Beoordelingen over Amadore Hotel Restaurant Arneville 4-sterren

Buitenruststraat 22, 4337 EH Middelburg, Nederland

#10 van de 13 hotels in Middelburg

Dat de bedden verschuiven staan op laminaat dus glad, is goed op gelost voor ons.

Ontbijt was goed,heerlijke koffie de hele dag vers fruit, kamer netjes en schoon niet groot maar je hoeft er ook alleen te slapen prima bedden

Was voor 1 nacht prima

De kamer was erg klein. Naast het bed stond een grote kast waardoor je aan de rechterkant weinig ruimte had om in je bed te komen.

Op het terras ontbijten

Kamer. Typisch hotel voor korte zakelijke clientèle. Bad kamer niet schoon (stijlen klapdeuren hebben veel fingertips, veel oude zeepresten rond deurscharnieren op de vloer

Restauratieve gedeelte

Duur en geen airco...

Geurhinder van de badkamer. Heel onfris. Stelling voor het raam. Geen airco.snikheet. Ventilator gevraagd en gekregen maar bleef heel warm. Echt heel slecht geslapen. Onmogelijk om na avondeten in de'sauna'kamer te blijven zonder onwel te worden.

Vriendelijk en gedienstig personeel. Honden welkom zelfs koekjes vr hond bij aankomst. Lekker uitgebreid ontbijt

Goed alternatief voor b&b in centrum!

Bedden ietwat hard, maar kussens maakten veel goed ;-) Gangen zijn beetje eigenaardig, motel-achtig, voor brandveiligheid misschien?

Hotel bevindt zich op wandelafstand van het centrum van Middelburg. Bar in het hotel (tot 23u). Heerlijke kussens!

Goed verblijf in dit hotel.

De closetrolhouder zat op een heel onlogische plaats en ik vond de ober niet heel correct. Badkamer is aan de kleine kant.

Heerlijk ontbijt, fijne bedden, het hotel ligt op een kwartiertje lopen van het centrum van Middelburg. Voldoende parkeerplaatsen en het hotel ligt aan de doorgaande weg (aan de parkeerplaatszijde heb je geen last van voorbijkomend verkeer) Ontbijt- en receptiepersoneel erg vriendelijk. WIFI verbinding was erg goed.

Net geen vier sterren

De kamers waren klein, vooral de badkamer. In de kamer was geen airco dus hadden we via het open raam veel last van het verkeerslawaai van de naast gelegen doorgaande drukke weg. Bij de avondborrel konden er geen zoutjes van af. Beetje zeeuws zuinig. Drankjes waren behoorlijk aan de prijs!

Personeel was uiterst vriendelijk. Ontbijt was super. Steeds vers fruit voor het grijpen. Niet zeeuws zuinig dus.

Alles was goed geregeld.

Het hotel is wel verouderd. Dat maakte dat ik de prijs wel wat duur vond. De kamer was ook best wel warm. Maar gelukkig kon het raam gewoon open.

Alles was goed geregeld. Duidelijk een keten. Ontbijt erg goed. En heel vriendelijk personeel.

Prima hotel voor een kort verblijf.

Aan de buitenkant, vooral bij de entree, ziet het hotel er matig onderhouden en gedateerd uit. Het trappenhuis naast de lift kan ook een opknapbeurt gebruiken. In de ontbijtzaal sta je elkaar als het drukker is al snel in de weg. Het koffiezetapp., welke heerlijke koffie zet, is traag. dat is een klein probleem als het druk is omdat er maar 1 apparaat is.

Een goed ontbijt met ruime keuze. wij hadden de junior suite geboekt en deze was prachtig. Erg ruim en comfortabel. Kamer was erg schoon evenals de badkamer.

Heel vriendelijk personeel.

Eerste kamer op de gang, dichtbij receptie. Behoorlijk wat lawaai dat binnenkomt, maar niet overdreven storend.

Heel vriendelijk personeel. Heel goed sanitair en douche.

Voor een 4-sterren hotel viel dit behoorlijk tegen. 3-sterren is voor dit hotel meer dan voldoende

Kamer was ontzettend warm; geen airco. Vloerbedekking in de gangen was vies; smerig Ontbijt was matig.

Kamers waren goed maar niet overdreven groot. Bed was comfortabel.

het was voldoende maar niet vd 2 de keet

kleine kamers hele dikken dekbedden het was warm maar de raam konden wij niet open zetten want de parkeer plaats grens aan de kamer en iedereen kon er op

dat je de auto bij het hotel kon zetten

Schone kamer, goede bedden, prima ontbijt, fijn terras!

Het was die dag bloedheet, zo ook op de kamer. Geen airco, dat was jammer. T.b.v. de uitstraling hebben de markiezen een opknapbeurt nodig, even schoon spuiten of vernieuwen. Mijn oog viel er op en als vanzelf ga je dan alle markiezen bekijken.

Schone kamer, goede bedden, prima ontbijt, fijn terras!

Eventjes last-minute over en weer naar Zeeland.

De plaatsing van de toiletpapierdispenser: het vergt behoorlijk wat lenigheid om, wanneer je op het toilet zit, het papier te kunnen bemachtigen. (kamer 007)

Het hotel ligt op 15 min. wandelen van het stadscentrum en ligt centraal om Walcheren te verkennen, met de auto of de fiets.

Goed verblijf, maar geen uitschieter

* De toiletrolhouder is dusdanig groot en geplaatst dat je niet normaal op het toilet kunt zitten. Je kunt alleen maar achterover hangen, voorover zitten of met een gedraaide rug rechtop zitten. Bij melding was deze klacht bekend, maar externe leverancier kon geen andere plek bedenken. Ik heb 3 mogelijkheden aangedragen, die genoteerd zijn en waar actie op ondernomen zou gaan worden. * Buiten de minibar op de kamer, de hoge prijzen op het restaurantmenu en € 5.00 voor roomservice zie ik helaas geen verschil tussen deze 4 sterrenkamer en een goedkopere 3 sterrenkamer in een ander hotel.

* Ik vond het goed, maar geen uitschieter. * Minibar op de kamer was erg fijn om zelf iets koel te kunnen bewaren of je flesje water te koelen. (er was ook inhoud, maar daar weinig gebruik van gemaakt.) * Uitstekende bedden.

dichtbij het centrum en station.

omdat ik in een rolstoel zit en hebben nog speciaal gevraagd dat er steunen waren in de badkamer/toilet deze waren op een verkeerde plek in/uit ging het moeilijk deuren te smal en je kon amper je kont keren. mijn man moest over het bed om mij te helpen. en de ventilatie staat te lang aan. Niet te doen met de rolstoel.

dichtbij het centrum en station. voor ons ideaal want we hebben geen auto. en moeten alles met de O.V. doen en te voet

't Is OK maar een goeie IBIS is jammer genoeg beter.

Kamers zijn OK doch bedden schuiven uit elkaar.....--geen airco - gordijnen zijn ingebrand door vorige 'rokers'. Ontbijt valt tegen....

Kamers zijn ok. Binnen oogt het hotel veel gezelliger dan buiten.

We hebben echt heel erg genoten en komen zeker nog terug!

Geen klachten!

Kamer was prima. Ontbijt was uitgebreid met heel veel lekkere dingen. Bij het avondeten kozen wij steeds voor ‘vangst van de dag’ smaakte heerlijk! Geen klachten

Het ontbijt was in orde, het avondmaal was niet lekker.

informatie, avondmaal

Het ontbijt was in orde, het avondmaal was niet lekker. Het was nochtans het maandmenu waar we voor kozen. Het zijn eerder kleine kamers, het was wel proper. Ze gaven heel weinig informatie over bezienswaardigheden, fiets- en wandelroutes in de omgeving.

Afzuiger op de badkamer kon niet uit. Was een klein minpuntje.

Fraai hotel. Op loopafstand van het centrum. Ruime parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel en lekker ontbijt en diner. De bedden worden vanaf volgende week vervangen.

De matrassen waren oud en serieus aan vervanging toe.. bij het uitchecken gemeld en attent gecompenseerd door de receptioniste. Tevens meldde ze dat daar meer klachten over waren en dat het hotel volgende week nieuwe bedden zou krijgen

Ontbijt was goed en divers.. vriendelijk en behulpzaam personeel

Een prettig en aangenaam verblijf

Het is zeker aan te raden om in de zeer nabije toekomst airco op de kamers te installeren want op de kamers was het onaangenaam warm. Bijna te warm om te genieten van een goede nachtrust

Het ontbijtbuffet was verrassend! Net even anders dan vaak het geval. Kamers compact maar compleet zeker ook de badkamer. Diner was perfect, verrassend dat er met het menu werd ingespeeld op de aspergetijd! Super!! Terrasbediening ook prima en een gezellig terras. Goeie ligging qua zon dus...wij komen terug!! En wat zeer prettig was was dat je weinig hoort op de kamer van lawaai verder in het hotel en van buiten omdat het aan een doorgaande weg ligt!

We hebben een heerlijk verblijf gehad.Het gestommel wat we elke avond en ochtend hoorde was niet zo fijn, het kwam ergens in de buurt vandaan maar weet niet waar. Naast ons of boven ons. We hadden een kamer naast de werkkamer van de kamermeisjes dus misschien was het daar. kamernummer 129

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel om te overnachten.

Kamers erg gehorig. Hoor de buren hoesten en naar het toilet gaan. Thermostaatkraan douche kapot. Boven de 30graden werd deze loeiheet.

Ontbijt was prima. Voldoende keuze. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Voor een noodzakelijke overnachting een oplossing maar geen aanrader.

Kamer is klein en erg gehorig, badkamer petieterig. Douchebak lekte ferm. Geen idee waar die 4 sterren vandaan komen.

Het ontbijt was ronduit goed. De entourage en de inrichting van de ontbijtzaal echter zwaar gedateerd.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Leuk

Toiletpapierhouder op zeer slechte plaats, douche glibberig. Nogal lawaaierig! Van buitenaf nogal wat loshangende dingen die piepen en kraken!

Enorm groot bed , gezellig warm ,lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prijs/kwaliteitverhouding in overeenstemming

Het geluid van de afzuiging in de badkamer is irritant. De verklaring dat deze in contact staat met de keuken en niet kan worden verholpen; armzalig. Het geluid schijnt tot 23:00 uur aan te houden. Tot die tijd in de bar een biertje gedronken. Had liever gaan slapen.

Relatief lage prijs voor 1-persoons boeking, prettig 2-persoons matras, ontbijt en klantvriendelijkheid.

het ontbijt was super lekker , en de bedden waren perfect

het bad werkte niet naar behoren . en de wifi was gedurende het gehele verblijf niet in werking ...

het ontbijt was super lekker , en de bedden waren perfect

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima hotel.

Kamergrootte viel wat tegen: ruimte rondom het bed is beperkt. Afstand tot centrum is toch al gauw 20 minuten lopen.

Heerlijk ontbijtbuffet. Behulpzaam personeel. Parkeergelegenheid. Mogelijkheid tot gratis fitness.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Voor 1 nacht wel oké omdat het bed wel comfortabel was.

Verouderde inrichting.,piepkleine maar efficiënte badkamer. Enorm lawaai van de afzuiginstallatie. Verder geen stopcontact in de badkamer en het stopcontact in de kamer zat drie meter van de spiegel vandaan. Diner zeer matige kwaliteit.

Het bed was comfortabel. Het ontbijt was zeer goed.

De eerste avond was de bar afgehuurd,en we moesten wachten voor iets te drinken totdat de gasten weg waren,dat was erg teleurstellend,niet alleen voor mij maar ook voor andere gasten

Goede centrale ligging,uitstekend ontbijt en vooral kei vriendelijk personeel en mijn hondje was zéér welkom!

(Bad)kamer was zeer proper (het rook zelfs nog naar chloor...

De matras van het bed is toe aan vervanging. Het wc-papier hangt op een zeer onhandige plek; voor oudere mensen is dit echt niet praktisch. Er waren helaas geen glazen op de badkamer. Voor dit soort hotel mag het ontbijt wat uitgebreider zijn.

(Bad)kamer was zeer proper (het rook zelfs nog naar chloor bij binnenkomst) Locatie was voor mijn doel prima! Ik heb er geen gebruik van gemaakt, maar de mogelijkheid om te kunnen sporten bij de fitnessclub naast het hotel is een prima oplossing als het hotel zelf geen ruimte heeft voor sportfaciliteiten.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Een heerlijk verblijf in een gezellig hotel, rustig gelegen en... met fantastische bedden!

De kamergrootte; de kamer had iets groter mogen zijn.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer grote bedden en sublieme!!! matrassen; uitstekend ontbijt, dit geldt ook voor het diner. Het hotel is erg gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Goede ligging voor bezoek aan Middelburg.

Goede ligging voor bezoek aan Middelburg. Ruime kamer, zeer netjes. Ontbijt is beetje standaard maar alle producten mooi vers. Receptie bijzonder efficiënt en hulpvaardig

Uitstekend!

Geen op- of aanmerkingenhet voldeed aan de verwachtingen.

Kamers niet groot, maar alles was aanwezig en zeker voor een kort verblijf uitstekend. Het ontbijt was zeer uitgebreid en van prima verse kwaliteit.

redelijk tot goed

Zachte bedden, kleine badkamer, waarbij met name de plaats van de toiletpapierhouder en de toiletpot niet goed op elkaar waren afgestemd. De houder zat constant in de weg!

Bereikbaarheid, parkeren, afstand tot het centrum.

Duur maar OK

De badkamer is miniatuur, het toiletpapier hangt achter je als je op het toilet zit (ideaal voor slangenmensen), de prijs-kwaliteitverhouding vond ik niet zo OK: we hebben 120 euro betaald voor één nachtje kamer en ontbijt voor twee personen plus huisdier. De kamer vind ik niet beter dan bvb Ibis, maar is wel veel duurder. Vanaf nu is het 17,50 voor een huisdier, dat vind ik te duur.

Goede bedden, lekker ontbijt! 15-tal minuten stappen tot aan het centrum. Gratis parking buiten.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

zakelijk

Een kant van het enorm grote bed stond vrij dicht bij de muur. Even opletten en dan werkt het prima

heerlijk uitgebreid ontbijt, erg behulpzame receptie

Sfeervol, genoten, voor herhaling vatbaar!

Kamer wat gedateerd, maar wel erg schoon, voorzien van alle faciliteiten en met heerlijke bedden.

Fantastisch ontbijt, prettige sfeer, prachtig interieur ( vooral de wand / waterval) en perfecte locatie, centrum van Middelburg op loopafstand.

Leuk verblijf voor ontspannen weekendje weg

Op Booking.com stond dat er een gratis sauna was, maar daar wist het personeel niets van. Uiteindelijk bleek het om een infraroodcabine in het aparte fitnesscentrum te gaan. Ramen van suite waren enorm moeilijk te sluiten. Verwarming wat rumoerig.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Goed ligging tegenover centrum, op korte wandelafstand. Grote, propere en leuke kamer. Poetspersoneel zeer alert.

Algemeen vrij goed. Toch beneden verwachting (zeker voor een suite). Verschillende zaken ontbraken!

Misverstand met verantwoordelijke keuken. Grof benaderd! Wel rechtgezet door verantwoordelijke receptie.

Vrij net hotel. 'Persoonlijk' goed onthaald op dag van aankomst.

Prettig hotel met de mogelijkheid een goede sportschool te bezoeken

De eerste receptioniste die we de avond van aankomst mee maakten was niet erg vriendelijk en weinig behulpzaam. De dame die er de volgende dag zat was dat daarentegen wel!

Het feit dat je gratis van de nabijgelegen gym "Fit For Free" gebruik kunt maken

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Primal hotel voor korter of langer verblijf om Middelburg en omgeving te bekijken.

Alles was goed.

Prima hotel, op loopafstand van centrum en toch rustig gelegen. Auto gratis parkeren en heerlijk geslapen. Bed was van goede kwaliteit en erg ruim.

Goed hotel en goede ligging - prima voor een weekend Middelburg.

De centrale afzuiging in de badkamer ging 's avonds vanzelf een stand hoger en bleef de hele nacht op volle toeren doordraaien. Het geluid hiervan vonden wij erg hard en storend. Jammergenoeg konden we dit niet zelf aan-en uitzetten.

Het ontbijt was echt fantastisch: heel veel keus en erg lekker!

goed verblijf gehad

een radiator in de badkamer en de plaats van het toiletpapier.mocht de prijs van het eten iets minder zijn zou ik er meer gebruik van maken in plaats van naar de markt in middelburg te wandelen

het ontbijt

Zakelijke sfeer

Het hoge bedrag aan toeristenbelasting impliceerde ook administratieķosten. Dat vind ik niet eerlijk.De overnachtingskosten waren al afgeschreven via de creditcard voordat we ook maar één voet in het hotel hadden gezet.

Fijñ bed. Het ontbijt was uitgebreid met lekkere Zeeuwse bolussen.

Verder prima hotel

toilet gebruik op de kamer (112) is zo goed als onmogelijk, dit omdat de toiletrol houder bijna boven de pot hangt. Die is op een belachelijke plaats aan de muur gemonteerd. Overigens is deze kamer ook erg rumoerig vanwege de ligging aan een doorgaande weg.

Prima restaurant en goed ontbijt, ontvangst aan de receptie bij zowel het in als uit checken is erg vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar!!!!

De bedden waren aan de zachte kant.

Hotel goed gelegen, op loop afstand van het centrum van Middelburg. Verzorgde en schone kamers, konden wel wat ruimer zijn. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Menu kaart niet erg uitgebreid, maar kwaliteit van eten geweldig.

Waardeloos.

Men had geen grip op overige gasten. Deze gasten t.w. de crew van MAX tv hielden ervan om tot 3 of 4 uur 's nachts buiten te borrelen en wel onder ons kameraam. Zeer luidruchtig. Een diner konden we er 4 dagenlang niet reserveren, daar de keuken gesloten was. Al met al geen aanrader.

Het ontbijt was prima. Het personeel was aardig.

Plaats van het hotel, parkeren ok.

Matras bed wat aan de zachte kant. Ontbijt ruimte "te klein". Alles was bezet, uitwijken naar ontbijt aan de bar.

Plaats van het hotel, parkeren ok.

ontbijt was goed te noemen, kamers uitstekend en heel netjes...

dinner buffet had beter gekunt. dit verdient maar 3 sterren. de matrassen zijn niet ideaal voor mensen met een slechte rug. deze zakken te veel door.

ontbijt was goed te noemen, kamers uitstekend en heel netjes en schoon. alleen de boxsprings matrassen waren slecht voor mijn rug. deze zakte te veel door.

Leuke uitvalsbasis voor een uitstapje Zeeland!

File aan de koffieautomaat, een extra machine zou het aanschuiven meteen oplossen!

Goed ontbijt, comfortabele, moderne kamers voorzien van alle comfort.

Good hotel to stay for several nights.

De temperatuur op de kamer was overdag vrij warm met de zon erop , we hebben het raam overdag en in de nacht open laten staan voor wat verkoeling.

Vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid , heel goed ontbijt en ook het diner in het restaurant was heerlijk. De accommodatie ligt op loopafstand van het centrum wat zeer prettig is want je kan de auto laten staan en lekker naar het centrum wandelen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Lokatie ten opzichte van stadscentrum en ruime...

Bediening bar heel slecht. Gekrulde ober had veel aandacht voor gesprekken met collega's en luid Skypen met zijn kinders. Bediening was voor hem bijzaak.

Lokatie ten opzichte van stadscentrum en ruime parkeergelegenheid (gratis)

matig/redelijk

Kleine kamers Gebruik bureau nauwelijks mogelijk met laptop doordat televisie hierop staat en geen vrij stopcontact aanwezig is Enigszins gedateerd Geluidsoverlast vanaf parkeerplaats en entree

Vriendelijk personeel Restaurant prima

we hebben het erg naar ons zin gehad. Heel vriendelijk personeel.

de keuken

Het ontbijt was prima. De kamer was wat klein, de bedden waren geweldig. S'avonds hebben we mosselen gegeten, die zaten onder het zand, slecht gewassen. De patat en salade waren goed.

Heerlijk! en zeker weer voor herhaling vatbaar.

Hang ruimte voor kleding in de kast; Net genoeg voor 5 hangers . (Wel genoeg legruimte .) Geen mogelijkheid om klein bovenraampje open te zetten. (Alleen zeer kleine-kierstand van grote raam mogelijk of helemaal open) Zeer klein nachtkasje/plank

Personeel was heel erg vriendelijk ! Ontbijt was geweldig! Kamer was prima ! Bed heerlijk. Badkamer prima. Diner :goede prijs/ kwaliteit. Ligging heel gunstig om vele fietstochten te maken!! Middelburg is een mooie stad ! genoeg te zien. Grachten, restaurants, winkels. enz.

Ideale ligging, op loopafstand van het centrum, 15 minuten...

De kamers zijn erg warm s'nachts. lawaai van het verkeer aan de straat zijde

Ideale ligging, op loopafstand van het centrum, 15 minuten lopen, gratis parkeren

heerlijke vakantie gehad

dat ik geen glas Sauvignon kon bestellen. ging alleen per fles.

de relaxte sfeer in het hotel. vriendelijke personeel. uitstekend ontbijt en heerlijke diners. goede kamer en goede bedden. lekker rustig.

Top hotel!

Betere informatie nodig vanuit verschillende personeelsleden, zij vertelden ons niet hetzelfde over de uitcheck tijden waardoor we uiteindelijk moesten haasten op het moment van uitchecken.

Kamers waren goed. Personeel behulpzaam. Zelfs na ontbijt tijden werd nog ontbijt voor ons geserveerd.

Zeer goed naar onze zin gehad .

Het enige minpunt was dat de afzuiging lawaai maakte in de douche. Vooral als het erg stil is. Dan is dit duidelijk te horen s'avonds.

Ontbijt was zeer goed. En zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het (Spaanse vrouwtje denk ik) was uitermate vriendelijk en vond niets een probleem . 🖒

Voor één nacht helemaal top!

Hotel is al lang op deze wereld en hierdoor erg gehorig. Ook de mensen op het parkeer terrein zijn erg hoorbaar. Kamers niet erg groot, voor overnachting helemaal perfect.

Op het ontbijt kan ik niets aanmerken. alles wat ik nodig vindt aan een ontbijt was aanwezig. Erg rustig maar alles goed aangevuld. Ik kan me niet veel meer wensen dan zo een ontbijt. Ruime keus. De parkeerplaats was op een goede plek om snel het hotel te kunnen betreden. Aardige, kundige mensen aan de receptie. Goed en compleet verhaal over de mogelijkheden die worden aangeboden. Kamer is goed maar niet ruim, badkamer, goed maar niet meer dan dat. Heb inmiddels completere en ruimere gezien. Wel schoon! Kamer goed maar niet overdadig ruim. Prettig bed en ook schoon! Restaurant: Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede porties, niet een overdadige kaart, maar prima in orde. De bar rustig in deze tijd, maar fijne zitjes, ruime keuze van drankjes. Geen uitgebreide wijnkaart helaas. Andere dranken goede keuze. Alles bij elkaar een goed hotel maar voor ons als alternatief en niet de eerste keus.

Voor herhaling vatbaar.

Chagrijnige schoonmaakster die s'ochtends door de ontbijtzaal liep met al haar schoonmaak spullen.

Wij kregen een grote suite, Lekker ruim en luxe,

Alles OK. Zie hoger.

Op kamer ontbrak wel afstandsbediening voor TV. Wanneer de receptie hier op attent gemaakt werd, eerder ongeïnteresseerd antwoord en daarna werd er ook geen gevolg gegeven aan deze opmerking

Ontbijt prima, wel even wachttijd aan koffiemachine. Misschien een tweede toestel installeren. .

Prima verblijf op loopafstand van het centrum.

Beetje warm in de kamer.

Zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie. Schone en nette kamer met heerlijk bed. Groot terras. Uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Kamer en badkamer waren vrij klein.

Ventilatie mogelijkheid

Kamer en badkamer waren vrij klein. Groot minpunt was dat de raam maar een heel klein stukje open kon waardoor het er erg warm was.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima verblijf gehad. Stad Middelburg is erg leuk!

Ligging tov het centrum. Dichterbij verwacht. Daarom vinden wij prijs/kwaliteit verhouding wat minder. Op site staat dat er sauna is maar dat is alleen aanwezig in de sporthal.

Nette hotelkamer. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel voor een weekendje Middelburg!

de toiletrol zit L-achter het toilet, dat is heel raar en heel vervelend

Ontbijt was heerlijk! vers, attent en vriendelijke bediening. Kamer was prima schoon en fris, raam stond open en dat kan ik enorm waarderen. De ruimte in de (bad)kamer valt een beetje tegen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima Hotel voor een bezoek aan Middelburg, goede uitvalsbasis voor Zeelandtrip.

Kleine kamers, met weinig (hang)kastruimte.

De ligging met het centrum op loopafstand, en het gratis parkeren beviel het meest. Verder een uitstekend ontbijt, en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Plezierig verblijf voor enkele dagen.

Voor een langer verblijf zou ik een grotere kamer willen hebben. Het maandmenu biedt geen enkele keuze. A-la-carte prijzen zijn vrij fors, dus elders dineren na 1 dag is raadzaam. Ik zag dan ook weinig gasten die daar het diner gebruikten. Voor het ontbijt zat het restaurant wel aardig vol.

Het ontbijt was prima. De kamer is wel goed, maar had iets groter gekund. De matrassen zijn nogal zacht.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Een leuk hotel om te vertoeven.

Zeer klantonvriendelijke ober (betreft avondeten). respectloos, negerend en had totaal geen aandacht voor ons. We stonden op het punt na 45 min. wachten om weg te gaan. Het aanspreken naar ons toe was ronduit onbeschoft.

Het ontbijt was meer dan goed.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Kamer op zich prima, bed prima,ontbijt prima..... maar van de warmte hebben we niet geslapen, jammer

Het was zo ontzettend benauwd, raam kan maar klein stukje open, geen airco maar ook geen mogelijkheid goed te ventileren. In de doorgang naar de kamers op de eerste verdieping waren in de ronding veel ruiten, maak daar vensters van die open kunnen om de gangen te kunnen ventileren en/of airco op de kamers. Daarnaast viel na 12.00 uur 's nachts het licht uit en ging pas 8.00 uur 's morgens weer aan. We hadden even moeten bellen werd er 's morgens aan de receptie gezegd, maar hoe krijg je dat in het donker voor elkaar: dan hadden ze het licht aan kunnen doen! Daardoor werkte de wekker niet (voor ons geen probleem, maar ....). Een minibar op de kamer is fijn, maar wel erg prijzig en willen hotels kunnen blijven concurreren met B & B's: daar is altijd de mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten of een klein flesje wijn ter verwelkoming! Kost bijna niets maar doet zo goed.

Het ontbijt was prima. De kamer op zich was prima, schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Van uit de locatie van het hotel was het fantastisch voor onze fietstochten en het bezoeken van Midd

De frietjes toen we zondagavond met ons achten, zeer weinig frietjes kregen(een klein korfje voor 2 personen en dan veel te lange wachttijd bij het vragen van een nieuw bakje De tomatensoep op dinsdagavond: wel heeeel pittig maar niet zoals wij tomatensoep verkiezen.

Over het ontbijt alle lof, genoeg , voldoende keuzes, snelle bediening bij het vragen naar déca*koffie. Uitzonderlijk was er eens een tekort aan gebakken spek of eens niet voorziene donkere brood, maar toch : zeer tevreden

Prima voor een nachtje slapen

Er was weinig tot geen ventilatie. Binnen was het veel te warm. Zelfs met raam open en zonder deken en laken was het net slapen in een sauna

De bedden waren heerlijk zacht

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Mooi hotel op loopafstand van het imponerende centrum.

Door de speciale vaste zonneschermen is de mogelijkheid om frisse lucht de kamer binnen te laten via het raam zeer beperkt. In de grote ontbijtzaal staat slechts 1 Melitta self-service koffiezetapparaat. Bij een goede hotelbezetting is de capaciteit duidelijk te klein waaardoor wachtrijen ontstaan. Met de slechte logistiek en ruimeindeling resulteert dat in irritatie. Jammer, want de koffie is goed.