Beoordelingen over Hotel Asteria 4-sterren

Maasheseweg 80a, 5804 AD Venray, Nederland

#2 van de 5 hotels in Venray

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

geslaagd.

Helaas, buiten uw schuld, hadden we last van ongedierte, die we alleen met gesloten ramen buiten konden houden. Daardoor was het niet mogelijk de ramen te openen....

Uitgebreid ontbijt, vriendelijke receptie en een goed diner tegen een aanvaardbare prijs! Ook de mogelijkheid om 's-avonds, met vrienden, op 2 tafels, in het restaurant nog een kaartje te leggen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Wij komen zeker terug, heerlijk hotel!

Nachtrust, op zaterdag 6 oktober 2018 was een bedrijfsfeestje van supermarkt PLUS georganiseerd waardoor wij niet aan onze nachtrust zijn gekomen. Om ± 02:30 uur gingen de gasten schreeuwend en gillend naar huis. Klacht aan de receptie door gegeven, men zou dit intern bespreken, mag niet meer voorkomen.

Het ontbijt was een uitgebreid assortiment aan beleg, voor ieder wat wils, en een goede nette service en discretie van opruimen. Een prettige en hartelijke ontvangst aan de receptie. De service van het bedienend personeel voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Jammer

Enorm veel ongedierte op kamer 2x verhuisd en wordt door personeel weg gelachen plus door omstaand personeel belachelijk gemaakt.Hier door kom ik hier nooit meer terug

Personeel in de bediening.super vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Het ontbijt was prima.

Dat heb ik al vermeld op de voirige pagina.

Het ontbijt was prima. De kamer en douche vond ik niet helemaal schoon.De deur van de badkamer piepte. De toiletborstel was niet schoon'Het eten in het restaurant was prima. Aardig personeel.We hadden veel last van een soort kever, die hebben wij liever niet in onze slaapkamer.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Dagje Venray

De afstand naar het centrum lopend is langs de snelweg zeker het eerste stuk gevaarlijk. En echt nog wel 4 kilometer lopen.

Goed hotel lief personeel en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

heel vriendelijk personeel.

heel vriendelijk personeel.prima ontbijt en diner ook prima. Hadden kamer 314 .kwamen eerst in de badkamer en daarna de kamer.rare indeling. hebben de bedden verschoven anders kon de deur tussen de badkamer en kamer niet dicht. .de douche was ook wel aan vernieuwing toe.wij zullen nog wel teruggaan maar dan niet in deze kamer.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

dekamer was prima, en de bedden ook.

het sanitair

dekamer was prima, en de bedden ook. Het sanitair is echt aan toe aan een grondige schoonmaakbeurt. ( voegen, randjes waren niet schoon, wasbak beschadigd en verouderd. )

• Beoordeeld op: 23 september 2018

1 overnachting ivm doorreis

Groot maar prima modern hotel. Niet ver van de snelweg, ideaal als je op doorreis bent. Kamer en badkamer zijn ruim en netjes verzorg, keurig schoon. Vriendelijk personeel. Voldoende keuze, van verse producten, bij het ontbijt buffet, voor elk wat wils.

Prima hotel, maar in het gedeelte boven resto geen technische geluiden bij nacht.

Kamer. Er werd ons een minder valide kamer aangeboden, omdat blijkbaar alle kamers bezet waren. Nu op zich niks mis mee, want deze kamer is ruimer. Maar wat hygiene (stofnetten)uitzicht en badkamer was het ondermaats aan een 4 sterren hotel. Je hoorde s'nachts de technische units ronken en blazen in dat gedeelte van het gebouw. Staan op het dak van de feestzalen. Waarom dit niet even melden bij toewijzen van de kamer bij aankomst in hotel. Achteraf is dit te laat, en van compensatie geen sprake.

Ontbijt en restaurant prima. Smakelijke gerechten. Vlotte bediening.

prima ontspannen hotel met veel gastvrij personeel

Douchen in een badkuip vinden wij niet zo prettig. Nespresso-apparaat op de kamer, mag wat ons betreft worden vervangen door een waterkoker met oploskoffie. Verder gewoon goed.

De relaxte sfeer in het hotel valt op, zowel bij ontvangst als tijdens het verblijf. Heel vriendelijk personeel. Direct aan de snelweg gelegen en een prima uitvalsbasis voor het verkennen van het noorden van Limburg of voor een tussenstop op doorreis (zoals wij). Prima restaurant/terras met uitgebreide kaart en goede keuken. Ook het ontbijt is aan te bevelen, met voor elk wat wils en goed verzorgd en bijgehousen.

mooie lokatie met prima voorzieningen voor een goeie prijs

de ramen kunnen niet open, zitten op slot. ik snap dat dat voor de airco is maar ik heb liever het raam open dan de airco aan. er was een lamp defect dus die is bij het schoonmaken niet gecontroleerd, net als achter de vitrages, daar wordt niet gestoft. Dat ziet toch niemand?

lokatie mooi langs de snelweg maar niet het lawaai daar van horen. heerlijke kamers met alles wat je nodig hebt en mis je iets kun je het bij de receptie halen. je kunt er heerlijk eten zodat je niet meer opzoek moet naar wat anders.

Klantgerichtheid ten top

Het terras was niet echt sfeervol, dit lag mn ook aan de locatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Toen onze vlucht naar Kroatie door Ryanair in Weeze werd geannuleerd, hebben zij ons geholpen met een garage in de buurt voor een check mbt onze auto (zodat wij per auto konden reizen), ons nog een ontbijt aangeboden en de gelegenheid gegeven ons nog even in de kamers om te kleden. Wat een vriendelijk personeel. Zij begrijpen wat klantgerichtheid is.

4,0
    matig

geen goede ontvangst, matig ontbijt met croissants die niet eens goed gebakken waren dus niet gaar waren, zeer gehorige kamer en oude kamer. enige plus punt was dat de airco het goed deed en de kamer goed koud kreeg. Na verblijf wordt er niet eens aan je gevraagd hoe je verblijf was.

Nette grote kamer voor 3 personen.

Vloerbedekking in de gangen niet schoon. Op de kamer iets minder schoon.

Nette grote kamer voor 3 personen. Airco aanwezig Het ontbijt was super goed. Personeel bijzonder vriendelijk

Matig, maar voldoende om nog terug te komen.

Badkamer, de stofzuigerlucht in de lift en het vieze tapijt in de lift.

Goed ontbijt. Benedenverdieping (interieur) met restaurant en terras is viersterren waard, maar het sanitair in de kamer was aftands. Had dit niet verwacht bij 4 sterren. We moesten zelf naar een ontvangstbewijs vragen na het cash betalen van de kamer. Mijn vriend vond bij de chocolademelk een vieze tas 's morgens. Kan dus beter. Rustige stille kamer. Ook airco is een groot pluspunt. Prijs vonden we dus iets te duur voor wat we kregen.

Prima accomodatie

douchedeur liep niet helemaal 'gesmeerd'...

Ruime kamer, heerlijke airco, mooie badkamer, koffie en thee-faciliteiten. Prima ontbijtbuffet. Hotel lijkt nog niet zo heel lang geleden gerenoveerd te zijn.

Degelijk en goed gelegen hotel

Het toch wel summiere ontbijtbuffet. Voor een viersterrenhotel toch net iets te beperkt. Er is ook een kleine fruitvliegjes overlast.

Het erg vriendelijke personeel. Zeer goed functionerende airconditioning wat wel welkom was bij de tropische temperaturen tijdens mijn verblijf.

Zie boven

Niet van toepassing

Ontbijt was goed,veel keus in beleg,goed verzorgd zelf hard/zacht gekookt ei! Vriendelijk ontvangst,behulpzaam aan de balie. Het is een hotel om terug te komen.

Zeer aangenaam en ontspannend verblijf.

Goede kamer met airco en prima bedden. Zeer lekker diner van uitstekende kwaliteit. Goed ontbijt/ Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Hebben hier al vele weekendjes doorgebracht en nog steeds top.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

gewoon goed hotel, prima lokatie

Ik had om n kamer op een hogere verdieping gevraagd maar zat uiteindelijk op de 2 de verdieping

Gewoon een goed hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Doorreishotel met klasse.

Prachtig hotel voor vriendelijke prijs. Uitstekend ontbijt en omdat we op doorreis waren mochten we iets eerder aan tafel. Kortom een hotel om te onthouden.

Alleen kamer en ontbijt

- de kwaliteit van de keuken - hoeveelheden: een klein kommetje friet voor 2 personen, een tweede (even kleine) kommetje geleverd na 10 minuten, dus als de rest van het bord leeg is: 26 €/persoon .. !

Terras is een grote plus

Te kort om voluit te genieten van het gebodene!

Beetje saai en wat grauw in de kamergangen en de kamers zelf. Geen stoel aan het bureau in de kamer is een gemis. Geen zeepbakje bij de wastafel en slechts 1x klein zeepje voor 2 personen is wat mager. Douchebak gevaarlijk glad zonder antislip-strips. Handdoek kwaliteit wat dun. Liftdeuren traag, waardoor wachten op de lift iets te lang duurde.

Prima accommodatie. Schoon, strak en zakelijk. Ontbijt zeer uitgebreid, erg volledig en kwalitatief uitstekend.

Uitstekend voor trip naar Zoo Overloon

Kamers zijn toe aan renovatie Voor 4 sterren zijn er wel enkele minpunten. (Geen safe of koelkast op de kamer, badkamer dringend renoveren)

Het ontbijt ,parking en ligging waren prima.Uitstekende wifi

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

De ligging is niet gezellig; aan de snelweg, maar wel erg praktisch.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekkere bedden en ruime kamer, zeker incl babybedje. Fijn dat er airco was.

Zeer goed meegevallen, wij gaan zeker nog terug!

Misschien een minibar op de kamer.?? Mocht er nog een binnenzwembad zijn geweest, helemaal SUPER...

vriendelijk en deskundig personeel, zeer lekker diner en ontbijt. Zeer goede bed , matras en kussens.

Heerlijk ontspannen en genoten.

Wij zijn niets tegengekomen wat ons tegen viel.

De kamer was prima, schoon, geen last van andere gasten, personeel was zeer vriendelijk, ontbijt was uitgebreid en heerlijk.

Goed geslapen maar prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet.

Het was stoffig in de kamer, met name rond het ram. Vloerbedekking verouderd en smoezelig. Badkamer is aan een vernieuwing toe. Zeer slecht licht in de badkamer. Airco werkte niet en werd ook niet hersteld. Vitrage hing los, er waren kennelijk te weinig runners op de rail. De meubels (kastdeuren, bureau) waren niet schoon. Allemaal afdrukken van fingers.

Het goede bed, de ruime kamer en de stilte op de kamer.

Het hotel heeft ons positief verrast.

Het hotel was vooral erg netjes. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het eten in het restaurant was uitstekend. Niet te vergeten het personeel was erg vriendelijk!

Keuken prima, ligging (voor mij) ideaal, kamer dient gerenoveerd te worden.

Verlichting in de kamer was abominabel. Peertjes ontbraken in de bedlampjes, centrale verlichting in de badkamer was defect. Schoonmaken lijkt mij ook lastig bij zo weinig licht.

Prima voor zakelijk gebruik. Voor privé tripjes zou ik iets anders zoeken.

Gedateerd sanitair. Sobere kamers, zelfs geen schilderijtje of iets dergelijks aan de wand. In het restaurant hangt een sterk luchtje van een luchtverfrisser (patchouli) Dit overheerst enorm. Prijs/kwaliteit niet helemaal in balans ten opzichte van overige hotels in dit prijssegment.

Goede ligging

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima gewone ervaring.

De kamer was niet erg schoon, vlekken tegen de muren en op de bank en stof op de bank en een matras was helemaal doorgelegen - kreeg er rugpijn van. Ouderwetse TV met onscherpe beeld, moelijk bedienbare en vuile afstandsbediening. En dat wij drie keer bij receptie moesten aangeven dat het alarm van de deur van de buren steeds afgaat, voordat er iets mee gedaan werd. De eerste twee 's middags en de laatste toen wij al wilden geen slapen. Voel me dan niet erg serieus genomen.

Ruime hotel, gezellige kamers en reastaurant, prima eten, goede parkeergelegenheid. Ondanks een dansfeest in het hotel merkten wij hier niets van: geen geluidsoverlast.

Gezellig, mooi, alleen heeft het veel moeite gekost om de kamer op een temperatuur te krijgen

KOUD! Om 15 uur kwamen we de kamer binnen, toen hebben we de verwarming op het heetst gezet. Toen zijn we vertrokken, om 19 uur toen we terug waren was het nog steeds koud (ondanks dat er wel veel warmte van de verwarming afkwam). Toen hebben we de receptie opgebeld en het probleem doorgegeven. Zij vertelden dat ze de thermostaat op 23 zouden zetten, maar na 2 uur later merkten we daar nog niets van. Toen zijn we persoonlijk bij de receptie langsgeweest en hebben we een kacheltje meegekregen, dat heeft het opgelost. De uitleg van de werkwijze van de thermostaat ben ik niet van overtuigd, de verwarming was gewoon met handmatige draaiknop en er was verder géén verwarming. Zonder kacheltje was het een heel koud verblijf geweest.

Het was een gezellige kamer, het was een heerlijk ontbijt en het is een mooi gebouw.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

wij waren uitgenodigd voor een verjaardagsfeest en besloten er een paar dagen aan vast te knopen.

de kamer die wij hadden was keurig maar erg clean. Geen enkel stukje wandbekleding waardoor het toch een echte hotelkamer was. een beetje huiselijk tintje zou erg welkom zijn.

prima ontbijt

Locatie is eenvoudig te bereiken en parkeergelegenheid ruim

Kamer en algemene ruimtes niet zo goed onderhouden (rubbers in de douche, ontbrekende lampenkap)

Locatie is eenvoudig te bereiken en parkeergelegenheid ruim

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Dit hotel was een vergissing...

Het hotel werd verbouwd en alhoewel ze ons daarover gebeld hadden en verzekerd dat we er geen last van zouden hebben (nadat de boeking al definitief was!), vonden wij dit heel hinderlijk. Dit hadden we vantevoren wel willen weten! Het was erg koud in het restaurant tijdens het ontbijt en ook op de kamer hadden we op zaterdagochtend last van bouwgeluiden. De wifi werkte niet of nauwelijks op de kamer, ook nadat we daarover geklaagd hadden werd er niets aan gedaan.

Gemakkelijk bereikbaar langs de snelweg A73.

Waren ivm een feest in hotel asteria omgeboekt naar hun...

Waren ivm een feest in hotel asteria omgeboekt naar hun andere hotel parkhotelhorst. Prima service. Mooi hotel, alles netjes en schoon. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Uitstekende locatie waar het heerlijk toeven is.

Minibar op de kamer....

Relaxed, jammer dat er geen minibar is... Verder geweldig ontbijt en heerlijke omgeving. Uitstekende tussenstop voor onze reizen.

Gehorige kamers, badkamer gedateerd, prima bedden

- De kamers zijn zeer gehorig, ieder gesprek op de gang kan gevolgd worden. Zeker als midden in de nacht een horde gala-studenten lallend en luidruchtig over de gang banjeren. Hier had het hotelpersoneel iets meer in kunnen betekenen, dit verstoord voor vele mensen de nachtrust. - De wasbak in de badkamer is schoon, maar door de verkleuring en barsten in het materaal ziet het er vuiler uit dan dat het daadwerkelijk is. Al vele malen bij Asteria blijven slapen (vast adres bij familiebezoek) maar dit is de minst prettige keer geweest...

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ontbijt is goed verzorgd. Fijne bedden en beddengoed.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

heerlijk en ontspannen verblijf

koffie- en theefaciliteit op de kamer

uitstekend hotel, heerlijk en uitgebreid ontbijt voor elk van wils, ruime kamer en de bedden waren comfortabel, ligt even buiten het centrum van Venray . Kortom we kunnen het iedereen aanbevelen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima bedden.

Jammer dat er geen koelkast en kluis aanwezig was. Ik heb in veel hotels gelogeerd, maar een flesje water op de kamer is zeker van deze tijd. Dat ontbrak dus ook in deze hotel ook. De algemene indruk van het hotel viel me tegen . Wij sliepen op kamer 112 en 114 en daar bevond zich een plat dak voor met een afzuiging die een enorm kabaal maakte de hele nacht, met open raam was dit niet te doen. Dag en nacht veel lawaai van de ventilators op het platte dak. Er is wel airco installatie in de hotel maar deze werkte niet. Wij zijn in de weekend geweest wanneer erg warm was en zeker airco nodig was ,de receptie over gebeld en mededeling gekregen dat het naseizoen was en airco installatie uit staat .... dat heb ik nog nooit meegemaakt !!! Wij moesten maar de raam open doen.....was het advies . Zeker met de lawaai van de ventilatoren en harde muziek de hele nacht niet echt prettig. Badkamer was ook wel wat verouderd. Ook moest er geducht worden in de badkuip, het glas paneel hield niet veel water tegen dus de vloer lag onder water. Ik vind het echter zeker geen 4 sterren hotel waard.

Prima bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, zeker in de weekend, maandag aanzienlijk minder.

Een kort ontspannen verblijf met heerlijk 3-gangenkeuzemenu!

Niet alle personeelsleden waren even hartelijk, een warme goedemorgen doet net iets extra's!

Fijne kamer, prima prijs-kwaliteit en vooral de bedden waren heerlijk!

Prima verblijf, goed geschikt voor een korte vakantie.

Hoewel niet slecht, zou de badkamer best een renovatie kunnen krijgen.

Ontbijt was prima, heerlijke verse broodjes, genoeg variatie, ook wat het beleg betreft. 's Avonds heerlijk gedineerd. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

groot, maar toch best gezellig hotel, vriendelijk personeel,...

groot, maar toch best gezellig hotel, vriendelijk personeel, nette en ruime kamer en badkamer. Uitgebreid en lekker ontbijt. Leuk restaurant met een enig idee voor hun keuze-menu, super is dit en ook nog lekker

Niet voor herhaling vatbaar

Hele begane grond rook naar vis. Twee losse eenpersoonsbedden die niet eens tegen elkaar aan stonden. Klimaatbeheersing werkte niet naar behoren, kamer was erg koud. Kleine, dunne, versleten handdoeken. Geen koelkastje/minibar, geen kluisje, geen koffie/thee of water. Geen licht in het halletje bij de kledingkast en enige grote spiegel. Gordijnen sloten niet afdoende. Veel lawaai van de deurdrangers. Stoffig.

Snelle in- en uitcheck. Vriendelijk personeel. Goede wifi.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Wel ok hotel niet slecht

Geen koelkast op de kamer Er stond op booking.com strijkvoorzieningen aanwezig maar ik moest er speciaal om vragen. Het ontbijt was overrated, het was helemaal niet zo super uitgebreid bijzonder maar gewoon standaard. Niet slecht maar ook niet heel goed Kamer was inderdaad verouderd, slijtage plekken, etc

De buitenkant van het hotel is erg mooi

Comfortabel maar wel gedateerd

Het sanitair dat gedateerd en beschadigd was. Waaronder de wasbak met brandplekken van sigaretten. Kitvoegen die loslieten. En de deur wou niet goed sluiten

De wifi deed het niet zo goed op onze kamer en toen heeft de receptioniste geregeld dat we een kamer kregen waar het wel hoed werkte. Wij hebben er ook gegeten en dat was ook prima.

Goed ontbijt, prima kamer alleen een volgende keer een...

Goed ontbijt, prima kamer alleen een volgende keer een kamer boeken aan de achterkant vanwege de herrie. Ook voor ons een douche geen bad, vanwege onze leeftijd.

goed maar kan veel beter

de badkamer was erg gedateerd. Daarnaast was er schade aan deur welke bekend was. Denk dat je dat niet moet willen als je vier sterren wilt blijven houden. Tijdens ons verblijf was Ajax aanwezig. Wat ons stoorde was dat de jeugd en andere personen die op Ajax afkwamen niet verder weg werden gehouden. Dit vond ik zeer storend om steeds tussen iedereen door te moeten lopen.

ontbijt en restaurant waren uitstekend de controle bij het ontbijt was er niet wat ons een beetje bevreemde

Prima accomodatie op een goede plek met aardig gastvrij personeel.

De koffie bij het ontbijt was echt onder de maat. Duidelijk zo'n voorgeprogrammeerd smaakje van een bekend merk. Niet lekker

Mooie ruime kamer in een rustige omgeving. Alleen wat geluid van de autosnelweg maar dat was niet echt storend.

6,0
    goed maar de hellingen in de gang zij voor rollators gebruikers te steil.

Lawaai van de gangen en de hellingen in de gang

eten was goed kamers moeilijk te bereiken voor mensen met beperking. Tevens zijn de kamers gehorig deuren slaan en stemmem op de gang zijn duidelijk te horen.

Proeverij in het restaurant is een aanrader!

De temperatuur in het restaurant was onaangenaam warm, net als in onze kamer (3e etage). Daar was het bij binnenkomst 26°, en met de airco was dit bijna niet lager te krijgen.

In het restaurant gebruik gemaakt van het diner, dat was prima verzorgd (enig punt van kritiek zou zijn dat € 5,75 voor een fles water wat erg prijzig is).

Een prima hotel, maar vraag om een kamer met " nieuwe" bedden!

De eerste nacht slecht geslapen. Wij lagen in het, zoals ze het zelf bij de receptie noemden: het " oude " gedeelte en lagen in een " oud " bed. Dit hoorden we nadat we hadden gemeld, dat de veren door ons bed staken. Het ene bed was duidelijk nog erger als de andere. We kregen de tweede nacht een andere kamer, in het " nieuwere" gedeelte, met hierin nieuwe bedden. Een wereld van verschil en de tweede nacht dan ook goed geslapen. Wel erg jammer dat we niet beiden nachten gewoon een goed bed hadden! We kregen overigens geen compensatie voor onze gebroken nacht, nog geen kopje koffie van het huis.

Ontbijt was erg goed. Mijn man moet glutenvrij eten en ook dit was prima geregeld!

Ontbijt was heerlijk en de accommodatie beneden was prachtig...

De gangen die naar de kamers gaan waren zakelijk kaal, geen kunst aan e muur, de zitjes op de etages ongezellig, niet aangekleed. Daar ga je niet voor je plezier even zitten. Ook op de gastenkamers geen kunst. Dat misten wij.

Ontbijt was heerlijk en de accommodatie beneden was prachtig en het hotel ligt in een bosrijke omgeving.

Prima hotel om te overnachten en te dineren.

Weinig aantrekkelijk en kolossaal gebouw. Geen overdekte stalling voor onze motoren. Het gedeelte van het hotel waar onze kamers waren was wat sleets.

Voor de prijs een prima hotel, goed restaurant, comfortabele kamers, goed ontbijt.

Goede prijs-prestatieverhouding

Het douchen on de badkuip vond ik ronduit gevaarlijk en de deurdrangers van de kamerdeur staan veel te krachtig afgesteld en geeft met name 's-nachts veel geluidsoverlast

De rust in de omgeving

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prettig om in dit hotel te slapen, te ontbijten en met vrienden te dineren.

Asteria is een zeer prettig hotel. Wij komen er geregeld voor een bezoek aan kennissen en vrienden. Wij hebben bijna 50 jaar in Venray gewoond. In de smaak, letterlijk en figuurlijk, valt ook het 3-1-3 keuzemenu.

Goed hotel, verkeerde gasten

Er waren veel Poolse gasten. 'S Nachts werd er op mijn deur gebonst en toen ik open deed bleek het een (dronken) Poolse man te zijn (02.15 uur). Was alleen gekleed in broek. Op gang waren regelmatig harde geluiden en gesprekken tussen meerdere Poolse vrouwen hoorbaar. Ik ben op gang gaan vragen of ze stil wilden zijn (2.30 uur).

Vriendelijkheid van het personeel

Weekendje weg.

Voor mij persoonlijk is het toilet in de badkamer te laag zelf last van rug en knie. Voor de rest wel genoten.

Dat het schoon was. Goede uitval basis voor uitstapjes. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

goed verblijf dicht bij de sporthal voor het judotornooi

Toen ik toe kwam bleek dat er voor mij geen reservatie was van booking.com ik had nochtans mijn bevestiging mee die ik nog de dag van aankomst afgeprint had. Dat was een serieuze tegenvaller.

Prima geschikt voor een nacht slapen omdat we in de buurt moesten zijn

Schimmel bij het behang in de kamer (vochtplek gezeten) en de douche was niet heel handig.

De bedden waren goed en de kamer was netjes. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding

prima om te wandelen en te fietsen.

er is geen kluisje op de kamer en je hoort continue een vervelende bromtoon, waarschijnlijk van de afzuiginstallatie (niet de airco!).

mooi hotel, naast snelweg en voor het gevoel toch midden in het bos, prima ontbijt, mooie kamer en ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Flinke geluidsoverlast door feest in het hotel.

Er was een bruiloft gaande in het hotel. Hierdoor hadden wij op de kamer zelf tot 01:30 uur flinke geluidsoverlast door muziek. Daarna werdt er nog met veel lawaai opgeruimd/ingeladen precies onder ons raam (kamer 220). Na dit aangegeven te hebben bij de receptie, kreeg ik enkel als reactie; 'Sorry, we hadden ze gevraagd stil te doen.' Daar heb ik dus niks aan...

Ruime suite. Mooie badkamer met sauna. Ruime parkeergelegenheid.

Fijne ontvangst mooie grote kamer proper , lekker gegeten...

Fijne ontvangst mooie grote kamer proper , lekker gegeten keilekkere wijn ,na het eten zeer goed kunnen nagenieten in de bar , heel goed geslapen en geen rumoer in het hotel en s' morgens genoten van een zeer lekker ontbijt met alles op en aan , wij gaan het zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen , en als we zelf nog eens in de buurt moeten zijn dan gaan we zeker terug 👍

ZEER MOOI HOTEL MET ALLE FACILITEITEN IN EEN GROENE OMGEVING, ZEER GOEDE SERVICE.

FIETSROUTES IN DE OMGEVING MET VEEL GROEN MAAR WEINIG TERRASJES.

hET FEIT DAT WIJ EEN UPGRADE KREGEN OMDAT ER GEEN STANDAARD KAMERS MEER BESCHIKBAAR WAREN

Aangenaam verblijf.

De badkamer was aan de kleine kant en met maar 1 Lavabo. Het waren ook 2 1-persoonsbedden in plaats van 1 dubbel bed.

Het ontbijt was goed, alles was zeer ordelijk en proper.

Verblijf was aangenaam

Avond eten was om te huilen, zak sla op m'n bord met wat champignons, plakken carpaccio en een beetje balsamico, heel erg onder de maat, betaalde er 15 eu voor

Goed hotel, prima bed, ruime badkamer

Redelijk

Duur gezien hetgeen wat je ervoor krijgt. Ontbijt was erg rommelig, veel te veel tafels op een hoop. Deuren in het hotel kunnen te gemakkelijk dicht knallen. Dus diverse keren wakker geworden. Badkamer met redelijk wat beschadigingen.

Airco.

De afstand tot het centrum van Venray is bijna 5 km.

Erg net en schoon hotel. Mooie kamers en heerlijk ontbijtbuffet. Geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om daar te dineren,maar zeker fijn dat deze mogelijkheid er was.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Verder uitermate tevreden!!

Jammer dat er geen permanente bezetting van barpersoneel was. Nu kwam er af en toe iemand langs op ons verzoek om een nieuw drankje te tappen en ging dan weer weg. Heel jammer, want een barretje met een barkeeper kan heel gezellig zijn.

Diner en ontbijt prima, kamer schoon, goed qua temperatuur. Personeel vriendelijk.

Ontzettend gehorig hotel.

Ontzettend gehorig hotel. Kamerdeuren knallen dicht. Tot 2.00 's nachts herrie op de gang door schreeuwende kinderen en terugkerende bruiloftsgasten. Volgende keer ander hotel.

Ik heb de normale kamer geboekt met verzoek voor een...

Ik heb de normale kamer geboekt met verzoek voor een tweepersoonsbed. De kamer was groot en goed. Zelfs een infrarood sauna. Helaas was er een feest in het gebouw op de begane grond. Hierdoor was slapen onmogelijk. Ik kreeg een ander kamer aangeboden maar moest hiervoor wel uit bed enz. Door al het gedoe was slapen hierdoor niet meer mogelijk en ik moest de volgende dag voor een training vroeg elders aanwezig zijn. Het spreekt voor zich dat ik niet blij was. Bij het uitchecken berekende men mij de prijs van een suite ( die ik dus ook had maar wat ik niet wist) dit werd na uitleg weer teruggedraaid. Excuses kreeg ik wel van het personeel. En terecht maar toch had ik een bitter smaakje.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Top :)

Deur moest je opslot draaien, anders van buiten te openen. In geval van brand niet de beste uitweg.

Lekker ontbijt met goede 1persoonsbedden en een ruime kamer

Verblijf en ontbijt Prima.

Slapen was minder,geen oog dicht gedaan door het gebrom van de luchtbeheersing.Nachtreceptionist heeft dit ook geconstateerd.

Verblijf en ontbijt Prima.