Beoordelingen over Badhu

Willem van Noortplein 19, 3514 GK Utrecht, Nederland

#24 van de 30 hotels in Utrecht

super
    • Wit

personeel was super en de kamer ook goed bed etc. ja het ruikt muf op de gang maar dat is een vochtprobleem en ik vond het niet hinderlijk en op de kamer geen enkele last

het kleuren thema is leuk
    • Groene Kamer

het extra bed wat in de kamer was gezet was niet comfortabel, deze was te hard en er zat een niveau verschil in het bed. ontijt dat wordt aangeboden is vegetarisch, niet echt mijn ding

het kleuren thema is leuk

Ontvangst, personeel , de kamer en dan vooral de badkamer is...
    • Paars

De gang en trappenhal stinken enorm muf, trapbekleding ziet er smerig en versleten uit.. en dit is niet de eerste keer dat ik dit meld

Ontvangst, personeel , de kamer en dan vooral de badkamer is toppie

De kamer is prima en het ontbijt heerlijk.
    • Paars

Een absolute min is de muffe lucht in de gang tussen restaurant en toegang tot de kamer. Ruikt naar vocht en schimmel. Is ongezond en onprettig.

De kamer is prima en het ontbijt heerlijk. De locatie is prima, vlak bij het Griftpark voor een wandeling, dichtbij het centrum en toch net erbuiten. Dicht bij uitvalswegen.

Alles!

Rode kamer erg heftig

Alles! De rode kamer was wel erg heftig! De paarse en witte kamer waren prettig en fijn. Aardig personeel, lekker eten en top locatie. Ik kom hier zeker terug.

aardige kamer op prima locatie
    • Wit

Er is geen receptie dus de ontvangst is 'aan de bar' en niet heel persoonlijk. Het trappenhuis ruikt muf en vochtig. De kamer is aardig maar voor deze prijs had ik een fijner bed verwacht.

Aardige kamer met alles wat je nodig hebt voor een enkele overnachting.

De kamer zag er sfeervol en intiem uit.
    • Silver

Het trappenhuis en de gang roken behoorlijk muf en overal lagen vlekken. Zag er ook onhygiënisch uit. Misschien verstandig om eens een keer het tapijt goed te laten reinigen.

De kamer zag er sfeervol en intiem uit.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Schimmel en vocht in de gang
    • Bruin

Eenmaal binnen in de gang van het hotel hangt er een vreselijke geur van vocht en schimmel. Deze werd verdoezeld door geurstokjes, wat het alleen maar erger maakte. In de kamer op zich is de geur gelukkig niet meer merkbaar, maar daar ontbrak het dan weer aan daglicht. 's Avonds kon er enkel verlicht worden met minimale dimlichten, waardoor je amper iets zag. Bovendien ook bijzonder warm in de kamer met enkel een ventilator. Wij hadden een kamer voor 3 personen, waarbij ik voor de derde persoon toch minstens een zetelbed verwacht. Dit bed was echter gewoon een zetel die niet goed sliep en bovendien zelfs niet gedekt was. Voor deze prijs verwacht je toch iets anders. Het ontbijt is bovendien uiterst beperkt, wat Turks brood, yoghurt/granola en een hardgekookt ei. Geen aanrader.

Goede ligging, niet in het stadscentrum maar op een tiental minuten wandelen van het centrum. Leuke bar onder het hotel. Ook een wijnbar, bakker en Albert Heijn vlakbij.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Mooie herinnering :)
    • Paars

De ligging van het hotel was voor mij iets te ver uit het centrum om te lopen.

Sfeervol hotel, mooie arabische inrichting met vrolijke warme kleuren :)

Mooi ruim appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Het was erg warm en alle ramen waren gesloten toen we aankwamen. ook konden niet alle ramen open

Mooie ruim appartement. Appartement was netjes. Supermarkt om de hoek.

Bedden waren prima
    • Groene Kamer

Ontbijt viel erg tegen voor €9, paar broodjes en een yoghurt met Cruesli. Hadden voor hetzelfde geld meer kunnen kopen bij de Albert Heijn aan de overkant. Ook jammer dat er geen privacy was in de badkamer, geen deur of douchegordijn. Er was ons verteld dat je gratis kon parkeren bij het hotel. Dit is dus niet zo.

Bedden waren prima

Heel fijn appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Op onze dag van aankomst was het heel warm, 30 graden. Helaas was er geen airco aanwezig, waardoor het echt heel warm was in het appartement.

Heel fijn appartement. Veel ruimte, goede douche, leuke living en prima bedden. Ook een balkon om lekker buiten te zitten. Op loopafstand van het centrum.

Leuke en ruime kamers in een leuk thema met goede bedden.
    • Silver

De badkamer was niet heel proper, de douchekranen en schermen waren niet afgedroogd na het afkuisen en de schabben en lavabo maakten geen heel propere indruk. De rest van de kamer was wel heel proper. De gang ruikt wel naar rioolputje. Hier is niets van te merken op kamers zelf

Leuke en ruime kamers in een leuk thema met goede bedden. De badkamer was ook heel ruim, de douche ook. De gang rook naar rioolputje, hier was niets van te merken op de kamer! Ook een leuke ligging!

Prima verblijf, maar er kunnen nog dingen verbeterd worden
    • Rode Kamer

Het is geen standaard hotel; dat maakt het interessant en lastig tegelijkertijd. Veel opstapjes (die ik niet altijd in de gaten had, gelukkig niks gebroken ;)). Hele grote douche maar tevens doorloop, en na het douchen moet je dan zelf de ruimte droogmaken om er voor de wastafel te kunnen staan. Douchekop/regendouche hing zo hoog dat de waterkracht minimaal was. Extra douchegel/shampoo ipv handzeep was fijn geweest, plus wat meer ruimte bij de gootsteen om je spulletjes op te zetten. Verlichting in de kamer was ook minimaal. Kortom: kan allemaal wat efficiënter, zolang jullie maar niets veranderen aan de topservice van het personeel!

Vergeten in te checken door allerlei bruiloftsvoorbereidingen die dag; personeel was zo enorm lief om de sleutel nog even af te komen leveren bij de feestlocatie. Topservice!

Het was op zich schoon maar badkamer en toilet zouden wat...
    • Wit

Het was op zich schoon maar badkamer en toilet zouden wat mij betreft schoner en frisser kunnen. Het was erg warm in de kamer Airco of een blower was fijn geweest.

Verrassend én degoutant
    • Paars

Het glijmiddel op de bedrand, de gebruikte condooms in de kamer en de arrogantie waarmee de zaakvoerder ons er probeerde op te leggen door te zeggen:”U zal mij op mijn woord moeten geloven dat ik u het geld terugstort volgende week...”. Na meerdere malen aandringen en de eis dat er dan een document getekend werd opgemaakt om dit te bewijzen, zat er ineens toch voldoende geld in de kassa. Spijtige manier van een zaak runnen.

De ligging.

We hebben de hele avond heerlijk buiten gezeten en gegeten;
    • Silver

In de gang van de hotelkamers hangt een vreselijk sterke, vochtige lucht.

We hebben de hele avond heerlijk buiten gezeten en gegeten; super vriendelijke bediening.

Voldeed aan de niet al te hoge verwachtingen.
    • Paars

Hotel is beetje gedateerd en heeft weinig faciliteiten. Goed voor een enkele overnachting maar niet voor langer verblijf.

Service van het personeel was vooraf en tijdens prima

heerlijk thuiskomen in een werkverblijf.
    • Wit

Niet alle stroompunten werkten, was redelijk warm in de kamer (geen airco). Ontbijt is vanaf 8 uur of iets later, hier moet je echt rekening mee houden als je zakelijke planning hebt.

Ruimte in de kamers, personal touch, ontzettend leuk en vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en geweldig restaurant.

Nooit meer

Personeel mag een lesje klantvriendelijkheid volgen! Wij hadden de bruine kamer en het appartement. Voordat ik boekte gebeld met badhu of deze op dezelfde gang uitkwamen omdat dit wel zo gezellig is; antwoord was ja. Tijdens het inchecken werd duidelijk dat dit niet zo is. Ik gaf aan dat dit telefonisch wel verteld was, waarop een mevrouw vroeg wanneer ik dan gebeld en geboekt had. Dus opgezocht en er werd me ook direct verteld dat dit ook helemaal niet kan omdat dat gewoon niet zo is. Ze had ook gewoon sorry kunnen zeggen of; vervelend dat dit misgegaan is. De bruine kamer moest de 3e persoon op de keiharde bank slapen, het zou fijn zijn als er een matrasje opgelegd zou kunnen worden. Het douchen in deze kamer maakt dat de hele badkamer blank staat omdat he in een soort van halfopen doucheruimte staat. 1van de 2 pers.bedden in het appartement is dan juist weer zo zacht dat het lijkt of je in een slecht waterbed ligt. Hier is ook geen shampoo of douchegel te vinden. Ook was het douchen hier een drama.

Weggaan

• Beoordeeld op: 6 april 2018

ok
    • Blauwe Kamer

Er kon geen factuur worden geprint, die heb ik zakelijk nodig. Ik moest daar maar een mailtje over sturen. Vind ik niet klantvriendelijk. Verder ontbijt ik glutenvrij. Vorige keer werd er een heerlijk ontbijtje voor me gemaakt met yoghurt, fruit, honing. Nu werd het brood van mijn dienblad verwijderd en een stuk fruit toegevoegd. Ervaarde ik niet als zorgzaam en klantvriendelijk.

Fantastisch Hotel
    • Silver

Het hoofdkussen was te zacht, maar dat is persoonlijk.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De zilveren kamer was goed schoon en zag er erg gezellig uit. We keken op het plein. Het was er niet rumoerig.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Het was in positieve zin een anders-dan-anders verblijf in dit bijzondere hotel!

- Dat er niets op rekening gegeten/gedronken kon worden, er moest steeds worden afgerekend. - Dat er geen koelkastje met wat drankjes op de kamer was.

- De qua indeling en kleurstelling bijzondere kamers en de vriendelijkheid van het personeel. - De locatie, dichtbij het centrum van de stad Utrecht.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Geen Badhu meer voor ons.
    • Bruin

Kamer geboekt, via booking.com. Erg mooie foto's online van de 'brown' room. Maar in het eggie ziet het er studentikoos uit. Slecht onderhouden, kranen los, bed doorgezakt, plafond stukken uit. Niet echt schoon, veel kalk aanslag en vuil op de grond. Ook is er nog geen zeep of shampoo aanwezig in de kamer. De gang staat vol met geurstaafjes maar er hangt een vieze toiletgebouw op de gang, vloerbedekking versleten en oud. Ontbijt was erg leuk verzonnen. Het idee is erg leuk maar flink overprijsd. 60-75 euro was meer dan genoeg geweest voor Deze overnachting. Nee voor mij geen Badhu meer.

Geen hotel.
    • Paars

Erg gehorig hotel. Tot diep in nacht lawaai vanuit het restaurant. Op maandagavond!? Klacht hierover werd niet goed opgepakt. Ik raad hotel af als je gesteld bent op goede nachtrust. Ga dan naar een echt hotel.

Restaurant is erg goed.

Boven verwachting! Aanrader.
    • Bruin

Heerlijk 2 persoonsbed Tip voor slaapbank achtergelaten (kamer 3 personen); met een zachte hoes erover, wordt het comfort beter. Origineel diner en ontbijt met goede koffie! Moderne gezellige kamers! Prima prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Geweldig! We komen graag nog een keer!
    • Groene Kamer

Parkeren is toch snel rond de 20/25 euro. Misschien vermelden op site? Het vloerkleed in de gang is mooi maar heel vies. Misschien wat vaker shamporellen, dan ruikt de gang ook meteen frisser :o)

We hebben fantastisch geluncht, ontbijt was ook lekker. De kamer was schoon en lekker bed. Mooi ingericht.

De bus stopt recht voor de deur.
    • Groene Kamer

De geur bij binnenkomst was onaangenaam. (Rioollucht) Wij verbleven in de groene kamer. Bijzondere indeling vd kamer, waardoor het lijkt alsof het bad en de douche in de hal staan.. als je deze ‘hal’ voorbij loopt, kom je in de kamer. In het nespresso-apparaat zat in het waterreservoir wat groene aanslag/mossig. (Wat dan wel weer uitstekend paste bij de groene kamer)

De bus stopt recht voor de deur. Ook prima lopend te doen naar het centrum. Vriendelijk personeel. Goed bed.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Hele leuke gezellige loft op goede locatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Het servies was niet schoon, de openbaard deed t helaas niet. Er was geen radio.

De ruimte van de zitkamer is fijn! Met grote ramen en leuk uitzicht. Met de taxi ben je voor 10euro in het centrum.

Goed, maar hotel heeft wat verbeterpunten
    • Silver

Douche lekte en er was alleen stortdouche, handdouche was prettig geweest. Koffieapparaat deed het niet goed. Er was geen toiletborstel. Slecht schilderwerk, onhandige wasbak. Geen oplossing of compensatie voor mankementen die wij ter plekke wel aangaven.

Ontbijt was prima, personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Leuke kamer, origineel en netjes.
    • Rode Kamer

We moesten 10 euro betalen voor de hond. Persoonlijk vonden we dat erg veel.

Leuke kamer, origineel en netjes. Het ontbijt was wat karig voor 9 of 10 euro pp. Leuke bar beneden en ook leuk gelegen, wat weg van het centrum maar toch op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Klein hotel met unieke kaners nabij Utrecht centrum.
    • Silver

Deze keer was de WiFi heel slecht. De vorige keer was dit veel beter. Dit heeft te maken het het punt waar de WiFi zender zit.

De kaners zijn allemaal uniek. Dat maakt het een leuk hotel. De kaart van het restaurant is niet mijn smaak, maar in de wijk zijn veel keuke betaalbare restaurants te vinden. Een voorbeel “Bij Guusje”.

Locatie is goed, maar voor die prijs kan het hotel veel beter
    • Paars

Douche mag ontkalkt worden, liever 1 groot dekbed dan 2 losse. Incheckprocedure ging vaag, ruikt apart in restaurant beneden, de gang is verouderd en tapijt vies

Prima paarse kamer, prima geslapen, locatie goed, maar zou hier niet weer verblijven

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Iedere dag hetzelfde ontbijt vind ik persoonlijk iets minder.
    • Paars

Iedere dag hetzelfde ontbijt vind ik persoonlijk iets minder. Daar het geen buffet is, zou men misschien kunnen iets meer variatie proberen te geven. Men vraagt bijv. heeft u liever kaas bij het brood of wil u vandaag liever vlees. Persoonlijk lust ik ook geen platte kaas bij het ontbijt, maar wel youghourt. Misschien ook deze vraag. Kamers zijn heel leuk ingericht, maar badkamerverlichting mag voor mij iets helderder.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

We hadden een leuke tijd in Utrecht,was perfect voor een weekend met vrienden

Het ontbijt was om 9 uur maar toen was de poets nog volop bezig. Was minder aangenaam

Lekker ontbijt, sfeervol hotel, beetje te donker op de kamer en badkamer. Dit maakt het een beetje onpraktisch als je niet zo goed ziet. Heel behulpzaam personeel en fijn om 's avonds nog iets te drinken.

Leuke inrichting kamers en eten 's avonds

Ontvangst had iets vriendelijker gekund. Door betonnen vloer hoor je geklik van hakken in buurkamer 's ochtends.

Leuke inrichting kamers en eten 's avonds

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Sfeervol
    • Paars

Mag gemoderniseerd worden. De grootte van de kamer (paars) viel wat tegen.

De sfeer en inrichting van de kamer en het hotel. Lekker restaurant er bij. Schoon.

Super ontbijt kamer is mooi
    • Groene Kamer

De dame die ons ontving in het hotel was niet aardig...vertelde niets...terwijl we wachtte omdat ze de boeking niet zag...niet kon ptinten...niet gastvrij...en vertelde ook na het invullen dat we nog moesten betalen...terwijl het was overgemaakt...erg jammer het ontbijt was heerlijk maar wederom geen vriendelijk personeel...en ook savonds niet. De aankleding is warm en sfeervol...het personeel niet helaas

Super ontbijt kamer is mooi

Lief en relaxt personeel bij Badhu maakt het verschil

Wat Badhu echt leuk maakt is het personeel. Ze zijn ontzettend vriendelijk en relaxt en daardoor voel je je snel op je gemak. We hebben geborreld, geslapen en ontbeten bij Badhu en door de mensen die er werken was dat een leuke ervaring. De kamers zijn ok en functioneel. Prima voor een korte citybreak.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

hele leuke thema kamer,zeer schoon en heel vriendelijk gastvrij personeel
    • Paars

het gangetje inclusief trap naar de kamer was voorzien van vloerbedekking die volgens mij toe was aan een vervanging aangezien het er erg muf rook en er ook zeer versleten uitzag :(...

Ontvangst hartelijk,inchecken vlot,kamer (paars)prima,netjes en een heerlijke grote douche ;-)....geluiden van onze buurman/buurvrouw waren te horen maar niet hinderlijk ;-)...restaurant behorende bij hotel had marokkaanse keuken en de gerechten waren heel lekker..cocktails aldaar zijn zeer aan te raden...prijs-kwaliteit redelijk..heel vriendelijk personeel.

Ik vond het prima
    • Rode Kamer

Ik vond het prima, het enige verbeterpuntje zou feller licht in de badkamer zijn . Moeilijk make up opbrengen zo.

We vonden de lokatie prima, kamer leuk en het ontbijt lekker. Fijn om na een etentje niet ver te moeten lopen voor je slaapplek.

bijzonder
    • Paars

Mijn enige minpunt is dat ik tot vroeg in de morgen zachte muziek hoorde. Als je op vakantie.bent geen probleem. Als je de volgende morgen vroeg op wilt minder relaxed.

Ik heb overnacht in de paarse kamer die ik echt mooi en bijzonder vond. Verder vond ik het restaurant echt top.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voldeed niet aan de verwachting.
    • Groene Kamer

Het restaurant werd van tevoren aanbevolen maar bleek bij aankomst gereserveerd voor een besloten feest. Verder stonk het in het hele hotel naar een enorme rioollucht. Tv hing aan een wand zonder dat daar een bank oid tegenover stond. Vanuit bed was de tv helemaal niet te zien. Niet zo belangrijk maar toch.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk ontspannen en goed verzorgd verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Super aardig personeel die het erg belangrijk vinden dat je een fijne, leuke tijd hebt bij hen! We hadden met 6 personen de Loft en prima verblijf gehad, heerlijk en goed ontbijt.

Heel goed.
    • Silver

Wij zijn een ouder echtpaar en wij vonden, dat er te weinig licht was. Alles is te donker. Het geeft wel sfeer, maar dan moeten er toch een paar lampen zijn waar je echt goed licht van hebt.

Zilveren kamer was super

Origineel en informeel
    • Rode Kamer

De kamer was wat donker. De enige manier om wat licht te krijgen was, naast alle rode of flauwe Lampen was een TL buis. Daar zit nog wat winst, maar was geen drama ofzo. :-)

Het restaurant was origineel en lekker. Vriendelijke bediening . Het ontbijt was leuk, ook in de oosterse stijl en qua prijs kwaliteit verhouding prima in balans. Het hotel is informeel, wat ons erg aanspreekt.

Lekker ontbijt, designachtige kamer maar niet erg praktisch
    • Paars

badkamer, geen plek voor kleding/handdoek, design wastafel biedt geen plek voor waterglas ook planchet ontbreekt voor het opzetten van tandenborstel-pasta. deodorant etc.

Lekker ontbijt, designachtige kamer maar niet erg praktisch

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Geweldige plek om te eten en slapen én Utrecht te gaan verkennen.
    • Goud

Wat een bijzonder hotel is dit. Arabisch hotel met kamers in diverse kleuren. Onze gouden kamer had zelfs een gouden toiletbril. De kleur komt in de hele kamer terug. Echt heel goed over nagedacht.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Modern hip hotel, kleinschalig, en op loopafstand van centrum!
    • Silver

De kamer was erg koud bij aankomst, gelukkig werd dit snel verholpen. Hoofdverwarming bleek uit. Het is ook vrij gehorig, dus zorg dat je oordopjes meeneemt! ;)

Moderne kamer. Fijn bed en heerlijke douche! Handdoeken aanwezig. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Het restaurant beneden is een aanrader, erg lekker gegeten. Centrum is 15 min loopafstand!

• Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

De verlichting moet beter!

Het ziet er prachtig uit, modern industrieel. In het restaurant kun je heerlijk en heel gezellig eten. Ook het ontbijt is heerlijk.

• Rode Kamer

Meer oprechte aandacht voor hotelgasten, ik vond de ontvangst niet heel hartelijk, het lijkt erop dat het restaurantpersoneel het hotel er ‘een beetje bij’ doet. Daarnaast hing er op de gang een nare geur (iets met de afvoer?)

Goed ontbijt, leuke inrichting van de kamer, kleinschalig, leuke plek in de stad

De look & feel van het hotel/pand is fantastisch. Die riool lucht boven kan gewoon echt niet.
    • Rode Kamer

De rioollucht in de gang boven en ook op de kamer was echt niet te harden. Dit vonden wij een hele slechte zaak. Het is dat we haast hadden de volgende ochtend ivm afspraken eigenlijk wou ik het geld voor het verblijf terug vragen. Als er zo'n geur in je hotel hangt vind ik dat je de kamers niet kunt verhuren voordat dit is opgelost. Het water in de douche en wasbak liep ik niet weg.

Vanuit mijn vakgebied als architect ziet het restaurant en de kamers er top uit! Het ontbijt was heerlijk!

Tegenvaller
    • Paars

De douche was slecht. Een mini straal en koud water. Wij hebben dit doorgegeven aan personeel, maar werd niks op uit gedaan. Eigenaae zou later contact opnemen met ons beloofde personeel bij uitchecken maar niks gehoord

Kleur van de kamer

Het restaurant is goed en diner en ontbijt waren lekker
    • Silver

Ik vermoed dat er een probleem met de riolering is (geweest.) In de gang en de badkamer is een penetrante rioollucht

Het restaurant is goed en diner en ontbijt waren lekker

• Beoordeeld op: 16 november 2017

fijn en relaxed..

eigenlijk niets....

kamer was fijn... de paarse kamer.... en het ontbijt was prima... de omgeving ook mooi...groen park... en bushalte voor de deur....

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Leuk hotel met vriendelijk personeel. De Arabische sfeer is warm en gezellig.
    • Goud

Super leuke stijl van zowel restaurant als de hotelkamers. Elke kamer is gestyled in een andere kleur. Vriendelijk personeel. Geen overdreven chique gedoe, maar gewoon normaal goed. Ontbijt met Arabisch tintje was erg lekker.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima omdat we er alleen even sliepen, maar comfortabele hotelgevoel miste.
    • Blauwe Kamer

Het concept is goed, maar de uitvoering valt tegen. Kamer was erg gehorig, klein bed, onprettige badkamer. Voelt meer als een studentenkamer dan een hotel. Met iets meer gevoel en aandacht zou deze kamer (en de gang en trap) een stuk prettiger voelen!

Locatie is prachtig.

- mooi ingericht
    • Groene Kamer

- geen zicht op de tv van uit het bed - vieze geur afvoer bad - slipperige vloer in de badkamer

- mooi ingericht - vriendelijk personeel - gratis koffie en thee - groot bad - grote kamer

Prettig
    • Bruin

Er was ‘s nachts in het gebouw een storend geluid te horen. Verder vonden we het vrij donker.

De volgende ochtend bleek dat de dieetwens nog bekend was en hier werd rekening mee gehouden. Nog prettiger vonden wij dat we werden gebeld dat er een portemonnee was achtergebleven op de kamer. Het bleek dat de inhoud nog ongewijzigd was. Groot compliment (en natuurlijk vindersloon) voor zoveel eerlijkheid!

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk... Kamers heel grappig en gezellig in verschillende kleuren, het was schoon en het bed sliep goed. Je kon koffie maken of thee maken op de kamer.

Heerlijk verblijf gehad!
    • Goud

Parkeren is erg prijzig en het is er erg gehorig

Prachtig hotel, superaardige bediening en personeel! Heerlijk eten en lekkere drankjes, Kamer was schoon en mooi

Top verblijf!
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Het was zoeken naar licht en de juiste lichtknopjes...

Super mooi appartement, zag er nog mooier uit in het echt dan op de foto´s! Hele ruime woonkamer, heel leuk ingericht. Ideale locatie. Loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

mooie kamer qua inrichting.
    • Groene Kamer

Het hele hotel rook naar schimmel/riool terwijl het wel een schone indruk maakt. Relatie met het feit dat het vroeger een badhuis was? Kamers ook best gehorig.

mooie kamer qua inrichting. Wel weinig licht vanwege keuze van ophangen lampen.

prettige, ruime kamer, goed bed (dat laatste is het...
    • Paars

de douche. gekke, open badkamer, met een 'regendouche' waar nauwelijks water uit kwam. Dat was echt zeer, zeer matig.

prettige, ruime kamer, goed bed (dat laatste is het belangrijkste; afschuwelijk om op een rotmatras te slapen).

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Origineel
    • Paars

De gang in het hotel had een hele muffe geur.

Mooi en gezellig. De kamers een kleur geven is heel origineel, hierdoor was het niet een typische hotelkamer

Heerlijk, sfeervol en bijzonder hotel. Utrecht is een superleuke stad.
    • Bruin

Het eten van lunch en ontbijt was zalig ,maar was een beetje te weinig.

De kamer was groot en heel erg sfeervol. Badhu was qua eten en inrichting Arabisch geïnspireerd, wat het bijzonder maakte. De lunch was zalig. Het ontbijt apart en heerlijk

Beschrijving komt niet overeen met de faciliteiten
    • Silver

We hadden de silver room geboekt, echter is er geen bad aanwezig. De kamers blijken verbouwd enkele maanden geleden en de website is nog niet aangepast. Uiteindelijk goed opgelost door het personeel.

Hele fijne bedden, lekkere douche en goede locatie (bus...
    • Appartement met 2 Slaapkamers met Balkon

Te weinig verlichting, s'avonds zit je in het donker te turen. Keuken is zonder fornuis waardoor de eitjes bij het ontbijt improviseren was.

Hele fijne bedden, lekkere douche en goede locatie (bus stopt voor de deur en naar het centrum is kwartiertje lopen)

De kamer is top!
    • Paars

Parkeergeld :-( Hoewel Badhu hier niets aan kan doen valt dit toch een beetje tegen na het uitchecken... En het ontbijt zou ik persoonlijk de volgende keer niet meer doen. Dit was ons wat eenvoudig voor die prijs. Het gekookte eitje kwam uit de koeling en kaas was het enige hartige beleg. De volgende keer loop ik liever naar AH op de hoek voor wat vers fruit, of ontbijten bij één van de vele mogelijkheden in het centrum.

De kamer is top! Erg leuk ingericht (werkelijk alles was paars), fris en netjes. We hebben gegeten in het restaurant en dat was heerlijk. Een ontspannen sfeer, heerlijke gerechtjes en een mooie prijs-kwaliteitverhouding.

Gezellig en heerlijk eten
    • Wit

Alleen jammer dat je voor het normale stadstarief in de straat moet parkeren maar hier was wel genoeg ruimte.

Vriendelijk personeel, ontzettend lekker eten (echt een aanrader), prima kamer en een goede locatie.

Zeker wel genoten!
    • Silver

De vloer plakte.... je zag niets terug van t oude badhuis. De sfeer in de kamers kan beter. Uitzicht op t park? Uitzicht op n grasveldje....

Zeer aardig personeel. Originerl en heerlijk ontbijt

net voldoende
    • Bruin

bedompte slaapkamer, veel te warm/ vochtig, kleurenstelling leuk idee, uitwerking minder (bruin....alles)

ambiance beneden / restaurant erg leuk

goed en vriendelijk ontvangst.
    • Rode Kamer

warme hotelkamer en muffige gang. ik heb begrepen dat het een een aandachtspunt is bij de renovatie die er aankomt.

goed en vriendelijk ontvangst. geweldig ontbijt net weer even iets anders, echte verse jus d'orange en heerlijke koffie. geen filter koffie die al een half uur in een thermoskan staat.

Mooie ruime kamer.
    • Paars

Het is eten bij het hotel is meer aziatisch/arabisch hier hielden wij niet van, maar dat is voor ieder anders. Je bent zo in de stad waar je lekker kunt lunche of dineren voor niet al te veel geld.

Mooie ruime kamer. Binnnen 15 min in de stad te voet.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Leuk, kort verblijf om de stad mee te verkennen.
    • Blauwe Kamer

Kamer was wel erg warm, er was een ventilator voorzien, maar daarmee bleef het ook wel warm.

De ligging is leuk, vlakbij de stad in een rustige buurt. Kamer was zeer leuk, leuk dat er koffie was etc

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Badhu