Beoordelingen over NH Atlantic Den Haag 4-sterren

Deltaplein 200, Loosduinen, 2554 EJ Den Haag, Nederland

#26 van de 39 hotels in Den Haag

De matige aankleding van het hotel, kaal aangekleed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matige aankleding van het hotel, kaal aangekleed restaurant, sfeerloos. Schilderwerk aan de buitenzijde zeer slecht. Vloerbedekking draaideur zeer matig. Onderhoud balkon ramen zeer slecht. Veel bouwkundig achterstallig onderhoud dat een 4 sterren hotel niet verdiend.

1 x maar niet weer

ontbijt te duur; 5 eu om naar boven te brengen = absurd 1 glas remy martin 17 euro!! strandtenten dichtbij discutabel nivo afschuwelijke bouwput buiten, vanaf 's morgens vroeg geluidsoverlast

klein maar fijn zwembad fantastische bedden superschoon

Aan strand!
    • Suite

Niet schoon in toilet en pedaalemmer in keukentje nog vol van vorige bewoners. Vlekken in vloerbedekking. Beettje jammer voor een suite. Iets meer van verwacht.

Aan strand! Mooie locatie en ontbijt heerlijk!

Tevreden klant al jaren lang.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel heeft een opknapbeurt nodig en dat gaan ze ook doen. Volgend jaar wordt het volledig vernieuwd.

Één van m’n favoriete hotels in Nederland. Mooie ruime kamers , terras , super ontbijt , goeie service. Met name mijn persoonlijke dank aan Rachid van de bar, Mevr Fleur van het terras, de receptie , en Mr Momen als superviser.

Verblijf overtrof onze verwachtingen, we genoten van zee en strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De toegang van hotel naar parkeerplaats is m.i.verbetering voor verbetering vatbaar. B.v. voor gehandicapten is geen lift naar de parkeerplaats aanwezig.

Ontbijt was goed en overvloedig, de kamer (405) was uitstekend, behandeling en kennis van zaken van personeel prima, en vriendelijk.Chapeau!!!

Heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden geen minibar. Uitzicht op zee is voor mij geen uitzicht op een bouwput of plein. Misleidend vind ik dat.

De kamers zijn helemaal prima, lekker schoon. Vriendelijk personeel en eendekker ontbijt met uitzicht op zee. Prachtig!

De kamer op zich en de vriendelijkheid van het personeel wel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gaos op het buiten terras. Daar liep een dame rond die iedereen van het personeel rondcommandeerde. Ik vond dat zeer irritant.

De kamer op zich en de vriendelijkheid van het personeel wel.

25 graden en 3 dagen strand is boffen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten in t restaurant (buiten op terras) is een drama. 45 min wachten tot op de ober. Problemen met kassabestelsysteem. Daarna voor en hoofdgerecht in enkele minuten achter elkaar en dessert kon niet meer want nu was de keuken dicht... en 17,50 voor ontbijt? Niet doen: zo veel leuke ontbijtbuffettwn voor 9 euro op t strand! Kijk wel even door de bouwput heen, want dat is er wel voor de deur!

Een upgrade naar een 4 pers suite, uitzicht op site een late checkout om 1700 voor 40 euro extra. 3 dagen strand voor een Superprijs gehad!

Het was zeker een leuk verblijf (3nachten).
    • Suite

Toch wat afgedane inrichting, heeft nieuwe schilderbeurt nodig en terras was vol vogelpoep. Spijtig van de bouwwerken (andere zijde)

Uitzicht op de duinen, suite is ruim maar hiervoor betaal je ook

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nogal oud gebouw, kamer aan de duinkant mn balkon oud, niet aantrekkelijk en ook de staat van onderhoud aan de buitenkant van het gebouw slordig.

Nette en schone accommodatie met uitermate vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt met veel keus.

Prima prijs-kwaliteit verhouding en zo'n rustige locatie. Schoon en vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben de Executive met Zeezicht geboekt maar die zeezicht was vanuit de hoek; voor ons balkon was het de bouwwerkzaamheden. Maar het was rustig en we hebben in ieder geval zee uit ons balkon kunnen zien. Het lobby is oud.

De kamer was erg schoon en groot genoeg voor 2 personen. De badkamer was ook schoon en met alle benodigdheden. Het zwembad met mooi uitzicht op de groene ruimte waar de konijnen gras aten :) vriendelijke mensen rond en comfortabel parkeren.

Fantastisch mooi en ga er zeker weer naar toe maar boek niet bij jullie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had geboekt bij jullie en op de aanbieding twee nachten stond duidelijk inclusief ontbijt met een rood balkje op de foto. Toen ik had geboekt bleek het zonder ontbijt!! Jullie waren niet te bereiken , twee maal een kwartier aan de telefoon gehangen. Ik vind dit niet kloppen!! Ik heb een ontbijt bij geboekt op zaterdagochtend en zondag zonder. Ik ben er ontevreden over en boek daarom niet weer bij jullie.

De kamer had een mooie ligging uitzicht op de duinen en je zag de zee.

Geweldig direkt een nacht bijgeboekt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

deurstoppen op de grond in de badkamer. Je stoot er eenvoudig je voet aan. Bij het ontbijt miste ik gerookte zalm

uitgebreid ontbijt wij hadden een luxe kamer met bubbelbad en een geweldig uitzicht.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Konden we de trap (en welke) nu wel of niet gebruiken

Uitstekend ontbijt, ondanks een bouwproject voor het raam toch geen geluidsoverlast (ook zaterdagavond niet door 'late badgasten' Echt vrij uitzicht op zee. Heerlijk liggende 'harde' matrassen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De familie kamer is een ruime kamer met kleine keuken.
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De restaurant is niet echt lekker niet veel keuze op de kaart. Geen kindermenu. Prijs van het verblijven in het hotel is wat aan de hoge kant vind ik.

De familie kamer is een ruime kamer met kleine keuken. Het is juist een beetje verouderd maar met de kinderen vonden we dat niet zo erg. Je kan ook genieten van het zwembad en sauna van het hotel. Goede legging aan het strand en 30min van de Stad Den Haag. Het ontbijt was echt TOP! De restaurant vond ik het minpuntje. Geen grote kaart en ook niet super lekker. Leuke ervaring met de kinderen maar prijs kwaliteit vond ik het wat duur.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijn dat er honden in het hotel mogen, maar als gasten hun hond alleen op de kamer laten en deze blijft blaffen is het minder leuk

Ontbijt, ligging hotel

Snel geregelde en goed verzorgde overnachting in Kijkduin, met zonnig balkon.

Prijs van het ontbijt.

De locatie en het balkon zijn top, WiFi heb ik niet gebruikt omdat ik 4g gratis kan gebruiken via werk. Het ontbijt is te duur, algehele prijs-kwaliteit nog voldoende.

Een fijne en mooie kamer op een toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs was vrij hoog, maar de kwaliteit van de kamer vind ik er wel mee overeen komen.

De locatie is geweldig. Fijn bed, mooie regendouche! Erg leuk dat er gratis gebruik gemaakt mag worden van de sauna en het zwembad. We hebben lekkere cocktails gedronken in de bar/het restaurant van het hotel. We hadden een balkon met uitzicht op zee!

voor herhaling vatbaar !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen thermostatische douchekraan en warmte water toch wel moeilijk te regelen

leuke kamer met zeezicht ! onbijt was super! heel vriendelijk personeel ! uitstekende ligging : bus 24 stopt voor het hotel om Den Haag te bezoeken en te voet kan je via prachtig duinenpad naar Scheveningen (wel 1,5u stappen)

Eeen aangenaam pinkersteweekend aan zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gordijnen waren te smal en daarom in de hoeken van de haken gehaald. Dekbedden waren te kort en kwamen maar tot halverwege de borst. De wastafel liep niet goed door. Bij deur in de gang naar de kamer moest ik met mijn lengte van 1.97 elke keer een deurdranger ontwijken die met z'n scherpe kanten de binnenkant van het kozijn was gemonteerd.

Buiten ontbijten met zicht op zee

het ontbijt was zeer goed, en de kamer met zicht op zee was...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

vuil strand niets te zien alles verouderd

het ontbijt was zeer goed, en de kamer met zicht op zee was top. Het terras buiten is bij goed weer prachtig.

Heerlijk verblijf met lekkere bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had wat achterstallig onderhoud... ouderdom. Vlekken in tapijt en muren niet schoon/wit en gescheurd, maar oogde verder wel schoon. Badkamer was perfect.

Bij aankomst upgrade naar suite; gast of the day... en vanwege mijn verjaardag kwam de manager persoonlijk 2 glaasjes bubbels en een leuke felicitatie brengen op de kamer. Service with a smile

zeer goed ! maar de informatie van ons door gegeven kan beter oke ?
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie dopjes vonden wij niet lekker erg sterk en bij handdoeken horen washaden bij dat was voor ons vreemd zeker als je dat gewend bent.z

Het ontbijt was prima , de bedden waren uit stekend , alleen de verwarmings mogen wel eens onder handen en schoon gemaakt worden die zien erniet uit. En wat ook als grote beurt de buiten boel te laten schilderen dat is echt nodig! Wij zaten op kamer 218 op het balkon lagen wat planken los. Succes met deze informatie. Gr. P. Milhous.

Prima . Voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het heeft niets om het lijf, maar een eierdopje bij de gekookte eieren konden wij niet vinden

De kamer was uitstekend en schoon . Mooi uitzicht. En van alle gemakken voorzien. Fietsen langs de kust naar Hoek van Holland of naar Scheveningen. Prima.

Mooi hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was maar 1 min punt. Buiten was het een grote bouwput. Dus er was overdag wel veel geluid. Hier kan het hotel niet aan veranderen, maar het wel vermelden op de site.

Hele mooie ruime kamer, echt helemaal top!

Fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne , en jammer dat we achteraf toch nog moesten betalen voor parkeren een nacht extra, terwijl we echt voor 2 nachten geboekt hadden.

Personeel, uitzicht en ontbijt

Zeer mooie locatie aan zee
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden jammer genoeg geen zeezicht..

Ohh het ontbijt was super lekker... de bar..mooie kamers. Denk volop in de zomer dat het super is op het terras aan het zeetje

Vooral bij mooi weer een leuk hotel aan het strand
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De zwembadruimte was erg koud (niet aangenaam om er te zitten) en ook het water in het zwembad was fris. De kwaliteit van het diner was matig.

Mooie, ruime kamer met zicht op zee, lekker en uitgebreid ontbijt, veel (welness)faciliteiten in het hotel.

Een goeie middenmoter
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is iets of wat verouderd. De housekeeping in het weekend was zeer laat (na 17 uur) en het ontbijt verliep niet altijd vlekkeloos. Het eten an sich was wel lekker.

De locatie was subliem.

uitzicht van onze kamer.

ontbijt. voor het geld wat het ombijt moest kosten verwacht ik een hoop. ik reis de hele wereld over en woon 50% van de tijd in hotels. Verschillende schalen waren gelange tijd leeg. geen mogelijkheid om bruin brood te eten, omdat dit er niet was. pas na 30 minute toen we weg liepen kwam er iemand met brood aanlopen. ook veel andere schalen waren leeg. geen bordjes bij de yoghurt alleen de naturel yoghurt. enz...

uitzicht van onze kamer. we hadden een kamer met zeezicht.

superverblijf gehad maar dat lag niet aan het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

maar een man bediening op het terras en 's-avonds in de bar de gasverwarming op het terras waren de gasflessen leeg. ging snel zei de ober maar de volgende dag waren ze nog leeg waardoor we maar weer naar de strandtent zijn gegaan. we hadden de handdoeken terug gehangen vanwege het milieu maar kregen toch nieuwe. kamersleutelkaarten heel gevoelig voor mobiel waardoor twee keer bij receptie laten activeren. daarna werd pas verteld dat ze gevoelig waren. uitzicht op een bouwplaats wat ook wel op de site vermeld had mogen worden. bediening in de bar en op het terras liep niet over van vriendelijkheid. in de bar stonk het naar riool. al met al een superprijs voor een heel erg matig hotel. gaan er zeker nooit meer terug.

de sauna en het zwembad

Goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt. Zeer behulpzaam personeel. Geweldige locatie. Mooi schone en ruime kamers. Kortom alles voorhanden om een mooi korte of langere vakantie te houden.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

We hadden niet de kamer die we geboekt hadden. De fotogalerij toont niet de werkelijkheid, het hotel is aan vernieuwing toe.

De vriendelijkheid van het personeel, om het boekingsprobleem op te lossen. Het restaurant

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Functioneel, prima in orde, ruime kamer met grote tv en minibar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelgasten betalen € 12,50 per dag voor parkeren, terwijl parkeren in de omgeving gratis is. Het personeel in het restaurant was vriendelijk maar spraken niet allemaal even goed Nederlands. Menukaart is internationaal maar met beperkte keuze, smaak enerzijds verrassend anderzijds wat vlak wel goed betaalbaar ( 3 gangen € 34,-).

Ontbijt was zeer uitgebreid, locatie aan het strand is ook erg fijn. Fitnessruimte (klein, 4 toestellen) en (binnen)zwembad aanwezig. In de fitnessruimte gratis water en fruit beschikbaar.

Heerlijk genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen enkel minpunt te noemen.

Het ontbijt was boven verwachting, erg veel keuze! Kamers waren netjes en schoon en personeel was ook erg vriendelijk. Kortom helemaal top!!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prijs-kwaliteit (het gaat om een 4-sterren hotel) verhouding uit balans.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Van te voren niet aangegeven, dat er naast het hotel een grote bouwput is. - Onbruikbare douche. Werd in de loop van de eerste dag gerepareerd. - Overbelast netwerk, telefoon in de wacht, wifi onbruikbaar. - Vleesgerechten (tournedos en ree) niet voorradig. - Minibar met kapotte flesjes Deze flesjes werden wel in rekening gebracht. Na bezwaar mijnerzijds teruggedraaid. - Karig ontbijt (bijv. geen franse kaas).

Ligging van het hotel

Leuk hotel dat prachtig gelegen is met leuke eetpekjes in buurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs voor het ontbijt is veel te duur voor wat je kreeg. Het factuur is zo onduidelijk als wat. Je boekt en daar krijg je een bevestiging van maar geen factuur? Dan een afzonderlijk factuur als je aankomt voor de city tax en dan nog eentje apart als je vertrekt voor het ontbijt en de parking... (Was daar ook een ontbijt dubbel aangerekend, gelukkig had ik dat opgemerkt voor ik terug reed.) We waren met twee dus dat zijn 6 facturen die ik moest binnenbrengen bij mijn baas, kan dat allemaal niet op één bon staan?

De kamers waren ok voor een 4-sterren hotel en die prijs. Maar het hotel is prachtig gelegen, strand, de duinen! Het hotel ligt ook tegenover leuke eetplekjes. Je hebt Italiaans, Mexicaans... Voor ieder wat wils. Zwembad was ook zeker de moeite. Alleen om je om te kleden kon beter. Je moet je omkleden in een douche, kunnen ze ook beter een bankjes ofzo in zetten? Dan heb je 1 euro nodig voor de lockers, kunnen ze beter ook even vermelden in hun infobrochure. Ofwel een kamerjas op de kamer zodat je je daar al kunt omkleden.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Aangenaam hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het standje met koffie en thee op de kamer zou beter gecontroleerd moeten worden. De poedermelk was zo hard als een steen. Maar er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven :-)

Mooie kamers, vriendelijke, behulpzame mensen en een uitgebreid ontbijt.

Voor de prijs slechte accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad was in gebruik, terwijl ik telefonisch nog had gevraagd of we zouden kunnen zwemmen in de avond. De doucheslang was kapot dus douchen was erg lastig. Heel veel lawaai van het sloopwerk buiten.

De bedden waren prima

We hebben volop genoten ook dank zij het prachtige weer
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik von de kluis erg klein voor mijn iPad pro

De zee, de rust en iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad. Als extra wil ik de naam van Mevrouw “Ismee” toevoegen, die bijzonder hulpvaardig was!

Heerlijk relaxed met mijn zoontje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Babybed bleek kapot toen ik het matras omhoog deed stond er kapot op geschreven helaas.. en de koffie was niet lekker, en de creamer was hard/over datum. Kastjes vielen bijna uit elkaar.

Zwembad, bed, bad.

Was over het algemeen OK en werd door het mooie weer en strand zelfs TOP!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Diner was niet top. De kwaliteit van het voedsel was goed, maar het duurde veel te lang. Een uur wachttijd op een voorgerecht (verse oesters) is veel te lang. En dat terwijl er slechts 4 tafeltjes bezet waren en 4 obers rondliepen. Ik zou daar niet meer gaan eten.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed.

Heerlijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is lekker maar te duur. Let op: komende jaren wordt heel Kijkduin verbouwd, er zullen veel werkzaamheden zijn aan het Deltaplein, restaurants en parkeerplaatsen.

Locatie aan het strand is fantastisch. Kamers zijn ruim met een mooie badkamer.

De ruimte en faciliteiten van de suite.
    • Suite met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Interieur is erg gedateerd. Ondanks verwarming aan de koude kant in de kamers.

De ruimte en faciliteiten van de suite. Lokatie. Uitzicht op de duinen en de zee. Privé parkeerterrein.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtzaal was vol. Moesten een tijdje wachten, eer er een tafeltje vrij was.

Locatie en het barpersoneel; hoewel de keuken al dicht was heeft de ober zelf snacks gebakken.

Genieten van alles behalve de kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer en de entreehal roken meermaals naar rioollucht door probleem met vetput denken wij. Zelfs kamer verlaten omdat het niet te harden was

Prima ontbijt goed restaurant, aardig en competent personeel

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Was werkelijk uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad, maar het gaat om het nachtcomfort. zie hierboven

De slaapkamer en het ontbijt. Het enige wat iets minder scoorde was het zwembad, wat hygiëne betreft. Kan het ook begrijpen, vanwege de zwemles aan kinderen. Ik was jarig 25 januari en mijn tafel, stoel was versierd. bovendien een groot stuk appeltaart met de bekende vlam op mijn tafel... verrassend. Werkelijk heel leuk!!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Geweldig hotel om te vertoeven in de winter. Maar wij komen zeker eens een keer in de zomer terug!
    • Suite met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de kamer was ruim, een suite voor 2 personen en waarin 2 extra bedden voor onze kinderen van 9 en 7 jaar waren bij geplaatst, en dan nog was er voldoende ruimte in de kamer. De kamer had een woonkamer, keuken en aparte badkamer en een toilet. De keuken was uitgerust met een koelkast en magnetron en het was mogelijk om koffie/thee te zetten. Verder een goed gevulde minibar. De kamer had een balkon met prachtig zeezicht. De locatie van het hotel is perfect, direct aan boulevard en strand.

Goede ligging hotel.

Omdat op booking.com de standaardkamer enkel nog ter beschikking was met 2 aparte bedden hebben we na veel wikken en wegen een duurdere familiekamer geboekt omdat er dan 1 groot bed zou zijn. Dit bleek dus niet! Toch 2 aparte bedden...

Goede ligging hotel. Vlakbij gratis parkeren. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Lekker uitwaaien in gezellig familiehotel

Communicatie over familiekamer (kamer 418) komt geheel niet overeen met werkelijkheid. uiteindelijk kamer 403 gekregen naar tevredenheid.

Locatie, vriendelijkheid, ontbijt, zwembad en sauna

Heerlijk ontspannen in een luxe hotel direct aan het strand!!

Wij hebben geen ontbijt bijgeboekt omdat de prijs daarvan relatief hoog is (€ 17,95 per persoon) In de directe omgeving aan de boulevard kan je voor ongeveer €10,00 prima ontbijten. Als men in het hotel een lagere prijs zou hanteren, zeg max € 12,50 per persoon, zou hen dit veel meer ontbijtgasten opleveren.

Het Comfort van het hotel en het heerlijke zwembad, sauna en turkse stoombad

Prima hotel!
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We moesten helaas bijna een uur wachten totdat de kamer schoongemaakt was. We kregen uiteindelijk wel een drankje in de bar aangeboden om de wachttijd wat aangenamer te maken.

De familiesuite was erg ruim. Er konden makkelijk twee bedden bij geplaatst worden. Handig dat er een schuifdeur tussen de woonkamer en slaapkamer zat. Verder ook een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Was op zich prima...
    • Suite met extra bed

De bank en stoelen waren vies op onze kamer...we hebben in het restaurant gegeten,maar vonden dat niet geweldig en duurde lang (was niet druk)en weinig keus en bij het ontbijt was er geen plaats...moesten maar even in de gang wachten,waar nog een aantal gezinnen stonden...

Dat je zo het strand op kunt lopen is fantastisch ! Prima ontbijt. En wij hadden een suite...ruime kamer.

Afgezien van t ontbijt was alles prima
    • Familiekamer met Uitzicht

Dat wij bij t ontbijt werden weggestuurd!!!, terwijl we nog niet klaar waren, dit omdat het druk was. Dit was echt n slechte zaak.

Loop afstand naar restaurants en zee

Redelijk goed toeven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer: opgedroogde spetters aan de badmuur, duidelijk niet schoongemaakt. Schimmel op de muur. Erg, erg, erg warm op de kamer.

Fijne, ruime kamer. Goede wifi. Vriendelijk personeel. Rustige accommodatie.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Was kostbaar maar ook goed verzorgd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Extra kosten zoals parkeren. Dat wet van te voren niet vertelt bij de receptie. Als ik het van te voren had geweten had ik de auto ergens anders gezet😕

Uitstekende locatie voor ons bezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer: alles was er in orde maar ze was niet warm te krijgen en er waren geen extra dekens in de kasten te vinden

hotel gekozen omdat nabij de woning van vrienden waar we op bezoek gingen

Kamer, vriendelijkheid personeel en behulpzaamheid personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er hing een geur in onze kamer die niet prettig was. Personeel heeft alles gedaan om daar verbetering in te brengen.

Kamer, vriendelijkheid personeel en behulpzaamheid personeel

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Goed personeel heel vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aanzicht van het hotel kon beter Dat we 3 kwartier moesten wachten op het eten

Het ontbijt was heerlijk De kamer was heel mooi Maar voor de gast van de dag had ik meer verwacht

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Toe aan renovatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn aan renovatie toe, het behang is beschadigd en/of vies. Bed en kussens sliepen slecht. De bar sluit om 00.00 uur. Betaald parkeren. Behulpzaam, maar een beetje ongemakkelijk personeel.

Ontbijt was prima.

In grote lijnen een prima hotel, waar wel aandacht moet zijn voor veiligheid in de badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een douche in het bad is vreselijk oncomfortabel. De douchekop paste niet in de houder (veel te groot) en viel er ook uit tijdens het douchen. Er was geen behoorlijke stang om aan vast te houden bij het uit het bad stappen, terwijl het bad erg glad is en een antislip matje in het bad ontbrak. De rand van het witte douchegordijn was vies.

Prima ligging voor ons reisdoel en heerlijk bij het strand. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, goede bedden.

Goed hotel maar gedateerd !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer gedateerd en vervelend dat je in het bad moet douchen. Wij zijn hier al een paar keer geweest eigenlijk verwacht ik dan een betere kamer !

Ontbijt prima!

goed, behalve de honden in het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik begrijp dat hondenliefhebbers hun hond graag bij zich hebben en deze omgeving geschikt vinden om met hun hond te wandelen. Echter ik ben geen grote hondenliefhebber en de honden aanwezig in het hotel vind ik niet echt hygienisch. Daarbij zeer irritant baasjes die hun hond niet goed hebben afgericht en de hond tegen mij opspringt in het voorbijgaan binnen het hotel. Als klap op de vuurpijl vind ik het niet acceptabel dat baasjes hun hond vlakbij het hotel in de duinen uitlaten zonder dat de eigenaar de hondenpoep opruimt. Heel jammer van deze zeer prettige locatie en accomodatie voor mensen. Misschien een idee om een aparte ruimte in te richten waar de honden kunnen verblijven? Dan kunnen de baasjes toch met hun huisdier wandelen en hebben hotelgasten zoals ik ook een prettig verblijf.

locatie en het ontbijt

Fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast op de gang in de avond van andere gasten.

Keurige ontvangst. Vriendelijk personeel bij de receptie. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zelfs een speciale tafel met lekkers en gezond voor kinderen. Waar onze zoon erg blij mee was.

Goed voor een nacht, niet voor herhaling vatbaar.
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hotel is verouderd, geen 4 sterren waardig, ontbijt viel erg tegen en is te duur voor wat er aangeboden werd. Kamer was niet klaar toen we aankwamen. Er was niet genoeg plek in de ontbijtzaal.

De familiekamer was zeer ruim, groot balkon.

Lekker aan het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Moesten lang wachten voordat we naar kamers konden. Kregen wel 2x tegoedbonnen voor gratis drankje om de wachttijd door te komen.

Kamers waren goed, kregen een gratis upgrade. Ontbijt is prima.

Mooie kamer. Parkeerplaats te duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Personeel aan de receptie is niet professioneel genoeg. De afhandeling ging traag en veel vragen bleken overbodig omdat de informatie al bekend was. Er liepen kinderen binnen vanaf de straat (op zoek naar gratis wifi en snoep) en die gingen dwalen door het hotel. Receptioniste deed er niets tegen. Ook niet na een opmerking van onze zijde. Waarom is de parkeerplaats van het hotel niet gratis voor gasten?

De kamer was heerlijk en het bed was zalig. Ook de -grote!- badkamer was van alle gemakken voorzien.

Was weer feestje
    • Familiesuite (2 Volwassenen + 1 Kind)

Moet lift komen van parkeerplaats naar ingang Trap is erg steil en lastig met koffers

Heerlijke locatie Ben benieuwd hoe alles zal worden na verbouwing en uitbreiding

volop genoten van de ambiance en de gastvrijheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kleine lift voelde niet prettig , het enige minpuntje

De kamer war ruim en netjes, zeer compleet met bijv strijkijzer en -plank. het uitzicht was prachtig. Het hotel was zeer schoon( vloerbedekking in de gang vlekvrij). De ontbijttijd was ruim in het weekend. De uitchecktijd ook, heerlijk na een avondje theater. Het ontbijt was keurig verzorgd. en vanwege de drukte in een extra zaal.

We hadden andere foto's gezien van de kamer die we...
    • Suite

We hadden andere foto's gezien van de kamer die we hadden gereserveerd. Uit eindelijk hadden we een erg groot verschil tussen de kamer die wij geboekt hadden en de kamer die wij kregen. Fout van booking.com, niet van het hotel.

heel goed, vlakij zee en stad !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat er voor ontbijt en parkeren apart betaald moet worden - betekent voor twee nachten voor 2 personen een extra van 96,6 euro

fantastisch uitzicht op de kamer - grote bedden - heel goed ontbijt - parkeergelegenheid

Heerlijk hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De enorme drukte op Kijkduin, de muziek overal vanuit de strandtenten, de bebouwing op het strand van strandhuisjes.Heel erg jammer. De aantasting van de natuur in het algemeen In deze omgeving.

Genoten van een Luxe suite,; mij werd een gratis upgrade aangeboden als gast van de dag. Geweldig ontbijt.

Super goed verzorgd weekend na wat moeizame communicatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een familie weekend vond ik het minder geschikt qua communicatie vooraf; teveel kanalen waardoor ik het gevoel kreeg dat de service matig was; soms van het kastje naar de muur gevoel.

Superlocatie en zeer vriendelijk personeel op de vloer. Na een moeizame start vooraf was het weekend zelf helemaal prima!

Genoten! Toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Terras en stoelen op terras hadden ook meegenomen mogen worden bij schoonmaak van kamer. Maar eigen balkon was dan wel weer top!

Bij binnenkomst op hotelkamer lag er een brief waarin stond dat ik gast vd dag was en daarom upgrade van kamer had en een voucher voor een drankje in bar van hotel, leuke binnenkomer!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt belachelijk duur. verouderd hotel. scheuren in behang van de kamer etcetera. muffe geur op de gangen. het bed was wel goed . Prijs kwaliteit absoluut niet in orde.

De ligging was prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Atlantic Den Haag