Beoordelingen over Auberge de Campveerse Toren 3-sterren

Kaai 2, 4351 AA Veere, Nederland

#8 van de 14 hotels in Veere

Heel mooie locatie aan het Veerse Meer en in Veere.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Behalve een eerder kleine kamer (wat ons door de goeie inrichting niet stoorde ), zijn er niet meteen belangrijke minpunten .

Heel mooie locatie aan het Veerse Meer en in Veere. Kamer was erg gerieflijk en rustig, ook goeie badkamer. Mooi ontbijtbuffet en altijd vriendelijk personeel. Restaurant hebben we niet geprobeerd .

Gaan en laat u zeer positief verrassen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De steile trap naar de kamer was wat lastig te beklimmen met de bagage, maar als je jong en/of goed ter been bent, hoeft dat totaal geen probleem te zijn.

De locatie is perfect, zo langs de kade. Het bed was geweldig goed. De badkamer is praktisch ingericht en super schoon. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Het personeel bijzonder vriendelijk.

Mooie locatie, Veere is een klein pareltje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Bij aankomst werden we verteld dat er een dubbele boeking plaatsgevonden had, na 10 minuutjes wachten bleek dat dit dan toch opgelost was. In de kamer voor 4 personen wordt een opklapbed geplaatst, dit bed maakt de kamer klein en onpraktisch. De matras van het opklapbed was vrij hard.

Mooie locatie, Veere is een klein pareltje. Het ontbijt was lekker en verzorgd.

Mooi maar te duur hotel voor wat je krijgt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1e Verdieping)

Ontbijt was basic, dagelijks hetzelfde. Indien je laat kwam eten, werd niet alles meer aangevuld. Geen airco op de kamer. Beperkte kaart om overdag te eten. Veel lawaai door deursluiters die bewoners niet correct hanteren (deuren klappen dicht ). Foto van kamer is mooier dan wat je krijgt. (kan ook toeval zijn aangezien we geen andere kamer hebben gezien)

Vriendelijke mensen die u dagelijks bedienen op uw vragen. We vonden het fijn dat onze hond meekon ! Het uitzicht op het meer van Veere vanuit de kamer was prachtig, vooral 's avonds bij zonsondergang. Mooie ruime badkamer en mooie slaapkamer ! Centrale uitvalsbasis voor het verkennen van de streek. Ter plaatste fietsen te huren. Dagelijks verzorgde personeel onze kamer. Goede producten aanwezig voor op de badkamer.

Is moeilijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

De kamer was veeeel te klein voor 2 volwassenen en kind van 4 en 6 jaar. Het kastbed was heel gevaarlijk en had twee letalen uitsteeksels. Door de veel te smalle doorgang hebben wij ons met 2 behoorlijk gekwetst eraan!!

Is moeilijk. Zelfs ontbijt viel zelfs tegen. De zogezegde verse ananas had bruine pkekken. Het avondeten was heel beperkt en eigenlijk geen keuze voor onze beide kleinkinderen.

Fijn verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Het was heel warm op de kamer. Daardoor was het niet comfortabel slapen. Voor een kamer in d eze prijsklasse vind ik dat heel jammer.

Fijn en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening tijdens ontbijt.

Het hotel ligt op een zeer leuke plek, er is een (goed)...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

De inrichting van de kamer is een beetje oud. Het raam van de kamer kan niet geopend worden - waarschijnlijk omdat het een kamer is op het gelijkvloer en aan de straatkant - wat een onaangenaam gevoel geeft.

Het hotel ligt op een zeer leuke plek, er is een (goed) restaurant aan het hotel. De stad Veere is zeer rustig 's avonds, we hebben een mooie avond wandeling gemaakt.

Mooie authentieke accomodatie voor een redelijke prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Het zijn erg oude panden, fantastisch om te zien en in te verblijven maar wel erg gehorig. Uitslapen was er dus niet bij.

Zeer vriendelijk ontvangst met een meedenkende meneer hoe wij snel gemakkelijk in een andere plaats konden komen zonder auto/taxi. Heerlijk bed! Goed matras!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Wij voelden ons er bijzonder thuis. 3 heerlijke dagen gehad, die gaan wij herhalen.

Voor ons niets.

Ons hondje was er welkom. Authentiek en sfeervol is zowel het restaurant als de kamer. De locatie sprak ons bijzonder aan. De keuken is super, heerlijk gegeten.

Geen aanrader!

Geen wellness, nochtans vermeld op Booking.Kamer was paar huizen verder, niet in hotel. Ganse nacht op het uur de klokken van de kerktoren hield ons toch wel wakker. Er was enkel glas in de ramen zodat het leek of we onder de toren sliepen.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

We hadden meer verwachte voor de gevraagde prijs!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1e Verdieping)

Douche werkte niet. Raamwerk met enkel glas liet heel wat koude wind binnen!

Locatie prima, wel wat renovatiewerken nodig in de kamers. Voor die prijs moet het beter kunnen Degelijk ontbijt, maar nog eens voor die prijs mag het iets meer zijn!!

unieke locatie met heel veel sfeer
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1e Verdieping)

vanuit onze beleving klein verbeterpuntje, de verlichting om s'avonds nog even te kunnen lezen uitkijkend over het water met de krant of boek

de sfeervolle aankleding van hotel met oog voor details van historie. de kamer was prima, schoon en vooral het uitzicht op Veerse meer is uniek aan deze locatie. het ontbijt was heel gevarieerd met vers bereide producten. het bedienend personeel is heel behulpzaam en vriendelijk je voelt je echt een welkome gast die hun graag in de watten leggen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Uitstekend adres voor een dagje uit
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Het eten in het restaurant was prima, maar pas nadat we het opgediende eten terug hadden gestuurd: de mosselen waren voor de helft nog niet opengegaan.

Hele mooie locatie, direct aan het Veerse Meer

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima, van trap gevallen enkel verstuikt, heel jammer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Kamer in een bijgebouw, zeer teleurstellend. Heel donkere slechte trap naar boven. PArkeren moet betaald worden.

De locatie is schitterend, romantisch hotel met historisch karakter. Schoon en leuk ingericht, vriendelijk behulpzaam personeel heerlijk ontbijt heel gevarieerd. Hherlijk ligbad, rituals badschuim.lichtdichte gordijnen, helemaal niet gehorig. Leuk uitzicht.

Locatie en uitzicht waren top !

De kamer lag niet in het hotelgebouw (bij slecht weer is dat geen plezier...). De badkamer kan een renovatie gebruiken...

Locatie en uitzicht waren top !

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Lekker en volledig ontbijt in een rustige, klassieke omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

prijs/kwaliteit valt nogal hoog uit (we hadden een familiekamer met slaapbank), te meer omdat de slaapplaats op een andere locatie was (weliswaar op korte wandelafstand)

Lekker en volledig ontbijt in een rustige, klassieke omgeving

fantastische locatie, magniefiek ontbijt, zeer vriendelijk personeel maar te toeristisch

We sliepen op de gelijkvloerse verdieping. Op de kaai was er (uiteraard) veel va-et-viens van toeristen die konden binnenkijken in de kamer. Dus gordijnen dicht, weg mooi zicht. Tot 23.00 veel gebabbel (logisch) op de kaai. M.a.w. een prachtige kamer met prachtig zicht doch onmogelijk om ervan te genieten. Te duur omwille van de negatieve side-effects.. Neem steeds een kamer op het eerste verdiep ; niet op het gelijkvloers.

de locatie op zich is fantastisch ; kamer met zicht op de haven van Veere aan de kaai.

Een goede nachtrust
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De (bad)kamer was echt niet schoon naar hotelmaatstaven. Op verzoek kwam iemand het extra schoonmaken, maar ook daarna kon het nog beter. Een fles bleekmiddel kan al wonderen doen in de badkamer. Zoveel is er echt niet voor nodig en qua prijs/kwaliteit mag je dat toch echt wel verwachten. Het was een aanbieding (kamer 4), maar het was beslist niet zo goedkoop dat je dit mag en kan verwachten. Bij de toiletten boven naast het restaurant was het wel superstrak en schoon, dus het kán wel. Wilden altijd al zo graag een keer in dit hotel verblijven dus het viel wel wat tegen.

Het bed lag heerlijk, goed matras. Ondanks de begaande grond, naast het terras niet gehorig. Goed ontbijt in een rustige ambiance.

Anders dan verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Ik meende een kamer in de toren geboekt te hebben, werd echter naar een andere locatie gestuurd. Dit is niet duidelijk gemaakt tijdens het boeken en was een teleurstelling waarvoor het personeel geen begrip toonde. Ook over de kosten van het parkeren werd tijdens het boeken geen mededeling gedaan.

De kamer was netjes en schoon

Familiekamer ruim!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Schoonmaken van de kamer iets beter. Op het oog schoon. (Dikke laag stof op de lampenkappen en op de vensterbanken lagen dode muggen en vliegen. Afzuigsysteem badkamer was slecht. Voor het geld had het ontbijt iets uitgebreider gekund, maar wat ze hadden was erg lekker!

Familiekamer ruim! Vriendelijk personeel. Lekker eten.

Overnachting in historisch Veere
    • Luxe Standaard Kamer met uitzicht op de Stad (Begane Grond)

Douchen in een veels te hoge badkuip met kans op uitglijden of vallen. Temperatuur in de hotelkamer was te koud/kil (zelfs nu in de zomer) Ontbijtbuffet zeer beperkt.

Prachtig historisch pand centraal gelegen in het schitterende stadje Veere aan het Veerse meer. Uitermate geschikt voor een romantisch weekendje weg.

zeer goed hotel,zeker voor een fietsvakantie.

kamer iets groter.

zeer vriendelijk,het ontbijt was heel goed,de kamers wat klein. geen douche,wel een groot bad+sproeier.matras zeer goed.zeer goede liging.

Accomodatie FANTASTISCH, Ontbijt zeer MATIG
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt was niet op orde. voedingsmiddelen waren lang niet allemaal afgedekt wat resulteerde in vliegen....Daarnaast was het aanbod matig.

De locatie is prima en zeer uitnodiging om terug te keren. Men is wel erg stipt met het betreden van de kamer, 15.00 is 15.00.

top !!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

top locatie, vriendelijke en behulpzame medewerkers, prima kamer en uitstekend ontbijt in het mooiste hotel van Veere, een fantastisch mooi en romantisch stadje. Let op parkeren kan op afstand voor 5 euro per dag, dichtbij is het 2,20 euro per uur.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

De kamer zelf en het uitzicht.
    • Suite bij het Meer (Eerste Verdieping)

Het lopen naar het hotel buiten om. (vrouw is slecht ter been)

De kamer zelf en het uitzicht. Verrassend genoeg hadden we ook een keukentje met een grote koelkast. (Als we dat hadden geweten hadden we wat extra spullen kunnen meenemen. Een supermarkt was daar niet in de buurt helaas)

Prachtige ligging, accommodatie laat te wensen over.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Erg gehorig. Koude, tochtige kamer. Hygiëne matig. Stoffering van meubels erg goor, vol met vlekken. Geen kapstok. Garderobekast beperkt. Sanitair aan vervanging toe. Barsten in toiletpot en tegelwerk. Vaste douchekop boven bad die heel onpraktisch gepositioneerd is. Geen glazen aanwezig. Minibar leeg. Aanbod bij ontbijt zeer beperkt wat betreft beleg. Theepotjes ogen heel onfris.

Prachtige ligging in het oude centrum van Veere, direct aan het Veerse Meer. Sfeervol, historisch pand. Grote kamer. Douche heeft een krachtige straal. Mogelijk om een hond mee te nemen. Mooie kamer waar het ontbijt geserveerd wordt.

Vriendelijke hulp bij het dragen van bagage, er is geen lift.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De communicatie via Booking.com over aparte bedden was niet goed gegaan. Voortaan beter direct telefonisch overleggen met hotel. Hoewel badkamer (kamer 3) modern is zijn er toch ongemakken. Dit gemeld aan receptie. Verlichting in lounge op de tafel kan beter om te lezen. Bij drempels kun je struikelen. Een indicatie als waarschuwing moet toch mogelijk zijn

Vriendelijke hulp bij het dragen van bagage, er is geen lift. Ontbijt correct, heerlijke Zeeuwse bolus.. Prachtig rondom uitzicht over het water. Sfeervol gebouw maar gasten moeten wel begrip hebben voor middeleeuwse architectuur. Eindelijk een hotel met lange dekbedden en die niet te dik (te warm) zijn. Toch adviseer ik dubbele dekbedden die je zelf kan samenstellen. Was heel rustig in de nacht. Met open raam geslapen. Er was geen verkeer langs het pand.

Prachtige ligging en topservice!
    • Luxe Standaard Kamer met uitzicht op de Stad (Begane Grond)

Kamerbreed donkerbruin Tapijt in de kamer met lange haren..?!

Heerlijk ontbijt vers fruit verse yoghurt vers fruitsap prachtige view op het Veerse meer

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heel goed en romantisch verblijf in het idyllische Veere!
    • Torenkamer (1e Verdieping)

Kamers mogen een opknapbeurt krijgen, personeel in opleiding was charmant maar moest nog wel wat inlopen...

De ligging van dit prachtige historische pand! Lekker gegeten in het prima restaurant.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Een aanrader voor een romantisch en rustig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

We waren even teleurgesteld dat we niet in het hotel sliepen (dat stond ook niet op de site van Booking.com) maar in een huis in de straat. De kamer daar was echter ook prachtig.

De eetzaal is heel erg romantisch met uitzicht op het water.

Veere tijdens de kerstmarktdagen is nog idyllischer dan anders!
    • Deluxe Tuinkamer

Veel te spaarzame verlichting in de kamer.

Ruime kalmer met uitzicht op een tuintje, ideaal voor meereizende twee teckels. Zeer verzorgd avondmaal in een bijzonder mooie ruimte.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Super voor een lang weekend!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1e Verdieping)

Spiegel staa wat ver naar achter in de badkamer. Moeilijk om je te scheren. Als het dat maar is ;-)

Heerlijk ontbijt. romantische locatie en inrichting. Super appartement met knusse openhaard. Mooie badkamer met vloerverwarming. Heerlijke restauratie.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Niet wat het beloofde...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Wij vonden het vrij duur arrangement maar we verwachtten in de herberg te slapen en hadden het er daar wel voor over. Het was echter een klein kamertje verderop in de straat. Parkeren 500 meter uit de buurt.

We hebben in de herberg gegeten en dat was leuk, hoewel we het verste achteraf tafeltje kregen.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Wij zaten niet in de Camveerse toren zelf maar in een huis een stukje verderop, daar stonk het erg muf en de kamer was niet echt schoon. Overal dik het stof. Het ontbijt was ook niet om over naar huis te schrijven.

Het plaatsje Veere is leuk. De Campveerse toren zelf is mooi.

echt uit

niets. Mischien iets meer structuur en bewegwijzering bij in en uitchequen.

Het uitzicht vanuit het restaurant

nostalgische locatie

Was een geweldige ervaring

Was een geweldige ervaring

Wasmachine van het hotel naast de kamer

Wasmachine van het hotel naast de kamer

Goede lokatie voor een verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was prima, kamers waren goed. De hoofdgerechtenkaart was wat klein. Verder prima lokatie.

De kamer was zeer warm en zo een klein ventilateur konden...

De kamer was zeer warm en zo een klein ventilateur konden wij het niet fris te krijgen.

Restaurant was dicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Restaurant was dicht. Geen parkeermogelijkheid.

Tijdloos geweldig.....

WIFI en airco ontbraken

Ontbijt, omgeving hotel en vriendelijke mensen

De kerkklokken en het carillion begonnen om 6 uur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De kerkklokken en het carillion begonnen om 6 uur. Dat was niet fijn. Oordoppen!!!!

Buiten het hotel super
    • Luxe Standaard Kamer met uitzicht op de Stad (Begane Grond)

Kamers voor die prijs slecht bediening onvriendelijk

In 1 woord super.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

Alles was voortreffelijk. Personeel uitermate aardig en behulpzaam

De locatie was Top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

De bedden zakten erg door en waren aan vernieuwing toe. Qua prijs/kwaliteit toch een tegenvaller...

De locatie was Top!

Gezellig verblijf op mooie ligging!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Koud od kamer bij aankomst

Zeer mooi gelegen en gezellige sfeer!

leuk voor een weekeindje weg

trappen

Ja hoor/we waren tevreden

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Had een kamer in het hotel verwacht. Bleek een appartement er vlakbij...

Goed ontbijt. Fantastische locatie aan het Veerse Meer.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Historische ambiance, kleinschalig, zeer gastvrij.

Wijnkaart mist evenwicht, te weinig aanbod voor een redelijke prijs.

Historische ambiance, kleinschalig, zeer gastvrij. Uitstekend restaurant.

Heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

S morgens geen warmwater voor de douche

Perfect ontbijt. Sfeervol diner en sfeervolle kamer

Algehele staat kamer/badkamer verdient niet de prijs die...
    • Luxe Standaard Kamer met uitzicht op de Stad (Begane Grond)

Algehele staat kamer/badkamer verdient niet de prijs die ik betaald heb.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Goede locatie. Het ontbijt was erg goed en de mensen waren erg vriendelijk.

De locatie en het uitzicht.

De locatie en het uitzicht.

Gezelligheid en warme sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De schoonmaak van onze kamer viel wat tegen.

De ligging is prachtig. Sfeervol ingericht. Lekker ontbijt. En mooie menukaart Een aparte sfeer.

Verrassend en knus. Eten top en personeel uitstekend. Jammer dat er geen lift is voor minder validen

Geen lift

Het restaurant en de locatie

Ideaal verwenweekend

historische omgeving, lekker eten en vriendelijke ontvangst

Mooie locatie, vlak aan de jachthaven van Veere, mooi...

Er viel ons niks tegen

Mooie locatie, vlak aan de jachthaven van Veere, mooi uitzicht over het Veerse meer, lekker eten

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Mooie locatie in prachtig pittoresk Veere
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Prima service en een goed ontbijt, parkeerkaart voor 10 euro per dag.

Romantische setting met prachtig uitzicht en ren lekkere keuken!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Zeer mooi uitzicht in de torenkamer, met erg lekker eten.

Zeeland is prachtig

Restaurant viel tegen. Slechte organisatie. Culinair willen maar niet kunnen.

Heerlijk ontbijt, vers fruitsap, verse fruitsla, lekker brood.

Een verblijf met veel gerief in een historisch gebouw in een bezienswaardig stadje!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Uitzicht op de Tuin

Heerlijk ontbijt in een mooie historische zaal. Geweldig uitzicht. Kamers van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

goed hotel voor iets oudere koppels , restaurant niet kindvriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer (1e Verdieping)

heerlijk ontbijt , glutenvrije broodjes waren aanwezig , goed restaurant en zeer goede bediening

unieke lokatie ambiance

unieke lokatie ambiance

Was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Info over de liggen van de kamer

Ontbijt was prima

Vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Begane Grond

De bedden zijn niet zo geweldig

Vriendelijk personeel. En toplocatie, die kamer op de kaai. Correct ontbijt in een prachtige omgeving.

Locatie en verblijf

Bedienend personeel is drama

Locatie en verblijf

Mooie locatie uitzicht over het Veerse meer

Eigenlijk niks

Prima ontbijt lekker gegeten

ontbijt

Restaurant eten en bediening.

ontbijt

Een heerlijk hotel/ restaurant op een vd mooiste locaties can zeeland
    • Suite bij het Meer (Eerste Verdieping)

HELEMAAL NIETS!!

Totaalplaatje. Toplocatie. Schitterende slkamer met uitzicht op meer

Prachtig hotel op zeer fraaie locatie

Geen opmerkingen

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Onze kamer was super.
    • Deluxe Tuinkamer

Geen opmerkingen

Onze kamer was super. We hadden een eigen tuintje. Was super gezellig