Beoordelingen over Bastion Hotel Barendrecht 3-sterren

Van der Waalsweg 27, 2991 XN Barendrecht, Nederland

#2 van de 2 hotels in Barendrecht

Het was niet schoon, had de eerste dag koffie gedronken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was niet schoon, had de eerste dag koffie gedronken. 2e dag stond hetzelfde kopje weer naast de koffie apparaat. Alleen ff kort onder de kraan gehouden. Overal heel veel stof

Niet bijzonder hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in het restaurant was matig. Personeel leek er geen zin in te hebben om de bezoekers het naar de zin te maken. Wat ik heel slecht vind is dat de kamerfactuur van mijn creditcard was afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Zeer kwalijk.

Parkeren voor de deur.

Een grote zwijnenstal.......
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles !!! Bedden kapot en zeer oud. Van een kamer goed schoonmaken hebben ze nooit gehoord. Voor de ingang hangen allemaal gastarbeiders rond die niets te doen hebben.Maken rot opmerkingen tegen dames. Overal voor het hotel liggen duizenden vieze sigarettenpeuken,gebruikte half volle glazen.Parkeerplaats was bezet door een zeer grote vrachtauto uit Polen.Gasten konden hun auto buiten parkeren.Kortom één grote troep.Antwoord van de receptie,meneer dat zijn mijn zaken niet,en om daar op te letten heb ik geen tijd.Maar van de Valk is aan de overkant.Bij afrekenen,de opmerking,we zien u zeker niet terug,Doei....en weg was ze.....

Helemaal niets !!!!! Wat mij het meest beviel..,was het vertrek daar.Het is geen hotel maar een pension voor gast arbeiders !!! Ik begrijp Booking.com niet dat ze dat aanbieden.Boek al jaren een paar maal per jaar bij ze,maar overweeg nu toch om daar mee te stoppen als er niet een duidelijk antwoord komt op deze zwijnenstal. Zal direct als ik thuis kom contact met ze opnemen. Mijn advies aan u, Blijf daar weg !!!!!

Voor de prijs zeker aan te raden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer zaten vieze spatten op de tegelmuur en de deur. Jammer.

Aan de rand van Rotterdam en heel betaalbaar. Het ontbijt was veel uitgebreider dan verwacht. Personeel was behulpzaam bij uitzoeken van manier om de stad in te kunnen gaan met openbaar vervoer en de auto te parkeren. Zij bevolen M Slinge aan, maar omdat wij op doorreis naar huis richting Utrecht gingen, bleek M Kralingse Zoom gunstiger qua afstanden. Bijkomend voordeel: de OV-dagkaart (8 euro) is bij terugkomst in de parkeergarage weg te strepen tegen het P-tarief. Tip om dit aan andere gastren te vertellen??

Ruime kamer, goed uitzicht, prima ontbijt en betaalbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de kamer en badkamer was lichtelijk achterstallig onderhoud. Hier dient iets meer aandacht aan besteed te worden. Een voorbeeld is dat de stopcontacten niet helemaal goed bevestigd zaten.

Het zijn luxe kamers met uitzicht op de snelweg. U denkt waarschijnlijk dat je daar veel last van hebt, maar ik heb er niks van gemerkt. De locatie is ideaal voor afspraken in de regio Rotterdam en ook zeker betaalbaar. Het ontbijt is prima om de dag mee te beginnen.

Goede accommodatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden. Deze vond ik te hard en ik voelde de vering. Dat is erg pijnlijk wanneer je daar met je heup op ligt

Het is erg leuk dat bij het ontbijt een omelet vers wordt bereid met de ingrediënten die je zelf kunt kiezen.

Fijn personeel, goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers en gangen waren niet heel schoon. Vreselijke locatie (voor een zakelijke overnachting of doorreis geen probleem...).

Fijn personeel, goed ontbijt. Parkeren is OK.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Voldoet aan verwachting, prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kunt niet helemaal rond het hotel heen rijden waardoor ik moeilijk moest doen met het keren van mijn auto. Gelukkig was er nog wel plaats. Luxe probleem en misschien niet gezien maar ik miste een snelle jelle o.d. deze neem ik altijd mee voor onderweg.

De kamer voelde erg oud aan maar was wel schoon. Ik wist geen aankomsttijd dus fijn dat dit flexibel geregeld kon worden. Gemakkelijk om te vinden.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

niets bijzonders - voldoet aan verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alleen ontbijtbuffet mogelijk te smalle (ondiepe) werktafel op kamer

Schoon/hygiënisch. Welkomstdrankje. Vriendelijk personeel. Uitstekende douche

Rdelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ook bij ons tweede verblijf was er 'savonds geen of maar één kok aanwezig. Wachttijd op het diner anderhalf uur, dus maar naar een ander restaurant.

Goed ontbijt fout in de factuur.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Slecht materas, verder prima voor zakelijke overnachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het matras was erg "vermoeid", tijd voor een nieuwe

Bastion zegt bezig te zijn met de kwaliteit van het eten. Het ontbijt was inderdaad beter dan voorheen, ga zo door!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Hotel is een middeklasser, personeel doet haar best maar zijn zichtbaar geen profecionals.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kamers zijn spijtig met 2 losse bedjes, dubbel niet mogelijk, is wel beetje vervelend voor koppels. ontbijt is sober maar voldoende. badkamer mocht we een opfrisbeurt krijgen.

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk viel niets tegen. Het enige dat iets minder was, waren de matrassen.

Keurig hotel, vriendelijk behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Het hotel ligt op een bedrijventerrein, maar was voor ons perfect voor 1 nacht Vrienden van Amstel.

Al eerder geweest.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Al eerder geweest. Kreeg nu een (te) kleine bezemkast. Duidelijk verschil dus betreffende kamers ondanks dezelfde prijs/ vraag/ reservering. Vriendelijke service !

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer stonk naar sigarettenrook, vervolgens kamer gekregen met een constant gebrom vanaf het dak. Eenvoudig, ongezellig restaurant.

Lokatie is prima, alle voorzieningen aanwezig.

niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche overstroomde. Teveel gasten waar geen rekening mee gehouden was tijdens ontbijt. Eieren waren op. Bacon was op. Bij het betalen werd er in eerste instantie teveel in rekening gebracht. Later is dit wil op en goede manier opgelost. Kamers/ gangen er gehorig.

Lekker bed

Voldoet aan de verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben een taxi van RTC via het hotel geboekt. Op de heenweg reed de taxi enorm om dus was de bon 2x zo duur als op de terugweg. Gemeld bij hotel maar wel een aandachtspunt dus!

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel niet bekwaam, niks liep soepel We hebben zelf een taxi geregeld Varkenshaas sate erg droog met een theelepel pindasaus Badkamer niet goed schoon (lag nog douche spul van de vorige gast) Eieren op tijdens ontbijt Lag nog patat van het avondeten op de grond tijdens het ontbijt Rekening klopte niet (hoger tarief voor de kamer dan afgesproken)

De rookruimte

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

versleten bed met uitstekende spiralen; als je 23.15 binnen komt is het eerste wat gezegd wordt dat de bar gaat sluiten, niet echt klantgericht. Bij het ontbijt omelet gevraagd: dat is geen ei met doorgeprikte dooier. Die eieren worden overigens gebakken in dezelfde ruimte waar je verblijft, zonder afzuiging. Die lucht kruipt overal in.

Koffie en theefaciliteiten op de kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waterkoker met een hele vieze (geroeste, aangebrande?) spiraal waardoor we jammer genoeg geen koffie of thee hebben genomen, water zag er namelijk ook heel vies uit en rook vies. Hebben dit gemeld bij de receptie die de waterkoker zouden vervangen. Was aardig geweest als ze ons een kopje koffie aangeboden zouden hebben.

Koffie en theefaciliteiten op de kamer

Prima kamer voor een kort verblijf maar badkamertje geeft geen hotel gevoel hoor.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De onderlakens bleven verschuiven gedurende het slaapproces. Dit was erg vervelend. Toiletpapier werd niet aangevuld. Er waren voor 2 nachten en 2 personen, slechts 2 sachets koffie aanwezig. De overige sachets bestonden uit Decafe. Werd ook niet aangevuld. Bij aankomst lag er een stofzuiger voor de deur in de gang. Wasbakje kan echt niet! Is bijna niet te gebruiken door de "plank "erboven. Doe dan maar geen wasbak ;)

De prijs van de kamer

Belabberd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg slecht bed en een koude kamer. Met een krap bedje met een dekentje. Nogal ouderwets en zeker niet comfortabel. Bovendien waren de kamers ook nog eens erg luidruchtig. Dus zeker geen goede ervaring hier

personeelbezetting was ver onder de maat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

personeelbezetting was ver onder de maat. Het personeelslid wat aanwezig was op zaterdag 2-12-2017 moest "bijna" alles in haar eentje doen. Het was een weekend van Ahoy waar Waylon optrad en Feyenoord een thuis wedstrijd speelde. Bij aankomst was zij receptionist, barmedewerkster, serveerster en gastvrouw, ze stond nog net niet in de keuken en om 23.25 was zij wederom receptionist, barmedewerker, parkeerwachter, deurportier, serveerster en gastvrouw. Gewoon heel sneu voor een medewerker die 1 maand in dienst is. Dit vinden wij echt niet kunnen.

Comfortabele rustige kamer, alles aanwezig voor een kort...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt doordeweeks al om 09.00 uur afgelopen. Matige bedden en helaas maar 1 kussen...

Comfortabele rustige kamer, alles aanwezig voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Goed hotel voor kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De personeelsstaff van s'avonds . Groot verschil van de mensen die gedurende de dag moesten werken en die s'avonds dienst hadden. Maar we hebben al bij al een goed verblijf gehad in hotel Bastion.

Alles was correct . niet meer en niet minder. Sommige personeelsleden waren super vriendelijk en deden hun job goed , terwijl s'avonds in het restaurant minder goede krachten rondliepen..... Tot 3 x toe om ons drankje moeten vragen, , 3x om mijn koffie en lange wachttijd op ons dinner, terwijl er genoeg personeel rondliep en niet zo veel gasten waren.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

een redelijk goed verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kon na afloop 's morgens niet de rekening dmv pinnen betalen omdat Bastion de creditkaart al 'geblokkeerd' had; bovendien werd voor twee simpele borrels 15 euro berekend

ontbijt inderdaad goed

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zou makkelijker zijn dat het hek bij het hotel open zou gaan met de kaart van de hotelkamer. Nu gaat dat via een oproep aan het personeel. Maar we hebben ook gezien dat er mensen stonden die terug gingen, omdat de oproep niet beantwoord werd (we zagen dat personeel even naar achter was gelopen). Er was bij ons ook meestal maar 1 personeelslid, dus dat is ook wel weinig.

Alles was in orde.

ok
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

er hingen maar 2 gordijnen voor het raam (kamer 63) en er zijn 3 gordijnen om te verduisteren.. zo onhandig want dan slaap ik slecht door de straatverlichting.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

zeer slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was voor 4 personen gereserveerd. Het duurde 3 kwartier voor dat we ingecheckt waren.'Één van onze gasten kreeg een loper van de sleutel en moest als hij de kamer uit was geweest zich eerst melden bij de receptie. Over ontbijten, terwijl dit niet gereserveerd was, werd erg moeilijk gedaan.

totaal geen spijt van
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had iets beter schoongemaakt kunnen worden.( goed stofzuigen!) Badkamer was prima in orde.

Echt fijne bedden. De service van het klaarmaken van een ommelet o.i.d. tijdens ontbijt is ook heel goed bevallen.

het was voldoende voor 1 nacht, maar vond alleen de prijs aan de hoge kant voor wat we kregen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was beperkt (al ingedroogde komkommer/sla en tomaat) slechte aanvoer van brood. buffet was wat aan de krappe kant, matige bedden (we voelden de spiralen), het douchegedeelte was niet echt goed gepoetst, er was niks aanwezig in de minibar.

personeel was vriendelijk en behulpzaam, een positief puntje was de keuze voor een ei en werd ter plekke bereid

Goed voor ons doel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zat een hek (wel veilig) voor het terrein van het hotel. Er was niet duidelijk aangegeven dat je moet bellen om te zorgen dat het hek opengaat en je naar binnen kunt om je in te checken. Deze info krijg je wel bij het inchecken, maar dan ben je al het terrein.

We kregen een upgrade naar een grotere/luxere kamer. Netjes !

Het verblijf was aan de ene kant goed, je moet dan ook niet meer willen dan alleen willen slapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was smiddags heel vrolijk, maar de persoon die savonds dienst had was niet zo vrolijk. Bar was om 23.30 gesloten , kwamen terug van concert en bestelde een rum-cola ,ze schenkt de rum in kijkt naar de klok , schenkt het terug in de fles en zegt ons dat de bar gesloten is. Dit zou ons bij incheck vermeld zijn. Het hele hotel zat vol met concertgangers. Hoe kan je zoiets nou doen. Neem aan dat een omzet ook wel fijn voor een hotel.

Afstand locatie - binnenstad(Ahoy) goed te doen

Door het slechte ontbijt wordt het niet meer dan een matig verblijf.

Het ontbijt.

De kamer was keurig, niets op aan te merken. Het ontbijt echter was bar slecht geregeld. Er was van alles op en niet heel erg vers. Erg jammer want dat is een reden om niet terug te gaan.

Op zich goed hotel maar door te weinig personeel hadden wij en overige gasten erg veel ergernissen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De personele bezetting. Doordat er te weinig mensen waren liepen er een heleboel dingen niet goed! Het ontbijt zou goed zijn want er is veel keus maar omdat er maar 2 meiden waren die alles moesten doen, koffieautomaat bijvullen, eten en drinken aanvullen, tafels schoonmaken en ook nog is de eieren koken en bakken, spek bakken enz enz was het zeer slecht want alles was telkens zo op. Het hotel zat helemaal vol ivm een concert in Ahoy en dan is het belachelijk dat er maar 2 jonge meiden rondlopen die alles moeten doen! Aan hun lag het niet hoor want ze deden hun stinkende best. Ook heel slecht dat in een hotel savonds om half 12 de bar al sluit terwijl je hele hotel volgeboekt is. We kwamen terug van ons concert en dachten nog even wat te kunnen drinken in het hotel maar niet dus !

De bedden waren heerlijk , nette schone kamer

Eens maar nooit meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimere openingstijden bar s'avonds (terug vanuit de Ahoy is het best gezellig om nog even na te kunnen kletsen met meerdere gasten vh hotel die daar ook geweest waren) Ontbijt was ERG slecht!! Totaal niet voorbereid!geen gekookte of gebakken eieren,weinig tot geen beleg,croissants niet gaar.iedereen klaagde erover!prijs/kwaliteit verhouding was hier schandalig!

De kamer was keurig schoon,wel klein vooral de badkamer was erg klein! bedden waren prima!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

TOP !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

bad was wat aan de kleine kant en badkamer oogt wat sober. Maar wel schoon en van alle gemakken voorzien.

Goed ontbijt met veel keuze, met ruime openingstijden. Voldoende parking, bewaakt binnen afgesloten hek. Pas uitchecken voor 12u ! Heerlijk geslapen

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Niet wat ik voor deze prijs verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet schoon Op de stoel lag een slablad met slasaus eraan. Was ik bijna op gaan zitten. Verder stof op randen. Hek om parkeerterrein is veilig, maar je moet wel weten hoe het werkt. Te voet kun je er niet zomaar uit. Je voelt je opgesloten. Toen ik 's avonds na een wandelingetje weer naar binnen wilde moest ik ook lang bij de tussendeur wachten voordat er werd opengedaan. Het ontbijt vond ik redelijk, maar niet super. Ik wilde thee. Het water werd opgewarmd met een simpele waterkoker. Op zich geen probleem, maar het duurde erg lang voordat het water kookte. Tenslotte bij het uitchecken heb ik 5 minuten staan wachten, voordat er iemand kwam. Al met al. Ik kom niet snel terug. Helaas.

Locatie, dicht bij Rotterdam

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Wat een herrie zeg!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een herrie zeg! Naast de Mac, maar ook midden in de nacht in het hotel zelf. Het was een aanfluiting.. en er werd niets gezegd of gedaan om dat goed te maken.

Goed hotel met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was heel klein net genoeg voor 1 persoon.

Heel nette kamer met heel goede bedden, badkamer heel klein. Het ontbijt heel uitgebreid en werd tijdig aangevuld. Het personeel,was allemaal even vriendelijk. Als we nog eens in de buurt komen, dan boeken we direct dit hotel

De juiste accomodatie voor ons doel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt is hoog; hebben we dan ook niet genomen.

Gemakkelijk te bereiken; goede ligging aan verbindingswegen; relatief rustige omgeving; confort, prettig personeel, goede maaltijd s'avonds voor een redelijke prijs.

teleurstellen in relatie tot de prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kapotte lift en veel succes met het slepen van de koffers naar de 5de verdieping was het welkom. Geen correcte plek om fietsen te stallen. matige kwaliteit hotelkamers in relatie tot prijs. kennelijk koeten bezoekers North Sea Jazz extra betalen. Veel rumoer/geluidoverlast door mechanische luchtventilatie? Personeel zijn vriendelijke studenten maar dit is gen horeca hospitality!

Vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen aan de kant van de MC Drive die tot 2.00 open is en waar veel herrie vandaan komt. Ook de frituurgeur komt via het raam naar binnen

Vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet

Receptioniste is een topper!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Terrasvloer buiten super smerig!

De dame aan de receptie,( naam begint met een M) die zaterdag de dienst ook overnam van een collega, was uitermate servicegericht! Een topper!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

De netheid en hygiene
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel tegen. We gingen rond 8:30 ontbijten en veel was op en werd niet aangevuld. Bijv waren de gekookte eieren op en zo ook de scrambled eggs. Wel werd er op verzoek een omelet gemaakt. Echter dat zou enige tijd duren omdat er mensen voor mij waren. Ik vond dat geen probleem maar ik zag dat er kaas op de eieren werd gedaan. Toen ik vroeg of er geen kaas op mijn omelet kon ( vanwege intolerantie/allergie) was dat geen probleem maar op de vraag of de pan dan wel even schoongemaakt kon worden was het antwoord " nee dat doenik niet"

De netheid en hygiene

Was maar een nachtje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er maar een personeelslid aanwezig was, die moest zorgen voor het inboeken en voor het diner. Dat is niet te doen.

ontbijt goed verzorgd, kamer primaDat er maar 1 personeelslid aan wezig was

Het bed was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer stonk naar urine. Oost Europese gasten die tijdens het ontbijt via hun mobieltjes tv aan het kijken waren met het geluid hard aan.

Het bed was goed.

6,0
    Karige bedoeling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten was vreselijk slecht. Geen prettige locatie. de keuze van de merken dranken etc.

De kamer was goed en er was een koelkastje. personeel was wel heel aardig.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goed voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloer plakte. Het hoofdkussen rook muf. Je kon je gezicht niet opfrissen zonder tegen het schap te stoten.

Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet Goede ligging

• Beoordeeld op: 21 april 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer die we hadden zat precies boven de Mac Drive. Als het raam open stond was dit gehorig. Dus hebben de ramen gesloten gehouden. Als we een volgende keer weer boeken vragen we een kamer aan de rustige kant

• Beoordeeld op: 20 april 2017

kamers waren prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was slecht. wij waren er tijdens de marathon van Rotterdam. we waren om 9.00 bij het ontbijt met 8 personen, er waren geen broodjes meer de broodjes die 10 minuten later kwamen, waren van binnen bevroren. en daar betaal je dan € 9,- pp voor !

kamers waren prima.

Komen nog een keer terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt, alleen jammer dat je niet zelf je 'bacon&eggs' kon pakken maar moest bestellen. Ruim assortiment aan broodjes,hebben goed geslapen,temperatuur was prima op de kamer.

Doordat wij die dag meer dan 400 km hadden gereden dachten wij even lekker uit te rusten ging alti
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was veel te warm. De herrie van buiten was enorm tot 24.00 uur. 2 rijen dik auto's in de rij voor Mac Drive. Onder ons raam. Telkens een klein stukje optrekken en weer stoppen.

Personeel is erg aardig en hulp vaardig.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Ik kan het hotel aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat de chauffeur van de stationcar van het hotel zijn wagen iets anders had moeten parkeren ik moest nu via de rechterkant er in stappen maar misschien heeft hij het niet in de gaten gehad.

Ontbijt was goed kamers niet al te groot maar efficient. Alles wat er nodig was was aanwezig. Personeel keurig

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Slechte prijs kwaliteit verhouding zeker geen 113 waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Baddoeken waren vies, douche gordijn met schimmel, badkamer had nog losvliegend schaamhaar op de wc liggen.. kussen was oud bobbelig.. eten waren we bijna te laat, 8.30 zaten we aan tafel en alles was bijna op terwijl ze ons vertelde dat het ontbijt tot 9.30 zou zijn..

Eigenlijk niks, alles was slecht.. binnenkomst, jongen achter de balie had totaal geen etikette en heel nors en onvriendelijk

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

staat bij " wat viel u tegen "
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de locatie van het hotel ! te ver weg van alles. maar dat was niet het doel van mijn verblijf. kwam voor een receptie elders e.a., in Barendrecht.

kamer perfect - ontbijt goed

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Slechte nacht gehad...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden een kamer op de 5e verdieping: kennelijk recht onder de klimaatinstallatie op het dak? Het klonk alsof er rechtboven ons een vrachtwagen continu draaide. Gelukkig sloeg 'ie af en toe af: kon ik weer even slapen. Zeer slecht geslapen dus. Ik zou zeggen: nooit op de bovenste verdieping willen 'slapen'!

De fitness ruimte

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Fijn hotel, lief personeel!

Niets viel tegen 😀

Het ontbijt was heerlijk, niet te veel gewoon goed.. de kamers waren zeer netjes en we hadden geluk want we kregen een comfort kamer voor de zelfde prijs als een standaard kamer!

Goed verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

in onze kamer nr 88 hoorden wij ´s nachts van buiten onze kamer een irritant motor "gebrom" aan en uit gaan, waardoor wij moeilijk in slaap konden komen.

ontbijt met op maat gebakken omelet en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Hotel om snel te vergeten en nooit meer te boeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spiralen in matras duidelijk voelbaar en door matras heen drukkend. Hele nacht lage bromtoon te horen die je uit je slaap hield. Klein bad (lag er klem in). Bij weg gaan keek niemand op om je te groeten ter afscheid; heb sleutel maar op de balie gelegd en we zijn weg gegaan. Dit hotel was eens maar nooit meer.

Vriendelijke ontvangst receptioniste

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goed verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijten, geen broodjes meer, we hebben zeker een kwartier moeten wachten. Meer ontbijtkoeken verwacht zoals chocoladebroodjes, rozijnenbroodjes.. Liever vers fruitsap

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zeer goede prijs/kwailiteit met vriendelijk, duidelijk personeel. Super ervaring!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet groot, maar eigenlijk ruim voldoende voor 2 personen. Wat verduidelijking van werkig verwarming, was fris bij betreden van de kamer en onduidelijk hoe de verwarming werkte. Maar met een vraag aan de balie, werd alles vriendelijk en duidelijk uitgelegd!

Leuke attentie met gratis drankje per persoon bij aankomst! En gratis upgrade van de kamer omdat die niet volzet waren!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prijs kwaliteit was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het bakken van eieren in de ontbijttafel zonder enige vorm van afzuiging niet zo goed. Bij de boeking had ik hotels met ontbijt geselecteerd maar bij aankomst in het hotel bleek het ontbijt er niet bij in te zitten. Een beetje jammer

Het ontbijt was goed. De kamer was voortreffelijke en de bedden lagen lekker.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Zeker een aanrader voor een verblijf van 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat we het babybedje zelf moesten opzetten in de kamer. We kregen het opgevouwd mee aan de receptie. Het was wel fijn geweest als het al gebruiksklaar in de kamer had gestaan aangezien ik het bij de reservering al had aangevraagd.

Lekker ontbijt en schone ruime kamers. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Geen rookvrije kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De website vermeldt dat de kamers rookvrij zijn Helaas klopt dit niet. Op de kamer waar wij moesten overnachten was er zwaar gerookt en totaal niet verlucht. De vensters konden niet open om zelf te verluchten. Toen we dit meldden werd het met een lachje weggewuifd. Dus ... barstende koppijn tegen 's morgens.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

kan beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne in lobby/resto => grond plakte, vuil op grond (niet gekuist die drie dagen verblijf), kopjes en kommetjes bij ontbijt vuil (telkens een nieuw genomen en weer vuile vast), fruitsla niet vers

Wifi overal

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer waren stofwolken en douchegel van de vorige gast op de vloer van de douche. Koelkastje was niet aan te krijgen, zat slot op! Ook de entree van het hotel was niet om aan te zien dikke lagen stof en vieze vlekken

Het ontbijt was goed, maar de eetzaal was niet echt schoon. Bedden naar wens.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Verblijf op zich prima; kamer en ontbijtbuffet goed, diner zeer matig, restaurant sober aangekleed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1) Kwaliteit diner viel tegen. Vleesgerecht naar beet plasticachtig en smaak van voorgerecht en hoofdgerecht lijkt op Fastfood. Geen kok in keuken? Aangeleverd om op te warmen? Verdere diners maar elders genoten. 2) 's morgens bij het ontbijtbuffet is het storend dat de receptie en restaurant zich in één open ruimte bevind. 3) restaurantdeel is sober ingericht.

1) Kamer goed, geen geluidshinder van snelweg, airco werkt stil, koelkastje beschikbaar. 2)Ontbijtbuffet was goed. Vers gebakken ei, diverse broodjes en broodsoorten, beleg e.a. 3)Medewerkers vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Goed zakenhotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner was zeer gewoon. Wij kregen doorbakken vlees en koude frieten.

De strategische ligging vlakbij de autosnelweg. Uitgebreid en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Het personeel was vriendelijk en bereid om mee te denken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was vriendelijk en bereid om mee te denken. Het ontbijt is goed, je heb voldoende keuze. De kamers zijn goed en schoon. Het centrum van Rotterdam is met de bus en metro goed te bereiken. Bus halte op 300 meter van het hotel, super

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Zakelijk hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De sfeer is erg zakelijk, het is geen familiehotel. De ligging is goed als je met de auto bent, met openbaar vervoer is het niet gemakkelijk er te komen. Bovendien zit er een McDrive naast waar in het weekend jongeren rondhangen die tot diep in de nacht heel harde muziek draaien. Kan het hotel niets aan doen, maar daar wordt het niet minder storend van.

de bedden waren zeer matig

beter bed

de bedden waren zeer matig

Super ontbijt

gewoon goed

geen opmerkingen

ontbijt is zeer goed alles zeer netjes kamers schoon en ruim genoeg

geode uitvalsbasis voor Rotterdam, of voor de plassen ten...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

geode uitvalsbasis voor Rotterdam, of voor de plassen ten noorden / zuiden van Rotterdam.