Beoordelingen over Best Western Hotel Baars 4-sterren

#7 van de 8 hotels in Harderwijk

• Beoordeeld op: 22 september 2018

eenvoudig hotel vlakbij centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

nogal verouderd van stijl, beetje sjofel / rommelige, stoffig aandoende meeting room / routineus receptiepersoneel / eerder duur voor wat het maar is

ligging nabij het centrum / er is een parkeeroplossing / goed ontbijt / ruime kamer / vriendelijk cateringpersoneel

Een beter hotel dan men mag verwachten.
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Een beter hotel dan men mag verwachten. We voelden ons met ons kleinkind direct thuis. Het hotel is te vinden op een mooie locatie in de stad. We gaan zeker nog eens terugkeren.

Vies en vergane glorie, hotel is aan een opkikker toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbedekking was in het hele hotel, dus zowel op de kamer als in de gangen smerig, spetters/vlekken etc. Systeemplafond was 20 jaar geleden nog geaccepteerd, maar nu niet meer. Meubels ook van 20 jaar geleden. Kamer en vooral douche in badkamer ruikt naar schimmel/muf. Over het algemeen vergane glorie.

Bediening en ontbijt was goed, aanrader. Mooie bar, ook druk bezocht en gezellig. Personeel zeer voorkomend en vriendelijk. Goed gelegen in het dorp en bij de winkels.

we hadden maar voor 1 nachtje geboekt maar voldeed prima we gaan zekers nog een keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontvangst was heel netjes, uizicht kamer was minder , p plaats was wel eindje lopen maar goed geregeld . ook het bar personeel was netjes en het ontbijt was perfect

Vriendelijk pesoneel, slechte nachtrust, prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matras lag niet lekker, schuin gelegen. nachtelijke overlast van feestvierders uit kroegen in omgeving. Hierdoor slecht geslapen.

De badkamer met bad en bubbels en het ontbijt

ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was goed. De kamer was erg heet, wel een ventilator maar niet voldoende. We hadden graag airco gehad we konden bij het boeken niet zien of er airco was, anders hadden we afgehaakt

Erg naar onze zinnen gehad
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Het uitzicht vondt ik cijfer 5, maar dan zeg ik we hadden het hotel geboekt voor de overnachtingen niet voor de uitzicht.

Alles was reuze na onze zinnen

Prima hotel voor 1 nacht, voor alleen slapen en douchen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein en benauwd. Het raam kon open, maar het waaide niet door. Er was wel een ventilater aanwezig, anders was het niet te doen.

Vriendelijk personeel.

Prettige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel claimed een parking garage te hebben, dit is echter onjuist. Het parkeren van een auto kan alleen op 5 minuten lopen van het hotel in een zogenaamde blauwe zone waar ook nog 8.50 euro voor betaald moet worden.

Prima locatie

Goed hotel voor een kort verblijf in de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer op de vijfde verdieping en helaas was er geen airco aanwezig, alleen maar een heel klein raampje om te ventileren. Mijn mening is dat je tegenwoordig niet meer zonder airco kunt. Zeker niet met warme dagen en een kamer hebben die de hele dag zon heeft.

Ontvangst en de parkingservice is goed geregeld, je krijgt meteen een vergunning gedurende de dagen. De bar en restaurant ziet er verzorgt en zeer netjes uit. Zo ook de menukaart en de speciale bierkaart.

Wij hebben een fantastisch weekend gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de informatiemap staat het wifi wachtwoord niet juist vermeld. Wel op de sleutelkaart.

Een hele mooie driepersoonskamer waar de derde persoon toch nog gescheiden ligt. Heel vriendelijk personeel. Dank jullie wel voor een heel leuk weekend in Harderwijk

Het was een warm en gezellig weekend in hotel Baars te Harderwijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerst was een hele benauwde zolderkamer voor ons gereserveerd met een zoemend geluid van een afvoerbuis voor het dakraam met uitzicht op andere daken en binnenplaats. Gelukkig konden we na een klacht hierover verhuizen naar een prima kamer op de 1e verdieping.

Ontbijt was goed maar kan beter voor een viersterren hotel. Op zondagochtend duurde het lang voordat beleg, broodjes en roerei werden aangevuld. Veel was op toe wij om 09.15 uur gingen ontbijten. Het diner of zaterdagavond was heerlijk. We hebben echt genoten van de Boerenschnitzel.

Prima hotel voor één nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm op de kamer en de ventilator maakte veel lawaai. Het was dus kiezen tussen warm of lawaai.

De ligging is prima. De service aan de balie was uitstekend. De badkamer was prima.

Verblijf is prima als je niet voor luxe gaat en de locatie belangrijker vind.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje een vreemde ontvangst door de receptionist. Verder niets op aan te merken.

Kamer was prima, voelt wel wat oud aan allemaal. Een opfrisbeurt is onderhand wel een keer nodig. Maar alles was prima schoon, bed was ook prima. De ligging van deze gelegenheid is echt top! Midden in het centrum en een parkeerplaats aanwezig. Ook het restaurant ziet er top uit.

Goed voor een 2-daags verblijf: kortbij Walibi en in de stad.

Een beetje een wirwar aan trappen, gangen en kamers; was niet aangenaam.

Centrale locatie in centrum Harderwijk en toch gratis parkeren eventjes verderop. In de ontbijtruimte was het wel donker als de "kappen" naar beneden waren; was niet gezellig.

De bar zag er super uit, het personeel gaf goede tips, mooie...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Algemene kwaliteit van het hotel (trap, lift, gang, bed) was matig. Niet geheel in verhouding tot de prijs.

De bar zag er super uit, het personeel gaf goede tips, mooie locatie. Het was de hele dag warm, maar toen ik het in de avond in de bar koud had, maakten ze speciaal voor mij de open haard aan!

Harderwijk is de moeite van een bezoek waard, komen hier zeker nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamer, beetje gedateerd maar dat vinden we nooit zo erg. Douche was een beetje lastig met het mengen van koud en warm. We kregen een parkeervergunning met duidelijke uitleg en plattegrond waar de parkeerlocatie was (afstand ongeveer 400 meter).

Prima voor één nachtje door de locatie.

De kamer en vooral de badkamer is gedateerd, de douche is erg krap. Het matras had een kuil en de kussens zijn oud.

De suite was ruim en de locatie van het hotel is mooi. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam het ontbijt is prima maar aan de prijzige kant.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ontbijt was goed verzorg personeel vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed verzorg personeel vriendelijk en behulpzaam. Ik moest zaterdag en zondag voor afspraken vroeg weg en zij hebben moeite gedaan dat ik eerder ontbijt kon ontvangen

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee enkele bedden met spleet ertussen, enigszins verouderde inrichting

Goeie locatie in centrum Harderwijk stad. Mooie omgeving. Goede prijs/kwaliteit kamer. Aardig personeel.

Perfecte locatie, vriendelijke medewerkers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs-kwaliteit verhouding. Je verwacht toch net iets meer luxe en comfort voor wat je betaald. Prijzen exclusief ontbijt. Verouderde badkamer: een douchegordijn is niet echt meer van deze tijd.

Zeer vriendelijk medewerkers. Uitstekende incheck en uitcheck; soepel en vlot. Kunnen heel veel andere hotels nog van leren. Prachtige locatie.

Het hotel heeft eigen overdekte parkeerplaatsen die je van...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het hotel heeft eigen overdekte parkeerplaatsen die je van te voren kan reserveren, de locatie is perfect in het centrum. We hebben lekker gegeten in het restaurant en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Leuk hotel op leuke locatie maar prijs te hoog!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit verhouding. Voor deze prijs verwacht je meer luxe.Het was goed en schoon maar wel beetje verouderde inrichting van bijv.ontbijtzaal, receptie en gangen.

Midden in het mooie centrum van Harderwijk.

Wij hebben in een uitstekend geoutilleerd hotel gelogeerd met uiterst gastvrij en personeel

Geen tegenvallers gehad.

Uiterst hartelijke ontvangst. Ontbijt en de kamer/badkamer waren uitstekend. Verder 1 keer gedineerd tot volle tevredenheid. Fles wijn cadeau gekregen bij vertrek.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

comfortabele kamer, kleine douche, vriendelijk personeel, prima voorzieningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, had meer vers fruit, granen en zuivelproducten mogen hebben. Daarnaast als vegetariër, zijn juist de eieren wel belangrijk en deze vielen echt tegen. Douche mag moderner en ruimer.

De locatie, de uitkijk op de kerk en de karakteristieke straatjes van harderwijk

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Geen goede nachtrust

Erg gehorig. Kamer lag op straatniveau, het leek wel of voorbijgangers door de kamer liepen. Raam dicht en airco aan viel ook niet mee omdat de airco nog meer herrie maakte.

Mooie plek in het centrum

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima voor 1 nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zaten allerhande drempels/afstapjes in de kamer (zoals naar de badkamer); erg vervelend! De badkamer is erg gedateerd & de douchecabine klein! Enorm veel lawaai van de verwarmingsinstallatie als je je raam openzet 's nachts.

Het restaurant/bargedeelte was erg goed! Ook het personeel was zeer aardig.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het interieur van het hotel was somber en oubollig, wat mij betreft kunnen de decoratie en de meubels wel een update gebruiken.

Het bed was comfortabel en het hotel zit midden in het centrum van Harderwijk. Winkels en restaurants zijn op loopafstand.

ontbijt en ontvangst bij de receptie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren, de kosten van het diner in het restaurant, en ook de restaurants in de buurt waren hadden weinig vegetarische mogelijkheden.

ontbijt en ontvangst bij de receptie

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Goed hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur van de ontbijtruimte mag wel aangepakt worden, is erg ouderwets. Staat niet in 1 lijn met het cafe/restaurant.

Vriendelijk personeel met goede service. De kamers zijn schoon en zijn voorzien van alle benodigdheden. Je komt niets tekort. Prijs/kwaliteitsverhouding is echt top!

Het was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was vrij warm op de kamers maar gelukkig konden ramen open.

Ligging vlakbij centrum en Dolfinarium. Nette kamers en een goed gevarieerd ontbijt. Personeel was vriendelijk .Prive- parkeergelegenheid bij het hotel was zeker ook een plus.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

prima hotel voor een nachtje. Schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw houdt warmte vast, het was er wat benauwd.

De vriendelijke receptionist die mijn auto in de parkeergarage wrong. Het was donker en regende en het zicht was slecht.

Centraal goed hotel! Prima verblijf voor een weekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn wat gedateerd en douchen in bad is prima voor jonge gasten maar niet erg meer van deze tijd. Er hing ook in het bad een leuk, schoon maar het blijft een plastic douchegordijn, dit was minder fijn. Ook de druk viel weg tijdens het douchen. Dus erge temperatuurs verschillen. Ook was meubel is te hoog gemonteerd, dus voor de kleine mens onder ons niet heel handig.

Goed ontbijt en het hotel is zeer centraal gelegen.Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Prettig en aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, voor mij was het slechts voor één nacht. De kamer is goed alhoewel erg warm. Een lift is aanwezig, prettig voor mensen die wat minder goed ter been zijn. De ontvangst aan de receptie is vriendelijk. Ligging in het centrum bij winkels en eetgelegenheden.

Leuke plek zo goed als in het centrum van een geweldig Harderwijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting in de kamer, maar vooral de badkamer- als je het "gezellig" wilt hebben, dan kan je beter kaarsjes neer zetten overal, maar een "echt goeie" verlichting boven de wasbak zou ideaal zijn.- led verlichting is wellicht een goeie oplossing. De bediening van de tv was een grote ergernis. Moest op een gegeven moment naar de receptie om te klagen en daar kon men de tv resetten(vanaf de pc aan de balie.....???!!!) Half uur verloren, plus dat je aan jezelf gaat twijfelen. De prijs van het ontbijt overdreven, zeker in verhouding met de hotelprijs. Kan beter.

De beschikbaarheid van een garagebox vlakbij het hotel- gaat om 0.00uur dicht en op slot tot de volgende ochtend. Kamer qua ruimte voldoende- bad/douche werkten prima, zonder dat je vloer zeiknat maakt, wat heel vaak gebeurd in de diverse hotels.

Prima om 1 nacht te blijven slapen. Zou er geen langere periode (zeg 1 week) willen verblijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was gehorig. Vooral geluid van naastgelegen kamers was zeer goed hoorbaar. Tijdens de nacht nogal last van droge lucht gehad en daardoor 3 x wakker om water te drinken.

Kamer was ruim en schoon.

Het trappenhuis a la Esscher
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers boven aan de voorkant waren veel te warm. Toen we dit terugkoppelden kregen we alleen te horen 'ja, dat klopt'. Daarnaast was het lawaaiig door de uitgaande jeugd

Het trappenhuis a la Esscher

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine, erg warme kamer met een erg klein bed. Tv was niet aangesloten en was op korte termijn ook niet te realiseren.

Locatie is perfect. Grote badkamer.

Perfect voor een short stay
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg warm,er was geen airco.Wel stond er een ventilator,die geeft plaatselijke verkoeling maar de kamer blijft onaangenaam warm. De techniek in de kamers is over het algemeen wat verouderd(bvb slecht werkende TV)

Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.Het hotel ligt in een oud gebouw maar is comfortabel en de sfeer is prettig. Uitgebreid ontbijt,prima restaurant,perfecte ligging...zeker aan te raden!

Leuke dagen gehad. Iedereen was tevreden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt prima. Het was een warme dag, maar op de kamer was een van aanwezig. Er was een ruimte om de koffers neer te zetten na uitchecken. De stad was geweldig. Erg leuk was de mogelijkheid met een botter mee te varen.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

eigenaar contact machtig afstandelijk wij zijn u gast een praatje zal wel leuk wezen .dan kan u 20 procent meer verdienen . Het personeel top. U moet nog veel leren hoe het werkt in de horeca . kom Naar Rotterdam dan kan u zien hoe het werkt. De mensen zijn heel anders of je rijk ben of arm de mensen zijn allemaal gelijk bij ons .

Het meubilair op onze kamer was in slechte staat en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meubilair op onze kamer was in slechte staat en de kosten on te parkeren in een garagebox waar fietsen her en der geparkeerd staan is ook niet om over naar huis te schrijven ,gewoon belachelijk om hier 8.50 € voor te durven vragen.

Net hotel midden in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, hoewel geüpgraded, toch een beetje gedateerd en sober.

De ligging is prima. Zeer vriendelijke medewerkers. Goed ontbijt. Schone kamer en badkamer. Parkeerboxen in onmiddellijke nabijheid.

Prima verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ligging in het centrum ,heel vriendelijk personeel ,goede schone kamer , wel wat warm maar er staat een ventilator en het raam kan 's nachts gewoon open blijven ,geen rumoer in de omgeving.

Prima hotel voor een weekendbezoek icm bv het dolfinarium. Is op loopafstand.

De koffie is niet lekker bij het ontbijt.

Wij hadden een gerenoveerde kamer maar de airco maakte een herrie😂. We kregen gelijk de optie om een andere kamer te krijgen. Prima service dus. Heerlijk ontbijtbuffet en zéér vriendelijk personeel, allemaal.

In t centrum

Vrouw bij de balie met uitchecken zeer onvriendelijk , eerst kreeg ik de verkeerde rekening van andere mensen, t is dat ik zag dat er dingen opstonden die wij niet gehad of gedaan hadden ener kon niet met groot geld betaald worden, dat kon nergens zei ze, ik moest maar naar een bank om te wisselen, terwijl t toch een aardig bedrag was wat ik moest betalen voor 5 personen voor een overnachting en ontbijt ,en er dus niet eens heel veel wisselgeld terug gegeven moest wordenterwijl we avond daarvoor bij een leuk restaurant hadden gegeten en gewoon konden betalen... nergens moeilijk over deden... Door hoe de dame tegen mij deed zou ik de volgende keer als ik in Hardewijk wil overnachtenniet meer t zelfde hotel nemen

In t centrum

fantastisch tot aan het ontbijt.

Ik had duidelijk van tevoren gevraagd of een glutenvrij ontbijt mogelijk was en hier kon zeker voor gezorgd worden, helaas waren er 3 betonharde boterhammen die anatomisch gezien onmogelijk waren om op te eten, gelukkig had ik nog brood in mijn koffer die ik voor de zekerheid had meegenomen, na dit gemeld te hebben werd er vriendelijk excuus gemaakt en kreeg ik het geld van mijn ontbijt terug, maar dit neemt niet weg dat als je 1 keer per jaar met je kinderen in een luxe hotel neerstrijkt dat het echt een enorme tegenvaller is, en zeker de reden om niet weer een nachtje te boeken in dit hotel.

kamers waren heerlijk koel en fris, personeel was supervriendelijk.

Verrassend leuke plek in het centrum van Harderwijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer (slaapkamer) was erg warm, bij koel weer buiten. Er was wel een ventilator, maar die laat je 's nachts niet aan vanwege het gewaai en het geluid.

De vriendelijke bejegening was erg prettig, zorgzaam personeel.

Mooi plekje in Harderwijk, maar het gebouw moet echt nodig gerenoveerd worden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw is erg oud. Het is nodig toe aan renovatie. De matrassen lagen heel los en verschoven steeds . De kamer was heel warm. Er stond een waaier in de kamer, maar een airco was prettiger geweest!

Het personeel was vriendelijk

Goede ligging maar matig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de ochtend deed de douche het niet. Gewoon niets geen water uit de douche en kranen! Dat valt echt tegen in een hotel met 4 sterren. De reactie vanuit de receptie: er douchen nu veel mensen, dan kan dat gebeuren. Vonden wij wel heel vreemd voor een hotel! Er kwam geen excuses oid. En werd afgedaan als een " akkefietje" . Een warme douche in de ochtend voor 102,- euro per nacht mag niet op deze manier worden afgedaan.

De ligging is was prima. Ruime kamer.

Zeer matig verblijf en overal moet voor betaald worden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je nog extra moet betalen voor parkeren viel tegen. Is geen service. Ontbijt was voor €11,50 erg mager. Niet eens iets met vis in deze hanzenstad met vissersverleden. Was niet om nog eens te doe.

In de kern van de stad gelegen.

Redelijk hotel voor, goed voor 1 nachtje.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Hotel is echt verouderd. We hadden een de luxe kamer, deze was redelijk netjes. Bij binnenkomst hangt een muffe lucht, lijkt wel sigarenlucht. Vloerbedekking is overal met vlekken. Gordijnen op de kamer waren kapot. Beddengoed was niet gestreken waardoor het leek of er al eerder in dit bed geslapen was. De ontbijtruimte was ook erg verouderd, geen placemat op tafel, erg sober allemaal. Ontbijt was voldoende maar noet geweldig in de keuze, een grote schaal met komkommer en tomaten neerzetten is wel erg gemakkelijk.

De locatie, ligt echt middenin Harderwijk, waardoor je niet ver hoeft te lopen. Bij het afrekenen gemeld dat de airco defect was, ter compensatie gratis ontbijt voor 1 persoon.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Advies; Start de renovatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie niet schoon, oude kamers, badkamer met een vies douchegordijn, weg ermee!! Ontbijt was niet conform 4 sterren hotel. Mijn advies om snel met de renovatie te starten. Zo zullen hotelbezoekers voor 2/3de keer terug keren.

Bij het ontbijt was het ontzettend druk, de meisjes moesten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij stellen geen superhoge eisen, dus valt het ons niet gauw tegen. Alles was gewoon goed.

Bij het ontbijt was het ontzettend druk, de meisjes moesten gewoon rennen om alles steeds aangevuld te krijgen. Maar ze waren ondanks de drukte heel vriendelijk;)

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Hartje Harderwijk en alles in de buurt

Bim Bam.

gastvrij, alles bij het handje, mooie omgeving als je weet wat je er kan vinden (mooie plekjes liggen in Harderwijk in de kleine verscholen hoekjes), geen probleem met uitchecken op Zondag want de kerk op 50 mtr afstand maakt u wakker. Alle lof voor het hotel maar je zit wel midden in het leven van Harderwijk zelf en dat kan een voordeel zijn maar ook een nadeel, U mag beslissen.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

het verblijf was heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

iets te weinig keus voor de diner geen airco wel ventilator maakt lawaai voor te slapen

het ontbijt was goed veel keuze de kamers waren heel proper en modern

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoge temperatuur in kamer. Ruim 23 graden is niet fijn slapen vinden wij. Duurde ook lang eer de kamer een beetje afgekoeld was. Laat de gast de keuze voor hoge temperatuur en niet andersom.

Ligging en bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Hartje centrum in een prachtig, levendig dorp
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje gedateerde kamer. Mooie douche/stoomcabine alleen werkte het stoomgedeelte niet en waren de meeste douchekoppen toe aan een ontkalkingsbeurt.

Midden in het centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Alleen overnachten i.v.m. verbouwing
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een bedrijfsfeest gaande wat tot half 1 's nachts duurde. Na een verbouwing in een huis wil je heel graag slapen. Als we dat van te voren hadden geweten was er niet geboekt. Hotel ligt nabij centrum, overlast van mensen die terugkomen van de kroeg.

Ruime kamer, Badkamer prima, Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

niet meer
    • Luxe Tweepersoonskamer

geen verwarming, 's nachts wakker van de kou, geen extra deken aanwezig, incorrecte boeking, moeten bijbetalen waar we voor hadden geboekt, na klacht geen geschikte vergoeding, echt een tegenvaller zelfs na de overnachting in de duurste kamer

hot tub

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prijs aan de hoge kant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet goed schoon Na melding werd kamer goed schoongemaakt Kamer heeft ook een nieuw likje verf nodig De muren waren vies. Tegels in douche waren stuk

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Geen plek om te parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen plek om te parkeren. Wel parkeerlaart gekregen. 6 minuten lopen. Op zich geen probleem. Maar wat omslachtig als je een afspraak hebt om 7.30 en je wilt nog ontbijten. Voor de rest zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Rustig, vriendelijk en netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets gedateerd en kamer te warm (terwijl we verwarming en koelkast uit hadden gezet en het raam open en het buiten 4 graden was).

Rustig, vriendelijk en netjes

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Kwaliteit van het bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren op 5 minuten lopen van het hotel. Brandalarm zonder brand midden in de nacht en 's morgens geen excuses of goedmakertje

Kwaliteit van het bed

Nieuwjaarsnacht in Harderwijk

Door nieuwjaarsnacht geluidsoverlast 's nachts van jongeren op de gang. Ter preventie zou beter zijn dat er in zulke nachten fysiek een nachtportier aanwezig is.

Prachtige ruime kamer met luxe douche en bad.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Het eten in de brasserie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt.

Het eten in de brasserie. Heel erg goed! Complimenten aan de kok. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, zowel bij de balie als in de brasserie. Ligging centraal, je bent zo bij het meer en de winkels om de hoek.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Locatie is centraal in Harderwijk, je loopt zo het centrum...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV systeem is traag en sommige Nederlandse zenders ontbreken (Veronica, Net 5). De douche was erg verkalkt zodat de sproeiers het maar half deden. Hotel oogt erg gedateerd. Parkeren kan bij het hotel in garageboxen voor € 8,50 per dag, parkeerplek is erg smal in een steegje. Ontbijt is prima alleen prijzig € 11,50

Locatie is centraal in Harderwijk, je loopt zo het centrum in. Personeel is super vriendelijk. Kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was niet ideaal. Zoals in vele hotels: 2 losse bedden tegen elkaar die uit elkaar schuiven als je een beetje in het midden gaat liggen.

Lekker ontbijt. Midden in het centrum! Ideaal voor dagje shoppen, drankje en hapje doen op de boulevard. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het gebouw met een heel leuk uitzicht op het kerkplein, zie foto's.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prima verblijf in en gezellig stadje!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hoorden pas nadat we in het hotel aangekomen waren dat het hotel ook parkeergelegenheid aanbiedt. Is niet duidelijk bij aanrijden aan het hotel.

Ondanks de tegenvallende reviews hebben we het er toch op gewaagd, en het is ten zeerste aan te bevelen! Ongevraagd een upgrade gekregen, prima kamer, zeer gevarieerd en vers ontbijt en meer dan behulpzaam personeel! Wifi was snel en parking op 5 min wandelen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goed verblijf met weinig voorzieningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm en ze hadden heen airco, ook was de parkeerplaats voor de parkeren vol en moesten we erg ver lopen naar de auto, er moet lijkt mij genoeg plek zijn voor de aantal bezoekers?

De locatie beviel me het meest je bent gelijk in het centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Hotel is een beetje een doolhof van aan elkaar geschakelde...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is een beetje een doolhof van aan elkaar geschakelde woningen, muffe gangen, verouderde indruk. Ontbijt: geen personeel waardoor geen tafelafruim en slordige ontbijtzaal én geen buffetaanvulling, "op is op" waardoor latere ontbijters beperkt aanbod hebben.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het interieur van het hotel is een beetje gedateerd

De ligging van het hotel is super! Het is middenin het centrum en vlakbij het Dolfinarium (loopafstand)

• Beoordeeld op: 26 september 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles behalve locatie. Een gedateerde kamer. Ontbijt was niet inbegrepen. Erbij gekocht, maar was heel erg teleurstellend. Niks was vers. Daarbij waren de gangen en de kamers ook nog eens heel warm, waardoor je niet lekker kon slapen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Alles was goed geregeld, van boeking via booking.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Code wifi was niet beschikbaar daar moest ik om vragen. Ik zat op een zolderkamertje dat heel erg warm was, ramen open was geen optie vanwege de ligging in het centrum, veel lawaai.

Alles was goed geregeld, van boeking via booking.com, betaling ...tot aan vertrek.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Grote comfortabele kamers met een geweldig ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is niet zo vaak heel erg warm in Nederland dus dat er geen airco was snap ik wel, echter kwam het nu net slecht uit :P

Het ontbijt was echt geweldig! Ik was op doorreis van Groningen naar Parijs op de fiets dus dan is een buffet altijd mooi meegenomen ;) Bedden en douche ook uitstekend.