Beoordelingen over Parkhotel Auberge Vincent 3-sterren

Park 69, 5671 GC Nuenen, Nederland

#7 van de 8 hotels in Nuenen

Lokatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt,...

Kamer is functioneel en comfortabel maar kan een opfrissertje gebruiken. In 2018 hoort er een stopcontact naast het bed

Lokatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, tv en wifi goed in orde

Heerlijk onthaasten.

geen opmerkingen, hiervoor was mijn verblijf te kort.

Leuke ligging van het hotel. Heel centraal mooi uitzicht. Je had een ruim ontbijt. Vriendelijk personeel.

de lokatie

in restaurant was bruiloft, dat had ik graag willen weten, VOORDAT ik kamer besprak in kamer was vloerbedekking met vlekken. en bedlinnen zag er niet schoon oud.

de lokatie

Goed, maar kan op paar punten verbeterd worden, is ons al verteld dat er een lift komt.

Geen lift, de koffer vier trappen op en af dragen was voor ons bezwaarlijk. ook kan de airco niet uitgezet worden en blijft zoemen. In het restaurant geen prettige muziek, en staat ook nog te hard.

Eten en bedden prima.

voor 1 nacht prima

he geluid van de airco heel de nacht. er was geen lift, mijn moeder van 82 jaar heeft moeite met trap lopen de fietsen moeten buiten blijven staan

de ligging personeel was vriendelijk

zeer aangenaam verblijf gehad.

als ik dan toch moet muggenziften : de koffie mocht wat sterker.

uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, lekker gegeten 's avonds. En La Trappe is de beste nederlandse trappist.

*De kamer.
    • Grote Suite

de communicatie w.b. het boeken van het ontbijt: het bleek dat dit niet duidelijk doorgegeven was.

*De kamer. *Het gratis kunnen parkeren naast het hotel.

Prima verblijf in Nuenen

Ontbijt was wat magertjes, kan ook liggen aan het feit dat er weinig gasten waren maar er was te weinig aanbod voor ons

De goede en stille airco op de kamer, vriendelijk personeel en snelheid in en uitchecken

De vriendelijkheid van de receptioniste bij aankomst.

Het ontbijt viel tegen. Wij waren om half 10 aan Het ontbijt en er werd al niks meer bijgevuld. Je kon er wel om vragen. Wij vroegen om harde broodjes en toen werd er gevraagd hoeveel moet ik er nog afbakken dan?? Terwijl het ontbijt nog een uur was. Het was tot half 11 en om kwart over 10 was alles al bijna opgeruimd. En het viel ons tegen dat de airco's niet op alle kamers werkten ( we hadden 4 kamers met de famile en op 2 werkte de airco wel en op 2 niet) toch jammer met deze warme zomer.

De vriendelijkheid van de receptioniste bij aankomst. 1 kamer was duurder en dat vond ze niet oke. Dus heeft ze de prijs aangepast. Dat vonden we super netjes. De eerste indruk dus heel goed.

Hotel op mooie locatie maar slechte service.

Terras kon niet gebruikt worden vanwege feest. Ook 's-middags al niet omdat men met voorbereidingen hiervoor bezig was. Diner was ook niet mogelijk vanwege dit feest. Zeer ernstige geluidsoverlast tot 24.00 u. Klacht ingediend om 23.30 , maar totaal geen compensatie of verontschuldiging. We wisten niet bij boeken dat dit feest plaats zou vinden.

Locatie in het centrum. Kamer met inloopdouche.

De luxe kamer. Heerlijk.

Kan niets bedenken.

Ondanks onze late aankomst was het personeel buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig. De airco in de kamer was, gezien de temperatuur, tevoren ingesteld zodat de kamer heerlijk koel was. Prima ontbijt.

Parkhotel viel ons zwaar tegen
    • Suite

* Airco kapot, lekte (al) water, waardoor de vloerbedekking (al) drijfnat was (op plek waar je wel moest lopen, maar daar pas achter komt op sokken/blote voeten en er druppels op je hoofd vallen als je achter bureau zit) * Er was maar één prullenbak (alleen in badkamer) waarvan het deksel kapot was (stond er los achter) * De stoelen waren versleten * Er hingen op verschillende plekken spinraggen aan de muren en er lag een dood insect op het tapijt * Geen kledingkast (haken aan muur) * Geen rekje/kastje om koffer op te leggen * Geen plek in badkamer voor toilettassen (alleen op smalle zijkanten wastafel of op plank boven toilet ter hoogte van 1.60 m) * Smalle bedden (i.i.g. voor een suite) * Zwakke waterdruk en wisselend koud/warm water (nota bene zelfs bij douchen buiten spitsuur: na 10:00 uur) * Weinig stopcontacten. Naast deze basale ergernissen viel de prijs/kwaliteitverhouding ons zwaar tegen (in het licht van 130,= p/n zonder ontbijt). Voor zo'n prijs verwacht je minstens een grotere kamer en badkamer (de naam suite was werkelijk niet op zijn plaats), een bad, regendouche o.i.d. en extra's als badmuts/bodymilk, minibar, caffeïnevrije koffie, notitieblok/pen, waszak/strijkbout. De prijs werd kennelijk opgedreven door een evenement, maar daar moet toch wel een bovengrens aan zitten, want een hoge prijs wekt natuurlijk ook verwachtingen. Wat ten slotte nog het meeste tegenviel was dat de jongen bij de receptie - nadat wij onze onvrede hadden geuit - vroeg of hij mijn handgeschreven lijstje met punten mocht hebben om door te geven aan de manager. Lijstje heb ik niet gegeven, maar wel toestemming voor het maken van een foto. Vervolgens hebben we echter geen woord meer van het Parkhotel gehoord, wat ik niet had verwacht en zelfs tamelijk onbehoorlijk vind.

* We werden voorgegaan naar de kamer * De kamer was erg rustig * Het was een lichte kamer (twee zijden met raam) * Het uitzicht was leuk (op terras en park) * Vlak bij winkelstraat

Uitstekend verblijf, midden in het mooie Nuenen
    • Grote Suite

Badkamer zou sfeervoller gemaakt kunnen worden ; Minibar is transparant: nadeel is geeft licht nachts

Zeer ruime en schone suite met vast , 2- persoonsbed. Verder goed ontbijt ; goed matras

Voldeed niet aan onze verwachtingen
    • Suite

We hadden er meer van verwacht. Vieze vlekken op stoelen in de slaapkamer. Het restaurant niet echt smaakvol aangekleed, ook niet schoon. Stoelen kapot. Het was het allemaal net niet.

Plek midden in het dorp. Mooie omgeving om te fietsen.

Bed was goed en de douche.

Geen stroom langs het bed om je mobiesl op te laden. Geen fatsoenlijk licht om je make up op te doen bij de spiegels zowel in de badkamer als op de kamer. Hotel een beetje een rommeltje overal staat wat in de gang. Terras niet gezellig.

Bed was goed en de douche. Leuke locatie.

Ligging, parkeerplaats nabij, inrichting kamer, aanwezigheid...

Kamer lag aan doorloop. Niet bepaald een hartelijke ontvangst. Luidruchtige housekeeping.

Ligging, parkeerplaats nabij, inrichting kamer, aanwezigheid nachtingang.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt had misschien iets royaler gekund, in die zin dat niet alles tijdig werd aangevuld en je dus moest schrapen.

De ligging van het hotel aan een mooi, rustig parkje en het grote terras.

Fantastisch hotel in het centrum van het mooie Nuenen. Gezellig terras en restaurant. Heerlijk eten, zeer uitgebreid ontbijt. Wij komen hier iedere keer weer terug. En niet te vergeten de zeer vriendelijke en gastvrije Wilma!

Het prachtige weer maakte alles goed en het vriendelijke personeel.

De Hygiene en het hotel is er gedateerd. De foto's op boeking.com geven een andere indruk als de werkelijkheid. Vieze terrastafels, niet fris.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima verblijf voor mens en hond.

Het duurde lang voordat de bediening kwam vragen wat we wilden drinken op het terras.

De mooie ligging van het hotel. Tegenover een mooi parkje.. Goede uitvalsplaats voor fietstochtje in de omgeving. Dat onze hond gewoon overal mocht komen en niet alleen op de kamer hoefde te blijven.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het viel me niet echt tegen, maar ik had gemeld dat de...

Het viel me niet echt tegen, maar ik had gemeld dat de verlichting in de badkamer (boven de spiegel) het niet deed. Het zou hersteld worden terwijl ik uit eten was, en er werd me verteld dat het ok was. Toch werkte het niet. Dit is geen klacht, gewoon een bemerking.

Het ontbijt is goed, de kamer voldoet.

De douchevloer is bij het gebruik spiegel glad en zijn bruikbare lees lampjes, de lampen die daartoe dienen verlichten de gehele kamer. Er is geen lift.

Het ontbijt is goed, de kamer voldoet.

Te prijzig voor wat geboden werd
    • Suite

Erg koude kamer bij aankomst ( verwarming was uit) Geen badjas, hoewel dit bij de prijs inbegrepen was, volgens de website Niet brandschoon ( vlekken in meubilair, spinnenwebben)

Goed ontbijt, maar behoorlijk aan de prijs

aardig en correct

kleine bedjes met midden spleet , vreselijke dekbedden te heet plastic , slechte kussens , en lawaai van naburige kroeg ons dorp als het raam open is . niet echt lekker geslapen . ook te warm in de kamer daardoor.

prima ontbijt vriendelijke bediening en service

Alles was uitstekend, zeer gastvrij en gezellig.
    • Grote Suite

Alleen een gouden tip: Zorg voor een grote spiegel zodat een vrouw zichzelf kan zien als ze gekleed is!! Dat mag niet ontbreken in een bruidsuite!

Alles was uitstekend, zeer gastvrij en gezellig.

Heerlijk ertussen uit.

Booking.com ga ik niet meer gebruiken, onduidelijk/foute informatie, onduidelijke correspondentie en nu een hoop spam.

Heerlijke bedden! Erg vriendelijk personeel! Leuk dorp.

Mooie en nette kamer. Mooie badkamer. Alles simpel maar heel stijlvol! Heel netjes een extra informatie mail gekregen van het hotel zelf over de carnavalsperiode waar we in geboekt hadden. En dat we mochten annuleren als we dit vervelend vonden!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

We hebben een leuk weekend gehad met als thema Vincent van Gogh

Prijzig ontbijt, er was 1 mevrouw aanwezig, verantwoordelijk voor het buffet en de koffie of thee, die doodgemoedereerd haar jas aantrok en buiten een sigaretje ging roken, dat vonden wij heel gek,

redelijke kamer, wel hoofd gestoten aan de schuine wand. Goede douche. Fijne locatie midden in het centrum van Nuenen

prima locatie

werd niet gemeld dat het ontbijt in buffetvorm werd geserveerd. Waren in afwachting van het brood etc. toen bleek dat we het zelf moesten halen, ei was inmiddels afgekoeld. Ontbijt was verder prima.

prima locatie

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Goed genoeg voor iemand op doorreis.

Het kussen was heel dik en hard, maar dit is een kwestie van smaak/persoonlijke voorkeur. Ik had misschien om een andere kunnen vragen maar voor die ene nacht maakte het mij niet veel uit. Ook vond ik het jammer dat er 2 losse eenpersoons bedden stonden, tegen elkaar aangeschoven, in plaats van 1 tweepersoons bed.

De jongen die ons bij ontvangst heeft geholpen was heel vriendelijk en behulpzaam. Hij liep zelfs mee naar onze kamer, en bood aan onze baggage te dragen. De kamer was mooi en zag er schoon uit. Ik was er maar 1 avond en ben vrijwel direct na aankomst gaan slapen, en in de ochtend al weer vroeg weg, dus heb niet heel veel van de kamer en het hotel beleefd.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Als je in Neunen moet zijn: één adres!

De bar had iets later mogen openblijven, want we hadden een héél gezellige babbel met de "bardame". (grapje...)

Perfecte service van het overwegend jonge team, ze verdienen een pluim! Zeer verzorgd ontbijt en met plezier opgediend, dat zorgt voor een prime start van de dag.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen

Om onze kamer nr 4 te bereiken een "kruip door sluip door" route, in de badkamer een paar dingen kapot en lamp in slaapkamer kapot, doorgegeven aan receptie, verwarming slecht te regelen, misten koffie - en thee op de kamer, Of een flesje water bijv. Het ontbijt was, gezien de prijs, aan de karige kant

Aardig personeel, mooie locatie

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed verblijf aan te bevelen.

Alles beviel leuke locatie authentiek plein mooi verbouwd pand. Vriendelijk ontvangst, begeleiding naar de kamer, informatie over de werking van de knoppen. Goed ontbijt. Geen omgevingsgeluiden gedurende de nacht.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

prima prijs/kwaliteit.

ik sliep op kamer 7 en daar was veel geluid te horen van andere gasten die binnenkwamen en deze kamer ligt vlakbij de avonddeur waar gasten dan in - en uitgaan. Verder viel me de schoonmaak een beetje tegen. Ik heb een foto gemaakt en aan de receptie laten zien.

Ontbijt prima, bed heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Wederom voor herhaling vatbaar.

De TV had (net zoals tijdens ons vorige verblijf) maar drie kanalen. Vorige keer werd het bestempeld als een incident, dit was het dus blijkbaar niet. Echter is dit probleem wel direct verholpen door het behulpzame personeel.

De ontvangst was zoals wel vaker gastvrij, het restaurant/de bar zaten gezellig vol en we konden direct naar onze kamers. De bedden waren erg comfortabel & de douche erg ruim. Ook was de omgeving heerlijk rustig.

Persoonlijk vind ik dat ze iemand extra moeten zetten bij het ontbijt, toen wij kwamen ontbijten was al het drinken op, alles was eigenlijk bijna op, moesten toch eventjes wachten. De dame deed haar job super, ze rende heen en weer voor koffie, voor ontbijt aan te vullen maar ik denk dat voor die prijs het ontbijt wel netjes aangevuld mocht zijn

Alles was zeer netjes, heel vriendelijk personeel een echt warm klein hotelletje, zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prettig verblijf. In de buurt kun je gratis parkeren. Vriendelijk personeel.

Voordat je op toilet gaat zitten of gebruik wilt maken van douchecabine, eerst effe de rolgordijnen naar beneden rollen. I.v.m. eventueel inkijk vanuit naast gelegen winkel.

Ik had via Booking.com gereserveerd de type Comfort. Tijdens het inchecken bij de receptie werd mij vertelt dat ik in aanmerking kwam voor een gratis upgrade en kwam ik terecht in de Bruissuite. Een ruime kamer. Zeer ruime badkamer (2 wastafels, hangend toilet, douchecabine en een ruime badkuip). Vanuit de kamer zicht op de lokale kerktoren. Goed 2-persoonsbed. Vloerbedekking aanwezig. Het was in de maand oktober, dus neem badslippers mee i.v.m. koude badkamervloer. 2 badjassen aanwezig. Een kamer waar je prettig in kunt verblijven. Op1e verdieping.

Prima 😃

De ramen mogen van mij meer open kunnen. Ondanks dat de airco op vol vermogen stond, was het warm in de kamer.

Fijne kamer (wel even wat trappen beklimmen met je koffer, want er is geen lift) met koelkast, goede badkamer (#24) en uitmuntend personeel. Ontbijt is oké. Lunch is prima. Na het verblijf bleek dat er een knuffel was blijven liggen. Het personeel heeft het uiteindelijk via de wasserette weer teruggevonden en opgestuurd. Hier heeft veel werk ingezeten! Nog ontzettend bedankt.

Goede basis voor een wandel weekend.

Bij het ontbijt kon het voorkomen dat sommige protesten niet of beperkt beschikbaar waren.

We hadden een lekkere ruime kamer met goede voorzieningen. En het hotel lag lekker centraal.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prima, vriendelijk personeel, restaurants op loopafstand.

De gang op de 2e verdieping is van beide kanten bereikbaar, via tussendeuren naar trap. Heb je een kamer nabij deze deur, dan hoor je wel andere gasten deze deur gebruiken als die dichtklapt. Mooie nette badkamer, echter doucheruimte is niet volledig afgeschermd, dus oppassen dat niet te veel wat op badkamervloer terecht komt. Dan moet je daarna je handdoek als dweil gebruiken.

Op kamer was klein koelkastje aanwezig. Voldoende verlichting aanwezig in kamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Top hotel aan het park in het gezellige centrum.

De ontvangst: duurde lang en de man die ons naar de kamer bracht liep voor ons uit zonder een koffer over te nemen.

Ontbijt was perfect! Vers brood, verse croissants.de kamer was zeer ruim en luxe. Senseo op de kamer was top!!

Kort en dat was maar goed ook. Kamer leek op cel.

Hadden kamer in souterrain. Andere kamers zijn toch echt beter. Trap er naar toe slecht verlicht. Heb oudere mevrouw daar flinke smak zien maken. Ontbijt wel erg duur voor wat het is.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Vriendelijkheid personeel.

Was wat lawaaierig doordat mijn kamer direct bij de nachtingang lag en het trappenhuis.

Vriendelijkheid personeel. Kamer was comfortabel maar een hangkast was handig geweest. Goed ontbijt. 's Avonds lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima hotel maar met beperkte ontbijt service.

Ontbijt periode moet uitgebreid worden naar 10:30 !

Prima kamer voor 1 nacht (we hadden een souterrain kamer), uitstekende bedden, mooie locatie hotel.

Water liep uit de douche, de douchebak staat waarschijnlijk niet waterpas in kamer 24. Voor de rest alles in orde!

De omgeving Vriendelijkheid personeel ...

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Mooi gelegen hotel.

De afzuiging in de badkamer kon veel beter (kamer 14) Je mag de deur van de badkamer niet open laten staan indien je pas gedoucht hebt wegens de kans dat het brandalarm af gaat. (Wordt beboet)

Het hotel is heel mooi gelegen, bij een parkje, midden in het mooie centrum.

Mooi hotel en gezellig hotel in een klein maar leuk dorp
    • Grote Suite

Ik vond het jammer dat er geen kast was op de grote suite enkel een kapstok. De airco stond af maar toch ganse nacht lawaai hiervan men kan hem precies niet volledig afzetten.

We werden vriendelijk onthaald door een jonge heer die met ons mee naar de kamer ging om de weg te tonen.!!! Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar voldoende wel zeer lekker brood.De yoghurt was op maar op mijn vraag kregen we er onmiddellijk,ook hier waren ze super vriendelijk en niets was te veel.

👍 mooie omgeving

Het ontbijt viel mij tegen omdat er heel weinig keus was.

De kamer was goed. Goede matras. Badkamer goed. Airco + verwarming is aanwezig. De omgeving is ademend Vincent van Gogh uit. De moeite waard om de omgeving te verkennen.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Suite

De douche liep over na enkele minuten douchen & de TV had maar drie kanalen. Na dit aangekaart te hebben bij de receptie, werd aangegeven dat dit normaliter niet de bedoeling is en zou het gelukkig verholpen worden.

Het bed was heerlijk comfortabel & het personeel was erg vriendelijk. Nuenen is een verrassend leuk dorpje, met verschillende restaurants en barretjes. Ook ligt Recreattieterrein Aquabest op een steenworp afstand.

Prima rustgevend verblijf.

Tv ontvangst en kanalen waren matig, na het douchen is de vloer in de badkamer helemaal nat. Slechts 1 kleine vuilnisbak op de badkamer.

Vriendelijk personeel, rustig hotel en omgeving, gratis en voldoende parkeer gelegenheid. Prima airco op de kamer.

Middelmatig hotel in het gezellig dorp Nuenen.
    • Suite

We hadden een luxe suite geboekt (30 m2), maar de "suite" die we kregen had geen zithoekje, was maar 24 m2, was eigenlijk een doodgewone kamer die niet proper gekuist was. Er was wc papier gepropt in de blaasmonden van de luchtverversing boven het bed. De luchtverversing kon niet afgezet worden en ronkte storend tijdens de nacht. We moesten alles al betalen bij aankomst, kamer en ontbijt. Op de kamer lazen we een dreigende boodschap dat de deur van de badkamer toe moest blijven tijdens het douchen, en dat de kosten van de brandweer op de klant zou verhaald worden, als zou blijken dat het brandalarm zou zijn veroorzaakt door de waterdamp die uit de badkamer komt. Klantvriendelijk?

Ontbijt en diner waren gewoon ok. Kwaliteit van het bed en de ligging van het hotel.

heerlijk ontbijt

zeer zeer vriendelijk personeel met uitzondering van de onbeschofte en kleinerende attitude van de dame bij het ontbijt op zaterdag

heerlijk ontbijt rustig gelegen diner met meerdere gangenkeuze, heel erg lekker zeer behulpzaam met het opzoeken van routes en verstrekken van informatie

Niet voor herhaling vatbaar

De airco in de kamer was waarschijnlijk lek, er lag een handdoek op de grond en een emmertje. Voor het raam zagen we een muur en verder konden wij "genieten"van een grote afzuigmachine, die ook nog herrie maakte en s'nachts vaak aansloeg. Tweede dag zijn geen handdoeken geplaatst en ook de code voor de deur was voor de tweede dag niet geregeld. De ventilatie in de badkamer deed het ook niet. Verwonderlijk, dat deze kamer wordt verhuurd. En verwonderlijk dat op de klacht werd gereageerd met slechts - excuus en ik geef het door. Deze kamer was het geld dus beslist niet waard.

Ontbijt was best goed. De locatie is prima.

Super! Zou graag nog een keer komen

Het enige min punt was dat er zich geen afzuiging of raampje in de douche bevond. Hierdoor werd de douche erg klam

Het ontbijt en diner waren super. Lekker op het terras gezeten. En hele vriendelijke bediening

Vanwege de goede bedden goed geslapen.

De kamer was gehorig, we hoorden geluiden uit de naastgelegen kamer. De afstandsbediening van de tv werkte niet.

Het ontbijt was heerlijk. De bedden waren heel goed.

Gastbejegening ondermaats
    • Suite

Kamer op zich ok. Qua gastbejegening is de 'Auberge' (herberg!) ondermaats. Meteen betalen bij aankomst. Na elf uur 's avonds geen receptie aanwezig. Op de kamer ligt voor de gasten een schriftelijke verordening klaar dat bij gebruik van de douche de badkamerdeur dicht moet blijven, anders zou de stoom het brandalarm in werking kunnen stellen. Het uitrukken van de brandweer is dan voor kosten van de hotelgasten. In weekeinde 2 persooskamer inclusief toeristentax ruim € 93 (exclusief ontbijt!). Van Gogh verbleef een half jaar in Nuenen, maar wij zeggen: snel weg wezen.

Geen ontbijt genomen.

Mooi dorp

Het ontbijt was even duur als bij andere parkhotels, daar is het een stuk uitgebreider. Dit ontbijt tipte daar zeker niet aan, al helemaal niet voor de 12 euro.

Geweldige omgeving

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Communicatie: luisteren kan veel beter, informatie doorgeven kan veel beter, E mails lezen kan veel

Bedden zijn erg smal, kamer erg klein en bed tegen dakrand aan waardooor ik kruipend mijn bed in moest en het bedlampje zo laag dat ik mijn hoofd stootte, ontbijt karig en slecht verzorgd(had hard geroosterd glutenvrij brood dat niet te eten was en onafgedekt klaar stond) Bij aankomst werd een ander tijdstip van ontbijt vermeld waardoor we plots moesten haasten omdat het op maandag een uur vroeger was. Personeel luisterde niet naar wat ik zei (ontbijt was al geboekt en betaald maar dit wilden ze nog een keer laten betalen ondanks dat ik vermeld had dat ik het al betaald had. De dame in het restaurant luisterde ook niet naar ons toen wij aangaven andere informatie te hebben verkregen over ontbijt tijden. Zij vond dat zij gelijk had snauwde ze.

Weer het verlaten van het pand

Positief, kritisch t.a.v. de presentatie van de B&B.

Bij het boeken van een B&B dient de 2-de B bij de prijs inbegrepen te zijn. Na de betaling via iDEAL van €65,- bleek dat de B&B kosten €90,- totaal bedroegen

Prima matrassen. Een ruimere opstelling v.h. ontbijtbuffet verdient aanbeveling.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Nét een voldoende

Parkeergelegenheid in de buurt is beperkt. We hadden een suite, maar kregen niet het echte luxe gevoel. Prijs-kwaliteit verhouding gaat een beetje scheef. Bijzondere entree; receptie grenst direct aan het restaurant/keuken dus er is geen echte lobby en je gaat via de etenslucht naar je kamer.

Handige achteringang voor degenen die laat terugkomen in het hotel. Wij gebruikten het hotel als party-crash locatie en daarvoor voldeed het zeker.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Leuk hotel in het centrum van Nuenen.

Leuk hotel in het centrum van Nuenen. Kamer was niet heel groot maar alles was schoon, dat vind ik het belangrijkst. We hebben er ook gedineerd en personeel is heel vriendelijk en eten was lekker. We hebben er een prima overnachting gehad.

Hele mooie suite in een leuk dorp!
    • Grote Suite

Naast het bed in de hoek lag een lege verpakking van een condoom van waarschijnlijk de vorige gebruikers van de kamer. De volgende dag lag het er nog steeds, zeer onsmakelijk!!

De kamer was heel ruim en chique, met een mooi uitzicht.

Prima om te fietsen en te wandelen

Kamers: spijtig dat bij boeking niet vermeld wordt welke kamer. Zaten nu in de kelderkamer. Vuile sok nog op de kamer. Afstandsbediening van TV defect, verlichting in de badkamer defect.

Ontbijt ok. Keuken ok. vriendelijk personeel. Mooie locatie

Doen we nog eens, als financieel mogelijk is.

Sorry.......kamer was nogal stoffig, spinrag op de muur.......vervelend om te schrijven,.,,,, Douche e.d verder prima.

Was prima, heerlijk ontbijt, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Voor 1 nachtje prima te doen. Prijs kwaliteitsverhouding is oké.

Kamer best klein. Op vrijdagavond buiten behoorlijk gehorig ivm uitgaansgelegenheden. Ontbijt was oké maar niet bijzonder. Airco blies alleen warme lucht.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Een fijn hotel voor een scherpe prijs

Meer uitleg over hoe bijv airco op kamer werkt, aangezien t best warm was op de kamer en wat er in hotel is. Een plattegrondje

Aardig personeel en ruime douche op de kamer.

De kamers waren heel comfortabel en ruim, evenals de...

Eigenlijk niets, we waren zeer tevreden!!

De kamers waren heel comfortabel en ruim, evenals de badkamer! We hebben hier 2 nachten gelogeerd en ook het ontbijt was prima! We vinden dit hotel een aanrader vanwege de ligging in het leuke plaatsje Nuenen. Helaas was het geen terras weer maar bij mooi weer zal het goed toeven zijn op het terras van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Een aanrader.

De matrassen vonden wij te zacht.

De kamers had voor 1 nacht slapen voldoende ruimte. EnHet ontbijt was top. Personeel erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit prima in verhouding.

Redelijk voor 1 nachtje.

De kamer leek erg stoffig. Bed niet al te comfortabel al kan dat persoonlijke voorkeur zijn. 2 aangebroken (bijna op) toiletpapierrollen op het toilet.

Ligging van het hotel aan mooi parkje midden in Nuenen. Uitstekende Wi-Fi verbinding op onze kamer. Zelfs goed genoeg om via streamingdienst tv te kijken (Ziggo sport). Vriendelijk personeel, al kon een excuus er niet van af na het melden van enkele tekortkomingen.

Je wordt persoonlijk naar kamer gebracht

Geluidsoverlast 's nachts vanuit de gangen en we moesten erg lang op koffie en thee wachten bij het ontbijt.

Je wordt persoonlijk naar kamer gebracht

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Leuk hotel, centraal gelegen in een gezellig dorp

Matrassen waren voor ons te zacht en in de kamer was het 's nachts erg warm.

Centrale locatie, vriendelijk personeel en goed ontbijt met heerlijke vers gezette koffie en thee.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Lekker ontbijt,een vriendelijke dame belde ons op om te...

Lekker ontbijt,een vriendelijke dame belde ons op om te melden dat het op geboekte datum carnaval was en mss niet onze interesse was daarvoor nog eens dank daardoor gratis ons weekend kunnen verzetten

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ideaal in t centrum
    • Suite

Suites zijn met carnaval erg gehorig maar voor ons was dit de reden dus geen probleem. Kamers waren voor het zicht schoon maar veel haren en stof in douche en spinnenwebben aan plafond

Reden was carnaval en dan is het een prima loopafstand Koelkastje op kamer Goede service en hulp

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Super fijn hotel!

Centraler kan je in Nuenen niet zitten. Heel goed ontbijt! Zeker na een avondje carnaval. Super prettig personeel, schone kamers en wat een heerlijke douche!!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ligging perfect ,heel gezellig dorpje . Ideaal om de Vincent Van Goch wandeling te maken .

Ontbijt viel tegen

De ontvangst en de kamer was netjes alleen was er veel lawaai van de deuren onder onze kamer , de ramen sloten ook niet perfect zodat je een auto en vrachtwagen hoorden rijden , ook gepraat buiten kon men op onze kamer horen , zeer spijtig