Beoordelingen over Van der Valk Hotel Assen 4-sterren

Balkenweg 1, 9405 CC Assen, Nederland

#3 van de 9 hotels in Assen

• Beoordeeld op: 23 september 2018

slechts één nacht en dat was prima.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

geen opmerkingen, wij zijn erg tevreden.

De kamer was uitstekend, een prachtige badkamer en heel goede bedden. Het ontbijt was erg goed, veel te veel keuze maar erg geslaagd.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De kamers zijn zeer ruim en goed voorzien van alle luxe,...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

niets, alles was naar wens

De kamers zijn zeer ruim en goed voorzien van alle luxe, het eten zowel diner als ontbijt voldoet enorm goed, vooral ontbijt is erg ruim. Personeel zeer vriendelijk. Ook de ligging t.o.v. de stad Assen en het buitengebied is prima. Fietsen zijn te stallen in een afgesloten fietsenstalling

Eten en de kamer zeer goed, maar dat zijn we gewend bij van...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Daar mijn man niet ver kan lopen vond ik de afstand naar de kamer te ver. De prijs voor een flesje water vond ik overdreven jullie promoten de alkohol. Instellen van de airco wat verwarrend

Eten en de kamer zeer goed, maar dat zijn we gewend bij van der valk.

Vd Valk 2.0
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel ligt aan een drukke weg en je hoort de verkeersruis (indien raam open staat). Klein minnetje overigens.

Ruime prettig ingerichte kamers met heerlijke bedden. De badkamer kan zich meten met, die van vijf sterren hotels. De balkondeur kan ook open als raam, wat heerlijk is. Doorlopend balkon (leuk als je kamers hebt geboekt naast elkaar) kijkt uit op grasveld.

Zie bovenstaande zinnen.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

mijn spullen die ik vergeten heb bij het uitchecken en na twee keer gebeld te hebben zijn ze niet terug gevonden. Waren 5 nieuwe artikelen die ik in de kast had laten hangen. Geen empathie van de receptonisten. Heb nu (vandaag) een mail gestuurd naar de manager van het Hotel (Mw. Wynia). Ben benieuwd of mijn spullen terug gevonden worden. Voelt nu op dit moment niet betrouwbaar aan. Erg frustrerend wat betreft als je de spulletjes per ongeluk vergeet in de kamer. Maar wie weet, komt het hopelijk nog goed. Dan zal ik dat uiteraard nog laten weten aan Booking.com.

Ontbijt en diner. Geweldig.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Uitstekende uitvalsbasis voor perfecte fietstochten.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Als tennisfans rekenden we erop de US Open te kunnen bekijken, echter Eurosport bleef zwart, volgens de receptie vanwege problemen met de server. Een gevoelige tegenvaller. In de badkamer van de mindervalide kamer kun je geen spullen kwijt op wasbak of plankje. Tevens ontbrak er aan de wand in de doucheruimte een dispencer met douche-gel. Veel meer of minder gehandicapten bukken moeilijk of kunnen niet beide handen gebruiken om kleine flesjes open te draaien.

De locatie, omgeving, de kamers en het ontbijt waren grote pluspunten. De gratis verstrekte fietsroutes met knooppunten hebben we intensief gebruikt, goede service.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Behalve wat irritaties wat de kamer betreft hebben we het gezellig gehad.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

wij hadden kamer 112 waarin een deur met muurtje er achter. De kamer werd ons verkocht als luxe-kamer met terras en dit terras liep langs alle kamers. Als er iemand buiten zat konden ze zo onze kamer inkijken zodat we om wat privacy te hebben grotendeels de overgordijnen dicht moesten hebben, wel een heel bijzondere constructie.

het ontbijt was zeer uitgebreid maar de kamers moeilijk te vinden. Uiteindelijk na 2 nachten vertelde men dat we ook buitenom hadden kunnen lopen. Nu was het een doolhof van liften en gangetjes.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima verblijf voor een nachtje
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Deze kamer had schuine ramen met uitzicht op een muur. Maakte voor het uurtje dat ik wakker op de kamer was niet uit, maar voor een langer verblijf is dat niet gezellig. Kies dan een kamer mét balkon.

Mijn kamer zag er keurig en modern uit. De badkamer was erg prettig en ruim ingedeeld. De douche was heerlijk. Het restaurant is luxer dan ik gewend ben van vd Valk. Vooral erg prettig was dat het (ruime) ontbijtbuffet al om 6:45 open ging, daar ik om 7.30 al moest vertrekken.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima overnachting op een ruime kamer met grote badkamer.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer (304) lag wel best ver van de receptie, je moest twee keer een trap op en door 4 klapdeuren.

De kamer is groot en de badkamer is modern en ruim ingericht. Fijn bad! Vriendelijke mensen bij de receptie.

Prima uitvalsbasis voor familie

Kinderspeelgoed in de kinderhoek van t restaurant was wat vies/plakkerig - maar dit is bijna onvermijdelijk. Overigens vond dochter van 3 ‘t geweldig.

Mooie grote familiekamers, prima en uitgebreid ontbijt. Restaurant had uitstekende 3 gangen diner deal.

Verblijf zeer goed vriendelijk ontvangen zeer behulpzaam aan te bevelen aan andere.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt in restaurant was buiten gewoon maar ik had graag iets van bladen gezien aangezien ik met rollator loopt kan je moeilijk iets mee nemen moet stevig ondergrond hebben voor de rest voortreffelijk. 😏

Ontbijt buitengewoon kamer schoon genoeg handdoeken bed keurig.

Het verblijf viel tegen.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer: douche deed niet; eveneens de stoomdouche. Na klacht kregen we een andere kamer. Twee stopcontacten werkten niet en de douchevloer liep niet goed af. Ook hier kregen we de stoomdouche niet aan. Thuisgekomen bleek de rekening niet te kloppen !

Het ontbijt, de avondmaaltijd.

De kamer was prima, alleen war Booking.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was prima, alleen war Booking.com allemaal als toegevoegde waarden opgaf, is en kon niet worden gerealiseerd. Van der Valk heeft mij niet teleurgesteld, maar Booking.com wel!

• Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Viel tegen is een groot woord maar ik zou het meer aandachtpunten noemen: Het was wat donker in onze kamer. Pasje die het soms wel en soms niet deden

Hygiene.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

1.Ik kon niet slapen door de lawaai van snelweg. 2. Ik heb 81 euro al betaald via booking.com maar bij de balie van hotel of ik 1,25 euro toeristen belasting direct betalen of moest er credit card garantie gegeven worden. Mijn voorstel om alles bij uitchecken te betalen niet gehonoreerd. Ik denk vooral hiervoor niet meer bij dit hotel te gaan verblijven.

Hygiene.

Lekker grote familiekamer.

Eigenlijk viel niets tegen en was het exact zoals verwacht. Geen luxe maar goed genoeg, ontbijt was ook niet bijzonder maar gewoon netjes.

Lekker grote familiekamer.

Goed en gezellig.

Geen negatieve ervaring.

Goed hotel met vriendelijk personeel en goede verzorging van alles. Daarbij wordt er veel geïnvesteerd in de juiste zaken waar klanten voordeel van hebben.

Prima verblijf voor een prima prijs.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Er mist een stevige antislip in de douche en er is ook geen greep om je aan vast te houden. Aan de balie zei men dat ik die had kunnen vragen, maar het hoort er gewoon in te zitten. De handdouchekop lekte bij de slangaansluiting maar dit zou meteen verholpen worden. Na inschrijving bleek onze kamer een eind lopen te zijn. En waarschijnlijk door de verbouwing (met overigens prima resultaat) moesten we eerst met de lift naar 1-hoog dat na dat eind lopen inmiddels 2-hoog bleek te zijn>>>weer met de lift naar beneden. De dinergangen worden wel erg snel na elkaar geserveerd en bij het hoofdgerecht kreeg een van ons niet datgene dat besteld was. Werd goed hersteld en als compensatie werd wijn aangeboden.

Kamer en sanitair uitstekend. Prima geslapen en gegeten. Miste de appelmoes met de rode kers niet echt!

Ruime familiekamer met supermooie en nieuwe badkamer

hygiëne / onderhoud was goed maar niet top. Spinnenwebben in de hoeken en een lamp kapot die niet werd gemaakt. Badkamer was wel super in orde

Ruime familiekamer met supermooie en nieuwe badkamer

Airco redde het niet, geen raam kom open
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was veel te warm, de airco kom de temperatuur niet omlaag krijgen en er kon geen raam open. De zonwering lag los in de kamer. Dat kan al niet en met de warmte zou ik zorgdragen voor zonwering met deze slechte airco

Lekker uitgebreid ontbijt

Dit hotel is perfect voor zakenreizen, gunstige ligging,...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

er zaten wat vuilrestjes in de randen van de douchecabine

Dit hotel is perfect voor zakenreizen, gunstige ligging, goede bedden, ruim en stil en met een goede keuken. Ik vond de badkamer erg fraai. De staf is vriendelijk en efficiënt en er is zelfs bij ontbijt nog ruimte om binnen/buiten te zitten en in een rustig stuk of juist onder de mensen. Top!

Centraal, luxe, heerlijk ontbijt en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Fitness faciliteiten - mag de naam eigenlijk net dragen. Een hok met enkele apparaten en doet afbreuk aan de rest van het hotel. Zou een goede upgrade kunnen gebruiken (kleedruimte, doucheruimten etc). De kamers hebben geen eigen balkon maar een lange gedeelde gallerij waardoor iedereen in het rijtje zo bij je kamer in kijkt. Een afscheiding tussen de kamers zou de privacy waarborgen.

Trendy hotel met oog voor detail en uitstekende kamers. Fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Verder was alles dik in orde.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De verstopte douche afvoer, na het douchen bleek er 2 cm water in de badkamer te staan. Ben een halfuur bezig geweest om e.e.a. op te dweilen met de hotelhanddoeken

Verder was alles dik in orde. Kamer prims, keuken uitstekend.

voor prijs-kwaliteit ideaal
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Wel niet geschikt als je moeilijk te been bent, want je moet nogal ver stappen en trappen op en af voor je je kamer bereikt. Een gratis flesje water zou welkom zijn op de kamer

super ontbijt-goede bedden en prachtige badkamer. Hotel is al ouder, maar accomodatie is zeker ok.

Door slechte nachtrust valt T verblijf ook al gauw tegen
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat wij niet hebben kunnen slapen van het geluid van een of andere ventilator of zo, Onze ‘buren’ hadden daar ook last van Dit aangegeven en werd afgedaan als ik zal het doorgeven Dit zijn wij niet van jullie gewend

Het ontbijt en de vriendelijke personeelsleden

Voor betalen op kamernummer werd er een bedrag van 200€...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Voor betalen op kamernummer werd er een bedrag van 200€ gereserveerd. Toen ik aangaf dat niet te willen toen zouden ze dat per direct terugboeken. Dit is niet gebeurd en werd pas op de eindrekening verrekend.

• Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Dit was ons tweede verblijf hier en weer was alles top. Goede bedden, prachtige badkamer en een fantastisch ontbijtbuffet! Service staat hier echt hoog in het vaandel.

We sliepen er vanwege het Holland International Blues...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen er vanwege het Holland International Blues Festival. Een prima uitvalsbasis. Mooi gerenoveerd hotel met prima voorzieningen. Volgende keer misschien een touringcarbus organiseren voor de festivalgangers. Je kunt er ook een heerlijke wandeling maken in het aanliggende recreatiegebied.

Bluesfestival Grolloo

Iets te ver van Assen vandaan om te lopen. Ongelofelijk harde muziek op zaterdagavond/nacht in de hotelbar. Wij lagen gelukkig aan de andere kant en hebben in de hotelkamer niets gehoord, maar onze vrienden wel. Ik denk dat ook het personeel een kleine gehoorbeschadiging hebben opgelopen

Prima kamer, lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De lichten tripte en de gang stonk heel erg en de gene die...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De lichten tripte en de gang stonk heel erg en de gene die daar het zegje heeft deed heel erg arrogant

leuk weekend in een leuk hotel
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

het bed lag een beetje door. Life en cooking: gegrild vlees en vis werden vooraf klaargemaakt door de kok en daardoor niet warm.

locatie, vlak bij uitvalswegen

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Er werd verbouwd, dus restaurant was niet in gebruik.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Er werd verbouwd, dus restaurant was niet in gebruik. Waardoor je werd verplicht om van het buffet gebruik te maken. En hier Door onnodig hoge kosten moet worden gemaakt. Dit is uiteraard een keuze. Je kan ook ergens anders gaan eten.

Prima. Voor herhaling vatbaar.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De sleutel werkte niet optimaal. De dames van de housekeeping moesten de deur voor ons openmaken.

De kamer was prima. Bedden prima. Ontbijt uitgebreid en heerlijk.

De moeite waard!

Uitchecken tot 12u maar housekeeping staat wel om 10u 30 aan de deur. Erg vervelend. Als je geen ontbijt geboekt hebt bij je verblijf moet je dat eerst aan de receptie regelen om vervolgens een ingevuld kaartje af te geven aan de ingang van het restaurant 20 meter verder. Erg onpraktisch en minder klantvriendelijk.

De kamer (familiekamer) was geweldig! Echt de moeite waard. Het buffet 's avonds is super! Zeer goede kwaliteit en veel keuze. Idem wat betreft ontbijt.

Prima locatie wanneer je op het TT-circuit moet zijn.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer aan de voorkant en het geraas van de auto's op de snelweg was bovengemiddeld te goed hoorbaar. De kamers zijn hier überhaupt erg gehorig. We hadden nogal rumoerige buren boven ons en dat in combinatie met de geluiden op de snelweg hebben ons erg slecht doen slapen. Live-cooking was uitstekend, maar in andere plaatsen toch iets beter. Misschien te maken met de verbouwing van de keuken.

zeer aangenaam

Koffie apparaat

Prachtige ruime kamer; opvallend dat de prijs van de drankjes in de kamerkoelkast nu eens voor de verandering normaal waren en niet zo overdreven hoog, dat je er geen gebruik van zal maken.

Prima locatie, voor tochtjes in de omgeving. Centrum dichtbij een kwartiertje op de fiets.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer op de begane grond, pech dat de keuken verbouwd werd waardoor wij uitzicht hadden op de tijdelijke spoelkeuken.

Eten prima zoals je gewend bent bij van de Valk, ontbijt wel prijzig maar compleet.

Een aanrader als je in de buurt moet zijn
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De terrassen zijn doorlopend en geven een ietwat onveilig gevoel als men de kamer wil verluchten.

Topkamers, topontbijt, ... meer dan keuze genoeg. Zeer ruime parking. Het hotel zat ietwat verveeld met de verbouwingen aan de keuken waardoor er enkel buffet beschikbaar was. Hoefde niet. Het buffet was prima.

Comfort, luxe en zeer vriendelijk personeel. Bedankt Van der Valk Assen!

De kamer was fantastisch! wat een comfort en luxe. Je wilt eigenlijk de hele dag in je kamer blijven. Daarnaast zijn wij zeer goed geholpen door het personeel. Onze zoon werd tijdens onze eerste dag opgenomen in het ziekenhuis vanwege een notenallergie. Zodoende konden wij pas om 3 uur 's nachts inchecken. Iedereen was zeer begaand met ons. 's Ochtends bij het ontbijt mochten wij ook een dienblad meenemen naar de kamer, zodat mijn zoontje nog even kon blijven liggen. Hartelijk dank voor de goede zorgen!

Goed verblijf
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij het wokken miste ik bv kip. En de temperatuur op de kamer kon niet lager dan 18 graden ook niet met de ventilator aan dus voelde wat benauwd aan.

Lekker gegeten

Lekker nachtje.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Het tapijt/vloerbedekking in de kamer vinden we niet echt hygiënisch. Met een laminaatvloer/parket is de vloer makkelijker schoon te houden. De eitjes bij het ontbijt werden al op voorhand gebakken, vonden niet echt fijn. Je krijgt dus een opgebakken eitje wat me niet de bedoeling lijkt. Miste verder de verse muntthee. De gangen richting de kamers zijn wel erg koud, vooral tijdens de winter. Verder vinden we de vele deuren richting de kamers die je open en dicht moet trekken een minpunt want met je handen vol zit je er niet op te wachten.

Een heerlijk restaurant waar je goed kunt dineren en een gezellige bar. We hebben genoten van ons diner. Vriendelijke bediening en het verliep vlekkeloos. De locatie was prima voor ons. We moesten in Bovensmilde wezen de volgende dag, nog geen 5 minuten rijden vanaf het hotel. De bedden liggen heerlijk. Het is voor ons niet de eerste keer dat we bij vd Valk slapen dus we zijn tevreden.

Luxe en comfort pure verwennerij.

niet kunnen ontdekken

Eigenlijk was alles top, van de ontvangst (leuk presentje ontvangen) tot de geweldige kamer met balkon ruime kamer en badkamer zeer comfortabel ingericht. Het restaurant was super goed. Ook de omgeving is top dicht bij het centrum om het hotel mooi wandelgebied.

Kamer was goed
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Wisten niet hoe we van het ene gebouw naar het andere moesten gaan voor het ontbijt langs binnenzijde. Via buitenzijde, was heel koud!!

Kamer was goed

Heerlijk!
    • Wellness Suite

De iPod aansluiting is verouderd en niet geschikt voor iPods en iPhones van na 2012. Eucalyptus in de stoomdouche was op.

Het personeel heeft goed meegespeeld om de overnachting een verrassing te houden voor mijn partner. Ontbijt op de kamer was heerlijk, alleen zou wat fruit wenselijk zijn.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

prima!
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

alleen schuifdeur naar balkon kon open en dat is s nachts ivm met invbraak niet handig; dus een raam(pje) was handig geweest voor s nachts. en Wifi moet telkens opnieuw ingesteld worden; dat is niet handig. De wifi zelf was goed maar viel er vaak uit. Smerige, goedkope stoeltjes op het balkon.

Ruime kamer en uitstekende ruime badkamer; heerlijk balkon.

Uitstekende stop op onze reis naar Groningen
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is erg groot en we moesten ver lopen naar de kamer

Dat we laat nog konden inchecken (01:15) en dat de bar toen nog open was zodat we even rustig konden zitten voor we naar de kamer gingen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Uitstekende en luxe verblijf met goede vergader en ontsluitingsmogelijkheden
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Route van kamers naar ontbijtzalen/ receptie lijkt redelijk om door gebruik van loopbrug

Kreeg gratis upgrade. Mooie ruime kamer met een zeer luxe badkamer. Voldoende privacy.

• Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Was erg warm op de kamer hebben hierdoor zeer slecht geslapen. We konden de verwarming niet lager zetten. Hebben wel raam een stukje open gezet maar het vroor buiten 10 graden.

Kamer was perfect en badkamer uitstekend

Zeer goed
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Bar 24.00 dicht,keuken om 23.00 dicht. We waren met 2o man moesten om 24.00 uur de bar verlaten,in de lobby niks meer bestellen.Voor een 24 uursshow hotel was dit een tegenvaller

Ontbijt zoals altijd

Ik zou dit hotel zo weer boeken met als preferentie geen glazen deur.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De dekbedden en de kussen zijn bijzonder warm, hetgeen niet iedereen zal bevallen. Het was warm in hotel (buiten was het onder nul voor de context). Wat mijn partner en ik echter het meest onprettig vonden, was de slecht afsluitende glazen schuifdeur tussen badkamer met toilet en het woongedeelte. Daardoor is er nagenoeg geen privacy. Veel gasten, en wij ook, zullen dit een ongemakkelijke zaak vinden.

De locatie is prima. Er is bijzonder veel parkeerruimte en het hotel oogt opgeruimd, schoon en ruim. Het personeel is vriendelijk en zeer toegankelijk. De kamer die wij hadden was ruim en er kon een schuifdeur open naar een terrasje.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prettige kamer voor kort verblijf.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Klacht over ventilatierooster is niet (goed) opgepakt. Balkon was bij aankomst niet schoon.

De luxekamer is ruim, warme kleuren. Verwarming en blower doen het prima. Kamer is goed geïsoleerd.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Fijn verblijf alleen even wat aan de geluid doen wat van de weg afkomt
    • Luxe-Driepersoonskamer

Hoorde de A28 nogal in de kamer, erg vervelend in de ochtend werdt daar wakker van ... Misschien iets aan te doen?

Mooie kamers ook mooi hotel. Makkelijk te vinden kortom fijn verblijf

lekker weekebd gehad
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

dat er een oudere man achter de receptie zat en geen taxi bedtiuf wilde zaterdag om naar de bontewever te gaan en ik kon niet geld bij pinnen in het hotel voor de taxi pure onzin julie weten dit allemaao vab te voren met darters rn taxi eb kan je jr erop voorbereiden doeb julie heel slecht

dat er dartboarden waren voor de darters

• Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamer, goed onderhouden. In verband met jaarlijks darttoernooi dartbanen aangelegd op de onderste verdieping. Er wordt goed aan de wensen van de klanten gedacht. Goed bereikbare locatie.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Effectief zakelijk adres voor Assen en omgeving.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Weer een goed zakelijk verblijf, vlak bij de snelweg, goed bereikbaar. Gratis goede wifi. Vriendelijk personeel, ruime kamers en mooie badkamer. Ook het diner en ontbijt zijn goed met betrekking tot prijs en kwaliteit.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Een nachtje in verband met museumbezoek. Centrum Assen is vanuit hotel goed met de auto te bereiken
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Schone, stille kamer. Goede bedden en zeer ruime badkamer. Lekker grote flatscreen tv, gratis goed werkende wifi. Vanuit de kamer (begane grond) mooi uitzicht op bosperceel. Royaal en goed verzorgd ontbijtbuffet. À la carte restaurant is prima, vriendelijke medewerkers en eten van geode kwaliteit.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Mooi hotel, lekker gegeten, goede bedden. Lekker bad.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen aan de kant van de snelweg, op kamer 303. Die was qua verkeer erg gehorig. Aangezien we om half vier uit bed moesten, viel ons dat wat tegen.

We hebben een lunchpakketje meegekregen, was goed voor elkaar.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Functioneel, maar prijzen zijn wat aan de hoge kant.

Ontbijtruimte is erg ongezellig, daarbij is het meubilair niet al te goed.

Flexibele omgang met aangepaste wensen. Vriendelijk personeel. Snelle in- en uitcheck. Ontbijt zoals je verwacht bij Van Der Valk. Uitgebreid.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Dochter was ziekig, upgrade genomen naar kamer met Jacuzzi,...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Dochter was ziekig, upgrade genomen naar kamer met Jacuzzi, begane grond en gebruik gemaakt van roomservice. Ondanks zeer drukke spits was alles er snel en correct. In en uitchecken verliep ook prima.

Prima plek om de nacht door te brengen.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Prijs van de kaart in het restaurant. Ontbijt zou iets vroeger geopend mogen worden.

Aankleding hotel en kamers uitstekend. Restaurant met goede kaart. Uitgebreid ontbijt.

Heerlijk, wij gaan zeker terug, zegt alles toch?
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij de kamers heb je een groot doorlopend terras, dat gaat ten koste van privacy en veiligheid, je kan venster niet laten open staan om de kamer te luchten als je er niet bent, een afscheiding op het terras zou fantastisch zijn.

Prijs kwaliteit, vriendelijke service, mooie kamer, lekker ontbijt, veel keus, voor €65 had je een diner voor 2 enorm aanbod, aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, en onbeperkt, teveel om op te sommen, wij gaan zeker terug.

wij komen nooit meer in een vd Valk

zie boven

Er was kennelijk veel te weinig personeel ,daardoor liep het diner met onze vrienden mis.Heel vervelend.De badkamer apparatuur was lastig te bedienen.Ik ben 4 keer naar de balie gelopen omdat in niet naar binnen of in de kamer kon.(met 4 verschillende smoezen werd dat verklaard) de bartender dreigde zijn medewerker met ontslag als ze me even hielp mijn bestelling naar onze kamer te brengen (ik loop slecht en mijn vrouw is invalide)De bediening in het restaurant was wel vriendelijk ,maar ver onder de maat.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Ruime kamer en heerlijke badkamer.
    • Luxe-Driepersoonskamer

Kamer was buiten ons medeweten geannuleerd , wel upgrade gehad maar ipv 3 eenpersoons bedden weer het oh zo gehate klapbed gekregen!! Mooi hotel, mooie kamer , maar dat klapbed ( echt niet geschikt voor pers boven 45 kilo ) zorgde toch voor een slechtere nachtrust helaas!! Ontbijt buffet was top, jammer dat het niet als zo vaak bij v/d Valk bij de prijs was inbegrepen wat het toch een geprijsde onrustig nachtje werd !!

Ruime kamer en heerlijke badkamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Dit is eigenlijk een geweldig ‘niks’ hotel
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Er is echt helemaal niets leuk of bijzonder. Het eindeloos lopen heel ongezellig en vervelend. Weten ze je ook altijd in de achterste kamer te zetten

Handig hotel als je in Assen moet zijn

Ontbijt en kamer prima.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt en kamer prima. Het enige nadeel was de ontvangst bij het inchecken, 's avonds op 1e kerstdag. We hadden de indruk dat de receptioniste een beetje te diep in het glaasje had gekeken. Verder was alles ok.

Fijn verblijf
    • Wellness Suite

De stroompanne in de welness op de kamer, welke blijkbaar een gekend probleem is, Misschien toch iets mee aanvangen?

De ruimte en rust die het, ondanks de drukke periode, uitstraalde.

uitstekend
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

kleine kanttekening is de deur van de badkamer. het is een schuifdeur en van mat glas. niet altijd handig

de prachtige kamer en badkamer. wat een luxe en van alle gemakken voorzien. geweldig !!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit ratio : mooie ruime kamers,...
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende prijs/kwaliteit ratio : mooie ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, alles in functie om het verblijf van de klanten perfect te laten verlopen

• Beoordeeld op: 2 december 2017

ontbijt prima, aardige bar, ruime kamer
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

De locatie is slecht bereikbaar met openbaar vervoer weinig kamers bescikbaar met een tweepersoons bed. door een plastic hoes om de matras ontstaat een zweterig slapen.

ontbijt prima, aardige bar, ruime kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed uitgebreid ontbijt, ruime rustige kamer.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Spinnenwebben op lampen bij de receptie, grote vlokken stof in de kamer. In de bar werd de tafel niet schoongemaakt, de hele tijd met de rommel van een ander op de tafel.

Goed uitgebreid ontbijt, ruime rustige kamer.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen probleem op zich maar bij het douchen wordt de vloer in de badkamer nat door het ontbreken van een douche deur. Wel een heel mooie badkamer.

Comfort Kamer Zeer gastvrij personeel in de bar.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

klantonvriendelijk
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

de kamers liggen vrij ver van de receptie de wifi functineerde niet bij het dineren was het onmogelijk om de rekening op de kamer te zetten met als gevolg dat ik verplicht werd om helemaal tot naar mijn kamer te gaan om mijn betaalkaart en werd verplicht om per direct af te rekenen. Een onbeleefde en norse reactie van de man aan de receptie wanneer werd gevraagd of betaling kon gebeuren bij het uitchecken doet mijn ontevredenheid over dit hotel nog toenemen. Dit is Van Der Valk onwaardig.

goede bedden, verzorgde kamer, mooie badkamer

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Grote kamers met 2 fauteuils.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Beetje massaal in t restaurant in t weekend

Grote kamers met 2 fauteuils. Prachtige bad kamer. Uitgebreid ontbijt. Goede ligging naast snelweg en toch dicht bij centrum assen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goed ontbijt, veel keuze en veel vers producten.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Zakelijk en enigszins onpersoonlijke ontvangst. Ook bij vragen naderhand op een andere dag viel dat op. Je voelt je niet echt een gewaardeerde klant. Kamer was niet op en top schoon.

Goed ontbijt, veel keuze en veel vers producten. Locatie kamer en de ruimte in de kamer was uitstekend.

Lekker grote kamer.
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij zaten in kamer 206. Er was de hele tijd, dag en nacht een brom te horen, alsof er een aggregaat bij de buren stond. Heel irritant.

Lekker grote kamer. Veel ruimte. Prima bedden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Assen