Beoordelingen over Hotel Arnhem Centraal 3-sterren

Willemsplein 18, 6811 KB Arnhem, Nederland

#12 van de 16 hotels in Arnhem

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ideaal hotel bij het station

Het licht in de donkere ontbijtzaal kan beter, maar wellicht is dat ook romantisch.

Het hotel ligt zoals de naam al zegt Centraal, op loopafstand (zelfs bij noodweer) van het moderne station. Daarbij zijn er in de buurt talloze horecagelegenheden en heeft het hotel zelf ook een restaurant. Ik had een prettige kamer met een uitstekende douche, snelle wifi. Het personeel was zeer vriendelijk. Kortom, ideaal om een nacht te verblijven.

Voor ons viertjes een goed verblijf

Wij hebben met ons viertjes een heel fijn verblijf gehad. Vriendelijke mensen, ontbijt heeft heerlijk gesmaakt. bij vragen kregen wij een vriendelijk antwoord. Familiebedrijf is altijd gezellig en prima te vertoeven. Hotel ligt centraal. ook dichtbij centraal station, wij waren met de trein.

De naam van hotel zegt het al, heerlijk centraal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De naam van hotel zegt het al, heerlijk centraal. Naast het station, waar we met de pendelbus pal voor het GelreDome werden afgezet. En vlakbij winkels en restaurants. Vriendelijk ontvangst. De kamer was op de derde verdieping niet echt groot maar heel schoon. De badkamer was groot genoeg en schoon. En goede bedden. Alleen zaten wij aan de kant van de bioscoop en bij behorende restaurants, daar waren ze nogal luidruchtig. Maar dat was op een zaterdagavond, neem aan dat het op een door de weekse dag niet is. Het ontbijt was ook aardig en wel gevarieerd. Het hotel was niet echt modern te noemen maar zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel

Her viel ons alleen maar heel erg mee.

Gastvrijheid van het personeel, uitstekende lift, moderne badkamer, ramen konden open, kamers en sanitair erg schoon, ligging is super. Ontbijt was ook prima. We hebben genoten..

Prima hotel voor een weekendje Arnhem!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was wel een erg klein kamertje. En om er doorheen te komen moest je bukken voor het schuine dak.

Personeel netjes en vriendelijk. Ontbijt was prima. Locatie helemaal fantastisch: naast parkeergarage/station, straat oversteken en je zit in het centrum.

voor 1 nachtje prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gewone brood bij het ontbijt was oud, we hadden de bovenste kamer met 2 aparte bedden, bedden waren verschillend van maat, de vloer loopt scheef waardoor het grootste bed ook scheef stond, dan heb je het idee dat je uit bed rolt.

uitstekende locatie, station, bios, eten

Simpel hotel, dichtbij station, vriendelijke service

Airconditioning

Lokatie was dichtbij station, voor ons geweldig met oog op Vierdaagse. Personeel was vriendelijk, kamer prima, alleen was het warm en was de airconditioning matig.

Het was prima verzorgd.

Het viel niet echt tegen,maar het bed moest ik delen met mijn zus(niet erg) maar we hadden liever 2 aparte bedden gehad.

Omdat wij iedere ochtend vroeg weg moesten,werd er een ontbijtpakketje aan de deur gehangen. Prima!

Het personeel is zeer klantvriendelijk en hangt een goede...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is zeer klantvriendelijk en hangt een goede gezellige sfeer. De kamer en badkamer waren schoon evenals de andere ruimtes. Het eten was ook echt lekker! We hebben genoten!

Perfecte locatie, prima kamer oké restaurant.

Er hing een behoorlijke wietlucht op de gang van het hotel. Dat was een beetje vreemd. het ontbijt was matig, alleen ontbraken er harde broodjes. als ze die toevoegen was het gewoon prima

De ligging was ideaal, dicht bij het station en centrum van de stad

Goed verblijft, dicht bij het treinstation.

Gebruik van donkere kleuren in de kamer. Het restaurant doet dienst als eetruimte voor het ontbijt. Voor het ontbijt (te) donker. Voor het avondeten (vast) gezellig.

Vanaf het centraal treinstation is het ongeveer 5 minuten lopen naar het hotel. Het is een relatief goedkoop hotel. Personeel is vriendelijk en het ontbijt is, gezien de prijs van 10 euro, uitgebreid.

Airco. Het was erg warm in de kamer. Konden geen ramen open en het was heel warm op de kamer. Pas na een paar uur koelde het wat af...

Snelheid van in en uitchecken. Locatie

Eerste en laatste keer Hotel Arnhem Centraal.

Eerste kamer stonk naar een volle asbak. Airco in kamer 1 werkte geheel niet. Airco in kamer 2 was kapot, waardoor de hele nacht iedere 90 seconden een knalgeluid klonk, óók als airco geheel uit stond.

Loopafstand station. Bij klacht over rooklucht kamer meteen een andere kamer aangeboden gekregen.

Ik boek hier geen tweede keer

Matig bed (veren staken in de rug), matig ontbijt (geen vers gebakken broodjes, brood was droog, beleg en yoghurt werd niet gekoeld terwijl het 27 graden was) en zeer zwakke WiFi. Daarnaast stof op nachtkastje en een vieze badkamervloer

Airconditioning

Prima voor n stapavond-overnachting (zonder ontbijt dan)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt en hygiëne kopjes

Ligging is perfect. Kamers zijn degelijk maar netjes. Ontbijt was helemaal niks. Geen stokbrood of harde broodjes, geen yoghurt, sinaasappelsap uit n pak, vieze koffiekopjes en mini croissantjes die ook niet echt lekker waren. Dit was wel n domper die ochtend, zijn elders gaan ontbijten..

Een heerlijk weekend gehad samen met mijn zus, perfect hotel, supervriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Supervriendelijk personeel, heerlijk ontbijt tot elf uur, heerlijke bedden, fijne schone stille kamer met heerlijke bedden, erg relaxte sfeer. Het hotel ligt op 2 minuten lopen van het station, ideaal! Het prachtige park Sonsbeek is 10 minuten lopen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die onze klacht...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die onze klacht zeer serieus namen! Heel fijn! Kamer werd afgesloten en er was gelijk al contact opgenomen met de bestrijdingsdienst.

Erg basic hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg basic. Stoffig. Konden niet rechtop staand om ons bed heen lopen vanwege schuin dak. Matrassen niet comfortabel. Matrasomtrek met gaten. Rolgordijn kapot.

Centrale ligging t.o.v. het centrum. Dit bracht 's nachts wel veel onrust met zich mee.

Geschikt hotel voor kort verblijf.

Hotel is gedateerd, bruine kleuren, 'oude' tv, geen koffie/thee voorzieningen op de kamer, 1-persoonskamer niet geschikt om overdag te verblijven.

Prima locatie naast het station, vriendelijk personeel, ontbijt was uitgebreid, al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een prima Hotel, met uitstekende prijs-kwaliteit.

Alleen de eerste indruk: Interieur bij binnenkomst - overdadig mediterraan aandoend - paste in mijn ogen niet bij de kwaliteit van het Hotel. Als ik er was binnen gekomen om te kijken, had ik waarschijnlijk niet gereserveerd. Maar de eerste indruk bedriegt in dit geval. Een prima hotel!

Keurige kamer, uitstekend sanitair. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Prima ligging, bij CS, parkeergarage en centrum.

Vanwege de locatie een geslaagd shopweekend in Arnhem gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte matrassen op de bedden. Je voelt de veren van het matras. Er hangt een onaangename geur in het hotel. Deze geur hing ook in de ontbijtruimte. De ontbijtruimte is donker. Vensterbank was niet schoongemaakt; veel dode vliegjes. Het interieur van de kamer is oubollig en heeft geen gezellige uitstraling (donkerbrun hout en oud meubilair). Er was op de kamer geen waterkoker met benodigdheden (zijn wij wel gewend in een 3 sterrenhotel).

De locatie is perfect. Naast het Centraal station, dichtbij het centrum, omringd door horeca en achter ons de bioscoop. Naast het hotel een kleine Sparsupermarkt die tot savonds laat is geopend. Geen geluidsoverlast van buitenaf ondanks levendige omgeving. Aardig personeel. Badkamer en tevens de openbare toiletten waren schoon. Het ontbijt is voldoende: verse broodjes, eieren, spek, witte bonen, beleg, yoghurt en dergelijke. Goede koffiemachine met diverse koffie. Ik miste wel een broodtoaster.

Vriendelijk personeel, keurige uitleg.

Geen plek in douche om zeep op te zetten, of kleding op te hangen. Nieuwe rolgordijnen in dakramen is geen overbodige luxe.

Vriendelijk personeel, keurige uitleg. Lekker dichtbij centrum, voor een goede prijs.

Prima hotel op een perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers hadden wat groter kunnen zijn. De kussens waren erg zacht.

Locatie was perfect, zo in het centrum van Arnhem. Kamers waren goed en schoon. Personeel was zeer vriendelijk en correct. Ontbijt was goed, genoeg keuze voor ieder wat Wils

Goed voor één nacht - Vriendelijke medewerkers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was nogal verouderd en gehorig. Bovendien was de schuine kant van het dak niet praktisch met bewegen in de kamer. Ontbijt was matig, droog brood en lauw-warme gerechten.

Bij aankomst bleek onze boeking niet bekend te zijn. Uiteraard netjes geholpen en een kamer gekregen. Duidelijke uitleg van medewerkers over kamer, ontbijt en nachtingang.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Het ruikt naar rooklucht op 2e verdieping bij de overloop S'nachts heel storend als iemand deur open en uit doen. Ik heb t idee daar een ehepaar/familie woont, had s'nacht hard in gesprek en houd geen rekening met andere. Jammer voor mensen die daar overnachten voor hun werk.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Verlaten vergane glorie

Hotel voelt verlaten. Bijna geen gasten, restaurant is leeg. Ontbijt karig. Enige leven was een kleine biljartvereniging. Biljartvereniging in een hotel? Personeel brabbelt in een vreemde taal onderling. Je weet daarom niet waarover ze het hebben. Ik ben niet in het buitenland maar zo voelde het wel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Locatie is er goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele ouwe bedden zakt helemaal in en je voel zelfs de vering in je rug, heel de nacht niet geslapen. Ontbijt met ouder brood en ham is zuur geworden.

Locatie is er goed

Fijne kamer die naar rook ruikt, maar waar het vriendelijke personeel veel goed maakt

Het rook op de kamer erg naar rook, en er kon geen raam open. De airco hielp ook niet voor de geur. Dit maakte de hygiëne minder.

Het ontbijt was lekker, het bed was heerlijk zacht, er zat een bad in de kamer, er werd goed geholpen toen een onderdeel van het bad mistte

Matige accommodatie met een perfecte ligging.

Kamer was niet echt lekker schoon, kan ook wel een opknapbeurtje gebruiken. Douchen in bad zonder douchegordijn vraagt om een waterballet. Er kon geen raam open voor een beetje frisse lucht 's nachts

Ligging hotel is perfect. Centrum dichtbij, parkeergarage om de hoek.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

heerlijk geslapen, goed ontbijt en daarna fris naar het station voor de reis naar Zwitserland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ruim, de mensen erg vriendelijk en behulpzaam. Voor ons op doorreis naar Zwitserland mooi dicht bij het station! Volgende keer gaan we hier zeker weer overnachten!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

5,5
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was heel oud en muf. Badkamer vernieuwd maar de tegels lagen los en erg gevaarlijk douchen in bad! Ik ben slecht ter been en ging alweer bijna onderuit dus de volgende dag niet gedoucht omdat ik niet meer durfde. Verder is de kamer klein en ligt er vreselijk vieze vloerbedekking op dr grond. Voor 86 euro per nacht had ik wel iets veel beters verwacht dan dit. Tv was zo klein dat je vanuit bed niets lezen kon! En dan moet je nog parkeren op centraal station voor 15 euro per nacht. Dus 200 euro kwijt voor 2 nachten vond ik het kang niet waard.

Aardig meisje bij de balie. Ontbijt was alles aanwezig, maar geen wauw effect. Ligging bij het centrum dus overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed bed,locatie en ontbijt. Onpersoonlijk personeel. Zijn erg druk met elkaar.

Ontvangst was slecht. Ik kwam om half twaaf overdag aan en wilde graag mijn tas achterlaten, zodat ik wat makkelijker de stad kon bezoeken. Terwijl ik met de dame in gesprek was gaf iemand anders haar een telefoon en begon ze aan het tefoon gesprek. Ze had nog net verteld dat de kamers vanaf 2 uur bereikbaar waren. Omdat ik met een kruk loop had ik graag even mijn bagage achtergelaten in een kluisje b.v. Erg onpersoonlijk personeel. Ontbijt was goed, maar aan een kale tafel eten. Beetje armoedig. Twee flesjes shampoo en geen badschuim.

De locatie is prima, dicht bij station, centrum en bussen. Bed was prima. En er is een lift aanwezig.

vriendelijk personeel wat problemen gelijk oplosten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

o ja wel iets mijn medereiziger hoefde zich niet te legimentere iets met ons tween zou gebeuren was het niet duidelijk wie er in hotel was en ik zelf was jarig op aankomst dag en daar werd ook geen aandacht aan geschonken

vriendelijk personeel wat problemen gelijk oplosten

Heel geslaagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bereidheid om te ruilen van kamer ivm de lift. Tweede gast slecht ter been. Kamer prima evenals het ontbijt. Een aanrader. Kom zeker terug.

Kort en te doen, maar ik zou volgende keer een ander hotel nemen

Hygiene: in de lakens van het bed zaten vlekken.

Ontbijt meegekregen voor onderweg vanwege het vroege vertrek van de internationale trein. Goede cappucino.

Goed geslapen en lekker ontbijt.

Dat vanaf de straat het niet duidelijk is waar in de avond de entree is. Douche in bad is voor oudere mensen niet handig. Handiger om alleen een douche kabine te installeren en het bad te verwijderen. levert ook meer ruimte op.

Kamer was prima. Ontbijt heerlijk en netjes verzorgd. Handig dat het hotel in de buurt van het station ligt. En toch geen overlast van lawaai of zoiets.

Fijne sfeer en ligging, okee voor kort verblijf.

Douche en wc waren redelijk schoon, maar als je op de wc zit, zit je met je knieën tegen de buisverwarming en die was echt vies. Ook het lichtknopje en lampje naast het bed waren smerig. Lampje was ook stuk. Ik zat in een eenpersoonskamer, erg klein maar okee voor 1 nacht. Gezien alle positieve beoordelingen had ik misschien gewoon net pech met mijn kamertje.

De ligging is fantastisch, meteen in het centrum van Arnhem. Bij gesloten raam geen last van straatgeluiden. Fijne sfeer. Hele vriendelijke jongen bij receptie.

niet prettig , geen 6 cijfer waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de prijs van dit hotel voor 10 euro meer hadden we een 4 sterren hotel aan de overkant van de straat gehad . oude handdoeken , plastic Heineken bekers in de douche , wc bril kapot , voor de prijs van 170 euro te slecht . nooit weer boek in via deze site

de ligging was perfekt qua bus en tram en het centrum. in de hotel kamer was geen stadsinformatie aanwezig of wie je kunt bellen bij nood . de bedden waren niet oke ,de veren staken door het matras,tevens bij het boeken gevraagd naar een rustige kamer ivm gehandicapte zoon qua prikkels en rookvrije kamer . geen van beide , op de gang werd gerookt en we hebben 2 dagen /nachten niet geslapen omdat we midden in het uitgaan gebied sliepen en bivakkeerden, er kon geen raam open we zaten op een soort zolderkamer . personeel wist niet wie wat waar voor bus we moesten nemen naar het openluchtmuseum enz.

Prima, maar bedden kunnen beter.

oud bed, randen hoger dan het matras. Eentonige Spaanse top 40 muziek in het restaurant bij het ontbijt, past totaal niet bij de sfeer en uitstraling van het hotel.

vriendelijk personeel, top locatie, prijs

Matig tot voldoende. Sanitair was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zolderkamer met slechte airconditioning en slechte matras. Aan de muur hier en daar lopende torren. Waarschijnlijk een ongedierte haard achter het bedpaneel.

Prima hotel met leuk sfeervol restaurant erbij.

Lampje bij bed kapot. De tv werkte niet of befoening onbekend voor mij. Geen info te vinden.

5 min. lopen van station CS. Ik moest een internationalen trein halen de volgende morgen. Dus geen tijd voor ontbijt. Kreeg daarvor een lunchpakket mee. Heel praktisch met elk broodje in zijn eigen plastic zakje. Kamer met aiirco, goed bed, goed sanitair.

Wij zouden dit niet nog een keer boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein en donker, aan de achterkant van het hotel, de kamer was niet echt schoon, muren en vloerbedekking mogen wel een opknapbeurtje hebben.

de ontvangst van het personeel was hartelijk, het ontbijt was goed en er was een goede keuze

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Lekker ontbijt, schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn nogal gehorig. We hadden kamers naast de trap 1e en 2e verdiepingen iedereen die naar boven of beneden ging kon je duidelijk op de trap horen. Ook tot vrij laat harde muziek uit het restaurant onder ons.

Lekker ontbijt, schone kamer. Vriendelijk personeel! Goede ligging! Onder het station geparkeerd €15 dagkaart. 2 min lopen naar hotel. Ook dicht bij het centrum. De staat oversteken en je liep zo het winkelcentrum in.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

ongedwongen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant was dicht. Er was toevallig (allicht éénmalig) een luidruchtige scholierenfuif.

vriendelijke ontvangst; kamer vroeg beschikbaar. consumpties waren van het huis. uitsteknd gelegen

Het was een heerlijk hotel, mooie kamer en goede douche.

Eetzaal was wat donker, hoewel het hotel groen wilt zijn toch geen ledlampjes

Het was een heerlijk hotel, mooie kamer en goede douche. Heerlijk ontbijt!

Vriendelijk personeel, centraal gelegen en ok als je er alleen wil slapen. Inrichting kan moderner
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lag stof in de slaapkamer en kamer had een likje verf kunnen gebruiken. Ook zaten er scheuren in dekbedovertrek. Inrichting zou een make-over kunnen gebruiken

vriendelijk personeel. Centraal gelegen

Fantastisch verblijf in dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets te krappe kamer voor twee personen,om bv tv te kijken.Er stond maar 1 stoel,en een bankje om op te zitten.Dus tv kijken moest vanop het bed,en daarom was ondertiteling slecht te zien vanwege de afstand.

Ontbijt was heerlijk en voldoende.De kamer was elke avond proper bij terugkomst van een uitstap en service was uitgevoerd zoals het hoort.(vuilbak leeg,badkamer proper,bed opgemaakt enz...)

Een redelijk verblijf

De kamer was behoorlijk gedateerd. De bedden waren erg smal en niet comfortabel, de veren voelde ik helaas in mijn rug. Het rolluik was stuk en was opgelost met een ketting door het doek heen. De airco maakte helaas bijzonder veel herrie.

De ligging van het hotel is goed. Op loopafstand is alles te bereiken. De auto parkeren is geen probleem, de parkeergarage van Arnhem Centraal is niet duur en op minder dan 5 minuten lopen. Het ontbijt was erg uitgebreid en alles was vers.

Slecht, niet aan te raden voor nieuwe gasten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, schuindak, veel herrie, hygiene was slecht zeepjes die al waren gebruikt lagen er nog half lege shampoo ook. Deel van het beleg was over datum. Iets van gezegd maar personeel wilde er niks van weten en ging in discussie!

Het is vlak bij het station

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Het Hotel is een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen aparte douche.Dit moet in het ligbad gebeuren.

Personeel is heel vriendelijk.Je voelt je zeer welkom. Fijne bedden. Hele hotel en restaurant schoon. Mooie grote lift. Ontbijt goed.Je stapt de deur uit en je bent gelijk in het centrum.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima ontbijt, goede prijs-kwaliteitsverhouding v.

kamer kan opknapbeurt gebruiken (vloerbedekking!); te kleine tv met erg slecht geluid

Prima ontbijt, goede prijs-kwaliteitsverhouding v.w.b. het diner; redelijk bed

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Iets waar het hotel zelf ook niets aan kan doen; rumoer op de gang (hard kloppen op alle deuren, bellen in de gang, hele gesprekken met elkaar voeren op de gang). Was rond 23 / 0 uur.

De locatie was erg goed en de kamer prima in orde.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Locatie en de houding van het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting is erg gedateerd. Positief gesteld kun je spreken van een vintage inrichting maar het deed mij wel erg denken aan de jaren 40 - 50 en dat is niet positief. Er was een schemerlamp op het bureau, maar geen stopcontact. De prijs-kwaliteit verhouding is onvoldoende. Het ontbijt is matig: koude eieren en croissants.

Locatie en de houding van het personeel. Goede badkamer en fijne douche!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

geen 3 sterren waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WiFi was matig. Kleine kamer. Ontbijt was slecht; kwamen om 10.15 ontbijten. Roerei (en was helemaal uitgedroogd) lag al vanaf begin zo leek het, geen croissants (meer), ontbijtkoek ver over houdbaarheidsdatum en beschuiten liggen los. (niet er hygiënisch); Douche was in badkuip zonder douchescherm. Natte bende als je dus staand wil douchen. Gang-geluiden goed hoorbaar; diverse keren wakker geworden doordat deuren dichtslaan.

Prima locatie om omgeving te verkennen. Op loopafstand van station en centrum Arnhem. Mogelijkheid om tot 11.00 te ontbijten; dit geeft helaas ook nadelen (zie tegenvaller)

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

De ontbijt-/dinerzaal is fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De veren in het matras waren door de cover te voelen. De Wifi verbinding was niet al te best. De WC-bril was stuk.

De ontbijt-/dinerzaal is fantastisch! Een genot om er al zomaar te zitten, qua design en decoratie absoluut genieten! De locatie van het hotel (op 200 meter van het Arnhem centraal station) was erg goed.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

aanbevolen voor een pretentieloos en goed verzorgd kort verblijf op centrale locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verwacht geen uitgebreide luxe, faciliteiten: hoeft en kan ook niet voor het te betalen bedrag; prijs-kwaliteit is juist.

pers. aandacht: zeer vriendelijk, correct, klantgericht; essentieel vinden wij de benadering. houding is gemoedelijk: "niet interessant doen als dit niets toevoegt". 3 x tel. contact gehad: al even positief. klein mankement werd snel opgelost. verzoek om extra hoofdkussens werd direct ingewilligd. uitgebreid goed ontbijt met opvallend goeie koffie. alles schoon en fris, bedden prima. rook-serre: voor mij welkom, is fris en zelfs comfortabel. interieur van centrale ruimte: ben ik nu in kunststof griekenland of turkije? noem het "bijzonder". ouder hotel op ideale locatie: vrijwel naast het station arnhem centraal. van hier dichtbij verdere o.v.-faciliteiten en op plm. 15 min. loopafstand van het kleurrijke stad-centrum en - in tegenovergestelde richting - het gemeentemuseum.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Ontbij zeer goed verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed staat vrij dicht tegen schuine wand waardoor jke 's nachts sterk het risico loopt je hoofd te stoten.

Ontbij zeer goed verzorgd. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima hotel op loopafstand van het station en het centrum van Arnhem

Uitgebreid, goed gesorteerd ontbijt, koffie en thee bij het ontbijt werd aangeboden, maar was niet vrij toegankelijk.

Centrale ligging in de stad. Vriendelijke ontvangst. Mooie ontbijtruimte. Badkamer was mooi en goed afgewerkt!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De volgende keer probeer ik ook nog het ontbijt!

Niets, was beter dan waar ik van uit was gegaan.

Prima kamer en vrij ruime douche met schoon bad en alles aanwezig. Hartje Arnhem, direct naast het uitgaansleven!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Dicht op station. Vriendelijk personeel. Prima kamers en bedden

Eenpersoonskamer 3e verdieping heeft enkel glas en daardoor hoor je verkeer Willemsplein iets maar niet hinderlijk.

Lekker dichtbij station. Loopt zo de stad in. Uitermate vriendelijk personeel. Servicegericht.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Locatie was prima, overal vlakbij. Kamer was erg krap.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein. De kast kon niet open. Mijn moeder kon bijna niet uit bed vanwege krappe ruimte. Het dekbed was erg dun. We zijn nog om extra deken gaan vragen.

Het ontbijt was genoeg. Niet erg speciaal. Maar wel in orde. De dame achter de receptie was vriendelijk.

Mooie ruime kamer en prima ontbijt.

Mooie ruime kamer en prima ontbijt. 's Avonds ook heerlijk gegeten in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Als we weer in Arnhem zijn komen we zeker terug.

Erg gastvrij, zeer netjes, prijskwaliteit perfect!

Eigenlijk niets viel tegen

Enorm vriendelijk personeel, behulpzaam en zeer gastvrij! Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden als welkom! Het Hotel was, waar je ook keek brandschoon. De kamers zijn erg netjes en goed onderhouden, ook zeer schoon. De bedden zijn goed en de ligging voor centrum Arnhem kan niet beter!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

vriendelijke personeel, met op zich een prima kamer

erg rumoerig door uitgaanspubliek in de nacht, veel geluidsoverlast ervaren, isolatie van ramen zeer nodig!

vriendelijke personeel, met op zich een prima kamer

• Beoordeeld op: 5 december 2016

locatie, ontbijt, prijs.

(zolder-)kamer was koud bij aankomst maar na opstarten verwarming oké. lift stopt op 2e verdiep, kamer op 3e. 1 bed laken niet 100% schoon, zat nog een haar in. inrichting en meubilair erg sober en deels aan onderhoud toe.

locatie, ontbijt, prijs.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Toe aan een opfris beurt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het maar een smoezelig hotel. Ontbijt was drama, de geur van het restaurant.. meh. Lift gaat naar de tweede rest moet je lopen. Heel erg verouderd hotel.

Vlakbij het station

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ondanks de positieve zaken zal ik hier nooit meer een kamer boeken.

De kamer stonk ernstig naar rook, beslist smerig. Een raam open is geen optie wegens het lawaai van het nabijgelegen station. De vloerbedekking was niet schoon en kapot. De kwaliteit van de TV was matig. Bijna de gehele nacht was er het harde klappen van deuren. Ook de isolatie naar de naastgelegen kamer is onvoldoende. Twee uur of langer mogen 'genieten' van het 'liefdesspel van een stel. Vrijwel geen oog dicht gedaan!

De badkamer was schoon en uitstekend, en ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

redelijk, niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niet echt schoon; ontbijt vrij karig, in broodsoorten nauwelijks keus.

de vriendelijkheid van de mevrouw achter de balie en de sfeer in het restaurant.

Aanrader in centrum Arnhem
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- helaas was er geen warm water zaterdagavond 20u bij aankomst tot zondagochtend rond 11u30. Er werd wel een technieker opgeroepen

+ vriendelijk personeel + perfecte ligging vlakbij Centraal Station + ruime kamer en badkamer, goede bedden, verwarming + uitgebreid ontbijt

Prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen losse bedden Door ligging redelijk rumoerig. Niet alleen buiten maar ook op de gang

Prima ontbijt Dicht bij centrum

De locatie.

De locatie.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het 1 persoonsbed

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een fijn hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het centrum van Arnhem. Grote gastvrijheid met zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 september 2018

6,0
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden de mensen die boven lagen kon je heeeel goed horen.

ontbijt was goed, locatie was goed

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging in centrum, mooie kamer en schoon en lekker ontbijt!