Beoordelingen over Van der Valk Hotel Avifauna 4-sterren

Hoorn 65, 2404 HG Alphen aan den Rijn, Nederland

#3 van de 3 hotels in Alphen aan den Rijn

Superleuk verblijf met bezoek aan Avifauna!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We moesten wel lang wachten voordat we een tafel hadden in het restaurant, langer dan de beloofde 15 tot 20 minuten. Maar we hadden dan ook niet gereserveerd en het was zaterdagavond...

Zo leuk, bij de boeking zat ook toegang tot het vogelpark Avifauna. Dat was onverwacht en dus een heel leuke verrassing. We hebben daar uiteraard gebruik van gemaakt en een ontzettend leuke tijd gehad. Dit hotel heeft daarom een hele goede prijs-kwaliteitverhouding en is zeker een aanrader. De kamer was prima: ruim en schoon met een bad en douche.

Fijne stille kamers!
    • Comfort Driepersoonskamer

Hebben een maand geleden in een "gewone" kamer geslapen, nu in "Comfort", allebei begane grond met balcon. Behalve het donkere houtwerk hebben we niet ècht kunnen ontdekken wat het verschil was.

De stille, grote kamer en de link met Avifauna.

Het hotel van de stad.

Geen opmerkingen

Wie een kamer reserveert, mag gratis het vogelreservaat bezoeken. Een mooie, verrassende meerwaarde. Menu van de maand wordt in het restaurant aangeboden. Geweldige prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Vogelpark beter niet boeken met verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

Eten voor op de kamer; vlees en patat was koud. De kamer had een naar geurtje, het was ook warm en benauwd, de bedden schoven weg waardoor mijn zoon met dekbed op de grond heeft geslapen en ik het bed langs een muur heb geschoven . Heel de nacht wakker gelegen . Stopcontact deed het niet bleek later (geen opgeladen telefoon) De föhn deed het niet op zijn tweede stand. Plastic en papieren bekertjes op kamer. 4 sterren?

Ontbijt was goed, lekkere koffie en vogelpark was leuk

Vakantie met onze kleinkind.Hij vond de speeltuin de beste deel van onze verblijf.
    • Familiesuite

De ramen hadden wel een hor tegen de muggen nodig.De kamer was wat benauwd s,nachts en ik ben wel heel veel gebeten.

De speeltuin en Avifauna waren uitstekend.

Combinatie hotel/vogelpark erg leuk.
    • Familiesuite

“Wat viel u tegen?” :Als er dan toch iets minder positiefs vermeld moet worden: het bloementapijt in de gangen :) en de uitcheck “bedankt dag” in 1 adem. Geen “alles naar wens geweest” oid, klein iets maar laat een hotelgast net iets anders vertrekken.

Ruime kamer en de combinatie met het vogelpark maakt het verblijf nog leuker.

Voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer gedateerd. Weinig verlichting in de badkamer. Om gebruik te maken van het ontbijt moet je een stuk buiten lopen om het restaurant te bereiken (geen probleem bij mooi weer, maar het wordt anders bij regen oid). Had iets meer keuze als broodbeleg verwacht.

Ruime kamer en ruime badkamer (met bad en aparte douche). Prima matras. Als hotelgast gratis toegang voor Avifauna. Eerder kunnen inchecken dan officiele inchecktijd omdat de kamer al gereed was.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst ontbijt geboekt. Geen uitleg, waar en hoe laat het ontbijt begon. Wij dachten deze info op kamer aan te treffen, maar daar stond niets vermeld. Veel geluidsoverlast van de lift, dit bij uitchecken aangegeven. Het antwoord dat het klopte omdat de kamer naast de lift is, daar mee was het voor de medewerkster van de Valk mee afgedaan. Bij uitchecken werd er gevraagd of we gebruik wilde maken van het vogelpark, op dat moment hadden we al andere afspraken gemaakt, Het zou mooi zijn als je bij inchecken deze informatie krijgt zodat je er rekening mee kan houden met het inplannen van andere afspraken. Gemiste kans. Heb betere overnachtingen gehad bij andere van der Valks.

Heerlijk ontbijt, mooie schone kamer, wel beetje oubollig.

Ga er niet snel weer logeren door matige en rumoerige kamer ondanks zeer vroege boeking.
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen gereserveerde parkeerplaatsen voor hotel en onduidelijk aangegeven, kamer te rumoerig door lift of containers, geen stopcontacten bij bed die werken, bureaulamp werkt niet, geen goede plaats voor toilettas, geen minibar wat lastig is omdat de bar om 24 uur dicht is en een automaat pas de volgende dag gevonden (was niet te zien via trapopgang), geen airco waardoor warm op kamer, receptie-kamer-ontbijt in drie verschillende gebouwen onhandig bij slecht weer,

Het personeel

Prima voor 1 nachtje, zeker als je met de boot komt.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel is erg gedateerd. Het snoer van een lamp is met een kroonsteentje verlengd. De bedden zijn zacht. Kortom dit hotel is toe aan renovatie.

Het ontbijt is prima. We hebben goed gegeten in het bijbehorende restaurant. Als je voor Avifauna of met de boot komt, is de ligging perfect. Het centrum ligt niet in het buurt. Het afzetten van ons bij de haven was een aangename bijkomstigheid. Vriendelijk personeel.

Makkelijk het hotel zo dicht bij het vogelpark
    • Economy Tweepersoonskamer

- Kamerdeur ging zwaar open en bleef niet openstaan. Moeder had aparte kamer, zij had nooit zelf de deur open kunnen doen. - Koffie en theefaciliteit was wat karig, papieren bekertjes. - Bij binnenkomst hotel hing er een onaangename geur in de gangen.

Kamers goed.

Behalve de herrie van de lift een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer zat naast de lift en de herrie daarvan was oorverdovend. Werd niets aan gedaan, noch ons ergens in tegemoet gekomen!

Zeer vriendelijk personeel en prima stek. Leuk dat je ook avifauna in mag!

Rustige omgeving en een vogelpark waar je mooi kon wandelen...
    • Economy Tweepersoonskamer

geen ventilator beschikbaar bij een nacht temperatuur van ruim 28 graden.

Rustige omgeving en een vogelpark waar je mooi kon wandelen en kijken. Gezellige bar.

De mogelijkheid om bij een overnachting kosteloos van het...
    • Economy Tweepersoonskamer

Jammer dat je voor het ontbijt bij moet betalen, dat er veel extras zijn waar je voor moet betalen (attracties in de speeltuin en extreem dure souvenirs) en dat er niet bij alle kamers een balkon zit. Maar het personeel is super, het eten is heerlijk en de kamer is prachtig!!

De mogelijkheid om bij een overnachting kosteloos van het park gebruik te maken. We waren vroeg en mochten direct onze kamer in! Lekker eten in het restaurant! Goede service, super personeel.

Netjes en schoon maar erg warm in de kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer. Een ventilator zou prettig zijn geweest. Doordat we het raam open hebben gezet kwamen er muggen binnen. Misschien een hor?

De kamer was erg schoon en netjes.

Ontbijt prima verzorgd.
    • Economy Tweepersoonskamer

Gedateerde kamer. Geen airco. Receptie in een ander gebouw dan de hotelkamers; het restaurant is weer in een ander gebouw.

Ontbijt prima verzorgd. Leuk dat je als hotelgast gratis Avifauna Vogelpark mag bezoeken

We hebben het prima gehad, samen met familie en kinderen , in totaal 5 kamers gehad, voor herhaling

Er lagen wat spullen van de vorige bewoner op de kamer en er was geen shampoo, wel stonden de flesjes er, maar die waren leeg.

Het ontbijt, op het terras was heerlijk. Een super terras waar we 's morgens en 'savonds gegeten hebben, ook prima eten!!

Ruime familiekamer, met aparte kamer boven voor de kinderen.
    • Familiesuite

Een balkon was erg welkom geweest. Verder had de tv op de bovenste kamer erg slecht beeld met heel veel ruis, was jammer voor de kinderen. En het zenderoverzicht in de infomap klopt voor geen meter. Lang zoeken voordat je de juiste zender gevonden hebt.

Ruime familiekamer, met aparte kamer boven voor de kinderen. Ruime badkamer en lekkere bedden.

Het personeel en de vriendelijkheid en goede behandeling.
    • Familiesuite

De kwaliteit van het bed liet te wensen over. Was niet de Swiss Sense boxspring. Het was een gedateerde kamer (Family Suit) die wel een update kan gebruiken.

Het personeel en de vriendelijkheid en goede behandeling.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Uitgebreid ontbijt.
    • Comfort Driepersoonskamer

Uitgebreid ontbijt. Wel vasttapijt in de kamers en in alle gangen. Langs de buitenkant ziet het er niet uitnodigend uit, maar de kamer was wel zeer ruim en netjes zoals op de foto's.

Matih
    • Economy Tweepersoonskamer

Zeer gedateerd hotel. Steenstrips en donker hout. Kamer naast de bar (zeer gehorig) en een bed dat zo hard kraakt bij elke beweging dat je er wakker van wordt. Bleef bij het ontbijt bijna aan de tafel vastplakken.

Personeel is vriendelijk, hotel is schoon. Kamer is ruim.

Prima verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zijn prima. Verwacht er overigens niet teveel van. Goed matras en goed kussen. Meerprijs ontbijt is misschien wat aan de hoge kant voor wat je krijgt maar het buffet is verder prima. Wat wel leuk is dat je ook gratis toegang krijgt tot het vogelpark. Niet kunnen gebruiken vanwege tijdsplanning maar wel netjes dat ze dit aanbieden.

Poetsdoeken lagen nog in de wasbak.
    • Economy Tweepersoonskamer

Poetsdoeken lagen nog in de wasbak. Hotel en inrichting is gedateerd. Entree veel kapot tegelwerk. Kamers hebben geen airco. Hiervoor vind ik de prijs dan ook te hoog.

Nette accomodatie op een mooie plek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Telefonische bereikbaarheid. We hadden wat belangrijkst vergeten en stonden eerst 5 minuten in de wacht en bij het opnieuw bellen 2x weggedrukt

Prachtig uitzicht, de struisvogels liepen voor het balkon

Goede ruimte in de kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Iets betere fan of zelf regulatie van de ventilatie in de kamer.

Goede ruimte in de kamer. Bar relaxed en dichtbij.Het vogel was deel van de kamer registratie.

De locatie op wandelafstand (30min) van centrum, rustig...
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen ijskastje op de kamer, zwakke wifi

De locatie op wandelafstand (30min) van centrum, rustig gelegen tussen water ( Rijn vaartochtjes) en vogelpark Avifauna ( heel mooi) gratis te bezichtigen!

Zeer teleurstellend !!
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer gedateerd. TV met zwarte balk boven en beneden en zeer weinig zenders. Ergste was de schimmel aan de wand en plafond in de badkamer waar bij het uitchecken zeer laks op werd gereageerd ("ik zal het doorgeven"). Al met al teleurstellend voor vd Valk hotel !!

De restaurantfaciliteiten.

Het is een smoezelig ouderwets hotel en je gaat 20 jaar...
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is een smoezelig ouderwets hotel en je gaat 20 jaar terug in de tijd. Ontbijten is op een andere locatie dan het slaapgedeelte. Dus altijd door weer en wind naar je ontbijt. Ontbijtbuffet was klein en krap opgesteld.

• Familiesuite

We hadden de familiekamer. Beneden was een opklapbed die was niet comfortabel. Deuren klemmen. Heel veel herrie van andere gasten om 23.00 uur nog! Al met al was het prima maar hier en daar wel wat verbeterpuntjes

Ruime kamers. Genoeg handdoeken. Mooie locatie

Top! Hotel prima en locatie superdicht bij Archeon en avifauna.
    • Familiesuite

Inrichting van de gangen was wat klassiek en kitchenette slecht toegerust. Ik had wel een paar glazen en echte bekers verwacht.

We hadden een gezinssuite. Mooi ruim opgezet en de bedden lagen prima. De locatie was goed bereikbaar en tevens de ingang van avifauna. Daarmee heel geschikt voor verblijf met kinderen.

Superweldadigkolosachtig
    • Economy Tweepersoonskamer

Alles was prima in orde.

Super locatie, heel uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel en vogelpark is een meerwaarde voor het hotel alsook de mogelijk om een boottocht te maken....👍👍👍

Leuk hotel met een extraatje
    • Familiesuite

Kamers zijn beetje out of date

Heerlijk ontbijt, kamers verdienen een update. De aanwezigheid van de kleine dierentuin is echt geweldig. Na het ontbijt even lekker relaxen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Op zich goed, voldoende voor de funktie die het nu voor ons had, n.l. een overnachting.
    • Economy Tweepersoonskamer

We hadden een piepend bed. Ik sliep al toen mijn man ging slapen op een piepend bed. Toe we ons de volgende morgen hierover beklaagden kregen we kregen we te horen dat we onmiddelijk aktie hadden moeten ondernemen. Tja ik sliep al, alhoewel ik wakker werd van het gepiep en gekraak. We hebben beide hierdoor onrustig geslapen. Enige compensatie had mij redelijk geleken, echter er kon alleen een kopje koffie af. Waarvoor wij hebben bedankt. We vinden het hotel gedateerd en niet in verhouding tot de prijs.

Het ligt centraal en het vogelpark is een extratje.

Plek en dat het een relatief rustige omgeving was
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij vonden de accommodatie vrij gedateerd! Als je het restaurant vooral van buiten bekijkt kan het wel een opknap beurt gebruiken! Dat is wel het eerste aanzicht!

Plek en dat het een relatief rustige omgeving was

verblijf tijdens een cursusweekend, kamer voldeed prima
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik heb even moeten zoeken naar de receptie, die was wel aangegeven maar ik dacht dat het de entree van het vogelpark was. Eenmaal op de goeie plek ben ik zeer vriendelijk geholpen.

Het was een mooie ruime kamer, met een goed bed en een fijne badkamer met ligbad.

Prima, fijne lokatie!
    • Familiesuite

De kamers die aan het park grenzen hebben het mooiste uitzicht, wij keken uit op een saaie parkeerplaats. Het thema ' Van der Valk ' is alomtegenwoordig; alleen aan de receptie is iets te vinden over ándere uitstapjes in de buurt. Het maakte ons wat kriegel...

Wat fijn dat je het vogelpark vrij kan bezoeken! Wij hebben er een heerlijke dag gehad. Het is een mooi park met een uitgebreide speeltuin, die ook voor beginnende pubers leuk is.

Zeer matig,
    • Economy Tweepersoonskamer

TV deed het niet goed, gemeld bij receptie, zou worden gerepareerd is niet gebeurd. Deuren van kamer sluiten met hard geluid, geeft flinke overlast. Hotel is achterhaald, oudbollig

Het was schoon

6,0
    Bevredigend maar niet top
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat onvolkomendheden in de kamer: gordijnen deels uit rails, kapotte toiletspoelingknop, hele indruk beetje armoedig, incheck- slaap- en restauratieaccommodatie gescheiden.

De bedden, handdoeken, parkeren

De combi tussen hotel en gratis gebruik mogen maken van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was min punt. Voor een paasontbijt zeer karig, geen harde broodjes, uitgedroogde boterhammen en croissants welke de toets van versheid ook niet meer konden doorstaan. De afstand tussen hotel en restaurant was niet fijn. Zowel bij het diner als tijdens ontbijt moesten we 2x door de regen. In het hotel was een lounge die nauwelijks gebruikt wordt, die zou prima dienst kunnen doen als ontbijtzaal, hoeven de gasten niet speciaal naar buiten voor het ontbijt.

De combi tussen hotel en gratis gebruik mogen maken van Avifauna. Behulpzaamheid personeel. Kwaliteit diner, structuur in restaurant, steeds dezelfde mensen aan je tafel en de snelheid waarmee gerechten elkaar opvolgde.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ik boek nooit meer dit hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Oudbollig, niet de luxe uitstraling

Onbijt, de rest is ouderwets, voor het zelfde geld veel meer luxe bij een andere van der valk. Bij aankomst de af gebladderde verf ( ramen ) van het restaurant. Een tegenvaller

• Economy Tweepersoonskamer

In de kamer hing een verschrikkelijke rooklucht. Alsof er jarenlang mensen in hebben gerookt en dit nog steeds doen.

De kamers zijn heerlijk ruim. Er zit een buitenruimte bij.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel, fijne locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Toen we de kamer binnen kwamen stond het raam op een kier en de verwarming heel hoog. Niet zo energiebesparend en het was er nogal benauwd. Lijkt me ook goed als de elektriciteit uit is bij verlaten van de kamer, dus met zo'n sleutelactivatie.

Kamer was prima, prima locatie, mooi restaurant, vriendelijk personeel. Heel fijn dat er sojamelk beschikbaar was. Dat is lang niet altijd zo in hotels!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Aanrader voor rustig weekendje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamer met fantastisch bed. Mooi uitzicht en uitermate rustig zowel in het hotel als omgeving. Goede geluidisolatie. Verzorgd ontbijtbuffet.

Goed verblijf voor het doel wat ik had
    • Economy Tweepersoonskamer

Inrichting kamer, ontbijt is matig

Kamer was goed, ouderwets ingericht en schoon. Voldoende parkeerplaatsen bij het hotel. Vriendelijk personeel aan de receptie en in het restaurant. Lekker gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

ruim voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer

Het Hotel is wel aan een opknapbeurt toe en er was in de ochtend geen warm water, gelukkig eenmalig.

Het waren lekkere bedden en het ontbijt was gewoon goed verzorgd

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed ontbijt, ruime kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast s nachts (er werd buiten een groot feest gegeven waar het personeel al van te voren op van de hoogte was), terwijl wij juist hadden verzocht om een rustige kamer.

Goed ontbijt, ruime kamer.

unieke ligging bij prachtig vogelpark
    • Economy Tweepersoonskamer

de kamer.wel netjes .maar ongelijke en verschuivende matrassen.hotel is wel aan up date toe zeker gezien de ideale ligging

het super vriendelijk en behulpzaam personeel.uitgebreid ontbijt regelmatig aangevuld

Prima verblijf en goede uitvalsbasis om andere activiteiten te ondernemen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De comfortkamer was prima met nieuw meubilair. Het lijkt of de badkamer nog geüpgrade moet worden. Jammer dat er geen standaard tissues aanwezig waren.

De bedden sliepen prima. Het hotel had vooraf gemeld dat er mogelijk geluidsoverlast zou zijn van een feest. Erg netjes natuurlijk maar we hebben er nauwelijks iets van gemerkt. Prima nachtrust

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ruime warme kamer, goed restaurant.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik heb twee kamers gereserveerd voor mijzelf en mijn klant. Voor vaste reservering heb ik mijn kredietkaart gegeven maar mijn klant moest zijn kamer zelf betalen. Helaas was de gezamenlijke kost van beide kamers voor onze aankomst van mijn kredietkaart uitgeschreven. Er was zwarte schimmel op de douche deur.

Ruime warme kamer, goed restaurant.

het verblijf was teleurstellend.
    • Familiesuite

niet goed schoon, kluis in kast niet zonder bijverlichting van mijn gsm niet in te stellen, koffie/thee niet voor de hoeveelheid mensen (4 personen) klaargezet, 2 daags verblijf, kamer niet verzorgd door v/d Valk. Receptie personeel niet klant vriendelijk. is geen 4 sterren waardig.

kamer was ruim

2 nachten hotel avifauna
    • Familiesuite

Gebouw is gedateerd en de kamer zag er stoffig uit. Het was ons niet duidelijk dat de receptie in een ander gebouw was. Vind de prijs van 10 euro voor onbijt van 3 jarig kind erg duur!

Lekker ruim en fijn om te verblijven. Ontbijt was heerlijk. Fijn om als gezin niet in dezelfde ruimte te hoeven verblijven, maar de kids wel vlak bij te hebben.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Hotel goed maar bij sneeuw en vorst restaurant slecht bereikbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het veel gesneeuwd en gevroren daar werd weinig geruimd. Het restaurant lag apart van hotel en moest je langs buiten naar toe erg glad en lastig

Prima keuken mooie locatie

Oude te kleine tv slecht beeld, te veel haren overal van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude te kleine tv slecht beeld, te veel haren overal van andere mensen, oude badkamer, doorgezakte bedden, verwarming aan was veel te heet, verwarming uit was te koud. Dus veel te duur voor de kwaliteit.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima locatie, heerlijk restaurant, vriendelijk personeel maar (onze) kamer was erg gedateerd.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was erg basic, niet erg gezellig en zeker niet romantisch. Ook erg gehorig. Kamer is gedateerd, kan zeker een update gebruiken! TV erg klein mbt ondertiteling.

Het restaurant was zowel bij het ontbijt als bij het diner geweldig. Vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer. Leuk dat we als hotelgast gratis in het vogelpark mochten lopen!

Grote kamer, goed bed

Niet enorm behulpzaam/traag personeel bij het inchecken, tijdens het boeken werd melding gemaakt van een gratis ontbijt eenmaal geboekt bleek dit €13 pp. extra te zijn, de badkamer was niet zo proper (1 van de handdoeken was vuil, vieze vegen op de radiator boven het bad,..)

Grote kamer, goed bed Vogelpark avifauna was leuke extra

Hadden er meer van verwacht. Teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer fel verouderd en lawaaierig. Badkamer is niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Mooie setting om te ontbijten, dit in fel contrast met het hotel zelf.

Ontbijt was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie viel erg tegen. Receptie in 1 gebouw, kamers weer in een ander gebouw, ontbijt weer in een ander gebouw. Veel te ingewikkeld. En niet erg handig als het regent.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 26 november 2017

We hadden geen verblijf helaas.
    • Economy Tweepersoonskamer

Misschien toch rekening houden met mensen die dus echt moeten afzeggen vanwege ziekte. Het was onze trouwdag we zouden eerst gaan eten en hadden een hotelkamer geboekt. Alles viel in duigen omdat mijn man een nierbekkenontsteking kreeg. En hoge koorts erbij. Voor ons een drama. Hij heeft twee nieuwe heupen is 8 mnd thuisgeweest is chauffeur dus weinig inkomsten als je thuis bent. En eindelijk konden we dan iets leuks doen met onze trouwdag dus boek ik een kamer die niet te annuleren is dat scheelde immers weer. Ik denk nog ach wat kan er gebeuren toch ? Maar helaas het kon niet door gaan. Heel jammer. En dit is geen zielig verhaal hoor om iets gedaan te krijgen , het was mijn eigen fout. Ik denk dat we het best naar ons zin hadden gehad. Wie weet volgend jaar.

Geen idee

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Onverwacht genoegelijk
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima prijs kwalitiet verhouding. Geen omgevingslaai. Nette ruime kamer. Attent personeel: vergeten oplader werd nagezonden. Vd Valk is door mij ‘herondekt’

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Voor één nacht niet zo'n probleem maar zeker niet voor langer.
    • Economy Tweepersoonskamer

- nat scheren lastig; geen stop in wastafel. - geen minibar - douchecabine zeer krap - TV erg klein en weinig zenders. - Van kamer naar restaurant niet overdekt; met regen heel vervelend.

ontbijt

• Beoordeeld op: 17 november 2017

• Economy Tweepersoonskamer

Economy kamer is ruim, maar gedateerd. Jammer dat hierin geen waterkoker aanwezig is om een kopje koffie/thee te maken. Ook jammer dat er geen koelkastje aanwezig is. Ontbijt vond ik wat beperkt in keuze.

Ruime kamer en badkamer, voldoende parkeergelegenheid, goed restaurant op 20 meter, Bezoek aan vogelpark Avifauna op 20 meter is een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Ik kom hier niet meer terug.
    • Economy Driepersoonskamer

De kamer was niet goed schoon. Ik heb haren gevonden in de douche, zag stof liggen en de vloerbedekking was niet schoon. De fohn ging ook nog kapot de volgende dag. Ik kom hier echt nooit meer terug.

Ik vond het geen fijn hotel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

teleurstelling
    • Economy Tweepersoonskamer

kamers zijn aan een renovatie toe, erg oubollig. Wij logeren zeker 10 x per jaar in een v.d.Valk hotel, maar dit was geen Valkwaardig hotel. Het ontbijt helemaal niet. Het was goed, maar als je de andere ontbijten hebt is deze zeer karig. Als ik het dan prijstechnisch bekijk, ga ik voor hetzelfde geld volgende keer naar een nieuwere van der Valk. De trap was betegeld ( erg jaren 80 ) tegels waren gescheurd en er lagen losse stukken tussen. Dat kan toch niet? Ons raam ging steeds open. Bleef niet dicht. Het was dan ook best koud in de kamer.

Avifauna hoort bij dit hotel, je kan daar in en uit lopen

Geweldig en we komen zeker terug voor de Vogels en de Boottocht.
    • Economy Tweepersoonskamer

Misschien de verlichting met de tafellamp wat sterker misschien

Het Ontbijt s'morgens en de avond daarvoor hebben we meegedaan aan Live Cooking in één woord geweldig

Leuk om met de kinderen te doen. Die hadden geen last van boven beschrevene. Ikzelf wel.
    • Economy Driepersoonskamer

De kamer was echt verouderd. Vloervedekking onhygiënisch. Douchekop hing los. Geen waterkoker of andere mogelijkheid om iets te drinken op de kamer. Personeel bij in en uitchecken ongeïnteresseerd.

Personeel in restaurant reuze vriendelijk. En gratis kaartjes Avifauna is de reden geweest voor mij om dit hotel te boeken.

We hebben het ondanks de niet zo handige familiekamer heel erg leuk gehad en genoten van avifauna.
    • Familiesuite

De familiekamer viel ons tegen, het bed in de kamer beneden stond bijna tegen de bank waar je niet goed gebruik van kon maken omdat de helft van de bank achter het bureau stond. Er was beneden een klein keukentje maar daar kon je eigenlijk niets mee.

Prima locatie en heel leuk dat we avifauna ook in mochten. En dat park was een grote verrassing. Zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan. Er was voldoende parkeergelegenheid maar het is duidelijk dat dit een ouder van de valk hotel is.

Ik had mooie verwachtingen van een Valk. Ik ben een Valk-fan. Maar dit viel tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting slecht; te donker bij de tafel waar ik wilde schrijven. Akelig ouderwets kleine TV. Zo'n teleurstelling!!! Zeeeer slecht beeld; beeld was breed, dus iedereen leek dik. Afstandbediening vreselijk traag; ergerlijk! Te weinig plaats in de badkamer om je spullen op te leggen. Gangen en lift zo gedateerd! En 3 verschillende gebouwen voor de receptie, de hotelkamers en het restaurant; echt niet leuk.

Bed, badgoed, kussens, aankleding kamer, kasten, deurslot, bad, douche, koelkastje, waterkoker, kluisje, het personeel, etc allemaal prima.

Centrale ligging en goed eten
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hadden bij het boeken via internet om een rustige kamer gevraagd die niet naast de lift lag. Bij de receptie kregen we de bevestiging bij de incheck dat de kamer inderdaad rustig was gelegen. Maar het bleek tòch een kamer naast de lift te zijn. In de tweede kamer die we toegewezen kregen hing een enorme sigarettenlucht terwijl alle kamers rookvrij zouden moeten zijn. De 3e kamer was op zich ok, maar de matrassen waren flink doorgezakt en het tapijt her en der vies. Kamers zijn bovendien erg gehorig. Jammer dat er geen koelkastje aanwezig is of faciliteiten om koffie of thee te maken.

Live Cooking en Ontbijt waren prima.

Prima accomodatie waardoor wij heerlijk konden ontspannen na een gezellige dag.
    • Economy Tweepersoonskamer

Voor het eten moest je naar een ander gebouw iets verderop. In ons geval was dat tijdens een flinke plensbui gedurende de hele dag.

Kamer was prima, veel ruimte. Je verblijf was tevens een gratis entree bij Avifauna, zeker de moeite waard.

Het was een eenvoudig ontbijt.

Het geluid in de gang was duidelijk hoorbaar. Slechte geluidsisolatie.

Het was een eenvoudig ontbijt. Er was geen tafelkleed of tafelpapier aanwezig.

Genoten!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik zou het niet weten !!

Alles, kwamen van een feest rond 22 uur uit Aarlanderveen en tom tom viel uit, dat was het enige minderen , waar jullie niets aan konden doen. Ook nog omrijden vanwege wegwerkzaamheden !! Maar goede ontvangst, prachtige kamer, prima parkeerterrein. Super ontbijt op mooie locatie. Ook nog gratis het vogelpark bezocht en gekeken naar de boten die aan het water lagen. Echt genoten, zeker van de Vogeldemonstratie om 13.30. Komen zeker terug!! Dank, Anne-Marie

Super!
    • Familiesuite

Avifauna dat er pal naast was en vanuit mijn kamer kon zien. En dat de kamer met een bovenverdieping was ingericht en als je boven was had je geen last van het geluid beneden.

goed en rustgevend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was heerlijk, heerlijk kunnen slapen en uitrusten, zeker een aan rader voor stelletjes een heel mooi vogel park ernaast zeker de moeite waard om te kijken. De plek zelf was super je hoeft niet ver te reizen.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

buiten slaapgebrek, voor herhaling vatbaar!
    • Economy Tweepersoonskamer

Er was zowel s'nachts als vroeg in de ochtend erg veel herrie!!!

Aangezien we alleen overnacht hebben, kan ik niet oordelen over het eten! De kamer was zeer netjes, zuiver en goede bedden! En een prachtige tuin achter! Groot pluspunt is de gratis kaartjes voor Avifauna!

Ik kom zeker terug!
    • Economy Driepersoonskamer

een dag is te snel voorbij.

de kamers , het onthaal en de mogelijkheden in dit hotel waren super! gratis Parking en 2 dagen gratis toegang tot het Park Avifauna, zelfs NA de normale openingsuren. Ideaal gelegen voor een dagje Leiden of Katwijk aan zee.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Avifauna