Beoordelingen over Museum Lane Hotel 2-sterren

5,3

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Niet geweldig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Bedden waren niet schoon lagen haren en ander troep. Achterstalig onderhoud. Badkamer niet al te best. Alleen geschikt om 1x iets goedkoper te slapen. Niet voor meerdere dagen

De prijs die je betaalt is alleen voor de locatie, de kamers zijn een dergelijke prijs niet waard.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De foto's op Booking,com en de website van het hotel zijn niet representatief voor hoe de kamers er werkelijk uit zien. Onze kamer was erg klein (dat wisten we al, maar kleiner dan op de foto's), de gordijnen waren kapot, meerdere lichten in de kamer werkten niet. De badkamer was viezig. 'S ochtends werd er zonder waarschuwing een 'rooktest' gedaan. Onze badkamer was opeens vol van grijze rook die zo dik was dat we niet gebruik konden maken van de badkamer. De rook verspreidde zich langzaam door de rest van de kamer.

De locatie was goed, dichtbij de vele musea. Het gebouw ziet er mooi uit vanbuiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er zaten grote vlekken op de vloerbedekking, gordijnen waren kapot, kamer was heel gehorig, het slot van de deur werkte niet heel goed. Leek net alsof de deur van de hotelkamer een keer was ingetrapt.

Niets, deze "accommodatie" is de naam...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

Alles, Het personeel (1 iemand als portier) probeerde wel en was zeker sympathiek. Maar ze kunnen ook de omstandigheden niet omtoveren tot een aangename plek. Zelfs een flesje water was er niet aanwezig.. vreselijke douche, geen zeep niks, voor deze prijs is het echt misdadig om dit aan te bieden

Niets, deze "accommodatie" is de naam "hotel" niet waardig ! Het is vreselijk op alle niveaus, en dan nog te bedenken dat ik de duurste en aldus "beste" kamer had. Absoluut misdadig. Ik kan blijven doorgaan maar denk dat mijn punt is gemaakt; ik slaap volgende keer liever in het Vondelpark dan hier nog ooit een voet binnen te zetten, volg mijn advies.

Hotel is vlakbij Leidseplein.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De ramen van onze kamer (kamer nr. 3) kunnen niet open. Met als gevolg erg warm in de kamer en 's nachts geen verse lucht en zuurstof zodat we een zeer benauwd gevoel kregen. Er was geen beker in de badkamer waarmee we water konden drinken.

Hotel is vlakbij Leidseplein.

Goede locatie , maar waardeloze hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden in een Stapelbed en een Gedeelde Badkamer

Veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Net een gevangenis. Super kaal en saai.

Het was een hok met een deur met daarin een stapelbed. Er was geen trapje .je moet in het bed klimmen. Super duur voor wat je krijgt. Echt waardeloos !!! 140 euro met geen ontbijt. Er kon nog geen koffie of een appel vanaf. Nooit meer heengaan.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Toch wel teleurstellend qua comfort en rust.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine kamer vlak naast de receptie. Constant zeer veel lawaai op de gang hierdoor. Toch redelijk duur qua prijs/kwaliteit.

Behoorlijk goede ligging

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Het bed bestond uit 2 aparte matrassen, die uiteen schoven.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het bed bestond uit 2 aparte matrassen, die uiteen schoven. Frigo rook naar rotte eieren. Om te douchen moest je wachten tot het warm water op was om niet levend te verbranden. Snikhete kamer (in putje winter), ramen onmogelijk te openen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Locatie is top! Doe het niet voor de hygiëne of comfort.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

De schimmel in de badkamer en op de ramen. Wij hebben alleen maar geslapen het toilet gebruikt en zijn thuis gaan douchen. Zo goor was het. :/

De locatie.

Ogen dicht is t OK. Ligging super
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

De Hotelkamer. In een kelder waar in de gang de wc papier, de kapotte frisdrankautomaat, de stofzuiger etc. waren opgeslagen voel je je niet echt welkom. Kamer was bloedwarm, t uitzicht waren de vuilcontainers, zodra je t raam opendeed rook je die ook. De ramen waren schuiframen, die we open konden houden met de prullenbak en wc ontstopper! Douchegordijn; Nee, dus na 't douchen hele vloer nat en alle wc papier doorweekt. Koelkast, Ja, aanwezig, koud; nee, kapot, of kwam dat door t losse stopcontact? Tv; ja, kwaliteit uit de jaren 70 vorige eeuw, en dan nog 2e hands! Bedden waren ok. 24u service ook. Maar verder zoals u leest geen aanrader.

De ligging, midden in een bruisend Amsterdam. Goed te bereiken met ov

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Voor enkele dagen Amsterdam is dit een prima hotel voor low cost travellers.

Voor ons een matig bed.

Kamer was voor enkele nachten voldoende. Geen luxe. Bed was niet hard en smal. (Persoonlijk) Ruime badkamer. Ontbijt niet mogelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goede ligging. Vuil en onverzorgd.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was klein, op zich geen probleem. Maar het was ook vuil, de matras duidelijk onverzorgd en oud! De lavabo in onze kamer lekte, waardoor het tapijt nat werd. De gedeelde badkamer had een radiator die onderaan bijna volledig geoxideerd was. Plus schimmel op de vloer onder de radiator. Het ventilatie gedeelte was extreem vuil, vol met stof en duidelijk al lang niet meer gepoetst.

Enkel de ligging was positief

erg matig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

Het personeel was niet al te vriendelijk en ook niet erg geïnteresseerd. (bij uitcheck niet gevraagd of alles naar wens was, alleen maar, okay..., ook geen tot ziens of zo. Ik citeer, bij het checken van onze kamersleutel... 'all good'.... dat was het) De matras was de goorste ooit met echt veel vlekken en allemaal 'bolletjes' stof (van ouderdom) die je door het laken heen precies kon voelen, echt schandalig eigenlijk om daar nieuwe gasten op te leggen. Vies!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

rampzalig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Een tweepersoon kamertje van 2m op 3,5m. Vies raam dat uitzicht geeft op afgesloten koker van 3m op 3m. De badkamer trok echt op niks. De afvoer van de wastafel was niet aangesloten zodat het water weg moest lopen naar het doucheputje. Een rail zonder douchegordijn. Overal roestvorming. Tv was niet naar te kijken vanwege de storing op het beeld. Een levensgevaarlijke situatie als et brand zou uitbreken. Daar zit je als een rat in de val.

Alleen de locatie is goed.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Armoedig
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Krap bed, ontzettend kleine kamer wat wij echt een “hok” vonden. Konden amper onze spullen kwijt. Natte plekken op de vloer. Wij hadden niet goed gelezen dat het een gedeelde badkamer was dus dat viel tegen. Oude gare badkamer met toilet.

Vriendelijk personeel en uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Geen aanrader, zonde geld!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was echt super klein, als je ging douchen was de wc alles nat. De gordijnen waren bovenaan kapot dus konden niet goed dicht. De wc en tegels daar om heen waren echt heel erg smerig!!

Goed bed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Super slecht, onhygiënisch, super klein: claustrofobisch gevoel, roest, vlekken, haren! NOOIT MEER
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slechtste hotel ever bezocht!!! Roestende verwarmingen, verstopte gedeelde douches, gordijn op hotelkamer die totaal van de gordijnrail was gescheurd/gevallen waardoor je sochtends vol het licht op je bakkes krijgt. En om het af te maken: een wc borstel op de badkamer die ze gewoon tussen de verwarming insteken om te gebruiken: SMERIG! Voor zo’n hoge prijs. Personeel heeft niets gedaan aan gordijn of de verstopte douche waardoor na 20 seconde al heel de vloer blank stond.

Het enige voordeel aan dit hotel was de ligging.

Veiligheid in gevaar !?
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Absoluut de veiligheid. Volgens boeking hadden we de beste deal maar veiligheid mag nooit ter discussie staan. Verbrand stopcontact en vluchtweg idem toegang lijkt ons niet logisch. Gasten die op een dak kunnen kruipen ??? Ook werkte de televisie niet en de gordijnen waren stuk. Hebben dit allemaal gemeld en kregen als reactie dat men er van wist maar dat er problemen waren. Slechts 1 medewerker kon Nederlands al de anderen niet. Melding dat er geen ligt was is correct maar een trapje van een meter en dan nog bagage niet evident. 1 nacht geen nachtlawaai , tweede nacht enorm veel lawaai van gasten die op het dak zaten. Na een melding van onszelf om 12.15 trat de medewerker onmiddellijk op en was het lawaai door een duidelijk niet mis te verstane tussenkomst van de medewerker gedaan. Hadden die vuil waren werden niet vervangen. We beschikken over de nodige foto's.

Niet gepoetst, overal stof, haren en zelf een gebruikte...
    • Driepersoonskamer - Souterrain

Niet gepoetst, overal stof, haren en zelf een gebruikte zakdoek. Verouderd, veel te duur voor wat je kreeg, vochtplekken op de muur, klein, raam ging niet toe dus veel last van straatlawaai, vuile matras, we verbleven in de kelder waar de vuile was ook lag dus er was een vieze geur...

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heel slecht, we zijn vroeger vertrokken
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

No possibility to get a refund for our room No breakfast available The room was just behind the reception, no intimacy at all. Loudy environment.

niet aan te raden. Booking.com niet waardig
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

totaal verouderde te kleine 2 persoonskamer. Slechte hygiëne - gordijnen hingen los, uitzicht op andere kamers met kleine ruimte tussenin. Geen verluchting - zeer verouderde douche - niet netjes

geen ontbijt beschikbaar

Eigenlijk echt een veel te duur klierenhotel. Zelfs voor Amsterdam in een druk Pinksterweekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

Krakkemikkig trapje naar derde verdieping, hygiëne kan veel beter. Elementaire dingen zoals een bekertje ontbraken in de badkamer. Er werd bij inchecken gezegd dat de balie steeds bemand zou zijn en dat we daarom steeds de sleutel moesten afgeven. Toen we rond 17:00 even naar de kamer wilden gaan om ons te verfrissen, was de balie onbemand, zonder ergens een telefoon. We hebben meer dan en kwartier moeten wachten ...

Goede ligging en kamer met zicht op het Rijksmuseum.

Schandalig

Het was een totale schande. Geen hygiene, vreselijk duur. Rijp voor hygiene inspectie en veiligheidsinspectie. Geen naam als hotel waardig. Schimmel op alle muren, loshangende stopcontacten, vuile handdoeken, geen badkamertoebehoren, beesten, vochtplekken.

Er was niets ok aan de hele accomodatie. Een schande dat zoiets geboekt kan worden voor zo een prijs.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

alle waar is naar zijn geld
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Armoedig, maar alle waar is naar zijn geld en ik zat tegenover het Rijksmuseum voor 200 euro...

Aardige receptionist, die onze 20 kilo koffers naar de allerbovenste etage droeg.

Tegenvaller.

De kamer was om te huilen: afgebroken deurknoppen aan de kast, lavabo viel bijna van de muur, gordijn lag in de kast, kamer kon dus niet verduisterd worden en er was geen laddertje aan het erg hoge stapelbed. Het beddengoed was nog te doen, maar niet echt proper. Erger nog: in tegenstelling tot wat er op de site stond, was er geen eigen badkamer, moesten we een vieze badkamer en bijgevolg ook toilet delen met een andere kamer en om ons helemaal gelukkig te maken was er 's morgens al geen toiletpapier meer. Dit was een dikke tegenvaller: voor 159€ zou het, zelfs in hartje Amsterdam, toch iets beter kunnen.

Onaangepaste prijs voor deze kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

De kamer en de badkamer zijn verouderd en geen 315 € per nacht waard. De vloer van de kamer had drie verschillende bekledingen : een deel verouderd parket, een lelijk tapijt en nog een ander tapijt. Ouderwetse badkamer : WC doorspoelknop blokkeerde, een plastieken douche afscheiding, geen bescherming over stopcontact, oude lavabo. Smalle trap naar kamer en onaangepaste inkom hall en receptie. Kamer was ondermaats.

De ligging dicht bij de verblijfplaats van mijn familie

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Zachte bedden, vriendelijk personeel, goede badkamer en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het tapijt ging vol me vlekken, dat gaf een heel vuil en onhygiënisch gevoel. Veel geld voor wat je kreeg. Vloer in de badkamer was nat door een lek.

Zachte bedden, vriendelijk personeel, goede badkamer en douche, heel fijne locatie.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

- Goede bedden en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

- Kleine televisie en slecht beeld. - Vlekken op de muren en plafond wegens waterschade (kan een likje verf gebruiken) - Vlekken op het tapijt

- Goede bedden en vriendelijk personeel. Ook de badkamer was proper.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Absoluut niet brandveilig!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Kamer in het souterrain. De rioolbuis liep over onze kamer, dus als er mensen in het hotel naar de WC gingen..... Het was allemaal oud en stuk. De televisie gaf alleen maar sneeuw. In de gang stond een grote voorraad WC papier opgeslagen. Ik voelde mij daar niet echt veilig. Bij brand, ik wil er niet aan denken.

De locatie. Vlak bij het Leidse- en Museum plein

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Goede locatie, slechte faciliteiten
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Oude meuk, tv (flatscreen van computerscherm formaat ) deed het niet, gordijnen hingen voor de helft los, gezamenlijke douche/wc was zeiknat, natte handdoeken in de douche. Kortom waardeloos! Heel gauw van jullie site afhalen!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Zonder hoge verwachtingen een prima plek!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

Tips: *Zorg dat de gordijnhaakjes allemaal in een oogjes zitten zodat de gordijnen ook echt verduisterend dicht kunnen. *Laat de gast de verwarming open draaien om te bepalen hoe warm ze het willen hebben. Gelukkig kon het raam open zodat we het goed af konden koelen. *Check of er schroeven aangedraaid moeten worden om ongelukken op het toilet te voorkomen, de bril zat helemaal los *Als er een fikse vlek op beddengoed zit, gewoon niet meer gebruiken!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima voor een overnachting.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

De hygiene en afwerking was niet super. Er lag nog rommel onder het bed. Lekkage vlekken op het plafond. Spotjes die aan hun draadjes uit het plafond hingen.

De locatie was perfect!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

10 minuten wandelen tot in hartje Amsterdam.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer in hoekvorm met twee aparte bedden elk tegen een aparte muur, en geen ruimte om deze tegen elkaar te schuiven.

10 minuten wandelen tot in hartje Amsterdam. Vlakbij vele restaurantjes en cafeetjes. Maar al bij al weinig nachtlawaai.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Jammer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

In kelder waar ik sliep,kwam om 6.30 n medewerker vlakbij raam waar ik sliep roken.in n mum van tijd stonk de hele kamer naar rook. Moest goed uitgerust zijn,had nl. Om 10.00 n operatie onder college narcose. Toeristen krijgen n boete als ze roken,maar medewerker rookt in kleine ruimte in kelder.Heel slecht.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

24/7 check in, sleutel inleveren en zo dicht bij...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

Vieze vlekken op vloerbedekking, heel erg gehorig (hadden een luidruchtige buurman) en deuren hoor je hard dichtslaan. Er mag niet gerookt worden, maar eenmaal binnen ruikt het naar de wiet. De douchekop kon niet versteld worden, waardoor douchen lastig werd en moest ouderwets warm en koud water mixen.

24/7 check in, sleutel inleveren en zo dicht bij Paradiso/leidseplein. Personeel lost onregelmatigheden zoals verstopte wc op.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

eens maar nooit weer
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hygiëne van de bedden en de kamer. Hele nacht naast een pomp geslapen die om de 15 min.aansloeg. Had in mijn beleving een tweepersoonsbed geboekt en kreeg 2 losse bedden in een hok waar ik de bedden niet eens naast elkaar kon zetten.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Echt heel slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

We hadden een "kamer" in de kelder zonder daglicht en zonder tweepersoonsbed, waar we om hadden gevraagd. De kamer was vochtig, vies en het stonk er ontzettend naar schimmel. Schandalig dat dit als hotelkamer wordt verhuurd. We zijn weg gegaan zonder te overnachten.

Alleen de locatie is gunstig, maar dat weegt niet op tegen de rest.

Locatie vd metro
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De trappen waren heel stijl

Locatie vd metro

netjes mooie bestemming voor een weekend
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

kleine kamer/slechte tv/ geen ontbijt

lokatie

Receptionist

Receptionist

De kamer was erg klein en badkamer was verouderd

De kamer was erg klein en badkamer was verouderd

Goeie locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Oud hotel die slecht afgewerkt was - veel lawaai

Goeie locatie

Heb niet door gehad dat er geen bad kamer op de kamer zat

Paradiso paradijs
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Eigenlijk niets; het was mij bekend dat dit hotel meer als budget-hotel geldt dan als luxe hotel.

Superligging in verband met bezoek aan Paradiso.

Zeer matig maar gezien de prijs en de locatie kan het ermee door.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De ramen zijn niet goed geïsoleerd. Tapijt is half kapot. Gordijnen zijn lelijk en gaan half dicht.

Gelukkig maar voor een nacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Veel kleine gebreken. Bij openen raam brak kozijn af, totaal verrot. Geen pin om het raam open te houden. Bedompte geur in de kamer.

Het bed was goed

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Gevaarlijke trap, geen lift, matige matrassen

Erg kleine kamers

De lokatie

Niet fijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Vies oud matras, verf in badkamer viel vd muur, water liep niet weg in de douche. Beddengoed rook naar sigarettenrook,

simpele kamer met eigen badkamer in het centrum van de stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hele kleine kamer en de zure geur / stank in de kamer.

De plek in het centrum. Mooi centraal. Wel een eigen douche op de kamer.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

voor het geld een super goede verblijf , wel klein maar super relaxed. en dicht bij het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

het personeel, zeer vriendelijk en gaven me gratis kamer update zomaar :) en flesje water

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Slecht
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer was vies en veel te klein. Gore muur en gore deur met fietsbanden afdruk. Kussens hadden bruine en zwarte vlekken. Te vies voor woorden.

Ok
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Steigers naast het raam waar geklust werd. En verder erg gehorig

Vriendelijk personeel Goede ligging

Wasrdeloos

Geen ontbijt

Schandalig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Veel te veel over te schrijven. I woord schandalijk, verschikerlijk!!!!! NOOIT MEER!!!!!

Niks, vieze beddengoed, vieze kapot gebouw!

Locatie tov Rijksmuseum

Hygiene

Locatie tov Rijksmuseum

Douche
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Zeer slechte kwaliteit voor belachelijke prijs. Ik betaalde 170 euro, heb nog nooit zo'n waardeloos hotel gehad!!!

Douche

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima verblijf voor een nachtje weg met vrienden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Het bedlinnen rook niet erg fris.

Locatie, midden in de stad.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

de badkamer was erg vies, de kamer rook naar schimmel. Het bed was goed.

de omgeving

Nooit meer!!!!

Slechte prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Kelder

Geluidsoverlast en kamers moeten worden aangepakt

Slechte hotel ooit
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers heel oud en slecht voor die prijs nooit meer

Geen ontbijt, kamer klein

Kamer en beddegoed

Geen ontbijt, kamer klein

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Vieze kamer met stapelbed zonder gordijnen

De rest

24uur deur open

Toplocatie maar duur prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Museum

Wifi viel regelmatig uit. Vocht in de kamer. Slecht geisoleerde kamer. Personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goede ligging, maar de prijs helemaal niet in verhouding met de kwaliteit. Was teleurgesteld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Kamer, badkamer,prijs kwaliteit verhouding.

Ligging.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

kamer piepklein

kamer piepklein geen 145 euro waard ! max 50 euros televise werkt niet

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

heerlijk dicht bij het museumplein
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

de matras was veel te zacht en de kussens te dik, maar toch heerlijk geslapen :-)

zeer ruim badkamer was best aangenaam

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Veel lawaai op de gang en trap s'nachts

Veel lawaai op de gang en trap s'nachts

Verblijf oud en nieuw
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was erg gehoorig op mijn kamer. Het afgeven en ophallen van kamersleutel vond ik niks.

Ligging en bereikbaarheid (stad en omliggende)

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Lokatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Schoonmaak, kraan was lek.

Lokatie

• Beoordeeld op: 7 november 2016

De badkamer , schimmel op de muren.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De badkamer , schimmel op de muren. Voor dat geld verwacht je wel iets meer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Museum Lane Hotel