Beoordelingen over Atlas Hotel Holiday 3-sterren

Groene Kruisweg 11, 3202 ST Spijkenisse, Nederland

#2 van de 2 hotels in Spijkenisse

Top, we hebben een geweldig weekend gehad :)

We hadden gevraagd een tweepersoonsbed en dat was er. We hebben de afgelopen jaren verschillende hotels bezocht en er wordt dan wel geschreven een tweepersoonsbed maar dat zijn dan 2 éénpersoonsbedden tegen elkaar geschoven en dan soms nog met een tweepersoonstopper er over. s avonds lekker gegeten en s morgens was het ontbijt ook prima. Als we er even op uit zijn, willen we niet minder dan thuis, maar gewoon even zelf niets hoeven te doen.

Een aanrader voor een kort verblijf.

Alle kamers hadden airco, maar dit maakt nogal wat lawaai, zodat het moeilijk slapen was.

De kamers waren ok. Het ontbijt was basis, maar alles was aanwezig.

heerlijk

niets!

Alles was dik in orde. De ontvangst super. zeer behulpzaam. Wij waren met de fietsen en kregen onmiddellijk stalling voor de 2 fietsen. ontbijt top.

Saai

Warmte en gezelligheid. Saai hotel

Communicatie. Geen personeel te vinden. Niemand aan de balie. Niemand bij het ontbijt. Het is er allemaal maar er is geen contact. Erg ongezellig.

matig
    • Superior Driepersoonskamer

Heb al aangegeven. Dat gasten gewoon in de gang staan te roken. Wordt niet opgetreden. De nooddeur tegenover de kamers staan open en wordt daar gepaft en herrie door half dronken hotelgasten. Dan moet je zelf wat gaan zeggen tegen de gasten die je aanstaren van: wat moet je

Ontbijt goed. + - - Kamer te sober!!! Geen kast o.i.d. aanwezig om je baddoeken ergens fatsoenlijk neer te zetten als je gaat douchen. Echt vervelend vind ik dit!!!!! Ontbijt redelijk tot matig.

Goed voor een kort verblijf, goede lokatie.

Jammer dat de schoonmaakster al voor wij weg waren de badhanddoeken uit de badkamer haalden terwijl wij nog bezig warengeen plaats om toilet tas neer te zetten de badkamer. .

Dat alles schoon en netjes was.goed voor een kort verblijf

Vriendelijk met een aantal verbeterpunten

Het bed was vreselijk hard, bijna zo hard als een plank, jammer dat er geen raam open kon voor frisse lucht.

Personeel was erg vriendelijk, ligging was prima. Ontbijt was goed en heel fijn dat je heel vroeg al kan ontbijten.

Prijs/kwaliteitsverhouding prima

Heel gedateerd hotel en kamers, in de kamer rook het naar sigarettenrook, heel vies. Voegen badkamer hadden wel schoner gekund.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt

Een mooie verzorgd hotel waar zeker wel weer terug willen. Dan wel wat meer ruimte in de badkamer.

Vooral de badkamer viel tegen ivm te weinig tot geen ruimte was om je toilet spullen te zetten. Was verder wel schoon en netjes.

De ligging van het hotel was ideaal voor ons ivm bios voor de deur. Heerlijk ontbijt, schone kamers. Vriendelijk personeel en goede service. We kregen na ons verzoek een andere kamer, omdat de eerste met 2 aparte bedden waren en wij graag 1 2persoon bed wilden hebben.

Iets te hoge verwachting maar dankzij vriendelijk personeel en ontbijtje toch een ruime voldoende

De gehele aankleding van het hotel.....het komt allemaal wat oubollig over en dat hadden wij eigenlijk niet verwacht. Faciliteiten op de kamer zijn minimaal.

Vriendelijke ontvangst en de ligging van het hotel. Ook ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

6,0
    slapen goed ontbijt niet

het ontbijt was zeer matig en beslist het geld niet waard het bruine brood was op gevraagd voor aanvulling werd gezegd er was niet meer het was toen 9uur....

Op de benedenn verdieping en bij receptie stonk het enorm naar rook , volgens mij wordt er gewoon gerookt op de beneden verdieping walgelijk

Ontbijt. Was redelijk, Kamer was goed

Prima voor een overnachting!!

1 of meer haken voor b.v. de jassen op te hangen. Een extra kussen. Moest volgens de beschrijving wel in een kast liggen maar er was geen kast op de kamer. Het ontbijt al om 10 uur afgelopen op zondag!! Daar hebben we dus geen gebruik van gemaakt. JAMMER!!

Kamer prima! Heel erg schoon. Heerlijk warm water met super waterdruk erop.

Niet voor herhaling vatbaar.

Kamer was niet heel schoon, haren en een zeep rand in het bad. Gordijnen waren stuk en net als de rest van de kamer gedateerd. ‘S Nachts erg gehorig, paar keer wakker geworden van andere gasten in het hotel die ‘thuis’ kwamen ‘s nachts en gingen douchen.

Prima matras.

De receptionist was erg vriendelijk.

De kamer zelf was gedateerd met vergeeld beddengoed. T zag er triest uit. De ramen konden niet open. Het ontbijt was erg karig. Kortom ... eens maar nooit weer

De receptionist was erg vriendelijk. De badkamer was redelijk.

Afruimen van de tafels als gasten hebben gegeten duurt erg...

Afruimen van de tafels als gasten hebben gegeten duurt erg lang. Kopjes voor de koffie en thee waren niet bijgevuld. Prijskwaliteit verhouding is zeer slecht.

Ons verblijf was zeer aangenaam,en zou het zeker aanbevelen

Dat er geen raam open kon op de kamer,dat vond ik zeer vreemd. en rondom het hotel vond ik het nogal slordig en niet uitstralend.

Het vriendelijk personeel, en dat je het hotel binnen kon gaan MET de fiets voor de stalling, heel belangrijk een droge veilige plek. de ruime kamer en een douche die mooi ruim was.

Zeer teleurstellend

De rest. Het was het allemaal net niet, de verhouding tussen prijs en kwaliteit is verste zoeken, het ziet eruit (en ruikt) als vergane glorie

De parkeergelegenheid

Personeel was Oke, maar de kamer van mij was afschuwelijk.

Alles. De kamer was absoluut niet als op de foto's. We kregen vieze handdoeken. De airco was kapot. De badkamerdeur kon niet dicht, waardoor we telkens vieze lucht in de kamer hadden. Het was verschrikkelijk. Overeenkomst is non-conform.

Hotel kon veel beter!

De kamer,geen enkele kamer waar een venster open kan!Dus niets frisse lucht,slapeloze nachten hierdoor en ook slecht matras.Het ontbijt kon beter,oude koffie,geen nieuwe gemaakt, t personeel was nergens te bespeuren! !!

De locatie,kort bij t centrum

Uitstekend hotel

Jammer dat de ramen niet open konden, maar de airco loste dit probleem op.

Uitstekend ontbijt, goede bedden en centraal gelegen bij het centrum van Spijkenisse.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een goed hotel voor een overnachting als je in Rotterdam moet zijn, is rustigere omgeving.

Er viel helemaal niets tegen maar onze kamer lag aan de voorkant van het hotel ( uitzicht op parking) en de gordijnen hielden het felle zonlicht niet tegen. Het zou fijn zijn als er iets van verduistering was. Licht verbeterpuntje.

Het ontbijt bood veel keuze en was lekker. Je kon heerlijk buiten op het terras zitten. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ontbijt was genoeg keuze en kamer was goed voor een kort...

Boeking was niet verwerkt in het systeem van het hotel, hierdoor duurde het inchecken langer dan gebruikelijk.

Ontbijt was genoeg keuze en kamer was goed voor een kort verblijf.

nvt

er stond tweepersoonsbed kom je aan blijkt het of tweepersoons of twee enkel bedden. als we dit hadden geweten waren we niet gegaan. via booking.com gaven we aan dat we een tweepersoons- bed wouden en daarop hadden we geboekt

nvt

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De gordijnen op mijn kamer en die van mijn collega waren erg...

De gordijnen op mijn kamer en die van mijn collega waren erg dun (niet gevoerd) waardoor het daglicht er doorheen schijnt. Wij waren hierdoor vroeg wakker.

Tevreden

Zeer vriendelijke receptionist Ontbijt was basic maar zeer goed Kamers waren verzorgd en in orde. Goed gelegen, naast de bioscoop en dicht bij het centrum. Centraal gelegen ivm uitvalswegen

1 overnachting

De meneer bij de receptie was ontzettend aardig, wij als 2 jongere vriendinnen werden zo fijn ontvangen. Vaak krijg je hele andere houding omdat je je jongere bent maar deze meneer deed het erg leuk! Onze overnachting was 8-9 april

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Vriendelijk personeel, maar duur voor wat het is

De gordijnen sloten niet genoeg af van het daglicht. Het ontbijt viel tegen, rond 8u waren er al verschillende dingen op, en werden niet meer bijgevuld.

Het personeel is de grootste plus van dit hotel.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Met plus een min gelogeerd.
    • Suite

De kamer is sterk verouderd. Meubilair veel beschadigd. Vloer van de douche ijskoud. Douche is "zwevend", daardoor veel kou Door de buitenlucht.

Goede ontvangst. Ontbijt goed. Heerlijk bed. Goed geslapen.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het hotel is prima, maar wat gedateerd. Bij binnenkomst hing er een flinke rooklucht in de entree. Dit was vanochtend gelukkig een stuk minder.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Atlas hotel, de perfecte plek voor een shortstay!

Prima ontbijt, goede en ruime kamers. Schone badkamer. Zeer vriendelijk personeel! Wij kregen de mogelijkheid om tot 02:00 uur 's nachts in te checken, dat is nog eens service. Niet onze eerste keer in het Atlas Hotel Spijkenisse, beslist ook niet de laatste keer!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Familiebezoek in Spijkenisse/Rotterdam. Hotel ligt op loopafstand van centrum Spijkenisse/metro/

Tip: terras, ook al wordt deze in de winter niet gebruikt, schoonhouden. Nu groen uitgeslagen, wat een verwaarloosde uitstraling geeft.

Vriendelijke ontvangst. Kleinschalig. Ruime kamer. Hotel is gedateerd maar schoon en netjes onderhouden. Ontbijt basic.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Wij hebben genoten het Hotel lag goed op loop afstaand naar het centrum.

dat het brood van zaterdag was opgepiept. Verders hebben wij geen klachten.

Het ontbijt van zondag was goed. Dat wij de suite hebben gekregen. En dat wij terug van het theater nog een borrel konden drinken in de bar.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prima hotel qua prijs/kwaliteit.
    • Suite

Rooklucht bij binnenkomst, in/rondom de receptieruimte. En jammer dat we alleen in het restaurant zaten, 2 avonden. Dat is toch minder gezellig dan wanneer er meerdere tafels bezet zijn.

Grote ruime kamer, zag er netjes/schoon uit. Wel oubollig qua interieur en "kunst" aan de muur. Heerlijk, goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed te verblijven. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gebouw is wat gedateerd wat zich uit in wat achterstallig onderhoud. Koelkast in de kamer uitgezet, maakte nog al wat geluid.

Goed volledige ontbijt. Aardig personeel. Goed bed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed, ontbijt kon iets uitgebreider

Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer

Het ontbijt was goed smaakte lekker maar kon iets uitgebreider misschien niet van vers fruit in plaats van yoghurt ook vla

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Ventilatie was niet optimaal.

Ventilatie was niet optimaal. Werd verholpen door een luchtverfrisser. Omdat ik hiervan misselijk werd, werd hij voor het slapengaan uit de wandcontactdoos getrokken.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Zeer vriendelijk personeel

Onbijt was wel goed maar werd om 9.15 niet meer bijgevuld. De jus was op en geklopte ei was op. Het genuttigde smaakte prima.

Prima kamer, heerlijke bedden en een fijne badkamer!

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Goed gelegen hotel, 's avonds rustig eten op...

Goed gelegen hotel, 's avonds rustig eten op buitenterras. Goed ontbijt. Heeft al de faciliteiten die men nodig heeft voor een verblijf van één nacht.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Verrassend goed hotel aan de rand van het centrum van...
    • Suite

De inrichting is gedateerd, maar omdat we voor de rest niets aan te merken hebben, vonden wij dat niet zo erg.

Verrassend goed hotel aan de rand van het centrum van Spijkenisse. Naar het centrum is 5 minuten lopen. Uiterst vriendelijk personeel. We hadden een zeer ruime kamer met heel goede bedden. Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Aangenaam

Bediening ontbijt rond 8.30 was matig. Matrassen nogal zacht.

Gastvrije ontvangst, handige ligging, leuke faciliteit met gezellig terras en restaurant, prima parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Verrast door positieve prijs kwaliteitverhouding

- WiFi erg langzaam - Geen menu keus voor vegetariers; kok maakt verrassingsgerecht..:)

- Ruime kamer met airco - Prima restaurant - Prettige bediening

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Alles was top behalve de misleidende prijs van booking.com. Dubbelcheck de prijs bij Hotel!

Op de site van booking.com had ik aangegeven dat ik een kamer zoek voor 1 volwassene en 2 pubers. Ik had een kamer geboekt voor een bedrag van 85,- met deze kriteria. Werd ik gebeld door de hotelmanager dat ik bij moest betalen als een kamer wil voor 1 volw en 2 kids. Het was een extra bedrag van 15,- buitenom de extra kosten. Ik was ermee akkoord gegaan maar vond het wel misleidend.

Basic,schone kamers.

Het geheel is wel aan een update toe.

Basic,schone kamers. Restaurant met voldoende keuze op de kaart en vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Prima airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Onterechte no show ontvangen.

Na boeking is kamer gewijzigd door hotel daar geboekte kamer niet meer vrij was. Bookings.com was hiervan niet door hotel op de hoogte gebracht. Nu van bookings een no show statement ontvangen wat niet terecht is. Vreemde gang van zaken!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Bed was goed

Wij wilde de kamer een paar uur langer reserveren...Dit kon alleen als wij de volle pont betaalde ( dus nog een nacht extra)....erg jammer.....zeker omdat er weinig gasten waren en het dus makkelijk wel kon

Bed was goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

2 daagse met een top hotel!

We hadden vuile lakens gekregen met vlekken.

Het ontbijt was heel lekker zn er was voldoende variatie. Ook in het restaurant hebben we gegeten en dat was ook heel goed. We kregen lekker en mooi geserveerd eten. Het personeel was ook heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Bijzonder vriendelijke mensen, fantastisch dinner gegeten en...

Voor mij persoonlijk was het kussen niet zo prettig

Bijzonder vriendelijke mensen, fantastisch dinner gegeten en een hele ontspannen sfeer. Alles was schoon.Een echte aanrader

Vriendelijke ontvangst, zeer goede prijs kwaliteit...

Erg zachte matras

Vriendelijke ontvangst, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Dat de airco al aanstond toen we aankwamen.

Dat de airco al aanstond toen we aankwamen. Dat was heerlijk.

het ontbijt al vanaf 5 uur werd geserveerd.

geen opmerkingen

het ontbijt al vanaf 5 uur werd geserveerd.

Goed ontbijt

Ramen kunnen niet open

Goed ontbijt

Minimaal 1 raam moet geopend kunnen worden.

Ontbijt uitstekend en accomodatie ook.

Zeer goede hotel, kom er graag vaker.

Weinig restaurants, snackbars in de buurt.

Kamer was zeer netjes, niks op of aan te merkem.

Niet voor herhaling vatbaar

De algehele staat van de kamer heeft dringend een upgrade nodig.

De locatie. Er zijn daar heel weinig hotels.

uitstekend

vriendelijkheid van het personeel

personeel 10 kamer 5

kamer is oubollig en gordijnen zijn niet Meer van deze tijd en te kort dus licht in kamer

personeel en Restaurant qua eten waren geweldig

Al bij al voor ons een aanvaardbaar niveau, mede door de hulpvaardigheid van het personeel.

Het hotel heeft een opfrissing nodig, zowel buiten als binnen. De kamers zijn een beetje gedateerd.

De vriendelijkheid van het personeel

net hotel. vlakbij de dorps kern. goede parkeer gelegenheid.

Zeer vriendelijke mensen. Plus prijs qualiteits verhouding

De kamers waren beter dan verwacht.

De kamers waren beter dan verwacht. Voor 2 of 3 nachten is dit hotel zeker oké! Ontbijt was ook goed!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Zeer relaxed hotel

De rust

Super vriendelijk personeel!

Rook geur in hal

Super vriendelijk personeel!

Top verblijf gehad bij atlas holiday.

Geen eetfaciliteiten in directe omgeving.

De bed in het kamer was heerlijk.

Prettig

Kamers schoon en netjes

prima voor een nette prijs

Service personeel

Een te hoge prijs voor de accomodatie

Erg gedateerde kamer / hotel

Vriendendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ons verblijf was in orde. Zeer vriendelijk personeel, goede keuken, hebben lekker wildmenu gegeten.

De opbergruimte voor kleren, is in een kast waar de afvoerbuis in zit.

Ontbijt is goed, lekkere broodjes en croissants.

Comfortabele bedden, vriendelijk personeel.

Alles een beetje gedateerd

Comfortabele bedden, vriendelijk personeel.

Doorgaans hotel

Ontbijt vanaf 5 uur

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Dagje uit

Personeel

• Beoordeeld op: 28 september 2017

ontbijt was goed kamers netjes eenvoudig

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Schoon, basic maar iets verouderd hotel met vriendelijk personeel.

Centraal in spijkenisse

het ontbijt was zeer goed en de kamers en de bedden ook...

niets alles was goed

het ontbijt was zeer goed en de kamers en de bedden ook prima . zeker voor herhaling vatbaar

Goed ontbijt, ruime keuze. Algehele indruk van de kamer en omgeving uitstekend.

gezellig, rustig hotel

eigenlijk niks

het ontbijt en het avondmaal waren zeer lekker en verzorgd.