Beoordelingen over Avenue Hotel 3-sterren

Nieuwezijds Voorburgwal 33, Amsterdam Centrum, 1012 RD Amsterdam, Nederland

#266 van de 410 hotels in Amsterdam

Goede nieuwe douche, werkte naar behoren.

Ik had een zeer kleine kamer en kleine badkamer, éénpersoonskamer. Voor één nacht is dit OK maar voor meerdere dagen niet geschikt.

Goede nieuwe douche, werkte naar behoren. De lokatie op 8 minuten stappen van het centraal station was ideaal voor mij. WiFi werkte goed.

Een zeer goed hotel prijs/kwaliteit om A'dam stapvoets te ontdekken!

Kleine ontbijtruimte (weinig ruimte achter en tussen de stoelen), geen stopcontact en geen legplankje voor toiletartikelen in badkamer

Vriendelijk personeel, uitstekende ligging van hotel, lekker basic ontbijt dat goed werd aangevuld, lekkere koffie

Heb genoten in v

Weinig of geen Nederlandse tv zenders.

Het uitstekend ontbijt is een goed begin van een een dag Amsterdam . De bediening van het vriendelijke personeel is goed . De kamer zag er schoon en goed verzorgd uit heb heerlijk geslapen en gedoucht . De ligging is perfect tussen het Centraal station en het centrum.

Lekker ontbijt, maar krappe ontbijtruimte.

Er waren werken bezig op de gang wat soms voor stof zorgde

Lekker ontbijt, maar krappe ontbijtruimte. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, onze dochter van 8 vond het er geweldig.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goede locatie, vriendelijk personeel maar voor de rest matig...

Zeer gehorig, geen duidelijkheid op de site waardoor we dachten ontbijt bijgeboekt te hebben wat noet zo bleek te zijn. ( personeel gaf bij inchecken zelfs nog keer aan; ontbijt is zo en zo laat, we dachten dus dat t goed zat.) Doordat er geen ontbijt bij bleek te zitten vonden we de prijs voor de kamer aan de hoge kant. Met ontbijt erbij zou t redelijk zijn.

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

gezellig en ontspannen!!

kamer misschien wat klein en warm.

een goed ontbijt, lekkere cappuccino, erg vriendelijk personeel en toplocatie. In de buurt van centrum en centraal station. Goede bedden!

slecht

Er was aangegeven dat er een parkeerservice was, deze was echter niet aanwezig. Ook kregen we in het hotel zelf pas te horen dat er een downgrade was...

Functioneel low-budgethotel op een goede locatie

De badkamer is te klein en onhandig zodat alles nat wordt, de kamer is warm en bedompt en er zijn geen vluchtwegen vanuit de kamer (als er op de gang iets aan de hand zou zijn)

De locatie, heel centraal voor alles waar wij dit weekend moesten zijn

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De kamer was uitstekend, personeel erg vriendelijk en...

we hadden de pech dat op de kamer de wifi wegviel, personeel heeft alles geprobeerd er iets aan te doen, maar helaas!

De kamer was uitstekend, personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Verder prima verblijf

Parkeren is een drama, moest een kwartier lopen naar een betaalbare parkeerlocatie. Badkamer had een renovatie nodig, kamer 211 De kamer rook onfris

Prima ligging Uitgebreid ontbijt Goede bedden

Degelijk logement op zeer goede locatie.

Onze kamer (soort duplex) had 2 bedden op een hoger verdiep (kamer van 4, 2 volwassenen en 2 kinderen). De trap daar naartoe was zeer steil. Je moest zeer voorzichtig zijn. Maar voor onze kinderen (14 en 16 jaar) viel dat wel mee. Verder alles in orde!

Goede bedden. Zeer goede ligging. Degelijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Machine credit card had kuren bij check in, dunne muurtjes dus veel geluid in de nacht. Erg warm op kamer door vloerverwarming.../

Goed ontbijt, snelle check in

Ons verblijf was ok vooral omdat het ontbijt goed was en de centrale ligging

Te kleine badkamer en inloopdouche , deur van douche moet open blijven staan of je kan anders niet bewegen, badkamer helemaal nat na het douchen en het water loopt tot aan de slaapkamer. Matras van bed is heel dun en verschuift als je beweegt.

HET ontbijt was goed, genoeg keuze en een goede centrale ligging.

gunstige ligging voor verkenning van Oud-Amsterdam

Onthaal de eerste dag : Onze check-inn was gepland in de voormiddag, maar werd ter plaatse uitgesteld tot 1400 uur zonder enig woord uitleg. Bij de tweede check-inn duurde dit lang, alhoewel onze gegevens al in de voormiddag waren ingeput. Misschien iemand die daar nog niet lang werkte. Maar vanaf dan was alles ok. Zeker het onthaal 's anderendaags was zeer goed.

Onze kamer was in orde, deze van ons dochter niet echt (plakken haar tussen de handdoeken, misschien onopzettelijk). Leuk en ruim voldoende ontbijt. De ligging van het hotel (niet ver van het station en gelegen in de oude buurt was zeer gunstig voor wandelingen en uitstappen (te voet en met de tram).

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een verzorgd hotel in Amsterdam

de douche in de badkamer. Jammer dat de deur niet dichtkon. Geen plaats om handdoeken te leggen in badkamer. Goed voor 1 of twee overnachtingen.

zeer goede ligging om Amsterdam te bezoeken.Dicht bij station. rustig hotel en vriendelijk personeel. Ontbijt was in orde, gevarieerd.

Kamer voor 1 nacht geboekt om het Einaudi-concert bij te wonen.

Kamers niet super ruim en badkamer is net maar relatief klein.

2de maal in goed 6 maanden verbleven. Uitstekende ligging ! Een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima accomodatie, kamer recentelijk gerenoveerd.

Prima accomodatie, kamer recentelijk gerenoveerd. Niet perse groot, maar voldoende ruimte. Ontbijt voldoende uitgebreid, niet perse luxe, maar alles wel aanwezig en in ruime mate. Locatie is top ... in het centrum en dichtbij CS.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

goed verblijf op een uitstekende plek

eigenlijk niet echt iets wat tegen viel. ja het voelt gedateerd... maar dat is niet zo raar in een ouder pand in Amsterdam. Klopt wel met de verwachting en al helemaal met prijs/kwaliteit.

prima plek, zoals verwacht, vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Prima gevarieerd ontbijt

De ramen in de kamer konden niet geopend worden of op een kier gezet worden . Het was veel te warm in de kamer , te weinig lucht. We moesten daarom de airco opzetten en daar houden wij niet van.

Prima gevarieerd ontbijt Heel goede ligging op loopafstand van het station

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Aanrader!!

Badkamer was een beetje klein en onhandig. Erg warm op de kamer en hal

Mooie ligging heel centraal je kunt alle kanten op Ontbijt lekker keus genoeg. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima hotel in het centrum van Amsterdam, ontvangst was ook...

De badkamer was wel aan de kleine kant, op zo'n 3m2 stond de wc, wastafel en douche. Daardoor was alles drijfnat na het douchen, wellicht dat daar iets aan gedaan kan worden.

Prima hotel in het centrum van Amsterdam, ontvangst was ook prima en netjes. Ik werd snel geholpen en de medewerkers waren ook vriendelijk.

Het ontbijt was gevarieerd.

Niks.

Het ontbijt was gevarieerd. Ruime uren om te kunnen ontbijten. Laatste dag was er wat veel volk wat ervoor zorgde dat het te druk was om rustig te zitten. Veilige bewaking van je bagage is enorm pluspunt! Niet iedereen kan binnenstappen in het hotel voelt ook veilig aan.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Middelmatig, best dat het ontbijt er uitsprong....

In de badkamer waren er 2 kamerjassen, echter waren ze vuil, ze lagen er nog van de vorige mensen. De gratis Wifi was zeer middelmatig, meer geen ontvangst dan wel. En tenslotte de tv kanalen waren er voor turken, algerijnen, spanjaarden in overvloed, echter voor de Belgische toerist was er geen enkel Belgisch kanaal aanwezig!! Slecht dus!! En dit als buurland!!!!!Aan de balie spraken ze meer engels dan nederlands zelfs tegen Vlaamstalige mensen!!!!

Het ontbijt was zeer goed, alles was aanwezig.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een heel prettig hotel!

De ruimte is klein, voor grote en/of dikkere mensen niet geschikt

Het ontbijt was prima, locatie heel erg goed; alles makkelijk bereikbaar, zowel te voet als met tram

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Ontbijt was top en ligging hotel was super.

Kleine oude en oubollige kamer. Gehorig en wakker geworden door klussers ivm vernieuwing e.d op de gang.

Ontbijt was top en ligging hotel was super. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Receptiemedewerkers waren attent, compliment.

Badkamer zeer klein. Vloerbedekking met behoorlijke vlekken. Wietsstank op de gang. Gevraagd kamer met mooi uitzicht. Kamer keer op de binnnenplaats. Midden in de nacht wakker door rel op de gang. Werd naar mijn mening door de nachtportier niets aan gedaan. Receptiemedewerkers waren attent en behulpzaam, compliment.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Personeel vriendelijk en correct.

WIFI zwak, sommige hotelklanten tikkeltje 'marginaal'. Daar kan de hoteluitbating natuurlijk niet zo veel aan doen.

Personeel vriendelijk en correct. Goede ligging van het hotel, rustige ruime kamers.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Ontbijt was goed en genoeg gevarieerd.

1 punt vonden we heel storend. De persoon die afruimde was heel vriendelijk maar telkens we durfden onze boterham van ons bord te nemen kwam hij vragen of hij mocht afruimen, zelfs wanneer we nog aan het eten waren. We hoorden dat hij rapper moest de glazen enz naar de keuken brengen omdat ze er te kort hadden en dat leidde tot deze wel zeer oncomfortabele situatie. alhoewel wij al om 9 uur aan het ontbijt waren en er tot 10h tijd was konden we niet rustig ontbijten.

Ontbijt was goed en genoeg gevarieerd. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Uitstekende ligging als uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Badkamer had enkel douche (geen bad). Maar die was nogal krap. Overig sanitair was ok. Weinig bergruimte voor je kledij. Wij hebben dan ook alles in onze valies gelaten. Voor ons niet echt erg omdat het een verblijf van 2 nachten betrof. Wifi-bereik kan beter.

Uitstekende ligging als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Ook heel dicht bij CS Amsterdam. Trams passeren voor de deur. Fietsen huren van het hotel is mogelijk aan een schappelijke prijs. Kamers zijn sober maar goed. Ontbijtbuffet is prima met een ruim aanbod volgens ieders smaak en goesting. Toegang naar kamers enkel mogelijk met lift met kamerpasje (mooie beveiliging !). Vriendelijk personeel met een grote bereidheid om tips en info te geven.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Goede locatie

Hele kleine kamer maar dat is logisch als je kijkt naar de locatie.

Locatie was fantastisch. Verder is het een hotel om alleen in te slapen. Ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd.

Het personeel spreekt de gasten altijd eerst in het Engels aan. Dat is op zich geen ramp, maar waarom niet in het Nederlands, de taal van de lokale bevolking? Het interieur van het hotel geeft een wat verouderde indruk.

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Het hotel is heel centraal gelegen, vlakbij het centraal station en de tram, maar ook te voet ben je gauw op verschillende toeristische plekjes in de stad.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

hele leuke locatie, heel betrokken personeel, correcte bediening

klein detail..te weinig licht om 's avonds te lezen of te werken...

kamer was klein maar helemaal in orde...heel goed bed, rustige sfeer, leuke locatie,...

• Beoordeeld op: 28 november 2016

We zullen dit hotel niet meer boeken. Volgens ons was dit geen 3 sterren waard.

*De drankautomaten werden niet bijgevuld. *2 afzonderlijke matrassen ook al hadden we voor een 1 groot bed geboekt. *s'morgens om 7u al lawaai onder het raam van laden en lossen vrachtwagen. * ventilatie badkamer heel luidruchtig. * 1 tas voor de koffie op de kamer * kamer vlak naast de lift, veel lawaai van

• Beoordeeld op: 15 november 2016

In geen geval waar voor uw geld

Ik zocht via booking.com naar hotels die ook parkeerplaats hebben en ik kwam bij Avenue hotel uit. Bleek dat er gewoon een parkeergarage in buurt was, die me nogmaals € 100,- voor een weekend kostte. Ik ging ervan uit dat dit inbegrepen was in de prijs, die ook al behoorlijk hoog was (€ 419 voor 1 kamer - 1 nacht).

Ligging centrum Amsterdam = perfect

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Voor een stadshotel een behoorlijk uitgebreid ontbijt.

Veel water loopt uit de douche de badkamer in. Neem geen grote koffers mee, want onze kamer was klein.

Voor een stadshotel een behoorlijk uitgebreid ontbijt. Kamers schoon

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Extreem gehorig met buurkamer, hele kleine kamer, slechte douchgelegenheid, bij het douchen wordt de hele badkamer (1 bij1 meter) kliedernat. Slechte wifi ontvangst

Incheckpersoneel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

We komen nog een keer terug !

vloerbekleding, tapijt in vlekken. Mooie, maar kleine badkamer.

vriendelijk personeel, gevarieerd ontbijt. Zalig bed ! Ideale ligging om te shoppen, dicht van de centrum en goed bereikbaar voor de toeristische attracties.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Schone ruime kamer vlakbij het centraal station en de dam. Uitgebreid en lekker ontbijt

Wachttijd bij de receptie

Ruime kamer met goede bedden. 3 ramen die open konden en shampoo aanwezig. Zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt met harde en zachte broodjes, zoete broodjes en poffertjes. Zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

kies voor dit perfect rustig centraal gelegen hotel met een super ontbijt

Badkamer was wat klein maar voor de rest was er alles: grote handdoeken, kleine handdoeken, haardroger, shampoo, douchegel en een goede regendouchekop(sproeier).

We hadden een vierpersoonskamer genomen, was mooi in orde. Ontbijt was uitstekend, werd voortdurend bijgevuld, Personeel: vriendelijk, behulpzaam Na uitchecken kon je je bagage nog laten stockeren= pluspunt Ligging was perfect: kort bij het station, kort bij het huis van Anne Frank, kort bij de dam, gewoon super en,,, fietsverhuur door hotel: prijs veel minder dan als je in de stad een fiets huurt

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Mooie kamer, heel goed gelegen

Vriendelijk onthaal. Bij onze aankomst kregen we te horen dat we een gratis upgrade hadden gekregen. Mooie, ruime kamer. Het ontbijt was in orde. Prima locatie vlak aan het station.

Perfecte ligging.

Krappe kamer met beperkt comfort. Na werken in de douche werd de badkamer niet meer gereinigd.

Perfecte ligging.

Niet voor herhaling vatbaar

Veel lawaai in de gangen , bij douche was heel de kamervloer nat

Ontbijt was goed en genoeg van alles

Ontbijt was goed en genoeg van alles

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijk ontbijt, keuze genoeg.

Heerlijk ontbijt, keuze genoeg. Glutenvrij brood.

Teveel nachtlawaai van de gasten en de lift. Licht van de gang zag je tot in de kamer.

Ligging van het hotel was prima.

Kamer viel heel klein uit voor 3 personen.

Ligging van het hotel was prima. Ontbijt was ook in orde. Alles was voldoende.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Lokatie

Lokatie

Super kleine douche

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Lekker ontbeit

WiFi niet op de kamer te vinden Klepje afzuiginstallatie maakte soms herrie Douche deur of gordijn miste waardoor hele douche nat

Lekker ontbeit

Prima voor het doel van een kort verblijf

Matige kamers en beetje slechte geur op de gangen

Lokatie en prima service

Midden in de stad

Prima hotel, geen commentaar

Midden in de stad

Schoonmaakpersoneel stinkt ongelooflijk naar wiet. Hele gang en kamer stinkt er naar.

Locatie + authentiek grachtenpand

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Super, zeker voor herhaling

niets!

Heerlijk ontbijt! Aardig behulpzaam personeel. Mooie gerenoveerde kamer. Super ligging

Prima hotel voor buitenlandse toerist.

Ouderwets. Ontbijt matig en ontbijtzaal ongezellig.

Locatie is prima. Goed hotel voor de buitenlandse toerist. Keurig schone kamer

goed verblijf en kom er wel terug

het ontbijt, vooral het brood,echt slecht goedkoop aldi rommel

de kamer was perfect,lekker groot

niet ver van centraal station, goed bereikbaar

Prijs is wel erg hoog geworden, in 2 jaar 40% prijsstijging !

niet ver van centraal station, goed bereikbaar

Prima locatie voor Amsterdam

hoogteverschil in de kamer en hoge uitstap uit bad/douche. Vloer zeer glad.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Alles was super

Goede locatie

Als je ging douchen liep de hele vloer onder water

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Ok

Via de trap kan je niet buiten, veplicht om de zeer oude lift te nemen waarvan de 0 knop niet werkte

De vriendelijke ontvangst

Perfecte ligging!

Hygiëne

Perfecte ligging!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed hotel om in Amsterdam te logeren. Vlak bij station.

Goed hotel prijs-kwaliteit .

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

voor herhaling vatbaar

uitgebreid ontbijt

aangenaam

de badkamer was erg klein, geurhinder, lawaai van de straat en afzuiging buiten

De ligging, het ontbijt en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

goede ligging dicht bij centrum en station (we waren met de...

goede ligging dicht bij centrum en station (we waren met de trein) kamers en badkamer waren basic maar praktisch, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Kamer was klein badkamer deur kon niet helemaal open geen...

Had meer verwacht voor die prijs

Kamer was klein badkamer deur kon niet helemaal open geen bad geen uitzicht

• Beoordeeld op: 23 april 2017

verzorgd centrum hotel

Kamer gaf uit op kleine zijstraat met veel nachtelijk straatlawaai.

Prima ligging, faciliteiten en onthaal. comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Overnachting in Amsterdam

De badkamer is een schandaal ten opzichte van de prijs die ik heb betaald per nacht

De locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Verblijf Anenue hotel.

Het raam kon niet open slot was stuk.

Ontbijt was heel goed. Personeel super vriendelijk en gedienstig!

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Zeer goed ontbijt als was er er behoort.

De vloer in de slaapkamer tapijt nee .En een likje verf op de kamers.

Zeer goed ontbijt als was er er behoort. Handdoeken waren er ook en proper.

Gezellig

Vloerbedekking vlekkerig

Onwijs vriendelijk personeel .... Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Mooie ligging, goede service. Lekker eten.

Kleine kamer voor de prijs die wij hebben betaald.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Kamer

Te kleine kamers.

Te kleine kamers.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

in orde

de kamers waren te warm. ook redelijk klein geen zacht gekookt eitje te krijgen toen ik het vroeg

locatie station centrum

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Avenue Hotel