 twee-persoons, vieze vloerbedekking, lauwe koelkast. Ontbijtbuffet werd niet goed bijgehouden.

Ligging. Kort bij centrum.

Ruime kamer, ik vond de ijzeren frames (materiaal van...

Vuile tapijt, miezerig douchegordijn. Ontbijt heeft een fantastische koffiemachine alleen jammer dat het zo lang duurt. Er stonden 10 gasten in de rij waardoor je ook slecht toegang had tot het eten. Veel vliegen of vliegjes bij het eten dan nergens afgedekt was. Als klap op de vuurpijl had ik een glas met een stuk er uit waar ik me aan gesneden heb. Ow en de glazen voor sap en water zijn erg klein (2 slokken hooguit) Superior kamer geboekt mag kreeg geen superior gevoel. Dat voor 50% hogere prijs!

Ruime kamer, ik vond de ijzeren frames (materiaal van noodtrappen) leuk, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt. Wel degelijk. Goed bereikbaar.

Prima hotel voor overnachting op weg naar F1 in Spa,

Er viel niets tegen maar als punten van aandacht het volgende: Als je in bed tv wilt kijken, staat de tv eigenlijk te laag. Een halve meter hoger aan de muur zou perfect zijn! Knopjes van het nachtlampjes zitten te ver, je moet uit bed stappen om ze uit te doen.

Kamers zijn schoon en ruim, lekker fris. Ontbijt was heerlijk, ruime keuze, ideaal gratis parkeren voor het hotel!

prima hotel met prima voorzieningen en prettig en meedenkend personeel

wat ons alleen opviel was dat we de drankjes in de bar direct moesten afrekenen ipv dat dit op de kamer werd bijgeschreven... ook de maximale bar tijd (23.00 uur) vind ik wat aan de vroege kant; 24.00 uur vind ik meer voor de hand liggend

kamer was erg netjes en het personeel erg vriendelijk; hotel is erg fraai en prima gelegen aan de snelweg

De kamer was schoon.

Jong personeel, naar mijn idee geen leidinggevende aanwezig. Niet heel professionele houding wat ik wel verwacht in een hotel (gesmijt met koffers van hotelgasten in de lobby, gelukkig niet de onze)! Tegenvaller dat ontbijt bij de prijs niet inbegrepen was. Algemene prijs/kwaliteit verhouding zeker niet op 1 lijn. Bij een andere hotelketen betaal ik dezelfde prijs met een andere beleving en absoluut hoger service level. Taxi service wordt bij hotel aangeboden, receptie belde voor ons een taxi voor een rit van 5 min. Fijn, dus wij wachten op de taxi. Wat we na 5 min. rijden konden betalen: €12.50!!!!! Blijkt dat het bedrijf waar het hotel mee samen werkt 1 prijs hanteert. Dat was ons niet bekend en voelde zeker als bedrog. Had ik dit geweten dan had ik zelf een taxi gebeld. Zou hier zeker niet nog een keer slapen.

De kamer was schoon.

Prima lokatie voor wat wij wilden doen, jammer van het achterstallige onderhoud

Algehele staat van onderhoud van het gebouw en kamers. Vloerbedekking overal met vlekken en franje, deuren kamers heel zwaar om open te doen. Gemeld aan de receptie: Bedveren boxpring van een bed staken uit, waardoor de benen hoger lager dan het hoofd, dit was duidelijk al eerder geconstateerd, daar de wielen van het bed bij het hoofdeind stonden. Lamellen voor de ramen kon je niet openschuiven, wel kantelen en er ontbraken er heel wat. De airco bleek een soort klimaatbeheersing te zijn, maar die bleef met deze temperatuur dus 28graden steken, veel te warm. Kraan bevestiging bij het bad zaten los, een douche gordijn is echt niet meer van deze tijd, evenals douchen in een bad, wat een hele hoge instap is voor onze leeftijd.(60+)

ontbijt was goed, we mistten alleen de zalm De entree en beneden de toiletten en restaurant zagen er goed uit Personeel was allemaal zeer vriendelijk

• Superior Kamer met Kingsize Bed

De buren kon je gewoon horen praten. Tussen de kamers was gewoon een deur wat de verbinding mogelijk kon maken tussen de kamers..

De grote van de kamer

De douche had kuren.
    • Deluxe Kamer

De douche had kuren. Niet wat betreft de straal die was prima maar de douchekop moest je elke draaien in de houder. Zou goed zijn om daar even naar te kijken.

Zou graag weer Naar Maastricht willen en weer bij jullie boeken, entre was niet schoon, valt tegen

Geen koelkast aanwezig, Airco werkte nauwlijks Weinig badproducten

Is schoon Koffie en thee perfect Het nuttigen vn een appel is zeker goed, genoemd Naar ht hotel

Tegenvaller

Airco werkt voor geen meter, bloedhete nacht gehad. Vloerbedekking zit vol met ondefinieerbare vlekken. Matige staat van onderhoud en schoonmaak. Kamers hebben update nodig.

Witte ‘chloor’ vlekken in de vloerbedekking, airco is geen...

Witte ‘chloor’ vlekken in de vloerbedekking, airco is geen echte airco blaast wel koude lucht maar het blijft te warm in de kamer. Koffie werd niet dagelijks bijgevuld... Toch ruim een half uur lopen naar het centrum van Maastricht. Erg duur (€ 14,90 pp) ontbijt.

Mooi hotel op een goede locatie alleen jammer van het betaald parkeren.

Er is een bewaakte parkeerplaats. Hier moet je alleen nog extra voor betalen. Qua prijs zou je zeggen dat dit er gratis bij kan. Je kan overigens naast het hotel wel gratis (onbewaakt) parkeren op een publieke parkeerplaats.

Uitgebreid ontbijt, nette kamer, vriendelijk personeel.

Helemaal naar onze zin gehad.

Kan ik niet benoemen .

De kamer was ruim en voorzien van waterkoker voor thee of koffie. Heerlijk na een dag reizen. het ontbijt was van alles voorzien alleen was het wat te koud in de ontbijtruimte. Wat erg fijn was is een bushalte in de buurt vooral met deze warmte om uit het centrum te komen.

Er was geen werkende airco systeem en de facturen klopten niet en moesten opnieuw. Bedrag via Booking kwam niet overeen met de prijs en ontbijt was teveel berekend.

De service van de pendelbus en het vriendelijke personeel

Zeker tevreden.
    • Standaard Driepersoonskamer

De accommodatie is wel aan renovatie toe. Het is mij opgevallen dat de vloerbedekking vol met vlekken zit. Jammer van het douchegordijn in de badkamer.

Het ontbijt is heerlijk. Het bed is geweldig.

Prima plek voor weekend Maastricht!

Mijn kamer lag vrij dicht bij de lift, je hoorde dus de lift steeds heen en weer gaan.

Prima lokatie voor bezoek aan Maastricht, het Vrijthof ligt op hooguit half uurtje lopen. Fijne kamer en heerlijk ontbijt!

Verder géén of aanmerking alléén dat het erg stoffig was toen we aankwamen en het was de kamers benauwd

We zijn keurig en vriendelijk behandeld zoals aan de receptie,bij het eten overal goed behandeld

Ruime kamer, goed bed

Boekingssysteem niet op orde, niet alleen wij maar ook andere gasten werd verzocht nog te betalen terwijl dit van tevoren al gedaan was. Werd later wel rechtgezet. Ontbijt wel redelijk keus, droge broodjes. Dronken hotelgasten maakten de nachtrust er niet beter op.

Ruime kamer, goed bed

Personeel was heel aardig.
    • Standaard Driepersoonskamer

De airco maakt nogal wat geluid. In de vloerbedekking zaten behoorlijk wat vlekken. De badkamer was niet heel schoon. Mijn verandering was niet goed geregistreerd waardoor ik moeite moest doen bij het inchecken om toch mijn aanpassing (incl ontbijt) te krijgen.

Personeel was heel aardig. De bedden waren voor mij uitstekend. Geen geluidsoverlast van buiten. Ontbijt was ruim en lekker.

ondanks verbeterpunten wel naar ons zin gehad!
    • Standaard Driepersoonskamer

Gedateerde kamer, vlekken op vloerbedekking ,tip om deze te vervangen door een andere geluiddempende vloer, is ook beter schoon te houden (beter voor mensen met luchtweg problemen) Ook douchen door in bad te stappen met douchegordijn is niet hygiënisch en zorgt ook voor valgevaar. Geen koelkast op kamer! Betaald parkeren (15 euro per nacht) Televisie hangt te laag.

Ontbijt was goed, ruime keuze. Thee/koffie faciliteiten op kamer. Goede bedden. Aardig personeel.

Hotel ligt iets buiten het centrum maar biedt gratis shuttle...

Warmte in de hotelkamer en raam dat maar heel klein beetje open kon.

Hotel ligt iets buiten het centrum maar biedt gratis shuttle bus aan om naar het centrum te gaan dus binnen 10 minuten sta je midden op de Markt. Terug met taxi voor weinig geld. Kamers prima, jammer dat het wel erg warm binnen was en het raam maar op klein kiertje kon. Verder heerlijk hotel voor een weekend Maastricht!

we kregen een gratis upgrade maar douchen in bad met een...

we kregen een gratis upgrade maar douchen in bad met een douch gordijn? Het was ook erg warm op de gehele verdieping. Verder prima verblijf en aardig personeel

Kamer ensuite

Zeer incorrect geholpen. Moesten dubbele prijs bepalen, kinderen waren helemaal niet gratis. Zelfs een baby van 6 mnd niet, terwijl we daar een eigen wieg voor bij ons hadden. Geen hulp bij het ontbijt, waardoor ongeorganiseerd, rommelig en druk. Prijs voor een parkeerplaats buiten het centrum. Geen 4 sterren waardig omdat het oud en versleten is. Maar bovenal omdat je je niet vriendelijk ontvangen voelt, ook niet aan het ontbijt. Jammer.

Kamer ensuite

Redelijk. Prijs kwaliteit verhouding niet helemaal in orde.

We hadden gevraagd om kamer met douche. IVM mindervalide gast. Ik heb bij inchecken niet gevraagd om bevestiging. Ging ervan uit dat dit geregeld zou zijn. In kamer bleek geen douchebak. Alleen bad. Receptie gegaan. Had alleen reactie: sorry, we hebben geen kamer met douchecabine alleen beschikbaar. Andere gast heeft deze kamer met deze badkamer ook nodig. Zit in rolstoel. Dus. Dat begrijp ik natuurlijk. Dat is ook niet mijn bezwaar. Ik vind dat er over gecommuniceerd had moeten worden. Hetzij voor de reis, hetzij bij inchecken. Wij hadden dan nog een andere optie gehad. Bied op z'n minst iets aan. Kan mij niet schelen dat ik via booking.com heb geboekt en dat het niet is opgevallen. Dan moet je me bij booking niet de mogelijkheid bieden om verzoeken te doen. Als je dat biedt, zul je moeten communiceren als het niet gaat. En oh ja de douche in bad was niet in orde. Bij te lage waterdruk viel douche steeds uit.

Ontbijt was prima. Ruimte heel warm. Terras open met mooi weer zou geen kwaad kunnen. Bedden prima.

Goed hotel,dito ontbijt en shuttledienst

Televisie werkte niet!!

Het ontbijt was afwisselend, voldoende en heel lekker De kamers waren heel proper, alleen hadden twee kamers wel TV, maar die werkte helemaal niet. Na te zien!!,

Ons verblijf was goed

Niets alles was goed zie boven de kussens

Het hotel beviel goed 1 min punt kussen waren veel te dun maar bed is goed. Restaurant prima gegeten was heel goed. Kom zeker nog een keer terug. Ontbijt was prima veel keuze.

Prima hotel. Wel ver van het centrum.
    • Standaard Driepersoonskamer

1. Ik had voor 3 personen geboekt (mijn man, onze dochter van 13 en ik) en dan is de kamer wel vol. Ik was in de veronderstelling dat ik een familiekamer had geboekt. 2. Er lag op de grond in onze gang een dienblad van een andere kamer die roomservice had genoten. Dit dienblad lag er van het moment dat wij naar onze hotelkamer gingen na het inchecken (rond 15.00 uur) tot de volgende dag toen wij terug kwamen van het ontbijt (rond 10 uur).

Personeel was attent, incheck was goed. Ontbijt was lekker en uitgebreid.

Dat ee in de recensies stond dat het betaald parkeren was en...

Ik heb er alleen maar geslapen geen gebruik gemaakt van faceliteiten

Dat ee in de recensies stond dat het betaald parkeren was en dit uiteindelijk niet was , overigens ook niet meer dan normaal . Leuk gesprek gehad met balie mdwers na een intensieve training !

Het restaurant menu was prima verzorgd en goed te eten

Helaas vond ik de kamers een beetje vergane glorie met vies tapijt, bij ontvangst werd er erg weinig informatie gegeven. Wel vriendelijk, maar summier.

Het restaurant menu was prima verzorgd en goed te eten

Prettig

De aircondioning , slecht(niet) te regelen, vandaar score comfort. Wij zien liever een douchecabine en geen douche in het bad. Geen keuzemogelijkheid tussen 2 bedden en een grand lit

ontbijt en de parkeer,mogelijkheid

Geen ontspannen, geen zorgeloos weekend weg, wat wel zo hoort te zijn als je op vakantie gaat

De hygiëne van het hotel, daarnaast de oplossingen die geboden werden. Het vastzitten in de lift en de medewerker die ons na de situatie te woord heeft gestaan deed dit niet op prettige wijze. Er werd weinig begrip getoond.

De locatie was voor ons doel uitstekend

De inrichting van de kamers is versleten. Op zich niet zo'n ramp, maar twee jaar geleden was het nog een hotel waar we graag kwamen. De terugval viel ons tegen.

De locatie was voor ons doel uitstekend

Verblijf en ontbijt waren prima. Receptie personeel verdient nog wel een opleiding.

Extra groot bed bestelt en 1-pers.bedden kamer gekregen. Na discussie met receptie heeft 1 van de 2 bestelde kamers een extra groot bed gekregen. Andere kamer waren alleen de eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven!! Helaas receptie dame was niet goed opgeleid en liet ons als klant niet uitspreken. Goed punt was dat de receptie dame de volgende dag ons wel liet uitspreken en ons heeft begrepen. We hoefden daarom dan ook de extra € 10,= uit coulance niet te betalen.

Ontbijt was prima

in orde.

Vloerbedekking met vlekken. vloerbedekking in een hotel is niet meer van deze tijd. WC liep niet goed door. Geen hoofdsteun in bed. kussen liep daardoor weg. is maar wat je gewend bent. Fietsen waren al verhuurd.

in orde. leuk design gratis appeltje bij de entree. koffie en thee op de kamer. Fietsenstalling. stond wel heel vol. Straks middels een tunneltje is de binnenstad gemakkelijker te bereiken. Te voet is de binnenstad best goed bereikbaar.

Aan de kant van vijver hele nachten wakker gehouden door luidruchtige ganzen. Is waarschijnlijk alleen in de broedperiode. Vraag in het voorjaar een kamer aan de andere kant!

Goede uitvalsbasis voor de stad. S avonds nog even op terras van hotel relaxen voor je gaat slapen.

Groep vrienden, bezoek aan Maastricht.

Het ging om een boeking voor in totaal 13 personen, er is in de week voorafgaand aan het verblijf nog ontbijt bijgeboekt per persoon/kamer (via booking), bij checkout/afrekenen was hier nogal wat onduidelijkheid over en werden er eerst 2 verkeerde prijzen aangegeven alvorens tot het juiste en bevestigde totaalbedrag te komen. Vervelend en m.i. niet nodig.

Prima prijs, faciliteiten en ontbijt. Met de taxi naar het centrum is goed te doen, parkeren is gratis voor hotelgasten.

Erg duur 154 euro voor 1 nacht, veel lawaai. Boeken hier niet nog eens.

Wij wilden vroeg gaan slapen maar dat ging niet wegens veel geschreeuw en harde muziek ergens in het hotel of bar. Ook wilden wij vroeg ontbijten. Op zondagmorgen om 7 uur dachten wij te kunnen genieten van een rustig ontbijt. Helaas zat de hele ontbijtruimte vol met Japanse, erg luidruchtige toeristen. Van rustig ontbijten was dus geen sprake. Ook was niet alles aangevuld maar daarvoor hebben we wel begrip.

Alles was aanwezig.

Niet goed, geen veilg gevoel

Pas de 3e kamer waar we kwamen was leeg, de eerste 2 waren al bezet. Toen we na een dag weg terug kwamen stond de deur van de kamer open (de schoonmaak was vergeten deze dicht te doen)

De ligging en het ontbijt

Kamer wat minder, hoewel lang tevoren geboekt kregen we een mindervaliden kamer. Veel douchewater in de ruimte. Had wel een beetje tegemoet kunnen komen. Enne, GEEN VLAAI!!

Buffet en a la carte

Comfortabel hotel!

Tja als ik dan wat moet noemen .... de kamerslippers pasten niet.

Prima hotel voor een verblijf tijdens de Amstelgoldrace. Ruime en nette kamer. Veel keus bij het ontbijt. Bij het avondeten gebruik gemaakt van een speciale Amstelgold aanbieding wat erg goed bevallen is.

Eens maar nooit meer!

Ontiegelijk benauwd en muf op de kamer, zelfs met het raam geopend, slecht werkende airco. Erg gehorig. Onlogische indeling! Had een tweepersoonsbed geboekt, kreeg een kamer met twee enkele bedden. Vreselijke hoofdkussens, veel te warm dekbed en een matras om pijn aan je rug van te krijgen. Erg slecht geslapen. Van een fitness mag niet gesproken worden, staan drie toestellen en er liggen wat losse gewichten in een mand in een hele kleine ruimte. Voor de prijs 149 euro (twee nachten) + 19,08 euro (toeristenbelasting) is dit hotel veel te duur. Geen welkomstdrankje of presentje. Gelukkig niet op het terrein van het hotel geparkeerd anders nog eens 3x 15euro kwijt geweest.

Het nagerecht bij restaurant Dreamz en de shuttledienst naar de binnenstad van Maastricht, enkel en alleen op vrijdag en zaterdag.

Het verblijf was minder prettig als we voor ogen hadden.

Bijbetalen voor ontbijt en parkeren (de slagboom was kapot, dus deze werd uiteindelijk niet in rekening gebracht) terwijl de boeking geen (duidelijk) bericht gaf van bijkomende kosten. Samen met toeristenbelasting over de 60€ onverwacht betalen, terwijl het beeld is gewekt dat het in principe is voldaan geeft een slechte start. Met de slechte start als achtergrond worden minpunten uitvergroot - de kamers kregen we niet afgekoeld van 23 graden naar minder. Ook niet na de tips van het personeel in het midden van de nacht. Vooral tijdens de nacht heeft dit geleid tot slechte nachtrust van alle leden van het gezin. De melding ervan bij het personeel de volgende dag werd louter aangenomen als een suggestie voor technisch ingrijpen.

Badkamer, tv voor kinderen, vriendelijk personeel

Resultaat 1 – 75