Beoordelingen over Bastion Hotel Breda 3-sterren

Lage Mosten 4, 4822 NJ Breda, Nederland

#18 van de 26 hotels in Breda

voor mij was het echt alleen maar een overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik werd wakker van slaande deuren. Later bleek dat ik ook de deur niet geruisloos dicht kon doen maar hard moest trekken. Daar moet echt wat aan gedaan worden. Het is een vreselijk gehoor.

niet echt iets opgevallen. Ik kwam laat aan en vroeg weer weg.

Niet meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijzonder kleine bedjes, en heel bijzonder klein badkamertje met een wastafel, zo klein en onhandig! En nee..... ik ben niet dik, maar paste nauwelijks op het toilet!!

Personeel heel vriendelijk! !!

Personeel was zeer behulpzaan om dit op te lossen ,ik kon nu...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik kon niet in de kamerkomen van Wege een niet werkende kamersleutel.

Personeel was zeer behulpzaan om dit op te lossen ,ik kon nu gelijk meemaken begeleid wonen.😊

Prima, ontbijt te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt te duur voor wat je krijgt. Niet in verhouding tot de prijs. Sowieso vind ik ontbijt in Nederland veel te prijzig.

Kamers, netheid, airco Personeel en locatie

Super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wasbakken op de beneden verdieping zij erg smal. 2x mijn hoofd gestoten aan de spiegelplank.

Het ontbijt lekker. Ligging goed. Bedden prima. Personeel klantvriendelijk.

prima hotel voor zakelijke overnachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bedden zijn erg zacht. Als je aan de voorkant ligt, komt om de zoveel minuten een trein/Thalys voorbij geraast.. Het ouchen in bad met zo'n klef, en in mijn geval, vies douche gordijn is erg onprettig.

Vriendelijk personeel. Heerlijk stille airco op de kamer. Voldoende parkeer gelegenheid

Twee korte nachten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beide avonden werd ik wakker gemaakt door lawaaierig andere gasten die lang en hard ging praten op het parkeerterrein en in de gang. Om 3 uur 's nachts op vrijdag en 4 uur s'nachts op zaterdag. De douchekophouder was kapot en de douchekop viel steeds op de grond.

Veel faciliteiten op de kamer. Voor een klein kamer, alles is heel handig ingericht. Het personeel waren aardig en behulpzaam.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

koffiezetapparaat op de kamer: dit was een nespressoapparaat, we wisten niet hoe we dit moesten bedienen en er was geen gebruiksaanwijzing.

kamer was netjes en schoon, keurige moderne badkamer. ontbijt was prima, alles wat je wil kun je krijgen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prijs, kwaliteit is oké.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rookruimte naast de Foyer. Weliswaar afgesloten, maar foyer stonk s avonds naar de rook. Niet meer van deze tijd. Aangegeven bij de balie, maar werd verder niet op gereageerd. Geen licht in de badkamer. Lamp was stuk en hing los. Pinda’s op de grond welke ik niet gegeten had. Kachel erg hoog opgestookt, maar kon niet lager worden gezet.

Prijs kwaliteit was goed.

Duur verblijf voor de geleverde faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smoezelige en uitgeleefde kamer, muffe geur, lang wachten bij check-in, heel de nacht treinen die passeren (moest dus met gesloten ramen slapen). Ontbijt zeer karig voor de prijs (14,5 euro).

Gratis flesje water op de kamer.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieze rookruimte naast het restaurant Patatlucht in de lift Luchtverversing dus niet op orde

Prima ontbijt Hotel op een handige plek bij de aansluiting op de snelweg

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goede ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede ligging. Vlak bij een (tussen) treinstation en de snelweg. Met de auto 5 minuten rijden van de Jumbo (supermarkt). Parkeren is gratis en achter een slagboom. Voor zakelijke reis ideaal.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

6,0
    Ook de ligging bij de spoorweg is hinderlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ik nog niet eerder heb meegemaakt in hotels dat men tot slechts tot 9.00 kon ontbijten. in bijna 100% van de vele hotels die ik heb bezocht is 10.00 de sluitingstijd. Wij waren er om 9.30 en medewerker waren wel zo vriendelijk nog een eitje voor ons te bakken.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima voor één nachtje

Geluid van treinstation ('s nachts reden er geen treinen, 's ochtend wel). Toch iets verder van het centrum dan verwacht. Geluid op de gang erg goed hoorbaar in de kamer, slecht geïsoleerd.

Kamer had alles wat we nodig hadden. Parkeren voor de deur. Dichtbij treinstation.

Prima kamer met bad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het bad liep langzaam leeg wanneer je erin zit. Bij binnenkomst op de babe grond kwam de rook je tegemoet. Ze hebben daar een rookhok, wel afgesloten maar het stonk er behoorlijk. Ook als je al de lift uit kwam. Niet fijn.

Prima kamer met bad. Ruim genoeg

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Nooit weer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wat had er beter gekund? Wat niet? Incompetent en onvriendelijk personeel aan receptie, afspraken worden niet doorgegeven, kamer zeer gedateerd, en hoezo luxe kamer???, verwarming niet te regelen, men negeert je als je wilt eten (zat kwartier tot 20 minuten aan tafel te kijken toen ik wilde dineren, terwijl er 8x iemand langs liep, geen vraag of ik iets wilde). Diner ok. Lang wachten na eerste gang. Ontbijt mager. Geen bestek en koffiekopjes bij ontbijt, men verteld na zeer lang aandringen als ik vraag waar ik bestek kan vinden, 'dat men gewend is persoonlijk de tafel te dekken voor je'. Dat wil ik helemaal niet, ik wil eten en op weg naar mijn afspraak. Uitchecken ook weer problematisch. Nooit weer.

Diner

Perfecte basis voor bezoek aan Nederland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aparte verwarmde rookkamer binnen in het hotel zodat je niet buiten hoeft te blauwbekken als je een sigaretje wilt roken! Kamers ruim en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Badkamer zeer schoon.

naar mijn mening totaal geen interesse in bezoeker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

naar mijn mening totaal geen interesse in bezoeker. lijkt wel gratis stagepersoneel ongeintresseerd, niet behulpzaam, niet meedenken. Al met al 2 maal hier in een 2 weken geweest en tweemaal slechte service.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

goed verblijf komen zeker nog eens overnachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onze nachtrust werd verstoord door andere hotelgasten erg veel lawaai op de gang om 6u30 aangesproken daarop maar weinig effect

goede frisse kamer gelukkig geen vloerbedekking,kleine maar goede badkamer

Het ging wel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was enorm klein , televisie deed het niet , maar 2 handdoeken , de koelkast werkte niet plus er kon geen fatsoenlijk raam open, alleen een klein schuifje .

Het meest beviel ons de bar .

Goed hotel voor een kort verblijf in Breda.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gym stelt niet veel voor, ruimte wat onhandig ingedeeld. Wat zachte matrassen.

Prima hotel. Op loopafstand van station Breda - Prinsenbeek, slechts een stop verwijderd van Breda Centraal. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet, ter plekke wordt gevraagd hoe je je eitje zou willen hebben. Gratis koffie en thee op de kamer, gratis waterflesjes, ook bij de Gym.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Een comfortabel hotel met vriendelijk personeel, perfect voor de opstap voor busreizen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de rookruimte bleef op een kier zodat er rook in het restaurant kwam. Tijdens ons verblijf waren er maar weinig gasten, dus geen echt probleem.

De vriendelijke service. Wij gingen vanuit hotel bastion met een bus verder naar Disney Parijs en mochten onze auto en die van onze familie bij het hotel laten staan. Ook was de avondmaaltijd in hotel Bastion heel smakelijk.

Ideaal ontspanningsweekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging is wat afgelegen maar daarom niet slecht. Ontbijt is te vroeg afgelopen waardoor uitslapen moeilijk wordt.

Goede bedden. Lekker eten aan een eerlijke prijs. Zeer vriendelijk personeel. Mooie ingerichte kamers met tv en koelkast.

Comfortabel verblijf in keurig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toegangsdeur naar gang klapt hard dicht elke keer als er iemand door gaat.

Gezellige kamers, comfortabele bedden, 2 hoge stoelen, ruim bureau met waterkoker. Ruime parkeergelegenheid, tv met groot beeldscherm.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Het parkeren van de auto achter een gesloten slagboom
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren zeer verouderd, kuil in het matras en veel te zacht het matras, zeer onvoldoende.

Het parkeren van de auto achter een gesloten slagboom

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het was opzich prima om te slapen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erg slecht. Er lag niks en het kostte veel moeite om nog iets te maken. Voor het einde van het ontbijt was alles al opgeruimd!

De kamers waren prima.

Breda Barst is een gezellig festival waar we volgend jaar zeker voor terugkomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aangename verrassing bij aankomst, upgrade van de kamers: van gewone kamer naar kamer met bad. Vriendelijk personeel, goede matras, geen geluidshinder ondervonden van buiten, rustig hotel. Ontbijt was lekker.

Uitstekend, geen minpunten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb geen minpunten, wellicht kunnen de kamers komende jaren wat moderner gemaakt worden, maar ach... als het maar schoon en netjes is.

Voor het bedrag dat wij betaald hadden en prima, keurige accommodatie voor bezoek aan Breda. Goede bedden en brandschoon alles. Erg leuk vond ik het gratis welkomstdrankje voor 2 personen.

Net en prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afstand naar de binnenstad viel wat tegen.Met de fiets is het hotel moeilijk te vinden.

Prima ontbijt. Fijn dat we de fietsen binnen konden stallen. Behulpzaam e vriendelijk personeel.

Top hotel! Top locatie!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel perfect, alleen booking.com maakt mooi reclame met inclusief ontbijt nou moesten we echt bijboeken voor €14 pp. Ben zelf werkzaam in accountantcy , inkoopkosten €2/€2,50 pp moet dat echt 7x over de kop?

Kamers schoon! Bedden lekker zacht. Personeel vriendelijk

handig en comfortabel hotel voor bezoek Breda!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptioniste liet ons onnodig lang wachten bij het inchecken, had wat efficiënter gekund.

Klimaatbeheersing, rust en luxe van de kamers zijn fijn evenals de aparte bedden.

tussendoorhotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ontbijt zozo. Geen verse fruisalade. Kaas was oud. Geen latte machiato. Alles aan vernieuwing toe.

Het eten in het restaurant was lekker en goedkoop. Parkeerruimte.

Bastion Breda: meer dan prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Inrichting badkamer iets wat outdated - douche in het bad. Persoonlijk heb ik liever een goede douche en geen bad. Maar de prijs was in in verhouding tot het gebodene dus eigenlijk slechts een opmerking, en geen negatieve feedback.

Makkelijk bereikbare en stille locatie aan de rand van een bedrijventerrein, net naast de ringweg van Breda. Zeer veel parkeerruimte. Vriendelijk en welwillend personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Matige keuze ontbijt+ van 6 tot 9 uur ontbijten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matige keuze ontbijt+ van 6 tot 9 uur ontbijten. Kamer/badkamer superklein.klantvriendelijkheid laat te wensen over.Mastercard afgeschreven zonder check van de MC zelf of pincode of handtekening!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed genoeg maar niet bijzonder
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening was chaotisch, vergaten je bestelling en/of kamer nummer dua kwamen dan kwatier later vragen wat je ookal weer had, verder was bediening wel netjes

Kamer netjes schoon, eten was goed. Zal wel niet de bedoeling zijn maar elke dag werd er wel een drankje vergeten aan te slaan

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Hotel om terug te komen!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een heel klein puntje, waar wij last van hadden: Omdat wij op de bovenste, zesde, verdieping sliepen hoorden wij constant de motoren van de airconditioning zoemen. Het geluid was niet hard, maar indringend. Vooral als het verder stil is in het hotel en je wil slapen, vonden wij het vervelend. Maar misschien ligt het aan ons en hebben anderen hiervan geen last.

De service van de medewerkers. En een extra compliment aan de serveerster van het ontbijt. Omdat wij onze tijd versliepen, kwamen wij 3 minuten voor half 11 de ontbijtzaal binnen lopen. De serveerster wilde zojuist gaan opruimen maar liet ons toch nog eerst even rustig aan eten pakken. Niets overhaast. De bedden sliepen zo lekker dat wij niet op tijd wakker geworden waren. De bedden zijn echt super! Een heerlijk hotel en een goede uitvalsbasis om Breda te bezoeken.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima verblijf voor 1 of 2 nachtjes. Vlakbij centrum Breda.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht was niet echt denderend maar ach, voor 1 nacht geen probleem.

Prima geslapen, nette ruime kamer, ontbijt was heerlijk met een versgebakken omelet.

voor een kort verblijf zijn de 1 persoonskamers prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de eenpersoon kamers waren niet goed schoongemaakt. Ik vond viezigheid in de badkamer. Tevens is de badkamer te klein om ook maar normaal te douchen.

het ontbijt, er werd vers ei gebakken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Recommended

Geen klachten

Het personeel was heel vriendelijk. Stonden altijd voor ons klaar, great people. Het hotel ligt dicht bij het trein station en niet ver van de bus halte.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lavabo te klein met legplank er vlak boven dus spuit overal. geen legplankje in douche. airco lag af toen we toekwamen dus slecht geslapen wegens té warm in de kamer en te hoge kussens dus volgende dag stijve nek

aanrader! wij komen hier zeker terug. pluspunten: geen tapisplein op de kamer, donsdeken, airco, gratis water en koelkast in de kamer.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was erg klein, vooral een heel klein wastafeltje.

Alles goed heerlijke bedden. Vriendelijk personeel. Vlakbij station loopafstand. Ijskastje handig.

Service was super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat op de site stond dat het inclusief ontbijt was maar volgens hotel was dat niet zo.Het was de promotie aanbieding waar dat wel bij stond.

De kamer en de vriendelijke aandacht van het personeel.

fluisterstille airco, waardoor de slaapkamer heerlijk koel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

vuile handdoeken zijn niet vervangen (wel weggehaald) - badkamer met de franse slag gepoetst - ontbijtzaal is erg rumoerig en niet berekend op groepen die tegelijkertijd komen ontbijten - kwaliteit van het ontbijt kan beter voor dat geld

fluisterstille airco, waardoor de slaapkamer heerlijk koel bleef - prima bedden - snelle free wi-fi - ruime parkeerplaats

Matig geslapen door overlast en kleine 1 persoons bedjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de nacht ochtend erg veel overlastvan feestende Engelsen,bizar dat de receptie dat toestaat, de herry was zo heftig dat dit door het hele hotel te horen was dus ook voor de receptie

Het enige beschikbare hotel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

goed personeel. helaas waren de gasten niet leuk, en was het een beetje te druk voor ons.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er waren heel veel drukke gasten ;uit china.. en waren niet echt netjes en onbeleefd.wij konden niet eens ontbijten. doordat hun alle tafels bezet hadden.

super lief personeel..

We hebben een prima nacht/ochtend gehad in Bastion Breda

Eigenlijk niets

Goede ruime kamer met keurige toiletvoorzieningen. Wel ligt het hotel aan de buitenrand van de stad, dus je moet met de auto naar de binnenstad. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Geen schoonmaak.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen schoonmaak gedaan toen wij terug kwamen in de avond. Afvalbakken waren nog vol, bed was niet opgemaakt, wel waren er nieuwe zakjes voor instant koffie bijgevuld terwijl dit niet het belangrijkste was qua hygiëne. En bij uitcheck niets gevraagd of alles naar wens was.

Ruime kamer, bed, badkamer.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Vreselijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rookruimte is naast de ingang. Als je binnenkomt stinkt het als je binnen bent stinkt het. Je kamer stinkt ernaar en de handdoeken. Ik heb 1 keer gegeten had medium biefstuk gekregen. Had de serveerster wel gezegd hoor toen ze kwam brengen dat hij was mislukt. Ik was de enige in het restaurant. Misschien wel daarom

Ik heb niet ontbeten

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima hotel .Wij verbleven hier vaker voor een nachtje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van de koelkast was hinderlijk. De kussens mogen misschien wel vervangen worden waren erg dun.

De kamers waren prima . Extra flesje water en de mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Prima bed, prima kamer, heerlijk ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geluiden van anderen (hard praten op de gang, bonkend lopen boven). Maar daar kan het hotel niets aan doen. Op zich was het juist geen bijzonder gehorige kamer verder.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik had bij mijn boeking aangegeven dat ik graag een rustige kamer wilde aan het einde van een gang bijvoorbeeld, en aan dat verzoek was gehoor gegeven. Heel netjes!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Heerlijk ontbijten daar met en leuke en vlotte service,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wel veel lawaai snachts van de andere kamere boven deze van mij!

Heerlijk ontbijten daar met en leuke en vlotte service, leuke inrichting van de kamers!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waterkoker functioneerde niet zoals het zou moeten (kwam een verbrande geur vrij)

Goed ontbijt met ruim aanbod, zeer vriendelijke bediening, mooie kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Kort nachtje hier gemaakt dus kan er weinig over zeggen,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje gehorig, deuren die dichtvallen en mensen op de gang hoor je heel duidelijk

Kort nachtje hier gemaakt dus kan er weinig over zeggen, behalve dat het prima was en dat de dames van de receptie erg vriendelijk waren.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Overnachting ivm feest in Breda
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel beetje tegen qua assortiment. Lief dat de medewerkster een omelet voor je maakt. Maar die was zo dun dat je er bijna doorheen kon kijken. Maar de bedoeling was goed! :-)

Kamers waren goed en netjes.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Was de vorige keer beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen koffie met zure melk. De badkamer was erg klein en onhandig.

Ontbijt was goed, voldoende keus. Goede bedden en de wifi was goed. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Ik had ver van tevoren geboekt met annuleringsmogelijkheid...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik had ver van tevoren geboekt met annuleringsmogelijkheid tot 24u van te voren. Nadat ik niet meer kon annuleren zag ik een veel goedkopere " hotdeal" . Bij het inchecken kon ik daar geen aanspraak op maken maar moest de aanvankelijke prijs van € 80 betalen. De receptie was wel zo coulant mij gratis een latere checkout en 2 welkomstdrankjes aan te bieden.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Prima adres
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De architect had iets beter na moeten denken over de plaatsing van de wastafel, veel te krap, je kunt daardoor de waterkoker ook niet vullen. Het avondeten vond ik niet heel bijzonder, maar dat kan aan mijn bestelling liggen.

Lekker ontbijt, prettige kamer, goede stoel, teevee, lekker bed, vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Het verblijf is prima om van daar uit verder te gaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is te klein voor grote mensen.Dus altijd water op de vloer!

Het Hotel is goed te berijken maar ingang mag meer duidelijker worden aangegeven!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Goed verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Buiten verlichting bij het terras. Was nu meer een afgelegen hoekje. Het waterflesje op de kamer was er 1 van al open en uit gedronken.

Mooie ruime kamer en alles netjes bij gehouden

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Naar verwachting viel mijn verblijf tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lag stof en een tankbonnetje van de vorige bezoeker onder het bed. De kamer was erg gehorig van mensen op d gang en schuiven van stoelen op de boven gelegen etage. De badkamer rook niet fris en op een van de handdoeken zaten vlekken.

Het ontbijt was goed. lunch pakket prima.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Goed hotel bediening kan beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het ontbijt waren alle tafels nog vol met de resten van andere gebruikers.Er werd niet schoon gemaakt dus je zat aan tafel tussen vuile borden, onbegrijpelijk want er waren op dat moment maar 4 gasten aanwezig. De bediening stond met elkaar te praten maar deed verder niets.

Goed hotel, prima ligging

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Nette kamers, ruime parking, ruime ontbijtruimte met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine badkamer en douche. Vrij fris in de ontbijtruimte door airco.

Nette kamers, ruime parking, ruime ontbijtruimte met gevarieerd aanbod. Vriendelijk personeel. Fietsverhuurder komt desgewenst fietsen leveren en ophalen aan het hotel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

De kamer was netjes, zag er verzorgd uit en had een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was jammer dat we zoveel hinder ondervonden van het dichtbij gelegen spoor. Daarnaast was het eveneens jammer dat we te maken met twee aparte bedden.

De kamer was netjes, zag er verzorgd uit en had een voldoende grootte. De bedden lagen lekker.

Net hotel, airco op de kamer en een koelkast voor eigen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je alleen met creditkaart kunt reserveren. Niet vooruit betalen via IDeal

Net hotel, airco op de kamer en een koelkast voor eigen gebruik.

Simpel hotel aan de rand van Breda.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Simpel hotel aan de rand van Breda.

jammer over personeel, onvoeldoend begeleid

tv bediening

Basis hotel met faire prijs

Niet overal schoon

Voor mij de locatie

Zeer tevreden

Hygiene Kan beter gepoetst worden

Kamer en bed goed Ontbijt is ook goed Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en de nette kamers

Niet van toepassing

Vriendelijk personeel en de nette kamers

was dicht bij de plek , waar we wilde zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

was dicht bij de plek , waar we wilde zijn. Op stappen op de internationale bus.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Glazen deur badkamer

Locatie, aangezien wij op visite gingen in Prinsenbeek. Ontbijt, was prima Douche, veel en warm water parkeerruimte

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Vals brandalarm 's nachts.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vals brandalarm 's nachts. Kleine kamer, mini badkamer. Slechte prijs/kwaliteits verhouding.

Weinig flexibel qua afstemming

Weinig flexibel qua afstemming