Beoordelingen over Hotel Steeds aan Zee

Koningin Wilhelminastraat 9, 2225 AZ Katwijk, Nederland

#6 van de 12 vakantiewoningen in Katwijk

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De ligging was fantastisch, binnen 5 minuten op het strand.

We vonden het jammer dat de gordijnen niet heel donker waren, er kwam veel licht door heen. De glazendeur naar de badkamer was ook wat minder

De ligging was fantastisch, binnen 5 minuten op het strand. Het ontbijt was goed verzorgd!!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Leuk en voor herhaling vatbaar

Betaling parking. Jammer dat er geen parking is voorzien.

De kamer was in orde . Leuk dat we konden buiten zitten .Vriendelijke bediening. Heel verzorgt ontbijt. Echt voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Topverblijf gehad op een heerlijke locatie aan zee!

Topverblijf gehad! We hadden een leuk appartementje dicht bij het strand. Het totale complex bestaat uit meerdere gebouwen, maar het is allemaal dicht bij elkaar in de buurt. De omgeving is heerlijk, want je kunt lekker uitwaaien aan zee en vanuit Katwijk zijn de grotere steden als Den Haag en Leiden prima te bereizen. Wanneer het weer een beetje mee zit, wat bij ons het geval was, is het helemaal top! Een echte aanrader is ook de musical Soldaat van Oranje :-)

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Katwijk een aangename verrassing, voor herhaling vatbaar.

Het de volgorde bij het uitchecken was niet helemaal duidelijk. Niet enkel ik had hier vragen rond, ook tafelgenoten aan de ontbijttafel hadden hetzelfde probleem.

De kamer was aangenaam ruim en het uitzicht op de winkelstraat was verrassend en zonder hinderlijk lawaai.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Voldoende voor 1 nacht op Loop afstand van strand en centrum

Gebrek aan privacy, gehorig en de schoonmaak. Doucheputje ontzettend vies.

Ontbijt was goed. We waren met zn drieën 1 nacht en dan is de accommodatie voldoende. voor meerdere nachten niet geschikt vanwege gebrek aan privacy. de kamer ligt aan de staat waardoor je van buiten af rechtstreeks de kamer in kijkt naar de bedden en je spullen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

afwerking in badkamer. er zat op meerdere dingen roest.

het ontbijt was prima. alleen de kamers waren erg oud. door de wind hoorde je alle deuren klapperen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een super verblijf
    • Suite Large

Wij kwamen savonds aan en kreeg een route beschrijving alleen had het handig geweest dat daar op stond dat het appartement niet met de auto te bereiken was. Wij hebben even moeten zoeken daardoor

De kamer was heel mooi en goed schoon

• Beoordeeld op: 23 september 2018

dat het schoon was en de omgeving erg mooi.

Het was erg klein en zeer zeker het veiligheids gevoel ontbrak. vluchtwegen die op een dode muur uitkomen. bij brand zou je een groot probleem hebben.

dat het schoon was en de omgeving erg mooi.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima kamer voor een nachtje.

Nette, eenvoudige kamer op 2e verdieping. Prima onderhouden. Badkamer ruim, wel douchen in bad. Ontbijt buffet ruim verzorgd. Aardig personeel, zeker bij ontvangst.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Wij hebben genoten van ons verblijf in Katwijk, een echte aanrader

Dat de receptie ondanks mijn ingewilligde verzoek van latere komst al dicht was en de communicatie via de telefoon verliep.Verder prima geregeld ,via kluisje waarin zich alle gegevens en kamersleutel bevonden.

Zowel de kamer als ontbijt ,prima

Prima verblijf voor een paar dagen.
    • Suite Large

De badkamer was mooi, maar de waterdruk was zeer laag. Een tandenborstel uitspoelen was onmogelijk en douchen duurde erg lang voordat de shampoo uit het haar was gespoeld. Dit scheen volgens de receptie een algeheel probleem in Katwijk te zijn, maar achteraf was bij het zwembad de druk onder de douche prima.

Mooie kamer, in het centrum gelegen, strand om de hoek en de parkeergarage op loopafstand.

De locatie was geweldig overal dicht in de buurt.

De trapleuning plakte. Haren in de wasbak en op de vloer in de badkamer. Het huis rook naar een verzorgingshuis. Het toilet maakte erg veel lawaai en ook een nare geur in de badkamer. De rolgordijnen waren niet verduisterend. En van de bedden hebben wij zere nek en rug van over gehouden. Het huis was zeer gehorig

De locatie was geweldig overal dicht in de buurt. Personeel zeer vriendelijk en het ontbijt smaakte goed en voldoende keus! de slaapkamer was wel goed schoon en het beddengoed was ook keurig

Heel mooi verzorgd huisje.
    • Appartement (5 Volwassenen)

Er waren geen gordijnen aanwezig in de slaapkamer beneden. Daardoor was het moeilijk onze dochter van 1 in slaap te krijgen. Geen traphekje boven aan trap.

Heel mooi verzorgd huisje. Centraal gelegen en op loopafstand van het strand

Ontbijt was heerlijk.

Wij waren met 4 personen met 2 slaapkamers en een erg kleine badkamer. Een aparte WC zou wel op zijn plaats zijn. Ik miste een spiegel in de slaapkamer in de kelder.

Ontbijt was heerlijk. Dicht bij zee.

Zeer leuk om er eens tussenuit te gaan

Iets minder vond ik dat we naar een andere locatie moesten gaan voor het ontbijt. Is op zich maar enkele minuutjes wandelen maar toch. Het ontbijt was basic maar met verschillende soorten brood en beleg, koffie, thee en 3 verschillende fruitsappen.

We hadden een tweepersoonskamer geboekt maar kregen bij aankomst een upgrade naar een appartement. Ruim genoeg en met alle basisbenodigdheden zoals een klein keukentje met senseo (met pads, melk en suiker), 2 kleine fauteuils, tafel en kleine tv. Via de achterkant konden we op een gezellige binnenkoer zitten, vlak bij de winkeltjes en op 5 min wandelen was je aan de zee. Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam en geeft je graag advies over wat je kunt doen in de buurt. Ook kun je een plattegrond krijgen voor verschillende steden.

Heerlijk geslapen en gelezen, uitgewaaid, gegeten en gewinkeld.

Af en toe een vislucht op de badkamer, van het visrestaurant onder het hotel. Niet veel ruimte om te eten: moest in de vensterbank/ uitzicht op balkonnen ander hotel. Om privacy te hebben moest je de gordijnen dicht doen. Er waren zomerfeesten dichtbij in een tent, waardoor er veel geluid doordrong tot 23.00/24.00 uur ( We raden aan vooraf te informeren)

De bedden, de badkamer. Het handige keukenblokje met koffie/theezakjes, waterkoker, en handdoek/theedoek, afwasborstel en middel aanwezig. De vintagesfeer zoals het behang, de lampjes, en stoelen: erg leuk!! Erg dicht bij het strand en het dorp, en bij Leiden.

Goed voor een korte strandvakantie.
    • Suite Large

De stoelen hadden comfortabeler gekund. De kamer werd redelijk schoon gehouden. Personeel had ook iets vriendelijker mogen zijn.

De locatie was prima. Ontbijt gewoon. En de kamer redelijk.

Toppie,voor herhaling vatbaar
    • Appartement

Alles prima verzorgd en goed voor elkaar. Mooi alles wat nodig is in de buurt/centrum , loopafstand naar het strand en super gezellige paviljoens met vriendelijk personeel.

Prima locatie en erg leuk ingericht.
    • Appartement

Jammer dat er geen vriesvak in de ijskast zit en er geen oven of magnetron is. Beperkte privacy vanwege openslaande deuren naar patio.

Prima locatie en erg leuk ingericht. Fijn dat er goede bedden zijn en een lekker bankje.

Super verblijf maar een week is lang genoeg, er is niet veel te doen in katwijk

Het was er best warm en hadden geen airco of fentilaor

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was ook uitstekend! Bedden werden elke ochtend om gemaakt en we kregen elke ochtend schone handdoeken. Hadden een eigen sleutel dus konden erin en eruit wanneer we wilden, en nog geen 5 minuten en we stonden aan het strand.

dagje b en b gedaan om vroeg naar strand te kunnen.

Het wastafeltje in de douche liep niet goed door. Maar voor1nacht was dat geen probleem.

Ontbijt was erg goedveel keus.en we konden ook buiten eten. Het was overal goed schoon . Het strand is om de hoek op loopafstand!

Voor mijn doel goed.
    • Appartement

Als je uit raam kijkt op 1ste verdieping waar ik zat keek je vrij makkelijk bij de overburen naar binnen, Daarom hielden de meeste de gordijnen dicht,

De locatie was dicht aan zee en de kamer redelijk ruim. Personeel bij inchecken erg vriendelijk.

Weekendje weg
    • Suite Large

De ventilatie op de kamer, de badkamer en het gehele pand is veel te weinig. Zeker met warm weer. Kamer was bijna 26 grd. En het hele pand benauwd. Verder is er een lift maar deze werkt zeer traag en soms niet. Erg onhandig met ouderen of beperkingen. Housekeeping kwam ondanks verzoek niet meer terug na een uur. Kamer is dus niet schoongemaakt.

De locatie was perfect evenals de vriendelijkheid van het personeel. Midden in het centrum en letterlijk om de hoek bij de parkeergarage en het strand.

• Suite Large

Geen kapstok voor eventuele jassen, een scherp mes om je broodjes te snijden en met deze warmte airco of een zonnescherm

De ligging t.o.v. strand en winkels

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima verblijf vriendelijk personeel

Badkamer was niet helemaal "schoon" zaten nog haren van de vorige op de bodylotion. verder vind ik het niet zeer hygische dat er flesjes met zeep/bodylotion staan die telkens opnieuw gebruikt worden. Wat mij betreft dan liever niet maar daar in is iedereen weer anders.

Prima accommodatie dicht bij de zee. vriendelijk personeel , ontbijt was goed geregeld niet extreem veel keuzes maar gewoon prima, voldoende en vooral lekker en vers. Kamers was goed alleen jammer dat er geen ventilatie in de badkamer zat (b&b kamer op zolder). We zouden zeker nog een keer terug komen.

Super voor het geld dat we hebben betaald!

De hotelkamer was prachtig en overtrof zeker wat wij hdden verwacht. De locaie was prachtig gelegen. Het was dicht aan het strand, maar ook midden in het centrum van Katwijk. Er was een bakkertje tegenover en een supermarkt aan het einde van de straat. Ook veel restaurantjes en terasjes. Helas geen uitgaans gelegenheden in Katwijk, maar wel in Leiden. Het enige nadeel dat wel bij de locatie hoord, is dat wij iedere avond veel lawaai hoorde van mensen buiten die op straat liepen. De ramen dempte het geluid niet super goed en zelfs met dichte rmen konden wij moeilijk in slaap komen door gillende en schreeuwende mensen buiten. Het ontbijt was prima. Niet geweldig lekker, maar voor de prijs zeker voldoende. Personeel ontzettend lief, helaas niet altijd iemand aanwezig bij de receptie.

Prima maar erg warm.
    • Studio:

De suite heeft 's middags de volle zon en is dan dus erg warm. Als je dan de kamer wilt luchten krijg je ruzie met de gordijnen want die zitten in de weg als je de deur open wilt zetten. Wij hebben bij de receptie al aangegeven om de gordijnen zo te bevestigen dat ze per deur alleen naar links opengeschoven zouden kunnen worden. Dan zitten ze niet meer in de weg als je de deur helemaal open wilt zetten. Bij hitte een mobiele airco aanbieden zou ook een optie zijn als het erg warm is.

De suite was prima. Alles was nog vrij nieuw en keurig.

Prima verblijf op een fijne locatie.

Het normale brood. Was oud en zat schimmel op. Ik vind het brood moet vers zijn ook in het weekend. Haal het desnoods uit de diepvries elke morgen. Wat ik miste op de kamer was een lange spiegel.

Kamer en douche prima. Schoon. Perfecte ligging. Wifi perfect.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!

In de gangen van het gebouw rook je regelmatig de vislucht van het visrestaurant daarnaast. Ook rook je in de kelder (waar het ontbijt was)bij de ingang een beetje een rioollucht.

Moderne, gezellige en schone kamers. Zeer vriendelijke mensen. De service is uitstekend!! Uitstekende bedden. 👍👍

Leuk voor kort verblijf.

Appartement wat gehorig. Patio achter grenst aan patio bewoners. Kunt goed elkaars activiteiten waarnemen en letterlijk horen in en rond het appartement. Betreft appartement Duin. Kamer heeft geen airco, kan lastig zijn wanneer je niet tegen warmte kunt.

Prettig personeel. Erg vriendelijk. Ontbijt was prima. Appartement was schoon. Prijs kwaliteit is prima. Dicht bij strand. Katwijk is een knussere plaats dan Scheveningen of Noordwijk. Niet echt schreeuwerig toeristisch. Parkeren kan ondergronds aan het strand. Auto blijft dan lekker koel.

Katwijk is een plaats met een bijzonder karakter.

Voor zakelijke doeleinden is het hotel minder geschikt. Vroeger ontbijten dan 8.00 uur kan wel maar gaat moeizaam.

Katwijk is een plaats met een bijzonder karakter. Zeer aangenaam om te verblijven.

• Appartement

De badkamer zou een luxe badkamer zijn. Echter was het gewoon een standaard badkamer, prima, maar niets luxs. Daarnaast waren de appartementen redelijk gehorig, dus je moet geluk hebben met de andere gasten ;)

Mooi ruim en modern appartement op een handige locatie! Dicht bij het strand en zo met de bus naar Leiden etc.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Verder hebben we goed genoten van onze suite 10
    • Studio:

De communicatie met doven viel wat tegen bij het ochtend ontbijt en verder toen wij de kamer verlaten en naar de lift liepen lagen er een dekbed op de grond in de gang terwijl er 2 gasten over heen moesten lopen die ook mee moesten in de lift we kwamen beneden om onze pasje in te leveren werd alleen maar gezegd bedankt zoiets hadden we niet verwacht om vriendelijk tegen gasten om goede reis of andere vriendelijk woorden te zeggen. Zoals we gewend van andere hotels.

Het ontbijt was geweldig .... Toen we aankwamen bij de receptie en daarna te voet naar het hotel de gastvrouw kwam er aan en liep met ons mee naar onze suite 10 en gaf ons de pas en vertelde ons veel plezier, zonder uitleg wij zochten maar naar stroom kon nergens vinden toevallig wou ik mijn haar föhnen met spiegel erbij en we hadden nogal haast dus de gang maar gebruikt zonder spiegel. Ze had echter even moeten uitleggen, wij weer naar receptie en bleek dat de pas in het vakje moest naast de deur zoiets verwachten wij niet.

Aanrader voor een weekendje weg, met zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Graag iets meer toiletartikelen. Het flesje zeep was al bijna leeg toen we kwamen. Was echt niet voldoende voor 4 personen (maar wel goed spul trouwens! Zonder parabenen) De kamer voor (zeekamer) is 's nachts veel te licht door de erker ramen waar geen gordijnen o.i.d. voor zitten. Misschien verduisterende gordijnen ophangen daar i.p.v witte.

Ik vond het fantastisch dat er speciaal voor ons speltbrood was bij het ontbijt. En op zondag zelfs harde versgebakken speltbroodjes! En een privé schaaltje aardbeien omdat er appel in de (overigens) héérlijke en rijkgevulde fruitsalade zat. Er werd dus goed rekening gehouden met onze dieetwensen. De accomodatie was verrassend. Het concept was bij boeking niet duidelijk. Ik dacht echt eerst een hotel te hebben geboekt maar dit was ook erg leuk. Een ouderlijke slaapkamer met een trap naar beneden waar een hele gezellige en leuk afgetimmerde 2de slaapkamer was waar onze dochters konden slapen. In het pand (gewoon een huis in een rijtje) zijn nog meer kamers die verhuurd worden. Handig dat we een keukentje ter beschikking hadden, én een koelkast. We konden lekker zelf koffie en thee zetten als we in onze kamer waren. Dat keukentje deel je met de andere huurders, waar we overigens nauwelijks van gemerkt hebben dat ze er waren. Ontbijten doe je in een pand een straat verderop. Fantastisch geregeld en gezellig en gastvrij. Lunch maakte ik in het keukentje met eigen proviand. Zo kun je de kosten nog wat beperken. We zaten 100 meter van het strand. Ideaal! Parkeren en winkels om de hoek.

Gezellig appartementje, goed onderhouden.
    • Appartement

Het ontbijt: de locatie in een kelder, weinig keuze vers brood, buffet niet gekoeld... De prijs was heel laag, maar da' betaal ik liever wat meer...

Gezellig appartementje, goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Studio:

Wij misten een afvalemmer in het appartement

We zijn hartelijk ontvangen aan de receptie. Goede info gekregen met betrekking tot aanwijzingen naar Soldaat van Oranje en een advies gekregen over een superlekker visrestaurant. Gezellig appartement met lekkere bedden. Fijn ook dat het vlak bij de winkelstraat lag en op loopafstand van het strand. Ontbijt op een andere locatie vonden wij wel erg leuk en ook goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

had er meer van verwacht.

De kamer. De bedden stonden voor een groot raam dus je zat gewoon te kijk voor alle mensen die langs liepen of reden. Het ontbijt was eenvoudig en niet echt uitgebreid.

De parkeergarage was redelijk dicht in de buurt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Niet voor zakenreizen!
    • Studio:

Op Booking staat: pal aan zee. De zee was wel op loopafstand maar de kamer was in een winkelstraat. De receptie was niet bij de kamer. Ik heb 20 min gezocht naar de accommodatie. Het was geen hotel maar een paar losse kamers. Er was geen ontbijtzaal. Er werd ook geen ontbijt aangeboden. Het was onduidelijk waar ik de sleutelkaart moest inleveren. De accommodatie was nog in aanbouw. s ochtends werd ik om 6 uur al wakker van het licht. Er was werkverkeer voor de deur. Op mijn melding dat ik teleurgesteld was werd niet professioneel gereageerd. Kortom, dit is geen hotel!

Het bed was ok.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Functioneel ingericht appartementje en prima ontbijt
    • Studio:

Omdat de afvoer van de inloopdouche verstopt was met haren (en dus langere tijd niet gereinigd was) stroomde de inloopdouche over. We hebben dit zelf opgelost, vervolgens gemeld en hebben de aangeboden excuses uiteraard aanvaard.

Het appartementje is prima gefaciliteerd. Prima ontbijt.

Super ligging maar verder niet helemaal voldaan aan de verwachtingen.

Het is erg gehorig in het huis. De wind suist als een gek door de buis van de afzuiging in de douche, doordat deze slechts door klapdeurtjes gescheiden zit naast het bed is dit niet heel comfortabel. Op zondagochtend kwamen de eerste mensen om 08.00u ontbijten uit een ander complex. Als die dus aanbellen en meteen volop beginnen te praten met de gastheer ben je meteen klaar wakker!

De ligging is top! Dichtbij de winkels, het strand en de parkeergarage. Ontbijt was ook prima.

Superverblijf voor een goede prijs

De hotelaccomodatie (voor ontbijt en slapen) is over meerdere (op korte loopafstand) locaties verspreid. Dat vonden wij een hele leuke ervaring. Uiterst vriendelijke ontvangst en goede uitleg over alle faciliteiten. Topkamer met goede bedden, schone badkamer en heel handig een keukentje van alle gemakken voorzien. Ontbijt was voortreffelijk. Alles lekker vers en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Heerlijk Appartement op een perfecte locatie
    • Studio:

Bij het inchecken bleek dat we een upgrade kregen. We hadden een prachtig appartement gekregen in het centrum van Katwijk aan zee. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Het was bovendien heerlijk ruim en schoon!

Het ontbijt was goed verzorgd en de gastheer was heel...

De bedden. Harde randen aan de matrassen. En ze waren op wieltjes dus ze reden steeds uit elkaar.

Het ontbijt was goed verzorgd en de gastheer was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

De locatie, een minuut lopen en je staat op het strand.

Het pand is gehorig en het uitzicht vanuit de kamer is niet fijn. De kamer zou comfortabeler zijn met verduisteringsgordijnen.

De locatie, een minuut lopen en je staat op het strand. Ook het ontbijt is prima verzorgd, er is genoeg keus

Prima ontbijt met heerlijk warme broodjes en goede koffie!

De deur naar de badkamer sloot niet volledig af en kon niet op slot. Ook rook de badkamer iets bedompt.

Prima ontbijt met heerlijk warme broodjes en goede koffie!

Voor 1 of 2 nachten prima vertoeven

Afvoerputje douche werkte slecht, waardoor water de badkamer inliep. Daarom rooster verwijderd, waarna het water wel wegliep.

Uitstekende ligging t.o.v. strand, parkeergarage & locatie ontbijt. Lekker vers ontbijt.

Helemaal geslaagd!
    • Appartement (5 Volwassenen)

Een klein nadeel was dat de kamer voor de kinderen boven niet met een deur afgesloten kon worden waardoor ze door het geluid van de tv en ons praten beneden niet gelijk konden slapen. Maar voor 1 nachtje was dat voor ons geen probleem.

We werden netjes ontvangen en er werd goed uitgelegd waar we heen moesten aangezien het hotel meerdere locaties heeft. Het appartement was prima. Zag er netjes uit. Het ontbijt wordt op een andere locatie geserveerd en was prima verzorgd. Voor ieder wat wils en meer dan genoeg. Het leukste was nog dat ze voor de verjaardag van onze jongste zoon de tafel hadden versierd met slingers en een kleine attentie. Heel leuk! De locaties is perfect: 5 minuten lopen naar het strand met wat strandtenten en 2,2km wandelen naar Space expo Het appartement is echt een aanrader voor gezinnen of een groep met max 5 pp

Ontbijt was prima.
    • Studio:

Een klein ontbijt tafeltje, als je zelf iets wilde klaar maken moest je het bord op de schoot houden.

Ontbijt was prima. Kamer is super schoon volgens ons pas opnieuw gesausd.

Was een fijn verblijf voor 2 nachten

Douchekraan, beter thermostaatkraan. Mengen ging moeilijk

Fijn ontbijt in een leuke eetkamer, zeer vriendelijke man die het ontbijt verzorgde. Goed geslapen in een prima bed, kamer netjes en schoon.

Als je niet meer wilt dan slapen is het voldoende. Meer moet je niet verwachten.
    • Studio:

Lege prullenbak, voldoen handdoeken , regelmatige schoonmaak.

Hotel aan zee is geen hotel in de zin van het woord. Het zijn een aantal lokaties waar kamers zijn gesitueerd. Meer een BB dan hotel.

Relaxed, goed verzorgd weekend aan zee.

Super locatie om de hoek van het strand en dicht bij het centrum, parkeergarage om de hoek, heerlijk vers ontbijt. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen later aan dan de uiterlijke check-in tijd, maar zijn telefonisch goed geholpen en konden onze sleutel e.d. zelf vinden in een sleutelkast naast de receptie.

Erg charmante studio op prima locatie
    • Studio:

De studio op de bovenste verdieping is smaakvol en volledig ingericht, op de oer Hollandse kaasschaaf na:-). Er is duidelijk nagedacht over de inrichting. Er zit een klein balkon aan het slaapgedeelte. Het prachtige strand -een lust voor strandjutters- de boulevard, winkels en het museum zijn binnen een paar minuten te bereiken. Absoluut een plek om naar terug te gaan.

Comfortabel

Het was heel prettig dat er een soort keukenblokje was, helaas hadden we geen theelepels. Verder vond ik de verwarming lastig in te stellen, het was erg warm.

De inrichting. Leuk gedaan, ook lekker fris/nieuw. Prachtige badkamer met dubbele douche.

goede locatie maar een zeer kleine kamer
    • Studio:

Ik vond de kamer wel heel erg klein, Kitchenette erg minimaal ingericht. Slechts 1 stoel in de kamer (= weinig met 2 personen, zeker als je er wilt eten) Douche was koud maar gelukkig werd na het melden direct verholpen. Inrichting erg hotel-achtig. (alles wit) Dit soort appartementen lenen zich ervoor iets persoonlijker in te richten..

Locatie top! Aardig personeel, klacht (koude douche) werd vlot verholpen.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Schoon, alles aanwezig, bedden liggen goed.
    • Studio:

Jammer dat een tweepersoonsbed dan toch twee losse matrassen heeft. Topmatras er op en probleem is opgelost.

Schoon, alles aanwezig, bedden liggen goed.

Ondanks dat het een beetje kamperen en krap was een sfeervol verblijf. volgende keer een grote kamer

We hadden echt een piepkleine kamer waar we geschoven hebben met het tafeltje anders konden we niet samen zitten. Op de site zagen we echt super ruime suites! toiletruimte ook erg krap en geen handdoekhaakjes. duurde even voor we de goeie wificode hadden. En we hadden nog wel een kleine pan willen hebben.

Personeel was heel attent, de locatie en sfeer van de inrichting ook prima. Vlak bij zee!

Niet goedkoop, niet duur. mooie kamer
    • Studio:

Ik had bij boeken moeten zien, dat je maar tot half zes kon inchecken. Er was wel een regeling met sleutelkastje. Ontbijt kwam een half uur na afgesproken tijd en was sober in overeenstemming met prijs. Halve nacht een brommens geluid alsof er een vrachtauto onder je raam staat. Kwam ergens van binnenuit.

Kamer ruim en keurig, prachtige badkamer. Heet dan ook studio.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

prachtig en voor herhaling vatbaar mits het betaalbaar blijft natuurlijk :)

We hadden de kamer met dubbele douche...heel luxe...behalve dat de rechter douche (als je ervoor stond) echt een heel klein straaltje water had dus deze hebben we niet kunnen gebruiken. Wellicht ontkalken?? De geur op de gang van het nabij gelegen vis restaurant was erg vies. (restaurant was deze avond wegens omstandigheden gesloten) In de kamer viel deze geur gelukkig mee en hebben we er ons niet erg aan gestoord.

de kamer was prachtig en het ontbijt ruim voldoende. Mooie ligging. Zag er ook allemaal heel netjes en verzorgd uit! De service was heel goed, we hadden aangegeven dat we graag de kamer met dubbele douche (helaas maar 1 douche kunnen gebruiken) hadden en dat werd geregeld.

Heerlijk ontspannen weekend gehad mede door het verblijf en vriendelijk personeel!

Klein tegenvallertje was dat het gehorig was. Maar dat kan je moeilijk veranderen.

Vriendelijk personeel! Gezellig ontvangen. Ontbijt was heerlijk. Goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

afstandsbediening tv stuk. probleem niet opgelost,naar onze beleving al langer stuk. hoop voor de volgende bezoekers dat dit wordt opgelost!!

wandeling aan het strand.

Fantastisch! Dicht bij het strand en leuk personeel.

De buitendeur werd soms te hard dichtgedaan. 'S ochtends daardoor al om half 8 wakker (vermoedelijk personeel). Thuis drie jonge kinderen. Een beetje uitslapen was fijn geweest.

Keurig en vriendelijk ontvangen.kamer was goed en ontbijt heerlijk!

Knus, dicht bij strand en centrum.
    • Appartement (5 Volwassenen)

Hoofd gestoten tegen schuine plafonds slaapkamer. Idem bij afdalen van de trap.

Knus, dicht bij strand en centrum. Leuk om zo met vijven te vertoeven. Alles bij de hand in de omgeving. Top. Voor de prijs die we betaald hebben is het meer dan goed.

Mooie, comfortabele studio aan zee!

De wificode gaf ons toegang tot het netwerk tot de volgende ochtend om 9:15 terwijl we tot half 11 uit konden checken. Dat is echt niet meer van deze tijd...

Mooie, comfortabele studio op loopafstand van de zee. We hebben veel lol gehad met de dubbele douche! Bedden waren goed, vloerverwarming heel prettig. Het kleine keukentje is een leuke bonus. Je kunt hier geen hele maaltijden koken maar er is een koelkast, waterkoker en twee inductiepitten, prima als je even iets kleins wilt klaarmaken.

Aanrader

Klein afvalemmertje!

Studio met schone leuke kamer (bruin) en er was voldoende aanwezig in de nette kitchenette. Doordat er al koffie en thee aldaar aanwezig was, konden we al bij aankomst een bakkie drinken. Fijne douche

Prima accomodatie dichtbij zee
    • Suite Large

We misten een wat grotere salontafel, was meer een krukje. Veel christelijke dingen : 5 bijbels, schilderij van een preekstoel ed.

De voorzieningen die er waren, mn in de kitchenette. De inductieplaat werkte supersnel. Goede bedden. Handige inrichting. Veel was nieuw. En wat vintage/ rommelmarkt was was prima.

Prima, op de bedden na..
    • Studio:

Het bed, we hadden een twee persoons besteld.. geen twee 1 persoonbedden aan elkaar geschoven. Ook konden jullie ons geen tegemoetkoming of oplossing bieden toen de bussen niet reden op 4 januari..

Een fijne plek vlak bij zee om te overnachten. Goed ontbijt. Gezellige aankleding. Goed verzorgd.

De bedden voor onze zoons en mijn man waren aan de korte kant..voeten staken uit met hun 17 en 19 jaar zijn ze 1.85 en 1.95 lang en de bedden te kort Voor 1 nacht wel te doen...maar niet voor langer. Bij de vraag met wie we er waren stond wel gezin maar met kinderen jonger dan 18. Ik was met gezin met partner en 1 kind ouder dan 19 en 1 jonger dit kon ik nergens invullen .heb dus gezin ingevuld met kinderen jonger dan 18. Voor 1 pers Senseo zetten lukte niet. Deze padhouder lag er wel maar kapot. Miste een mok /theeglas .de kopjes met schotels waren erg klein voor een kopje thee of dubbele koffie ivm alleen kunnen zetten van grote kop koffie.

Mooie kamers. Zag er top uit. Bedden mochten wel wat langer zijn.

Heerlijke minivakantie met ons gezin

Badkamer was niet erg schoon en het was jammer dat er geen bar/zitplek was beneden voor een borrel ‘s avonds.

Fijn dat er een kleine afscheiding was tussen onze kamer en de slaapplek van ons zoontje.

Het viel ons tegen doordat we 's nachts vaak wakker werden door het lawaai in het centrum.
    • Studio:

We werden in de nacht wakker van vrachtwagens, later werden we wakker van een veegauto en vervolgens waren er 's ochtends vroeg ramenwassers terwijl wij er nog in de pyjama waren. Ook was de kamer klein en het voelde niet als een suite. De doucheknop gaf geen harde straal. De prijs die we er voor moesten betalen vonden wij het niet waard.

De kamers waren schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

We miste de shampoo, een klein zeepje / dispenser bij de wastafel/toilet of andere cosmetica (niets aanwezig).

Goede kamer voor de prijs die je betaald, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

We hadden erg veel last van de ventilatie, die maakte een erg hard geluid (helaas ook s nachts)

Ruime kamer. Fijne bedden. Keukenblokje aanwezig op de kamer. Ruime badkamer. Schoon.

Ideaal voor een nachtje slapen na Musicalbezoek(lekker dichtbij)

Gehorigheid bovenburen door een houten plafond. We misten een (grote) spiegel in de kamer.

Fijne locatie, kort bij zee en parkeergarage(€ 6 tot de andere dag 12.00 uur) Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. keukentje waar je kofie/thee kon zetten.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Leuk maar het woord hotel is niet van toepassing! Eerder een bed en breakfast

Dat er werd aangegeven dat het een hotel was, het was een appartement en het ontbijt stond al in onze ijskast! Wij dachten dat we lekker warme broodjes kregen en een warm eitje met bediening!!!

De ligging, we hadden een familiekamer geboekt, en kregen bij aankomst een appartement aangeboden!!

Zeker een locatie om terug te komen !
    • Studio:

Stortdouche niet kunnen gebruiken, omdat er bij aanzetten via het plafond water de badkamer in stroomde. Dit aan een schoonmaakster doorgegeven , maar hier niets meer van vernomen.

Prachtige locatie, dichtbij zee. Mooi en schone suite. Vriendelijke gastvrouw bij de receptie die een duidelijke uitleg gaf over het parkeren van de auto en locatie en gebruik van de suite.

Heerlijk uitgewaaid en genoten van alles wat Katwijk te bieden heeft.

Geen verbeteringen nodig wat ons betreft!

De heer achter de receptie was zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk. Het verblijf zelf was op korte afstand van de parkeergarage gelegen. Het ontbijt was erg goed verzorgd. Ook hier weer een zeer vriendelijke man! Dit is zeker nog een keer een bezoek waard!!!