Beoordelingen over Fletcher Hotel Landgoed Avegoor 4-sterren

Zutphensestraatweg 2, 6955 AG Ellecom, Nederland

#1 van de 1 hotels in Ellecom

Jammer, is niet zoals wordt voorgespiegeld....
    • Tweepersoonskamer met Douche

OP de website wordt je aangetrokken door de foto's van het landgoed/kasteeltje. Maar de kamers bevinden zich in een gedateerd zijgebouw dat in een slechte staat van onderhoud is. Je denkt ik logeer in een een fraai gerenoveerd landgoed maar wordt ondergebracht in een jaren 70 accomodatie waar de verf van de muren bladdert. Op z'n minst misleidend.....

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Wij hebben heerlijke dagen gehad in Ellecom het was de moeite waard voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

wij waren eerst teleurgesteld in de kamer Een raam wat niet open kon. wij vonden de kamer niet schoon. Contact opgenomen met de leiding. Het is perfect opgelost waarvoor nogmaals hartelijk dank. Dat is zeker een pluim waard.

ontbijt was prima personeel vriendelijk en gastvrij. locatie perfect.

Ontbijt was goed, kamer prijs/ kwaliteit kon beter
    • Tweepersoonskamer met Douche

In een zaaltje onder onze kamer werd met stoelen geschoven, heel irritant!! De gang was het erg gehorig, en ook de deuren vielen erg hard in het slot, best wat geluidsoverlast dus!

Ontbijt was goed, kamer prijs/ kwaliteit kon beter

Een prachtige lokatie, maar ondanks het goede bed zijn de kamers in de zijvleugel kleurloos
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer vond ik erg kaal en ontdaan van zijn vroegere charme. De aangebouwde zijvleugel is erg gehorig.

De lokatie heb ik altijd prachtig gevonden. En is zo gebleven.

Mooie tuin en omgeving
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er was een trouwfeest op vrijdagavond en bar, loungeruimte waren afgesloten voor andere gasten. We waren verplicht om ergens anders te gaan eten en onze avond door te brengen terwijl er nog voldoende ruimtes waren die ze konden open zetten voor andere gasten.

Mooie tuin en omgeving

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Teleurstellend. Tevens moest je voor alles extra betalen, het gaf een gierige indruk. Niet erg gastv
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was zeer eenvoudig en summier van aankleding. De badkamer was niet presentabel, vieze vlekken op de vloer. En als ik zelf geen handdoeken en badmatjes van de schoonmaakkar had gepakt hadden we de 2e dag geen handdoekken gehad!!

De omgeving.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prachtige locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer

Personeel receptie chagrijnig en onbeleefd bij incheck. Wij hadden een bruiloft in het dorpje ernaast, van tevoren een taxi geregeld bij het hotel. Deze kwam niet opdagen en toen wij s nachts een paar x belde naar het hotel werd er niet opgenomen. Op het restaurant/ bar gedeelte na is dit hotel geen 4 sterren waard. Onze kamer was goed, maar de kamer van vrienden van ons was echt slecht.

Prachtige locatie. Personeel bargedeelte was heel vriendelijk. Ontbijt en restaurant was heel goed

Het ontbijt en het uitzicht van de kamer locatie hotel en...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bed is zacht dat is lekker beter dan te hard maar het was wel zo zacht dat voor zijslapers je moet blijven draaien!

Het ontbijt en het uitzicht van de kamer locatie hotel en ruimte van de kamer was goed schoon

naar onz zin gehad

algeheel onderhoud gedateerd op de kamer div defecten zoals deurslot badkamer , zonwering heel zwaar te bedienen , Knoppen tv defect

vriendelijk personeel wat erg hun best doet ruime kamer voor een jong gezin genoeg te beleven in de omgeving

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geen 4 sterren waard! Kamers liggen in aparte gebouwen en niet zoals site laat vermoeden in het mooie gebouw. Hygiëne kamer liet echt te wensen over. Verouderde kamers, geen koelkast, geen kluis. Veel last van lawaai andere klanten: je hoort alles. Personeel is niet vriendelijk!

Ligging in mooi park.

Prachtige omgeving, zeer slechte kamer
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer is steriel aangekleed, ongezellige verlichting, slechte bedden, mijn matras schoof van het onderstel waardoor ik wel vijf keer het terug moest duwen om niet eruit te vallen. De ventilatie maakt enorme herrie! Een gebrom en gezoen...Niet mee te slapen

Het personeel en het zwembad

Lekker ontbijt, prima kamer en een mooie omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De prijs die je betaalt is erg hoog voor wat je krijgt. Hotel is prima, maar kan mijn inziens een stuk goedkoper.

Lekker ontbijt, prima kamer en een mooie omgeving.

Gemiddeld

Stoelen in het restaurant waren vuil, in de veranda waren het stoelen met latjes aan de zijkant die duidelijk al lang niet meer schoon gemaakt werden, binnen waren het er met doorzichtige stukken die vol vingerafdrukken stonden. Ook witte lederen zetels ogen niet proper. Heel lang moeten wachten op eten en niet echt geweldig.

Ligging is ideaal om te gaan wandelen en fietsen. Familiekamer was zeer ruim.

• Deluxe Kamer

De bediening in het restaurant was wisselend. Sommige horeca medewerkers waren gastvrij bij anderen vond ik dit niet het geval. De bediening vond ik in de regel rommelig en traag. Ik had meestal niet de indruk dat ik gezien werd, geen oogcontact. Dit is een algemene indruk. Het personeel achter de bar was wel attent bijvoorbeeld en een enkele ober was dit ook.

De locatie is prachtig en de kamer was ook top, met balkon en mooi in het groen. De ontvangst bij de receptie is gastvrij en snel. Goede informatie, ook over het huren van de fietsen. Er is ook altijd iemand aanwezig bij de receptie. Het uitchecken verliep vlot. Prima receptie dus

De locatie, maar waren hier al eerder geweest voordat het...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hygiëne op kamers liet te wensen over, slecht schoongemaakt. Bloedvlekken op matras Daarnaast was er op zaterdag een bruiloft gepland met de feestzaal direct onder onze slaapkamer. Hierover niet geïnformeerd. Gehele avond last gehad van muziek tot 2 uur in de nacht. Vervolgens zeer luidruchtige gasten op de gang.

De locatie, maar waren hier al eerder geweest voordat het door Fletcher over genomen is.

Locatie was prima!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er zaten duidelijk zichtbare vlekken in het beddengoed. Bij het ontbijt lag de friet van de avond ervoor nog onder de tafel en op andere plaatsen was de vloer ook niet schoon in de eetzaal.

Locatie was prima!

waardeloos
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

kamer zou om 15.00 uur klaar zijn, maar om 15.00 uur was de kamer nog niet klaar, moesten nog minimaal 30 minuten wachten, krakende bedden, smoezelig beddengoed, vieze muren, vieze badkamer, etensresten op balkon. ons ongerief medegedeeld, als goed makertje stond er fles rode wijn in de kamer toen wij terug kwamen op de kamer rond 22.00 uur. Er was veel lawaai 's avonds op de gang, hebben om 01.30 uur onze spullen gepakt, konden niet slapen, en zijn vertrokken. nooit geen fletcher hotel meer. Ons ongerief ook medegedeeld aan de nachtportier, zou onze klacht doorgeven.

de ligging van het hotel

goede locatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

kamer te warm, boven het zwembad met een brom, incheckproces zeer inefficient (teveel mondelinge toelichting, dinerreservering e.d., kost bij elkaar domweg teveel tijd, of zorgen dat er op piektijden meer mensen beschikbaar zijn). Ik was er om 14.30, mocht de kamer nog niet in, om 15.00 uur kon ik vervolgens 20 minuten achteraan aansluiten.

goede locatie

De omgeving is geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden deze kamer nu goedkoper door last-minute te boeken, maar er zat geen airco op de kamer en het waren slechte bedden. Als je dan de volle prijs zou betalen is dat zeker zijn geld niet waard.

De omgeving is geweldig.

De lokatie, zeer mooie omgeving en gebouw ook mooi.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Weinig keuze menukaart. Bedienpersoneel heel aardig maar komen gestresst over soms.

De lokatie, zeer mooie omgeving en gebouw ook mooi. Romantische ambiance

geen aanrader bij geen redelijke vergoeding.
    • Deluxe Kamer

- de mobiele airco werkte slecht - de kamer/ badkamer waren niet schoon (vuil glas) (stof op de badrand) enz. - de slaapkamervloer was heet(leidingen?) en dat moet dan een Deluxe kamer zijn! - kamer was duidelijk niet gecontroleerd (lamp stuk) - geen waterkoker voor thee - wel een luisterend oor, maar geen actie en geen terugkoppeling - weinig info over verblijf/ onvolledige info bij sommige personeelsleden. - geen structuur bij bediening waardoor er lang moet worden gewacht op een drankje na 3 x vragen terwijl er meerdere malen met 1 flesje of 1 glas van en naar terras wordt gelopen. En dan geirriteerde reactie wanneer men aangeeft dat t lang duurt. - huur fietsen ( E-bikes)zagen er verwaarloosd uit en hebben onderhoud nodig. ( merkbaar tijdens fietsen) Ben ongetwijfeld nog iets vergeten, er ging van alles niet naar wens. Graag zou ik een terugkoppeling willen, want nu hebben we best veel geld betaald (€440,-)om een fijn weekend te genieten en hebben een teleurstellende ervaring gehad bij Landgoed Avegoor. We zouden graag een vergoeding ontvangen.

Prachtige plek in een schitterende omgeving. Het buiten kunnen zitten aan meerdere kanten is prima.

Kamer uitstekend,helaas geen airco aanwezig, bloedheet op de kamer.

zie hierboven

Kamer was uitstekend, prijskwaliteit erg hoog, zeker omdat t zonder ontbijt was. Voor dat geld 174 euro ,2 nachten en zonder ontbijt erg duur. 115 euro voor t diner ook flink aan de dure kant, veel geld voor weinig,eet dus buiten de deur. 16 euro pp voor t ontbijt te gek, dat eet men toch niet op voor die prijs.

Landgoed Avegoor is prachtig en centraal gelegen in een...
    • Deluxe Kamer

Landgoed Avegoor is prachtig en centraal gelegen in een bosachtige omgeving nabij Arnhem, Apeldoorn etc.. Ruime kamer met heerlijke bedden (we hadden een luxe kamer). Prima ontbijt met ruime keuze en de mogelijkheid om buiten op het heerlijke terras te ontbijten.

+ De kinderen hebben genoten van het zwembad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

+ De kinderen hebben genoten van het zwembad. + Mogelijkheid om zelf nog een kopje koffie/thee te zetten. Mooie entourage. Vriendelijk personeel

erg fijn
    • Tweepersoonskamer met Balkon

dat een stel polen voor het hotel tot laat in de avond bier zaten te drinken dit hoort niet te gebeuren voor een hotel. te zachte bedden

de locatie en het landgoed, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk verblijf. Ruime kamers. Genieten binnen en buiten.

Geen gebakken tomaat met ontbijt. Wel spek en eieren. Geen koelkastje op de kamer

Geweldig mooie omgeving. Lekker ontbijt. Uitstekende bedden, schoon, uitermate vriendelijk personeel, ruime openingstijden zwembad, prachtig en mooi verzorgd park

Dit hotelbedrijf, met veel "kleine" missers doet amateuristisch aan.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De bedden zijn om te huilen! Eén grote kuil, waarbij het hoofdeind lager stond en het bed bovendien stond te wippen (Papier onder poten moeten doen). De kamerdeuren zijn hopeloos! Bij het verlaten moeten zij automatisch sluiten en doen dit vaak niet! Gevolg: bewoners slaan de deuren met veel geweld dicht! De kamermeisjes maken er een potje van, iedere dag ontbreekt er wel iets, waar je dan achteraan moet. Het ontbijt is middelmatig, veel bakbroodjes en weinig vers, 16 euro is veel te duur! De ontbijttafels worden niet voldoende schoon gemaakt. De kluisjes op de kamer zijn minimaal, normale tablet past er niet in. Op onze kamer kon de badkamerdeur door klemmen niet gesloten worden.

Het landgoed als totaal

Had zo goed kunnen zijn...
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ten eerste mochten we bij de balie 10 min wachten omdat de baliemedewerker even haar lijstje moest afwerken. En toen ze beweerde dat er geen reservering op mijn naam binnen was gekomen terwijl ik wel een bevestigingmail had ontvangen. Toen ik haar wilde helpen met het zoeken naar mijn naam, daar die wat minder alledaags is, werd ik gesommeerd 'me weer naar de andere kant van de balie te begeven'...de toon én handelen van deze dame was alles behalve vriendelijk. De deniore gasten die ik op dat moment bij me had vonden haar erg arrogant overkomen! Verder was de kamer nog niet gereed, het was inmiddels bijna 14u dacht ik, dus konden we er niet in. Onze tassen konden wel even in een gangkast opgeborgen worden. Enfin, we gingen maar naar Arnhem en daarna maar weer terug naar de kamer, hopelijk kunnen we er dan wel in. Volgens mijn seniore tante en moeder van 71 kropen er zilvervisjes op het bed...gelukkig zijn zij niet bang voor beestjes, maar fijn vonden ze het niet... Verder was het wel ok. op het gebakken spek bij het roerei (ontbijt) na: dat was gewoon de verkeerde en zeer amateuristische keuze!! Zo ongelofelijk zout dat de tranen je in de ogen sprong! Wij gaan al jaren naar varia hotels en B&Bs op vakantie, maar dit is wel een van de treurigste, gezien de bovengenoemde punten, helaas..!!! Echt jammer, want potentie is er wel. Maar als de bezieling er niet in zit, dan blijft het voor de klant toch helaas niet meer dan 'middelmatig'! Zonde!

Omgeving is natuurlijk prachtig!

Wandelen en cultuur op en om de Veluwe.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid. Wel zéér goede koffie. Restaurant is gemiddeld.

Het ligt aan de rand van de Veluwe in een landelijke omgeving. Het zwembad met kleine sauna is prettig. Het personeel was heel vriendelijke. Mooi buitenterras voor ontbijt en dineren.

Verschrikkelijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het Hotel vond het blijkbaar acceptabel dat er een studentenvereniging een feest mocht geven tot 3.30 in de nacht. Lallende en brallende studenten en harde muziek en schijt aan alle hotelgasten. Echt schandalig dat het Hotel dit heeft toegestaan. Voor mij nooit meer een Fletcher Hotel.

Alles was verder netjes.

Tegenvallend!
    • Deluxe Kamer

Klein onderhoud heeft veel achterstand: een losse (uitgedraaide) lamp op de tafel. Andere lampen die het niet doen, Paden rond het gebouw die gevaarlijk zijn (gaten in de weg) als je minder ter been bent.

Het personeel was van goede wille maar liet hier en daar toch wat steekjes vallen met verkeerd afrekenen. Drie kwartier wachten op de warme prak vind ik te lang.

Smoezelige en brakke kamers.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer viel erg tegen voor wat je er voor moet betalen. Niet een goede prijs-kwaliteitverhouding. Tapijt zat vol vlekken. Deed niet heel schoon aan allemaal.

De locatie in de bossen is mooi en ik had een balkon wat ook prettig is.

Zal hier niet zo gauw meer terug gaan.
    • Deluxe Kamer

Dat het hotel aan de buiten zijde werd geschilderd deze de schilders begonnen vroeg voor 8 uur en praten erg luid waar door we vroeg wakker waren. In de ontbijtzaal liep een kakkerlak. En op de slaapkamer hebben we diverse zilvervisjes gezien. Bij het betrekken van de kamer stond er nog een leeg flesje van de shampoo op het muurtje van de douche. Het hotel begint een beetje gedateerd te woerden.

Het ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Locatie en omgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt is redelijk. Kamers in bijgebouw staat niet vermeld op de site kamers zijn niet schoon en aan opknapbeurt toe. Achterstallig onderhoud. Personeel is stug.

Locatie en omgeving

Heerlijk voor een paar dagen,prachtige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Had graag wat meer keus menukaart gehad . Receptiepersoneel heel aardig op EEN na ,begin van zondagavond was de lift kapot en dat gingen we melden, ze zei dat ze maar TWEE handen had en als ze tijd had kwam ze kijken ,kwam erg onvriendelijk over.

ontbijt was goed ,kamers redelijk, hoofdgebouw mooie uitstraling !

Jammer van het geld!Er moet een andere wind gaan waaien, er is onvoldoende leiding.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het totale plaatje het is allemaal net niet goed! Jammer.

Ontbijt was matig! Zijn we niet gewend oud brood . Kamers eerlijk gezegd VIES. Jammer zo'n mooie plek!

Omgeving uitstekend, na vernieuwde kamers terug reserveren.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Gedateerde kamers aan vernieuwing toe. Verduistering raam defect. Geen airco.

Restaurant, menu was uitstekend. Ontbijt uitgebreid. Personeel overal en altijd vriendelijk.

Hotel in een mooie en rustige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Defecte lamp en douche slang in de badkamer, controle vooraf lijkt mij beter dan een gast hiermee lastig te vallen. Organisatorisch kan het beter, bij de bar ingewikkelde toestanden om rekening op de kamer te laten zetten.

Het ontbijt was goed maar in verhouding met de prijs kwam dit niet overeen. Kamer was netjes, bedden waren wel erg zacht.

Mooie omgeving, lekker ontbijt, goede bedden. Hotelkamers hebben eenn opknapbeurt nodig.
    • Deluxe Kamer

De kamer die we hadden geboekt (suite de luxe) vertoonde gebreken,was niet netjes en schoon. Dit gold ook voor de andere deluxe suite die ons werd aangeboden. Uiteindelijk opgelost door te verhuizen naar een comfort plus kamer. Die was netter onderhouden en schoon. (Wel een nieuwe wcbril nodig). Het personeel heeft het goed opgepakt en netjes opgelost met ons. We kregen een attentie voor het ongemak en het 'probleem' werd erkend. Verder een heerlijk verblijf grhad

Een hele mooie omgeving en een lekker ontbijt in mooie serre. Fietsen te huur en daarmee genoten van het mooie weer. Leuke horeca in de buurt

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel,...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Stofnesten boven mijn bed, krassen op deuren en muren, bedden slordig opgemaakt. Misleidend waar je slaapt: niet in het landgoed, maar in een oud gebouwtje ernaast.

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel, huisdiervriendelijk

Prima zeker komen we nog een keertje terug als ons de gezondheid toe laten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De vitrage hingen zeer slordig die horen in de haakjes te hangen dat zijn dingen die verbetert kunnen worden daar stoorde ik mij aan

Het Ontbijt was prima goede keuze kon je maken

• Grote Tweepersoonskamer

De kamer deuren zijn versleten,geen dichting tussen kozijn en deur.maakt lawaai bij dicht doen.alle deuren.die van badkamers ook.ontbijt iedere morgen hetzelfde.chacuterie weinig variatie.

Mooie omgeving,kamer was proper,ontbijt was goed,alles wordt bijgewerkt

Heerlijk rustig in de natuur.

Geen min punten

Heerlijk rustig in de natuur.prachtige oude bomen.mooie fiets en wandel omgeving.dicht bij het mooie stadje Doesburg.prima keuken.goed ontbijt.komen er zeker op terug

Mooi hotel op prachtige locatie!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De bediening bij het avondeten in het restaurant, ze moeten beter hun talen spreken. Verder niet fijn dat we zelf de hele rekening moeten uit splitsen. Eten heel lekker.

Hotel prima

Goede uitvalsbasis voor leuke dingen buiten het hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De staat van de kamer was erbarmelijk, veel kapot (meubilair, maar ook tegels en stucwerk en) en zeker niet schoon (schimmels in de badkamer en vlekken op het hoogpolige tapijt. Het sfeerlicht bestond uit een kaal peertje aan het plafond! Bij melden na vertrek werd er niet echt op gereageerd. Hadden wij maar eerder moeten melden was de reactie, maar wat kan een hotel doen als op voorhand wordt gezegd dat het vol zit? Na indiening van een klacht bij Fletchter hotels werd, naast dit keer wel excuses, niet veel meer geboden dan een dinercheque in te wisselen bij de eigen organisatie. Ook nog een keer met uitsluiting van de meeste accommodaties die de voorkeur genieten. Teleurstellend, beetje sigaar uit eigen doos.

Mooie locatie en van de buitenkant een mooi hoofdgebouw. Gelegen in een rustige omgeving.

Matig hotel in prachtige omgeving.
    • Deluxe Kamer

De deluxe kamer is erg hard aan een opknap beurt toe. Het leek meer op een afgeleefd vakantiehuis. Geen luxe. Slecht schoongemaakt. Gehorig. Zeker geen 4 sterren, maar meer 2-3 sterren waard. Het eten in het restaurant is prima, alleen jammer dat we ongelooflijk genegeerd werden en zeker een uur op het hoofdgerecht hebben gewacht na het voorgerecht. Wat mist in het hotel is stevig management.

Het hotel personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt prachtig. Dichtbij de landelijke fietsroutes en de Postbank. Goede fietsen te huur. Oké bed. Oké ontbijt.

Omgeving fijn, maar we zullen het hotel niet nog eens boeken.

Kamer niet echt gezellig. Badkamer zeer matig. Ingericht voor hulpbehoefenden, geen afscherming douche. Echt onvoldoende.

Grootte van de kamer en omgeving hotel

verblijf prima, leuk zwembad, fijne kamer.

Restaurant onvoldoende. Veel te lange wachttijd en de gerechten zeer matig. Weinig smaakvol. Eerste glas witte wijn te warm, tweede ok

Ontbijt was niet bijzonder maar ok

Fijn weekend.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geluidsoverlast door een huwelijksfeest. Daarom 's avonds laat naar een andere, minder luxere kamer. Bij het uitchecken moest ik zelf vragen om restitutie omdat de nieuwe kamer goedkoper was.

Omgeving

Locatie is mooi
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slechte bediening, uur wachten voordat iemand aan je tafel komt. Een onaardige receptioniste. De kamers waren smerig. Vieze vlekken in bank en op vloerbedekking. In de douche zat schimmel en de bedden waren slecht. Bij uitchecken niemand aanwezig. Echt heel slecht.

Locatie is mooi

top locatie voor rust en ontspanning
    • Deluxe Kamer

kleine details in de kamer (scheur in de gordijn, zwarte strepen op de muur (botsingenà

Het verwarmd zwembad was zeker een pluspunt...hotel omringd met mooie bos locatie en zeer lekker ontbijt.

Genoten van de omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was slecht ingericht. Zeer ongezellig. Slechts 1 stoel aanwezig. Geen zithoek zoals verwacht. Ongezellige bar en ontbijtruimte. Was ook erg gehorig. Pluspunt er is netjes gereageerd op onze klacht w.b.t. de kamer.

ontbijt was prima. Ruime kamer. Locatie uitstekend.

Vies hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer (221) heel vies. Tapijt rode en bruine vlekken er op. Badkamer vies, muren helemaal onder de vlekken. Kamer geruild (226) (zonder tapijt). Beter, maar: gordijn met vlekken, matrassen met mega vlekken en hele lange haren op. Een matras miste de molton doek. Badkamer ook niet echt fris. Net als bij de eerste kamer zitten de vlekken op de muren, maar ook op de kachel. We zijn 2 nachten gebleven (wegens drukke paasweekend konden we niet naar een andere hotel, alles in de buurt was vol geboekt) , kamer werd niet of amper schoongemaakt. Lunch. Moesten heel lang wachten voor dat we überhaupt gezien werden... Toen we er over geklaagd hadden werden we met een goed geholpen. eten was goed, Nieks op aan te merken. Alle servies was niet goed. Overal zaten barsten en afgebroken stukjes. Verder was alles ook niet echt schoon... Drama hotel! Nooit meer!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De kamer was schoon en netjes.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Op de kamer ontbrak een van de twee lampen aan het plafond, dat was echter niet storend. Helaas rook het in gebouw Hagenau op de begane grond bij de liftdeur meerdere keren niet fris. Zou daaraan nog wat gedaan kunnen worden?

De kamer was schoon en netjes.

Prima maar ik weet niet of ik terug zou komen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Schone bedden bij aankomst was fijn geweest, betere communicatie met personeel, bestellingen werden meerdere keren naar de verkeerde tafel gebracht, t diner was niet zo'n kwaliteit, veel zout, haren in t eten, een verkeerd bonnetje van iemand anders bij de eindafrekening...

De ruime kamer, fijne badkamer

Wandel fiets en geniet van de Veluwe!
    • Tweepersoonskamer met Douche

We hadden 1 groot bed gevraagd en we kregen 2 aparte bedden die niet aan elkaar vastgemaakt zijn , maar ongevraagd uit elkaar schuiven. Wel goede bedden.

Lekker uitgebreid ontbijt, perfecte ligging om te wandelen, rustig, goede douche, vriendelijk .

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk ruime kamer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een fitness ruimte ontbreekt. Opmerkelijk vind ik dat er zwemles werd gegeven in het zwembad. Dit hinderde enigzins het ontspannen baantjes zwemmen. Bovendien gaf deze docent de kinderen duikles terwijl op de bordjes staat dat er niet gedoken mag worden.

Heerlijk ruime kamer. Het eten was heerlijk en goed aanbod

Locatie beviel ons het meest.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bijzonder gehorige kamers door zeil, hout op vloer. Elk verzetten van stoel of tafeltje, maakt veel lawaai ( veel last van buren!!) Personeel heeft niet de juiste toon, wat uit de hoogte. Diner matig.

Locatie beviel ons het meest. Prachtig kasteelplaatje, maar hotel pretendeert meer te zijn dan het is.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima verblijf maar heeft zijn magie verloren
    • Grote Tweepersoonskamer

De badkamer en kleedkamers bij het zwembad kunnen beter schoongemaakt worden.

Mooi gelegen op de Veluwe, je bent zo op de Postbank. Verder ben je zo in Doesburg of Zutphen

Gezellig lang weekend
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De (luxe)-kamer viel wat tegen. Tot aan de kamerdeur zag alles er goed uit. De kamer heeft echter wel een opknapbeurt nodig. Het bed was oke maar mag wel vervangen worden.

De ongeving is super, medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was geweldig.

Een heerlijk verblijf gehad in een gastvrij hotel.

Gehorig. Op je kamer hoor je heel luid en duidelijk als er mensen praten in de gang.

De kamer was heel groot -familiekamer- en was groter dan ik had verwacht. Ook het ontbijt was perfect.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Wel oké, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Kamer

Het personeel had iets meer opleiding kunnen hebben. De kamers missen een oog voor detail. Deels in schoonmaak als ook in inrichting. Kapotte dingen werden maar snel opgelost maar daarmee niet echt netjes. Delen van de kamer waren overgeslagen met schoonmaken. Voor de deluxe kamer vond ik het meer een standaard kamer.

Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Sauna en zwembad waren ook erg netjes. Het personeel was vriendelijk, en het restaurant was netjes.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

prima hotel voor een nacht, maar niet bijzonder.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was geen 4 sterren waardig. Basic kamer met sterk verouderde badkamer, wel nieuw meubel maar tegels vol met oude boorgaten en gescheurd. Vloer geschilderd maar verf laat los.

De voorzieningen in het hotel zijn prima. 4 sterren waardig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Jammer want ik had me er op verheugd
    • Tweepersoonskamer met Douche

Voor de prijs van € 98,— had ik meer verwacht. Een bad en zeker wat luxere douchespullen. En lekkere handdoeken. Deze waren helemaal versleten, zeer slordig!

De locatie was mooi

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Kamer viel iets tegen we zijn hier beter gewend. Maar verder prima aanrader
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bedden lagen in een kuil maar bij eerdere bezoeken wel goed. Lamp aan plafond hing aan spotje

Vriendelijk personeel. Prachtige omgeving. Heerlijk ontbijt.

Prima lokatie met een juiste prijs/prestatie verhouding.
    • Deluxe Kamer

Lange wachtijden in het restaurant. Personeel bleef vriendelijk maar liep zich de benen uit het lijf vanwege de drukte op vrijdag en zaterdag. Gewoon te weinig personeel in het restaurant.

Vriendelijk personeel, ruime schone kamer met prima voorzieningen.

De kamer was ruim en er was een bad inde badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Leek een idillische lokatie maar was massaal en daarom zeeronaangenaam om te verblijven. Zeer grote en daarom allesbepalende groepen. We zijn echt weggevlucht uit de drukte en massa terwijl we geboekte hebben op welnee en rust. Sauna was zeer klein en dus helemaal niet welles. Ontbijt zeeer standaard en niet alles vers

De kamer was ruim en er was een bad inde badkamer.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Verblijf voor een paar dagen is het uitstekend .. voor het avondeten zou ik een ander lokatie kiezen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het eten in het restaurant viel erg tegen .. qua prijs qua smaak qua hoeveelheid rijmt niet ..

De kamer was zeer goed .. genoeg ruimte .. het bed was 2 x 1 persoon .. jammer

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Grote van de kamer.
    • Grote Tweepersoonskamer

De bedden. Het waren 2 aparte 1persoonsbedden. As je de bedden tegen elkaar doet heb je alsnog een gleuf tussen de 2 bedden. Hierdoor zal ik niet snel nog een x een overnachting boeken. Verder waren de dekens te warm en benauwd! Ook dit moet anders. Oh en wat zijn de prijzen voor het diner aan de hoge kant.

Grote van de kamer.

Teleurstellend verblijf.

Ongezellige onfrisse kamer. Wij hadden een familiekamer. Dat is een ongezellige ruimte met 4 bedden maar meer moet je er ook niet van voorstellen. De kamers vallen heel erg tegen in vergelijking tot wat je op de website ziet. Restaurant is matig en ontbijt slecht.

Zwembad

Niet onaardig, niet dringend aanbevolen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was wel prettig gelegen, maar kennelijk niet gecontroleerd. De telefoon werkte niet, een van de leeslampjes was vervangen door iets dat erop leek. Er lagen wat theezakjes en oploskoffie, maar geen theelepels of roerhoutjes en we konden de gebruikte theezakjes alleen een eind verderop in de badkamer kwijt. De bedden waren aan de onderkant vol zichtbare rafels. Kennelijk nogal oud. Bij het diner (wildmenu) werd het voorgerecht geserveerd met slechts een deel van het garnituur dat op het menu stond, en bleek de aangekondigde tarte Tatin aan het einde iets als apfelstrudel, overigens smakelijk. In de bar vroegen we om een bepaalde soort gin die meestal met een schijfje komkommer wordt geserveerd. De barman deelde ons mee dat hij geen komkommer had en geen aanleiding zag om er een in de keuken te gaan halen. Nog niet echt vier ****.

Hotel Avegoor ligt leuk, zij het dat het uitzicht van het hotel uit niet bijzonder is. Het personeel is heel attent en vriendelijk. De inrichting is stijlvol, de lounge is wat doods, de bar gezellig. Het ontbijt is er voortreffelijk. Het hoofdgerecht van het diner was goed, het dessert eveneens ook al was het onverwacht. Het wijnarrangement bleek redelijk goed. De kamer was ruim en prettig gelegen.

leuk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het restaurant dat verbonden is aan het hotel viel tegen. Niet echt veel keuze en soms écht slechte bediening: veel te lang wachten, foute orders, verschillende bediening die blijkbaar van elkaar niet weten hoe of wat, geen verontschuldigingen als er wat fout gelopen was allen een excuus dat het aan de computer lag. Bij aankomst was er een probleem met de elektronische sloten van de kamers. Dag twee was dat op gelost maar alhoewel we vier maal iemand erbij haalden om de fietsstalling te openen werd er pas op de vierde dag vertelt dat dit ook met de kamerkaart kon.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Voor het eerst zijn wij zwaar teleurgesteld in een boeking.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Al met al waren er zoveel tegenvallers. om te beginnen wordt er een verkeerd beeld geschetst van een mooi oud hotel met grandeur, maar in de werkelijkheid zijn de kamers in een nieuwer gedeelte welke meer lijkt op een aparthotel. daar is de vloer werkelijk zo vies..en toen we dit aangaven zeiden ze wel dat deze binnenkort vervangen wordt, maar het was echt te erg. Daarnaast stonk het op de gangen en ook in de badkamer. de lampen op de kamer zijn van een soort plastic.. de kamers zijn daarnaast erg gehorig en de deuren moeten echt dichtgetrokken worden om ze te sluiten en dit hoor je echt hard in je eigen kamer. het zwembad en de minisauna zijn prima als je het achterstallig onderhoud niet erg vindt. wij zijn voor het eerst zwaar teleurgesteld in een boeking mede omdat we er een behoorlijke prijs voor hebben betaald en geen € 50,- of zo.

Het ontbijt was prima en vooral het personeel daar was aardig en werkte hard.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Goed hotel, redelijke bediening.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst computerstoring, of we wel gelijk wilden betalen dan zou de factuur later komen, die kwam nadat we er twee keer om gevraagd hadden. Bij de afrekening aan het eind werd de barrekening twee keer opgevoerd. Bediening tijdens het kerstdiner, duurde niet alleen erg lang (4 uur) maar er werd ook niet gelopen voor drankjes.

Kamers en ontbijt waren goed

Jammer dat het internet eruit lag
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel had het ook graag anders gezien maar het internet lag er uit. Omdat het ook om werk ging was dit behoorlijk vervelend. Late check out kon niet toegezegd worden er kon niet gepind worden. Toen bleek dat late check out wel kon konden we elke 3 kwartier tegen het aan de de deur kloppende kamermeisje zeggen dat we wilden uitslapen. Al met al niet een verblijf naar wens. Ook was het overal in het hotel behoorlijk koud