Beoordelingen over Badhotel Bruin

#7 van de 17 hotels in Oost-Vlieland

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Goed verblijf
    • Classic Kamer

De kamer was prima, ook het ontbijt. En de ligging midden in het dorp maakt het gezellig. Soms kan het aan de receptie wat vriendelijker, dat ligt er net aan. Maar prima verblijf en ik zou ook weer terugkomen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

De locatie en de ruimte was heerlijk
    • Appartement met Terras

Aangezien we een hond hadden konden we niet de normale kamer boeken. Na een belletje hadden we dat kunnen zien bij de beschrijving. We moesten daarom een duurder appartement boeken. Wellicht in de beschrijving handig om aan te geven dat huisdieren welkom zijn, echter niet in de prijs die je in eerste instantie bij booking ziet. Tenslotte wisten ze niet met hoeveel personen we zouden komen. Hierdoor was de bank van het appartement opgeklapt. Ze zouden dit weer inklappen, is echter nooit gebeurd en zodoende hebben we de hele tijd met een opgeklapt bed in de kamer gezeten. Niet heel ideaal! Tenslotte betaal je voor de spa apart. Gezien de prijs zou je niet extra 35 euro moeten betalen om de spa " voor jezelf te hebben" Hij is alleen na 17.00 vrij voor gasten.

De locatie en de ruimte was heerlijk

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

een heerlijke midweekse vakantie.
    • Superior Kamer

Vriendelijke ontvangst, comfortabele kamer met uitstekende bedden, heerlijke wellnessfaciliteiten met binnentuin. Prima en compleet ontbijt in een gezellige atmosfeer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

heerlijk genoten
    • Superior Kamer

geen uitzicht ouderwetse raam uitzetters ipv kantelraam, waardoor het niet veilig voelde om de ramen open te laten staan, ventilatie daardoor minimaal.

Een heerlijk ontbijt , keurig verzorgd en ruim voldoende keuze. vriendelijkheid personeel verdiend een pluim.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Romantisch en luxueus verblijf op heerlijk vlieland
    • Suite met Kingsize Bed

Wel aardig aan de prijs, maar het was het wel waard; In de badkuip met sproeiers zat het dekseltje van het putje los, heb ik gemeld.

Prachtige suite, mooie entree, vriendelijk personeel. mooie wellness, Gezellig restaurant en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

De kamer en entourage
    • Superior Kamer

Warm eten veel te zout Spa sauna ruimte lag los van hotel via buitenruimte op slippers in badjas en geen telefoon naar receptie Sauna viel steeds stroom uit dus werd koud maar je kon niet bellen. Belachelijke situatie Dat was ech waardeloos en personeel reageerde slecht op de klachten

De kamer en entourage

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Vlieland is heerlijk! En Badhotel Bruin - centraal gelegen in de Dorpsstraat - maakt dat nog beter
    • Classic Kamer

Ontbijt kan beter. Met een groep van zes wilden we om 09.30 uur ontbijten, maar beide keren waren de gekookte en de scramled eieren op. Weren weliswaar eer aangevuld, maar duurde best lang. Bovendien is één koffieautomaat te weinig!

"prijs/kwaliteit is goed; kamers zijn niet al te groot, maar zijn netjes en schoon. Prima bedden!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heerlijk hotel op een mooie plek in het dorp
    • Classic Kamer

Jammer dat het zwemgedeelte maar zo kort voor kinderen opgesteld is. Kamer een beetje gehorig, alleen van bovenburen, je hoort ze duidelijk lopen.

Ontbijt is super uitgebreid. Fijne bedden. Mooie lokatie

• Beoordeeld op: 23 september 2018

We hebben genoten!
    • Classic Kamer

Geen kritiek maar ik hou van ramen die open kunnen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en zag er keurig uit. De bedden slapen prima. We waren er helaas maar 1 nachtje.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima .
    • Classic Kamer

De classic kamers zijn wat krap bemeten en hebben geen airco wat in warme dagen wel eens onplezierig kan zijn.

Prima hotel in het midden van Oost-Vlieland aan de Dorpstraat. Sfeervol hotel met vriendelijk personeel dat er zichtbaar plezier aan beleeft. Het ontbijt is echt goed met verschillende eilandproducten. WiFi is goed.

Prima hotel met gezellig ingerichte kamers en vriendelijk personeel.

Ik kan mij zo even niets herinneren wat mij was tegengevallen. Alles was prima in orde.

De slaapkamer was perfect, gezellig en ruim. Verdere faciliteiten prima in orde.

De locatie en uitstraling van het hotel, vriendelijk...
    • Deluxe Suite met 2 Slaapkamers

Wij logeerden in de library-suite, deze was erg mooi maar gelegen direct boven café Bravour met de geluidsoverlast (overdag) die daarbij hoort. De prijs/kwaliteit vond ik niet in verhouding, de suite kostte € 325 per nacht. In de ontbijtzaal is een extra koffie apparaat echt noodzakelijk, hier stonden (veel) te lange rijen.

De locatie en uitstraling van het hotel, vriendelijk personeel

Vlieland is prachtig

Was goed zo.

Het bed was prima, mooie badkamer, de Classic kamer is vrij klein maar voor 1 nacht prima. Mooie inrichting, prachtige schilderijen van Molenkamp.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima hotel in de dorpsstraat
    • Classic Kamer

De kamer was erg gehorig en klein, je hoorde het kraken van de vloer boven ons en geluiden van het terras op straat.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Tegen het geluid lagen er oordopjes op het nachtkastje. Ontbijt was oké. Bij het uitchecken kregen we een leuk tasje mee.

Heerlijk uitgewaaid op Vlieland
    • Superior Kamer

Het ontbijt was prima, het personeel erg aardig en charmant . Kamers kwaliteit- prijs prima in orde . Wij hadden slecht weer en konden comfortabel in het hotel verblijven, leeshoek etc.. aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Classic Kamer

1 van de receptionistes bij aankomst was klantonvriendelijk en niet uitnodigend. Ze vond het vervelend om goede antwoorden op onze vragen te stellen en wilde ons liefst zo snel mogelijk naar onze kamers hebben om andere gasten te kunnen bedienen. Niets ten nadele van de vorige receptionisten en receptionistes aan de balie: buiten die ene waren allen zeer klantvriendelijk en hulpvaardig en gaven graag antwoorden, die ze vermoedelijk al honderden malen hadden gegeven. Zonder deze ene klantonvriendelijke receptioniste zu ik 10 met een griffel voor Badhotel Bruin hebben gegeven.

Geweldige kamers, uitstekend restaurant, goede hygiene, goede sfeer, uitstekende ambiance

• Beoordeeld op: 7 september 2018

licht uitgewoond aangekomen, volledig uitgerust weer naar huis gegaan.

Nog meer zon.

Vriendelijke ontvangst, gezellige kamer met uitstekende douche, bad en toilet faciliteiten en voldoende handdoeken van goede kwaliteit. Bijzonder fraaie sauna met bad die je na 5 uur zelfs gratis kunt gebruiken. Niet onvermeld mogen de verschillende gezellige terrassen blijven en de binnentuin waar je in alle rust je krant of een goed boek kunt lezen. Kortom, wij waren over alles zeer enthousiast en komen zeker terug bij BRUIN.

Ontspannen!

Het was nogal druk bij de balie. Wellicht kan er op drukke momenten extra personeel ingezet worden. De uitchecktijd was wat aan de vroege kant maar er werd niet moeilijk over gedaan dat we wat later vertrokken. Dus al met al: niets te klagen!

De wellness, waar wij onverwachts prive gebruik van maakten. Verder was het een heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ruimte van de kamer.

Ontbijt prima! Genoeg keus en erg vers en lekker. De comfort kamer was erg klein in verhouding tot de prijs, die is pittig. Het bed daarentegen was super

Genoten op het eiland, hotel viel tegen ten opzichte van vorige bezoeken de afgelopen jaren

Vriendelijkheid van sommige personeelsleden, te zachte bedden met een kuil erin, restaurant voldeed niet aan de Verwachtingen, voor een 3 sterren hotel komt de prijs/kwaliteit verhouding niet overeen

De locatie van het hotel en de inrichting

Een aanrader voor een heerlijk verblijf op Vlieland. Sfeervol, vriendelijk en een mooie locatie!
    • Appartement

De wellness is niet voor kinderen onder de 18 jaar. Dit is ok maar je moet het wel even weten. De kinderen stonden al klaar om te gaan zwemmen. Er is wel een tijdstip waarop ze kunnen zwemmen.

locatie uitstekend! mooi hotel met vriendelijk personeel. genoten van ons verblijf op Vlieland en ons verblijf in Badhotel Bruin. sfeervol, netjes, vriendelijk.

Geweldig!
    • Classic Kamer

De deur van onze kamer klemde. Er kwam een nare geur uit het putje van de douche.

Het bed lag heerlijk! De spa bij het hotel zag er mooi uit, was goed geregeld en goede service dat hotelgasten vanaf 17:00 gratis konden en dat daarbij wel de regel gold van max. 8 personen. De ligging van het hotel is prachtig. Je zit middenin de gezellige dorpsstraat en op max. 20 min lopen van het strand. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd.

Heerlijk hotel in een steenworp afstand van het strand

Er was geen ruimte om toiletartikelen in de badkamer te zetten

Geweldige familiekamer, De kinderen hadden een eigen slaapgedeelte incl. knuffels. Bedden waren fantastisch, zo ook het ontbijt

we hebben het heerlijk naar onze zin gehad.
    • Appartement

niets. te kort verblijf en veel de deur uit geweest.

de kamer voor onze samenstelling was prima: opa oma dochter kleinzoon. alles er op en eraan. Gebruiksaanwijzing voor modern koffieapparaat is handig. wij geen liefhebber van zulke tinnetjeskoffie.

Heerlijk verblijf!!

Het was een warme kamer waarvan slechts kleine raampje open konden er was heel veel geluidsoverlast, de oordopjes lagen al op ons nachtkastje, nog nooit meegemaakt!

De familiekamer was heel fijn met uitzicht op zee 😃 Heerlijk luxe ontbijt

Geweldig,
    • Classic Kamer

Ons viel niets tegen, alleen een tip voor het personeel, het brandalarm ging af, gelukkig loos alarm, we hebben ons bij de receptie verzameld, helaas kregen we van niemand uitleg betreft de stand van zaken.

Heerlijk bed, uitgebreid ontbijt.

Boven verwachting goed
    • Superior Kamer

Wij hadden een mooie, ruime kamer met een grote badkamer. Vriendelijk personeel. Restaurant Bravoure is echt een aanrader, ook als je niet in het hotel verblijft.

Erg fijn!
    • Superior Kamer

Het tweede bed in de superior kamer was wat hard. En de douche op de andere kamer zou iets warmer/ heter mogen kunnen. Te weinig ligbedden binnen in de wellness bij slecht weer. Yoghurt en fruit bij ontbijt zou in grotere of zelf te bepalen porties mogen.

Het uiterst vriendelijke personeel, vooral ook bij aankomst. Je voelt je hierdoor erg welkom. De uitstraling van het hotel. De superior kamer was voorzien van alle gemakken. Goede bedden. Locatie is top, erg gezellige sfeer.

Sfeer/locatie/ontbijt
    • Classic Kamer

Heet! Een boutique hotel met dergelijke uitstraling zonder airco of ventilatiesysteem kan echt niet in de zomer. Geen oog dicht gedaan. Er stond een ventilator op de kamer maar die werkte niet. De kamers zijn prijzig maar zeer klein en benauwd. De kamersleutels en bagage worden niet beveiligd opgeborgen (vreemd) Bij het uit checken alles netjes aangekaart maar de dame achter de balie ging alleen maar in de verdediging... jammer. Wij vonden het zeer teleurstellend.

Sfeer/locatie/ontbijt

Locatie top!
    • Classic Kamer

Hadden kamer aan de straat zijde van het hotel, redelijk gehorig. Airco zou geen overbodige luxe zijn!

Locatie top! Personeel super vriendelijk! Goede bedden! Ontbijt geweldig!

Een heerlijk hotel op een prachtig eiland
    • Classic Kamer

De kamer was erg warm het was niet te doen in de nacht Geen airco of fan aan het plafond Daar moeten ze wel wat mee doen om de prijs kwaliteit te kunnen garanderen

De locatie en een uitstekend ontbijt

heerlijk in de watten gelegd

niets: alles top!

Wat was het super dat onze hond Pip meemocht! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, de ligging middenin het dorpje en de bagageservice maakten ons ontspannen verblijf op Vlieland helemaal af.

Kort maar alle verwachtingen overtroffen!

Er viel niets tegen.

Prachtig gerenoveerd!! Kamers keurig verzorgt en netjes. Vriendelijk personeel bij de receptie. De bedden sliepen heel goed en we hadden ook 2 kussens.

Mooi hotel, maar te warm en lawaaiig in de zomervakantie.
    • Classic Kamer

De kamer was bij 27 graden buiten ontzettend warm. Het hotel heeft helaas geen airco en vanwege de monumentale status ook geen dubbele ramen. Dat laatste kon je ‘s nachts ook merken door de enorme herrie op straat. Er lagen wel keurig oordoppen klaar, maar dan nog hoorden wij het lawaai. So wie so niet een kamer aan de voorkant nemen dus! Voor het geld wat het kostte verwachtten wij toch lekker te kunnen slapen.

De kamer was heel schoon en het personeel heel vriendelijk. Het bed lag superlekker. Het hotel ziet er sfeervol en luxe uit. Het ligt vlakbij alle voorzieningen.

Super leuk hotel!
    • Classic Kamer

Het hotel zit wel aan de drukke dorpsstraat (met kroegen), dus in sommige kamers kan je 's nachts wat overlast van pratende/schreeuwende mensen hebben.

Het comfort in de kamers (lekker bed) en de vriendelijkheid van het personeel zijn top. Daarnaast was het ontbijt super.

Personeel was erg behulpzaam en vooral bij het ontbijt.

Personeel was erg behulpzaam en vooral bij het ontbijt. Mijn ontbijt hadden ze aangepast aan mijn wensen en was daar erg blij mee. Gastvrij en een prachtige kamer.

slapen en rust vanwege kamer ligging echt drama! verder goed dwz dat verwachten we in andere kamers.
    • Superior Kamer

We hadden kamer 11 geboekt en dat was echt een een drama met de trap die boven de kamer ligt en gedeeltelijk met vreemde hoek door de kamer loopt. S'morgens in alle vroegte al enorm gestamp (echt vreselijk hard!) van familie met kinderen die daar boven sliepen. Bij uitchecken dit gemeld maar receptie deed zeeeeer laconiek hierover... ooh ja goh... maar verder was het fijn? Erg dom want als je twee keer s'morgens om uur of zeven wakker wordt gestampt door de bovenburen is dat niet fijn!!!!! Compensatie, of wat empathie over dit, in welke vorm dan ook bleef uit! Heel erg jammer voor zo een mooi hotel!

Mooie ligging, mooi hotel.

Oke

Wij hadden een kamer aan de straatkant Dorpsstraat, als je een goede nachtrust wil is dit niet prettig, veel geluidsoverlast....

Familiekamers prima. Ontbijt prima. Gezellige locatie

De bediening, het ontbijt en het avond eten was echt super.
    • Classic Kamer

De kamer aan de straat kant, dat viel qua herrie behoorlijk tegen.

De bediening, het ontbijt en het avond eten was echt super. De locatie was ook zeer goed.

Goede sfeer, prima locatie, lekker terras en zeer...
    • Classic Kamer

De tafeltjes op het terras zijn erg wankel. Tafel was nog vies van vorige terrasbezoekers.

Goede sfeer, prima locatie, lekker terras en zeer vriendelijk personeel. Vooral bij de receptie werden we zeer vriendelijk te woord gestaan.

Het verblijf was fantastisch en liet ons niets te wensen over
    • Superior Kamer

We hadden geen avond meer over om in het restaurant te eten en we zijn niet aan de welness toegekomen door het mooie weer

Het is een gezellig hotel. Professioneel personeel. Uiterst accuraat en vriendelijk. Dagen vlogen om helaas

Bij aankomst bleek dat we per ongeluk de boeking een jaar...
    • Superior Kamer

Bij aankomst bleek dat we per ongeluk de boeking een jaar later hadden gemaakt. Onze fout, komden we niemand anders de schuld van geven. Bij ieder ander hotel zou je naar huis zijn gestuurd, maar de eilanden zijn de eilanden... De staf van Hotel Bruin heeft er alles aan gedaan om ons toch nog een nacht te stallen, in een prima kamer, binnen een half uur en zonder een stuiver bij te hoeven betalen. Dit is by far de best denkbare service in Nederland. Ndaar kan heel veel horeca een voorbeeld aan nemen. Amsterdamse horecaondernemers zouden verplicht naar Hotel Bruin moeten om te leren wat een customer journey precies is! Chapeau!

Luxe fijn hotel
    • Classic Kamer

Service op terras is vlotter dan in restaurant binnen. Eten prima.

Locatie top, goede kamer/bed, vriendelijk personeel, prima ontbijt, extra dingen zoals wellness/ strandbedden/ bagageservice

De badkamer stonk, waarschijnlijk het putje.

De badkamer stonk, waarschijnlijk het putje. Deze lucht hing de hele tijd in de kamer. Jammer dat je pas (gratis) van de spa gebruik kon maken na 17.00 uur.

tot gauw

we werden vriendelijk ontvangen. konden niet direct op de kamer(wij waren te vroeg hoor) maar konden wel al onze koffers kwijt. hoe geweldig is dat. prima sfeertje , en lux ontbijt. al met al een heel fijn hotel

Het is een prachtig, centraal gelegen hotel.

Het is een prachtig, centraal gelegen hotel. De kamer had een wat minder moderne uitstraling dan de rest van het hotel, maar was schoon en had een heerlijk bed. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima bedden, goede douche. Bij langer verblijf op de kamer dan was de zitruimte niet erg groot.
    • Classic Kamer

Ons is niets tegen gevallen.

Het ontbijt was prima verzorgd en voldoende keuze. De kamer was niet erg groot, maar we waren er alleen om te slapen, douchen en kleden. de overige tijd hebben we het eiland bekeken en tussendoor de nodige terrasjes bezocht en die waren er voldoende. We hebben hotel Bruin een 20 tot 25 jaar geleden ook bezocht en zaten we op een kamer aan de straatzijde en sliepen in een bedstede. Nu zaten we in een geheel nieuw grote aanbouw en is het oude gedeelte geheel gerenoveerd. Een prachtig geheel met zeer vriendelijk en verzorgend personeel. We komen zeker nog eens terug voor het eiland en Hotel Bruin.

Fijn hotel op een geweldig locatie
    • Appartement met Terras

Ik vind het jammer dat er geen ontbijt bij de overnachtingsprijs in zat.

Vanaf de boot loop je zo de Dorpsstraat in en na een paar minuten sta je voor het hotel. Mooi hotel, grote ruime kamers en vriendelijk personeel.

dagje Vlieland
    • Classic Kamer

De ontvangst was prima . De kamer was schoon en het bed was uitstekend. Het ontbijt kon niet beter uitgezonderd de bacon (te hard gebakken). Gratis strandstoelen !!!!!! .Tenslotte , prijs kwaliteit verhouding een 10.

Voor herhaling vatbaar!

Wat was het een heerlijk verblijf Het weer het hotel de omgeving alles zat mee! Bedankt voor jullie gastvrijheid en zeker tot de volgende keer! We hebben alweer geboekt!

Sympathieke onthaal en de stijl van het hotel.

Mss wat trappen te doen maar ik begrijp dat dat niet makkelijk is is het pand. Is maar een heel klein minpunt

Sympathieke onthaal en de stijl van het hotel. Ik heb ook genoten van het lekkere ontbijt.

Prima plek.

Het andere 2 persoonsbed was niet echt fijn om op te slapen. Geen koelkastje op de kamer. Restaurant laat nergens prijzen zien. De overlast / herrie in het weekend. Ondanks de "oordoppen" hoorden we veel herrie.

Wij hadden een prima bed. Badkamer was uitstekend. Ontbijt was verrassend anders. Tip! Zet er beschrijving en bij wat het is. Balie personeel is heel erg behulpzaam. Fijn dat er op het strand bedjes en windschermen voor je zijn (En gratis)

Heerlijk eiland en komen zeker terug.

Ontbijt is absoluut voor verbetering vatbaar. Met name de scrumblle eggs waren ongaar en smakeloos ook heb ik de diversiteit van vers fruit gemist.

Personeel

Heerlijke binnentuin / ontzettend vriendelijk personeel...

Er is geen airco / de Classic rooms zijn wat klein. Wij hadden echter een familiekamer en die is heel fijn!

Heerlijke binnentuin / ontzettend vriendelijk personeel / prettige locatie en goede kaart (zowel drank als eten)

Vlieland is altijd heerlijk en de accommodatie is slechts een onderdeel.
    • Appartement met Terras

De grootte van het appartement - had 2 slaapkamers verwacht en niet een bankbed. Uitrusting van de keuken, geen vaatwasser. De afwerking - losliggende laminaatvloer, voelde goedkoop. Idem als de gang naar de kamers toe.

Ligging dicht bij boot

Niet kunnen betalen uitchecken om half negen in de ochtend ivm opstarten, na kwartier wat aangegeven was nogmaals zelfde verhaal bijzonder voor zo n modern hotel.

Ligging dicht bij boot

Keurige appartementen voor een nette prijs.
    • Appartement

We vonden het jammer dat onze koffers niet achter gelaten konden worden in een afgesloten ruimte.

Dat we drie appartementen naast elkaar hadden gekregen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Relaxed!
    • Classic Kamer

Mooie kamer, fijne douche en keurig schoon. Het ontbijt was geweldig! Veel keus en lekkere koffie! Goede locatie, midden in de Dorpsstraat, dus alles dichtbij. Het strand is te voet-per fiets bereikbaar.

Niet voor herhaling vatbaar.

1) Comfort kamer bestaat met name uit zinloze ruimte (grote bank voor een kleine tv), de badkamer is zeer klein en het 2 persoonsbed bestaat uit 2 slappe, losse matrassen met een niet ophefbare 10 cm kloof ertussen. Kortom: Hetgeen je echt wilt in een hotelkamer - slapen en douchen - is ver onder de maat. 2) In de douche wordt slecht schoongemaakt (verpakkingen nog op de grond) en inconsequent aangevuld (soms 2 shampoo, dan weer shampoo en douchegel, dan alleen 1 douchegel). De badjassen die er hingen waren vies. 3) Het ontbijt was zeer slecht aangevuld. Eieren, brood, kaas, alles was op, inclusief de borden! De vuile afwas stapelt zich op op de tafeltjes, latere gasten konden nergens meer schoongedekt gaan zitten. Aanvullen gebeurde pas na attenderen van personeel (3 tieners zonder manager) en liet alsnog lang op zich wachten. 4) Tot slot: Bij vertrek hebben we aangegeven niet tevreden te zijn over het ontbijt, maar dit werd door de baliemedewerkers weggewuifd. "Even een piek in de drukte geweest". Absurd gezien geen van hen is gesignaleerd in de ontbijtzaal, en ik me kan voorstellen dat het er veel drukker gaat worden in de zomer. Wist bovendien niet dat borden klaarzetten afhankelijk is van piekdrukte. Onprofessioneel op zijn minst.

Een comfortabel hotel, met een goed terras en restaurant midden in het centrum.
    • Deluxe Suite met 2 Slaapkamers

De suite was verdeeld over twee verdiepingen (woongedeelte op de eerste verdieping, slaapkamers op de tweede). Het was daardoor veel traplopen.

We hadden een mooie ruime suite, midden in het centrum. Als we na een dag wandelen aankwamen, was het heerlijk om op het terras te zitten. En op de avond dat we aankwamen hebben we ook heerlijk gegeten in het restaurant. De bediening op het terras en in het restaurant was uitstekend.

goed verblijf
    • Classic Kamer

de kamers aan de straatkant zijn zeer lawaaiig door luidruchtig avond en nachtmensen

Het ontbijt was prima, veel variatie! het diner heel goed. de hulp bij een incident dat ons overkwam was geweldig!

Prima.
    • Appartement met Terras

Wifi is slecht. Tv op de kamer deed het niet en kon niet gerepareerd worden. Kwam ook geen andere oplossing. Koffieapparaat in ontbijtzaal veel te langzaam, daardoor ontstond er een wachtrij.

Ligging mdden in het dorpje is plezierig. Kamers netjes, personeel vriendelijk.

Een heel fijn hotel !
    • Appartement

We hadden dit hotel speciaal gekozen vanwege het zwembad, maar dat was alleen beschikbaar tegen betaling (overdag) met kinderen en 's avonds wel zonder kosten echter 's avonds mochten de kinderen niet mee. Dat was jammer, maar voor de korte tijd dat we er waren zeker overkoombaar.

En net en gezellig appartement

• Classic Kamer

Als je even op de stoelen buiten zit, komt er direct iemand naar buiten om te vragen of je iets wilt. Begrijpelijk , maar niet fijn.

Ontbijt was heerlijk

Mooi hotel dat zeer klantvriendelijk is
    • Appartement

Er waren werkzaamheden bezig naast ons appartement

Vriendelijk personeel , was veel mogelijk voor de hond, erg behulpzaam, heerlijke bedden , mooi appartement, koffers werden naar de boot gebracht

Heerlijk verblijf op Vlieland!
    • Appartement met Terras

Er was geen personeel in de ontbijtzaal aanwezig. Schoonmaken van de kamers kan beter, het is niet vies, maar het personeel laat steken vallen waardoor het niet optimaal is.

Het ontbijt was helemaal prima, veel keus en verse producten. De ligging midden in het dorp was erg goed, er zijn veel restaurants in de directe omgeving.

Personeel en ontbijt geweldig.
    • Classic Kamer

Wat absoluut mist is een waterkoker met wat koffie en theezakjes op de eigen kamer.

Personeel en ontbijt geweldig. Welness een prachtige toevoeging (na 17 uur zelfs gratis, mits besproken)

De ligging van het hotel is heel goed, midden in de...
    • Superior Kamer

Het hotel was ok, echter de prijs/kwaliteit verhouding is zoek. De kamers zijn simpel, de accessoires en meubels goedkoop. Het hotel is erg gehorig, de deuren en vloeren zijn dun. Er zit weinig liefde in de kamers en ontbijtzaal. Voor dat geld, mag het allemaal wat luxer en persoonlijker.

De ligging van het hotel is heel goed, midden in de Dorpsstraat en erg centraal bij andere restaurants en winkels.

Gezellig, sfeervol, net hotel!
    • Appartement met Terras

De slaapbank lag niet zo comfortabel, voor 1 nacht goed te doen, maar als je verblijf langer duurt, niet zo fijn.

Gastvriendelijke personeel, ruim appartement.

Heerlijk centraal gelegen hotel op een prachtig eiland
    • Appartement met Terras

Bediening buiten. Het duurde regelmatig wat lang voordat er iemand een bestelling kwam opnemen. Voor 17,- per persoon voor het ontbijt hadden we meer diversiteit en afwisseling verwacht. Er was elke dag precies hetzelfde. Wij vonden het systeem met de sleutel die je inlevert bij de receptie onhandig, met name omdat je bij terugkeer soms moest wachten omdat de receptie druk was met het inchecken van nieuwe gasten.

Locatie midden in het dorp, lekkere stoelen aan de voorzijde, prettig en behulpzaam personeel. Ontbijt was prima maar niet speciaal. Mooi appartement met terras en aparte slaapkamer.

De ontvangst en het vast neerleggen van onze bagage aan het...

Het uitzicht vanuit de hotelkamer was minder. Over de gebouwen geen was nog wel de zee te zien.

De ontvangst en het vast neerleggen van onze bagage aan het begin van de dag was perfect. Ook was het heerlijk om samen van de welness gebruik te maken.

Prachtige kamers, hoog comfort

Het was mij niet duidelijk dat kinderen niet naar het zwembad / spa kunnen 's avonds vanaf 17 uur. En dat overdag's apart betaald moet worden voor het zwembad / spa. Ik had de kleine letters beter moeten lezen.

Prachtige kamers, hoog comfort

Fijne en gezellige comfortkamer met entresol.

Het lijkt er op dat op warme dagen slapen op de entresol erg warm kan zijn. Er is een ventilator maar geen airco.

Fijne en gezellige comfortkamer met entresol. De kinderen sliepen beneden op de slaapbank. Uitzicht op vuurtoren.

We hebben het erg naar onze zin gehad!

Wellicht koelkastje op de kamer?

Ontbijt was voortreffelijk. Vanwege mijn knieprobleem kregen we een kamer aangeboden die makkelijker voor ons bereikbaar was. Onze complimenten daarvoor.

Prettig verblijf, centraal en luxe
    • Classic Kamer

Kamer was erg krap. Geen plek voor de koffers. Je zit echt op elkaars lip.

Ontbijt, Binnentuin,Saunafaciliteit, zithoekjes in het Hotel & terras buiten, TOP.