Beoordelingen over Badhotel Scheveningen 3-sterren

Gevers Deynootweg 15, 2586 BB Scheveningen, Nederland

#14 van de 26 hotels in Scheveningen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Prima ontbijt,leuke kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was koud, het duurde erg lang voordat het warm werd. De gordijnen dekten de radiator af. Pas tegen de ochtend kwam de kamer op temperatuur. De airco gaf alleen koude lucht. Advies: voor de komst van de gasten de verwarming aanzetten.

Prima ontbijt,leuke kamer

Tegenvallend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Luchtkwaliteit kamer zeer slecht, zeer muffe oude rooklucht. Badkamervloer met haren. Bij aankomst geen parkeerplek, personeel adviseerde door te rijden naar einde straat, daar voldoende ruimte en gratis ook. Wij waren niet bekend dus reden naar aangegeven plek... bleek 1.4 km verder te zijn. Handig dit te vermelden zodat gast eventueel jas/schoenen kan aanpassen, niet zo prettig op hakjes 😩

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Voor een nacht prima, maar ik zou niet voor een hele week boeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren in het hotel (niet alleen in de kamer) nogal wat zaken die behoefte hebben aan onderhoud of een technische dienst. Zaken die los zitten bijvoorbeeld. Bij binnenkomst in de kamer hing er een sterke riool lucht. Dit is doorgegeven aan de receptie die hier een notitie van heeft gedaan voor de technische dienst. Idem een loszittende doucheslang bij een buurkamer. Kortom, er is onderhoud nodig. Ook de airco was erg vuil. Er zat een gat in de vloerbedekking. Douchegordijn was te kort met als gevolg natte badkamer etc.

Ontbijt was goed verzorgd. Personeel was erg vriendelijke en behulpzaam

prima verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

De matras van het bed was zacht aan de "uitstapkant", deze zou een keer gedraaid moeten worden.

Het oplossingsgericht handelen en het eten in het restaurant was fantastisch

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Goed hotel. Prima restaurant/bar/ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen parkeerplaats - terreintje was vol. Dure vergunning voor parkeren op straat. Ontbijtbuffet tot 10.00, en dan word je ook geacht te vertrekken uit de ontbijtruimte.

Goede ontvangst. Mooie upgrade naar hoog gelegen kamer - met uitzicht op de zee. 's Avonds gezellig bar gedeelte met prima verzorging. 's Ochtends ontbijtbuffet met alles er op en er aan.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

heerlijk dagje Scheveningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift werkte niet goed, maar er werd wel meteen naar gekeken.

Eerlijk advies van het personeel: omdat ik een hond bij me had, kon ik beter op de boulevard gaan ontbijten, want dat was goedkoper en kon de hond erbij zijn.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer rook wat muf en kan wel wat vernieuwing gebruiken.

Heerlijk ontbijt. Super dat de uitchecktijd pas om 12.00 uur is. Lekker uitslapen en rustig ontbijten daardoor. Heel fijn!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Je kon tot half 12 ontbijten en tot 12 uur uitchecken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden meerdere kamers en op enkele kamers stonk het. Dit aangegeven bij de receptie. Ze gaven aan in onze afwezigheid bij de kamers te zijn geweest en een schuifje hadden dicht gezet. Aangezien wij s nachts terug kwamen in het hotel, de volgende morgen aangegeven dat het bij terugkomst in de kamer nog stonk. Ze meldde dat er wat aan gedaan, sorry, dat was het! Ook hingen er op meerdere kamers de gordijnen los, vele haken niet meer aan de rails.

Je kon tot half 12 ontbijten en tot 12 uur uitchecken. Het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Goed hotel aan drukke baan
    • Superior Familiekamer

De enige tegenvaller was de geluidsoverlast. Oude aluminium raamprofielen met schuifraam blokkeerden helemaal niets van het straatlawaai.

Ruime kamer, comfortabel bed, zeteltjes met tafeltje om effe gezellig te zitten. Ontbijt enorm goed verzorgd, wel niet goedkoop.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Zeer goed voor een 3 sterren hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen negatieve aspecten. Zeer goed op allen fronten.

Zeer goed voor een 3 sterren hotel. Zeer vriendelijk personeel. Efficiënte bediening. Kwaliteit van maaltijden. Locatie.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Alles het was een super hotel mooi verzorgd ontbijt ,prima 3...

Eigenlijk helemaal niks!

Alles het was een super hotel mooi verzorgd ontbijt ,prima 3 personen kamer,kleine badkamer maar ook daar was alles aanwezig en alles prima. Kort om een heerlijk verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Mooie locatie, goede prijs!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg gehorig. Wij sliepen vlak bij de lift en je hoorde alles letterlijk op de hal.

Een prima locatie voor weekendje strand. Wij hadden geen ontbijt. Gunstige prijs voor een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Zeer prettig verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als ze iets zouden kunnen verbeteren dan zou het de geluidsisolatie kunnen zijn misschien. Je hoort het verkeer wel in de kamer. Wij hebben er absoluut niet minder om geslapen, het stormde hard en veel regen, maar daardoor lag het bed nog lekkerder 😀. Maar voor deze aanpassing moet volgens mij het hele hotel op de schop.....

Erg leuk hotel. Kregen voor weinig een upgrade naar een betere en mooiere kamer met zeezicht. Bus en tram stoppen voor de deur(normaal gesproken wel maar de tram reed nu door werkzaamheden niet. Wel extra bussen) . Wij hebben het gecombineerd met een bezoek aan het circustheater. 6 minuten lopen. Erg vriendelijk personeel, uitstekende bedden en een heerlijk ontbijt. Wij hebben genoten en zouden graag in het voorjaar of de zomer nog een keertje terugkomen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Het was prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was wel gehorig. Onze buurman hield helaas geen rekening met mede gasten.

Kamer was super schoon, het ontbijt en diner heerlijk. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Ligging in centrum van Scheveningen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluid van doorgaande weg aan voorzijde hotel. Badkamer was niet echt schoon.

Ligging in centrum van Scheveningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

goed toeven in scheveningen

niet inclusieve ontbijt

we hebben vanwege ontbijt prijs ,buiten de deur ontbeten ,Heel goed ,,en niet duur, Het ontbijt had voor ons bij de bij de kamer prijs moeten zitten

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Geweldig, erg fijne nacht gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het douchegordijn houdt het water niet goed tegen, dus de badkamer lag al snel vol met water.

De kamer was erg ruim en netjes. De badkamer was erg schoon.

Mooi badhotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alleen verouderde badkamer valt tegen en lange gordijnen op badkuip is moet korte gordijnen. Of vernieuwde moderne badkamer in badhotel komen? En goede bed en ruimte, fijn met minikoelkast.

Beleefd en goede ontvangst bij receptie, snelle reserve.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wat ouder hotel. Stekker voor waterkoker was er niet, waardoor je de waterkoker op de grond moest zetten. Verder wel netjes onderhouden

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Prima hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad

De badkamer had wel wat groter mogen zijn.

De bedden lagen heerlijk! Ontbijt was goed, verder zijn we niet veel in het hotel geweest. Het ligt mooi centraal.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Kamers netjes, maar niet bijzonder.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij ontbijt waren beide koffiemachines leeg en halverwege de tijd werd verse jus niet meer aangevuld. Prijs voor 1 nacht vond ik wat veel.

Kamers netjes, maar niet bijzonder. Ontbijt voldoende opties. Locatie is top.

prima hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wel een erg dure parkeerplaats voor een hotel, vind het beetje raar dat je bij een hotel nog parkeergeld moet betalen. beetje uitbuiten vind ik persoonlijk.

goed ontbijt en fijne kamer

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

2 dagen Scheveningen om naar de musical The Lion King te gaan kijken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er had niets beter gekund. Het was gewoon een super hotel.

De locatie van het hotel is uitstekend. En het personeel is bijzonder behulpzaam een vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is ook zeer goed. En echte aanrader. En ook nog een parkeerplaats naast het hotel. Super.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Voor én tegen...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beddengoed was vies (vlekken) Zelf het laken gedraaid..Maar brrr..je weet gewoon dat het niet lekker slapen is zo. Klacht ook ingediend maar tot op heden geen respons . Een ouderwets douchegordijn.

Ligging van het hotel en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Hotel ligt gunstig maar wel aan drukke weg.
    • Superior Familiekamer

Betere geluidsisolatie aan wegkant van het hotel.

Hotel ligt gunstig maar wel aan drukke weg. Als je een kamer hebt aan de voorkant heb je wel last van verkeerslawaai. Vriendelijk personeel; prima geholpen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prima voor 1 of 2 nachten, geen topper.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik dacht dat ik met ontbijt had geboekt, dat bleek niet het geval.

We kregen een upgrade en vonden deze kamer prima. Ik weet echter niet hoe het was geweest als we de oorspronkelijke kamer hadden gekregen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Prima hotel, niet heel bijzonder
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kleine kamer geboekt, bij aanvang werd erop gewezen dat deze kamer super klein zou zijn (6m3 met een twijfelaar) en we konden upgraden naar een wat grotere kamer voor 10 euro. Toen we zeiden dat we dat wilden gaf gaf ze ons de sleutel die er al lag en veranderde ze niks aan de reservering. Ik vermoed dat de upgrade dus onzin is en we voor niks hebben betaald.

Prima locatie, slecht een Laar minuten van het strand.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

We hebben het lekker gehad.
    • Superior Familiekamer

Ik vond een dweiltje in mijn bed, wel een schoon dweiltje.

Prima ontbijt, ruime kamer, fijn dat de auto bij het hotel geparkeerd kon worden, wel tegen betaling.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Heerlijk voor de rest een prettig verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden de kleinste kamer , werd verkocht als twee persoons. , is eigenlijk een ideale 1persoons kamer

Was goed bereikbaar en mooie ligging vanaf het strand

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Gevraagd om extra bed op kamer en er stond een 1-persoons boxspring klaar. Geen opklapbedje of zo. Korte afstand tot strand wat voor ons erg prettig was.( Wij waren er voor 2000 drummers at sea)

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

De fijne accomodatie was n aanzienlijk deel van n geslaagde korte vakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De straatgeluiden kwamen wel heel hard binnen,vooral op zondagavond en nacht. De fijne ac

De kamer was uitstekend evenals de gelegenheid om zelf n kopje koffie te maken!!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

• Superior Familiekamer

Mega hare kussens! Het hotel is vrij gehorig en de gordijnen en ramen waren echt vies. Lakens net gaatjes

Zeer vriendelijk personeel. En prima parkeergelegenheid voor de deur. Mooie lokatie

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Mooie locatie vlakbij het strand

Slecht geisoleerde kamers, Ook de weinige stopcontacten zaten niet echt op logische locaties. Verder vragen ze voor het parkeren op de parking wel veel geld.

Mooie locatie vlakbij het strand

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Ligging prima, midden in de actie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer gedateerd en uitermate gehorig. Slecht kunnen slapen omdat je het gesprek van de andere gasten letterlijk kunt volgen. Vanuit het raam (6e verdieping) kijk je op de gevel. Deze ligt vol met peuken en ander afval, wat geen goede indruk geeft.

Ligging prima, midden in de actie. Receptie zeer vriendelijk. Hotel ziet er verder keurig uit. Parkeren naast het complex.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ruime 3 persoonskamer.
    • Superior Familiekamer

er was geen plek bij het hotel om de auto te kunnen parkeren. Wij werden verwezen naar een parkeerplek elders in de straat of een parkeergarage (die overigens allemaal vol zaten en een eind uit de buurt). Uiteindelijk een parkeerplek aan de straatzijde kunnen vinden. Hiervoor was een parkeervergunning van 17euro nodig. Er waren een aantal parkeerplekken vrij op het parkeerterrein van het hotel, maar deze waren 'gereserveerd'. Graag werd ik tijdens het boeken van een hotelkamer hier al op geattendeerd dat de optie bestaat om een parkeerplek te reserveren ivm de beperkte mogelijkheden bij het hotel zelf... Daarnaast was het plafond van de badkamer erg laag, hierdoor stond je bijna met je hoofd tegen het plafond aan. Kan me voorstellen dat de gemiddelde gast hier ook 'tegen' aan loopt.

Ruime 3 persoonskamer. Schone badkamer en prima bedden!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goede locatie en gelegenheid om te overnachten in Scheveningen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen tot weinig informatiesite of aanbevelingen vanuit de receptie. Niet op de hoogte van lokale aanbod of activiteiten. Ontbijt middelmatig, prijs/kwaliteit niet in verhouding.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Ik had het beter verwacht en wat ouderwets
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche gordijn en de kamer was te stoffig van overgordijnen bepaalde reuk er was in gerookt want er lagen peuken in de dakgoot

Ontbijt viel wel mee

Heel uitgebreid ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Lawaai van het verkeer op straat (ramen enkel glas?). Goede douche maar te kleine ruimte. Te kleine lift en regelmatig in panne.

Heel uitgebreid ontbijt. Afwisseling in soorten brood. Gezellige bar met bibliotheek

Een superweekend, fijn hotel dichtbij centrum, gezellige strandtenten
    • Superior Familiekamer

Ligbad, hoge instap voor moeder. Niet te doen als wij er niet bij waren geweest.

Alles prima geregeld , parkeren naast hotel, kosten met paar man leuk verdeeld. Prima ontbijt in fijne ruimte.Prima bedden!

Fijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt prima , hotel kamer fijn , koelkastje fijn! Op de 6 e vediepning uitzicht op zee, airconditioning gedateerd, personeel behulpzaam , je krijgt het gevoel dat je hier gast bent

Goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Handdoeken werden niet vervangen. Er werd met spul op de vloerbedekking gespoten. Waarschijnlijk om het frisser te laten ruiken, maar met tegenovergesteld effect. Er was een dame van het personeel erg druk aan het werk, maar zij deelde constant sneren uit naar bezoekers. 'Nee mevrouw, doet u dat maar even niet. Nee, niet hier het bestek pakken, dat ligt op tafel.' Die tóón. Zo wil ik als gast liever niet worden aangesproken.

Goede locatie Prima bedden Kamer was schoon Lekker ontbijtje

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij komen al vaker in dit hotel,altijd prima,maar dit keer hadden we toch last van de buren en slaande deuren. misschien iets aan de deuren doen dat ze niet zo dicht klappen. aan de buren ja die gingen gelukkig weg.(en anders hadden we een andere kamer gekregen,maar hoefde nu niet) parkeren wel erg duur.maar ja dat is in heel scheveningen.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

heelfijn, jammer van de kleine kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer viel heel erg tegen, het was heel klein.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed verzorgd en meer dan voldoende keus.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Superior Familiekamer

Wat ons tegenviel was vooral de badkamer. Vreemd bad zonder aparte douche. Douchen kon alleen in bad en er was geen douchegordijn aanwezig.

Zeer vriendelijk personeel.

Fijn en goed gelegen hotel met verbeterpunten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren niet voorzien van een echt matras en daardoor veel te zacht. In onze toegewezen kamer (504 superior !?) stonden de bedden tegen de "verkeerde" muur zodat we geen uitzicht hadden op het strand/zee. Behalve in de kamer was het veel te koud in de gezamenlijke ruimten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het personeel aan de balie was uitermate behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is op een goede locatie dichtbij het strand en het AFAS Circustheater en de tram is ook op 10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Mooie ligging fijn hotel om te verblijven .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat je ontzettend veel moest betalen voor het pakeren als gast zijnde moet dat gratis zijn.

De ligging en de kamers waren heel goed .En netjes en verzorgt .

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Normaal hotel met prima service
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging van het hotel en de bijkomende extra kosten zoals voor parkeren op eigen terrein. Voor 1 nacht 20 euro parkeergeld bovenop de kosten voor het hotel wordt het een dure overnachting voor een middelmatig hotel

Bed was prima

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Geen aanrader.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vieze kamer, Kapotte tegels bij de douche, Douche putje kapot, Overal schimmel in de badkamer, Allemaal plukken stof in de roosters.

Goede ligging bij strand

Relext
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad

Het was fijn toen we snachts van het feest afkwamen dat het hotel gewoon open was en de receptie ,en dat we eerder de kamer op konden omdat ze al klaar waren

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

De ontvangst ( receptie )Het betreft maar een persoon. Betalen van parking hotel ( duur ) Matras , was echt doorgelegen , moest hoofdkussen onder de matras duwen om niet uit het bed te rollen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De logica/ route van het ontbijt buffet. Alles stond door elkaar. Geen kritiek hoor. Wellicht alleen klein verbeter puntje.

Ontzettend vriendelijke receptioniste bij binnen komst. Erg fijn welkom. Wel jammer dat er bij vertrek alleen dank je wel( voor inleveren van sleutel) werd gezegd. Geen vraag of alles naar wens was geweest oid.

We hebben het heel goed gehad!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen, we zijn tevreden over het verblijf. De wastafel werd vrij snel gerepareerd toen gemeld werd dat de stop niet goed functioneerde.

De plaats van het hotel zo dicht bij het strand, bij de beelden aan zee, bij de terrassen.

Top hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slapen met raam open ging niet vanwege enigszins geluid van de weg.

Het hele verblijf is uitstekend bevallen. Prima hotel. Personeel helemaal top. Eten heerlijk. Wat mij betreft is het geen 3, maar 4 sterren waard. Als de mogelijkheid zich weer voordoet, ga ik graag weer naar dit hotel.

Meer van verwacht.
    • Superior Familiekamer

Kamer vies, werd wel extra schoon gemaakt nadat we er een klacht over hebben ingediend, bedden niet fijn, kamer aan de straat kant aan een hele drukke straat, erg gehorig. Ook kamer ernaast goed te horen.

De cappuccino! Personeel is vriendelijk. Fijne parkeerplaats( wel €19,50)

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Bij aankomst was er een luxere kamer vrij, die wij mochten...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst was er een luxere kamer vrij, die wij mochten nemen. Deze had een twee persoonsbad en net wat meer ruimte. De kamer was mooi. De locatie was perfect , dichtbij strand en leuke tentjes .

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

doordat er strand in de buurt is, was er veel te zien en te doen, ook was er vuurwerk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij het dineren vond ik vrij stil (lees: vind ik ongezellig/sfeerloos), ook omdat er weinig mensen er waren, heb hierover gevraag waarom er zo stil is, bleek dat de speaker box stuk was op de plek waar we zitten...

het ontbijt, was goed verzorgd

De lekkere kan "water met smaak" bij de receptie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast doordat de ramen "over elkaar heen sluiten" en daardoor niet helemaal dicht zijn. Sommige items waren wat stoffig op mijn piepkleine kamer.

De lekkere kan "water met smaak" bij de receptie. Overall was het verder schoon en de ligging is fijn.

Locatie,.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks,.. als im dan toch iets moet zeggen misscien de grootte van de lift dan,.. maar ach,..

Locatie,. Echt super fijn alles is op loop afstand. Personeel super aardig en behulpzaam 👍🏻

Nette opgeruimde kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het hotel te duur voor wat je werd aangeboden . Daar had het ontbijt bij ingegrepen kunnen zitten

Nette opgeruimde kamers Goede service aan de balie

Leuk uitstapje geweest, met een fijne overnachting erna.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerproblemen, ook bij het hotel was alles vol terwijl je niet kunt reserveren. Ook het ontbijt is vreselijk duur,wij hebben dit niet gedaan.

De ligging van het hotel, een eigen afgesloten fietsenstalling dubbel glas i.v.m. lawaai van verkeer, en een goede airco.

Fijn bed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je kunt echt alleen maar parkeren tussen 14.00 en 12.00 en geen flexibiliteit om betaald half uurtje langer te mogen blijven.

Bed is geweldig. Locatie ook erg goed. Parkeren naast het hotel. Wij zaten aan de achterzijde dus erg rustig.

Zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was Niks wat mij echt tegen viel! Alleen dat ik het parkeren van de auto best wel prijzig vond!

De kamer was heel netjes en schoon! De receptie was ook nog iemand aanwezig toe we s'nachts terug kwamen van het stappen! Geweldig!

De locatie is top.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was niet heel fris. Douche gordijn is aan vervanging toe. De prijs word uiteindelijk flink duur door de parkeerkosten. En kom ook niet eerder dan 14:00 naar het hotel. Want dan ben je nog niet welkom. (Ook al is er duidelijk plek op de parking)

De locatie is top. Je staat zo op de boulevard.

Was een lekker nachtje weg..
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad

Dat ze kamers erg warm was

Alles was goed de kamers waren wel erg warm met de zon... Daar kon der airco niet tegen aan blazen... Maar verder was alles goed

Teleurgesteld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst viel tegen .... auto geen plek en mag wel wat vriendelijker en meeleven. En weet waar je klant voor komt . 7 dames voor een verjaardag van 40 jaar . Ontbijt aan het strand was 7 euro goedkoper. Dus daar gegeten met uitzicht naar de zee.

Kamers en allemaal bij elkaar op 1 verdieping

Goede kamer en een lekker ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel tijdens het ontbijt was niet vriendelijk. Zeiden helemaal niks. Zelfs geen goedemorgen. En vriendelijk personeel vind ik heel belangrijk. Het was er gevaarlijk om over te steken. Geen zebrapad en erg druk. Onze badkamerdeur viel niet in het slot en je kon hem niet op slot draaien. Dat vond ik lastig. De klink was lam.

Het ontbijt was goed. Lekkere cappuccino bij het ontbijt. Ook lekkere jus d’orange. Een mevrouw bij de receptie was erg vriendelijk. De tramhalte is vlak voor de deur. We konden voor 15,00 euro een upgrade krijgen naar een grotere kamer aan de achterkant.

Kort maar krachtig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is behoorlijk ouderwets ingericht. Je betaald echt voor de locatie, zeker niet voor de kamer. De ontbijtdames mogen wel wat vriendelijke en behulpzamer zijn (1 in het bijzonder)

Dat we lopend naar het strand konden. Erg fijn dat er een waterkoker op de kamer stond.

genoeg waar voor je geld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De aluminium kozijnen laten wel behoorlijk wat geluid door. Vanwege het internationale vuurwerk was het behoorlijk druk. Op normale dagen valt het lawaai echter mee.

Dichtbij het strand, parkeerplaats naast het hotel (tegen betaling). Het restaurant is ook aan te bevelen al zijn er genoeg alternatieven om te eten. Het ontbijt (tegen meerprijs) is zeker aan te bevelen.

Goed en net hotel op goede locatie.
    • Superior Familiekamer

Geen stopcontacten naast het bed, onhandig voor mobiele telefoons e.d.

Mooi hotel op goede locatie. Dicht bij het strand en restaurants. Station op loop afstand. Goede bedden. Kamers hebben airco.

vuurwerk heel goed kunnen zien vanuit het hotel

de afvoer van de douche deed het niet en bij de kamer van me dochter met haar vriendin deed het ook niet waar door je niet fatsoenlijk kon douchen

ontbijt was goed

weekendje weg
    • Kleine Tweepersoonskamer

Matras was hard en uitgezakt. Ontbijt personeel niet zo heel vriendelijk.

Heerlijk goed verzorgd ontbijt. Avond en receptie personeel heel vriendelijk.

Uitstekend verblijf in een supernet hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren; het hotel heeft niet voldoende parkeerplaatsen. Het heeft ons nogal wat tijd gekost om (op een wèl zeer topdrukke dag) in Scheveningen een parkeerplek te vinden.

Het ontbijt was uitstekend, de kamers prima voorzien en netjes, zoals de rest van het hotel! Aardig personeel.

Goede service, goede ontbijt, goede locatie, goed bereikbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Miste alleen een koelkast, waterkoker erg stoffig, best vuil. Niet gebruikt. Op de site staat geen toeristenbelasting vermeld. Iets van 7 euro en nog wat extra betalen.

Goede service, goede ontbijt, goede locatie, goed bereikbaar. Goede kamer.

Parkeren erg duur
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren erg duur. Vind dat wanneer je een hotel boekt, het parkeren er bij in hoort te zitten. Beetje service. En als dit niet mogelijk is, dan niet zo overdreven duur.

Was goed te doen jammer van de deuren en veder goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad

Nou de deuren in de gang vallen hart dicht waarom smorges het een klap hotel is dus na een lange nacht is het smorges 8 heel vroeg voor al dat geklaper

Het onbijt was super voor elkaar