Beoordelingen over Bastion Hotel Brielle - Europoort 3-sterren

Amer 1, 3232 HA Brielle, Nederland

#7 van de 8 hotels in Brielle

Vreselijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had een reservering gedaan, maar helaas door slordige medewerkers heb ik niet kunnen overnachten. De ene mederwerken geeft de andere mederwerker de schuld en voor een oplossing kan ik aantal dagen wachten.

het was voor dit hotel niks apart. dushet was te duur.......
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de douche was veel te klein.alsje tegen de100kilo weegt kunje er niet inkomen.opde wc kun jeniet zitten is veel te klein.voor reiniging opde kamer was niet schoon

het ontbijtwas te simpel. en veel teduur . de koffie tassen , waterglazen, koudtheewater. kffie atomaat deedhet niet.

Receptiepersoneel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt was niet alles vers. Kaas was deels uitgedroogd. Tafeltjes in het restaurant niet allemaal goed schoon. Was even kijken naar een schoon tafeltje. Prijs van de kamers in verhouding tot grootte in vergelijk met concurentie erg klein. Zeker als je dan ook nog de prijzen naast elkaar zet.

Receptiepersoneel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Kamers schoon en netjes.

Prima hotel voor een enkele overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer, uitstekend ontbijt, ruime (gratis) parkeermogelijkheden en vriendelijk personeel. Ik kreeg direct een andere kamer toen bleek dat de airco in de 1e kamer op storing stond. Prima geregeld.

Prima nette kamer. Hotel gunstig gelegen om op fiets erop uit te gaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij meerdere hotels lijkt het wel of ze in het beddengoed plastic of waterafstotend iets gebruiken want ook hier was het zweten in bed. (Had niets met temperatuur binnen/buiten te maken)

Prima kamer. Ziet er goed uit en schoon.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

We komen niet meer terug. Prijs/kwaliteit ver onder de maat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rookpaal stond direct bij de ingang en werd in de 3 dagen dat we er waren niet schoongemaakt, het was een puinhoop en stonk. Ontbreken van informatie over alles, er was geen infokanaal op TV en geen papieren documentatie. De badkamer was te klein. Normaal gebruik wastafel kraan onmogelijk want dan spoot het water over de rand. Geen kledinghaakjes op de kamer, gescheurde handdoeken enz enz.

1 overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rokende mensen voor deur en het feit dat er een aantal malen geen personeel te vinden was achter de balie, waardoor klanten moeten wachten, niet wetende wanneer er iemand komt.

De ligging en de bedden

5,5
    Ver onder de maat voor de prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weinig parkeerplaatsen. Ontbijt was verschrikkelijk slecht. Koffiemachines werken niet goed. Klein aanbod en veel ook nog op! Tafels worden niet afgeruimd. Omelet staat koud te worden, ipv aan tafel gebracht zoals beloofd

Gezellig en dicht bij winkels en uitgaanscentrum van centrum Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine ruimte in badkamer. Je kunt je haar niet goed doen voor de spiegel want je knalt dan met je ene elleboog tegen de föhn en de andere tegen de douchedeur. Ook loopt het water tijdens het douchen de badkamer in waardoor je met je voeten door het water loopt en met je voeten in het water je haar moet föhnen. Beetje gevaarlijk. Tip; zet een lange stok met trekker neer.

Bedden zijn heerlijk. Schone badkamer.

Het personeel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel!! Er werd heel kortaf gedaan en gezegd dat we om 1300 niet mochten inchecken. We konden onze spullen nergens neerzetten. En daar moesten we het maar mee doen. Op de vraag of we naar Brielle konden wandelen werd aangegeven dat ze het niet wisten, we moesten zelf vragen om het te googlen. Vervolgens bij het inchecken werden we door 1 meisje geholpen die midden in het gesprek tehen een collega zei sat hij ons maar moest helpen want dan kon zij andere dingen doen. Zeer gastonvriendelijk. Ook konden geen tips gegeven worden over leuke eettentjes, behalve 'de chinees' of de pizzaria.

Niets, zeer matig zeker gezien de prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer, ingang moet met nogal een omweg van en naar je kamer, lokatie. Zeker niet waard wat het per nacht kost.

Niets, zeer matig zeker gezien de prijs.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt tot10.30 uur is aan de vroege kant. Zeker als je uit wilt slapen en rustig de tijd wilt nemen voor het ontbijt.

Ontbijt was heerlijk en veel keus.

WIFI werkte niet op onze kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WIFI werkte niet op onze kamer. Bij een vorig bezoek werkte deze perfect maar deze keer geen verbinding. Douchecabine en wastafel afvoer waren verstopt.

weinig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt te duur voor wat geleverd werd, en de misleiding dat je iets boekt met ontbijt, maar om voordelig te zijn vermelden zij dat niet op hun site. Ik Heb hiervan geleerd.

weinig

Wat een fijne meevaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kennen alleen de kamer die wij geboekt hebben voor één nacht. Als alle andere ook zo zijn is er wel beperkte ruimte voor je spullen.

Eerlijk gezegd hebben wij het niet zo op Bastion Hotels als keten, maar deze sprong er echt bovenuit. Zeer vriendelijk personeel. Geen grote kaart in het restaurant maar de kwaliteit was echt geweldig. Ontbijt behoorlijk uitgebreid, worden eitjes voor je gebakken als je wilt (ook met zacht eigeel en als dat dreigt fout te gaan is men zelfs bereid dat opnieuw te doen - vond ik wat overdreven). Kortom meevaller. Alles lijkt ook recent opgeknapt te zijn, goed gebeurd (beglazing houdt ook alle lawaai van drukke weg tegen)

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prijs/kwaliteit in orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afstandsbedieningen van de tv's vragen regelmatig extra aandacht. Ervaringsdeskundig vanuit meerdere bezoeken. En sanitair lekt soms.. Maar wordt wel direct gecheckt en oplossing aangeboden

De vriendelijkheid van het personeel, de één wat zakelijker dan de ander.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Een overnachting tussen buitenlandse havenmedewerkers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs sluit niet aan op kwaliteit. Ik vond het te duur. Echt een basic hotel, goed verzorgd, maar niets extras. Maar met zon prijs verwachtte ik meer luxe of extras. Verder was het in restaurant vrij lawaaiig. Leek wel een kroeg.

Personeel was vriendelijk Kamer was schoon, douche was goed.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Mooie dagen op OostVoorne. Prima plek als uitgangspunt voor uitstapjes.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer prima met fijne douche, wel een beetje krap. Bedden prima, goede TV. Flesje bron water vond ik erg attent. Personeel is erg aardig en toegankelijk

Prima en modern hotel met goede faciliteiten en op loopafstand van Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De voorzieningen in de badkamer waren prima - met uitzondering van de deur 'waar je omheen moest lopen' en de kraan uit verhouding ten opzichte van de wastafel.

Goede bedden, geluiddichte kames, koelkastje met koffie/theevoorzieningen

Prijsverhouding tov aangeboden comfort kamers te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stugheid en niet klantvriendelijkheid van de medewerker bij binnenkomst.

De vriendelijkheid van de 2 jonge meiden die de tafels hadden opgeruimd na en tijdens het ontbijt op zondagochtend d.d. 27 augustus 2017. Die 2 jonge meiden zijn de beste visitekaartje voor hotel Bastion Brielle

Snelle incheck, zeer vriendelijk barpersoneel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongeïnteresseerd en geen service gericht balie personeel bij uitcheck: 'Merlin'. Kamer was niet schoon en werd ook niet schoongemaakt omdat wij tot einde ochtend op de kamer verbleven. Prullenbak dus maar zelf geleegd met etensresten. Geen service. Op donderdagavond hangt er een sombere sfeer in de bar: mensen aan de bar staren naar een groot tv scherm, er wordt niet gesproken. het lijkt op een hotel voor werknemers van bedrijven in de buurt.

Snelle incheck, zeer vriendelijk barpersoneel

prettig ontvangen. prima overnachting eigen koelkast op de kamer. men geeft gratis flesjes water
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geur in de gangen was vreemd. De hal van de balie was wat donker.

Attent personeel met tips van de omgeving. Leuke hal met leesgelegenheid. Er was een bar.

Veel producten bij het ontbijt lange tijd over datum!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- alle pakjes Kellog's Frosties Cornflakes bij het ontbijt zijn over datum, productie datum was ruim een jaar geleden en de tenminste houdbaar tot datum was al verstreken. - ook alle pakjes ontbijtkoek waren ruim een week over datum. We hebben hier van gegeten en gemeld bij het personeel. Personeel bood geen excuses aan en gaf eigenlijk geen reactie. - er was geen verlichting over de gehele gang naar onze kamer toe, dus we moesten met drie kleine kinderen over een zeer donkere gang naar onze kamer toe. We hebben dit bij de receptie gemeld. De reactie van het personeel was alleen: "bedankt voor het doorgeven" maar verder werd er niets aan de verlichting gedaan. Erg gevaarlijk voor kleine kinderen om in een donkere gang te moeten lopen. - zéér kleine badkamer en nog kleinere wastafel.

Prettig verblijf vlak bij het centrum van Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wastafel is wel wat klein. De kussens zijn heel slap en bieden dus geen steun. De eerste nacht was er van tijd een hele zware brom te horen. Van een machine in het gebouw? Was na ongeveer een uur verdwenen. De volgende nacht niet gehoord. Kamer is behoorlijk warm ondanks het gebruik van de airco.

Fijne kamer, met genoeg ruimte. Ramen kunnen open. Fijne badkamer met een hele kleine wastafel. De douche is heel goed. Bedden liggen goed. Dicht bij het centrum van Brielle. WiFi is goed.

Prima hotel voor een overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wasbak erg smal of het plankje erboven te breed.

Prima hotel voor een overnachting. Er ontstond brand in de keuken middeb in de nacht. Jongen die in zijn eentje er was, heedheel rustig en all

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer in het meest recent gebouwde gedeelte. ( mooi maar badkamer slecht bemeten 1,40 vierkant ) - wastafel die nauwelijks onder het planchette uitsteekt, tanden poetsen zonder je hoofd te stoten is onmogelijk. - een kraan die wel makkelijk buiten de wastafel stroomt. "how hard can it be ?". - douche en toegangsdeur, allemaal krap op elkaar en dan ben ik nog slank. Lijkt me een ramp als je daar de schoonmaker bent.

Ontbijt geskipt, beetje prijzig voor 2 boterhammen. Kamers prachtig en ruim, en een full size flatscreen, dat zien we wel anders in de omgeving. Ook de uitcheck viel op. Supersnel en vlot een factuur uit de printer. Zelfs met veel personen voor je, heel snel aan de buurt. Glazen deur in badkamer is natuurlijk altijd spannend voor wanneer je met je partner logeert.

pma verder
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was in de week tot 9 uur .Dat heb ik nog nooit meegemaakt, Dus als je ontbijten wou moest je heeeeel vroeg opstaan Dat was erg vreemd

de kamer was klein,maar oke zelfde met de badkamer

Prima kwaliteit/prijsverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn behoorlijk aan de kleine kant. Wij waren er 1 nacht en dan is het te doen. Persoonlijk zou ik een grotere kamer prettiger vinden. De badkamer was echt te klein; zeker door de zware glazen deur die naar binnen opent. Als je in de badkamer bent kun je vrijwel niet om de deur heen manoeuvreren. De wastafel heeft vrijwel geen ruimte om je toiletspullen/tas op te plaatsen. Je kunt absoluut niet met 2 personen tegelijk in de badkamer zijn. Op het muurtje van de douche lag een gebruikt scheermesje en het beschermkapje daarvan op het rooster in de douchecabine. Niet echt fris!

De entree en de gezellige 'leeszaal' met openhaard en de overall inrichting is modern en verzorgd. Het ontbijtbuffet (en de beschikbare tafeltjes) zijn meer dan voldoende. Er staan schalen met gratis snoepjes en kleine flesjes water die je mee mag nemen (waar het personeel je ook op wijst om mee te nemen). Op de kamer ook een moderne inrichting en aankleding. Super dat de ramen open konden (al gaat dan wel het effect van de geluidsdichte raamconstructie verloren).

Dat ik na middernacht nog kon inchecken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel maar vooral het lawaai overlast van de minibar. Die bleef maar aanslaan waardoor ik niet kon slapen ( En laat ik nu juist daarvoor een hotel boeken!!! ). En juist dat heb ik niet kunnen doen die nacht. Ik was helemaal kapot de volgende dag en moest weer de hele dag werken. En dan hoor je ook nog bij uitchecken dat dat probleem bekend was. Had te maken met nieuwe kastjes waar de nieuwe minibar niet in past. Dus hebben ze op de nieuwe kamers maar de oude geluidsoverlast gevende minibars maar terug geplaatst.

Dat ik na middernacht nog kon inchecken

Het nieuwe restaurant/bar gedeelte is mooi geworden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De nieuwe kamers zijn mooi maar de badkamertjes zijn echt te krap. Helaas niet goed over nagedacht bij de tekentafel.

Het nieuwe restaurant/bar gedeelte is mooi geworden.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Fijne dagen gehad en ons verblijf krijgt toch een 7
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen stalling voor de fietsen. Badkamer bij wastafel erg krap want als men een beetje corpulent is, is er niet genoeg ruimte.

Geen mening daar geen gebruik gemaakt van het ontbijt

top locatie voor bezoekje Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je Brielle wilt bezoeken dan is dit hotel op een toplocatie gelegen. Je loopt in een paar minuten naar het historische centrum. Ontbijten hebben we bij Chez André gedaan (aan de Turfkade) eveneens op loopafstand. Hotel boek je niet voor de gezelligheid, maar is verder een prima hotel met zeer nette prijs.

Ontbijt was eenvoudig, maar goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gangen waren ronduit smerig. Handdoeken en vuile vaat stonden overal nog in de gangen. De bedden zakten door, de kamer was stoffig. De douche was klein en er was geen douchedeur waardoor het hele toilet (inclusief toiletpapier) en vloer nat werd.

Ontbijt was eenvoudig, maar goed

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Vroeg in de ochtend geluids overlast door schoonmaak...

Zie boven

Vroeg in de ochtend geluids overlast door schoonmaak personeel . Als je om om 21.00 uur terug komt en de volgende morgen weer weggaat staat de karren en vuile was nog in de gang en als je van een rolstoel gebruik maakt is dit niet handig. Niet Fris!

ontbijt was uitgebreid en verzorgd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tafels en stoelen waren niet proper , s'avonds nog kruimels van het ontbijt op tafel geen juiste glazen bij het bier aanbod

ontbijt was uitgebreid en verzorgd

Leuke ontdekking en goede uitvalsbasis voor actieve fietsvakanties !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig plaats en badkamer/douche. We moesten inventief zijn.

Ontbijt was excellent; kamers basic, maar voldoende. Goed voor een fietsvakantie. Onthaal , receptie vlot en vriendelijk. Eenmaal diner besteld. Was ook prima.

Verschrikkelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Savonds was er geen parkeerplaats, Personeel is onvriendelijk, Kamer was heel erg vies! Andere kamer gekregen Maar deze was als nog heel vies en de badkamer heel klein en wc ook. Ontbijt was slecht met taaie broodjes na dat het ontbijt een uur open was, geen borden geen thee lepels. Alle tafels bezet met vies servies, conclusie blijf hier weg! Personeel is erg ongeintresseerd in de gasten en de mening van hen.

Niets, heb er echt spijt van hier geboekt te hebben!

Simpel hotel. Voor te slapen ok. Veel te weinig personeel bij ontbijt en receptie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren klein. Ontbijt was erg slecht. Alles ging fout. Te weinig personeel. 1 Koffie apperaat was kapot. 2e koffieapparaat haperde telkens. Erg slecht als er 40 man in ontbijtzaal zijn.

Het parkeren was perfect

hotel is goede uitvalsbasis om te gaan fietsen in de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer kan niet gelucht worden omdat het raam op slot zit. Er hing een muffe geur in de gangen. De badkamer is zeer klein met een onpraktische te grote deur. Het ontbijt was een ramp : was gevarieerd genoeg maar de ontbijtmeisjes konden niet volgen met aanvullen. Bijgevolg moest je ofwel lang wachten ofwel werd er niet aangevuld. Een wachtrij voor koffie omdat er slechts één van de twee koffiemachines werkte. Wij hebben de dag nadien onze ontbijtspullen gaan kopen in de AH of Jumbo (ligt tegenover het hotel). De tweede dag, toen we na een dag fietsen op de kamer kwamen, was onze kamer niet gedaan. Dit werd wel onmiddellijk verholpen.

hotel is goede uitvalsbasis om te gaan fietsen in de omgeving. Brielle is een leuk stadje.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ramen konden niet open waardoor warm was of slapen met airco. We hadden het moeten zeggen, dan hadden ze er wat aan gedaan. Onze fout.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima hotelkamer. Extra service dat er een koelkastje aanwezig was voor spullen en waterkoker en thee/koffie. Ideale ligging, vlakbij Brielle en 100 m van supermarkten.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Onbeschofte manager
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gereserveerd en bevestiging ontvangen. Toch was de kamer niet beschikbaar. Na lang onderhandelen was er toch een kamer, maar wel voor een hoger prijs. Misbruik maken van de situatie om 12 uur 's nachts!

Niets, was niet mogelijk om te overnachten

Het hotel was volgeboekt, toch stond er maar 1 iemand achter...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was volgeboekt, toch stond er maar 1 iemand achter de balie met als gevolg een zeer lange wachttijd om in te checken. Geen mogelijkheid tot fietsenstalling.

Leuk hotel, toffe locatie, maar enkele teleurstellende minpunten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rioolgeur op de kamer. Het ontbijt viel nogal tegen. Spek en eieren zagen er niet uit en waren uitgedroogd. Borden waren vuil.

De kamers waren modern en proper. Er was meer dan voldoende parking

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Vriendelijk hotel vlak bij historisch plaatsje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het raam kon niet worden geopend, waarvoor begrip, maar het was vrij benauwd in de kamer daardoor.

De ontvangst was hartelijk, er was gratis water. De kamer was prima.

Te duur voor wat je er voor krijgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer. Badkamer veel te klein. Kamer totaal anders ingericht als weergegeven op de website. Prijs te hoog voor zo'n standaard kamer, terwijl het een comfort kamer zou moeten zijn. Ontbijt is goed maar werd slecht bij gevuld.

Net hotel, dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Rustig hotel vriendelijk personeel accommodatie is matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer!! veel te krap, ook voor iemand met een normaal postuur. de deur zit in de weg. de vloer van de douche is, als hij nat is, levenslink zo glad.

Ontbijt was prima, voldoende keus. Bedden zijn ook goed.

Niet bijzonder voor een overeenkomstige prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste kamer stonk ontzettend. Kon niet slapen. Receptie nam telefoon niet op toen ik erover wilde klagen. Telefoonnummer bleek later onjuist in info. Moest naar receptie toe. Dame werd boos toen ik klacht wilde indienen en was niet op haar plek. Kon volgens haat geen andere kamer krijgen want hotel was vol. Volgende dag bleek ik een andere kamer te hebben. Dag personeel was wel aardig. Vervangende kamer had slecht wifi netwerk en rtl4 en 5 bleek tussen 19:30 en 20:00 niet beschikbaar.

De kamers zijn uiterlijk niet slecht.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Het was prima, maar als ik een beter alternatief zou vinden ga ik daarheen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers zijn wel erg klein. Ik moest bijvoorbeeld even een paar keer proberen, hoe ik de deur van de badkamer dicht moest doen zonder mijzelf klem te zetten. Ook voor de tweede keer waren de bedlampjes verdwenen (meegenomen door de vorige gast?) Er lagen veel pluizen op de grond, oude shampoo flesjes en er zat nog oud water in de waterkoker. Ook jammer dat de ramen niet open kunnen. Er zit een slot op. Geen frisse lucht dus. Geen schokkende dingen, maar het kan beter dus.

De kamers waren modern en compleet met waterkokertje. Personeel was zeer vriendelijk en professioneel.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Heel erg teleurstellend voor deze prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers konden niet geventileerd worden. De parkeer mogelijk heden waren minimaal. Er was veel overlast savonds. Personeel was niet erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima betaalbaar verblijf voor korte duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1. De wasbak in de badkamer is te klein of de kraan te groot. Het water gutst buiten de bak en daardoor wordt alles nat! Niet slim gemaakt. 2.De gordijnen hebben geen "stopper"en lopen van de rails. 3. Er hangt een nare rioollucht in de badkamer. na het douchen is dat weg.

De kamer is netjes. De douche is fijn! Het bed slaapt goed. Het ontbijt is lekker en de koffie is goed!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Redelijk hotel met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn niet zo ruim, de badkamer was ronduit erg klein. Je moet in een hoek gaan staan om de deur te sluiten. De wastafel was helemaal ongeschikt, zo smal dat de hele vloer drijfnat werd.

Het ontbijt was prima, koffie-en theefaciliteit was goed .Receptiepersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

heeel fijn maar de omgeving was niet ons ding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

electriciteitskaart verwijderd door personeel en dus geen koelkast meer wij wilden onze handdoeken herbruiken maar personeel had alles op één stapel gelegd, welke handdoek is dan van wie? verkwisting door personeel van zeepjes, waren best nog te gebruiken

airco en koelkast

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Kan ermee door
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij drukte wordt er bij het ontbijt ontzettend slecht aangevuld. Moest lang wachten op koffie kopjes en eten...... Schoonmaak kan beter, vooral op de gangen veel stof

Bed slaapt prima. Ligging hotel ook goed

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goede airco op de kamer (nodig met die tropische dagen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Reeds veel genoemd: momenteel absoluut te weinig parkeerruimte en de faciliteitsbeschrijving "parkeren gratis" slaat nu echt nergens op.

Goede airco op de kamer (nodig met die tropische dagen!), schone (bad)kamer, geen geluidsoverlast, perfecte ligging voor bus en Brielle. Wij hadden alle ruimte en alle keus bij ontbijt (wo/do), wel maar mogelijk tot 9 uur.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Keurig hotel met schone kamers en prima bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijzonder kleine badkamer met een wastafel die meer overeenkomst met een fonteintje in het toilet en een onpraktische deur waardoor je nauwelijks ruimte hebt in de badkamer. Zonde, want het is een prima kamer en hotel, maar door deze badkamer klopt prijs-kwaliteit niet meer.

Keurig hotel met schone kamers en prima bedden.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Om te overnachten een redelijk hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Constant ruzie met onder laken gebruik hoeslakens zou ik zeggen, badkamer heel erg klein,konden de auto niet bij hotel parkeren ondanks dat bij boeking de parkeerplaats was gereserveerd,prijzen drankjes wel heel hoog betaald voor 1 pilsje en 2 cola 9,65 euro

Dat het dicht bij onze bestemming was

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Prima hotel. En Brielle is een schattig stadje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is heel erg klein. Wij zijn zelf klein van stuk maar de gemiddelde Nederlander zal hier hinder van ondervinden.

Het ontbijt was heerlijk en ruim voldoende. Onze toilet bleek kapot. We kregen zonder te vragen direct een andere kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

voldoet uitstekend !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien toevallig maar de kamer werd niet schoongemaakt, noch werden de handdoeken ververst .... :-( ( verblijf 2 nachten)

Correcte prijs kwaliteit verhouding. Niks aan te merken op de vernieuwde kamer. Voldoende gevarieerd ontbijt, eieren worden a la minute klaargemaakt volgens wens. Ideaal hotel voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mooie, gerenoveerde kamer met moderne (maar krappe) badkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Er waren weinig parkeerplaatsen bij het hotel zelf. In de wijk was wel wat plek en een extra parkeerterrein was een paar honderd meter verder. - Glazen deur van badkamer geeft net te weinig privacy als je op de toilet zit. Daarentegen wel goed verlicht in de badkamer. Maar doordat de deur de badkamer in open gaat, kun je maar op 1 plek in de badkamer staan om de deur te kunnen openen/sluiten (krap). - Ontbijt €14 per persoon (te duur, hebben we niet gedaan en er niet voor over voor die prijs)

- Mooie, moderne, net-gerenoveerde kamers - Grote tv - Airco - Jumbo supermarkt op loopafstand - Waterkoker met aanmaakkoffie/thee op kamer

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Voldoende voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het raam dat open kon was erg klein, we hadden een beetje een opgesloten gevoel. Groter raam dat wijder open kan of een balkon zou prettiger zijn.

Geen ontbijt geboekt. Kamer was goed, fris en nieuw.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

was en prima hotel alleen een fikse prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat betreft het hotel was het best aan de prijs voor een nachtje 185€ is best pittig en dat mag wel wat minder want als je meerdere dagen zal boeken kom je een stuk voordeliger uit en wat is er dan voor verschil ?

Wij hadden een mooie kamer met alles wat je nodig hebt voor een nacht goede douche ruimte prima bedden, de keuze van het eten is ruim voldoende en de ochtend was een heerlijk ontbijt best om nog eens terug te gaan

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

goede bedden, leuke lounge, goede ligging voor centrum...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de hygiëne had beter gekund, zand op de vloer, kit of zo door de halve badkamer. wasbakje veel te klein. parkeren problematisch, wordt gebouwd aan een parkeergarage.

goede bedden, leuke lounge, goede ligging voor centrum Brielle. nieuw ingerichte kamer, alles goed maar piepkleine badkamer.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel maar men had op voorhand moeten verwittigen met compensatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Men is aan het noveleren, fijn maar dan had men moeten vermelden en eventueel moeten compenseren met bvb. Gratis ontbijt. Het is momenteel een werf weliswaar in beweging... We komen wel terug als de werken achter de rug zijn😏

De lokatie

fietsvakantie Brielle
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door de verbouwingswerken was er maar weinig parking en was het rommelig in de gangen ook in de ruimte waar de fietsen stonden. Containers vlak voor het raam.

zeer goed ontbijt, stille kamer en een bewaarplaats voor de fietsen prima uitvalsbasis voor fietstochten vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

ontbijt prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de eerste instantie de kamers. Later kamer die beter uitzicht had.

ontbijt prima. twee keer om een andere kamer gevraagd. 1x uitzicht container 1x uitzicht muur

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Aangenaam hotel met een aantal minpunten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te enge douche/WC-ruimte !!!!!!!! In de douche zelf kan je de gel of shampoo alleen op de grond kwijt! Geen plankje of haakje in de droge ruimte om je kledij te leggen of op te hangen. De toiletruimte biedt weinig privacy, alleen een glazen deur scheidt de ruimte van de slaapkamer! Lange wachttijd bij het diner!

Vriendelijk personeel, goede bedden. Ontbijt was voldoende uitgebreid. Fietsen mochten in de berging. Ligging op wandelafstand van stadscentrum.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goed bed, maar veel te kleine badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een nieuwe kamer. De badkamer was veel te klein. De wastafel was nauwelijks te gebruiken, veel te ondiep. Ook de ruimte voor het toilet was veel te krap.

Goed bed.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

overnachting niet al te best.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de matrassen op kamer 193 waren ontzettend slecht, de veringen kon je heel goed voelen, ongeveer een uur geslapen, en om 7.45 uur begonnen ze 10 meter van onze kamer af te heien en dat voor 120 euro....

Ontbijt en de ligging van het hotel was goed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Comfortabele slaapkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamerdeur is te groot voor de onlangs verbouwde/gerenoveerde badkamer. Kraan te lang voor de kleine wastafel, planchetje erboven te groot. Lastig om praktisch gebruik te maken van de kraan. Commerciele TV zenders vallen nogal eens weg.

Comfortabele slaapkamer. Eenvoudig maar doeltreffend ontbijt. Voldoende keus voor het diner. Kwaliteit van het eten is goed.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Open terwijl niet afgebouwd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verbouwing aan de gang. Mooi ontvangst, maar vervolgens een bende op de gangen naar de kamers. (Wat ook bleef tijdens ons verblijf) en krijg je een oude kamer.

Het wordt vast netjes, en Brielle is leuk

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is niet duidelijk dat je exclusief ontbijt boekt. Je moet ontbijt inclusief aanklikken en dan komt er €16,-- pp bij. Dat is veel te duur, ga lekker ontbijten in Brielle; gezelliger en een stuk goedkoper.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat het ontbijt niet inclusief is. Verder prima hotel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Leuk weekend ondanks de gebreken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers oud en klein. Niet proper. De gang rook en het tapijt op de gang en kamers was vuil.Sanitair is aan vernieuwing toe

het personeel was heel vriendelijk. De lokatie perfect. Goed bed en het ontbijt was ook goed

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Hotelkamer midden in verbouw zonder prijskorting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grote verbouwing. Aanvankelijk een kamer te midden van de rommel van de verbouwing gekregen. Niet goed schoongemaakt. Dikke laag stof op rand boven bed. Zo'n kamer kan echt niet voor die prijs. Op verzoek wel betere kamer gekregen die nog niet helemaal af was. Liggen aan drukke weg

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

een leerbedrijf ,waar leerlingen in het diepe worden gegooit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was onder de bedden smerig ,voor een vol hotel s'morgen eieren bakken op twee camping kookplaten met twee kleine koekepannetjes was een aanfluiting , jonge "kinderen" die zonder goede begeleiding hun benen onder d'r lijf moeten lopen ,en gestrest hun werk stonden te doen. S'Avond was tot overmaat van ramp het fust bier leeg , en het barmeisje dat net voor de tweede dag daar werkte wist bij god niet hoe ze die moest vervangen,en moest haar zelf opgelaten verontschuldigen. Het koffiezet apperaad bij het ontbijt zorgde voor een flinke file onder de geirriteerde gasten. Een week eerder zaten we in een van der valk hotel ,daar moeten jullie eens gaan kijken,dan zie je hoe het moet.. Het ontbijt buffet was zeer karig wat variatie betreft.. Al met al een grote tegenvaller , nooit meer een Bastion hotel. Sorry.

Het hardwerkend personeel, maar die meiden konden het allemaal niet bijbenen!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Doorsnee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te heet in heel t gebouw.airco werkte wel op kamer, maar boven bed... Daardoor hele nacht in de wind liggen. Dus onaangename klimaat beheersing. ( temp buiten 18 C)