Beoordelingen over Bastion Hotel Rotterdam Alexander

Hoofdweg 40, Rotterdam Prins Alexander, 3067 GH Rotterdam, Nederland

#47 van de 58 hotels in Rotterdam

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima verblijf voor één nachtje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er staat wel een nesspresso apparaat op de kamer, maar geen waterkoker om thee te zetten. Niet iedere gast drinkt koffie.

Het ontbijt was prima, alhoewel mijn man ook liever wat meer zoete gerechtjes gezien had. Ik heb genoten van de zalm...heerlijk!

Het was een mooie kamer, met mooie badkamer, vriendelijk...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was wel koffie voorzien op de kamer, de theedrinkers mochten niet mee doen, spijtig!

Het was een mooie kamer, met mooie badkamer, vriendelijk personeel!

De kamer en de bedden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij het inchecken kon er geen woord af van het meisje. Ik moest naar het toilet na 2 uur in de auto gezeten hebben en alle wc waren dicht. Kreeg als antwoord dat ze buiten gebruik waren dus moest ik wachten tot ik mijn kamer in kon Dit duurde zeker 20 minuten Bij het uitchecken hadden we wel een blij iemand bij de balie

De kamer en de bedden

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Betaalbaar maar niet heel comfortabel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het is erg gehorig, en bed is te zacht om comfortabel te zijn. Daarnaast voelt het allemaal erg oud en ongezellig aan. Er hing ook een dompige geur in de kamer, alsof er gerookt was.

Prijs was goed. Personeel vriendelijke. En de koffie op de kamer was lekker. De kamer was schoon en er is gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

topkamer voor een mooie prijs

Ontbijt heb ik niet genomen, 14,25 vind ik teveel al is het nog zo goed

Nieuwe kamer Ruime douche, harde straal Koelkastje Dubbelraam dus geen last van lawaai Brede eenpersoonsbedden Binnen 30 seconden op de snelweg grote tv goeie prijs (had wel een deal zonder annuleren)

De badkamer was heel okee.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De manager, Karim, gunde ons geen blik waardig en er kon geen glimlachje vanaf. De key card werkte niet, waardoor ik constant voor dichte deuren stond, en ontelbaar keer terug naar de receptie moest voor nieuwe kaarten. Super irritant.

De badkamer was heel okee.

Goed maar niet voor een gast in een rolstoel !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dit BastionHotel geeft aan dat het 'rolstoel' facilitair is (vandaar mijn boeking). Maar dit is het niet, met name de badkamer, is voor een rolstoelgast een onneembare barrière !! Bastion Hotel zou niet mogen aangeven dat zij geschikt zijn voor rolstoelgasten !

De bereikbaarheid van het hotel en de 'stilte' ondanks een drukke weg langs het hotel.

Geen hygiëne en personeel niet professioneel of ervaren. Onverzorgd en zeker geen 4 sterren waard.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Nachtwaker staat te dromen. Gang naar kamers en overal zowat was het vies en rommelig en onverzorgd. Lakens lagen dagen in de gang bij de lift bijvoorbeeld. Ongedierte ook.

Weinig of alleen het bed.

Ontbijt voor 30euro voor 2 personen was waardeloos.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt voor 30euro voor 2 personen was waardeloos. Flesje water op aanvraag, vers geperste jus met veel teveel vruchtvlees, houdbare melk! Er stond telkens niemand klaar om een gebakken ei te kunnen vragen(ze komen niet naar je toe om dit te vragen). De kamer is wel erg fijn.

wij hebben er van genoten, maar besloten geen ontbijt te nemen omdat dit te duur was.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

we hadden alleen een douche, en op reis genieten we graag eens van een bad. Op de televisie ontbraken onze zenders. Toch eigenaardig want Belgiê is een buurland en we spreken er dezelfde taal. Tijdens eerdere vakanties waren de staatszenders steeds aanwezig.

de kamer met airco was oké

Recent opgeknapte kamer, goed en breed bed, mooie badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Fitnessruimte was niet beschikbaar, stond opslag van kamers in die verbouwd werden (geen overlast van gehad, was laatste week). Geen melding vooraf dat er werd verbouwd en niet alle faciliteiten beschikbaar waren. Volgens de foto's op de site minimaal 4 toestellen, volgens personeel twee...... sorry voor het ongemak maar wel alles betalen.

Recent opgeknapte kamer, goed en breed bed, mooie badkamer.

Het ontbijt was heerlijk, maar spijtig dat de toeziende jong...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Werken in uitvoering, vuile liften, besmeurde klinken ...

Het ontbijt was heerlijk, maar spijtig dat de toeziende jong meisje de broodjes en het beleg niet aanvulde en de 2 koffiemachines niet werkten omdat er geen koffiebonen in zaten !

Jammer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er wordt verbouwd, erg veel geluidsoverlast. Pas de tweede dag kreeg ik een andere kamer, een nieuwere. De eerste was smoezelig, en met drillende boren direct boven mn hoofd al vanaf 8 uur smorgens.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers op zich waren schoon, echter de rest van het hotel niet, troep bleef staan vuil van weken oud lag nog op het terras. Er was een verbouwing gaande, dit was niet vooraf vermeld.

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ligging ten opzichte van Ahoy was niet zo ideaal. Het was wel te doen. 20 minuten lopen naar Rotterdam Alexander en dan 1 keer overstappen met de metro. Maar waren bijna te laat bij de voorstelling.

Ontbijt was prima en kamer was ruim.

Kort en goed ,MAAR DOE IETS AAN DE HYGIËNE !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De netheid was ver te zoeken ,het sanitair was proper,maar de vloeren overal plakken ze. De lift vies. De tapijten zijn maar een keer gestofzuigd in die drie dagen. En als je die stofzuigers ziet het zijn precies poppenspeeltuigjes. Met zo iets kan je geen mooi werk leveren. Een goede raad steek al de vloeren eens goed in het sop , Het zal er direct veel aangenamer zijn.

Uitgebreid ontbijt. Goede verschillende soorten beleg. Ruime keuze. Op aanvraag ter plaatse gebakken eieren. Dit alles was OK.

Ging wel kom beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hoe het personeel is Eerst werd ik naar de verkeerde verdieping gestuurd. Me pasje deed t niet naar receptie deed t weer niet. De dame kwam naar boven en zij verkeerde verdieping ipv 3 moest ik naar 2 Op zicht was zij wel vriendelijk.maar de dagen er na de mensen die daar staan belachelijk .en had gevraagd lazy sunday maar ook niks vAn gehoord toen ik me kwam aanmelden . Dan vraag je maar menu kaart normaal ligt dat op je kamer. Maar nee en er werd gezegd zoveel keuze is er niet Beetje apart

Vuil, en het geld niet waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was niet hygiënisch, veel stof en spinnenwebben. Op de handdoeken in de badkamer waren nog vuile plekken te zien. Dit is beneden de verwachting. Ik zou dit nooit opnieuw boeken

Niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- Rioolgeur op de kamer, - koelkast die lawaai maakt maar ongevuld staat te koelen - wandlampjes die niet werken - onderdelen van lampfitting en dopjes drinkflesjes onder het bed - telefoon die niet werkt, omdat het snoer uit de aansluitdoos was gesloopt - pover ontbijtbuffet dat ook nog slecht werd bijgevuld waardoor cruciale zaken op waren (boter, roerei, broodjes, fruit) personeel niet opgewassen tegen de toestroom van ontbijtgasten - ontbijtzaal niet van schoon (veel spinrag, vieze ramen en kozijnen - lift en gangen slecht gepoetst En dat alles voor een bepaald niet gering bedrag aan verblijfkosten. ☹️

Gratis parkeren goede bereikbaarheid van ligging van de locatie

Goede uitvalsbasis om de stad en omliggende steden te bezoeken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De menu keuze voor het avondmaal viel een beetje tegen. Als je er een week zou verblijven val je snel in herhaling. Bij boeking wordt er gevraagd of er wensen zijn. Ik vermelde de verjaardag van mijn partner en daar werd niets voor gedaan, wat we spijtig vonden. Dan hoeft er ook geen vakje te staan voor wensen te noteren.

Het ontbijtbuffet was uitstekend en de netheid van de kamer was zeer ok.

Niet

Ik kon niet inchecken omdat mijn creditcard niet goed was volgens hen. Ik heb elders verbleven en wel met betreffende creditcard betaald. Stond dus middernacht zonder waarschuwing weer op straat en de receptioniste was niet behulpzaam. Laatste keer bastion hotel geweest.

Goed maar wel prijzig (€90 pp) excl ontbijt !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt! Koffie was SLECHT! Het apparaat deed het niet! Warme choco was ook erg zoet. Geen theelepels.

Zeer vriendelijk en behulpdaam bij de receptie!

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat ik in eerste instantie niet kon betalen via Booking.com. Dat ik vervolgens een reservering direct mocht maken met hotelreceptie. Dat deze reservering later weer werd geannuleerd en ik alsnog via booking.com betaalde met een veel hogere prijs.

Prima bed

Functionele overnachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Sfeerloos, ontbijt was mager/ incompleet (om 8 uur ‘s ochtends), kapotte lampen op de kamer

Functionele overnachting. Schoon, bij de snelweg, geluidsdicht

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima/comfortabel, ontbijt vond ik onder de maat.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was karig, als je aangeeft dat het ontbijt tot 9 uur kan duren, en er is om kwart over 8/half 9 al bijna niks meer beschikbaar dan vind ik dat een slechte zaak. Harde, droge croissants, alleen maar pure hagelslag. Geen spek of eieren meer. Weinig keuze. Matig. Ik vond het personeel ook niet altijd even hartelijk. Zeggen geen goedemorgen of gedag, tenzij je ze zelf benaderd. Jammer.

Kamers waren prima. Comfortabel en rustig.

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel was erg hulpvaardig. Ik had mijn haarlak vergeten. En de reseptioniste heeft 4 haarspeldjes en twee elastiekjes bij elkaar gescharreld waardoor ik het probleem met mijn haar fantastisch kon oplossen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prettig hotel maar het kan véél beter!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In het hotel ontbreekt management met ervaring, het wordt voornamelijk bemand door jonge (schoolverlatende) medewerkers die bepaalde zaken niet zien en m.i. aansturing nodig hebben: vuile tafels in het restaurant (na melding en een vluchtige doek eroverheen nog steeds vuil), vuil op de vloer van de kleding van een schilder wat blijft liggen voor het ontbijtbuffet, peuken en omgevallen stoelen op het kleine terras voor het restaurant wat er na 3! dagen nog steeds lag.. Een ei wat wordt bereid voor mijn echtgenoot bij het ontbijt wordt vergeten en ligt 15 minuten in het pannetje... Een restaurantbon die niet afgetekend hoeft te worden.. Bij uitcheck wilde ik met mijn pinpas betalen maar het bedrag was al van mijn creditcard afgeschreven. Uit ervaring (voormalig hotelmanager en eigen toeristisch bedrijf) weet ik dat het héél eenvoudig is het geld terug te storten op de credit card zodat ik alsnog met pin kan betalen maar de dame achter de receptie kwam met een verhaal wat kant nog wal sloeg, het was dus niet mogelijk het te veranderen. Jammer, dit hotel kan véél beter scoren met wat aansturing. Overigens is het geen reden om niet meer terug te komen. De kamers kunnen wat gemoderniseerd worden maar ik heb begrepen dat dat in het najaar zal gebeuren. TIP: er is geen koffer rek in de kamer.

De locatie en de rust. We hebben één maal ´s avonds gegeten in het restaurant en dat was prima.

Geen inlichting over het ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen inlichting over het ontbijt. Dit was blijkbaar maar tot 9u met als gevolg dat we om half 10 naar de onbijtruimte kwamen en hier geen ontbijt meer was.

Hier kom ik niet meer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel was niet zo vriendelijk. Kamer was niet volledig schoon. Handvat aan bad was er niet meer, maar verroeste nagels nog wel; dit is levensgevaarlijk!

Standaardkamer met privé parking

Van Harte an te bevelen voor een nacht op doorreis of voor een kort (zakelijk) verblijf in rotterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Fietsen wel beschikbaar maar zelfs voor 2 uur toch 10 euro. Ik zou denken dat dit bij de service van het hotel zou horen.

Prima hotel om een nacht door te brengen. Aan de rand van Rotterdam, met restaurant en vriendelijke mensen. Ik zou denken wat minder geschikt voor vakantie.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het bed-comfort was prima, in ieder geval in deze kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De handdoeken waren wederom NIET schoon, hetgeen niet de eerste keer is! Verder was het jammer dat de cv op de kamer niet aan was. Duurt lang voordat het dan aangenaam wordt.

Het bed-comfort was prima, in ieder geval in deze kamer. Dit geldt trouwens niet voor alle kamers. Verder is het eten wat je er altijd krijgt prima!Het was 11 december een vervelende dag om over de weg te rijden, het was daarom mooi dat ik in Rotterdam kon blijven. De auto mooi in de ondergrondse parkeergarage kon zetten

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima hotel voor kort verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers waren verouderd bedoel prima hotel om zo te chrashen je moet alleen niet heel veel verwachten van de kamers.

Parkeren is top voor de deur en afgesloten. Receptie heeft me wel goede service verleend

Viel ontzettend tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ligging afstand was verder weg dan beschreven Het restaurant kil en saai Automaten deden het niet geen gezellige bar Personeel schreeuwt naar elkaar waar gasten bij staan Twee jonge meisjes maakte de kamer schoon en waren er ook s morgens bij ontbijt maar konden het niet bijhouden Onprofessioneel personeel Bij booking omschreven als 4 sterren Is nog geen 1 ster waard

Lokatie en parkeergelegenheid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hygiene; niet (goed) schoongemaakt, vies douchegordijn en beschadigd bad , kamerinrichting: kapje van lamp aan de muur eraf waardoor je tegen direct in fel licht van peer keek, koelkastje zonder inhoud op kamer (niet afgestemd op doelgroep van dit soort hotels: kort verblijf/zakenreis) Gehorig.

Lokatie en parkeergelegenheid.

slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ik had een kamer gehuurd voor een kleine girlsnightje met mijn (3) vriendinnen voor mijn verjaardag, ik had dit ook al aangegeven bij het maken van deze boeking. helaas werden we al heel snel de kamer uitgezet vanwege ‘overlast’. helaas kon de front office blijkbaar geen moeite nemen om te kijken naar een oplossing of een andere kamer waarbij de overlast wat minder zou kunnen zijn. kortom bastion alexander is niet de hotel om met vrienden te komen.

de incheck en de kamer was prima

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Personeel is erg behulpzaam en ondanks de drukte blijven ze...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het is een erg druk en rumoerig hotel! Het eten viel mij ditmaal tegen. De drukte zal hier ook wel debet aan zijn. Ondanks dat ik er diverse keren overnacht heb, raak ik er op uit gekeken.

Personeel is erg behulpzaam en ondanks de drukte blijven ze rustig

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

redelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Comfort Lage bedden en matige kwaliteit matras. Wanden slordig afgewerkt bij vloer. Het restaurant is vrij basic ingericht en de bar is niet (af) gescheiden van het restaurant De receptie is dicht bij een rookhok !!!

Kamer op zich is ruim genoeg voor een (kort) verblijf

Aanrader voor een weekendje weg. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Lekker ontbijt. Jammer dat de gastvrouw in haar eentje stond, waardoor wij geen vers gebakken eitje meer konden krijgen. Ze had het namelijk te druk met aanvullen van het buffet. Lijkt mij een aandachtspunt. Verder was het lekker en verzorgd.

De kamer was schoon en netjes. De badkamer heerlijk. De douche was perfect. Aardig personeel achter de receptie, de gastvrouw bij het ontbijt was ook heel zorgzaam, maar had het in haar eentje erg druk. Ligging ideaal, zo in het centrum van Rotterdam.

Goede keuze voor ons doel

Niet van toepassing

Locatie zeer goed i.v.m. bezoek Rotterdam. Het ontbijt met de persoonlijke aandacht (o.a. met de vers bereide omelet) was zeer goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Personeel was heel vriendelijk en het eten was goed en waren...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het voelde een beetje als een bouwvakkerhotel waar ik me als vrouw niet helemaal op mijn plek voelde.

Personeel was heel vriendelijk en het eten was goed en waren grote porties.

Slecht getegeld!! S'nachts half uur in regen en de kou gestaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat we snachts in de regen een half uur voor de poort konden wachten. Totdat iemand die eens open ging doen. We konden daardoor het hotel niet in. Echt heeel slecht. Nog nooit zoiets meegemaakt Bij de incheck heeft niemand tegen ons verteld dat het ontbijt maar tot 9.00 uur is. En wij dus om half 10 in de ochtend daar achter moeten komen. En dat voor de prijs van €193,-- p.p. ongelooflijk.!!

Dat de dames in de ochtend lieve meiden waren die ons nog wilde helpen. En speciaal voor ons toch nog een ontbijtje hebben klaargemaakt.

Prettige kamer (gezellig verlicht ´s avonds), vriendelijke...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De internetverbinding was niet altijd goed/soms wat traag wat niet prettig is als je moet werken. Als accommodatie verstrekker let ik misschien iets meer op de schoonmaak. De dame van de schoonmaak vergeet de nachtkastjes weg te schuiven bij het stofzuigen, er lag stof/papiersnippers. Jammer want de badkamer etc. zijn prima schoon! Dit is echter geen reden om hier niet meer te verblijven, ik kom zeker terug bij mijn volgende bezoek aan Rotterdam!

Prettige kamer (gezellig verlicht ´s avonds), vriendelijke medewerkers. Het verzoek om een rustige kamer zodat ik ook kon werken werd zonder problemen ingewilligd (#434)

Goed maar jammer van het ontbijt tijdstip
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ontbijt tijd tot 09.00 uur te vroeg in vakantie tijd. 08.45 aanwezig en we werden er vriendelijk op geattendeerd dat 09.00 uur alles afgeruimd zou worden. Dus niet relaxed ontbijten!

Ruime schone kamer

Redelijke bedden, vriendelijk en goed personeel maar avondeten kunt u beter ergens anders doen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De lift is al maanden/jaren niet gepoetst. Mijn kamer was niet klaar en stonk naar rook, goed opgelost door het personeel door mij meteen een nieuw kamer aan te bieden. Het avondeten valt echt tegen, hierdoor rij ik liever een stukje om goed te kunnen eten.

De ligging van het hotel, personeel en parkeergelegenheid. Daarom kom ik af en toe nog terug.

badkamer was redelijk proper
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

vuile lift,vuile ramen,ontbijt op maandag al gedaan om 9.00 uur.roerei op ontbijtbuffet uitgedroogd. drankautomaat receptie leeg

badkamer was redelijk proper

Een poot uitgetrokken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt bad slecht. Onervaren meisjes moesten eieren bakken, geen tijd om tafels op te ruimen, mensen konden niet eens zitten en geen tijd om eten aan te vullen. En dat met North Sea jazz weekend. Wat een verkeerde zuinigheid meneer de grote baas! Nooit meer bastion-hotel, 4 sterren???

Dat je er gratis kunt parkeren en dicht bij metro

De inrichting was sober, minimaal.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De inrichting was sober, minimaal. Het ontbijt was niet wat we ervan verwachtten. Volle vieze tafels mensen moesten wachten en zelf een tafel afruimen. Slechts een koffie-automaat was beschikbaar. Schalen waren leeg en werden mondjesmaat gevuld. Nog nooit zo slecht gezien.

prima voor 1 nacht als je een ander doel hebt dan een lekker relax-hotel te nemen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet meer dan voldoende. Relatief weinig keuze voor dit bedrag. Alles werd matig aangevuld. Argument was dat het spitsuur was???

Kamer was prima, schoon. Jammer dat er 2 losse bedden stonden. Gunstig bij snelweg.

ligging en parkeermogelijkheid
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De plinten waren onbeschrijfelijk smerig, daar kijk je op neer als je op het linker bed ligt. Ik heb met toiletpapier een deel van de plaksmurrie (echt waar!!) weggeveegd...te vies voor woorden.. Dit drukt de beoordeling in hoge mate omdat het verder eigenlijk prima was..Ik snap niet hoe iemand dit over het hoofd kan zien.

ligging en parkeermogelijkheid

Goedkoop en zeer geschikt hotel alleen iets mindere locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De locatie is niet ideaal om Rotterdam te bezoeken, eerst 20 minuten stappen naar station Alexander en dan de trein nemen maar wel met gratis parking en dicht bij de snelweg.

Vrij goedkoop hotel bij Rotterdam, goed ontbijt en propere ruime kamer.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Personeel in de avonduren was heel netjes en vrolijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bar had geen Jupiler pullen maar wel verkopen in een kleiner glas als grote Jupiler. Bij het ontbijt geen schone tafel te vinden 0715 uur en zeer chagrijnig personeel in de ontbijt zaal

Personeel in de avonduren was heel netjes en vrolijk.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

had beter gekund!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

we hadden de pech dat de wasbak niet goed doorloop en we deze niet konden gebruiken, de wc bril zat los. De koelkast best veel geluid produceerde.

De ligging was prima voor ons doel. De kamer was schoon

Prima hotelkamer met slecht ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel voor de prijs van 14 euro erg tegen. Weinig keus en matige kwaliteit. Ontbijtzaal was ook niet schoon.

Standaard hotelkamer, netjes en schoon. Kwartiertje met de auto van het centrum, maar goede gratis parkeermogelijkheid bij hotel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prima hotel: zeer tevreden!

Niets viel ons tegen!

Aardig personeel bij de receptie. Wij konden pas na een feestje inchecken: dan is een 24-uurs receptie ideaal. Prima kamer, met o.a. koelkastje, koffie/thee, ruim bureau en goede bedden. Complete en zeer schone badkamer. Douchen in het bad gaat op een veilige manier (=niet glad, met recht stuk om te staan). Rustige kamers/gangen.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vond niet echt een punt die tegen was. Had liever langer gebleven, maar het hotel was helaas al volgeboekt!

Het ontvangst was prima. De kamer boven mijn verwachting gezien de prijs die ik betaald heb!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

De locatie is goed als je in Rotterdam moet zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het eten in het restaurant was echt niet goed. Ik heb het menu van de dag genomen. Maar was allemaal voorbewerkt voedsel.

De locatie is goed als je in Rotterdam moet zijn. Makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Geen uitstraling en uitnodigend hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De netheid kan beter op alle vlakken en geen uitstraling van hotel en personeel. Een cursus kuisen voor het personeel zal een opwaardering zijn voor het hotel.

Kamer, badkamer en bed waren oké. Er was aanwezig wat er moest zijn.

Het prima hotel en een zeer goede uitvalbasis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Nacht medewerkers zijn wel vriendelijk, maar niet goed herkenbaar als zijne medewerker

Ontbijt gewoon geweldig en dag/ avond receptionisten zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

door de bedden naast mekaar te zetten, hebben we afval en kindersokken teruggevonden. kuisteam moet meer controle krijgen. de bedden slapen niet goed, je voelt de veringen in jouw ruggengraat.

voor kort verblijf goed hotel maar wel erg stil/geen gezelligheid aanwezig en bar gesloten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bar was niet open terwijl is aangegeven tot half 12. Om 10.45 uur wilden wij bij terugkomst in het hotel nog 1 of 2 consumpties nuttig maar dat ging niet door !

geen ontbijt genomen. Ligging was prima. Kamers oké, behalve dat het toilet wel op een erg ongelukkige plek is geplaatst terwijl er ruimte genoeg is.

oplossingsgericht werken van de assistent manager !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij aankomst na het inchecken dat onze kamer niet echt netjes was ( popcorn op tapijt , vieze zetel met witte plekken en een gebruikte handdoek onder de radiator weggestoken ) na het melden aan de receptie meteen een andere kamer gekregen en gratis ontbijt als compensatie wat wel goed was van haar !

oplossingsgericht werken van de assistent manager !

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

De entree buiten bij de prullenbak was smerig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De entree buiten bij de prullenbak was smerig. Hier lag van alles naast de prullenbak omdat deze vol was. De trappenhuis en de gang op de 1ste verdieping waren smerig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Voor 1 nacht is het oke.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Badkamer was minder omdat de douch gordijn zo raar hing dat de hele badkamer onderwater zat. Te weinig handdoeken, bij vragen moesten we het zelf ophalen bij de receptie.

Locatie is goed

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Ruime, comfortabele kamer van alle gemakken voorzien!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen op- of aanmerkingen. Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat het toch net iets verder van het station ligt dan ik had verwacht.

Prima luxe en ruime kamers in alle gemakken voorzien. Enorm grote flatscreen tv. Comfortabele bedden. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Zou schoner moeten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hygiëne: een hemd van vorige bezoeker lag (duidelijk zichtbaar) in kamer, vloerbedekking was vuil rond bed, deurklinker badkamer was plakkerig. Geluidsoverlast 's nachts: hard tikkende cv.

Dubbele ramen beschermen goed tegen fors omgevingsgeluid. Veel en goede parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

afschuwelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ik heb heel de nacht wakker gelegen.hele harde geluiden van het raamkozijn en hele harde druppels op buitendorpel bij raamkozijn.s'nachts geprobeerd receptie te bellen voor andere kamer.maar het telefoonnr v d receptie staat verkeerd in de hotelmap.dit is door de receptie al diverse malen door gegeven aan de staf.maar die doen er niets mee.je zal maar alleen zijn en iets mankeren en de receptie niet kunnen bereiken.SCHANDALIG! bed was ook zeer slecht.verder zoekt dit hotel het zelf maar uit.nico van veen

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

aangenaam en vriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geur bij binnenkomen vd kamer. Leek voor mij alsof er (ooit) was gerookt. Maar snel verholpen door het raam even open te zetten.

Op kamer kopje koffie/thee, flesje water, douchezeep, aangeboden door Bastion :-) Donkere gordijnen.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

goede badkamer en goede bedden,
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamer goed na lopen vloer was niet schoon,en de gehele nacht onrustig met andere gasten,de airco is niet goed vuil.

goede badkamer en goede bedden, ondanks het verkeer hoorde je niet.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Heerlijk hotel met voldoende parkeergelegenheid
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douchen in bad heeft niet onze voorkeur. Bij ons vertrek om 7.05 uur blokkeerde de vrachtwagen die de was kwam wisselen de uitrit.

Ontvangst met een drankje + kamer goed op temperatuur + watertjes op de kamer en koffie/theefaciliteiten. Lekker zacht bed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima verblijf met goede prijs kwaliteit. Ideaal voor avond stappen ivm late uitcheck voor €30

Geen

Vriendelijk en service gericht personeel. Locatie met auto slechts 5 à 10 min van centrum R'dam. Mogelijkheid late uitcheck tot 15.00 uur. Erg prettig na avond stappen.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Zeker geen 4 sterren, maar voor de prijs een redelijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer zeker geen 4 sterren!!! Versleten fauteuil op de kamer oogt erg armoedig. Bedden zacht, verre van "Deluxe".

Goede parkeergelegenheid, niet duur.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ligging was prima na een dagje wellness.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ligging was prima na een dagje wellness. Kamer goed en schoon. Ontbijt was goed. Er werd zelfs een omelet en spiegelei ter plekke voor ons bereid...top!

ons verblijf voor één nacht was het wel waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

best wel koud in de kamer ondanks dat de verwarming aanstond en een klein detail, wat haakjes om je jas op te hangen zou toch wel handig zijn

kamers schoon en netjes en ontbijt oke maar had wat uitgebreider gekund

• Beoordeeld op: 27 december 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Alleen een kleine bevinding: de scharnieren van de deur van de badkamer maakten herrie. Behoeft waarschijnlijk enige smering.

Persoonlijke benadering met aandacht voor de wensen van de gasten.

Prijs kwaliteit verhouding perfect voor de prijs waar ik...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douche gordijn plakt aan je als je onder de douche staat maar dit is niks waar je slecht van gaat slapen

Prijs kwaliteit verhouding perfect voor de prijs waar ik voor verbleven ben. Als je met de auto bent en geen 30 euro wil betalen voor parkeren is dit gewoon heel goed. Misschien geen 4 sterren waard maar ze vragen ook geen 4 sterren prijzen ;) Kortom,gewoon goed genoeg en zeker voor de prijs.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bastion Hotel Rotterdam Alexander