Beoordelingen over Bastion Hotel Almere

Audioweg 1, 1322 AT Almere, Nederland

#12 van de 14 hotels in Almere

Goed hotel om door te reizen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ramen zijn dringend aan een reinigingsbeurt toe. Kamer wel modern ingericht. Heel goed geslapen. Hier en daar zijn er wat verfrissingswerken nodig.

Ontbijt goed zonder meer, bediening in de zaal kan beter, te weinig ervaren personeel .

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Absoluut een éénmalig bezoek en zal het niemand aanraden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt. Ze staan bij de ingang van het hotel eieren te bakken zónder afzuiging!! Als je weer terug bent in je kamer, dan stink je een uur in de wind. Verder waren er niet genoeg tafels ingedekt dus moesten we ergens gaan zitten en zelf bestek etc. bij elkaar scharrelen. Er kwam ook niemand van het personeel om ons te helpen of ons te voorzien van de benodigde spullen. Tevens was er vanalles op, al met al, zeer slecht!!!!

De badkamer was perfect!

Nachtje voor de triathlon
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was rumoerig in het hotel en het geluid van de snelweg was goed te horen. De dekbedden waren erg warm en we konden slecht in slaap komen. Vervelend want we moeten de volgende dag al erg vroeg op voor de triatlon. Later begon de koelkast ook hinderlijk te brommen. 's ochtends wilde ik een bakje koffie maken op de kamer. Maar het apparaat kneep de cups in een verkeerde vorm waardoor er geen koffie gezet kon worden. In het halletje was een lamp stuk. Geen dramatische dingen maar wel zaken die net het verschil kunnen maken tussen een goede en slechte ervaring.

De kamer is comfortabel ingericht en het personeel is vriendelijk. We hadden geen ontbijt besteld maar konden s ochtends wel gebruik maken van de koffie/thee faciliteiten van het ontbijt. Dat vond ik attent en kwam later goed van pas.

Kort, maar prima verblijf met ontbijt. Incl. vers fruit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douchewater liep erg langzaam weg. Bij het nemen van een langere douche zeker een natte badkamer.

Hotel is een prima plek voor overnachting op doorreis of zaken. Dicht bij snelweg, dus geen overbodige kilometers binnendoor. Start de dag met lekker ontbijt. Plek op de kamer om evt. laptop neer te zetten en te werken is beperkt maar werkbaar. Wifi is prima en stabiel.

Een slechte prijs-kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Na terug komst festival om 11.45 uur was de bar gesloten en de automaat voor een drankje defect! Hoewel er een restaurant aanwezig was, was deze alleen geopend voor ontbijt. Er waren verder geen eet mogelijkheden in de buurt behalve een tankstation!

De kamers waren prima.

Goed Tedoen hoor
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Koffie apparaat ziet er geweldig uit maar deed niets.zet er dan maar iets neer dat makkelijk in het gebruik is.ipv een eye catcher.

Fijn dat er 24 uur iemand was om aan te spreken. Personeel was echt vriendelijk en behulpzaam. Bed sliep redelijk hoor.

Personeel aan de balie en bar erg vriendelijk en behulpzaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bar was niet gezellig ingericht verouderd

Personeel aan de balie en bar erg vriendelijk en behulpzaam Waren hard en snel aan het werk Ook meisje wat de kamers schoonmaakt erg behulpzaam

Mooi gerenoveerde kamer met zeer functionele badkamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer kan beter gepoetst worden, want het stof wordt duidelijk niet altijd afgenomen. De parking van het hotel geeft een zeer slordige indruk door al het zwerfvuil en onkruid.

De recent gerenoveerde kamer met de heerlijke bedden en de functioneel uitgeruste badkamer met de zalige inloopdouche!

Prima hotel voor een goede prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Spijtig dat de tv niet werkte, dit was het enige infokanaal waardoor wij ook geen wifi-wachtwoord e.d. hadden. Er werd wel een wisseling van kamer voorgesteld voor de dag erop, maar dit had geen nut meer voor ons.

Mooie grote kamer met goed werkende airco. De badkamer was aangenaam ruim met een heel grote douche. Er was ook een regendouche voorzien hierin, heerlijk. De kamer was mooi proper, elke dag zuivere handdoeken en nieuwe douchegel gehad. Het ontbijt was ook prima! Dit hotel is een echte aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

Goede airco (het was buiten 37 graden), comfortabel bed,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- brandalarm ging meerdere malen ten onrechte af om 06:45 in de ochtend - personeel was niet erg betrokken - locatie is meer dan droevig maar prima voor zakenreiziger op doorreis

Goede airco (het was buiten 37 graden), comfortabel bed, ruime kamer en moderne badkamer met goede douche.

In verband met de hittegolf een nachtje airco geboekt, was...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel geforceerd vriendelijk, is geen natuurlijk iets al proberen ze het wel

In verband met de hittegolf een nachtje airco geboekt, was prima airco in de kamer

Rustig en zalig alleen het avond eten en ontbijt was echt niet goed georganiseerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs meegeven zoals inclusief ontbijt erbij denk rond 7 a 8 euro . We hebben ni gedaan gwn extra gevraagd voor 14 euro per perdoon zoveel en nog ni veel keuze gehad

Ontbijt veel te duur en ni veel keuze. Spek en eieren waren snel op bv maar die vullen niet terug aan

De ligging van het hotel, we hebben heerlijk gefietst bij de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De tijd van het ontbijt, van 6.00u tot 9.00uur, als je een paar dagen er uit bent moet je vroeg op staan, om op tijd bij het ontbijt te zijn. Om 9.00 ruimen ze alles op. Dat vind. Ik een slechte zaak. Waarom niet tot 10.00uur.

De ligging van het hotel, we hebben heerlijk gefietst bij de Oostvaardersplassen. En onze zoon woont in Bussum, dat was ook op korte afstand.

Foto’s komen niet overheen met de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Foto’s komen niet overheen met de kamer. Super armoedige bedden. Ik betaalde 1 min voordat ik naar me Kamer ging en toen schrok ik gewoon van die zielige lage dunne goedkope bedden. Toen ik direct belde om het te annuleren mocht het niet. Ik had duidelijk gezegd dat de foto’s niet lijken op de kamers. Zelfs de stoelen waren niet het zelfde als op de foto en ook zeker het bed zag er beter uit. Zeker geen 4 sterren hotel. Maar een 2 sterren hotel of max 3. Ik heb zwaar oncomfortabel geslapen. Ook krijg je Maar 2 dunne kussens voor 2 personen. Toen ik om een extra kussen vroeg. Kon dat niet. Ook konden ze mij geen extra matras geven zodat ik in iedergeval wat hoger kon slapen. Hier kom ik nooooit meer. Ik boek altijd minimaal 4 sterren en dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt. We wouden langer Blijven maar zijn direct naar een andere hotel gegaan volgende dag.

Voor heel kort verblijf te doen, maar met aantekeningen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel staat aan de balie uitgebreid te roddelen over anderen en de stagiaire krijgt na veelvuldig verzoek geen hulp. Later gaan ze alle deuren langs met 1 klop en lopen dan direct binnen, zonder dat ik kan reageren. Om te controleren of ik ingechecked heb. Ja ik heb toch de sleutels gekregen, zei ik en de dame antwoordde dat zij dat niet wist. Heel bijzonder en ronduit onbeleefd. Het restaurant is netjes, maar het eten is duidelijk niet door een kok bereid, maar door een maaltijdbereider. Alles net even te gaar en niet fantasieloos. Ontbijt is keurig. Telefoon op de kamer werkt niet. Ook niet om receptie te bellen. Zorg in dit hotel dat je een kamer ver van het terras van het restaurant krijgt, want een behoorlijke controle op geluidsoverlast is er niet.

Opvallend nette kamer. Lijkt gerenoveerd en dat is zeer netjes gedaan.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Mijn verblijf was niet super in uw hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt ontbraken tot tweemaal de borden, het spek was te hard gebakken en beide koffiemachines raakten in storing. Tijdens de ochtenddrukte stond er een vrachtwagen aan de hoofdentree met linnengoed en deze belemmerde de loop van de klanten (ik moest omlopen met mijn kruk en dat is niet handig). Het pasjessysteem om de kamer in te komen werkte bij mij niet bij aankomst en matig bij het terugkomen na het ontbijt.

Gratis wifi is een uitkomst!

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Op de kamer de hele nacht last gehad van zoem geluid. Airco of luchtzuiveringssysteem? Daardoor niet al te best geslapen. De bedden waren perfect, dus wel wat jammer.

Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt was uitstekend

dicht bij de snelweg dus niet de hele stad door voordat je...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

er is voldoende parkeerplek maar buitenlandse touringcars gebruiken dit ook als parkeerplek ook al zitten hun gasten niet in het hotel en ze nemen wel heel veel parkeerplaatsen in beslag.

dicht bij de snelweg dus niet de hele stad door voordat je weggaat

teleurstellend door bouwactiviteiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er is een verbouwing gaande waarbij absoluut geen rekening wordt gehouden met de gasten. Om 7.00 beginnen de bouwvakkers met trilboren etc. Echt een vreselijke herrie. Dus je nachtrust eindigt echt om 7.00 uur

Hotel ligt op prima locatie. vriendelijk personeel en prima ontbijt

De kamer was ok, bedden sliepen lekker
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was slecht, bijna alles op! Geen borden geen bestek. Kommetjes voor de yoghurt waren op en er werd niet gevraagd door het personeel (Jimmy) of het verblijf naar wens was geweest bij het uitchecken. Bij de entree aan de buitenzijde hing het vol spinnenwebben met een dikke spin! De vloer van de kamer was ook vies, we moesten onze voeten afpoetsen voor we het bed in gingen. Hier kom ik nooit meer!

De kamer was ok, bedden sliepen lekker

Pet!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was geen warmwater op de kamer. (volgens personeel hotel waren er verbouwingswerkzaamheden en was door bouwvakkers een verkeerde kraan dicht gedraaid). De afzuiging in de badkamer maakte heel veel lawaai (kon geen knop vinden om deze uit te zetten), waardoor ook nog eens een slechte nachtrust!

Bed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Service bij inchecken, info op kamer over bereiken receptie, tv was ontregelt, deed het niet. Kreeg geen hulp maar alleen een nieuwe kamer, moest wel eerst naar beneden via receptie... lag al in bed! Erg onbehulpzaam. Moest via bastion Utrecht bellen met receptie bastion Almere..... stond nergens hoe de receptie te bereiken. Erg jammer

Bed

Prijs/kwaliteit verhoudeng is in mijn beleving prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer wat niet erg schoon. Ik vond drie lange zwarte haren in het bad en die waren niet van ons. Ook het schimmel op de voegen en de oranje aanslag op de voegen waren niet erg aantrekkelijk.

Lekker samen met mijn partner in bad. En poolen in het hotel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Nette en moderne kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er is een zware deur die de gang op de verdieping afsluit, deze maakt nogal veel lawaai en dreunt door in de kamer.

Nette en moderne kamers. Goede wifi, en snel weer de weg op. Er zit ook een goede chinees op 1 minuut afstand.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Tja, niks eigenlijk. Almere is wel met de weg bezig dus goed kijken hoe je rijden moet.

Alles al aangegeven. Wat opviel was dat het zo stil was in het hotel terwijl de rondweg van Almere er vlak langs loopt. Ramen dicht natuurlijk maar de airconditioning werkt stil en correct.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Vriendelijkheid van het personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Luidruchtige ventilator die niet ophield. Wc niet doorgetrokken bij aankomst, vol bruine .... Toiletpaper was bijna op, nog 10 vel ofzo. Bloed op het blad. Iets vreemds in de waterkoker en in de mok. Smoezelige gebruikte(?) handdoek. Al met al vies!

Vriendelijkheid van het personeel

was toch leuk. Ik sliep alleen in het hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Schoonmaak van de kamer was niet altijd even goed. De kamer werd niet voorzien van voldoende handdoeken en WC papier, alsook koffie. Regelmatig werden de gebruikte koffie mokken niet door schone vervangen. Ook werd de koffie niet aangevuld.

parkeren, de lobby, toegang en de rust.

Helaas door de airconditioning herrie geen fijne ervaring.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Sobere kamer voor een de luxe kamer. Niet kunnen slapen door ernstig lawaai van de airco. Hard motor geluid.

Alles was netjes, goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Veel stof op meubels en sanitair. Slechte verwarming en geen extra deken, dus ik had het 's nachts koud.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Geluiddichte kamers met geluid uit de gang, maar niet vanuit de volgende kamer. Een koelkast in de kamer en een waterkoker.

Goede accommodatie met goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamer iets aan de krappe kant; maar hoefde er ook alleen maar te slapen; dus ruim voldoende verder voor kamer in deze categorie en het doel van het verblijf.

prima ontbijt; omelet op bestelling gemaakt.

Goed bereikbaar direct aan de snelweg, scherpe prijs, maar daar houdt het dan ook mee op.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers werden op het moment van het bezoek gerenoveerd. Onze kamer was echt aan renovatie toen, ik kan er weinig goeds over vertellen, hooguit dat de prijs in vergelijking met andere hotels meeviel. Tijdens het uitchecken kwam er een gast naar beneden die geen ontbijt geboekt had. Hij kon dus blijkbaar om 9uur smorgens geen ontbijt meer boeken omdat alles opgeruimd was. Blijkbaar werken ze met een afvinklijst van mensen die een ontbijt geboekt hebben en ruimen daarna alles netjes op. Er was nog een rijkelijk gevuld buffet aanwezig net voor 9uur, daar lag het dus niet aan. Bijzonder slecht geregeld als je het mij vraagt. Als "goedkoop een overnachting boeken" de insteek is, dan voldoet dit hotel net.

Gemakkelijk bereikbaar direct aan de snelweg

• Beoordeeld op: 4 november 2017

personeel is vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er zijn geen laadpalen voor elektrische auto. Dat gaf mij wel een probleem.

personeel is vriendelijk. Ontbijt is maar tot 9.00 uur, maar men maakte toch nog iets klaar toen ik later kwam.

Slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We kregen een kamer die niet goed was schoongemaakt.. in elke hoek van de kamer zaten spinnenwebben. Er lag een oude sok op de grond en er lag vuil op het bed.

Ontspannend, gezellig, klantvriendelijk, gratis parking, aangenaam vertoeven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eenpersoonsbed in kamer terwijl er bevestigd was dat het een 2-persoons zou zijn. Dit werd wel verklaard door de meer dan vriendelijke hotelmanager: het is een keuze gezien de vele zakenmensen zij mogen verwelkomen. Indien collega's de kamer moeten delen, is het logischer om eenpersoonsbedden te nemen dan 2. Kan mij vinden in de keuze!

Zeer vriendelijke baliemedewerkster die oprecht geinteresseerd is in de gasten. Zeer leuke manier van gesprek onderhouden en gasten op hun gemak stellen. Had het plezier om te mogen logeren in een gerenoveerde kamer: mooie ruime kamer, leuk ingericht. Persoonlijk minpunt: 2 eenpersoonsbedden. Maar ook dit werd op professionele manier achteraf uitgelegd! Ontbijt en diner zeer lekker, mag ook gezegd worden.

Acceptabel maar niet speciaal
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De temperatuur van de douche was zeer wisselend tijdens het gebruik. En met de kranen nauwelijks te regelen

Kamers niet speciaal goed maar ook niet speciaal slecht. Als je net als in dat tv programma met je vinger over de kasten veegt krijg je natuurlijk een stoffige vinger maar dat deed ik meer voor de grap.

Prima voor 1 nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bedden niet geweldig. Veel geluid van langsrijdend verkeer waardoor je de ramen dicht moet houden. Ik had een superior kamer, dat viel erg tegen vergeleken met andere hotels.

Alleen overnacht; personeel geweldig vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Echt top! Ik had een raam van mijn auto open laten staan op de parkeerplaats. Dat raam is 's nachts keurig afgeplakt door personeel of beveiliging vh hotel zodat mijn auto niet ingeregend was! Klasse service!!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prijs/kwaliteitsverhouding niet goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We betaalde de hoofdprijs voor deze nacht, ivm het Zandfestival. Dus dan is de verwachting hoger. Het ontbijt was prima, maar het was erg druk en er was weinig personeel.

Het personeel was vriendelijk.

rust en alle comfort in functie van de Almere triatlon challenge.

Helemaal niets !

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel, steeds met de glimlach ook al was het met momenten razend druk. Blijven lachen was duidelijk de boodschap, super !!!

Top verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Super vriendelijk personeel. Mogelijkheid tot stallen van dure koersfietsen binnen was top! Alles met glimlach, zelfs op superdrukke momenten. Top!!

Schoon en mooie grote kamer met waterkoker! Super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het personeel was zeer vriendelijk en de bedden waren heel erg goed. We hebben heerlijk geslapen. We hebben geen ontbijt genomen aangezien we dit bijna nooit doen in een hotel.

Voor kort verblijf in orde
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Omstreeks 08:30 ontbijt. Helaas bijna alles moeten vragen om aan te vullen van theewater tot servies etc. Viel tegen. Men was overvlijtig met opruimen vervolgens van de tafel. Terwijl ik nog iets was halen aan het ontbijtbuffet was tafel afgeruimd.

ligging en vriendelijkheid medewerkers

Goed hotel met goede faciliteiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Lag niet aan het hotel maar veel gasten waren erg luidruchtig in de avond en nacht.

Ontbijt was prima in orde. Bedden waren goed. Ook het uitzicht was prima.

Was nuttig waardoor wij onze tijden goed konden aanvullen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het eten werd door verschillende handen bereid. Dat wil zeggen dat het hotelpersoneel het anders klaar maakt dan het keuken personeel. Groot verschil is dat wel.

De rust die je nodig had was wel aanwezig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel voor de rest niet bijzonder
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs kwaliteits verhouding is echt slecht. Het is een standaard hotel met niets extra's

Een warm welkom en werden vriendelijk tot woord gestaan . De kamers waren schoon

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Na festival was de bar al dicht. Had leuk geweest nog even wat te kunnen drinken. Verder tip voor volgende keer als het festival er is: verhuur fietsen!

Dat we eerder konden inchecken ivm festival

Leuke bar en vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs. Kamer viel tegen. Niet erg schoon. Bij het ontbijt moest je lang wachten op schoon bestek en kopjes. (Zaten in de vaatwasser). Hotel was behoorlijk vol en te weinig personeel

Leuke bar en vriendelijk personeel

Prima hotel, zeer gedateerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer zeer gedateerd, behang liet los in kamer, badkamer zeer oud, douchekop te laag. De ramen buiten waren zeker maanden niet gewassen.

Locatie tov evenement was top, ontbijt zag er goed uit!

Bastion hotel een top de catering een flop!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik vond het ontbijt tegenvallen geen koekjes of cakejes. Dat er geen eieren waren was logisch. Wat ik absoluut een misser van jewelste vind is dat ze op het weekend een beperkte kaart aanbieden waardoor je geen keuze hebt uit lekkere gerechten maar alleen bagger. Goedkope zooi die niemand lust. Ik had me verheugd op de mega snitsel en die was er natuurlijk niet. Ik vind dat ze de bedenker van deze onzin met onmiddellijke ingang moeten ontslaan, of als afwashulp een half jaar laten wennen aan de job.

De kamer was prima fijne stoelen vooral de ijskast was handig omdat wij naar een Congres van Jehovah's Getuigen in Swifterband gingen waar geen cafetaria is. Konden we onze melk en frisdrank en broodbeleg lekker koel houden.

Goede locatie voor zakelijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zit al twee weken te wachten op mail ivm niet kloppende factuur, en creditcard afboeking!!!!!

Goede service, goed ontbijt en diner, lunch pakket ook prima.

Zakelijk, overnachten en verder
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel aan de bar was niet ingewerkt en niet erg professioneel ingesteld. Lage energie. Lange wachttijden. Er was maar 1 kussen op de slaapkamer p.p., veel te dunne kussens waardoor we geen goede nachtrust hebben gehad. Op de fohn lag nog een laag stof, waardoor ik begon te twijfelen over de algehele hygiene.

Op het eerste oog een nette kamer

Goede ontvangst, fietsen mochten in een vergaderruimte...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Goede ontvangst, fietsen mochten in een vergaderruimte gestald omdat die in het weekend toch niet gebruikt werd. Bedden laag, maar goed. Badkamer goed, alleen jammer van geen aparte douche. Geen ontbijt gebruikt in het hotel.

Simpel en goed verblijf voor een reisgenootschap.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik heb geen minpunten kunnen vinden. Het grappigste was dat de reserve rol wc papier heel hoog hing.... hilarisch filmpje is dat geworden xD

De service bij aankomst was super netjes en goed georganiseerd. De kamers waren netjes en schoon. De bedden lagen zalig en er werd heel goed rekening gehouden met mijn reisgroep en het feit dat je dan het liefst bij elkaar in de buurt kamers hebt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Personeel wisselt enorm kwa energie,de ene is erg vriendelijk en behulpzaam de ander weer juist niet
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamers stinken een beetje, alsof er flink is gerookt en gefeest!

ontbijt waren eieren op en ik vond de prijs erg veel gevraagd voor zo'n karig ontbijtje

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enige minpunt is de douch, hoge instap in het bad + de douchkop zat vast gemonteerd aan de wand en kon alleen maar zwenken . Een douchkop met slang eraan is veel handiger.

Ontbijt was prima. Kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Is dit een opstel dan??
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Es staat al een stukje hier boven, thermostatische kraan zou wenselijk zijn, voor je het goed ingesteld hebt zijn je voeten " verbrand."

We hebben er niet ontbeten. Wij eten 's morgens weinig en dan is, voor ons, het ontbijt te duur. Schemerlampen op de nachtkastjes konden niet aan. Jammer, lees nog graag even in bed en dat lukte nu niet.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Het vriendelijke personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bed en de tv ( zender npo3 was niet beschikbaar) daardoor geen belangrijke voetbalwedstrijd kunnen kijken. Helaas kreeg het personeel het ook niet opgelost. Locatie. Met de fietsen lastig terug te vinden

Het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Het hotel werd verbouwd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel werd verbouwd. Er was een nieuw gedeelte aangebouwd maar misschien nog niet in gebruik. De entree en restaurant was nieuw en goed. De kamer was gedateerd maar wel netjes. Na een nacht Bastion gingen we naar een nieuw vier sterren hotel. Daardoor was het verschil groot.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel was heel erg onbeleefd ! De leidinggevende van de ochtend van donderdag 1 juni toonde weinig begrip voor een verdwenen privé eigendom van de kamer. Navraag hierover leverde een nodeloze discussie op waarbij de leidinggevende ons maar lastige klanten vond. Maar wat de schoonmaakster of wie dan ook het recht om prive spullen van de kamer te verwijderen? En wie is de receptioniste die dat goedpraat? Wij komen niet meer terug.

Overnachting na concert.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Schoonmaak van de kamer. Haren in wastafel. Kruimels op stoel bij spiegel. Voor deluxe kamer vonden wij het wat klein en douchen in bad.

Het vriendelijke personeel. Goed ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

uitsluitend voor zakenmensen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

badkamer, geen instap douche,alleen bad Maandag/Vrijdag ontbijt van 6-9 uur, ongeschikt voor senioren en vakantie gangers.

parkeer ruimte voor de auto

• Beoordeeld op: 12 april 2017

te duur in verhouding met wat je krijgt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

koffie bij het ontbijt niet te drinken. Twee dames achter de bar die totaal niet kundig zijn. Enorme wiet geur op de gang, ook totaal niet prettig, Hierdoor ga je er vanuit dat er "tuig"in het hotel zit, iemand uit een gewone klasse doet dat niet. daardoor ben je meer allert op je spullen etc en laat je die niet met een gerust hard achter op je hotelkamer. De douche gordijnen zijn ook echt te ranzig!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

De ontvangst.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ontvangst. Moest ook een formulier invullen. Zogenaamd wettelijk verplicht. Is gewoon voor reklamedoeleinden. Heb niet naar waarheid ingevuld. Werd hier door personeel niet naar waarheid over ingelicht.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Opschieten. Tijd is tijd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

1 minuut na half 11 werd er ons duidelijk gemaakt dat het ontbijt voorbij was. Terwijl we tot 20 minuten daarvoor tussen wel 45 buitenlandse (polen?) kwekkende, hard pratende mensen hadden gezeten. dus een rustig half uurtje rustig ontbijten zat er niet in. 2 minuten na 12 ging de telefoon op de kamer. met de vraag of we wilden uitchecken. Nou sorry hoor... we waren onderweg.

Het ontbijt was uitgebreid

De kamer was uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt 14 euro pp maar om thee moest ik vragen. Een kan heet water - zonder deksel - op een warmhoud plaatje gaat het vervolgens ook niet brengen. Wel cereals maar dan weer geen yoghurt. Geen eierlepeltjes dan maar met een desertlepel. Kortom dit laat wel wat te wensen over

De kamer was uitstekend. Het personeel welwillend

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

In de huidige situatie een waardeloos hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Rondom het hotel wordt aan de weg gewerkt waardoor hotel lastig te bereiken is. Op de parkeerplaats bivakkeren diverse (naar het lijkt voornamelijk Poolse) wegwerkers die in het openbaar alcoholische versnaperingen nuttigen waardoor er een onaangename en onveilige sfeer heerst. Wilde mijn auto daar 's nachts niet parkeren en dus maar besloten naar huis te rijden ipv in het hotel te verblijven. In het hotel overal sporen van modder, kalk en etc.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

comfortabel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik had er niet zo'n probleem mee, maar vond het wel apart dat mijn kamer niet opgemaakt werd tussendoor. Ben 2 nachten verbleven en heb dit nog niet eerder meegemaakt.

De kamers waren comfortabel, goede bedden, kussens beetje klein. Ontbijt niet geprobeerd vanwege de prijs. Makkelijk parkeren op het naastgelegen terrein.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

zeer prettig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat de bedden goed lagen niet doorgezakt prima na een dag sporten en de volgende dag weer dan is het belangrijk dat je goed kan rusten dat was top bedankt

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Grote prive parking, 24/24 receptie, fitnes aanwezig op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Helaas werd er omwille van een lek alreeds om 08:40 in de kamer naast mij, werken met in de muur boren uitgevoerd. Nu we na een lange werknacht toch al voortijdige wakker waren was een gratis ontbijtje of een gratis drankje wel leuk geweest...

Grote prive parking, 24/24 receptie, fitnes aanwezig op het gelijksvloers. Op 25min van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Aanrader als u in de buurt moet wezen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bedden zijn erg laag. 2 Aparte bedden. En ze rollen zeer eenvoudig uit elkaar.

De ligging van het hotel. Vriendin moest vroeg naar der werk. Was op 10 minuten afstand.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Eten was heel lang wachten en vond het een hoop geld voor...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eten was heel lang wachten en vond het een hoop geld voor weinig zeker voor een kind ook volle bedrag. Ontbijt zag er niet uit zalm die er bruin uit zag bah

Ontbijt te routine matig koffie slecht, bereikbaar door...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oeps,😱 zie/lees hierboven

Ontbijt te routine matig koffie slecht, bereikbaar door infrastructuur te ingewikkeld te weinig aanwijzingen (borden) hoe te komen/rijden, Navigatie herkent de wegen niet ivm veranderingen van infrastructuur!Kamer stonk naar putlucht bij het verhogen van de verwarming werd de stak penetranter, hierdoor verwarming lager gehouden en onder de deken gekropen tot ergenis! Heb een klacht ingediend hiervoor.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Goed en gezellig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel lag 100 meter van locatie waar ik de volgende dag examen moest afleggen. Ideaal. Ook de kleine fitnesszaal heb ik vroeg in de ochtend nog gebruikt. En s avonds een drankje in de gezellige bar. Trouwens ik kreeg nog een drankje aangeboden door het hotel! Al met al een prima hotel voor een of twee nachten.

De kamers waren prima heerlijk geslapen en het was schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wat er beter had gekund, het meisje wat ons heeft ingechecked was helemaal in d'r eentje en heeft ons prima en gastvriendelijk geholpen,alleen met het avond eten waren we met een te grote groep waardoor het eten en drinken erg moeizaam ging mijn saté kwam en patat zat erbij maar dat kwam pas een half uur tot driekwartier later en dat was bij meerdere van ons ,iedereen kreeg apart eten of veel en veel later omdat er te weinig personeel was dit ze konden het niet aan was erg jammer!!

De kamers waren prima heerlijk geslapen en het was schoon.

Ik heb er van genoten!

Geen idee.

Eitjes worden in het restaurant gebakken voor je en aan tafel gebracht. Op het buffet ligt ook gerookte zalm en nog veel meer lekkere etenswaren. Kamer heeft een goed bed. In het restaurant heeft een rokers ruimte met een poolbiljart en tv. Er is een groot parkeer terrein (gratis).

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Service van nul komma nul

Kamers waren koud

Ten eerste was kamer heel erg koud verwarming deed niet ,half 1s nachts door gegeven geen reactie gehad een paar keren gebeld vanuit de kamer tel geen reactie toen heb ik rechtstreeks gebeld met mobiel toen wel opgenomen . Pas half 3 kwam personeel daarna kamer verwisselt 2e kamer was ook koud verwarming deed niet daarna weer andere kamer die was ook koud Hele slechte service hele nacht niet kunnen slapen .