Beoordelingen over Hotel Arcen 3-sterren

Raadhuisplein 6, 5944 AH Arcen, Nederland

#7 van de 9 hotels in Arcen

Een echte aanrader in Arcen!

De kussens waren erg zacht en er lag geen extra kussen in de kast. Kwamen wij s avonds pas achter, vandaar dat we dit niet gemeld hebben. De receptie was toen al gesloten. Volgens mij staat dat al ergens dat jullie het hotel gaan opknappen. Ik zou dan zeker investeren in airco op de kamers. Voor nu was de ventilator een zeer aangename oplossing met het warme weer.

De bedden en de rust. Nog nooit eerder meegemaakt dat ik ‘s ochtends geen mensen gehoord heb op de gang. Daarnaast super fijn om direct in het centrum te zitten, zonder dat je iets hoort. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam! Wij komen zeker een keer terug!

Kamer naast rookterras geeft overlast als er luidruchtige gasten zitten te roken

Vriendelijk personeel, mijn vergeten iPhone oplader is dezelfde dag nog opgestuurd

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

een nooit meer opnieuw gevoel

ontbijt pas na 8u, met veel vijven en zessen toch mijn zoon paar broodjes kunnen krijgen als ontbijt vlak voor zijn toernooi, beloftes niet nagekomen, leeg restaurant had pas terug plaats om 19u30 (dixit receptie om 17u), kamer bedroevend slecht.(oud, versleten, geen verlucthing, geen airco, gen verlichting). WIFI ondermaats, ... een NOIT MEER TERUG-gevoel

Prima voor een nachtje

Accommodatie vond ik wat duur ten opzichte van wat er te doen is in de buurt. In Arcen is niet veel te beleven op de kasteeltuinen en Hertog Jan brouwerij na.

Locatie in Arcen is top. Ook de kamer die we hadden was prima. Parkeren kan overal in het dorpje. Lekker terras voor de deur en we konden lopen naar de Hertog Jan brouwerij. Fietsen mee is nog handiger voor de mooie omgeving.

Schandalig en zeer klant onvriendelijk behandeld door de eigenaar, slechtste gastervaring ooit!

Schandalig behandeld door de eigenaar van het hotel. Totale klantervaring is ver beneden pijl. We zijn schandalig en zeer klant onvriendelijk behandeld door de eigenaar. Dit is mijn slechtste gastervaring ooit! Wij hebben in het restaurant gegeten dat bij het hotel hoort. Het was prijzig en de keuken was matig. Daarbij verliep de bediening ook nog zeer rommelig: personeel geeft borden door, de glazen worden op de hoek van de tafel gekwakt, patat niet gaar, bestellingen verlopen verwarrend door onervaren bediening, moeten 3 x om zout vragen (daarbij hebben we heus geduld en helpen waar nodig). Vervolgens staan er onaangekondigd 2 karaffen water a 2,50 euro op de rekening (totale rekening voor 6 personen bevat diverse drankjes, wijn, bier en voor maaltijden). Zet het op de kaart of geef het door bij bestellen, dan kun je een keus maken. Dat ik het niet eens ben met 5,00 euro voor kraanwater lijkt mij dan ook meer dan logisch. De uitbater geeft vervolgens op een verongelijkte toon aan dat als wij bij centerparcs hadden gezeten een groot probleem hadden gehad... Het is mij volstrekt onduidelijk wat wij met centerparcs te maken hebben. Verder klaagt hij over personeelsgebrek als excuus voor de matige bediening. Daar hebben wij heus begrip voor, maar dat lijkt iets wat hij als uitbater moet oplossen en niet iets wat je bij de klant moet neerleggen. Maar goed, de 5 euro voor het kraanwater gaan van de rekening. Eind goed al goed lijkt mij... Niet dus. Deze hoteleigenaren kunnen schijnbaar niet tegen kritiek. Dit is voor de eigenaar namelijk aanleiding om zijn gasten de volgende ochtend tijdens het ontbijt te schofferen en zeer grof te behandelen. Tijdens het ontbijt wordt de eettafel bij ons weggetrokken terwijl we nog aan het eten zijn. Dit onder het mom dat het ontbijt klaar is, wij in de weg zitten voor de doorgang naar zijn terras en dat hij het beleid en regels hier bepaald. Op onze vraag waar dit op slaat geeft hij aan dat wij overal wat op aan te merken...

Daarom een 8

Ik had een luxe kamer geboekt maar kreeg een gewone kamer ik had er iets van gezecht maar ze konden er niks aan doen de kamer was al vergeven Maar goed wat moet je dan dus dan maar een gewone kamer

Het lag lekker centraal

Goed maar er zijn verbeterpunten.

Netheid van het restaurant. Veel etenswaren op de vloer ‘s morgens bij het ontbijt. Broodkruimels op de stoelen. Ervarenheid personeel.

Netheid van de kamer.

Heerlijk weekend gehad

De kamers zijn wat ouderwets en toe aan een renovatie. Ik begreep van de eigenaar dat ze daar mee bezig zijn. Verder was er in de bediening 1 iemand die het allemaal niet helemaal begreep

De gastvrijheid was top!

bedded sliep en lekker en leuke omgeving.

heel erg gehorig op de kamer. het was 1st paasdag met ontbijt, maar niks mee gedaan. standdaard allemaal. terras bediening was erg slecht.

bedded sliep en lekker en leuke omgeving.

Prima verblijf!

Prima accommodatie, die nog in ontwikkelfase is om zichzelf te verbeteren! Bar ziet er ook prima uit, alleen waren er niet veel gasten op het moment dat wij er waren.., maar ik verwacht in de zomer dat er meer sfeer is.

De verse jus d’orange pers.. SUPER!! Heerlijk zelf vers geperste jus d’orange bij t ontbijt!! Dat maak je niet vaak mee > TOP!

Ons verblijf was redelijk maar niet je van het

Raam op de kamer stond open en kon niet dicht, afstandsbediening van tv werkte niet. Personeel kon hier niet veel mee, deed hun best. Zouden dit proberen te verhelpen en dan naar me toe komen om het te vertellen maar dat is niet gebeurt. Douche had een gordijn waardoor er steeds veel water onder de wc kwam te staan. In de kamer liggen overal briefjes, doe dit in een map en leg die bij de tv neer dan is dat overzichtelijker. Tijdens het inchecken werd wel uitgelegd waar de kamer was maar niet welke sleutel voor de kamer was en waar die andere voor was. Stond vermeld dat ze het hotel aan het renoveren waren. Januari 2017. was daar helaas (nog) niks van te zien. In de hal was de vloerbedekking op verschillende plaatsen vuil, muren waren gaatjes in zaten etc. Eigenaren niet een keer gezien. Terwijl personeel stond te discussieren tijdens het uitchecken over zakjes met consumptiemuntjes. Personeel moest ook het restaurant verzorgen en de balie. Soms stonden mensen even te wachten voordat er iemand was. Als het een drukke dag met inchecken en uitchecken zorg er dan voor dat daar iemand zit of ben daar als baas zelf. Ik heb 5 minuten staan te wachten voordat er iemand kwam. Was wel iemand geweest die alleen vermelde dat zijn collega er zo aan kwam. Al met al vind ik dat het hotel wel schoon was en het personeel was vriendelijk maar ik verwacht meer van een drie sterren hotel voor dat geld wat ik moet betalen

personeel was vriendelijk. Bij inchecken werden we vriendelijk ontvangen. Kamers waren redelijk schoon maar daar hield het ook bij op. Ontbijt werd geserveerd in een buffet vorm en daar was niks mis. Uitgebreid en voor iedereen wel wat. Nieuwe ruimte waar de biljarts stonden was prima. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Relaxed

Vlakbij het hotel is een cafe wat heel erg veel geluidsoverlast gaf. Ik kan niet beoordelen of dit een incident was of dat het ieder weekend zo is.

De kamers zijn precies zoals op website, en het was er vooral schoon.

Positief; beter dan wat we verwacht hadden via de site.

We hadden graag een soort hal gehad met een salon of een tafel met enkele stoelen waar je na sluitingstijd van het restaurant nog even kan nagenieten. Automaat frisdranken in de gang was helemaal leeg.

Mooie kamers met alles wat nodig is. Mooie en grote inloopdouche. Groot verzorgd restaurant op gelijkvloers.

Het was oke.

De kamers zijn gedateerd en stoffig. Ze kunnen een opknapbeurt gebruiken. De 4 persoon kamer is erg ruim wat weer erg prettig was.

De locatie is top. Het restaurant serveert prima eten.

sfeervol hotel, goed ontbijt, goede prijs, waanzinnige douche.

Donkere achteringang met oneven bestrating, grind en plassen op parkeerterrein, lawaai laat in de avond van lallende mensen buiten.

de locatie midden aan het gezellige plein van Arcen

Ondanks ons korte verblijf, is het ons goed bevallen! Na de renovatie komen we nog eens terug!

Alles lijkt wat verouderd, maar we hebben begrepen dat er gerenoveerd gaat worden, dus dat gaat vast goedkomen! Veel succes!

Het ontbijt was goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

fijn en klantvriendelijk hotel

Het was enorm onrustig, als de buren een kraan open deden leek het of ze dwars door de muren kwamen. Ook alles wat buiten gebeurde kon je letterlijk verstaan laat staan de glascontainers die om 07.30 geleegd werden.

de kamer met tweeverdiepingen was een aangename verrassing en het eten was super.

Veel te veel geld voor datgege wat je krijg

Sigaretten lucht in de gang van het hotel, balie niet opgeruimd, smoezelige entree opgang en gang, plakkerige deur van de kamer, kamer raam, niet rokers kamer grenzend aan rokers terras, inkijk van het terras naar kamer, geen privacy op kamer.

De locatie, eenmaal binnen viel het tegen

Prima diner en ontbijt en comfortabele kamer

Vreemd dat ik al had betaald via booking.com en bij uitchecken ineens 30 extra moest betalen wat na overleg toen niet meer hoefde

Prima diner en ontbijt en comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima centrale ligging van Hotel.

De prijs voor de hond/huisdier is de hoogste die we ooit in een hotel betaald hebben : 25,- euro per nacht..absurd hoog. Prijs huisdier staat nergens vermeld. Kamer gehorig.

Prima centrale ligging van Hotel. Mooie ruime kamer.

Dramatisch

Alles de kamer was enorm gedateerd de douche had niet eens ern thermostaat kraan. Sliep maast het platte dak met allerlei rammelende uitlaat pijpen van kachels en ventilatie systemen. Belachelijk dat ik voor deze kamer 87,50 in mijn eentje moest betalen En ook nog eens 25 euro voor mijn hond zondet enig extra. Ik had de andere nachten een B&B voor 30 euro per nacht inclusief hond en ontbijt wat tien keen beter was .

Meisje achter balie was vriendelijk

Hotel met goede ligging en vriendelijk personeel.

De opgegeven speciale voorkeuren waren niet bekend bij het hotel ??? Het hotel berekende meer voor de kamers dan was geboekt en bevestigd. Vreemd Maar toch de geboekte prijs betaald.

Goed ontbijt, goede koffie ( Jura apparaat) Kamer goed.

De kosten voor de overnachting van de hond, €25,00, dit was...

De kosten voor de overnachting van de hond, €25,00, dit was vooraf niet aangeven, ik snap dat er kosten in rekening gebracht worden, maar €25,00 voor 1 nacht is echt veel

voor 1 nacht lang zat

kamer beter schoonmaken overal spinrag aan de muren en plafond. scheuren in de gordijnen en te korte gordijnen waardoor het licht van buiten naar binnen kwam. geen lift veel trappen lopen.

bedden waren goed

Prima ontbijt met verse sinaasappelsap

In de zomer hier geweest. Vrij warm weer. Ook de kamer was vrij warm. Geen airco maar een klein vennetje tot onze beschikking.

Prima ontbijt met verse sinaasappelsap

Geen hotel voor een gezin met kinderen, ga dan beter naar het Parkhotel Arcen van Roompot vakanties.

Op de dag van aankomst was het centrum afgesloten, er was een "sfeermarkt" , een braderie met muziek, Weliswaar een gezellige bedoening, maar als je om moet rijden, om vervolgens tegen betaling van 4 euro de auto bij de Kasteeltuinen te kunnen parkeren, en vervolgens met je koffers naar het centrum dwars door de braderie moet ploeteren, om vervolgens op het Raadhuisplein met je koffers in een kluwen van mensen terecht te komen die feest aan het vieren zijn, dan is dat geen pretje meer. Vervolgens wordt bij het inchecken gezegd dat de braderie met muziek tot 22.00 duurt en dat daarna een feestje in het hotel plaatsvindt, tot 03.30 uur en dat wij dan maar gebruik moesten maken van de bijgeleverde oordopjes. Voor ons kwam dat over van: "Wij hebben een feestje, gebruik de oordopjes, en zeik verder niet". Wij hebben even op het punt gestaan om rechtsomkeert te maken naar het parkeerterrein van de Kasteeltuinen en met gierende banden we g te rijden. Wij hadden een familiekamer, dit betrof uiteindelijk twee tweepersoonskamers met een gedeelde badkamer, de kamertjes waren erg klein, de deur naar de badkamer ging deels open, omdat deze deur naar binnen toe opende en het bed daarbij raakte. Tot half vier in de nacht, harde muziek, waar bij de bassen voelbaar waren in je bed, terwijl deze kamer zich aan de achterkant van het hotel bevond. Niet erg fijn als vooral de kinderen niet kunnen slapen. En je wil toch juist in een hotel kunnen slapen lijkt ons. De volgende dag werd ons gevraagd of we een fijn verblijf hebben gehad. Wij hebben dus maar even kenbaar gemaakt wat onze ervaring was en dat het verblijf alles behalve aangenaam was, vooral de houding van het personeel wat betreft de oordopjes. Wij moesten voor 1 nacht exclusief ontbijt Eur. 117 plus Eur. 9 toeristenbelasting betalen, terwijl dit soort kamers voor die avond al veel voordeliger werd aangeboden. Uiteindelijk heeft het hotel deze ellende gecompenseerd voor Eur. 26.00 .

Alles viel tegen.

hotel OK, bijbehorend restaurant voor avondeten onvoldoende kwaliteit

het bijbehorende restaurant de Oude Hoever kan men beter links laten liggen. De geserveerde tournedos was beneden de maat, namelijk eerder baklap met zeentjes.

hotel ok, personeel vriendelijk, kamer goed maar niet heel bijzonder

Door omstandigheden lekker.

Hygiëne vd kamers was minder. Beddengoed met vlekken, stoffig, badkamer werd nat na het douchen, ontbijt was karig en zeker voor de prijs.

De locatie was perfect.en de restaurants ook.

Niet veel bijzonders.

Zeer gehorige kamer. Ontbijt karig, werd nauwelijks bijgevuld. Savonds half uur op terras gezeten, geen bediening gezien. Tafels niet schoongemaakt, kruimels van middag lagen er savonds nog.

Ligging in centrum

Door het ontbreken van airco's zomers zeer hete kamers.

Kamers zijn oud en zeer heet. Geen airco op de kamer. Hierdoor twee slechte nachtrust gehad. Badkamer outdated met een douchegordijn. Ontbijt redelijk.

Teleurstellend hotel op een prachtige locatie.

Een kamer boek je om in te kunnen slapen, maar op een goede nachtrust moet je hier niet rekenen. De oordopjes die klaarliggen op de commode liggen daar met een reden. Ookal is het heerlijk zonnig, er wordt geen eten geserveerd op het mooie bijhorende terras op het marktplein. Wij hebben hier 2 overnachtingen gedaan, maar dus geen gebruik gemaakt van het restaurant. Eten op het terras kon gelukkig wel op andere plaatsen. Het ontbijt hebben we hier de eerste ochtend wel genuttigd, maar dat was vrij basic. De 2de ochtend hebben we aan (bijna) de helft van de prijs ontbeten bij het bakkershuysje.

Arcen is prachtig en dit hotel heeft een perfecte ligging. De familiekamer zag er veelbelovend uit. 2 verdiepingen met meer dan genoeg ruimte voor 4 personen.

Een zalig verblijf met een top ontbijt

De kamer was in orde maar de badkamer mag gerust opnieuw opgefrist worden want is iets te ouderwets. Wel perfect proper en hygiënisch

Het ontbijt was zeer lekker, uitstekend zelfs.

Een regelrechte tegenvaller

Wanneer de accommodatie gerenoveerd moet worden, dient dat bij de reservering vermeld te worden i.v.m. mogelijk overlast. Wanneer dan het ontbijt tot 10:00 uur is ga je niet om 09:30 uur hakken en breken- Verder mag er wel eens gekeken worden of op de kamer alles in orde is. (zijn er klerenhangers, werkt de televisie, enz.)

Valt weinig goeds over te zeggen.

Hotel op een mooie locatie.

Het bed. De matrassen zijn aan vervanging toe. Pijn van rug en slecht geslapen, smal en liggen door.

Hotel op een mooie locatie. Hartje centrum Arcen. Ruime, schone kamers, lekker eten (zowel avond eten als ontbijt). Personeel zeer vriendelijk

Goede acomodatie met service/prijs verhouding

Kwaliteit van de bedden zou naar gekeken kunnen worden.

Positief vonden we verzorging van het linnen goed . Vervanging van handdoeken (elke dag vervangen, 2 nachten). Wat jammer is dat er bij de handoekenset geen washandjes zitten. Personeel is service gericht vriendelijk en geïnteresseerd. Dit zowel voor het verblijf als wel tijdens het verblijf.

Apart. Keuken was goed en locatie prima. personeel soms onvriendelijk. Pas op de sfeermarkt!!

Parkeren was een ramp. Ons verblijf viel samen met de sfeermarkt in Arcen. Op de website was dit aangekondigd, maar via booking.com niet. De auto kon niet geparkeerd worden bij het hotel, maar bij het parkeerterrein van de kasteeltuinen, 10 min. verderop. Om 11 uur kon er pas weer met de auto gereden worden. Toen was de slagboom van het parkeerterrein helaas al dicht. De volgende dag ging deze pas om 10:00 uur weer open. Om uit te rijden was een muntje nodig. Bij de balie van het hotel werd ons verteld dat het muntje terugbetaald zou worden, maar dat het niet echt nodig was om er eentje te kopen. In totaal waren we €12,- kwijt. Het muntje werd nooit terugbetaald. 'Savonds was er een andere receptionist deze vertelde ons "dat hij dat echt niet ging betalen". Wel wilde hij ons een gratis rondje drankjes aanbieden. Prima, maar helaas hebben we dat rondje nooit gekregen. Ook was er veel geluidsoverlast in verband met de sfeermarkt. (De after party was ook in het hotel). Pas om 2.00 uur was het feest afgelopen. Er lagen wel oordoppen in het hotel. Persoonlijk hebben wij niet zo'n last van geluid. Voor ons was het geen probleem. Maar andere gasten hebben dat misschien wel. Het is handig om deze sfeermarkten beter te communiceren. Op de website staat het aangekondigd, maar als je via booking.com reserveert dan kom je dat niet te weten. Pas dus op: Deze sfeermarkte en feesten zijn er op sommige woensdagen!! Check de website! Pas ook op met wie u communiceert. Sommige personeelsleden zijn ronduit onbeschoft, andere werken keihard en proberen problemen op te lossen. Als je 'savonds terugkomt in het hotel en vraagt of we misschien nog ieta kleins kunnen eten, een puntzak patat bijvoorbeeld (deze hadden wij eerder die dag ook gegeten in het hotel) en de serveerster zegt: "Nou, als jullie zo gaan beginnen!!" Schijnbaar stond de puntzak patat op de lunchkaart en niet op de dinerkaart. Schijnbaar hadden wij iets heel ergs gevraagd!

Het hotel was ok en het restaurant goed. Het hotel is mooi gelegen, midden in Arcen. Helaas was een deel van het personeel ronduit onbeleefd, tegen het onbeschofte aan. Andere personeelsleden probeerden alles weer op te lossen en te lijmen. Vooral in het restaurant werkte een meisje dat reuze haar best deed om de problemen op te lossen.

Goede kamer, wel wat gehorig

Gehorige kamer. Je krijgt geluid mee van de feestzaal beneden in het hotel en de de trap in de familiekamers is ook een kamer verderop goed hoorbaar. Door de sfeer markt moesten we de auto buiten de dorpskern parkeren. Op zich geen punt. Maar dat zou ik graag tijdens het boeken willen vernemen.

Goed ontbijt. Nette kamers. Groot pluspunt dat je als gezin de kinderen in een aparte kamer (verdieping zelfs!) Kan laten slapen. Ruime badkamer.

Leuk hotel in Arcen.

Ontzettend aardig personeel, leuk gelegen en goeie, ruime kamer. Prijs/kwaliteit was heel goed, maar dat was een actie. Een hogere prijs had ik waarschijnlijk niet gedaan.

meeste personeel was vriendelijk

in de zomermaanden is er elke woensdag sfeermarkt en mag je niet bij het hotel parkeren! Je moet dan een stuk verderop parkeren en ook met de auto het centrum in mag niet om je spullen even op te halen, dan is even een puntje van aandacht, ook beter misschien om dat vooraf bij boeken aan te geven. terras vroeg dicht, 21 uur geen bitterballen oid meer te krijgen

meeste personeel was vriendelijk centrale ligging met diverse horeca rondom kasteeltuinen op loopafstand

Een aanrader voor fietsers en tuinliefhebbers

Dat wij niet ge-informeerd waren dat er op Woensdag 2 Aug. een sfeermarkt was met aansluitend een afterparty in het Hotel welke tot 4 uur in de nacht heeft geduurd met het nodige kabaal.

Ligging van het Hotel (midden in het centrum) Hele mooie knooppunt fietsroutes

Hotel zag er verder prima en netjes uit 👍🏻

Dat er niet even gemeld is via de site of wat dan ook, dat er een sfeermarkt midden in de week(woensdag) was, met daaraan vast een afterparty van 23.00 uur tot 4.00 middernacht, niet echt fijn met twee kleine kinderen, je werd je bed uit gebonkt door de muziek en de bass.

Hotel zag er verder prima en netjes uit 👍🏻

Zeer gemend.

Wij hebben tot 3.00 uur in de ochtend niet kunnen slapen vanwege de enorme herrie die er was. De reden is er is iedere woensdag een groot feest in dit hotel dat tot 3.00 uur in de ochtend duurt,. Dit geldt vanaf de 3de week van juli tot en met 26 augustus 2017,het is wel kwalijk dat het hotel en Booking.Com dit niet melden,als we dit geweten hadden hadden we een andere dag geboekt.Bij het betalen de volgende ochtend (donderdag) stonden er veel mensen die er ook niet gelukkig mee waren.Ook de dame van de receptie gaf toe dat dit niet kon,zij zei ik wil hier op donderdag niet meer zitten vanwege alle klachten.

Kamers waren goed wel wat gedateerd.

6,5 Door de gemiste nacht.

De temperatuur in de kamer was erg hoog. Dit maakte het moeilijk in slaap te komen daarnaast waren de bedden te zacht waardoor ik ook niet goed in slaap kwam. Maar de laatste nacht was een erg slechte nacht doordat er een after party bezig was onder ons tot 04:00 konden we geheel niet slapen, dit met het feit dat wij maar 3 oordopjes hadden voor 4 personen (dit hadden er 8 moeten zijn dus) konden wij niet slapen. Wij hebben wel het ontbijt voor die ochtend vergoed gekregen maar eigenlijk hebben we maar 2 nachten van de 3 kunnen slapen. Graag een zaal voor afterparty's geluid dicht maken! (zeker onder een familiekamer)

Het personeel was echt heel vriendelijk en behulpzaam, hierdoor is mijn beoordeling ook uiteindelijk op goed gezet.

Slechte ervaring helaas

1 personeel was en bleef aardig, ondanks de drukte. Hij had rode wangetjes, maar bleef hoe dan ook kalm en beleefd. Stresbestendigheid tijdens ons verblijf was goed. Iets wat stevige heer. De rest van de personeel in en rondom restaurant was out of control. Oogt zenuwachtig en gestresst. 1 jonge dame was in discussie met een tafel achter ons. Geen idee waar het over ging. Oogt niet relax zegt het maar. WiFi deed het niet, terwijl het bekend probleem is. Wij moesten zelf na vragen. Als het een algemeen probleem is, waarom niet gewoon een bordje bij de receptie? Verder is het hotel aan het verbouwing. Niet normaal vol stof in en rondom de kamers (2 kamers geboekt). Gezien de situatie us prijs kwaliteit niet in balans.

1 mannelijke personeel was en bleef aardig.

Personeel was behulpzaam

veel geluidoverlast, onze kamer boven de plaatselijke bar, die tot 4:00 uur open is. Op verzoek voor de tweede nacht andere kamer gekregen

Personeel was behulpzaam

Mooi centraal gelegen met voldoende keuzes aan horeca...

Gedateerde te warme kamer zonder uitzicht.

Mooi centraal gelegen met voldoende keuzes aan horeca gelegenheden, op loopafstand van de kasteeltinen. Diner op goed niveau, waarbij vermeld dat er in de directe omgeving ruimschoots keuze is.

Arcen is een mooi plaatsje, leuk plein waar het hotel is.

De sluitingstijden, een restaurant ernaast, keuken dicht om 19:30 uur. Restaurant zelf om 21 uur gesloten, het hotel was om 22 uur gesloten toen konden we niets meer te drinken krijgen. Jammer.

Arcen is een mooi plaatsje, leuk plein waar het hotel is.

Top! We konden geen taxi krijgen naar Horst voor een...

Top! We konden geen taxi krijgen naar Horst voor een bruiloftsfeest. De hotelier heeft ons toen zelf gebracht. Helemaal geweldig, wat een gastgerichtheid!!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Centrale ligging bij de kasteeltuinen, goed voor een nacht, maar meer ook niet

Moeilijk parkeren vlakbij het hotel, veel gesleur met koffers. We kwamen aan op woensdag 24 mei en kregen te horen dat het de volgende dag Aspergefestival was en dat alle auto's dan geweerd zouden worden uit het centrum. Er werd ons gevraagd om onze auto aan de kasteeltuinen te zetten. Het kostte maar 4 euro, maar het was wel een heel gesleur met de koffers. Ze hadden dit beter op voorhand laten weten aan de gasten die zouden aankomen. De familiekamer op zich vond ik veel te duur voor wat het was. Het interieur was echt oubollig, vreemde inrichting ook (je moest eerst door de eerste kamer die al volledig in beslag werd genomen door een tweepersoonsbed, dan door de gang die tevens was ingericht als badkamer, naar de tweede kamer waar geen raam was voorzien, enkel een dakvenster. Ik had op voorhand foto's bekeken van de kamers, maar die zagen er op foto veel beter uit dan in werkelijkheid. We hebben ook geen welkomstdrankje gekregen, wat nochtans voorzien was als "genius-lid".

De centrale ligging, vlakbij de kasteeltuinen van Arcen. Mits een kleine wandeling, mooi uitzicht op de Maas.

Gezellig met 4 vriendinnen op de grote familiekamer!

We hadden met 4 vriendinnen een grote familiekamer en dat was zeer gezellig! Het was een warme dag, maar met de ventilator op de kamer was dit geen enkel probleem! Ruime, mooie en moderne kamer en lekker geslapen in de goede bedden!

Voor 1 nachtje was het prima.

De ruimte waar het ontbijt werd uitgestald was ronduit smoezelig. Het leek of er de avond ervoor niet was schoongemaakt (oude patatjes op de vloer). En als er iets was geknoeid werd dit ook niet opgeruimd.

De locatie, prima op een leuk pleintje.

Bezoek aan kennissen in Venlo

Wij hadden voor 5 personen gereserveerd, terwijl je alleen maar met 4 personen terrecht kunt of minder. Dit was een foutje van booking.com en heeft het personeel zeer goed opgelost.

Zeer goede prijs, kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Familie kamers zijn erg gehorig. Konden letterlijk verstaan wat de buren tegen elkaar zeiden...

Ligging van het hotel is top! Midden in het dorp aan een gezellig plein met veel restaurantjes en winkels.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Ik zou terug willen gaan na de renovatie want de omgeving is super !

Hotel is aan renovatie toe. Folder zei ook dat dit zou gebeuren in 2017 maar op website stond daar niks van te lezen. Badkamer niet overal even netjes en veel vlekken op vloerbekleding.

Lekker ontbijt. 1e dag was ik helemaal alleen aan ontbijt en bracht men mij alles aan tafel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

6,0
    mooie locatie , hygiëne viel tegen.

Douche afvoer liep niet goed. Water bleef heel lang hangen. De trap was vies, niet schoongemaakt, op de rand dikke laag stof.

Indeling van de familiekamer.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Okee verblijf, ietwat gehorig.

Het ontvangst, waarbij men onze resevering niet geloofde en waarbij de manager/eigenaar ons eigenlijk weer naar huis wilde sturen (220km terug), terwijl ik de bevestiging liet zien. later bleek dit toch een misverstand maar de toon was gezet. Jammer voor de gehele klant ervaring! Dit geeft niet een WoW factor.

De grote familiekamer met 2 etages.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ruime familiekamers, prima bed.

Eetzaal was sfeerloos en koud, het ontbijt niet bijzonder, weinig keuze. Grote badkamer, maar zonder kledinghaakjes, geen stoeltje of bankje om iets op te leggen, douchewater loopt niet goed weg.

Ruime familiekamers, prima bed.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

mooi centraal gelegen, vriendelijk personeel en ruimen kamers.

Dat er geen lift was en wel veel trappen.

wij vonden het super handig met 3 personen dat we 2 aparte slaapkamers hadden. Bij aankomst werden we geholpen met onze spullen naar boven te dragen, vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed vriendelijk hotel

Het koffie en theeapparaat is niet echt bedoeld voor een hotel met veel gasten. Wel lekkere koffie, misschien handig om een thermoskan heet water neer te zetten voor de thee, scheelt misschien wat drukte bij het apparaat.

De vriendelijkheid en de plek

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Handige ligging als je bij het kasteel moet zijn. Geen luxe, puur overnachten.

Kamer was ruim maar de bedden smal en zeer oud, stofering wat vergaan. Voor 2 nachtjes slapen prima omdat we er echt moesten overnachten maar niet voor een ontspannen weekend, dan wil je wat meer luxe. Geen ijskastje op de kamer en veel trappen. Jammer dat de deur na 20 uur gewoon open word gedaan, de sleutel binnen gelegd en de deur gewoon open gelaten! Dat vonden wij toch wel erg slordig.

Dat het dicht bij de kasteeltuinen ligt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Arcen is een leuk stadje voor een bezoek van enkele dagen

Hygiene liet te wensen over (veel stof), geen handdoeken op de kamer: 2x(!) moeten melden en toen lagen er 's avonds uiteindelijk twee piepkleine handdoekjes. Op de bovenste etage was het 's nachts bloedheet. Zou minimaal opgelost moeten worden met een grote statiefventilator. Er stond een kleintje, maar die was stuk.

Het hotel ligt prima aan het mooie plein in het centrum van het stadje. Goeie uitvalsbasis om te wandelen naar de kasteeltuinen en de Maas-terrassen aan de overzijde. Heel eenvoudig kan, om de hoek, een fiets worden gehuurd voor een mooie tocht in de regio. Bij mooi weer is Arcen zeker een bezoek waard voor één á twee dagen (en het thermaalbad is vlakbij).

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

6,0
    Slechte nachtrust in normale hotelkamer.

Er was feest in Arcen. Wij kregen een kamer aan de achterkant. Toen we tegen elven 's-avonds naar onze kamer gingen bleek dat om elf uur in het hotel een disco begon, tot vier uur in de nacht, precies boven onze kamer. Niemand had daar iets van gezegd! We hebben toen een kamer aan de voorkant gekregen. Daar gingen de cafés om half twee dicht. Had men ons vooraf geïnformeerd, dan waren we niet naar dit hotel gegaan. Klagen bleek vechten tegen de bierkaai.

De kamers waren goed, evenals het ontbijt

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

echt niet om te gaan muggenziften

Het is een verouderd hotel... Verder is de hygiëne in het restaurant aan het verbetering toe... Wij vonden het niet zo prettig om door met strepen ramen te kijken tijdens ons diner en ontbijt. Tafels werden afgenomen maar niet nagedroogd...kruimels op tafels ernaast en te lang staande bloemendecoraties op tafels ... Het zijn de kleine dingen... maar toch voor 145 euro kamer met ontbijt verwacht je net iets meer ;) ik vraag me af waar ze de sterren vandaan hebben?

Hallo, ons verblijf in het hotel was redelijk goed! Goed geslapen en super aardig personeel!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Het was centraal gelegen.

Kamer en douche zouden schoner kunnen. m.n. in douche weer vlekken, in doucheruimte, veel stof op föhn snoer. Ontbijt zou langer aangevuld kunnen worden. Nu om 9 .00 geen bruin brood meer. eieren warm serveren. Blijf letten op hygiëne van glaswerk/borden/dienbladen. Parkeergeld vragen terwijl er ook gratis parkeerplaatsen in de buurt aanwezig zijn zouden wij niet doen. Zie de plaatsen achter het hotel als extra service voor gasten.

Het was centraal gelegen. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Wij gaan er niet weer naar toe

Het was er oud en niet schoon

Koffieapparaat zag er vies uit. Hagelslag puur was wit uitgeslagen (oud). Alles werd slecht bijgevuld. Serviesgoed was niet schoon

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goed voor lang weekend weg met kids.

Kamers in de zomer erg warm, veel muggen. Leveren van ventilator/muggenstekker zou goede service zijn. Personeel kan nog enthousiaster.

Mooie grote familiekamers, met aparte verdieping voor ouders en kinderen. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Slechte prijs kwaliteit verhouding, maar op leuke locatie, maakt foto`s niet helemaal waar.

- Hygiëne ( Schimmel op muur en douchegordijn ). - Erg warm op de kamer - Kwaliteit en prijs verhouding van het eten - Kwaliteit en prijs verhouding voor het comfort ( Bedden, kamer, dit was geen "deluxe" kamer ). - Wifi signaal verloor iedere 5 minuten signaal en herstelde slecht. - Koffie automaat was tergend langzaam en was er maar 1.

- Leuke locatie - Personeel was erg behulpzaam en nam de kritiek ook ten harten.

Prima en behulpzaam personeel

Grote kamer

De douch kopen mogen wel vernieuwd worden en de kraan van de...

De douch kopen mogen wel vernieuwd worden en de kraan van de wasbak

Aangenaam

De trappen en vele opgangen.

Goede bedden en grote kamer.

Arcen, erg fijn!

Jammer dat er geen airco was in de kamer.

De locatie midden in Arcen en het ontbijt was heel goed.

Gezellig hotel en mooie ligging

Erg warm op de kamer!

Ontbijt prima

voor een de luxe -kamer- kamer was het luxe een beetje mager, geen airco en geen koelkastje.

er was geen airco

goede bedden

De kamer en de stilte.

De kamer en de stilte. We sliepen aan dr achterkant

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

er was geen lift in het gebouw.

er was geen lift in het gebouw. Ik kan moeilijk stappen en er waren veel trappen tot onze kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Arcen