Beoordelingen over Badhotel Rockanje 3-sterren

Tweede Slag 1, 3235 CR Rockanje, Nederland

#2 van de 3 hotels in Rockanje

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Erg behulpzaam personeel

Erg vriendelijk personeel dat ons hielp met pijnstillers en een lijst met lokale artsen opzocht nadat mijn vrouw tijdens het fietsen last kreeg van pijnlijke steken in de knie. Goede fietsstalling.

De ligging en het diner.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het ontbijt vind ik erg matig voor het bedrag á 15,50 p.p. Men kon de capaciteit nauwelijks aan. Kamers voldoen, maar zijn erg gedateerd.

De ligging en het diner.

Prima voor nachtje
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement voor 4 personen is erg gedateerd. Zou niet misstaan om de muren een opfrisser te geven en meubels vervangen zodat het er wat fleuriger uit gaat zien.

Gewldige locatie vlak bij zee en fijn gezinshotel met zeer vriendelijk personeel.

Badkamer, met name ruimte voor toilet wel erg klein en benauwd. Vervelend niveauverschil kamer naar badkamer. Bediening in restaurant, hoewel erg vriendelijk, behoeft wellicht wat meer leiding. Dienst van één van de gastvrouwen eindigde wellicht wat vroeg. Attentie voor gasten viel later op de avond wat weg. Ook duidelijk zichtbaar voor de gasten het 'afserveren' van de bediening door de open schuifdeuren in de keuken.

Bijzonder vriendelijk personeel. Niet uitzonderlijk bijzonder maar wel heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteitverhouding.

waardeloos

Wat ik besteld had een goede kamer kreeg een appartement waar ik niet om gevraagd

Er waren film opnames Je kon helemaal niets in de bar drinken het was in een woord teleurstellend

A little USA vibe in the Netherlands :-)

1 persoonskamer, wat mij betreft mag daar toch wel een 2 persoonsbed in...Ook was deze kamer verder behoorlijk krap. Dag 2 kreeg ik bezoek van familie (met kleine kindjes), alles wel heel hoekig etc. een kinderhoek zou een verbetering kunnen zijn.

prima hotel, goede ligging tov strand. Indien je een Amerika liefhebber bent kan je dit thema zeker waarderen. Mooi groot zwembad en leuk aangekleed. Vriendelijk personeel. In de zomer heerlijk (kust op loopafstand & zwembad) maar ook in de winter lijkt me dit een leuk hotel met de openhaarden, aankleding etc.

Heerlijk eten, mooie plek, aardig personeel, fijn zwembad, super vakantie gehad
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Als ik dan echt iets moet bedenken is dat we bij het appartement een buitenzitje misten. Zoals een balkon bij de bovengelegen kamers, je kunt ‘s avonds niet even buiten zitten. Overdag kun je wel heerlijk bij het zwembad zitten!

Heerlijk eten in het restaurant, fijn zwembad, korte loopafstand naar het strand, hond is welkom

Een beetje buitenland in Nederland

Bad met douchegordijn ben ik nooit zo kapot van.

Incheck na 00.00 was geen enkel probleem. Nachtportier heeft de sleutel verstrekt. Vanaf de kamer en balkon zicht op het zwembad. Met het zonnetje erbij net Zuid Frankrijk. Heerlijke bedden en kamers goed gemoderniseerd in Amerikaanse lodge stijl. Ik kom nog wel eens terug en dit keer met mijn gezin.

Veel te donker op de kamer was half tegen helling aan en te weinig licht binnen.ook plaatsing van het bad zeer moeilijk voor oudere mensen om dit te gebruiken, beter enkel inloopdouche

Ligging en vriendelijkheid personeel ,alsook een uitstekende keuken

prima hotel

Kamer is warm, geen ventilatie mogelijk. Zo ook in de badkamer. Ontbijt is tot 10u. Als je om 0930 komt , is de variatie in broodjes al behoorlijk beperkt.

Prima locatie, zeer vriendelijke personeel. Kamer is schoon.

Prima voor een nachtje.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Dat we geen gebruik konden maken van de bedden bij het zwembad omdat er ‘s avonds een evenement was. De persoon bij de binnenkomst bij het ontbijt reageerde niet echt op een fijne manier toen we binnen kwamen bij de ontbijtzaal/zwembad. Later wel vrolijker.

De 2 slaapkamers en de simpele woonkamer waren goed. Het ontbijt was lekker.

Gezellig hotel vlakbij het strand!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De kamers zijn nogal donker.

Het hotel ligt vlakbij een mooi strand. Het terras en zwembad zijn heel mooi. De kamers zijn gezellig en praktisch ingericht. Het restaurant is top!

Alles was perfect !

Nu al 3 keer geweest , iedere keer weer geweldig genoten , vriendelijk personeel , heel goed eten , gezellige zitjes bij de haard , ggezellige kamers en fijne lokatie onze hond heeft het ook naar haar zin gehad ! Doorgaan zo , ons volgende uitje is weer naar Badhotel Rockanje

De bar, het restaurant.

Er viel ons niets tegen. We vinden alleen dat de kamers nu wel eens gemoderniseerd mogen worden.

De bar, het restaurant. Zo gezellig! Eten was echt goed. De bediening leuk.

Zwembad heel mooi en proper, eten in resto en ontbijt...

Kamer niet groot, zeker met grote hond erbij. Vasttapijt niet zo hygiënisch als je honden toelaat.

Zwembad heel mooi en proper, eten in resto en ontbijt subliem, alle personeel heel vriendelijk, hond mag overal mee.

Top locatie

Bedden waren aan de zachte kant. Je zakt door het matras heen. De vloerbedekking is aan vervanging toe. Geen afzuiging in de douche

De locatie. Het zwembad. Het eten in het restaurant. Het leuke sfeertje op het terras, heerlijk om nog even na te borrelen. Vriendelijk personeel.

Heel fijn verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het professioneel reageren op een klacht. (Wespennest). Had wat serieuzer afgehandeld kunnen worden.

We hadden een app. met 2 slaapkamers. Was schoon, vriendelijk personeel. Ligging perfect om naar het strand te wandelen. Heerlijk zwembad. Top!

Een prachtige omgeving en een heerlijk verblijf gehad.

Jammer dat er geen lift is en ook bij binnenkomst moet je wel al een trap op. Maar gelukkig wel erg attent en behulpzaam personeel.

De club sandwich was erg royaal belegd. En een mooi ruim zwembad is ook erg fijn. Vriendelijk en gastvrij personeel. Goede service gehad!

Leuk hotel

Geen lift naar de verdiepingen. Badkamer erg klein. Zat op de wc met knieën tegen de muur ervoor

Sfeer, doet leuk aan. Echt een Amerikaans lodge gevoel.

De ligging, het buitenzwembad en het restaurant en dat...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Interieur van de kamer was verouderd. De kamer was wel ruim. Badkamer was klein en oud. Prijs hoog voor de kwaliteit van de kamer.

De ligging, het buitenzwembad en het restaurant en dat honden verwelkomd worden met een bak met hondenkoekjes op de kamer.

Uitchecktijd is te vroeg. Ontbijt prijzig.

De locatie is perfect. Het hotel heeft een prettig rustgevende uitstraling. Het ligt mooi omringd door groen. Wij komen zeker weer terug. Ons verblijf was zeer comfortabel en het personeel zeer vriendelijk.

Prima locatie

Kamer was erg donker en er was geen uitzicht (door de hoge bomen om het gebouw heen). Gedoe met de koffie 's morgens bij het ontbijt (lange rij voor 1 apparaat (de andere was buitengebruik) en melk in mn zwarte koffie), dat was jammer, verder was het ontbijt prima!

Mooie locatie, dicht bij het strand. Ruime terrassen rond het hotel. We kregen een 4 pers kamer ipv de geboekte 2 pers, was fijn. Ontbijt was prima, ook de lunch en diner waren heerlijk. Erg vriendelijk ontvangen bij het inchecken.

3daags bezoek Rockanje

Gordijnen romantische kamer zijn net iets te kort. Te weinig koffie/thee faciliteiten bij ontbijt dus onnodig lange rijen.

Personeel en locatie. Aanwezigheid Zwembad.

Leuk, dicht bij strand

Jammer dat het zwembad ook toegankelijk is voor mensen van buiten het hotel, want daardoor is het erg druk en vol. Matrassen op de bedden zijn niet zo stevig.

Ruime kamer op de begane grond met een leuke inrichting/aankleding die ons deed denken aan hotels in Vermont (USA). Veel hout. Weer eens wat anders dan een standaard hotel. Goed ontbijt en lekker eten in het restaurant. Strand op loopafstand.

13-08-2018
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het restaurant te duur en het kinderijsje van €4,50 daar waren de leuke mokken ( om mee naar huis te nemen) van op!! Daar in plaats van gewoon in een schaaltje. Kamer was nog niet klaar vanwege ziggo monteur. De krammen om de kabels mee vast te zetten lagen nog op de vloer.

De kinderen hebben genoten van het zwembad en het bad op de kamer.

Prima voor een dag of twee maar daar houdt het wel een beetje mee op.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamers waren erg gedateerd, slaapkamer was erg klein, Balkon was niet echt uitnodigend om op te zitten, in de badkamer geen plek om je toilettasje op te zetten.

Ligging naar strand vonden wij erg goed, en het eten in het restaurant was prima.

Fijne locatie en goed hotel.

De druk van het water bij het douche was minimaal in het bijgebouw van het hotel. Hoe die was in hoofdgebouw weet ik niet.

De ligging dichtbij het strand..

Ligging (dichtbij het strand) en het zwembad (helaas wel erg...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Erg gedateerd. Behoorlijk muf. Lampen deden het lang niet allemaal. Pis straaltje van een douche. Een televisie uit het jaar 0. Geen tv in de slaapkamer. Jammer hoe de kamer/appartement zo in het water valt in vergelijking tot de rest! Prijs valt ons dus ook tegen!

Ligging (dichtbij het strand) en het zwembad (helaas wel erg koud water). Het terras en restaurant echt super! Mooie entourage en heerlijke wijn en spijzen.

Mooie hotel, zeer gastvrij, zeer goed eten en mooie omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het 4 persoons appartement wat wij hadden was schoon, functioneel maar een beetje gedateerd.

Perfecte locatie bij mooi weer. Super vriendelijke personeel. Je voelt je meteen welkom. Het restaurant was zeer goed.

Fijn restaurant: gezellig en erg lekker.

Het ontbijt was duur. Door het gebruik van materialen in de kamer (veel stof, donkere kleuren) komen deze minder hygiënisch over.

Fijn restaurant: gezellig en erg lekker. Vriendelijk personeel.

heerlijk hotel, ieder jaar komen wij een weekend hier met...

heerlijk hotel, ieder jaar komen wij een weekend hier met onze hond. Heerlijk ontbijt, gezellig restaurant, geweldig zwembad en terras, loopafstand strand en strandtenten, leuke omgeving. Wij vinden de kamer geweldig als USA/Canada fans. Tot volgend jaar

Vriendelijk personeel vieze kamer
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De kamer was vies bestek borden toilet badkamer. Wastafel zaten vieze rode spetters op en prullebak pendaal was kapot moest met de hand open trekken om wat weg te kunnen gooien baaah

Bedden en locatie was top personeel vriendelijk

We hadden een zeer ruim appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Er was geen lift dus best wel een gesjouw met de wandelwagen.

We hadden een zeer ruim appartement. Erg vriendelijk personeel aan de receptie die met ons mee dacht. Ook toen we vertelde dat we precies 10 uur uitchecken niet zouden redden was dit geen probleem. De mevrouw in de bediening met kort blond haar (sorry weet geen naam) was echt ontzettend behulpzaam .

Heerlijke dagen aan zee!

Jammer dat ook de mensen die niet in het hotel verbleven gebruik mogen maken van het zwembad. Erg druk en geen toezicht.

De ligging, wandelend naar het strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers. Er was al ruimte gemaakt voor het zelf meegenomen campingbedje. Lekker gegeten in het restaurant. Fijn zwembad.

Personeel is vriendelijk, het ontbijt is in orde

Aan het zwembad zat veel te veel volk, geen ligzetels beschikbaar, de aanwezigen waren zeker niet allemaal gasten van het hotel. Dat werd duidelijk de volgende ochtend bij het ontbijt ( allemaal andere gezichten). Er is geen controlesysteem en iedereen die een drankje aan de bar besteld kan een hele dag aan het zwembad liggen. Bij warme dagen is het zwembad dan ook echt overbevolkt.

Personeel is vriendelijk, het ontbijt is in orde

Teleurgesteld

Er stond een bad in de kamer waar je een 3 treeds trapje voor nodig had om in te komen. daar wij over de 70 zijn iets onzeker hebben wij niet gedoucht. bij het afrekenen zei de aardige dame dat wij om een andere kamer hadden kunnen vragen. Mosterd na de maaltijd. Ze moeten bij het inchecken een inschatting kunnen maken welke gasten de kamer huren . Ook is alles zeer gedateerd en ze spuiten een smerige soort luchtverfrisser in dat je die de hele dag bij je draagt.Naar buiten kijk je tegen een walletje aan en een piepklein raampje moet dan voor frisse lucht zorgen. Prijs kwaliteit ver onder de maat. Wij reizen veel maar dit is het slechtste wat wij ooit gehad hebben.(zie Historie) jullie zijn niet de enige waar wij boeken.

hebben geen ontbijt genomen 15.50 per persoon veel te duur voor deze locatie

Ligging tov strand.

Bij het boeken van de accomodatie was niet vermeld dat er op zaterdagavond een feest was georganiseerd. Voor mij geen punt, maar mogelijk dat amderen hierdoor van een weekend in het Badhotel hadden afgezien.

Ligging tov strand.

Matig!

De duinkamer was erg donker, we moesten in de middag alle lampen al aan doen! Geen badkamer maar het ligbad en de wastafel midden in de kamer, zeer onpraktisch! Ook was de kamer heel erg gehorig, als er iemand boven ons de wc doortrok of ging douchen!

Het restaurant, het zwembad en de ligging!

Wel ok.

De folders in de kamer lagen er duidelijk al een tijdje (verfrommeld, verkleurd en vies...) Kamer is alleen voor mensen onder de 1.70m anders pas je niet op het toilet. Ook de gehorigheid is in alle jaren dat we er komen niet verbeterd. Personeel probeert netjes en correct te zijn maar komen vaak kattiger over dan ze bedoelen. Ontbijt nemen wij al jaren zelf mee. Het is ons te vaak tegengevallen in het restaurant (oude broodjes, koffiemachine die maar half werkt en weinig beleg).

De kamer was zoals altijd prima. Redelijk schoon en netjes. Ligging is voor ons het belangrijkst. Bedden liggen goed.

Prima verblijf tijdens een fietstocht langs de kust

De kamers zijn niet voorzien van airco of ventilatie en dat maakte de overnachting enigszins onaangenaam. De prijs van het ontbijt 15 euro per persoon is aan de hoge kant. Zeker als je dat vergelijkt met het diner.

Prima hotel, heerlijke omgeving en uitstekend restaurant. Leuke gevarieerde kaart.

De sfeer het personeel is superaardig , eten goed , kamers...

Koffie apparaat 3 a 4 man wachten dan weer water op dan weer melk dit was jaren geleden ook al 1 apparaat en het zelfde , hoopte dat dat veranderd was kreeg een discussie met personeel die het aanvulde die het minst vriendelijk was meer zo schooljufferd ff dat er een kapot was en dat er geen rijen stonden nu hoe armoedig is het als je met zijn 2 of 3 man voor je koffie moest wachtend ik vindt dat een rij , zo goedkoop is het hotel niet dus moet je niet in een rijtje staan ff

De sfeer het personeel is superaardig , eten goed , kamers ook goed en schoon en het is heerlijk om buiten te zitten bij het zwembad 👍

Goede accomodatie. Brasserie kan beter.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Bedienend personeel in Brasserie had last van hitte wat ook wel te begrijpen is, deze zomer, en/of was niet goed georganiseerd/aangestuurd want elke bestelling duurde te lang. Beperkte kaart maar goede kok. Ontbijt is van 07.00 - 10.00 uur. Om 09:30 waren er geen schone theeglazen en yoghurt schaaltjes en messen meer.

Zwembad, mevrouw aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam en interieurverzorgsters deden hun werk goed.

Jammer van de kamer

De locatie van de kamer was teleurstellend. We verbleven op de benedenverdieping. De kamer was erg donker door het kleine raam Geen uitzicht, kijkend tegen een groene wal.

Het zwembad.

De klantvriendelijkheid.

De geuren...Wc niet helemaal schoon, nieuwe wc bril zou ook wonderen doen voor een schone uitstraling. En de tegels stinken naar pies. Kussens ruiken muf. De derde dag lagen er oude broodjes van dag van tevoren erbij in het broodmandje. Dat was duidelijk, hard en taai, tussen de verse broodjes die zacht en knapperig en warm waren. Dat vind ik echt niet kunnen... Ik heb ze ook niet opgegeten. Was niet in te bijten. Elke dag verse broodjes hoort in een hotel. Als je voor je rust gaat, en je hebt zélf géén kinderen, niet dit hotel boeken want van 9 tot 21.00 uur heb je krijsende kinderen voor je deur in het zwembad...

De klantvriendelijkheid. Behulpzaam. Balkon.

Leuk maar, slecht geslapen dus vlgd dag niet fit

Het was echt heel warm en benauwd in de kamer. Het bed sliep voor mij slecht (voelde de veren) en ik miste wel iets van een klein koelkastje maar, dat was meer praktisch. Jammer want, de vorige keer in een tweepersoonskamer sliep het bed uitstekend en was er een klein keukentje en was ik erg enthousiast. Daarom ook mijn vlgd booking geanuleerd voor de eenpersoonskamer. De twee persoonskamer vond ik echt een stuk beter en luxer

Leuke accomodatie, erg schoon en praktisch

Heerlijk!

We misten airconditioning. Het was warm op de kamer.

De sfeer is gezellig. Lekker zwembad. Goed ontbijt. Je hebt het idee dat je in het buitenland zit.

Prima ontbijt, wel erg druk en met wachtrijen.

Veel lawaai in de nacht in/rondom het zwembad (ergens ook logisch, de meeste gasten zijn vakantiegangers en dan is zo'n pool bij warm weer ook 's nachts aantrekkelijk om wat vertier te hebben). Daar moet je niet al te kritisch op zijn in het (hoofd)seizoen.

Prima ontbijt, wel erg druk en met wachtrijen. Kamer was OK, niets bijzonders. Parkeren is goed te doen. Leuk hotel om even naar het strand te lopen, ook als je zakelijk onderweg bent.

De locatie en buitenzwembad
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Helaas liet de vriendelijkheid van het personeel te wensen over,we wilden s'avonds nog wat drinken op het terras maar we zaten aan de zijkant (er zat langs ons nog 2 personen ) en we hebben welgeteld 40 min gezeten voordat er ook maar iemand kwam vragen (nadat we gewenkt hadden) of we iets wilde drinken,daarna duurde het nog een kwartier voordat het drinken uiteindelijk kwam,zeer jong personeel die(nog) geen oog heeft voor haar gasten,het was overigens niet heel druk.

De locatie en buitenzwembad

Gezellig familie hotel met goed restaurant
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamers zijn gedateerd. Zonnewerende gordijnen zou heel fijn zijn. Zon stond s’ochtend op onze slaapkamer en het was er direct heel warm.

Personeel is super aardig, behulpzaam en professioneel. We zijn maar 2 nachten geweest maar personeel wist wie we waren. Het voelt als een klein familie hotel.

Dichtbij het strand, fijn zwembad
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zeer onhygiënisch. Kamer met vloerbedekking ruikt muf. Kamers zijn verouderd en niet goed schoon. Muizenontlasting op vensterbank!

Dichtbij het strand, fijn zwembad

Goede locatie, prima hotel, kamer matig

Zeer kleine kamer en vond de vloerbedekking vies. Ook was de kamer erg verouderd en stonk het naar sigaretten. Verder was er wel netjes schoongemaakt maar de kamer had een opknapbeurt nodig

Groot hotel en goede locatie vriendelijk personeel

De ligging t o v strand, het zwembad en de familiekamer, ook...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het geluid van een boiler?

De ligging t o v strand, het zwembad en de familiekamer, ook het bakje en de hondenkoekjes 🐶👌🏻 Super gezellige lobby. Goede parkeermogelijkheid, jammer dat we maar een nachtje konden blijven(ivm werk)

Korte, maar fijne gezinsvakantie

De wc in de badkamer was erg onhandig geplaatst. Doordat we een babybedje op de kamer hadden, was de kamer erg krap.

Het personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten was heerlijk. Zwembad was proper. Het belangrijkste: het strand was op 5 minuutjes wandelen.

de hele gemoedelijke sfeer door inrichting en houding van...

drukte bij zwembad, veel kinderen, dagjesmensen? , Het nodigde niet uit om er ook te gaan liggen.

de hele gemoedelijke sfeer door inrichting en houding van personeel

Goed maar niet zo luxe als verwacht.

De luxe uitstraling op de site vonden wij niet terug in de lodge waar we sliepen. Wel gezellig maar duidelijk een gerestyled ouder hotel. Veel Ikea. De ontbijtmogelijkheden waren niet voldoende voor de hoeveelheid gasten op de dag dat wij er waren. Tegen 9 uur was veel al op en werd te laat bijgevuld.

Het zwembad is super, de locatie fantastisch en de bedden slapen prima.

Perfect hide away! vooral buiten de vakanties, dan is het ook rustig aan het zwembad

Uitcheck uur 10.30u is te vroeg

De sfeer van dit hotel is geweldig; je waant je in een lodge in de States! Heel mooie 70'ties architectuur, heel mooie tuin en zwembad; het hotel gaat op in de natuur!

vriendelijk personeel, mooi zwembad heerlijk eten, locatie...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

verouderde kamer, vieze vloerbedekking ramen waren vies het totale plaatje deed oud en vervallen aan.. de prijs van 150,- per nacht staat hier niet in verhouding. 15 euro per nacht voor de hond extra begrijp ik dan ook niet..

vriendelijk personeel, mooi zwembad heerlijk eten, locatie dicht bij het strand

Man, kind, hondje en fietsen mee en een super verblijf gehad. Tip; fietsen in de Voornes Duinen!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement 214 ligt boven de keuken denk ik, je hoort de afzuiger goed en als ze gaan opstarten s ochtends en opruimen s avonds dan is het nogal gehorig. Een volgende keer zouden we zeker een ander appartement nummer aanvragen.

Schoon, suuuuuuper vriendelijk personeel, complimenten, super locatie! Appartement is erg ruim, auto gratis parkeren, super! Terras en zwembad erg goed in onderhoud.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

kindvriendelijk + hondvriendelijk verblijf vlakbij de kust

Dat ook niet-hotelgasten gebruik kunnen maken van het zwembad en de ligbedden. Balkons naast elkaar en open: rokende buren zodat stank/rook ook in onze kamer kwam. Zachte matrassen Geen airco Geen frigo

Vakantiesfeer Fijn zwembad Goede keuken/brasserie Ligging kortbij het strand Fijne wandelomgeving

de ligging van het hotel is erg mooi en heel dicht bij het...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

ons appartement viel heel erg tegen qua lichtinval, het was er erg donker met totaal geen uitzicht, je keek tegen een wal met hoge bomen aan en ons vakantiegevoel verdween meteen, wij vonden dat heel erg jammer! want wij kwamen speciaal richting de kust om zo'n fijn "licht" relaxed gevoel te krijgen.

de ligging van het hotel is erg mooi en heel dicht bij het strand, je kunt heel makkelijk richting zeeland en naar Hoek van Holland

Heerlijk om een weekend bij te komen!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ik had niet op zoveel honden gerekend. Niet storend overigens, ze waren goed getraind. Beetje donkere kamer door de bomen voor het balkon.

Perfecte ligging, super buitenzwembad en gastvrij personeel. Goede huurfietsen en prima restaurant.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het was meer dan fantastisch!!!

Er was helemaal niks wat ons niet beviel!! Alleen maar lof

Het gastenvrije, de vriendelijkheid van het personeel. Het thuis kom gevoel. De stijl en inrichting van het hotel en restaurant. De service

Geweldige dagen top locatie super mooi hotel

Het bed maar dat is persoonlijk was voor ons te zacht

Alles het was super bediening vrolijk locatie helemaal geweldig We komen zeer zeker terug

Verblijf op wandelafstand van het strand.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het is wel wat gedateerd en wat te krap.

Leuke appartementjes, heerlijk zwembad (onverwarmd), leuk dat er een sauna is. Op wandelafstand van het strand. Fijn dat er honden mee mogen.

voor een dagje weg is het perfect, voornamelijk door de ligging

ontbijt was razend slecht. van alles was al een half uur voor einde op en werd niet aangevuld, ondanks dat ik er iets van gezegd heb.

kamer en bed waren goed en schoon.

Beetje teleurstellend

MAAR ik had niet de gevraagde kamer, de kamer was op het gelijkvloers met zicht op de parking, terwijl er uitdrukkelijk gevraagd was naar een kamer met terras en zicht zwembad zoals op de foto's, de kamer was ook verouderd

De gemeenschappelijke ruimtes en het zwembadgedeelte zijn goed en lekker eten in restaurant...

Gewoon ontspannen genieten !

Beetje rumoerig. Vochtigheid in douche kan niet goed weg.( Afzuiging is niet aan.)

Zeer uitgebreid ontbijt. Goede Wi-Fi. Netjes schone badkamer. Prachtige omgeving vlak bij groot strand.

Het was heerlijk!

Ontzettend vriendelijk personeel, plezier in hun werk! Leuke kamer( duinkamer) met bad in de kamer Verrassend ingericht, niet standaard Zeer sfeervol hotel met prachtige ligging

Nachtlawaai aan de voordeur , we hadden dat doorgegeven . Ze zeiden dat we dat aan de nachtwachter moesten doorgeven.

Kamer was super . we hadden onze hond erbij en alles was goed meegevallen echt super .

Het verblijf was fantastisch

Misschien vermelden op booking.com dat je 15euro per nacht bijbetaald voor een hondje

Ontvangst in het hotel verliep gastvrij, vriendelijk. Bij aankomst in de kamer was er een fijne attentie voor onze meereizende teckel. Personeel heel vriendelijk, eten heerlijk . Ligging op een toplocatie, onmiddellijk in de duinen en op een paar honderd meter verwijderd van de kust, ideaal voor onze viervoeter. Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen zeker terug

kort met een gezellige bar en goed ontbijt. Extreem kleine kamer.

Extreem kleine eenpersoonskamer, met een klein bed tegen de muur. Niet voor herhaling vatbaar.

Een gezellige bar en goed ontbijt mooie locatie. Extreem kleine kamer.

Wat een uitstraling! Je denkt dat je in een ander land bent....
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamer gedateerd. Nodig opknappen.

Kamer wat gedateerd. Sfeer fantastisch. Wel veel herrie op de gang s ochtends door schoonmakers en andere gasten. Dit was jammer.

heerlijk ontspannen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

appartement was wat verouderd en donker, jute aan de wand, vloerbedekking op de vloer. Hondvriendelijk hotel, maar als je niet van honden houdt, zijn die honden in het restaurant niet prettig. Service in restaurant viel wat tegen. Lang moeten wachten tot we konden bestellen en toen bleek het bestelde hoofdgerecht ook nog op te zijn.

Prachtige, rustige ligging, op 10 minuten lopen van het strand. Appartement met twee slaapkamers en keukentje was prettig. Goed ontbijt, aardig personeel, heerlijk zwembad met ligbedden. Lekker eten in het restaurant.

Lekker ontspannen aan het strand

Deur ging lastig open met het sleutelpasje, de kamer was wat warm 's nachts (wellicht was er airco, daar hebben we echter niet naar gezocht). Geen afzuiging van warmte/vocht in de badkamer, wat na het douchen deze erg warm maakte. Tv zenders door elkaar.

Ligging vlakbij het strand en fijne sfeer/lekker eten in het restaurant. Sfeer ook leuk doorgetrokken naar de kamers. Leuk uirzicht op het zwembad en eigen zitje op het balkon

We hebben een heerlijk, zonnig weekend gehad, het voelde als een vakantie!

De kamer was een beetje klein. En de geur op de gangen naar de kamers toe was muffig.

Heel vriendelijk personeel. Prima ligging van het Hotel zo dicht bij het strand. En heerlijk ontbijtbuffet.