Beoordelingen over Van der Valk Hotel ARA Zwijndrecht 4-sterren

Veerweg 10, 3336 LM Zwijndrecht, Nederland

#1 van de 1 hotels in Zwijndrecht

Ruime en comfortabele kamer met dito badkamer
    • Deluxe Kamer

Het aanvullen van de borden, het bestek etc bij het ontbijtbuffet gebeurde te laat

De ruime kamer, de ruime badkamer en het relatief grote binnenzwembad

Fantastische ervaring
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Wij hebben geen negatieve punten over de accommodatie. Alles was perfect geregeld en de kamer was prachtig

Leuk ontvangst bij de receptie mooie kamer heerlijk geslapen en heerlijk gegeten

Waardeloos
    • Deluxe Kamer

Ten eerste de Prijs €106,- zonder ontbijt (16,50 pp) en een kamer zonder balkon , ik had de resensies gelezen leuk balkon met zicht op het water , maar je snapt hem al een luxe kamer zonder balkon is wat ons betreft niet luxe want wij zaten aan de andere kant en er was natuurlijk geen andere optie :(, een trouwerij gaande die mensen kunnen zo n kamer nemen maar als je hier een paar Dagen verblijf is het vreselijk om niet buiten te kunnen zitten. Ontbeten bij de Mac dit kan tot 11 uur heerlijk (Ben helemaal geen Mac ganger maar dit is Top voor €5,50,- ( kan ook voor €3,50,- ) een verse croissant , een broodje ei met spek Heerlijk een koffie en een vers flesje sinasappel sap en een halve tank benzine :) als je snapt wat ik vedoel nl €22,- verschil met Vd Valk. De kamer zonder balkon had ons €139,- gekost dit is geen Valk waardig en zeker Niet op die locatie.

Inprincipe een mooi Hotel maar Het ligt erg afgelegen en in Zwijndrecht is echt niks te beleven wat een gat, wel naar Dortrecht geweest wat een verschil , een erg leuke stad

We hadden er een feestje van onze buren uit het verleden...
    • Deluxe Kamer

We hadden er een feestje van onze buren uit het verleden Piet en Sjaan van de Graaf. Op dat feestje wed mij verteld door een andere aanwezige op het feestje dat hij ook hier een feestjes en gasten die bij hun aanwezig waren geweest ook hier waren overnacht en korting hadden gekregen aan mij vroegen ze of wij ook korting op mijn overnachting had gehad ik weet het bestaan van deze regeling niet antwoordde ik mijn vraag is het waar dan je korting op je overnachting krijg als je als gast naar een persoon moet die bij jullie een feestje geeft

Zeer ruime kamers, vriendelijk personeel, ruime badkamer,...
    • Deluxe Kamer

Een evenement eindigde in luidruchtigheid op de parkeerplaats, waar mijn kamer aan lag. Waterdruk douche beperkt.

Zeer ruime kamers, vriendelijk personeel, ruime badkamer, prima eten. Iets op de kamer laten liggen, was in korte tijd gevonden en terugbezorgd!

Goed.
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Om 10u gaan ontbijten, duurde ff voordat alles was aangevuld. Was druk ivm moederdag. Kinderen zouden ook wel wat meer aangestuurd kunnen worden door hun ouders. Maar goed, dat gebeurd nergens tegenwoordig meer.

De kamer, alleen jammer geen minibar.

Geweldig.Zeker voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

jammer dat de bar niet tot 1.00 uur open is op zaterdagavond.En het water naast het bad waar de douche hangt liep niet goed weg.Verder heel tevreden

geweldige grote kamer en hele mooie badkamer.Prima restaurant.Leuk buitenterras.Dichtbij Dordrecht een hele gezellige stad met veel winkels en terrassen. Wij komen zeker nog een keer hier terug.

mooie uitval basis. en prettig en warm om er te zijn.
    • Deluxe Kamer

eigenlijk mijn hoofdkussen . deze wat te hard, maar dat is ook een lastige, neem meestal mijn eigen kussen mee.

mooie ruime kamer heerlijk terras met een goed uitzicht ruimte om lekker te zitten, vriendelijk personeel prachtige badkamer ,wat een ruimte. ontbijt was goed

Vond het wel prettig
    • Deluxe Kamer

De vloer in het zwembad is levensgevaarlijk. Heel nat en dan vreselijk glad. Ben uitgegleden, maar gelukkig nog net niet gevallen. Ik miste een klok.

Het ontbijt was prima. Veel te uitgebreid zoals te doen gebruikelijk is in hotels. Naar mijzelf gerekend te duur voor 2 sneetjes brood, sap, kop thee en een te hard gekookt ei.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Deluxe Kamer

Er was wel een klein probleempje wij sliepen op 116 en ik dacht dat er iemand met een bal aan het stuiteren was boven ons,maar in de avond was het nog steeds zo volgens mijn partner kwam dat door zo n scherm die los zat op het balkon ergens boven ons dus een rubbertje ofzo ertussen zou wel fijn zijn door de wind maakte het behoorlijk wat herrie☺️Voor de rest prachtig uitzicht mooi hotel zeker waard om met mooier weer naar terug te keren

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Rust
    • Deluxe Kamer

Ik logeer vaak in dit hotel. Ik eet bij het ontbijt alleen wat yogurt en een broodje. Ik doe dit nooit in dit hotel omdat ik het echt te duur vind. Ik neem altijd iets mee om s morgens te eten om deze reden. Zou, gezien de prijs (ik kom meestal alleen in een 2 pers kamer, is relatief al duurder) wel inclusief ontbijt kunnen.

Heerlijk geslapen, lekker rustig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

ruime kamer met heerlijk bedden.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het eten vonden wij niet lekker. Wij hoorden ook anderen daar al over. Miste een klein koelkastje op de kamer om medicijnen in te leggen. Gelukkig was het erg koud buiten dus kon ik daarvoor het balkon gebruiken.

ruime kamer met heerlijk bedden.

Super Hotel, Omgeving en personeel !
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Heel handig een grote badkamer , misschien wel een afscheiding tussen wc en badkamer aangezien het mogelijk is.

Super ontvangst en omgeving! Wij komen zeker terug maar dan met ons zoontje! Mooi uitzicht vanuit de kamer. Ook een Grote badkamer en grote kamer met balkon. Prachtige natuur en dicht bij rotterdam ! Wij hebben een super verblijf gehad, Zeker aan te raden!

Mooi sfeervol hotel, directe wandel / fiets...
    • Suite met Sauna

Mooi sfeervol hotel, directe wandel / fiets mogelijkheden rondom hotel, erg vriendelijk en behulpzame medewerkers, grote en schone kamer met top uitzicht op de Maas (228). Diner (à la carte) was bijzonder goed van kwaliteit. Ontbijt uitgebreid en heel lekker.

Uitgebreid ontbijt, heerlijk gegeten.
    • Deluxe Kamer

Uitgebreid ontbijt, heerlijk gegeten. In de buurt van het hotel zit vrij weinig, maar je bent met 20 minuten in bijvoorbeeld Dordrecht. Het is een goede uitvalsbasis en de omgeving/natuur is prachtig.

perfect ontbijt
    • Deluxe Kamer

koffietasje op de kamer was niet proper.

perfect ontbijt Badkamer : bij het nemen van een bad was het niet eenvoudig om de kranen te bedienen. Stonden naast het bad voor de douche

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima hotel, comfortabele ruime kamers, goed dineren uitgebreid ontbijtbuffet, mooi aan de Maas
    • Deluxe Kamer

Enigste minpuntje ontbreken van koelkastje op kamers.

Hotel en restaurant goed, diner en ontbijt prima. Medewerkers gastvrij. Ruime goed ingerichte kamers, ruime badkamer. Beschikbaarheid inpandig zwembad. Mooie locatie aan de Maas.

wel oke
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

geen minibar op de kamer het bed lag wel lekker maar de kussens liggen echt niet lekker het avondeten viel erg tegen voor de prijs die je ervoor betaald en qua roomservice erg weinig keus

het uitzicht

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Aangenaam verblijf in een mooie omgeving.
    • Deluxe Kamer

Het hotel is zeer rustig gelegen en uitstekend gelegen voor fiets- en wandeltochten. Verwarmd binnenzwembad en sauna kunnen tot 23.00 uur gebruikt worden.

Uitgebreid ontbijt met verschillende soorten vers brood. Op eenvoudige vraag wordt een gepersonaliseerd ei gebakken met kaas. Ui, ...

Mooie ruime kamers, een prachtige ligging, goede service
    • Deluxe Kamer

Eén minpuntje: Het ontbijt werd pas vanaf 8.00 uur geserveerd. Dat is redelijk laat als je weer vroeg op pad wilt gaan.

Mooie ruime kamers, een prachtige ligging, goede service

Prima rustige stek om even bij te komen van de drukte.
    • Deluxe Kamer

Prima rustige stek om even bij te komen van de drukte. 2e verdieping heeft grote schuiframen, lekker om open te doen voor een goede nacht rust. Geen herrie op de achtergrond. Prima ontbijt.

te gehorig kamer 007 klapperende deuren! de hele late avond v/a 22.00 uur
    • Kamer met 2 Aparte Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

de kamer , zeer gehorig hoorde echt de hele avond en vroeg in de morgen de deuren klapperen ook die van de kamers ! bevriend echtpaar betaalde €112 voor 2 pers incl. ontbijt en welkomst drankje ! ik ben dan veel duurder uit voor een persoon ! zei hadden bij een wiekend weg site gereserveerd !ik kreeg niets aangeboden van mijn site , had u als ik persoonlijk gebeld had ook extra gekregen ?

Ja het ontbijt was heel goed!

Fantastisch hotel.
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Fantastisch hotel. Onze kamer had een uitzicht op de Oude Maas. Heerlijk balkon om de boten voorbij te zien komen. Uitstekend restaurant en zeer aangenaam personeel

Aangename verrassing.

Ik zou het niet weten.

Verrassend prachtig gelegen aan de Oude Maas. Mooie, ruime, moderne, comfortabele kamers. Uitstekend ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima locatie, rustig, terras mooi uitzicht op rivier, ruime...
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Verbetertip: Bij drankje voor diner standaard broodplankje serveren. Op de verder prima ingerichte ruime kamer(s) ontbreekt een koelkastje. Nu voor zaken, igv privé jammer dat een hond niet is toegestaan ...

Prima locatie, rustig, terras mooi uitzicht op rivier, ruime goed ingerichte kamer met airco en badkamer. Uitstekend ontbijtbuffet en prima dineren, bij fraai weer op het terras(!).

Rustig langs de stroom
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Als je het ontbijt meerekent is het hotel aan de prijzige kant voor een etablissement dat geen speciale charme of karakter biedt.

Het ontbijt is bij Van der Valck steeds uitstekend, maar wel duur De kamers zijn zeer ruim, net als de badkamers De ligging is heel rustig, met uitzicht op de oude maas en de containerschepen die daarop passeren (als je tenminste een luxe-kamer boekt)

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mooie locatie, prima hotel.
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt is met 16,50 wel wat aan de prijzige kant.

Mooie ruime kamer en douche. Omgeving hotel is rustgevend en dat zo vlak onder de rook van Rotterdam.

Wij waren 1 nacht te gast en dat was prima.
    • Deluxe Kamer

Inchecken bij de balie duurde lang. Veel gasten, 2 man personeel. Iedere actie duurde lang i.v.m. formaliteiten en vragen. Stoelen waren voor ons te laag om in te gaan zitten. ( wij zijn oudere)Liften klein iv.m. aanbod gasten met bagage. Invalide parkeerplaats opgeofferd aan laadpunt voor electr. auto's.Ook veel te weinig parkeerplaatsen voor invalide mensen

de kamer was prima. Schoon, ruime bedden.

Schitterend hotel
    • Deluxe Kamer

Een flesje water op de kamer bij aankomst was welkom geweest, zeker nu het extreem warme dagen waren.

Schitterend hotel, grote supernette kamers, goeie bedden , airco op de kamer, heerlijke badkamer. Leuk proper zwembad, heerlijk restaurant met gezellig terras (zicht op de oude Maas) en veel keuze op de menukaart. Een onvoorstelbaar uitgebreid ontbijt. Heel veel tips gekregen van de man aan de receptie. Veilige fietsenstalling. Prachtige fietsroutes in de omgeving.

Prettig verblijf aan de oude Maas
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Eigenlijk weinig maar als ik wat moet noemen: De vloer rond het zwembad stond blank. De kok die tijdens het ontbijt omeletten bakt, hebben we niet gezien. (Voldoende andere keus overigens). Mijn bejaarde vader had moeite met de knop waarmee je de douche op verschillende standen kan zetten cq het bad kan laten vollopen.

De kamers waren zeer ruim- we zaten aan de iets duurdere rivierzijde- met een klein balkon. Het zwembad (1.40 diep) is relatief groot. In het restaurant heb je uitzicht op de oude Maas,waar steeds grote schepen langsvaren. Het hotel ligt verder in een rustig gebied; je hoort vooral de vogels fluiten. Er wordt veel gefietst op de vele fietspaden rond het hotel en je kunt met fiets en al eenvoudig met de pont over naar Puttershoek.

• Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Geen hulp bij zoeken tafeltje bij binnenkomst restaurant. Omdat het door het mooie weer erg druk was stonden we er wat verloren bij.

Heerlijk balkon aan de rivier

Heel goed hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Nits eigenlijk. Misschien wat meer georganiseerd ontbijt buffet met meer bio producten

Ruime kamer/ hygiene, vriendelijk personeel, mooie rustgevende omgeving.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

de kamer en het ontbijt zijn zeer goed.
    • Deluxe Kamer

de kamerprijs die wij betaalde was zonder ontbijt, in ander hotels is de prijs inclusief. De prijs voor het ontbijt is naar rato hoog.

de kamer en het ontbijt zijn zeer goed. het uitzicht op de rivier maakt het allemaal mooi.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Hotel een aanbeveling waard!
    • Deluxe Kamer

Het tijdstip van het ontbijt op Pasen vonden wij een minpuntje. Mogelijkheid tot 10.00 uur. Uitslapen dus niet mogelijk.

Mooie ruime moderne kamer. Het hotel ligt aan de waal. Mooie locatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel aan de Balie als in het restaurant. Uitgebreid ontbijt.

fietsweekend met vrienden
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

diner keuze : gambas waren in feite grote roze garnalen, de optie van saladbar (niet bijgevuld) bij hoofdgerecht

heerlijk ontbijt, ruime kamers mooi rivierzicht, rustige ligging, direct aan de fietsknooppunten

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Het ontbijt was heel verzorgd en compleet.
    • Deluxe Kamer

Wij misten een frigo of minibar en in het toilet was geen wc borstel aanwezig

Het ontbijt was heel verzorgd en compleet. De kamer groot, verzorgd en proper

Ideale basis voor een fietsvakantie
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Prachtige kamer met zicht op de rivier. Ligging van het hotel aan een fietsknooppunt. De rust , het lekkere ontbijt , de ruime kamers. Groot verwarmd zwembad en goede kleine sauna om te relaxen na een dagje fietsen.

Mooie ruime kamer, grote badkamer met bad en douche, kortom...
    • Deluxe Kamer

Was gekomen om de marathon Rotterdam te lopen en helaas was er geen vroeg ontbijt. Dat heb ik het meeste gemist. Misschien een aandachtspunt voor volgend jaar, alhoewel ik er dan niet bij zal zijn.....

Mooie ruime kamer, grote badkamer met bad en douche, kortom perfect.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

De hotelkamer was ruim en functioneel.
    • Deluxe Kamer

De hotelkamer was ruim en functioneel.Mooie badkamer met grote ïnloopkast". Minpuntje waren de gordijnen. Bij het sluiten bleven deze iets openstaan waardoor lichtinval. We hebben gedineerd en gebruik gemaakt van het ontbijt en deze waren allebei dik in orde.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Was onze 5de keer, deze keer met een 2de koppel. Zeer fijn, spijtig van de temperatuur op de kamer.
    • Deluxe Kamer

De kamer was niet warm te krijgen, na melding aan de receptie van een te koude kamer en ook badkamer, kwam er géén verbetering. Spijtig! Zwembad : te weinig stoelen en de vloer zeer glad, menig mensen zien uitschuiven en zelfs zien vallen.

Top voor ons is en blijft de locatie (langs de Maas) rustig, ruime parking, geweldig ontbijt, zwembad en sauna + handdoeken gratis. Diner zeer verzorgd, Totale sfeer, uitstraling en inrichting dik ok.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Gaan we vaker heen😀
    • Deluxe Kamer

Niets gaan we vaker heen

Mooie, rustige ligging, vriendelijk personeel, ruime gratis parkeergelegenheid. Vanuit het hotel kan je fantastisch wandelen en fietsen langs de Maas.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima keuze!
    • Deluxe Kamer

De douches in het zwembad waren 's avonds koud/lauw. Verder mooi, schoon en lekker warm zwembad. Ligbedden en handdoeken beschikbaar.

Ruime schone kamers, goede bedden, prima zwembad en vriendelijk personeel. Heerlijk warm/koud ontbijtbuffet met vers brood.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Zeer aangenaam hotel op mooie locatie
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Zeer ruime en mooie kamers met prachtig uitzicht op de Oude Maas. Uitgebreid ontbijt en lekkere gerechten op de dinnerkaart aan democratische prijzen.Heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Wifi verliep vlot;
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

De ontbijtprijs was onfatsoenlijk duur en daarom niet gebruikt Het gebouw buiten was iet of wat gedateerd, doch dit deed niets af van het uitzicht groen en scheepvaart.

Wifi verliep vlot; de omgeving vond ik in een "overbebouwd" Nederland schitterend naar natuur toe en ligging aan de stroom

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prachtige omgeving, zeer uitgebreid ontbijtbuffet en...
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Terrasverlichting die je niet zelf kon uitdoen.

Prachtige omgeving, zeer uitgebreid ontbijtbuffet en rekening gehouden met glutenvrije broodjes. Het personeel was ook op de hoogte van gluten, wat aangenaam is.

Lekker verwend.
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De kamers waren super, omgeving prachtig en het ontbijt lekker.

De personeel en het eten
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Het toilet was niet echt schoon. Het is jammer dat het niet all in .

De personeel en het eten

Uitstekend hotel!
    • Deluxe Kamer

Gemis aan een scheer / make up spiegeltje.

De kamer is heel ruim en comfortabel

Geweldig!

Geen koelkast in kamer

Ruime fijne.kamer

Prettige ruime kamer en badkamer erg comfortabel

Prettige ruime kamer en badkamer erg comfortabel

Was keurig zwembad en diner en ontbijt waren super, plus de...
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Was keurig zwembad en diner en ontbijt waren super, plus de service goed parkeergelegenheid.

Altijd top hier !

Altijd top hier !

zalig even weg in een super hotel
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

het diner was super lekker

Ga zo door
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Geen koelkastje op de kamer

De ligging van de kamer mooi aan het water

NH
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Er vind een verbouwing plaats. Maar geeft geen overlast.

Netheid

rustgevend
    • Business Suite

koelkast was er niet.

kamer

Naast de water blijven!
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Restaurant. Dienst goed, eten minder.

Een geweldig hotel waar we zeker terug komen.
    • Business Suite

Wij hebben geen - punten kunnen vinden.

Super groot was de kamer en een heerlijk bed.Lekker rustige omgeving.

Puur relaxen met heerlijk eten.

Prachtige kamer.

zeerfijn

het weer ;-)

zeer nette kamers

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

heelijk weekend in een van der valk hotel die heel anders is dan de andere hotels
    • Deluxe Kamer

lekker rustig hotel met mooie ligging. prima dinner en goed ontbijt

Mooi gelegen hotel met prima prijs /...
    • Deluxe Kamer

Sluitingstijd van de bar. 24:00 uur op zaterdag is aan de vroege kant.

Mooi gelegen hotel met prima prijs / kwaliteitsverhouding.

Eten top ontbijt super

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

prijs /kwaliteits verhouding , Te duur voor wat er geboden werd.

Ontbijt was matig, Kamer met uitzicht op Parking, niet mogelijk aan het water. Er waren geen invalidekamers aan de waterkant.

prima verbijf
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

Het nachtlampje naast het bed is te vel.

Algehele verblijf was goed

Mooie ruime kamer

Mager douchestraaltje

Mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Geweldig!!!
    • Deluxe Kamer

Mooi, schoon en ruim met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Kamer

De rust en de ruimte en de royale kamer

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

resto

ontbijt

resto

top hotel
    • Deluxe Kamer aan de rivierzijde

kamers. uizicht op de maas

kamer was prima

het is erg gehorig