Beoordelingen over Aquarius Hotel 3-sterren

Zeekant 107, 2586 JJ Scheveningen, Nederland

#6 van de 26 hotels in Scheveningen

We hebben 1 overnachting gedaan om langer van het strand te...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Om een vakantie hier door te brengen mis ik b.v. een airco op de kamer en een ruimere badkamer.

We hebben 1 overnachting gedaan om langer van het strand te genieten. Alles zag er netjes verzorgd uit, kamers waren netjes schoon en lekker ontbijt. Locatie ligging is perfect, aanbouw van de nieuwe boulevard heb je geen last van en de locatie is alleen nog beter als dit ook klaar is.

Prima! Compleet, dichtbij strand en netjes verzorgd!

Steile trappen in het gebouw waar mijn kamer was.

Ik had een eenpersoonskamer en deze wat netjes en compleet, maar eenvoudig. Verzorgd badkamertje voor eigen gebruik. Wel bestaat dit hotel uit meerdere gebouwen en in mijn geval was het een gebouw met enkel steile, smalle trappen. Niet onbelangrijk als je niet goed ter been bent. Personeel was vriendelijk, er was een goed en compleet ontbijt en alles was verzorgd en schoon. Het ligt het aan (het uiteinde) van de boulevard van Scheveningen dus nagenoeg aan het strand. Dat was voor mij het belangrijkste.

Uiterst geslaagd. In combinatie met het bezoek aan de Volvo Ocean Race 2017-2018.

De badkamer was erg krap. Een douche had beter geweest. Maar het was niet onoverkomelijk

Het ontbijt was overheerlijk. Een geweldig aanbod van alles wat je maar wilde. Dus absoluut top

• Last Minute Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het uitzicht, de rust waren top. Onze kamer was ruim en het bed sliep heerlijk. De badkamer was nieuw en groot. We hadden per ongeluk een kamer met twee losse bedden geboekt en ook dat kon zonder problemen worden veranderd.

Het was een goed hotel, het bed lag heerlijk en het was echt...

Het was een goed hotel, het bed lag heerlijk en het was echt schoon overal. Het ontbijt was erg goed werd steeds aangevuld en de koffie machine werd erg gewaardeerd! Ik kom zeker nog eens terug. Misschien in een kamer met bad, als dat er is.

Mooie plek
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Uitzicht kamer en hygiëne; kinderen visten verrimpelde druif en karton onder het bed vandaan. Te warm op de kamer.

Plek van het hotel. Korte loopafstand boulevard

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede ligging.
    • Last Minute Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het hotel is wel vrij gehorig. Wij hadden "de pech" dat onze bovenburen kinderen hadden die nog vrij laat door de kamer renden en sprongen. Ook konden wij onze bovenburen horen praten en de tv.

Het ontbijt is prima verzorgd. Voldoende keuze. En lekkere koffie. 's Morgens wel redelijk druk in de ontbijtruimte, dus het is even "aanschuiven". Personeel is vriendelijk. De bedden zijn prima ! Lekker breed en heerlijke matrassen.

Alles super voor elkaar.hartelijk personeel

De douche kraan.niet meer van deze tijd.beter ren thermosstaat kraan.nu moet je zelf mengen,gevaarlijk.we hadden kamer zonder lift.gevaarlijk.mijn man is slecht ter been plus zon smalle trap.

Ontbijt heel goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Verblijf aqariushotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer erg klein Missen haken aan de muur voor de jassen We waren er al een dag toen we een kast ontdekte achter het gordijn

Lekker balkon goede bedden

Het niet altijd vlekkeloos werken van de deurpassen.

Uitstekende locatie vlak aan het strand. Simpele maar prima kamers, vriendelijk personeel. Prijs/prestatie: +++++

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

goed voor een weekend

Momenteel zijn er werken en dit is wel spijtig voor het uitzicht. We hadden ook een parkeerticket gevraagd (enkele malen) omdat we met 1 mini busje waren. Er werd er toch geen apart gehouden ondanks dat we 7 kamers hadden gereserveerd.

Het ontbijt was goed en een leuk detail te benuttigen op het terras.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijt prima kamers netjes en schoon.prima prijs.kwaliteit. Zijn hier 2 keer geweest en onze kinderen ook al een keer op advies van ons waren ook tevreden.

Een aanrader gezien locatie en comfort. Wij komen zeker terug.

De badkamer was klein, geen ruimte voor toilettas of beauty case. Tijdens afgelopen warme dagen waren de kamers erg warm. Er was geen enkele vorm van verkoeling aanwezig. Voor de nachtrust was dit minder prettig.

Het zeer uitgebreide ontbijt was meer dan perfect, de vriendelijke eigenaar was constant bezig met bijvullen van verse producten. De bedden zijn van perfecte hotel kwaliteit. Het pesoneel zeer vriendelijk. We hadden het geluk in het heel mooi gerenoveerde gedeelte van het Hotel te verblijven.

aanrader
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Op de website staat dat er een koelkast is (wat ook klopt) maar dat is ook de minibar. Dus als je zelf wat wilt koelen is er niet zoveel ruimte (of je moet de minibar leegpakken,wat wij hebben gedaan). Omdat ze nog aan het verbouwen waren hadden ze bijvoorbeeld nog niet op de kamers informatie over milieu vriendelijkheid mbt de handdoeken. Ik had graag gezien dat ze alleen de handdoeken die op de grond lagen zouden verwisselen (ze hadden alles verwisseld), en ik miste een hanger aan de deur waar je op aan kunt geven dat ze bijvoorbeeld alleen hoeven stof te zuigen of helemaal niets hoeven schoon te maken. Voor ons was het luxe, de twee nacht een super schone kamer, maar het had niet gehoeven.

Het ontbijt was erg uitgebreid, voor iedereen wat wils, met name dat de afbak broodjes niet te groot waren (als volwassene pak je er gewoon 1 meer) was erg prettig voor mijn jonge kinderen. Keuze genoeg uit beleg. Overheerlijke uitgebreide koffievarianten. Personeel was supervriendelijk, zelfs al moesten ze hun eigen weg ook nog vinden in de gloednieuwe receptie/ eetruimte. Echt een bonus voor een gezin zijn de familiekamers, aangezien de kinderen een kleine kamer hebben die apart is van de grote kamer,intern gescheiden door een deur. Dan kunnen zij naar bed en als ouders zijnde kun je nog even wat drinken/ tv kijken/ etc. Ook mijn complimenten voor de schoonmaak want het hotel ziet er spik en span uit terwijl iedereen (onbewust) bakken vol zand naar binnen loopt. Ook hadden ze genoeg shampoo/badspul en zeepjes klaarstaan in de kleine maar schone wc/douche.en je kunt zelf kopje koffie of thee zetten, klein maar fijn. En dan als laatste de locatie, wat een mooie ligging, vlakbij een tramhalte (je kunt beter met het openbaar vervoer komen), op het einde van de boulevard maar nog steeds heel dichtbij de pier. Parkeerplekken zijn er schaars, tenzij je veel wilt betalen. Doordat het op het einde ligt zit je aan een iets rustiger stuk, maar nog steeds met allemaal supermooie strandtenten waar je binnen twee minuten naar toe loopt. Ook het informatiemapje met plattegrond wat je bij de sleutel van de kamer kreeg was erg fijn.

Het ontbijt is prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De bedden zijn te zacht. Er is geen airco! Er zijn houten vloeren waardoor het erg gehorig is, zeker als er kleine kinderen logeren.

Het ontbijt is prima! Alles is vers en netjes verzorgd. Personeel is vriendelijk.

Perfecte ligging
    • Last Minute Aanbieding - Tweepersoonskamer

Parkeren maar dat is normaal in Scheveningen

Perfecte ligging aan de zee. De pier centrum op loopafstand. Hotel is eenvoudig maar alle faciliteiten zijn aanwezig en het is shoon en vriendelijk personeel

Fijn hotel, ruime kamer, vriendelijk personeel. We komen zeker weer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel wordt verbouwd, opgeknapt. Absoluut geen overlast gehad maar we hadden het graag even geweten van tevoren.

Kamer was ruim voor 2 personen. Heerlijk zitje en ruime badkamer. Ontbijt was ruime keus en goed verzorgd. Ontvangst en parkeergelegenheid verliepen vlot en netjes.

De locatie was prachtig, het personeel heel vriendelijk en...

De locatie was prachtig, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag weer een lekker schoon en opgemaakt bed en schone badkamer. Van mij alleen maar lof 🖒

Fantastisch!

Op booking.com stond 1 persoons kamer met bad of douche. Op mijn vraag aan het hotel of ik een kamer met bad kon krijgen bleek dat met geen 1 persoonskamers hadden met bad.

Goed ontbijt. Schone kamer met balkonnetje en uitzicht op zee,

Heerlijk genoten!

Op een zonnige dag is parkeren dichtbij het hotel geen optie. Maar met het advies van het hotel om te parkeren in de parkeergarage van het Malieveld en vervolgens de tram te nemen, lukt het prima. Maar houd hier vooraf rekening mee, want dat betekent wel dat je met je bagage aan de wandel moet en iets meer tijd moet inplannen voor je reis.....

De familiekamer is ons erg goed bevallen. De badkamer is erg klein, maar prima voor gebruik van 1 of 2 overnachtingen. We hadden prachtig weer, dus super, maar dan wordt de kamer wel warm en er is geen airco, maar ook dat is voor een enkele overnachting prima. De bedden zijn prima, het ontbijt was heerlijk en de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel is subliem! We komen zeker terug!

Heerlijk genieten in een fijn, schoon hotel aan het strand!
    • Standaard Driepersoonskamer

Het personeel was super vriendelijk. Ontbijt vers en lekker. Kamer erg schoon. En dan ook nog het strand voor de deur. Wij komen zeker nog een keer terug.

Prima hotel in wel drukke omgeving

Wc-bril blijft niet staan, balkondeurbeugel afgebroken, dus moeilijk open te zetten en houden. Veel te zacht bed. Veel lawaai snachts van mensen op straat en sochtends van graafmachines ( kan hotel niks aan doen) En last but not least: parkeren kon ik pas op 1,1 km afstand voor € 19,50... dat is echt wel een tegenvaller.

Aardige ontvangst en kamer aan de zeekant

matig ! Parking veel te duur op straat verderop en 21.50 euro per nacht.

Kamer ! 2 e verdieping, geen uitzicht langs een oude moeilijk trap. Zeker als je slecht te been bent. Goede bedden. Badkamer clean maar piepklein. Genoten van het heerlijke weer maar veel te warm op kamer doordat er geen airco was.

Ontbijt was eenvoudig maar niets op aan te merken. Super vriendelijk personeel.

SUPER!!!

Ontbijt kamer personeel allemaal goed. Had alleen idee dat bed wat naar beneden afliep waardoor het dekbed omlaag zakte. Misschien tip: 2 dekbedden[ minder zwaar]. Verder jammer dat het net met verbouwing bezig was waardoor je erop de buitenkant niet zo leuk op keek maar de binnenkant en de service maakten dat helemaal goed! Maar wat ontzettend fantastisch geïsoleerd!! Je hoorde de tram het verbouwen de bouw op het strand echt NIX. TOP! Hopen volgende keer kamer op zeezicht te hebben. Prachtig! Gr. Els en Merel

Prima hotel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hotel was iets verouderd, maar ze waren bezig met renoverem. Kamer was mooi, ruim. Badkamer was vrij nieuw.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima.

Weer een heerlijk verblijf!
    • Standaard Driepersoonskamer

Niet van toepassing voor accommodatie maar wel het aanpassen van het strand voor de locatie, de andere delen waren zoals verwacht

De extra aparte kamer voor de derde persoon. Hierdoor geen last van zijn snurken! Mogelijkheid ontbijtpakket, super.

Afknapper vanwege werkzaamheden in en rondom hotel op een normaal gesproken prachtige locatie.

Complete verbouwing in hotel, bouwvakkers begonnen onder onze kamer om 7.30 's ochtends en de kraan in de bouwput vlak voor de deur begon zelfs al om 7.00 uur. Geen uitslapen dus. Lift werkte niet dus sjouwen met bagage, in bevestiging stond parkeerkosten € 12,50 per dag dit was € 21,70.Eerlijke vermelding op website van bovenstaande lijkt ons vanzelfsprekend.

Nette kamer

• Last Minute Aanbieding - Tweepersoonskamer

Hele slechte matrassen. Gehorig. Kamer meisjes komen toch binnen ondanks de niet storen kaart aan de deur hing! Op uit check dag wilde ze al voor 8.30 binnen, terwijl je om 11.30 weg hoeft te zijn. Ontbijt was matig

De ligging en personeel is vriendelijk

We hebben genoten van ons weekend weg. Omgeving was prima zo lekker aan het strand
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt is voor verbetering vatbaar. Wel genoeg keuze, maar standaard ontbijtbuffet zonder veel gezonde producten.

De kamer was prima en we hebben lekker geslapen.

Heerlijk. Voor herhaling vatbaar

Trap is wat smal. Kamer is wat klein, maar wel heel slim ingedeeld en alles is er, incl bad, minibar en waterkoker en föhn!

Heel vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, schone kamer/badkamer, ligging aan zee, aan alles is gedacht. Super!!

Prima overnachtplek dicht bij alle vertier in Scheveningen
    • Last Minute Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het is wel een beetje gehorig, ik heb er 's nachts geen last van gehad (ondanks dat het hotel was volgeboekt) maar 's ochtends kon je de schoonmaak op de gang goed horen. Dus als je wilt uitslapen is dat minder.

Bedden waren prima, hotel is heel dicht bij het strand. Waterkoker met koffie en thee op de kamer. Ontbijt was goed.

Ik heb het uitstekend naar mijn zin gehad.

Mijn verblijf was aangenaam, personeel vriendelijk ontbijt prima. Ondanks de verbouwing heb ik daar geen hinder van ondervonden. Het enige wat ik jammer vond was dat ik de dag van vertrek na 14:00 u niet meer kon parkeren bij het hotel. Snap het wel. Echter ergens anders moeten gaan parkeren midden op de dag heeft me belemmerd in mijn aktiviteiten die dag en zo word het parkeren wel erg prijzig.

Ruime kamer met keukenblok, koelkast,magnetron, koffie en...
    • Standaard Driepersoonskamer

Geen hartelijk welkom, hotel heeft enkele parkeerplaatsen voor de gasten en voor ons was er geen meer beschikbaar. Alternatief:parking om de hoek voor €27/24uur of gratis parkeren 3km verderop, vloerbedekking op kamer was vuil,weinig kastruimte voor 3 pers, geen raam dat open kon tijdens de nacht,grote werken op het strand tegenover het hotel. Was dus véél minder mooi dan de foto's op de website...

Ruime kamer met keukenblok, koelkast,magnetron, koffie en thee, mooie badkamer met bad en douche, gedeeld balkon, dicht bij het centrum en het strand, vriendelijk geholpen bij het ontbijt en uitchecken

Voor de rest voldeed het hotel wel aan onze verwachtingen

Het beddengoed en vooral de kussens stonken alsof ze sinds lange tijd nooit "gereinigd" zijn! Ook weer zo'n bedrijf die er alleen een sloopje en overtrek om heen trekken! Bah...ontzettend goor en smerig!

Ontbijt was super en het personeel was zeer vriendelijk.

Weekend Scheveningen met verblijf bij het aquarius hotel.

Enkel de badkamer was wat aan de kleine kant. Er is zeer weinig parkeergelegenheid voor of aan het hotel. Een minpuntje aan Scheveningen is wel de beperkte parkeergelegenheid. Overal in het stad is het betalend parkeren (goedkoopste tarief is ongeveer 3 euro/uur, dagtarief 21,70 euro).

Weekend Scheveningen met verblijf bij het aquarius hotel. De ontvangst was goed en vriendelijk en het inchecken gebeurde vrij vlot. Momenteel zijn in het hotel renovatiewerken bezig maar daar hebben we geen hinder van ondervonden. Onze kamer was zonder problemen te bereiken en was tiptop in orde. Enkel de badkamer is wat aan de kleine kant. Het ontbijtbuffet is goed en voldoende. Het is verzorgd en wordt regelmatig bijgevuld. Het uitchecken verliep ook erg vlot. Een minpuntje aan Scheveningen is wel de beperkte parkeergelegenheid. Overal in het stad is het betalend parkeren (goedkoopste tarief is ongeveer 3 euro/uur, dagtarief 21,70 euro).

Heerlijke plek voor een uitstapje aan de kust!
    • Standaard Driepersoonskamer

Parkeren is beperkt voor de deur, Max een uur. stukje lopen naar parkeergarage. Maar ach, als dat alles is.

Locatie en de vriendelijkheid van het personeel is top.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

TOP,TOP,TOPPIE

Zo ik niet weten.

Gewoon alles. Zowel accommodatie als het ontbijt en het vriendelijke personeel. Toen wij het halletje binnen kwamen dachten wij dat het een uitgeleefde bende was maar toen wij onze kamer betraden waren wij erg verbaasd wat een prachtige kamer met een geheel vernieuwde badkamer. en natuurlijk ZEEZICHT. Het waren 2 onvergetelijke dagen . En ze zijn bezig met renoveren dus het kan alleen nog maar beter en mooier worden. Ik zal deze accommodatie zeker aanbevelen bij vrienden en familie. Gewoon een TOPLOCATIE.

Prima !

Het is wel wat gehorig. Vooral als je een kamer hebt naast de lift. Dit is inherent aan de aard van het hotel.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Geboekt voor kamer met tuinzicht, tot onze verrassing is dit een kamer met zeezicht geworden. Medewerkers vriendelijk en voorkomend. Goede sfeer. Kamer schoon, goed bed. Ontbijtbuffet lekker en goed georganiseerd. Het is geen luxe hotel maar zo presenteert het zich ook niet.

Aanrader!

Eeeeh... Eeeeeh... Niet van toepassing, echt niet

Keurig. Hartelijk personeel. Mooi uitzicht. Kleinschalig van opzet: gezellig. Ook voor alleenreizenden een fijn verblijf met een heel relaxt ontbijt. Fijn!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

tevreden voor het doel waarvoor wij in Scheveningen moesten zijn; volgende keer weer.

Accommodatie was in verband met wegwerkzaamheden nauwelijks te vinden . Dit had beter door het hotel medegedeeld kunnen worden. Parkeren is en blijft een probleem.

rust en een prima ontbijt

Top locatie , heerlijk ontbijt, uitstekende bedden !

I.v.m. werkzaamheden geen parkeerplaats bij het hotel, voor gasten die helemaal onbekend zijn zou het fijn zijn als het hotel een alternatief voor het parkeren zou aangeven bv het Zwarte Pad.

Ontbijt was heel goed en uitgebreid, de bedden waren uitstekend !

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima kamer op douchegordijn en gehorige gang + lift na.

Erg gehorig, iedereen die langs loopt + de lift hoor je duidelijk, heel smerig douchegordijn met bruine vlekken (kamer 219)

Ruime kamer, goede bedden en prima badkamer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Het verblijf was super.

Wij misten een kapstok op de kamer. 'Zomers heb je die niet nodig. Maar in de winter is dit geen overbodige luxe. Dit hebben wij ook gemeld bij het personeel.

Wij hebben heerlijk geslapen. De kamer was klein, maar voor 1 nacht is dit geen probleem. Het ontbijt was super. Wie hier met honger naar buiten gaat, heeft het niet goed gedaan.

Prettige en aangenaam verblijf in een super en vertrouwd familie hotel met een super locatie.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ligt niet aan het hotel , maar geen parkeerfaciliteit door bouwwerkzaamheden. Lastig met uitladen. Stond niet vermeld bij boeking.

Goede kamer met voldoende ruimte op 3-persoonskamer. Badkamer volledig uitgerust. Uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Eenmaal gevonden prima hotel .

Het hotel is bijna niet te bereiken door alle wegwerkzaamheden in Scheveningen . Ontvangst prima , goede kamer niet erg groot maar schoon . Ontbijt prima , geen klachten over .

Super !!
    • Standaard Driepersoonskamer

Ruime/grote kamer voor drie personen, met voldoende faciliteiten. Wij verbleven één nacht maar het is aantrekkelijk om meerdere nachten te verblijven.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een prima verblijf met een hoge prijs kwaliteitsverhouding

Het vriendelijke behulpzame personeel. Ook het ontbijt viel goed in de smaak en de kamer? Precies goed, niet overdreven maar zeker goed voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Gewoon een goed hotel, op een toplocatie!
    • Standaard Driepersoonskamer

Rooklucht als je gebouw binnenkomt, terwijl er niet gerookt mag worden. Kamers wel wat gehorig. Als het slecht weer is, is het niet handig om buitenom naar de ontbijtruimte te gaan.

Gewoon een goed hotel aan de boulevard. Wij hadden een ruime driepersoonskamer, alles netjes schoon en zelfs een keukentje erbij. Badkamer met ligbad en goede douche. Zeer ruim balkon aan de achterzijde. Voor het ontbijt moet je even buitenom, voor ons geen probleem. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker en uitgebreid, wel een beetje krap opgesteld, maar bij ons was het gelukkig niet druk. Ze druk bezig met verbouwen, dus het zal binnenkort alleen maar mooier worden. Uitzicht op zee, maar aan de boulevard zijn ze ook hard aan het werk, dus één grote bouwput. Parkeren hadden we zelf geregeld, maar schijnt ook via hotel mogelijk te zijn. Kortom een prima verblijf.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Perfect, tegen een zeer gunstige prijs

Niets opaantemerken

Er werd verbouwd.de entree was derhalve wat rommelig.wij hadden reeds ervaring met dit hotel en hebben dus voor de zoveelste keer dit hotel weer geboekt.voor een evenement in het anfas theater is dit voor ons het hotel bij uitstek.kwa ligging de kamers en een uitstend ontbijt en bijzonder vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Bovenverwachting
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De boulevard lag open, maar daar kan je als hotel niets aan doen Geen parkeer mogelijkheid bij hotel

Mooie familiekamers. De jongens hadden een eigen kamer in onze kamer met eigen tv die Netflix had!! Het ontbijt was maar een kleine ruimte voor, maar zeer compleet.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima hotel alleen jammer dat we met een dikke winterjas aan...

De gasten niet laten ontbijten in het koude achterste gedeelte daarom zal ik in de winter niet meer daar heen gaan grrrrr.

Prima hotel alleen jammer dat we met een dikke winterjas aan moesten ontbijten het was echt heel erg koud in het achterste gedeelte was niet leuk.zeer ongezellig.Wij waren niet de enige met de jas aan. Maar prima hotel voor een kort tripje in combinatie met een dagje Den Haag met de tram.

ontbijt uitstekend, kamers aan de kleine kant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamer waar wij logeerden was wat aan de kleine kant, en de vloer en vloerbedekking ewas aan vervanging toe

ontbijt uitstekend, kamers aan de kleine kant. Voor het ontbijt, moet je als je op nummer 107 logeert, buiten om naar de ontbijtzaal. dit is alleen een probleem met slecht weer. Personeel erg vriendelijk

Een prima hotel voor een prima prijs

De ontbijt zaal vrij klein was dus moesten we de eerste ochtend in een heel koud gedeelte zitten

De nette kamer, heel weinig laat gehad van lawaai en het lekkere ontbijt

Ontbijt was goed, kamer ook

Geren parkeerplaats, die we wel konden reserveren. Geen restaurant in het hotel restaurant. Hotel moeilijk te bereiken diir verbouwing. Parkeerplaats zoeken. ja u moet zelf mnaar ergens zoeken. 's Avonds duys eruit om ergens te kunen eten.

Ontbijt was goed, kamer ook

Prima hotel op een toplocatie

Kamers zijn best gehorig.

Perfecte locatie; aan het strand, circustheater op loopafstand. Lekker ontbijt gehad. Kamer is klein/eenvoudig, maar voor alleen slapen heb je niet meer nodig.

Heel goed verblijf op een mooie plek. Zodra de verbouwingen klaar zijn gaan wij er zeker nog eens !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De verbouwing die voor de deur gaande is maarja daar kan t hotel niets aan doen. Al zijn er kennelijk afspraken gemaakt met de uitvoerders waardoor de overlast voor de hotelgasten zeer beperkt blijft tot het ongemak voor de deur. Het hotel verbouwt momenteel zelf ook maar daar was binnen in ieder geval niets van te merken.

Prima ontbijt, buffet leek klein maar alles stond er op. Mooie moderne kamer, zelfs 2x tv en een mogelijkheid thee te zetten op de kamer. Of oploskoffie. Personeel vriendelijk. Kwamen te vroeg voor de check in maar we konden de koffer al wel achterlaten. Alsof men ons al kende hebben we geen enkele keer onze naam hoeven zeggen.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Jammer dat we niet op de hoogte waren van de werkzaamhedenop de boulevard waardoor het hotel wat minder bereikbaar was.

Een slaapplaats hebben voor een nacht waar een goed ontbijt bij zit

het ontbijt was uitstekend, het personeel vriendelijk.

er was een verbouwing gaande, hoewel ik daar nie6t echt last van had moest ik buitenom voor de receptie en voor het ontbijt. pal voor het hotel werd een grootscheepse renovatie van de straat uitgevoerd. Dat beperktye het uitzicht nogal

het ontbijt was uitstekend, het personeel vriendelijk. er waren kranten beschikbaar

Buiten was het steenkoud. Binnen was het behaaglijk, gezellig en lekker ontbijt.

Zie bovenstaande.

Het ontbijt was uitmuntend. De hygiëne op de kamer was uitstekend. Prachtige kamers met mooie ruime badkamer. Het hotel ligt echt prachtig en betaalbaar voor de gewone mens, zoals wij. Jammer dat er net verbouwd werd. We weten dat dat noodzakelijk is maar het geeft net een ander gevoel als je net een paar dagen weg bent. Ook de boulevard helemaal op de kop. Een aantal jaren terug zaten we in een hotel aan de andere kant en toen ook al de boulevard op de kop. Dat stoort mijn wel enigszins. Een kleine vermelding is misschien wel handig. Ik snap dat dit niet gebeurd want het scheelt natuurlijk toeristen. Hier kan het hotel niets aan doen. Wij nemen niemand iets kwalijk maar dat vonden wij jammer.

was oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er wordt pal voor het hotel gewerkt aan de boulevard, beetje vroeg op dus als er een vrachtauto geladen wordt.

Pal aan zee en prima ontbijt, op loopafstand van de Pier en Kurhaus.

Prima eenvoudige accommodatie met goede ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Op sommige plaatsen deden de stopcontacten het niet (bij het bed). Het was al laat toen we hier achter kwamen, dus hier hebben we niets meer over gezegd.

Ontbijt wat goed! Kamer was basic, maar wel schoon.

Ontbijt was goed.

Dat er voor ons hotel werkzaamheden waren wat jammer was van het uitzicht. Dit was ons van tevoren niet bekend. De eerste nacht hebben we lang wakker gelegen omdat onze buren midden in de nacht nogal luidruchtig waren.

Ontbijt was goed. Locatie was goed. Personeel was vriendelijk.

perfect
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

waterkoker niet gebruikt had een beetje aanslag. is ook moeilijk te voorkomen. kamer had nieuwe wc/douche ruimte. was perfect. maar miste plankje om zeep op te zetten onder de douche.

alles zeer goed. opmerking hieronder is niet een tegenvaller maar gewoon een opmerking

Goed en ondanks een zogenaamd budget hotel nog weinig een hotel getroffen waar alles klopt zoals in
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helaas ligt het strand geheel overhoop waardoor het een bouwput ia maar daar kaan het kan het hotel uiteraard weinig aan doen.

Ontbijt was goed en de bedden waren ook fijn. Mooie locatie meteen aan het strand en openbaar vervoer waardoor je de auto mooi kunt laten staan.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De ontvangst was vriendelijk en duidelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ontvangst was vriendelijk en duidelijk. Het personeel is zeer gastvrij en indien nodig behulpzaam. De prijs is goed je, zeker met zo'n goed verzorgd ontbijt, wat ook nog in de prijs zit. Als ik de volgende keer in Den Haag of Scheveningen moet zijn dan is dit mijn hotel. Wij vonden het uitstekend !! Met vriendelijke groet, Fam: van der Wielen.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Prima verblijf met goed ontbijt

er zijn werken voor de deur, en deels in het hotel. Dit zorgt voor een beetje overlast maar het valt allemaal wel mee. De nadelen zijn veel minder dan de voordelen, ze zijn trouwens zowat overal in de buurt aan het werken.

prima ontbijt, goede kamer en leuke ontvangst. Ik zou er zo terug verblijven tegen de juiste prijs

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Mijn verblijf was zeer geslaagd, voor herhaling vatbaar!

De kamer was klein als tweepersoons, er was geen nachtkastje en je kon maar aan een kant uit bed.

Het ontbijt was prima, veel,keus en steeds vers aangevuld .mijn kleine tweepersoons kamer was pima voor alleen .geen zeezicht maar een zonnig balkon. Ook fijn dat er een waterketel is voor,koffie en thee. Ik zat in het gebouw met lift, maar er is ook een gebouw zonder lift. Als traplopen moeilijk is , vraag dan naar het juiste gebouw. Eindelijk een badkamer waar het water niet richting wc loopt! Elke dag schone handdoeken . Ik ben dik tevreden.

ontbijt was prima uitzicht en parkeren was wat minder waren...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

aanmelden dat er niet geparkeerd kon worden en dat het dicht bij zijnde parkeer plaats overvol was en de auto in de parkeergarage aan het begin van Scheveningen geparkeerd moest worden

ontbijt was prima uitzicht en parkeren was wat minder waren druk aan het afbreken voor het hotel slecht aangegeven voor de auto en moesten een eind omlopen om op de boulevard te komen

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

(het dekbed was wel erg dun, niet gevraagd om een nieuwe dus kan hier niets over zeggen)

het ontbijt was heerlijk. Kamer was schoon. Alles is goed voor een betaalbare prijs.

Ontbijt was prima.

Had de locatie uitgezocht op afstand van het circus theater (800 meter) maar door werkzaamheden moesten we een heel eind omlopen. Dit was wat lastig ivm been blessure. Was fijner geweest als dat ergens vermeldt was. (Duurt tot 2019!) Daarnaast is het hotel erg gehorig en hebben wij veel overlast daardoor gehad. Je hoort de andere gasten op hun kamer gewoon praten

Ontbijt was prima. Bedden en ruimte op kamer waren ook prima.

Voor een kort verblijf goed te doen. Oorstoppen te adviseren voor een goede nachtrust
    • Standaard Driepersoonskamer

Erg gehorig en niet op de hoogte van de renovering in en voor het hotel. Een grote bouwput voor ons waardoor de ramen met zicht op zee erg bevuild waren. Maar was te doen voor 2 nachten. Voorlopig zeker geen aanrader voor een langer verblijf

Ontbijt was prima verzorgd. Vriendelijk behulpzaam personeel

Prima plek, prijs/kwaliteit verhouding was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer beetje gedateerd, vloerbedekking, houten vloer/plafond, erg gehorig daardoor. Maar wij vinden het wel wat hebben.

Heerlijke douche op onze kamer. Uitzicht geweldig. We wisten van de ‘bouwput’ voor de deur, maar ook dat was mooi om te zien. En nog een voordeel: gratis parkeren bij Zwarte Pad, vlakbij.

GEWELDIG, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Driepersoonskamer

Helemaal niks viel er tegen, ondanks verbouwing nergens geen hinder van ondervonden. Chapeau!

Het ontbijt was super heerlijk, aan alles is gedacht. Grote complimenten!!

Geweldig hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken

We hadden een hele ruime kamer met fantastisch uitzicht op zee. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Het personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Kortom wij hebben genoten van ons verblijf

Fijnste hotel in Scheveningen

Fijn hotel aan het strand zonder poespas, op rustige locatie (geen lawaai van verkeer of aangeschoten café/casino bezoekers) gelegen aan het rustige noordeinde van de boulevard met keurige schone kamers, betrokken personeel en uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.