Beoordelingen over Auberge De Moerse Hoeve 3-sterren

Heibloemstraat 12, 5176 NM De Moer, Nederland

#1 van de 1 hotels in De Moer

Ontbijt nvt,

Om 17.45 driegangenmenu besteld en vermeld dat we om 19.15 weg wilden. Keurig gewacht steeds tot we echt waren uitgegeten en dan pas de volgende gang opgeroepen. Maar dat duurde daarna twee keer minstens een kwartier. Bij oproepen volgende gang meer rekening houden met gewenste eindtijd. Bedden zodanig dat je er bijna afviel en alleen te warm dekbed

Ontbijt nvt,

De badkamer was mooi, modern en functioneel.

Ik heb de hygiëne slecht gescoord omdat het prullenbakje in de badkamer en het afvalbakje van het koffieapparaat nog volzaten. Dat maakte dat ik me even afvroeg hoeveel zorg er gaat naar het schoonmaken van de kamers en dat vond ik geen prettige gedachte. De bar ging om 22.00 dicht. Drie andere gasten wilden nog even door en gingen twee kamers verderop buiten zitten (begane grond) en maakten behoorlijk lawaai. Na vragen hielden ze er rekening mee, maar ik zou t beter hebben gevonden als de bar langer open was. Dan had ik er geen last van gehad. Mooie auberge, wel jammer van de drukke weg erlangs.

De badkamer was mooi, modern en functioneel. Er was zelf een ingebouwde radio :). Het bed was ook prima. Bij t ontbijt vroeg de kok of hij een eitje voor ons kon maken en verzorgde een lekker ommeletje!

Mooie locatie, vriendelijk personeel.

Water in douche liep te langzaam weg, daardoor werd de badkamer erg nat.

Heel gastvrij, vriendelijk personeel, schone kamer. Op het laatste moment nog gebeld of er een extra bed op de kamer kon. Dit was geen probleem, werden geen extra kosten voor berekend. Ontbijt was prima, ook hier geen kosten gerekend voor de kinderen. Wat een service!

Ontbijt was erg magertjes toen we om half 10 kwamen. Geen lekker eitje meer en beleg was bijna op en ook geen voorraad meer.

Mooie omgeving en prima kamer

de tafel in de kamer klein en de nespresso gaf veel herrie op tafel waardoor de buren het als lastig kunnen ervaren . Staande schemerlamp niet functioneel voor zo'n kleine ruimte. Tip : plaats spots aan de muur , scheelt ruimte en meer plaats voor de koffer zou prettig zijn. Geen prullenbak in de kamer, geeft troep op de kamer. Badjassen vond ik een overbodige luxe. die ruimte kan de gast beter benutten voor zijn spullen.

de bedden waren goed. Locatie mooi. Maar het personeel was zeer dienstbaar.

super goed hopel, vriendelijk personeel en goed eten!

De verlichting in de badkamer.. Het was een beetje donker. Op de kamer was het een beetje warm en er kon geen raam open en we hebben ook geen airco kunnen vinden.

De locatie en het eten is super goed. Je kan ook lekker op het terras een drankje doen

Rustig maar zeer goed gelegen.

Informatie over de omgeving genoeg maar geen informatie over het hotel zelf.

De kamer is niet groot maar groot genoeg voor 2. Er is televisie beschikbaar met verschillende posten.

Gezellig knus hotel

Leuk knus hotel met mooie ruime kamers. Eten in het restaurant was erg goed en de bediening heel vriendelijk. Ontbijt was heel compleet. Kregen een glaasje champagne bij het ontbijt omdat het 1 januari was. Lekkere broodjes en verschillende soorten ei werd ter plekke voor je bereidt. Al met al een aanrader.

Prima overnachting na goed verzorgd feest. Aanrader!

Geen minpunten!

Uitstekend gastvrij personeel, zowel bij feest als hotel. Mooie ruime kamer, prachtige douche. Nespresso op kamers. Overvloedig ontbijt (10 EUR pp). Kamers direct aan parkeerplaatsen met eigen deur naar buiten, geen gesjouw.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

vriendelijk personeel.

vriendelijk personeel. kamers basic maar prima, goede bedden, parkeerplek modderig, hotel gedeelte ietwat saai. restaurant heeft goede keuken, ontbijt prima.

Dit kan zoveel beter

Het hotel zat ten tijde van ons verblijf in een renovatie. Onze kamer was gedeeltelijk gerenoveerd. De badkamer was nieuw maar de verlichting in de badkamer was bijvoorbeeld nog niet aangesloten. De receptieruimte was leeg en onbemand en we moesten zelf op zoek naar een medewerker (in de keuken) die ons kon inchecken. Het leek ook alsof we erg ongelegen kwamen. Op zich is dit allemaal natuurlijk niet zo heel erg maar als een hotel door een renovatie even niet de service kan geven zoals normaal, dan verwacht ik dat er ook iets aan de prijs gedaan wordt. En dit was niet het geval. We betaalden de volle pond voor minder service en minder comfort.

Wat ons het meest beviel was de ligging van het hotel ten opzichte van een afspraak die wij in de buurt hadden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Fantastisch! Zeer goede locatie om Loon op Zand te verkennen en Tilburg!

Een dicussie over de betaling die reeds gebeurd was maar de auberge zelf had dit geld niet gekregen via booking.com. De regeling met 'booking' gebeurt achteraf.

Ontbijt ruim voldoende en lekker!!! Fruitsap was niet vers geperst. Kamers zijn sober maar zg!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ontbijt was matig, wel yoghurt maar geen muesli, wel een...
    • Kamer met 2 Aparte Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ontbijt was matig, wel yoghurt maar geen muesli, wel een eitje maar geen verse jus d' orange. Het bed was prima, maar de kamer erg warm en alleen via een tochtstrip te ventileren.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

6,0
    Niet meer terug keren. Alleen bij exc. Overige gasten die ik sprak ook die mening. (4stuks)

Bediening te weinig bij het diner. Tussen voor- en hoofdgerecht. 45 min. Brood was slecht stond schimmel op en was uitgedroogd. Beleg was minimaal werd ook niet aangevuld. Alleen bij dringend verzoek.

Toen we het hotel verlieten.

Voor 1 nachtje wel te doen.

Het eten vond ik te exclusief. Wij waren met onze kinderen en er was geen simpel gerecht voor ze. Matrassen waren slecht voor je rug. Deze zakte helemaal door. Was vrij stoffig. Speciaal mindervalide kamer geboekt, maar de rolstoel was bijna te groot... dus vind ik niet echt voor mindervalide.

Ontbijt was prima. Fijn dat alle kamers op de begane vloer zijn. Huisdieren zijn welkom..

Wij wilde s'morgens douchen maar de douxhe werd niet...

Wij wilde s'morgens douchen maar de douxhe werd niet kouder dan 60graden. Dus veel te heet we hebgen toen ons met een washandje bij de wastafels gewassen. En de bedden bleven maar uit elkaar schuiven reuze irritant! Toen we het s'morgens vertelse werd er helemaal niks meegedaan! En dat valt dan toch wel tegen! Dus.....niet zo'n fijne ervaring!

Rustig, redelijk comfortabel en schoon, een aanrader!

De verlichting in de badkamer.

We hadden een rustig gelegen kamer en alles zag er netjes uit. Ook positief is dat je de kamer via een tuindeur naar het parkeerterrein makkelijk in en uit kunt. Je hoeft dus niet perse door het gebouw.

Prima accommodatie voor een (kort) verblijf.

Ketting aan de binnenzijde van de buitendeur in de kamer, zodat deze 's nachts veilig op een kier kan worden gezet.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken.

Genoten van een kleinschalig verzorgde hoeve.

We hadden geboekt via booking.com, maar daar aangekomen stonden we niet geboekt. Gelukkig hadden ze nog net een kamer vrij!

We hebben enorm genoten van het eten. vriendelijk personeel, lekker verzorgde schotels! Het terras was super met veel variatie in eten en drinken!

Ondanks het duure slechte ontbijt...het was gelukkig droog

Ontbijt was slecht voor de prijs. jam op na 2 dagen we waren er 8 dagen..2 dagen sinaasappel sap daarna niks meer..koffie was niet te drinken apparaat zat vol met kalk..we kregen de eerste dag een vers gebakken brood daarna elke dag wit of bruin casino brood was oud.......de fohn deed het niet 3x gemeld zeiden ze op de laatste dag sorry de klusjesman had er niet zoveel zin in deze week!!!douche was of te heet of koud..ja ze zijn al weken bezig maar het lukt niet...heel jammer dit !!!

Lunch en Diner waren goed en niet duur..

Prima naar de zin gehad

Ontbijt kan wat uitgebreider. Bruinbrood te kort. Aanvullen duurde te lang. Tip: regelmatig controleren of er van alles nog voldoende aanwezig is.

Kamer comfortable en ruim

Goed voor zeer kort verblijf bv om naar Efteling te gaan. Andere kant ligt alleen maar industrie.

Het ontbijt was goed doch de eerste dag was het ontbijt reeds half uur voor tijd afgeruimd! Kamers werden vermoedelijk wel gestofzuigd doch verder niets. Bedden werden niet opgemaakt. Men spreekt van eigen terras aan de kamer? Niet gezien Slechts 1 stoel om op te zitten. Koelkast lag vooraf niet aan. Er stonden twee flesjes water maar die waren lauw. Om de kamer te verluchten moet je de buitendeur open stellen. Kan je toch moeilijk doen 's nachts dan kan iedereen de kamer van buitenzijde binnen. Er is geen raam om open te zetten Een oude kamer en meubilair met wel een moderne badkamer.

Je wagen kan staan voor de buitendeur van de kamer. Zo kan je heel gemakkelijk je gerief lossen en op de kamer zetten. Warme eten : je kan bij de hoofdgerechten steeds halve porties bestellen! Zeer positief. Ligt op fietsafstand van Efteling.

Het ontbijt was perfect.

Er was blijkbaar een feestje . Tot 1.00 uur geluidsoverlast gehad. Ik miste een prullenbak in de kamer. Ook geen waterkoker om thee te zetten. Het was in de badkamer en slaapkamer stoffig.

Het ontbijt was perfect. Gastvrij.

Prima locatie, zeker een aanrader

De deur van de kamer kan alleen open en dicht, Als er een klem geplaatst wordt op de deur kan die ook op een kiertje. En als jullie het perfect willen hebben een plankje om de toilettas op te leggen bij de wastafel. Verder was het heel verzorgd.

Heerlijk gegeten in het restaurant, erg verzorgd. Personeel was supervriendelijk. Ontbijt ook goed en uitgebreid werd zelf een spiegelei ter plekke voor mij gebakken. Zeker voor herhaling vatbaar

Super vriendelijk personeel.

Dat er geen douchewand aanwezig was. Nu werd heelde douche nat. Ini mini minpuntje

Super vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Vooral de zelfgemaakte tonijnsalade. Zelfs ons hondje werd verwend door het personeel

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

We komen zeker terug en vinde. Dit een aanrader.

Nogal kleine kamer.

Het ontbijt en avondeten was werkelijk uitstekend. Goede kwaliteit, lekker en genoeg. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Onze hond was ook meer dan welkom.

was lekker ontspannen hoor

vond de kamer klein zeker met de rolstoel was het erg passen en meten en ook de bereikbaarheid in het gebouw dus vooral deuren aan de smalle kant

het ontbijt en het diner was echt goed heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima, alleen taxi vanaf tilburg redelijk prijzig, maar daar kan auberge niets aan doen

Personeel lastig te vinden bij in- en uitchecken. Maar is ook goed gekomen

Kamer was ruim, badkamer prima, en voor rokers eigen deur, fijn om gewoon naar buiten te kunnen lopen

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goed overnachtingshotel

Een beetje afstoffen had links en rechts wel gemogen. Veel stof in de speelruimte en ook op de kamer.

Wij zijn er met de kerst geweest en hebben er gegeten en geslapen. Eten was uitstekend. Voor de kinderen was er een speelruimte dus ook die hebben zich prima vermaakt. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Zie geen rede om nog eens terug te gaan.

De kamers zeker geen aanbeveling Denk aan vloerbedekking, water wat afloopt vanuit de badkamer naar de slaapkamer lakens niet echt schoon, maar door het presentje en het geweldige personeel zie je dingen door de vingers. Ook het ontbijt karig niet zoals wij gewent zijn vanuit andere hotels.

Het personeel en het eten geweldig.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Niet bijzonder, wel handig met hond.

Er kon 's nachts geen raam open (ventilator de hele nacht aan was niet prettig). Badkamer was wel heel warm. Geen informatie op schrift of mondeling over hotel, tijden ontbijt enz... Vrouwelijk personeel niet echt klantgericht.

Er was een ventilator aanwezig om de kamer te koelen. Prima badkamer. Handige kamer met de hond, deur direct naar buiten. Er werd goed voor de hond gezorgd op het terras :)

Goed heel mooi wandelgebied vlak achter het hotel

Drukke weg voor de deur

Het eten

Prachtige omgeving goede fietsroutes

Het ontbijt ,avondmaal in halve porties vrij duur voor wat je krijgt De ligging naast een veebedrijf

De fietsroute in de omgeving

Kleine kamers

Klantvriendelijk

Langs een straat

Klantvriendelijk

De rust

nergens de code van Wifi gevonden ( ook niet naar gevraagd...

nergens de code van Wifi gevonden ( ook niet naar gevraagd omdat het minder belangrijk was )

Relax

Geen aangepaste kamer voor mindervaliden

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Voor een kort verblijf is het een prima hotel.

Het ontbijt. Was erg simpel en werd niet meer bijgevuld.

Het diner 's avond was prima. Heerlijk gegeten.

De lokatie is prima.

Het bed is enorm zacht .. slaapt daardoor niet lekker. Er kon helaas geen geen raam open het was erg benauwd!

De lokatie is prima..

Zeer goed

Komfortabele nette kamer en restaurant

Ging net

De wachttijd voor bestellingen

De kamer

De locatie dichtbij de efteling.

Ik vind prijs - kwaliteit niet ok.

De locatie dichtbij de efteling. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid tot glutenvrij brood.

Het bed was prima en in het restaurant serveren ze halve...

De regen maar daar kon de accommodatie niets aan doen

Het bed was prima en in het restaurant serveren ze halve porties, prima

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Leuke dagen, voor herhaling vatbaar

Douchewater liep niet goed weg

restauant: diner, ontbijt en borrelhapjes erg goed. Diner wel prijzig

Top, heerlijk geslapen en van de omgeving genoten.

Het ontbijt mag iets "gezonder"

Fijne kamer , voldoende faciliteiten.

Ook heerlijk van t diner genoten👍

Ook heerlijk van t diner genoten👍

Prima verblijf! Prijs kwaliteit is ok

Had iets schoner gemogen. Kamer had eigen buitendeur, maar helaas geen nat voor de vieze schoenen

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

vriendelijk, oplossingsgericht en heerlijke bedden

personeel maakte ontbijt voor ons klaar in de avond vanwege heel vroeg opstaan. top geregeld

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Uitstekend!

Ontbijt was goed, maar diner was uitstekend. Kamer modern, prettig met goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

dik in orde, met een goed restaurant.Lekker eten en zeer vriendelijk en gedienstig personeel.

Alles was dik ok !!

value for money met brabantse gemoedelijkheid

het ontbijt mag iets meer fantasie ingelegd worden

gemakkelijke toegang tot de kamers via terrasdeur

Rustige kamer, heerlijk geslapen

Prima kamer, heerlijk bed, schoon en fijne badkamer.

Heerlijk relaxed, rechtstreekse toegang van buitenaf tot kamer.

Heel vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt.

Tevreden.

Lastig bereikbaar met OV.

Diner prima. Personeel prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima verblijf, super ontbijt!

De badkamer kon iets schooner, de wc bril zat los.

Het ontbijt was echt super!

Alleen overnachting

Kan niks verzinnen

Vriendelijke personeel

Gezellig en een mooie plek!

Parkeren van bezoekers feestje direct voor je slaapkamer deur.

Eten in restaurant fantastisch, heel vriendelijk personeel!

Ik verbleef hier vanwege een feest op dezelfde locatie.

Comfortabele en ruime kamer, goed bed. Fijne douche.

verder het verblijf was prima

het beddegoed was smerig en stuk dat oogde niet zo netjes

ontbijt was prima en kamer ook en lokatie heel mooi en rustig

goede locatie om met de fiets de omgeving te verkennen.

te betalen ontbijt(10 eur p/p) mocht iets meer zijn.

Was mooi

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Terras

Terras

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Tevreden maar nog wel wat doen aan gastvrijheid

niet echt een gevoel van een warm welkom

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Matig.

Verlichting in de badkamer erg donker. Geen fijne kussens.

Matig. Geen fijne bedden!

voor herhaling vatbaar

het onbijt +dinner

Ontbijt, douche en de bedden waren goed!

Ontbijt, douche en de bedden waren goed!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Voor één nacht een prima locatie

de afgebakken broodjes waren erg droog

Het ontbijt was erg sober

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prettig en gemoedelijk

??

Kamers schoon en de nodige faciliteiten. Ontbijt was prima. Meer als voldoende

De badkamer

De badkamer

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Het boeken via internet goed geregeld en verblijf ook goed.

Het ochtendontbijt , Droge witte boterham Uitgedroogd plakje kaas Half stukje ham

Ontvangst en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Voor ervaring zeker vatbaar

Verrassende goed diner, je kon onmiddellijk buiten, zonder door een gang te moeten lopen, handig met een klein hondje.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Moerse Hoeve was dicht om in te checken voor de gegeven...

Moerse Hoeve was dicht om in te checken voor de gegeven inchecktijd

• Beoordeeld op: 5 november 2016

landelijke rust

wat duistere kamer

ligging goed in een groene omgeving.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Auberge De Moerse Hoeve