Beoordelingen over Atlas Hotel 3-sterren

Nieuweweg 7, 6301 ES Valkenburg, Nederland

#36 van de 53 hotels in Valkenburg

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Heerlijk hotel fijn personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Enig groot minpunt slaapkamer klein met een veel te kleine badkamer. Waar echt maar 1 persoon in kan

Mooi hotel, zeer goede locatie, vriendelijk personeel, goede service.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Zeer tevreden, super geslapen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Op de gang hing een klein beetje muffe geur. En de vloerbedekking niet overal proper.

Erg tevreden over de kamer, heel netjes, fijn bed. Goed ontbijt buffet!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

De bedden waren prima en het personeel was prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt viel wat tegen. Weinig keuze en niet altijd voldoende. De kamers aan de voorkant zijn vrij gehorig en de badkamer is vrij ouderwets.

De bedden waren prima en het personeel was prima! De prijs kwaliteit verhouding was in orde.. geen uitblinker dit hotel!

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Prijs / kwaliteit zeker de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

badkamer is aan de kleine kant restaurant is ok ,maar geen hoogvlieger

Zeer vriendelijk personeel !!! Kamer was heel rustig ondanks de ligging aan een drukke weg. Prima bed Goed ontbijt Parkeermogelijkheid op afgesloten parking op korte wandelafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Standaard kamers, vriendelijk personeel.
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

We waren altijd rond 9u aan de ontbijttafel. Het ontbijt was tamelijk standaard. roerei was meestal koud en het gesneden fruit dat in een glazen kom lag te blinken, kwam uit blik. De croissants en de pistolets werden meestal ook niet aangevuld,

Standaard kamers, vriendelijk personeel. Elke dag verse handdoeken. Hygiene was TOP!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

En keer niet meer!!
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Kleine kamer voor vier personen en de badkamer vond ik niet echt schoon, de kamer wordt niet schoon gemaakt. We hebben wat gedronken in de bar maar het personeel had ook verkeerde dranken bij ons op de kamer gezet

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Prima te doen voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was erg klein voor de prijs. De douche is ontzettend klein. Niet prettig om in te douchen en het water word steeds koud en dan weer warm.

Netjes en schoon en prima locatie

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Prima voor een dagje Valkenburg
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

vloer in de kamer was niet goed gezogen, lag o.a. nog plastic op de grond. Verder prima. De extra 6 euro parkeergeld als je na 12.00 uur weggaat zou ik niet aan gasten vragen, zeker niet in het laagseizoen.

Ontbijt buffet heerlijk! bedden ook prima en heel goed te doen in een gezinskamer, toch nog zeer ruim ook al staan er 4 bedden! Goede locatie vlak bij het centrum, alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Aangenaam verblijf

comfortabele kamer, rekening houdend prijs/kwaliteit Aangename omgeving, vriendelijk personeel Zeer goed ontbijt, zeer ruime keuze (prijs/kwaliteit) Aanwezige parking Locatie

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Prim

De kamers worden wat oud. Deuren die niet goed sluiten, gehorig, badkamer die gedateerd en wat smoezelig is.

Goed ontbijt, ruime kamers, dichtbij centrum en veel op loopafstand. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Wij komen hier geregeld en hebben het altijd naar onze zin...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij komen hier geregeld en hebben het altijd naar onze zin maar vinden de prijzen wel erg gestegen. We betalen tegenwoordig gemiddeld 30 euro per persoon, per nacht meer t.o.v. enkele jaren geleden. Jammer. Misschien moeten we in de toekomst toch maar eens naar een hotel kijken dat meer binnen ons budget valt.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Mooi, fijn hotel, maar niet zo luxe en schoon als gedacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer vond ik niet heel schoon, het was in de badkamer niet zo luxe, heel basic, outdated, geen plek voor je toilettas e.d., oud bad, versleten douchekop/slang, geen badstop (zijn ze wel komen brengen), geen koelkastje of koffiezetapparaat of waterkoker, telefoon werkte niet, niet alle televisiezenders waren er en een aantal hadden ruis, weinig plek voor je spullen.

Lekkere bedden, goed ontbijt (lopend buffet) met veel keuze, ontbijt werd ook goed bijgehouden/bijgevuld, mooie ontbijtruimte hotel, lekker warm water, fijne ramen (kon fijn luchten) en gordijnen (vitrage, overgordijnen), bagagebewaarservice twee keer gebruik van kunnen maken, vriendelijke mensen en snelle service.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Parking betalend voor hotelgasten = niet service minded! Onthaal zwak en boertig, bar service niet professioneel

Goed ontbijt, kamer Ok maar onaangename geurtjes in de badkamer

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Prima naar ons zin gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Personeel aardig en attent mooie schone kamers. Goede locatie. Eigenaar was ook zeer attent. Echt een aanrader. En dat voor een zeer redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Te weinig personeel, daardoor minder service. 1 persoonskamer is bezemkast.
    • Comfort Eenpersoonskamer

1 persoons kamer leek wel een bezemkast, zo klein! Terwijl je als alleenreiziger in verhouding veel meer betaalt voor je kamer.. Te weinig personeel, liep haar benen uit het lijf maar kon niet iedereen binnen redelijke tijd bedienen. Vervelende andere gasten, maar daar kan het hotel niet zo heel veel aan doen, behalve optreden maar daar had de enige medewerker geen tijd voor.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Goed en niet te duur.

Dat men moeilijk deed over de prijs van het douchen, na de fietstocht, nadat we al uitgecheckt waren. We hadden op iets meer coulance en gastheerschap gerekend....

Prima ligging tov centrum.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Kamer was o.

Het ontbijt was zeer eenvoudig.

Kamer was o.k. met een kleine badkamer maar heerlijke douche. Het was ook erg prettig dat er parkeergelegenheid was bij het hotel.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Prima hotel voor een weekend er uit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was veel te karig voor de kosten die ervoor berekend worden, voor 10 Euro per persoon mag best wat verse producten aangeboden worden(verse jus en oven verse broodjes is toch wel minimaal volgens ons)

Kamers voldoen aan de prijs/kwaliteit verhouding. Personeel was vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De kamer was basic, maar wel proper en ruim genoeg voor een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt vonden we niet zo goed. Het aanbod was zeer beperkt en wat er werd aangeboden, was niet eens lekker (prefab-bakbroodjes en croissants).

De kamer was basic, maar wel proper en ruim genoeg voor een kort verblijf. Inchecken en uitchecken ging heel vlot en we werden vriendelijk te woord gestaan.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goede netjes opgemaakte bedden, fijne handdoeken en prima...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Badkamer gedateerd en douchen in bad🤭erg onhandig!

Goede netjes opgemaakte bedden, fijne handdoeken en prima ontbijt!

Value for money!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Goed hotel, perfect gelegen op 5 minuten lopen van het gezellige centrum van Valkenburg. Wij waren in Valkenburg om te fietsen, en daarvoor is het hotel ook perfect gezien de bewaakte fietsopslag. Prima bar, prima ontbijt. Value for money!

Een verzorgd verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het enige wat ons tegenviel was het toch wel harde matras, misschien is een dun top matras een oplossing. Door op het dekbed te gaan liggen was het al opgelost. Kreeg het wel koud 😉

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooie kamer, weliswaar klein maar je slaapt er eigenlijk alleen maar. Keurig schone kamer en badkamer. Lekker gevarieerd ontbijt. Prima ligging, net buiten het drukke centrum.

Vlakbij centrum gelegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De foto's op de website van de kamers correspondeerden niet met de werkelijkheid. Badkamer was erg klein, met name de douchecabine. Je moet hier niet claustrofobisch zijn. Te weinig ruimte om iets kwijt te kunnen in de badkamer. Geen haakje om bijvoorbeeld je jas aan op te hangen, terwijl daar wel ruimte voor is. Geen zitje, dus je bent verplicht om op bed te gaan zitten. Kamer aan voorzijde van het hotel is erg gehorig ivm de ligging aan een doorgaande straat, waar heel de nacht verkeer doorheen rijdt

Hotel ligt centraal gelegen, vlakbij het centrum. Ruime mogelijkheid om te parkeren( tegen betaling). Grote eetzaal ( wel gehorig ivm de houten poten van de stoelen en de stenen vloer, stukje vilt doet wonderen). Summier ontbijt, werd wel op tijd aangevuld.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

goede keuze gemaakt en voor herhaling
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

miste een info map op de kamer licht in de badkamer blijft een poosje aan nadat je deze verlaat. bij ontbijt jammer alleen licht bruin brood geen volkoren bij ontbijt jammer geen kaas uit Limburg voor op de boterham

toch de centrale ligging van het hotel en de parkeerkosten voor de auto ruimte in de kamer fijne badkamer . douche

Onze motoren konden keurig in een achter het hotel aanwezige...
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Ontbijt was goed alleen duurde het lang dat broodjes aangevuld werden, jus d Orange was op en kon niet aangevuld worden daar ontbijt medewerkster niet wist hoe de machine werkte.

Onze motoren konden keurig in een achter het hotel aanwezige garage binnen staan, vergoeding hiervoor bedroeg € 6.- per motor.

De zeer gastvrije gastvrouw (Ariel).

n.v.t.

De zeer gastvrije gastvrouw (Ariel). Een prima plek om te verblijven. Ik had een kleine kamer, maar omdat ik daar alleen maar was om te slapen, was dat prima. Vlakbij het station, en centrum.

Hotel ligt op goede locatie.

zhb.

Hotel ligt op goede locatie. Jammer dat je nog 6 euro moet betalen voor het parkeren nabij het hotel. Ontbijt redelijk. Badkamer veel te klein. Mochten we weer naar Valkenburg gaan we toch een ander hotel zoeken.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Fantastisch!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Prachtige grote kamer. Heerlijk bad. Netjes, schoon, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Een volgend bezoek aan Valkemburg, boek ik hier zeker weer mn overnachting.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Hotel heel centraal gelegen. Management minder efficiënt, personeel heel vriendelijk.

Onze kamer werd niet gepoetst na onze overnachting. Ik heb dit toen zelfde avond gemeld aan de receptie. Met excuses van de receptioniste (vriendelijke dame) en haar vraag om dit zeker bij uitcheck te melden want manager zou er dan zijn. Dit dan gemeld en weinig reactie van de receptionist (manager??). Beloofd om ons na onderzoek een mail te zenden. Na mijn aandringen 2 weken na verblijf een mail gekregen met zwakke argumentatie en flauwe excuses. Jammer, had echt beter gekend. Nog nooit eerder meegemaakt dat bed niet werd gemaakt en dat kamer noch badkamer niet werden gepoetst. Enkel verse handdoeken waren er op buro gelegd, dus was er wel personeel in onze kamer geweest...

Het ontbijt was verzorgd en werd voldoende aangevuld.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De locatie.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Eigenlijk de grootte van badkamer(tje), waar de lamp automatisch in- en uitschakelt. Wat in de nacht wellicht niet altijd wenselijk is, gezien het felle licht. Het steeds moeten inloggen voor wifi. De prijs voor ontbijt als je dat alsnog bij zou bestellen.was m.i. niet duidelijk bij boeken. Maar het was een prima verblijf!

De locatie. Dichtbij NS station en centrum

De locatie was ideaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Schoonmaak,, het hotel heeft veel ramen en die waren allen niet schoon waardoor het een beetje viezig aan doet, onze badkamer zat wat schimmel, en ook de tegels waren niet schoon. Verder is het hotel erg gehorig, als je hier gevoelig voor bent kunnen het lange nachten worden. Boven ons hadden mensen het erg gezellig met elkaar dit was in onze kamer vrij goed te horen [ wij lagen begane grond] ook in de ochtend werden we op tijd gewekt door een groep wielrenners die vroeg vertrokken, ze maakte niet extreem kabaal maar doordat het zo gehorig is wordt je er wel wakker van.

De locatie was ideaal. Het ontbijt oke , had misschien iets uitgebreider gemogen. Maar wel prima verder. Bedden ook prima. Voor 1 nachtje prima hotel

ook dit hotel maakt het bezoek aan Valkenburg de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

dat er alsnog het ontbijt afgerekend moest worden. wat overigens zeer goed verzorgd was. en voor parkeren ook 6 euro per dag. het zijn net deze dingen die het minder klantvriendelijk maken

goed ontbijt. mooie ligging, loop afstand centrum. eigen parkeer terrein

schone kamer, lekker bed maar verder niet geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

niet een heel uitgebreid ontbijtbuffet, 2,50 voor een kopje decafe ( korreltjes oploskoffie), ik had een halve varkenshaas ( het dunne staartje) die helemaal gaar was en gortdroog maar wel een hele varkenshaas betaald 21,50 euro!!via booking.com geboekt en in de veronderstelling inclusief ontbijt, bij aankomst in het hotel nog even 80 euro bij moeten betalen omdat de boeking zonder ontbijt bleek. en nog eventjes 24 euro extra betalen om de auto s"nachts bij het hotel te parkeren.de 20 euro die erbij kwam voor toeristenbelasting stond overigens wel op de website, na ieder drankje hebben we direct contant betaald, bij uitchecken bleken er nog 4 drankjes niet te zijn betaald??? toen ik zei dat we alles direct contant hebben betaald na iedere consumptie , ( wat werd bevestigd door meneer ) moest ik toch maar even mijn man vragen om terug te komen, toen die eveneens vertelde alles direct contant te hebben voldaan werd dit wederom bevestigd en mochten we vertrekken en zou het intern opgelost worden????? je moet kennelijk van het mannelijk geslacht zijn om geloofd te worden

dat de ramen open konden

Het was een heel gezellig weekend daar in Valkenburg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dat je moest betalen om je auto bij het hotel neer te zetten

De kamer was prima. Groot genoeg en met bad. Ontbijt was goed was voldoende aanwezig. Personeel was heel vriendelijk. Is 5 minuten lopen van het centrum, dus is te doen.

Top hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Vreemd dat er geen apparte knop was voor de badkamer, en als je een nachtlampje aan wilde doen gingen alle lichten aan

Vriendelijl personeel, mooie kamer echt top!

Dikke 7+
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

We kregen geen begane grond kamer. We hebben 2 redelijk drukke boys van 4 en 2 die nogal luidruchtig konden zijn wat rekening houden met andere hotelgasten voor ons lastig maakte. Bij een begane grond kamer zou dat wat makkelijker zijn geweest voor ons. 2 deurklinken zaten los van badkamer en van kast. En de kamerdeur kon niet op slot van binnenzijde, onze kinderen konden zo ongemerkt zelfstandig wegglippen. En ondanks dat het niet inbegrepen was misten we een minibar. Parkeren voor gasten zou kostenloos moeten zijn.

Ontbijt was prima in orde. Dikke 9 voor de koffie!

Prima hotel voor een weekendje Valkenburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel is top, enige min punt is het parkeerbeleid. Wij waren met 4 motoren. Die hebben we alle vier op 1 plek geplaatst maar moesten toch voor 4 voertuigen betalen. Uiteindelijk door de manager netjes op gelost, maar beleid is wel een beetje vreemd.

Perfecte locatie, schone nette kamers ,

De kamers zijn een stuk kleiner dan wat er op de foto te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn een stuk kleiner dan wat er op de foto te zien is. Ook stonden er op de fotos van een 2pers kamer dat er een grote badkamer met bad was. Integendeel...de badkamer was extreem klein en geen bad te bekennen. Ook staat er dat er roomservice is..wanneer je vraagt of er savonds wat bitterganituur naar de kamer kan worden gebracht is dit niet mogelijk.

Wel hebben een erge leuke 4 dagen in Valkenburg gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De handdoeken waren toch vervangen ondanks dat ze netjes ophingen. En de kamer wastafel tijdens ons verblijf niet schoon gemaakt. En de kamers waren nogal gehorig.

Ontbijt was ruim voldoende. Kamers waren niet groot maar ruim genoeg.

Atlas hotel Valkenburg
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijten was beperkt, klein buffet en veel te krap geplaatst. Kan efficiënter worden geplaatst in de ruimte.

liggen tov van het centrum Valkenburg. Prima kamer, goede badkamer en zover gezien alles prima qua hygiëne.

Erg prettig. En zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Schoonmaken kamer was één maal onvoldoende gebeurd. Na een opmerking daarover werd het meteen hersteld.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Vooral locatie erg goed.

Zeer propere kamer, fantastisch goede bedden.
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Ontbijtzaal was nogal hectisch, amper een koffiemachine voor al het aanwezige publiek. Aanvullen duurde ook wat lang.

Zeer propere kamer, fantastisch goede bedden. Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed.

Perfect! Komen zeker terug!!

Wij hebben geen minpunten

Alles is zeer naar wens geweest. Goede kamer, schoon. Fijn ontbijt. Dichtbij station en centrum. Vriendelijk personeel. Een 10

Op en top klasse.

Zou het niet weten.

De hoffelijkheid van het personeel is minstens 4 sterren waard, klachten en/of reparaties worden terstond in behandeling genomen. Er is een super beveiligde schuur voor fietsen zonder inkijk. Tijdens mijn verblijf stond er voor een kapitaal aan racefietsen. Na het uitschecken heb ik mijn bagage mogen achterlaten in een eveneens goed beveiligde bagageruimte, zodat ik nog een middag kon touren op mijn racefiets. Kortom, ik heb voor 100% kunnen genieten van mijn deelname aan de wandel4daagse.

Geen verkeer te horen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Alle verlichtingen zijn aan elkaar gekoppeld. Geen zomer deken. Veel gehorig bij naastburen en ook in de gang wanneer er gelopen wordt.. Verder alles👍

Geen verkeer te horen.. En de ligging🤗

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bedden werden tussen de nachten door niet schoongemaakt, alleen rechtgetrokken. Met dit warme weer zijn nieuwe lakens wel fijn.

Ruime schone kamer (met bad), super fijne bedden en een geweldige locatie. Vriendelijk personeel. De vrouw van de housekeeping was super lief en vond het geen probleem nog even een keer te stofzuigen nadat ik de makeupdoos van mijn vriendin had laten vallen.

Top locatie en verblijf
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Parkeren voor 6,- per dag is prijzig. Maar verder prima hotel met een lekker ontbijt. Een verbeterpunt is airco, kluisjes en koelkast op de kamers. Dit miste we tijdens ons verblijf en vanwege de hittegolf zomer 2018

We hebben 1 kamer voor 4 personen kunnen boeken. Dit is bijna nergens. Onze dochtertjes hadden nog nooit in een hotel geslapen en hebben hierdoor enorm genoten van verblijf en uitgebreid ontbijtbuffet.

Centraal in Valkenburg. Netjes en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer kleiner dan op de foto. Helaas geen airco of ventilator.

Heerlijk ontbijt. Lekker terras voor het hotel. 200 meter lopen naar centrum. Voldoende parkeerplek, 6 euro per dag. Vriendelijk ontvangst.

De bedden zijn goed.
    • Comfort Driepersoonskamer

Jammer dat er geen koelkastje was en dat er geen waterkoker op de kamer, zodat er een kopje thee of koffie gemaakt kon worden.

De bedden zijn goed. Airco was niet nodig bij ons, de kamer was koel.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer langs de rijbaan. Het was erg heet. Met de ramen open was het verkeer erg hinderlijk. Airco had wel mooi geweest.

Mooie kamer en het ontbijt was prima

Leuk hotel ook met kinderen.
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Badkamer stonk een beetje. Slagboom parkeerplaats, moet goed opletten dat sensor nummerplaat kan lezen anders gaat ie niet open.

Ligging direct bij het centrum. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Grote parkeerplaats. Kindvriendelijk

Prima hotel voor een nacht
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Erg warm, geen airconditioning of lucht regulatie systeem. Ontbijt was redelijk uitgebreid miste alleen de verse jus d’ orange en vers fruit :(

Het authentieke van het pand. Eigen parkeerplaats. Stukje service en zeer vriendelijk personeel! Ideaal voor 1 nachtje slapen.

Hele fijne locatie, dichtbij het centrum waardoor alles op...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Airco zou prettig zijn met 32graden, verder kunnen de douchewanden wel n vernieuwing gebruiken.

Hele fijne locatie, dichtbij het centrum waardoor alles op loopafstand was. Parkeerterrein met voldoende ruimte, wel tegen een kleine betaling. Maar dat was voor ons geen probleem. Tweepersoonskamer met douche, heerlijke bedden met voldoende ruimte, badkamer wat klein maar prima. Personeel erg vriendelijk!

Praktisch maar niet echt voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Vierpersoonskamer met Badkamer

Geen airco op de kamer (terwijl het bloedje heet was) en met de raam open slapen was niet echt een optie vanwege de ligging aan een redelijk drukke straat. Daarnaast voelde het sowieso niet veilig om met open raam te slapen of de ramen open te laten, omdat kwaadwillenden eventueel dan vrij eenvoudig via het plattedak van het terras aan de voorzijde binnen zouden kunnen glippen. Maar wat ons het meest is tegengevallen is de niet getoonde klantvriendelijkheid nadat wij direct na het boeken te kennen hebben gegeven dat we via onze laptop niet de mogelijkheid hadden om het ontbijt bij te boeken (wat wel op onze mobiele telefoon zichtbaar was) voor een bedrag van ca. 4 euro p.p. Hierop is nog wel de vraag terug gekomen met hoeveel personen wij zouden komen, maar daar bleef het vervolgens bij, waarna wij in de veronderstelling waren dat dit alsnog geregeld zou worden. Toen we echter bij de lokatie aangekomen waren en hier naar vroegen, kregen we vrij snel te horen dat dit nu niet meer geregeld kon worden en we nog wel konden ontbijten voor 10 euro p.p. In onze optiek (beiden komend uit de dienstverlening) niet echt een staaltje van 'meedenken met de klant', zonder dat het ons hier overigens om het geld gaat.

Nette kamer met nette badkamer op een centrale lokatie.

Goede parkeergelegenheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Erg gehorig. Deuren klemmen een beetje. Daardoor worden deze hard dicht getrokken. Het hele hotel kan hiervan genieten. Als een paar gasten zich dan ‘s nachts misdragen, heb je een slechte nachtrust

Goede parkeergelegenheid. Goede locatie.

Was nu behoefte voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Moest bij in checken € 40 bijbetalen om gebruik te kunnen maken van het ontbijt. Dit stond bij de aanbieding niet vermeld en kon het ook niet online bijboeken. Vindt dit een hele slechte zaak.

Naar behoefte was het voldoende

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het is wel erg gehorig, er kwamen midden in de nacht mensen terug en dat heeft ons best lang wakker gehouden.

Wat een prachtig hotel. We hebben het geweldig gehad. We zijn blij dat we dit hotel hadden uitgekozen. Lekker centraal gelegen, vriendelijke mensen en een goed ontbijt. De volgende keer komen we met onze kinderen.

Heerlijk even een nachtje weg in een leuk stadje!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Fijn en prima hotel, dichtbij oude gedeelte van Valkenburg. Ontbijt goed geregeld en voldoende keuze. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Alles netjes schoon en personeel heel vriendelijk.

Redelijk ontbijt op lekker terras
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Erg warme kamer vol in de zon en zonder airco. Open raam gaf weinig verkoeling en wel veel herrie van de straat. Weinig geslapen dus

Redelijk ontbijt op lekker terras

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

jammer dat er geen stopcontact was in de badkamer en het vloertje was wat glad , is al doorgegeven aan de receptie

het ontbijt was goed de bedden waren ook goed en de kamer en badkamer waren schoon en netjes

Klant vriendelijke. En kort bij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bij ontvangst even een bakkie koffie en vragen goeie reis gehad. En is het restaurant nog niet open dan even een bon voor een bakkie .

Lekker terrasje op te zitten

Prima hotel om te overnachten en te ontbijten. Maar ga dineren in het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ontbijtruimte en de receptie en de bar zijn niet sfeervol. Het restaurantgedeelte beschikt maar over een paar tafels. Er is wel een ruim terras aan de voorzijde. De bar is voor 1.00u dicht. Dus geen drankje meer voor het slapengaan.

Onze kamer was ruim, stijlvol en sfeervol. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel op de begane grond. Heel rustig t.ov. de straatkant. Je kunt zien dat het hotel recentelijk is gerenoveerd. Alles ziet er nieuw uit. Het ontbijt is prima. Je loopt binnen 10 minuten naar het centrum. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schitterende accommodatie, Binnen zeer modern, kamer klein...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen min punten, eerder een aanbeveling. Een hangkasten en wat haakjes in de badkamer zou wel makkelijk zijn. Restaurant en Bar doen wat kil aan. Wat grote planten en/of wat grote accessoires zouden hier goed tot hun recht komen.

Schitterende accommodatie, Binnen zeer modern, kamer klein maar uitstekend. Bedden erg goed. Ligging perfect !!! (5m van centrum) Personeel erg vriendelijk. Ontbijt geen hoogstandje maar wel goed. Ruim eigen parkeerterrein. (Wel opletten met de bomen ivm vogelpoep)

Na twee keer te hebben gelogeerd in dit hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De badkamer is wat gedateerd, het douchescherm werkt niet meer naar behoren.

Ontbijt is heerlijk, personeel is super vriendelijk! En de locatie perfect!

Goed hotel
    • Comfort Driepersoonskamer

Het personeel heel aardig, ontbijt was heerlijk. Heel fijn dat er een depot is voor je wielrenfiets. Kamer waren netjes en bed en handdoeken worden tijdens het verschoond. Prima tijd hier gehad!

Aangenaam verblijf en zou weer boeken volgende keer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bad was niet echt schoon maar na een doek en veel water was dat weer goed. bij het boeken zou incl of excl ontbijt duidelijker kunnen.

bedden waren goed,hotel is rustig en niet te ver van centrum en eetgelegenheden. De parkeergelegenheid was ook prima en zou wat mij betreft gratis kunnen maar voor die zes euro was ook ok

best aardig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de kamer, 1 burostoel waarop haast niet te zitten was! geen 2 stoelen! badkamer netjes maar je kon niks neerzetten.

ontbijt was goed er werd nog gevraagd of er nog wat nodig was! de kamer was schoon en een prima boxspring bed.

leuk hotel maar prijs kwaliteit verhouding was niet in balans

alles was gedateerd

ontbijt was goed, maar niet veel extra`s, hotel is gedateerd en voldeed niet geheel aan de verwachtingen. voor deze prijs kan je beter hotels boeken. misschien iets minder dicht bij het centrum.

was geweldig
    • Comfort Driepersoonskamer

Het hotel is zichtbaar verbetert heel netjes en schoon geweldig hel goeie bedden kan er goed parkeren heel goed ontbijt genoeg keuze voor ieder wat wils en de bar is lekker lang open heel erg genoten gaan zeker terug

lekker genoten van ons verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

geen afbreuk van het ontbijt maar miste gebakken spek misschien kan de mogelijkzijn om op aan vraag gebakken spek te verkrijgen is

De vriendelijkheid van personeel en ontbijt en eigen parking en je ben direct in centrum

Net hotel met goed ontbijt en prima bar.
    • Comfort Driepersoonskamer

3x het autotarief rekenen (18 euro) voor het parkeren van 3 motoren voor een nachtje, terwijl deze buiten de parkeervakken in een hoek staan is wel een beetje jammer.

Net hotel met goed ontbijt en prima bar.

Top hotel!

Ik miste een deur in de douche waardoor er een waterballet ontstond na het douchen. Smorgens is het heel licht omdat de gordijnen niet de muur afsluiten.

Het was schoon en het bed liep lekker. Erg vriendelijk personeel! De ligging is ook super. 5min lopen van de drukke binnen stad

Bed was mooi opgemaakt en lagen lekker alleen werd ik...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Vond het ontbijt tegen vallen voor wat je er voor moet betalen Weinig keuze,fruit was oud appels waren zacht en manderijnen smaakte vies De schuifdeur van het bad was erg wankel had gevoel toen ik het open wou doen om te douchen dat het zo uit elkaar kon vallen Qua hygiëne We hadden een paar spinnenwebben in de hoeken van het plafon waar ook een of andere vlieg/steekvlieg was die heb ik met een schoen geraakt en is achter het nachtkastje gevallen Zie ook liever laminaat in een hotelkamer ipv vloerbedekking vind ik zelf persoonlijk hygiënische

Bed was mooi opgemaakt en lagen lekker alleen werd ik sMorgens wakker naast mijn man en waren de matrassen uitelkaar geschoven

de vriendelijkheid van mariska en hoe goed zij een oplossing...
    • Comfort Driepersoonskamer

bij het ontbijt stond een man..denk de maneger. die heel vervelend deed tegen een personeelslid..zij rende de benen onder haar lijf want het wad erg druk op dat moment..maar in de ogen van die man deed ze het niet goed...tip..spreek die persoon aan in een aparte ruimte en niet waar alle gasten bij zijn en zelf de handen uit de mouw steken kan geen kwaad

de vriendelijkheid van mariska en hoe goed zij een oplossing zocht voor een fout die ik zelf had gemaakt

Gordijn op slaapkamer kan niet dicht wat merkwaardig is want...

Gordijn op slaapkamer kan niet dicht wat merkwaardig is want daarom werden we om 05.30 wakker door de zon die opkwam en de hele kamer direct verlicht..