Beoordelingen over B&B Aan de Singelgracht

Delpratsingel 14, 4811 AN Breda, Nederland

#7 van de 26 hotels in Breda

Gebaseerd op 301 beoordelingen over deze B&B

Mooie suite, rustige ligging, zeer uitgebreid ontbijt wat...
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Misleidend op de site, Bed AND Breakfast daarbij wordt verwacht dat ontbijt is inbegrepen, vrij prijzige extra moeten betalen voor een ontbijt ! Geen parkeergelegenheid hoewel vermeld op de site, parking in de buurt maar opnieuw betalend.

Mooie suite, rustige ligging, zeer uitgebreid ontbijt wat zijn geld wel waard was.

vriendelijk onthaal, zeer goeie ligging dichtbij centrum
    • De Parel

de koffiezet was vuil/ plakkerig, heeft dringende onderdelen onderhoudsbeurt nodig. geen koffie gedronken

kamer was prachtig "oud", met modern badkamergedeelte

mooie comfortabele nette kamer op prima locatie

alles was prima

Prima locatie, oud pand maar heel warm interieur, achter een gewone deur kwam een hele mooie kamer tevoorschijn met een zeer mooie luxueuze badkamer, een aangename living en een comfortabel bed. Nette kamer, alles prima verzorgd en goede uitleg over fietsroutes en andere toeristische info. Onze fietsen konden veilig in de garage gestald worden. Lekker en volledig ontbijt.

Comfortabel en gezellig
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Alles was naar wens. Verbeterpuntje is misschien de instructies voor de infraroodsauna. Deze zaten aan de binnenkant van de cabine en hebben we met een hulplampje uiteindelijk kunnen lezen. Wellicht een idee om deze instructies toe te voegen aan de informatiemap op de tafel.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prachtige kamer met uitzicht op de singel. Goede locatie, binnen enkele minuten ben je in hartje Breda waar het goed toeven is. Makkelijk parkeren om de hoek (bij de Q-park P&R bij het station). Fijn muziekje op de kamer.

Top. Het ultieme vakantiegevoel.
    • Spiegelkamer

Niets. Alles laten zoals het is en veel gasten zullen meer dan tevreden zijn.

Het is een mooie locatie in het centrum. Met een werkelijk schitterende kamer waar je graag op wilt verblijven. Heel luxe en verzorgd. Aan elk detail is gedacht. Zeer gastvrij. Ik kies er volgende keer weer voor.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Gezellig en mooie B&B !
    • De Parel

Gelogeerd in de Parel maar jammer genoeg geen terras of binnentuin en vensters zonder enig uitzicht.

Mooie stijlvolle kamers ! Uitstekend ontvangst en ontbijt was zeer lekker. Een aanrader voor wie Breda wenst te bezoeken en even te overnachten.

Wij hadden een prima verblijf in B&B Aan de Singelgracht.
    • Rode Kamer

De zolderkamer is ruim en gezellig ingericht. Er staat een lekkere bank, een goede tv met veel zenders, een koelkast en koffie en thee faciliteiten. Het ontbijt is uitstekend.

Aanrader!
    • Loft

We sliepen op de loft waarvan maar het woon/slaap gedeelte was voorzien van een slot. De toegangsdeur onderaan de trap van de loft had geen slot. In principe kon iedereen dus onze overloop en badkamer + wc betreden. Loft had dus niet het volledige privé-gevoel.

Locatie was perfect! Verder vriendelijke ontvangst, goede verzorging van kamer + toebehoren en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Heerlijk verblijf
    • De Barones met balkon

Geen goed licht boven spiegel in badkamer, koffieapparaat staat ongezellig naast tv (kan makkelijk op koelkast...), geen prullenbak aanwezig

Gezellig, balkon bij kamer "de Barones", dicht bij het centrum, station en supermarktje, zeer gastvrij, schoon en zeer uitgebreid en goed ontbijt, liggend aan een drukke straat maar niets van gemerkt, koelkast-senseoapp. en waterkoker met toebehoren aanwezig

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Aardige gastheer en gastvrouw, maar de accommodatie verdient een opknapbeurt die de prijs rechtvaard
    • De Barones met balkon

Kamer ruim maar wel gedateerd, bedstee wel romantisch, maar wel benauwd. Diverse separate oude panden daardoor moet je buiten langs om naar ontbijtzaal te gaan. Vrij steile trap naar 1e verdieping waar onze kamer was. Ballon met uitzicht op binnentuin te mooi voorgespiegeld je kijkt meer op garages en andere oude huizen, wellicht ziet het er zomers beter uit. Badkamer functioneel, jammer van douche gordijn ter vervanging van kapotte douche deur. Ontbijt niet in prijs inbegrepen is 12,50 per persoon per dag, niet verplicht

Lekker ontbijt, lokatie perfect

Genoten!
    • Loft

Gehorig maar is oud pand Ontbijt is zeer verzorgd; ik geef persoonlijk voorkeur aan verse yoghurt ipv prefab vruchtenyoghurt

De loft is een enorme zolder met grote slaap/zitkamer. Super schoon en qua inrichting warm en "quirky",

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Gezellig warme kamer, fijne badkamer en goed schoon.
    • Spiegelkamer

De kamer aan de voorzijde (spieghelkamer) is niet helemaal stil, het geluid van de straat is binnen hoorbaar. Mocht je dit storend vinden, kun je beter een van de andere kamer kiezen. Verder alles perfect hoor! Wij hebben prima geslapen in deze kamer.

Gezellig warme kamer, fijne badkamer en goed schoon. Op loopafstand van het centrum en vlak bij het station. Parkeren om de hoek à €13,- per dag.

Goede ligging, dicht bij centrum
    • De Parel

Het bed was klein en in een soort van bedstee, niet handig. Het ontbijt bleek niet bij de prijs inbegrepen, dus alleen een bed en geen bed & breakfast. Er kwam nog €25, bij voor 2 personen , wat ons betreft te duur.

Goede ligging, dicht bij centrum

Leuke sfeer en prima locatie.
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Tapijt vergaan op sommige plekken. Badmatje en gastendoeken versleten. Bed kraakte (maar was een oud hemelbed). Ondanks de leuke sfeer van de kamer viel ons de prijs-kwaliteit toch wat tegen.

Leuke uitstraling kamer omdat het weer eens wat anders dan anders was. Kamer was zeer ruim met een aparte zithoek. Vriendelijk ontvangst. Prima locatie.

Uitstekende b&b zonder het ontbijt
    • De Parel

Alleen het ontbijt: slechte prijs/kwaliteit : 12,50 voor supermarktbrood, kaas en ham uit een pakje en jam en de rest uit de bekende eenpersoonsverpakkingen. Dat kan echt beter: verander dit ontbijt naar verse en streekproducten !!!

De authentieke sfeer van de b&b. De kamer: ouderwets maar zeer sfeervol, ruim en mooie grote badkamer (de parel). Heel goed geslapen!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

We komen hier zeker weer terug als we in Breda moeten zijn.
    • Loft

Aan de glazen tafel heb ik me verschillende keren flink gestoten, misschien vervangen door iets kleiners en ronders? Verder gezellig ingericht.

Alles zeer goed en gezellig kamer!

Huiselijk, gezellig en romantisch verblijf in een klassieke suite
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Klassiek ingerichte romantische suite met alle moderne faciliteiten, waaronder een prachtige badkamer en een infraroodcabine. Supergezellig, op wandelafstand van het al even gezellige centrum van Breda.

Slapen bij je overgrootmoeder
    • De Parel

Alles was erg oud en zo rook het ook. Buiten de kamer nog meer dan in de kamer zelf. De badkamer was blijkbaar recent aangepakt en matcht totaal niet bij de rest. Heel kleinnondiep bad waar je onmogelijk in kunt liggen. Ik vond het erg duur voor hetgeen je ervoor terug kreeg

De afstand tot het centrum vonden we wel ideaal. Een vriendelijk dame en een lieve lach maakt veel goed maar niet alles.

Fantastische kamer dichtbij het centrum.
    • De Barones met balkon

Steile trap zou misschien vermeld kunnen worden ivm oudere gasten.

De sfeer in de kamer (de barones) was fantastisch. Gedateerd kan dus heel sfeervol zijn.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Fijne plek op loopafstand van het centrum

Eigenlijk niets.

Mooie ruime kamer, prima bed en, heel fijn, een bank om lekker op te zitten. Dvd-speler, leesvoer. En een heerlijk uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Gezellig en leuke accomedatie.
    • De Parel

Deurklink separatie voordeur viel eraf bij sluiten van de deur, maar kan gebeuren is een klein detail en wordt vast opgelost.

Kamer zag er fantastisch uit en er bij binnenkomst waren er zelfs al kaarsjes aangestoken, stond er een muziekje op en was sfeerverlichtig aan.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Heel super gastvrij. En attent.
    • Spiegelkamer

Dat je eerder in je kamer kon.

De kamer was fantastisch, schoon en er was een föhn en een strijkijzer. Bij binnenkomSt stond er een acht muziekje op en je kon kiezen uit mooie video's de douche met bad was top! Super schoon en prachtig nieuw. En een fijn uitzicht over de singels van Breda. Dichtbij het park waar je lekker in de zon kon zitten.

Goede prijs-kwaliteit verhouding! Fijne locatie
    • Rode Kamer

Bij uitcheck wilde we nog even onze bagage laten staan omdat we nog even wilde ontbijten. Dit kon niet..

Locatie is erg fijn, dicht bij het station en centrum. Verder was de prijs-kwaliteit verhouding prima.

Op loopafstand van het centrum van Breda met veel...
    • Spiegelkamer

Eea begint wat gedateerd te raken.

Op loopafstand van het centrum van Breda met veel restaurants, cafés en bezienswaardigheden. Het ontbijt was uitstekend en de gastvrouw zeer vriendelijk met adviezen en suggesties. Wij waren op de fiets en deze konden veilig in een garagebox staan.

• Loft

Mijn partner en ik hadden de zolderkamer de loft en heeft onze verwachtingen overtroffen. De faciliteiten in de loft waren uitstekend en we hadden enorm veel ruimte. Bij aankomst in de loft was er een muziekje en sfeerlampje aangezet. Dit geeft je een erg welkom gevoel. Ik zou zeker weer hier boeken!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heel goed Bed and Breakfast.
    • Spiegelkamer

De trap en entourage naar de kamer kan wat beter.

Prima ontbijt, uitgebreid en goed. De locatie was dichtbij centrum en Centraal Station. Gastvrouw altijd bereid om je te informeren over uitstapjes.

Controledrang van eigenaresse zorgt voor ongastvrije ervaring

Wij waren met 6 dames een weekendje weg in Breda. Wij zijn allemaal rond de 40 jaar en hebben al heel wat gereisd in binnen- en buitenland. Nog nooit eerder hebben wij meegemaakt dat we al bij de eerste stap over de drempel ons zo totaal NIET welkom voelden. Waarom begint de eigenaresse meteen bij aankomst al een betoog over wat er allemaal NIET mag tijdens ons verblijf? Bij voorbeeld "samenkomen" op de kamers mocht niet. Hieronder versta ik: geen keiharde muziek draaien, luidruchtig doen en de boel op stelten zetten. Dat waren we inderdaad niet van plan....we zijn geen pubers van 16 meer..... Maar toen wij midden op de dag even met z'n zessen op de zolderkamer met elkaar wilden omkleden en opmaken om ons voor te bereiden op een dagje uit, werd er meteen 'Sssssssst' geroepen, omdat we gewoon de trap opliepen (dus niet stampten!). Waarom is dit zo'n probleem om 13.00 uur 's middags? Opmaken moesten we maar in het park doen, volgens de eigenaresse (?!) Toen we 's avonds om 22.00 uur even op de zolderkamer met z'n zessen wilden napraten met een kopje thee, kwam de eigenaresse meteen de trap op stormen om ons op de vingers te tikken dat "samenkomen" niet mocht. Tsjonge jonge, we hadden niet eens muziek aan en spraken op normale toon. Als het nou midden in de nacht was..... En dan nog.....op die zolderkamer zaten we juist een verdieping hoger dan de andere kamers, dus of er überhaupt iemand iets gehoord zou hebben van ons praten.... Toen we de eigenaresse lieten weten dat het erg ongastvrij overkomt, om al bij voorbaat allerlei aannames te doen over hoe wij ons 'misschien wel zouden kunnen gaan gedragen' zei ze dat ze op basis van 23 jaar ervaring dit vooraf zegt om problemen te voorkomen. Wij zeggen: als er reden tot ingrijpen is, is dat nog vroeg genoeg. Ze gaf toen toe dat we inderdaad wel een rustige groep waren..... Tja, wat moet je daar achteraf mee.....de toon was wel gezet!

Breda is fijn om te doen maar we hebben het gezien ... meer de moeite vinden we Ginneke!
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Er was geen parking vlak bij de B & B, ook geen informatie van te voren verkregen over de parkeergelegenheid in de buurt. We arriveerden rond 13u en we stonden voor een gesloten deur daar de receptie pas opende om 15u. We hebben dan zelf wat rond gereden en geparkeerd aan het station ... anders vrij duur om te parkeren (2euro per uur). We logeerden in de suite en moesten een zeer steile trap op om de kamer te kunnen bereiken (niet evident met koffers). Het ontbijt was pover en dat voor 12.50 euro per persoon ... beter gaan ontbijten in het centrum vind ik ...

De locatie was wel fijn met een mooi uitzicht op het water. Er was een sauna in de badkamer en die warmte deed wel deugd aan de spieren na een lange dag stappen in het centrum van Breda. Er waren twee tv's op de kamer, één in het salon en ééntje bij het bed zodat mijn partner voetbal kon zien en ik lekker kon genieten van een ander programmaatje.

Goede winkelstraten en restaurants,goed te doen te voet door het park te lopen!
    • Loft

Het parkeren, de automaten kon je alleen met klein geld bijvullen,en veel 1 richtingstraten ,moeilijk ander locatie te zoeken. Mijn advies is je kan beter met de trein komen!

Locatie perfect,de kamer was oké,was uitgebreid ingericht ,had ook met wat minder spullen ook oké geweest!

Klassiek genieten in Breda
    • De Barones met balkon

Het ontbijt was goed en sfeervol, maar echt té duur voor wat je kreeg. Bovendien was de informatie over dit ontbijt niet (goed) te vinden op de Booking.com website en was het bij aankomst voor ons een verrassing dat dit nog bovenop de kamerprijs kwam. De badkamer was wel aan vernieuwing toe.

De kamer was erg mooi ingericht, en er was koffie & thee op de kamer inbegrepen bij de prijs. Er was een ruim balkon! Het B&B is handig gelegen tussen het station en het centrum, waardoor je binnen 5 minuten lopen in het centrum bent en ook nog eens niet ver met je koffers hoeft te lopen, mocht je met de trein gekomen zijn.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Fantastisch, nog nooit zoiets meegemaakt!!

Geen tegenvallers!!Fantastisch

Geweldig ontvangst( kaarsjes aan lampje aan, muziekje aan). Geweldige kamer, badkamer etc. Schoon netjes etc!! Heel goed ontbijt Gastheer en gastvrouw super beleefd en vriendelijk. Groetjes Leo en Astrid

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Verrassend leuk plekje midden in Breda.
    • Loft

Senseo-koffie is niet echt lekker. We moesten de koffer twee steile trappen op slepen.

We hadden veel ruimte, een hele zolder voor onszelf. Er was een zithoek met TV, muziek en dvd's.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Fantastisch verblijf
    • Spiegelkamer

We verbleven in de Spieghelkamer op de eerste verdieping, een prachtige, complete en ruime kamer met een aparte, luxe badkamer (met heerlijke douche). Bij binnenkomst brandden er kaarsjes en stond er zachte muziek op. Dat is nog eens een warm welkom! Zonder twijfel de beleving van een 5 sterren hotel!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Een aan te raden accomodatie met goede ligging.
    • Spiegelkamer

De trap kan voor sommige mensen wel een probleem zijn.

Heel sfeervolle kamer en badkamer proper en net, extra leuk als je op de kamer komt en er speelt zachte muziek en kaarsjes branden. En nog een fijn extraatje zijn de boeken die er liggen.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Fijn authentiek hotel, aan de rand van het centrum
    • De Barones met balkon

sanitair wat verouderd, het hotel bestaat uit 2 gedeelten dus in ons geval moesten we eerst naar buiten om een deur verder naar binnen te gaan voor het ontbijt.

Persoonlijke aandacht, heerlijk ontbijt, authentieke kamer, heerlijk rustig, koffie en thee facsiliteiten

• Beoordeeld op: 20 november 2016

goed voor een kort verblijf,maar er mogen herstellingswerken aan gebeuren.
    • Spiegelkamer

De kamer:was aan renovatie toe,heel ouderwets.was zeer koud in de kamer(chauffage stond nochtans aan).Zeer steile trap naar boven,deel van de leuning ontbrak(zeker niet voor oudere mensen)

Ontbijt was heerlijk.b&b goed gelegen.parking dichtbij.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Zouden de volgende keer een hotel kiezen.

Steile trap naar de kamers met gevaarlijke trapleuning. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Extra betalen voor ontbijt bij een bed and breakfast hadden we nog niet eerder meegemaakt. Onze handdoeken waren wel meegenomen maar er waren geen nieuwe gebracht. Receptie is maar beperkt geopend.

Mooie grote kamer met bed en zithoek en ruime badkamer met bad en douche. Goed verzorgd ontbijt aan tafel geserveerd maar wel bijzonder dat je daar extra voor moest betalen. Je kunt jezelf dan beter geen bed and breakfast noemen

• Beoordeeld op: 4 november 2016

De b&b heeft een soort ouderwetse gezellige sfeer met...
    • Rode Kamer

Ik had verwacht dat er gratis parkeerplekken waren, maar die waren er niet

De b&b heeft een soort ouderwetse gezellige sfeer met krakende vloeren. Het was helemaal naar wens, maar het ging ons vooral om een locatie dichtbij de stad en daarvoor is deze b&b ideaal.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

mooie B&B exclusief ontbijt voor die prijs .vind ik het duur.
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Ik zou persoonlijk de vloerbedekking vervangen voor parket of laminaat vanuit hygiënisch oog punt. vloerbedekking met slijtage plekken achter de luie zetels. het zwarte over gordijn hing in het ligbad uitkijken met het vollopen van het bad dat die gordijn punten er in in kwam te hangen. Graag het ontbijt meegerekend met de prijs van de kamer.

De kamer was netjes en verrassend . er stond een hemelbed in . zeer ruim van opzet.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Was aardig maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Rode Kamer

Overal zwarte vloerbedekking, zwarte muren, zwart beddengoed en zwarte handdoeken. Geeft geen hygiënisch gevoel en je wordt er ook niet vrolijk van. Het stonk vreselijk toen wij aankwamen, alsof iemand een fles deodorant had leeggespoten in de gang en de kamer; niet fijn als je astma hebt. Luchten bleek bovendien vrijwel onmogelijk, want de ramen kunnen niet open (alleen een bovenlichtje).

Het was er bijzonder rustig.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

de kamer was heel fijn.
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

de kamer was heel fijn. ruim, gezellig, een klassieke inrichting met fijne zetels en prima hemelbed. de trap naar de kamer is stijl, op zijn nederlands. de ontvangst voelde welkom en het verdere contact met de eigenaars liep altijd vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

De locatie ten opzichte van het centrum is uitstekend.
    • Loft

De inrichting en afwerking was matig tot slecht. Op de foto's lijkt het mooier dan in werkelijkheid.

De locatie ten opzichte van het centrum is uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ruimte in de kamer en de grote balkondeuren en het balkon.
    • De Barones met balkon

We sliepen in een overigens ruime kamer met bedstee, het was prettig geweest als die bedstee in de eerste omschrijving van de kamer had gestaan.

Ruimte in de kamer en de grote balkondeuren en het balkon. Schone badkamer, lekkere

• Beoordeeld op: 15 september 2016

In enquete vraag naar het gezelschap: ik was met min miede, maar dat kan ik niet invullen.
    • De Parel

Servic: onze vraag was of we fietsen konden regelen: geen reactie. Zelf uitgezocht, maar was aardig geweest als we tips in de buurt hadden gehad. Nu ver lopen voor een fiets. En dus ook terug.

Royale kamer. Moderne badkamer en goed bed. Kamer wat oduerwets ingericht. Zou zelf voor een meer eigentijdse inrichting gaan in een traditionele woning.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Trap naar de kamer te steil.
    • De Barones met balkon

Trap naar de kamer te steil. Bed positie erg lastig in de bedsteenis. Als de achterin liggende persoon uit bed wilde, moest deze over de eerste heen kruipen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Uitstekend B&B, ruime kamers en goed ontbijt.
    • De Parel

Voor ons geen probleem, maar de kamers lijken enkel toegankelijk via een redelijke steile trap.

Leuke, authentieke kamers met veel ruimte. Fijne sfeer. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Goede uitvalslocatie voor een weekendje Breda!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

De foto's op de site gaven ons een verkeerd beeld van de kamer.
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

De kamer was erg ouderwets, tapijt rafelde uit en is dringend aan vervanging toe. Van romantiek was in deze kamer geen sprake door het luid krakende "harde" bed. Bijbetalen voor ontbijt in een B&B vinden we vreemd en hebben we dus ook niet gedaan.

Uitstekende locatie en vernieuwde propere badkamer.

Karaktervol.

Karaktervol. Heel plezant en lekker ontbijt. Mooi kader

De sfeer van de b&b

De sfeer van de b&b

Prachtige b&b
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Ontbijt was prima maar je kan met mooi weer net zo makkelijk even het park inlopen

Super mooie kamer (de suite)

Het was fantastisch
    • Loft

De ligging was perfect dicht bij het station en bij het centrum

Mooie kamers, prima ontbijt, uitstekende locatie.

Mooie kamers, prima ontbijt, uitstekende locatie.

Top voor een weekendje!
    • Rode Kamer

De douchebak bleef vol staan met water

De ligging is top! Iets buiten de stad

De ligging en mooie kamer
    • Loft

De stijle trappen richting de zolderkamer

De ligging en mooie kamer

Het bad was erg klein.

Heerlijke suite, rustig gelegen.

Niets te klagen

Heerlijke suite, rustig gelegen. Makkelijk parkeren bij station op 300mtr. 500mtr van het centrum. Super.

Goed gelegen maar duur voor wat je krijgt

Prijs-kwaliteit

• De Parel

Kamer was uitstekend en mooi, ontvangst was prettig

Charmante inrichting, dicht bij centrum
    • Spiegelkamer

Ontbijt niet inbegrepen in prijs

Charmante inrichting, dicht bij centrum

Geweldige locatie

...

Karakteristieke kamer

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Schone grote kamers op een hele mooie locatie.

Kamers zijn verzorgd ingericht maar het interieur is gedateerd.

Schone grote kamers op een hele mooie locatie. Bedden waren prima

Prima voor een nachtje Breda
    • Loft

Had ‘s morgens iets warmer mogen zijn. Buiten vroor het 8 graden.

Bij binnenkomst in de kamer klonk Bach over de radio.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Heerlijk ontvangst met kaarsjes al aan en klassieke muziek;
    • Spiegelkamer

Heerlijk ontvangst met kaarsjes al aan en klassieke muziek; helemaal ontspannen.

aardigheid eigenaar

aardigheid eigenaar

Fantastische en sfeervolle kamer
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Jammer dat het exclusief ontbijt is

Fantastische en sfeervolle kamer

Mooie ruime kamer, prettige en vriendelijke ontvangst.
    • Loft

Mooie ruime kamer, prettige en vriendelijke ontvangst.

Het was wel redelijk, maar voor deze prijs neem ik waarschijnlijk de volgende keer eerder een hotel

Douche viel tegen

Ontbijt was ok

Bed iets doorgezakt

Super lokatie

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Drukke weg.
    • Spiegelkamer

Drukke weg. Je hoort het verkeer de hele tijd hard.

Heerlijk!
    • Romantische Suite met Infraroodsauna

Als ik dan toch iets moet noemen: de waterkoker. Wellicht tijd voor een nieuwe ;)

De kamer was fantastisch, heerlijk bed, fijne sfeer!

Leuke bedstee

Hoge trap

Leuke bedstee

lekker kunnen ontspannen
    • De Barones met balkon

ontbijt was van alles wat wils

Gehorigheid

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Heel leuk
    • Spiegelkamer

Eitjes iets te veel gekookt

Heel mooie kamer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Romantische Suite met Infraroodsauna

Geweldig luxe kamer met fantastisch bed voor een zeer schappelijke prijs, erg lieve gastvrouw en een uitgebreid ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van B&B Aan de Singelgracht