Beoordelingen over Hotel Atlanta 4-sterren

Neerhem 20, 6301 CH Valkenburg, Nederland

#40 van de 52 hotels in Valkenburg

Heel fijn verblijf gehad
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het personeel was heel erg vriendelijk en een geweldige sfeer .Wij waren met het gezin en de kids willen graag volgend jaar r terug komen . Het ontbijt was super.

Voor weinig geld heel veel gastvrijheid en service.

Niks.

De bediening was TOP! Hele attente mensen, correct en zeer gastvrij. Mijn verzoek, twee uur eerder te mogen inchecken (in verband met ziekte, moet ik tussen de middag slapen...), werd door de schoonmakers perfect geregeld en wel zo, dat er die tijd ook niet in mijn directe omgeving NIET gestofzuigd werd. Zoveel klasse, voor een hele schappelijke prijs heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Zeker het geld waar, en ook een tweede keer.

Kamers waren proper, schoon en mooi. Personeel was vriendelijk en alles werd uitgelegd. En ook konnik nog mee eten voor een paar euro had ik een heerlijk 4-gangen dinner. Het was een top verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel uitstekende kamer...

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel uitstekende kamer goede ligging dicht bij het centrum alles op loopafstand en het ontbijt was super met echt goede koffie echt een aanrader!!!

Klein onderhoud hier en daar.

Het klein onderhoud mocht wat aan gedaan worden. WC liep s nachts door lampjes hier en daar stuk en los.

Prima ontbijt locatie en vriendelijk personeel.

ontbijt was goed, kamer was netjes en schoon, douche ook

mijn kamer was nog niet kaar toenikaankwam, en er werd 3 maal van kamer gewisseld door personeel, alvorens ik de juiste had.

ontbijt was goed, kamer was netjes en schoon, douche ook

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

Er waren 2 dingen wat mijn tegen viel. Het eerste was dat het erg warm was in de kamer en het helaas nachts ook niet echt afkoelde. Het tweede was dat je bijna alles kon horen wat er op de gang gebeuren(beetje luidruchtig)

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Ik kon zelf met me busje in de parkeerplaats van het hotel staan. De kamer was misschien niet heel groot maar wel erg schoon en netjes. Vanuit het hotel is alles makkelijk bereikbaar.

Leuk gezellig hotel, wel wat gedateerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hard, groot kussen... In de kast liggen extra dekens en kussens gepropt.. Vies kleedje op het nachtkastje. Scherm in het bad helpt niet tegen het gespetter tijdens het douchen dus heel de badkamer drijfnat.

Nette schone kamer, leuk, vriendelijk personeel.

Een gezellig familie hotel met ( volgens mij) veel vaste klanten.

We hadden aangegeven hoelaat we ongeveer aan zouden komen, Maar kwamen ivm een omleiding iets later. Er zat een dame achter de balie , die (volgens eigen zeggen) niet wist, wat ze eigenlijk moest doen en hoe ze de rekening tevoorschijn moest toveren. Gelukkig wist ze wel de sleutels te vinden.

Ik was met mijn moeder op vakantie, we hadden alle 2 een eigen kamer. Een tweepersoons kamer, dus lekker veel ruimte. De lokatie is super, lekker dichtbij het centrum. Zeer mooie buurt, met erg vriendelijke mensen.

Matig.

Het grootte 2 persoon bed was zo groot niet maar het meest vervelende waren de 2 losse matrassen. 4 sterren lijkt me erg overtrokken. De prijs vind ik dan ook aan de hoge kant.

De ligging was erg prettig. In het centrum

We komen terug!

Het ontbijt was uitgebreid! Werd steeds aangevuld! De ligging is heel goed! Op wandelafstand van het centrum. Ook kan men zijn voertuig veilig parkeren voor een lage prijs.

Een relaxte overnachting, mede door het personeel.

Eigenlijk niets. Alleen een tip om de theeglazen en theekist op een meer zichtbare plek te zetten. Ik zat naast het koffieapparaat en bemerkte dat gasten die thee wilden eerst even moesten zoeken. Glazen en theekist staan achter het apparaat en zie je niet als je ervoor staat.

De zeer vriendelijke benadering van het personeel. Door allerlei omstandigheden kwam ik pas zeer laat binnen. Had daar ook verschillende malen voor gebeld, werd elke keer vriendelijk te woord gestaan. Bij mijn late ontvangst werd ik aller vriendelijkst ontvangen en werd er zelfs ( om 23.30 ) nog iets te eten voor mij gemaakt. De belegde broodjes en drinken heb ik opgegeten op het dakterras. Ik had echt een vakantiegevoel.

Vriendelijke mensen in een gedateerd maar schoon hotel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hotel is gedateerd. Miste koffie/thee faciliteiten op de kamer. Had best gemogen in een 4 sterren hotel.

Prima ontbijt, verse jus, verse broodjes, eitjes en lekkere koffie.

hotelprijs was veel te hoog.

hotelprijs was veel te hoog. Hadden oorspronkelijk geboekt aan 160 euro (zaterdag op zondag) maar nadien omgeboekt van zondag op maandag. Volgens booking.com mocht dit maar 110 euro kosten

Heb hier overnacht tijdens de Amstel Gold Race, een erg druk...

Heb hier overnacht tijdens de Amstel Gold Race, een erg druk weekend in Valkenburg. Dus ook parkeerproblemen. Personeel vh hotel ging echt tot het uiterste om dit op te lossen. En ook na de race werd ons nog aangeboden om gebruik te maken van een kamer om te douchen zodat we weer fris in de auto konden stappen. Geweldige service!!

Logistiek uitstekend gelegen maar te duur voor wat je krijgt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. Voor de overnachtingsprijs zou je toch meer verwachten. Verlichting op de kamer was deels defect. Niet storend maar ook niet netjes. Ondanks de dure overnachtingsprijs en het verblijf voor 2 nachten was er niet schoon gemaakt en waren en er geen handdoeken vervangen. Daarnaast was de kamer heel erg gehorig. Zo werd ik wakker van de wekker van de kamer ernaast en deze stond niet extreem hard. Je kon de buren ook volgen in hun gesprek wat gevoerd werd. En de rest wat er daarna volgde ;)

Het ontbijt was prima geregeld. Verder zit je uitermate dicht bij het centrum en je hebt een goede parkeerplaats van het hotel (zitten wel kosten aan maar dat ben je ook kwijt op een normale parkeerplaats)

Gezellig@

Heel vriendelijk personeel. Ontbijt niks aparts maar goed genoeg. Ik zou alleen als tip willen geven een beter kinderstoeltje aan te schaffen. Onze kleine van 13 maanden kon hier niet goed op zitten waardoor wij ook niet zo rustig konden genieten van het ontbijt ;-) . Maar dat wad maar een kleinigheidje hoor.

Prima voor een a twee nachten.

Erg kleine eenpersoons kamers, kleine badkamer, die ook niet heel schoon was, douchekop functioneerde niet goed, zat scheur in wc bril (auw!!!). Een dame van ontbijt was niet al te vriendelijk. Gedekte tafel was nog vies, na opmerking hierover zei ze dat dat kwam omdat er al mensen aan de tafel hadden gegeten 😱. Geen vier sterren hotel

Prima ontbijt, prima ligging tov centrum en goede bedden. Niet duur.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooie dagen gehad maar het hotel is matig.

Badkamer is over de datum,met zeer summier toiletartikelen. De tweede dag was er zelfs geen zeep aanwezig. Kamer is zeer gehorig voor het verkeer van buiten. Thermopane beglazing zou zeker op zijn plaats zijn. Om de kamer te bereiken moet je via trapjes en gangen. Zeker niet aan te bevelen voor oudere mensen.

Het ontbijt was redelijk/goed.Wel wat krap opgesteld.

prima !

Verhuur e-bike fiets via hotel met fietsverhuurder verliep allemaal wat problematisch . Niet schuld van hotel maar van de fietshandelaar.

Heerlijk ontbijt ! Kamer goed ! Lekker bed ! Niet erg groot,ook wel wat warm . Maar het was ook 30 ^die dag dat ik aankwam . Had fietsongelukje laatste dag m. Oest even naar huisartsenpost savonds , dat liep enorm uit, pas rond middernacht terug. Kreeg toen nog een paar heerlijke boterhammen omdat ik hele avond niks had kunnen eten. 👍👍👍😊

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

6,0
    Valkenburg is een leuk stadje, maar volgende keer in een ander hotel (of toch zeker andere kamer) !

Kamer lag aan de straatkant. Gevolg: (zeer) late hotelgasten (ook van andere hotels) waren luid en duidelijk te horen. Zelfs tot 3u. kwamen mensen luidruchtig binnen !!! Slapen met open venster was niet mogelijk... Gevolg: warme kamer. De prijs voor parkeerplaats in de garage was normaal 6,50 euro (Booking.com), maar er werd 8,50 euro aangerekend !

Ontbijt okee. Valkenburg als stadje: prima !

Prima plek om te overnachten als je geen gouden kranen verwacht
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel kwam wat oubollig / gedateerd over, maar was schoon en het personeel was behulpzaam. De kamer was vrij klein, maar de badkamer was wel weer vrij groot.

Het ontbijtbuffet is vrij uitgebreid. Verse warme broodjes, diverse sappen (vers, zelf te persen), koffie, thee, verschillende soorten beleg, tonijnsalade, roerei, spek, worstjes. Uitgebreider dan ik had verwacht en ook uitgebreider dan ik bij veel andere hotels heb ervaren. De locatie is fantastisch, direct aan de rand van het centrum, vlak bij de vele terrasjes, de oude stadspoorten, de ruïne en de grotten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goed gelegen

De bedden het ontbijt was matig om 9.30 weinig of niets meer. En spijtig dat het terras voor rokers sluit van 23 uur tot 9 uur smorgens

Goed gelegen

Goed!

Het kussen was veel te dik,dat is natuurlijk iets persoonlijks. Lawaai van verkeer; door slapen met open raam het was nml erg warm deze dag! Wel fijn voor het verblijf! Excellent weer!

Alles basic; dus prima!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

uitstekend

niets. Kreeg een 2 persoonskamer voor de prijs van een eenpersoons.

Het dakterras was geweldig. Gedurende het verblijf was het meer dan 30 graden en tot 's avonds 11 uur was het gezellig zitten daar.

Maar voor de rest was het prima en lekker dicht bij het centrum

Wij hadden een kamer aan de straat kant en er werd bij de ingang gerookt wat naar boven trok Ramen konden bijna niet open teveel lawaai voorbij rijdend verkeer. Maar was maar voor 1 nacht

Ontbijt was goed kamer was groot genoeg

praktisch hotel.

Helaas waren de gasten of schoonmaaksters op de kamer boven mij al heel vroeg actief, het leek wel alsof ze de vierdaagse aan het trainen waren op de hotelkamer, ze bleven heen en weer lopen, het hield niet op. Dat is lastig als de vloer gehorig is. Verder vriendelijke mensen.

Het hotel ligt vlak bij het centrum, dus ideaal.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mijn verblijf was dik in orde.

ontbijt was zeer goed. de kamer was goed, groot tv scherm maar het bed was heerlijk. Badkamer was echt in orde, niet modern maar alles werkte uitstekend en douche gaf overvloedig veel warm water. Ook een paar kleine attenties in de badkamer. Gastvrouw Willeke is de spontaniteit zelve, leuk.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Geweldig in een woord prijs kwaliteit super.

Zou het niet weten alles is gewoon super

Geweldig in een woord prijs kwaliteit super. Was er om de Amstelgold te fietsen dit hotel en personeel heeft zeker bijgedragen aan een leuke ervaring, het weer helaas niet

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

goed hotel voor een lage prijs

ligging ligt 15 minuten van treinstation maar is goed te doen

EEnpersoons kamer was niet al te groot maar erg mooi ingericht en badkamer was ook erg mooi

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prima hotel, maar met ruimte voor verbetering om vier sterren waardig te zijn

We hadden een comfortkamer, waarvan ik dacht dat deze nog iets groter was dan dat deze daadwerkelijk was. Er was geen aparte douchekabine in deze kamer aanwezig, de douchekop was boven het bad. Het ontbijtbuffet was voldoende (croissants, witte pistoletjes/witte harde bolletjes, yoghurt (ook ontbijtproducten voor in de yoghurt aanwezig), (roer)ei, worstjes, vleeswarenbeleg, kaasbeleg en andere soorten zoete en hartige beleg, wat fruit), maar de kwaliteit/versheid van sommige ontbijtproducten had beter gekund.

De ligging was prima, centrum Valkenburg is vlakbij. Avondeten werd na elkaar opgediend in vier gangen, heerlijk relaxt en uitstekend van smaak. Hierbij heb je bij het hoofdgerecht de keuze uit vis of vlees. We konden auto kwijt in parkeergarage tegenover hotel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ontbijtzaal zat vol,kregen ontbijttafel toegewezen die...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijtzaal zat vol,kregen ontbijttafel toegewezen die gereserveerd was voor andere gasten, die waren absoluut niet gediend dat wij hun gereserveerde plaats hadden ingenomen. Bediening lachte dit probleem weg.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Het ontbijt en diner waren perfect.

De kamer was verouderd. De verwarming was onvoldoende om de kamer op een aangename temperatuur te brengen en te houden. Booking.com dient te vermelden dat bij betaling met een kredietkaart (mastercard ...) er 3 % extra kosten aangerekend worden. We hadden bij Booking.com half-pension bijgeboekt en dit is niet doorgekomen bij het hotel zodat we 2 euro per persoon per diner moesten bij betalen (24,50 euro in plaats van 22,50 euro) .... Jammer. Hopelijk komt Booking.com tussen voor het verschil ...

Het ontbijt en diner waren perfect. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Na de opmerking dat het te koud was op de kamer werden we geholpen met een extra elektrisch verwarmingstoestel. Het hotel is heel goed gelegen.

Ondanks de kleine defecten een goede kwaliteit voor deze prijs.

Er was veel geluid van de waterleidingen. In de kamer die ik had was de douchekop niet in orde en het spatscherm stuk

Het ontbijt was prima, en ook de ontvangst erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Aangenaam verblijf, dicht bij centrum gelegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Wekkerradio en bakje voor TV konden nieuwe batterijtjes gebruiken. Haardroger viel regelmatig uit.

Vriendelijk onthaal. Goede service. Ontbijt en diner Ok.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Voor een nachtje wel oké

De ontvangst was onbeholpen. Niet echt onaardig, maar beleefd is anders. Aanvankelijk was mijn reservering ook niet bekend, maar dat kwam omdat ik "zeker via zo'n rare site, booking of zo" een kamer had geboekt. Desinteresse bij het uitchecken. Hotel is wat gedateerd. Op mijn kamer hing een piepkleine flatscreen aan de muur. Geen waterkoker/koffie/thee. De twijfelaar was voor mijzelf groot genoeg, voor 2 personen is het krap. Maar vooruit, €52,50 inc. ontbijt is ook weer niet de hoofdprijs.

Uitstekend ontbijt Ruime douchecabine, douche heeft een flinke straal (en dat is 'weleens' anders in hotels)

Leuk verblijf in Valkenburg

totaal niets

Dicht bij het Centrum Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een lift aanwezig Ik had kamer 17 2e verdiepen Uit zicht op de straat richting het centrum Het was netjes , ook de Bad kamer Grote lcd tv met vele kanalen WIFI was super goed 2 zitjes met tafel en buro met stoel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goed hotel met vriendelijk personeel en heel lekker eten!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het uitzicht vanuit de kamer was niet zo mooi (daken). De lift ging niet tot aan ons verdiep.

Ontbijt was uitgebreid en goed. Het diner was verzorgd en heel lekker.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

nooit meer

Badkamer was zeer verouderd en verschrikkelijk klein. Kon er alleen iets van grond pakken als je buiten badkamer ging staan. Onmogekijk met tweeën in badkamer renzij een in douche stind en een op wc zat Verwarming deed het niet was ijskoud in kamer. Na klagen andere kamer maar verschrikkelijk gehorig!! Trappen kraakten deuren met sleutels zelfs buren die snurkten of hoesten waren hoorbaar. Leuk hotel als je gaat voor stappen in centrum en niet voor je rust komt. Denk een familiebedrijf... Deden hun best en uiterst behulpzaam en vriendelijk! Tip: deskbel!!! Ze werken in restaurantkopen met gasten mee naar kamer masr receptie eindelios onbemand.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Top verblijf voor 1 nacht
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was erg warm. Maar deden er alles aan door middel van ventilatoren in de kamers te plaatsen. Ook was door de hitte het ontbijt wat warm. Maar hier kon het personeel niet heel veel aan doen!

Vriendelijk personeel, deden erg hun best, nette en schone kamers en midden in het centrum van Valkenburg.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Keurig en rustig hotel in het centrum van het bruisende Valkenburg
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer zou wat frisser mogen ruiken bij binnenkomst. Wij hebben eerst even de ramen opengezet en toen was het verholpen.

Lekker ontbijt en goede bedden in het centrum van Valkenburg. Tevens tegen betaling parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Wij genieten van onze vakantie heel erg. De toerismeplaatsen zijn goed bereikbaar vanaf hotel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij ruiken/roken vaak elke ochtend rook/smog vanuit buiten als wij de deur of de raam open maken/makten . Volgens mijn zusje was dat de aroma van koffie. Was dat zo?

De ontbijt was goed. De kamers (familie kamer) zijn ook goed. Alleen er is geen kleine koelkast.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Koeling

De koeling in de kamers. Er was een ventilator. Die maakte veel geluid en was niet opgewassen tegen de warmte.

Voor de prijs was de kamer goed. De medewerkers waren zeer vriendelijk.

Heel aangenaam voor wie geen hoge eisen stelt

warmte op de kamer lawaai van de straat

personeel ( vriendelijkheid - behulpzaam ) lekker ontbijt avondmaal ( 4 gangen menu voor correcte prijs )

Aanrader. Geen auto nodig.

Veel straatlawaai.

Uitgebreid ontbijt . Super douche.

prima locatie, goed personeel

uitzicht,defecte douche staand in bad,warm op kamer

geweldige service van alle personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Beetje ouderwetse ingerichte kamers, maar wel schoon.
    • Budget Tweepersoonskamer

Beetje ouderwetse ingerichte kamers, maar wel schoon.

Aan een drukke straat waar ook slechts mensen vanuit het centrum langskomen, waren wel oordopjes.

Was gewoon prima daar.

Prima hotel voor een kort verblijf

Nette kamers met prima bedden en een ruime schone badkamer

Parkeergelegenheid

De vriendelijke bediening

Mooi comfi ingerichte kamer

Harde kussens

Mooi comfi ingerichte kamer

badkamer kon er absoluut niet door Veeeeel te klein,

badkamer kon er absoluut niet door Veeeeel te klein, de kamer was prijs- kwaliteit ongeveer OK

Personiel

Personiel

Zeer vriendelijk personeel en alles kan in overleg

Goed weer en lekker dicht bij het centrum

Douche/toilet

Fijn personeel goede service en in het centrum van...
    • Budget Tweepersoonskamer

Fijn personeel goede service en in het centrum van Valkenburg

top
    • Budget Tweepersoonskamer

top hotel goede service . spelen goed in op vragen van klanten .

Een prima hotel, mooie kamer (incl info map) en gunstig gelegen. Heel vriendelijk personeel

De frisdrankenautomaat op de gang maakt veel lawaai en de lift is in dw kamer hoorbaar

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was goed en de kamer ook

Alles was weer perfect

niet

Alles was weer perfect

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Goede prijs-kwaliteit. Basic.

Gehorig en kleine badkamer.

Zeer dicht tegen het centrum aan. Vlakbij winkels en restaurants. Fijn dat ik er kon parkeren.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het verblijf was goed en ook de ligging tov centrum.

De onvriendelijke receptie mijnheer Het straatgeluid

Schone kamer

Heel schoon

De bedden waren te smal

Heel schoon

• Beoordeeld op: 22 december 2017

schone kamer en douche gedeelte. Vriendelijk personeel
    • Budget Tweepersoonskamer

het bad gedeelte was goed maar op het toilet kon je haast niet zitten.

het ontbijt was uitstekend de bar was goed.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Personeel was aardig en behulpzaam

Prima hotel op goede locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer

We konden de mensen in aangrenzende kamers horen praten.

Bed was goed.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Goed verblijf

Bedden waren hard

Fijn nachtje weggeweest!
    • Budget Tweepersoonskamer

Heerlijke plek, super ontbijt, vriendelijk personeel.

de Omgeving
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamers zijn oud, gehorig en niet al te schoon

de Omgeving

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Redelijk

WiFi viel steeds uit. Geen lounge Kamers gedateerd Betaald Parkeren

Prima ontbijt

Prachtig verblijf in een leuke stad

Liging van het hotel is heel goed. De ontvangst is heel vriendelijk. Het ontbijt is heel goed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Atlanta