Beoordelingen over Hotel Bakker 3-sterren

#2 van de 3 hotels in Vorden

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Heerlijk verblijf gehad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, alleen blaffende honden beetje irritant.

Ligging aan de dorpstraat, prachtige tuin achter t hotel met terrassen om heerlijk buiten te dineren. hotelparkeerterrein voor de deur, vriendelijk personeel, Fietsverhuur naast t hotel, goede andere eetgelegenheden in dezelfde straat, oa de herberg en de rotonde. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Traditioneel hotel op goede locatie, kwaliteit valt helaas tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Comfort van de (luxe)kamer valt tegen, erg benauwd (geen airco)en de bedden veel te warm opgemaakt bij zomerse temperaturen. Badkamervloer wordt helemaal nat als je een douche neemt. Kamer wel gezellig ingericht. Kwaliteit van het eten in het restaurant valt erg tegen

Vorden en de mooie omgeving, hotel ligt centraal in het dorp met diverse eetgelegenheden en winkels op loopafstand

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Ruime nette kamer met eigen terrasje, goed uitgebreid...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime nette kamer met eigen terrasje, goed uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, gratis parkeren. Mooie locatie veel te zien en te doen in de omgeving. Lekker eten en drinken.

Goed hotel, goed eten. Prijs kwaliteitsverhouding is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een minpuntje: tijdens mijn verblijf werd ik verrast door een van de medewerkers die naar aanleiding van een waterlekkage in de ondergelegen hotelkamer, wilde inspecteren of er iets mis was. Prima natuurlijk, maar vooraf heb ik geen signaal gekregen of gehoord dat deze medewerker binnen zou komen. Pas bij het openen van de voordeur besefte ik dat er iemand binnenkwam. Ben enorm geschrokken! Wellicht is het goed om vooraf te proberen om mobiel contact op te nemen en als dit niets oplevert, hard op de deur te kloppen. Lukt het dan nog niet, dan de deur te openen met de loper?

Diner en ontbijt, kwalitatief goed en uitgebreide keuze.

geweldig, we waren hier voor de 2de keer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen verlichting op het terras, dat vonden we wel jammer, zeker met het mooie weer wat we gehad hebben,en dan even een boekje buiten lezen, kon dan niet , en de wifi had, soms vertraging, maar ook wel eens uren goed, het was wisselend

we hadden een deluxe kamer met terras, , lekker veel ruimte

Ontbijt/ lunch/diner heerlijk.

Zie boven

Ontbijt/ lunch/diner heerlijk. De verlichting was niet voldoende Het toilet had geen fonteintje De inloop-douche had niet voldoende afschot

we hadden een heerlijk vakantiegevoel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was maar 1 nacht dus dat is te weinig om iets te zeggen wat ons tegen viel.

Het weer was geweldig dus hebben we buiten in het ochtendzonnetje heerlijk ontbeten. Ook s,avonds hebben we heerlijk gegeten,de bediening was perfect. We komen zeker nog eens terug, met of zonder vrienden.

voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was vrij warm weer. He is dan ook vrij warm op de kamers. Lastig om deze koel te krijgen om te slapen.

Heerlijk ontbijt. Restaurant is super. Om buiten op terras te kunnen eten is echt heel erg gezellig.

Kies dit hotel wanneer je houdt van een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en authentieke sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De authentieke uitstraling en sfeer en het fantastische, zeer uitgebreide ontbijtbuffet, er was zelfs Cava! En de koffie werd geserveerd in een heel schattig koffiekannetje. Verder hadden we een hele ruime kamer op de 2e verdieping van de dependance schuin tegenover het hotel. Zorg ervoor dat je de luxaflex van het dakraam sluit; wij waren dat vergeten en werden daardoor om 05:00 uur wakker toen het buiten en dus ook in onze kamer licht werd. S'Avonds hebben we heerlijk buiten op het terras van net hotel gezeten.

Hier ga ik zeker terugkomen samen met echtgenote.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De inrichting van de kamers is eenvoudig. De deur naar buiten/terras kan open, maar dat geeft ongevraagd bezoek vrij toegang.

Uitstekende gastvrijheid!!!!

De luxe kamers waren goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WiFi op de kamer was slecht. Hier moet aandacht aan worden besteed.

De luxe kamers waren goed. De tuin ligt op een mooie lokatie en is sfeervol. Hotel en personeel ademen een huiselojke sfeer.

Prettig verblijf door zowel door netheid van de kamer alsmede serviceverlening personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt prima, echter zelf actief zoeken en vragen naar bestek, kopjes. Lang moeten wachten op koffie/thee. Mogelijk iets te druk op dat moment. Service door personeel verder prima.

Vriendelijkheid personeel! Grootte en netheid kamer. Ontbijt op terras in een mooie tuin.

Mooie omgeving. Rustig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rust, ligging, ontbijt (2e dag was ontbijt iets minder, leek wat overblijfsel van de dag ervoor). Fijn dat de hond ook mee in ontbijtruimte mocht.

Locatie, heerlijk ontbijt in tuin.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer beetje gedateerd (vloerbedekking, senseo) en gehorig (gebouw aan overkant)

Locatie, heerlijk ontbijt in tuin. Kamer ruim met alle luxe. Goed bed

Een mooi hotel waar het prima vertoeven was
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij boeking was het een kamer met balkon wat het uiteindelijk niet was.

De grote van de kamer. Er was een prima verzorgd ontbijt en ‘s avonds kon je er heerlijk dineren.

Uistekend én gezellig hotel. Zeer aan te bevelen

Helemaal niets

Hotel mooi gelegen in het dorpscentrum van Vorden. Heerlijk ontbijt op terras aan de tuinkant. Mooie opzet van hotel aan de straatkant en de kamers/appartementen aan de achterzijde van de mooie tuin/terras. Bovendien zijn de kamers/appartementen goed bereikbaar vanaf de parkeerplaatsen (wel even zoeken hoe die te vinden, maar als dat eenmaal is gelukt prima)

Mooie locatie midden in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij sliepen op een comfort kamer in het historische bijgebouw. Ruime kamer,maar zonder balkon . Ik dacht dat dat standaard was ,dus niet zo . Voor 1 nachtje ook geen probleem.

Mooie locatie midden in het centrum. Zeer sfeervol beetje koloniaals hotel . Erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt in de serre met uitzich op de prachtige tuin. Lekkere koffie en thee op de ruime kamer met heerlijk zitje. Ruime prive parkeerplaatsen.

Goed verblijf gehad , maar het kan beter!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was ruim maar slecht te ventileren . Badkamer nogal gedateerd , geen vliegengaas in open staande ramen , 's nachts dus last van steekmuggen. Kapotte lamp, de kamer was wel schoon.

Ligging Hotel in het stadje , tuin en terras.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

gezellig hotel in het centrum van dorp met goed restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

gaten in de muur van slaapkamer en badkamer van eerdere opgehangen televisie en fohn even dicht plamuren douche geeft geen stabiele watertemp , ineens heel warm

locatie , en goed restaurant

Het hotel kent een bourgondische uitstraling, sfeer, restaurant en personeel. Prijs/kwaliteit is top
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op mijn motorreis door Duitsland, stukje Polen naar de Oostzee, heb ik diverse hotels bezocht. Dit hotel ligt in een drukke straat met winkels en uitgaansgelegenheden en een algemene parkeerplaats met een aantal gereserveerde vakken voor de hotelgasten van het hotel. Normaal gesproken geen hotel van mijn keuze ivm het parkeren van de motor. Had echter gelezen dat iemand zijn motor in een loods/schuur mocht zetten en dat werd mij ook aangeboden. Helemaal geweldig. Ik verbleef in het bijgebouw. De kamer was geweldig luxe. Wifi uitstekend. Volgens mij had ik de suite gekregen. Alles was aanwezig en zowel het restaurant als de kamer straalde een chique sfeer uit. Prijs incl. ontbijt is goedkoop. Personeel was uitermate vriendelijk, men begeleidde mij van door het restaurant naar de achterkant, alwaar een prachtige tuin met vijver en gezellige eettafeltjes stonden. Men had mij ook alleen de weg kunnen wijzen en dat maakt voor mij dus net het verschil. Top!! Diner was iets duurder dan bij de meeste hotels, maar de kwaliteit van het eten was buitengewoon goed. Kortom een zeer tevreden gast.

Verblijven bij Hotel Bakker is altijd weer een feestje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat de (tuin)kamers met terras op de begane grond bezet waren, de kamers op de verdieping zijn dan wel gelijk, alleen het balkon is voor mij persoonlijk ietwat "claustrofobisch". Volgende keer zal ik dan ook expliciet om een begane grond kamer vragen.

Verblijven bij Hotel Bakker is altijd een feestje. Bovendien ligt het erg centraal om de mooie Achterhoek verder te ontdekken. Deze keer heb ik dat weer eens met een gehuurde scooter gedaan, zeer aanbevelenswaardig. Ook de persoonlijke benadering bij Hotel Bakker doet mij beslist weerom komen.

Prettig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was door de warme dag (25 graden Celsius) 's nachts aan de (te) warme kant.

Een comfortabel verblijf met smakelijk eten en professioneel en vriendelijk personeel.

Heel confortabel, prima kamer en als bonus een mooie tuin.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Keuze tussen koffie en thee bij het ontbijt. Nu verscheen de mevrouw vrij laat en vroeg enigszins dwingend of we koffie wilden.

Uitstekende kamer met zitje in een fijne tuin. Prima bedden.

Kom op!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat zijn jammer is, is dat de boel achter hotel zelf niet in 1keer word aangepakt. Ja nieuwe bedden en een flatscreen-tv.. maar in de badkamer kapotte douche cabine mét douche gordijn. Kom op hotel Bakker! Pak t gewoon goed aan

Ontbijt lekker, goede bediening

Prima hotel in een prachtige omgeving!

Matige wifi

Basic kamer en badkamer met heerlijke bedden! Een erg gezellig eigen zitje buiten, gelegen in een mooie tuin. Vanwege het mooie weer, konden wij ook buiten, in een prachtige tuin met vijver ontbijten; daar hebben we ontzettend van genoten. Erg vriendelijk personeel!

Prima geslapen; lekker ontbeten en bijzonder aardig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De inrichting van de badkamer staat niet in verhouding tot de kamer. Als de verlichting wordt aangepast zal de uitstraling al toenemen. In het trappenhuis, dat toegang geeft tot de bovenkamers hangt een muffe lucht; er is geen beluchting van die ruimte.

Scrumbled eggs en uitgebakken spek voor het ontbijt; precies datgene wat wij lekker vinden. En het achterterras; de tuin en de binnenruimte kijken op de tuin is zeer relaxed zitten. De kamer is zakelijk en de bedden zijn prima. De badkamer heeft geen goede verlichting; maar is verder niet storend.

Top, gastvrij, heerlijk, fijne mensen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het was top!!! het personeel is ontzettend vriendelijk, gastvrij, goed op elkaar ingespeeld! Voor iedereen een aanrader om naar toe te gaan. Het ontbijt prima! heerlijk was het en echt genieten! Je voelt je meteen thuis! ;)

Goed hotel in het centrum. Zeker een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik las op de site was negatieve recensies (over slechte matrassen, slechte gordijnen, onvriendelijk personeel) maar gelukkig was bij mij alles prima.

Prima hotel. De kamer was ruim, had een bad, prima bed en koffie en thee op de kamer. Ik zat in het bijgebouw, maar vond dat zelf geen probleem.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Beetje vergane glorie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden erg zacht. Afscheiding tussen douche en wastafel niet tot aan de grond, dus na het douchen.....alles kleddernat, waar je weer moet staan bij wastafel en spiegel. Dit ook gemeld bij senior eigenaar. Was erg veel werk om dit te veranderen, volgens hem🙄 Jammer, dat het niet serieus genomen wordt, want de afscheiding kan ons inziens makkelijk tot aan de grond gemaakt worden, maar oké

Ontbijt was prima, maar roerei lag veel te lang in warmhoudbak, waardoor het uitgedroogd was. Ook weinig of geen smaak aan het roerei. Speciaal brood was heerlijk, jammer dat het alleen in het weekend aangeboden wordt🙄

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Fijn hotel. Mooie tuin. Volop gezellige zitjes. Diner te duur voor het gebodene.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer van kamer 117 heel schoon maar eenvoudig. 1 set grote handdoeken. Geen schapje o.d. om iets op te zetten. Geen balcon

Fraai en uitstekend onderhouden

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gordijnen in de hotelkamers laten licht door. Daar moeten ze echt verduisterende voering in maken zodat je niet voor dag en dauw wakker wordt in de zomer.

Ontbijt is prima. Sfeer in het oude hotel gedeelte is top.

Kamer was heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was heel goed. Ontbijt redelijk. Personeel 's avonds matig, 's morgens hartelijk. Host en genius vragen: ik weet niet waar dat over gaat

Geweldig gastvrij, rustige ruime kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche-in-badkamer was wat gedateerd maar goed, dat hoort er ook een beetje bij. Wel allemaal schoon.

Geweldig gastvrij, rustige ruime kamers. Ontbijtbuffet dik in orde, prijs-kwaliteit dus top.

Ouderwets goed hotel en restaurant op prima locatie en goede faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het dorp Vorden is een doorsnee toeristen-horeca-dorp geworden met Hotel Bakker als gunstige uitzondering.

Goed eten in een authentieke ambiance, professionele bediening en een uitgebreid ontbijt. Rustige prima kamer met balkon. De omgeving is mooi en het doel van onze tocht -museum MORE in Gorssel en kasteel Ruurlo- zijn zeer d moeite waard.

Een gezellig familie hotel in een mooie en rustige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het vriendelijke personeel, er is rekening gehouden met de opgegeven voorkeur met betrekking tot de kamer en het eten is erg goed. Een verblijf bij het familie Hotel Bakker is voor mij iedere keer weer een feestje.

Prima hotel in centrum, hoeft alleen maar naar buiten om van de omgeving te genieten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik zou niet weten wat ik voor tegenvallers moet verzinnen.

Zeer goed hotel met authentieke uitstraling, prima keuken en vriendelijk vakbekwaam personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

onze kamer nr 31 had een slechte douche wat water betreft, een douche kop waar amper water uit kwam, dus dat was jammer, verder is de kamer uitstekend, heerlijk geslapen.

Diner en ontbijt waren prima,

prima verblijf met menselijke rafeltjes
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

maar het was schier onmogelijk een boek of krant te lezen bij die rare verlichting. Zeker voor senioren belangrijk. De kok had wel wat moeite met zoutloos eten. beide sausjes waren zout en niets anders ervoor in de plaats. Ook gezouten aardappelpuree was geen sterke zet. Ik heb het wel erg gewaardeerd dat hij een voorafje maakte voor mij dat anders was dan de eeuwige carpaccio (voor zoutpatienten)

de luxe kamer was zeker luxe, prima bedden. Koffie/thee op kamer erg prettig

Kamer is erg basic maar voorzien van ‘n ruime badkamer met...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was geen waterkoker of koffiemachine aanwezig op de kamer.

Kamer is erg basic maar voorzien van ‘n ruime badkamer met groot ligbad. Rustig gelegen achterin de tuin vh hotel. Het (Paas)ontbijt was voortreffelijk!

Heerlijk ontspannen.

Niets, helemaal niets!

Eigenlijk alles. Fijn personeel, snelle bediening. Zowel ontbijt als diner was uitstekend. Zonder vragen werd een onderdeel van het laatste diner geschrapt, omdat het niet goed gelukt was. Dat was waarschijnlijk door de drukte gebeurd. 2e Paasdag. Wij kregen bovendien een gratis routeboekje mee, waar normaal kosten aan verbonden zijn.

sfeervol hotel centraal gelegen in het mooie Vorden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verrassend sfeervol hotel met diverse binnen en buiten ruimtes. Zeer vriendelijk personeel, kamer was ruim en schoon. Ruime gratis parkeerplaats voor de auto. Heel rustige locatie en toch in het "centrum" van Vorden. Uitstekend ontbijt. Echt een plek om terug te komen.

Het was een super ervaring.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als ik dan toch iets moet noemen. Liever een deurtje voor de douchecabine dan een douchegordijn.

Het ontbijt overtrof alle verwachtingen. Het was echt super.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De vriendelijkheid van alle medewerkers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De accomodatie (kamer) is verouderd en is toe aan een opknapbeurt. De ruimte waar de bar / receptie is gevestigd verdient een verfje. Dit gezegd hebbende, het verblijf is goed geweest

De vriendelijkheid van alle medewerkers

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

hotel met goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bij het ontbijt dienden wij plaats te nemen aan een tafel waar nog etensresten van de vorige klant aanwezig was. Was niet volledig mooi opgeruimd.

kamers waren geweldig. goede gastvrijheid; goede locatie om erop uit te trekken

Overnachting noodzakelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi signaal was even sterk als het signaal van de naastgelegen supermarkt, 1 puntje. Wachtwoorden klopten niet helemaal. Dus geen wifiverbinding.

Schone kamer en linnengoed. Aparte lokatie achter in de tuin en niet in het ‘hoofdgebouw’. Verzorgd ontbijt.

Alles is zeer goed we komen hier al jaren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had verkeert geboekt daar kwam de eigenaar mee , was het er niet mee eens hij werd boos en onredelijk hij zei dat ik zelf met Booking.com had geboekt dus het was mijn fout dus ik heb hem gelijk gegeven maar bleef maar doorzeuren erg onredelijk. Wilde eigelijk weg door al dat gedoe en heb hem maar gelijk gegeven maar mijn stemming was verpest dus slapen doen we daar zeker niet meer jammer van al die mooie jaren maar we komen wel eten .

Alles is zeer goed we komen hier al jaren.👍👍👍👍

Zeer prettig verblijf gehad en wij komen terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kranen boven wastafels zitten wat dicht tegen elkaar. Met dikke vingers wat moeilijk open draaien.

Ontbijt heerlijk. Vriendelijk hulpvaardig personeel. Prachtige locatie. Prachtig restaurant met goede keuken.

Ouderwets hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers doen enigszins gedateerd aan, maar zijn comfortabel genoeg. Een waterkoker met koffie en thee zou zeer welkom zijn.

Hotel Bakker is een "ouderwets" hotel waar je je enige decennia terug in de tijd waant. Ouderwets kan zowel positief als negatief worden opgevat. Wat mij betreft in dit geval vooral positief. Het restaurant kent zoals de Duitsers dat noemen een "Gutbürgerliche Küche". Prima eten zonder modieuze liflafjes. Bovendien is het er gezellig. Redelijk tot goed ontbijt. Buitengewoon vriendelijk personeel

Aangenaam verblijf, persoonlijke banadering aan de balie zakelijk en correct
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was voldoende uitgebreid. Voor mij mag het wat minder met wellicht wat meer duurzame producten?

Kamer was goed, niet zo gezellig. Bedden iets te hard. Verder alles keurig en vooral schoon. Zeer vriendelijk personeel. Het meest beviel de warme sfeer in het hotel. Ook het eten was goed, wel duur. Het duurste voorgerecht deed op de kaart het water in de mond lopen maar vonden wij qua hoeveelheid karig.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtig oud gebouw en zeer sfeervol ingericht. Leuk en goed personeel. Uitgebreid ontbijt en meerdere ruimtes om te ontbijten. Sfeervolle lounge met open haard. Voor herrhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het gevoel welkom te zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer vond ik niet comfortabel. Balkon onderhoud liet te wensen over.

De ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel . De mooie tuin. Het heerlijke diner.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed bed, leuke ligging in klein dorp.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruimere keuze in vers brood om zelf te snijden, donker bruin of maïs. Nu vooral kleine broodjes en veel zoetigheid.

Goed bed, leuke ligging in klein dorp.

Leuk hotel in centrum Vorden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffie en thee tijdens ontbijt niet vrij te pakken. Men werkt met koffie en thee kannen welke je kan bestellen. Het is fijner om koffie of thee te pakken uit een machine .

Prima hotel. Netjes en schoon op een leuke plek in het centrum. Ontbijt was heel vers en Goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het was weer heerlijk!

Ik kan niets bedenken.

De kamers zijn prima en schoon, de kerstversiering was prachtig. Het eten is er heerlijk en het ontbijt zeer uitgebreid. De medewerkers zijn zeer attent, vriendelijk en behulpzaam Wij kunnen iedereen dit hotel aanraden.

Tijd voor een opknapbeurt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij logeerden in gebouw achter t hotel in de tuin. Zeer gedateerd, beetje trainingskamp anno 1960. Bed en douche oké. Ontbijt prima, jammer van de kwaliteit koffie, geen peper en zoutstelletje op tafel.

De sfeer in t hotel

Ruimte van de kamers, badkamer separaat van toilet

Kamer was erg warm. Raam kon open maar omat we begaande grond zaten en aan de straatkant kon het raam niet in de nacht open, is een nadeel!

Ruimte van de kamers, badkamer separaat van toilet

Gedateerd hotel in gezellig dorp
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een en ander was zeer gedateerd, gebouw kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het personeel was over het algemeen wel vriendelijk, maar niet altijd gastvrij. Er leek meer oog voor de gasten die kwamen eten dan voor de hotelgasten.

Rustig hotel in het centrum van het gezellige Vorden. Ontbijt is uitgebreid, kamer was rustig gelegen in een gebouw achter de tuin van het complex. Café 'De Herberg' in dezelfde straat is een aanrader, evenals het naast het hotel gelegen Chinese restaurant.

Erg vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer aan de straatkant en dat was met het raam open wat rumoerig (op de zaterdagavond).

Erg vriendelijk personeel. Lekker genoten van het wildmenu in het restaurant.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik houd niet van tapijt op de kamer. De kamer was weliswaar super schoon!

Kersttijd!!! Zowel binnen als buiten uitbundig versierd, sfeervol, en ook heerlijk wild gegeten. Hebben de musea Kasteel Ruurlo in Ruurlo en More in Gorssel bezocht, de rit voert door het prachtige Achterhoekse landschap. Mooie grote kamer.

Uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Buitengewoon vriendelijk en attent personeel. We kregen een update naar een zeer comfortabele en grote kamer. Heerlijk ontbijt en fijne klassieke ambiance.

Prettig hotel waar het goed toeven is in de Achterhoek, in een prachtige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er stond op internet en in het boekje over het hotel op de kamer dat er een speciaal menu was voor hotelgasten. Maar dat was de bediening merkwaardig genoeg niet bekend. De kamer was niet verwarmd toen ik aankwam, het duurde lang voor ik warme voeten had.

Het is een prettig hotel. Ik kon eten aan de leestafel. Het eten was lekker en de sfeer plezierig.

Een heerlijke plek om in de herfst wild te gaan eten en jezelf eens lekker te verwennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De heerlijke wildmaaltijd in het restaurant, dat was speciaal de reden om hier naartoe te gaan. De kamer is prima en de volgende morgen een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ver weg van alle randstedelijke onzin
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eigenaresse toont zich een tikje bars als we het volgens haar niet helemaal goed doen met het haardvuur in de gelagkamer. Maar misschien is dat de Achterhoekse stijl die we gewoon niet helemaal goed kunnen inschatten.

Alsof de tijd heeft stilgestaan in de sfeervolle gelagkamer. De hotelkamers in het gebouw aan de overkant zijn mooi en up-to-date. Heel vriendelijk personeel. Ver weg van alle randstedelijke onzin.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ruime parkeer plaats vriendelijk personeel prima onbijtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers toe aan renovatie vooral badkamer. Geen koffie of thee mogelijkheid op de kamer. Werk / bureau optie is beperkt.

Ruime parkeer plaats vriendelijk personeel prima onbijtje

Heel plezierig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heel goed. Het hotel en de tuinen prachtig en sfeervol. De kamer uitstekend, met terras aan een tuin. Parkeergelegenheid vlakbij de kamer, handig met de bagage. Uitlaatmogelijkheid voor de hond achter het hotel.

Een waar familiehotel..!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1) Op onze kamer (en nog sterker in het trappenhuis!) hing een verschraalde rooklucht, terwijl Hotel Bakker pretendeert een rookvrij hotel te zijn. Een asbak stond n.b. op het kleine balkon.... Dit heeft ons erg bevreemd. 2) De televisie op onze kamer was er een uit héél lang vervlogen tijden; eigenlijk een museumstuk. Wazig beeld vol sneeuw en veel te klein beeldformaat in relatie tot de afstand naar het bed. De al even aftandse afstandsbediening werkte alleen op het volume, niet op aan/uit en ook het menu was onbereikbaar. Kortom: deze tv bleek een regelrechte aanfluiting, sterker: een belediging naar de gast en absoluut niet te rijmen met het feit dat Hotel Bakker op heel veel andere punten juist zo klantgericht is!

1) De zeer opvallende vriendelijkheid en attentie van het personeel. 2) Het heerlijke diner en dito ontbijt. 3) De propere kamer.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Ouderwetse degelijkheid zonder ouderwets te zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel met uitstekend personeel. Uitstekend restaurant, goede kamers en prachtige tuinen. Kan ook heerlijk binnen zitten en alles bij elkaar een voortreffelijk hotel.

praktische ruime kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

avondeten was bij aperitief op aandringen van de ober besteld. aan tafel werd het na 5 minuten opgediend. waarschijnlijk bij bestelling klaar gemaakt en nadien in microoven opgewarmd. kan niet voor ons

praktische ruime kamers. zeer lekker ontbijt

Voorbeeld voor andere hotels, het kan wel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers in het bijgebouw zijn aan een update toe.

Zo hoort het! Bij binnenkomst direct een prettige sfeer; gemoedelijk, aangenaam. Geen opgeklopte flauwekul en geen baliepersoneel voor wie de gasten eigenlijk een hinderlijk bijverschijnsel zijn. Bij Hotel Bakker meld je je aan de bar, waar het personeel ontspannen en met zichtbaar plezier rondloopt. In die bar is het ouderwets gezellig druk. Jonge en oude stellen, alleengaanden, kinderen en honden; iedereen lijkt zich prima te vermaken. De veranda en binnentuin zijn prachtig.

Sfeer van weleer met frisse touch...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstandsbediening tv ( vrij klein voor zo'n ruime kamer) deed het niet en geen airco.

Kamers lekker ruim ( de luxe kamers) met apart toilet, Senseo, waterkoker, ruime badkamer , bank, stoelen enz.Personeel heel vriendelijk en zeer correct. Beetje sfeer van weleer. Ontbijt goed. Mooi terras achter het hotel en daar is het goed vertoeven.

Comfortable stay in quiet and green surroundings
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verlichting naast de deur schijnt precies op het bed. Af en toe opgeschoten jeugd met brommers en hardrijdende auto's aan achterzijde.

Good food, quiet despite central location, view on green garden, good room, WIFI works well, soap dish in shower, nice quiet garden with terrace, flowers and butterflies, sufficient number of cloth hangers, good shower with instantaneous hot water. Good rental bikes next door, possibility to store bicycles indoor overnight. Enough storage room for luggage.

Een heerlijk verblijf in een leuke plaats.

De badkamer

Het restaurant was uitstekend. Voor de kamer moesten we oversteken naar een ander gebouw. De douche in de badkamer was niet voldoende afgesloten en het water liep hierdoor de badkamer in. Was lastig. Verder een heerlijk verblijf.

Een gezellig familiehotel voor een ontspannen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er rekening is gehouden met mijn opgegeven voorkeur (douche in plaats van bad op de kamer) Verder prettige bediening en een fijne locatie voor een verblijf en een mooie omgeving om te ontdekken in de achterhoek.

Hoog service niveau, aandacht voor de mens. Overheerlijk eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn iets gedateerd. Jammer dat er in de badkamer geen plank of klein tafeltje is waar je je spullen op kwijt kan. Met kleine aanpassing zou het zoveel beter zijn.Nu alleen een planchet boven de wastafel, waar al van alles op stond. Ook jammer dat er bij het bureau geen stekker zit waar je je telefoon/ Ipad kan opladen.

De geweldige service. Waar vind je nog gesteven servetten en mooi gedekte tafels? Waar vind je nog die aandacht en toewijding? Diner was overheerlijk, met allemaal verse producten en nu eens heel lekkere groente! Ontbijt ook zeer uitgebreid. We hebben twee keer op het terras kunnen eten. Tuin mooi aangelegd, met vijver in het midden.

het minimum was er
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wifi op de kamer was heel traag als er al verbinding gemaakt kon worden. Het eten in het restaurant was oko maar helaas wel te weinig van het gerecht dat je bestelde. De sidedishes was goed en in overvloed maar heel weinig mosselen .

rustig dorpje,