Beoordelingen over Bastion Hotel Bussum Hilversum 3-sterren

Struikheiweg 3, 1406 TK Bussum, Nederland

#2 van de 2 hotels in Bussum

Leuke locatie als startpunt om te fietsen in het Gooi
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft geen lift voor de kamers boven moet je de trap nemen. Niet echt gezellige bar of zitruimte binnen om 's avonds wat te drinken. Het hotel is iets gedateerd. De prijs is wat aan de hoge kant.

We hadden een de luxe kamer deze was erg mooi. Mooie badkamer, goede airco en prima bedden. Het hotel ligt dicht tegen de spoorlijn aan. We hadden verwacht dat het gehorig zou zijn maar dat was niet het geval. Nagenoeg geen trein gehoord. Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende aanwezig. Ook airco in alle andere ruimtes. Mooi klein terras waar je 's avonds nog wat kunt drinken. Grote complimenten voor de gratis bewaakte parkeerplaats top geregeld. ! We konden ook onze fietsen daar kwijt. Op de fiets zijn we naar het centrum van Bussum gegaan, dat is vlakbij en zeker de moeite waard. Ook fietstochten starten kort bij het hotel.

Prima locatie. Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Dat, waarom we dit geboekt hadden was aanwezig.

Prima locatie voor oa een dagje Amsterdam. Het treinstation ligt pal voor het hotel. Het hotel zelf was ook top. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt

voor ons doel precies goed: familie bezoek en wat recreatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

simpel uitgevoerde en beknopte kaner, maar niets fout mee.

keurig, rustig, absoluut geen last van geluid (locatie naast station). ontbijt boven verwachting.

Hotelkamer grenste aan treinstation.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel grenst aan het treinstation en een aantal hotelkamers, waaronder die van mij, dus ook. Iedere in-en uitcheck actie, opening en sluiting van de deuren van de stoptrein en voorbij razende Intercity en goederentreinen zijn zeer goed hoorbaar. Bij de reservering is van de ligging van de hotelkamer geen melding gemaakt, ik adviseer Bastion dit in de toekomst wel te doen. Op mijn verzoek een andere hotelkamer te regelen kon niet worden ingegaan omdat het hotel vol scheen te zijn.

Eenvoudig hotel en ontbijt, meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Prima verblijf, centraal gelegen, vanuit hotel veel mogelijkheden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gastvrij ontvangst, prima ontbijt, bonus, hotel is tegenover treinstation je kunt vanaf daar alle kanten op. Prima plek b.v. paar dagen Amsterdam, parkeren gratis en altijd ruimte.

Door de allesoverheersende rookstank en de onvriendelijke ontvangst zou ik dit hotel afraden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is een aparte rookruimte op de begane grond maar die is zó slecht geïsoleerd dat de hele benedenverdieping naar rook stinkt en het trappenhuis ook nog. Dit moet echt verbeterd worden! Voorts werden wij heel onvriendelijk ontvangen toen we rond 13u aankwamen en vroegen of we al konden inchecken. Prima als dat dan nog niet kan, maar dat kan vriendelijk gemeld worden in plaats van dat we welhaast met een standje weggestuurd werden. Mijn collega en ik moesten veel papierwerk doornemen en vroegen daarvoor een aparte ruimte dan wel een grote tafel. Ook hier werd zeer onaardig op gereageerd. Pas op dag twee mochten we dan toch aan een aparte tafel (in een aparte kamer) plaatsnemen. Verder was de badkamer niet goed schoongemaakt. Er was ook heel weinig licht op de kamer.

het ontbijt was prima

De prijs voor het ontbijt is veel te hoog.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs voor het ontbijt is veel te hoog. We moesten erg lang wachten bij het inchecken omdat niet voldoende personeel aanwezig was. Na het boeken van de kamers worden we belaagd met steeds dezelfde aanbiedingen. - Erg vervelend, hier wachten we echt niet op.

Ik kom hier nooit meer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongeïnteresseerd en ongemotiveerd personeel. Bij aankomst heb ik 10 minuten staan wachten alvorens ik werd geholpen. Daarna stug te woord gestaan. Kamer was vies, stoffig en deurslot werkte niet naar behoren. Minibar stond aan maar was leeg. Versnaperingen voor op de kamer moesten uit een automaat worden gehaald. Automaat accepteerde wel het geld maar versnaperingen kwamen er niet uit. Medewerkster kwam met tegenzin helpen. Kon wel het geld uit de automaat halen maar niet de door mij gewenste versnaperingen, want dan zou het systeem van de (niet werkende!) automaat ontregeld raken. Ontbijt zeer matig. Kortom, ondanks de gunstige ligging (pal naast treinstation) zoek ik de volgende keer een ander hotel.

Bijzonder oncomfortabel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was me verkocht met bad en ontbijt . Zo leek het althans toen ik mijn boeking bij bol. Com deed. Helaas was er geen bad op de kamer en het ontbijt was niet bij de prijs in begrepen. Het personeell ervoer ik als ongastvrij. De bedden waren keihard en er was geen enkele comfort op de kamer. 1 blok beton.! handdoeken waren schoon maar verre van wit. Verder stonk het hotel naar rook. De prijs kwaliteit verhouding was ver Uit balans. Ik heb een dag eerder uitgecheckt dan gepland ( moest wel betalen) maar liever dat dan weer een slapeloze nacht. Ik voelde me behoorlijk genaaid door bastion

Bussem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen en kussens zijn niet van een goede kwaliteit. Ontbijt is niet gekoeld en onvolledig. Veel teveel lawaai bij het sluiten van de deuren naar de gangen. Dit is ontoelaatbaar voor de andere hotelbezoekers!!! Het hotel is veel te duur voor de geboden luxe?

Prima voor kort en zakelijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij Bastion is er helaas vaak een mankement op de kamer. Voorheen in andere Bastions pech gehad met stopcontacten, lampen en defecte föhn. Deze keer was er een TV die niet werkte (gaf melding dat er geen signaal was) en een Nespresso apparaat die alles deed behalve koffie zetten. Lijkt een beetje een rode draad binnen Bastion, jammer.

Kamer is netjes en modern, mooie badkamer, prima werkende Wifi en vriendelijk personeel. Koelkastje op de kamer is echt een pré. Hotel ligt direct aan station maar dat geeft totaal geen overlast en je bent met de trein in 25 min. in Utrecht. Naar centrum Bussum is een kwartiertje lopen.

Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Afzuiginstallatie op badkamer maakte lawaai. Na melding kreeg ik een andere kamer, prima opgelost.

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Verwacht geen (overdreven) luxe, maar als je value for money wilt is dit voor een overnachting een goed hotel.

Te duur voor wat je ervoor kreeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van de treinen was jammer. Onduidelijkheid over ontbijt, wat inclusief was volgens booking.com maar uiteindelijk maar voor 1 persoon bij een tweepersoons kamer.

De kamers waren prima comfortabel en schoon.

Prima bed: fijn matras.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt. Te duur voor wat je ervoor krijgt. De kamer oogt out-of-date.

Prima bed: fijn matras. Ondanks dat de kamer vlak bij het spoor ligt, hebben we hiervan geen hinder ondervonden.

Kort
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Shampoo dopjes op de douche muurtjes stuk of 5. Betekend dat er al 5 dagen of langer niemand op de muurtjes schoonmaakt. Dus langere schoonmaker of trapje kopen. Verder top

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Klantenservice bij klachtwerkt niet en mevr jakobsen brengt te veel in rek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mevrouw adaya jacobsen, de manager, eist dat er voor 2 personen toeristen belasting betaald wordt als je alleen bent. Dit is niet toegestaan bij klagen wordt ze verbaal agressief. Bij klagen verwijst ze door naar review hoofdkantoor of booking.com. na bemiddeling van booking.com komt de oplossing

Tv werkte niet na melding werd het niet opgelost nadat ik halve dag weg was. Klacht wordt niet behandeld door adaya jacobsen. Dit is geen klantenservice.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Baliemedewerker was heel vriendelijk en hardwerkend maar kon...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Baliemedewerker was heel vriendelijk en hardwerkend maar kon niet tegelijk balie, bar en restaurant bedienen. En al zeker niet als ze tussendoor ook nog kamermeisje is. Ontbijt waren de versgebakken eieren al opgeruimd voor kwart voor 8. Die konden we dan ook niet bestellen.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

belofte deluxe niet waargemaakt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ik koos voor de deluxe kamer, maar deze was voor het geld netjes gezegd povertjes. twee zakjes oploskoffie, wc-papier was schuurpapier, alleen douchefris, geen shampoo, alleen felle verlichting. moest ongeveer 40 minuten wachten op een vegaburger. douche in bad waar voegen op sommige plekken ‘oranje’ uitsloegen van kalkaanslag en schimmelplekken.

de locatie was prima, goede parkeergelegenheid, geen geluidsoverlast. weinige personeel deed wel hun best.

Verblijf was prima, kamerprijs in orde, ontbijt te duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt. Was niet in verhouding tot de prijs, beetje sober voor 14,25.

Personeel heel vriendelijk. Ontbijt was niet bijzonder, te duur! Ideaal tegenover station.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Boven verwachting goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstand naar het centrum was verder dan verwacht, maar met een treinstation voor de deur was ook dit prima op te lossen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, hele nette en complete kamers.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De bedden waren prettig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt had beter gekund. Toen we aankwamen moest alles nog klaar gezet worden (vanaf 7 uur kun je ontbijten en wij kamen er om 09.30 aan) Er stonden geen borden klaar,er lag geen vlees/kaas, geen boter, geen zoet beleg, er kon geen thee gezet worden enzovoorts. Toen we klaar waren stond ondertussen alles wel klaar en konden de mensen na ons heerlijk ontbijten.

De bedden waren prettig.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ideaal hotel aan het spoor
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Opvallend (voor 't Gooi): geen Ziggo in hotel. Tv-keuze een beetje beperkt.

Het hotel ligt bij het station Bussum-Zuid. Je loopt van het perron het hotel binnen. Ideaal om te verblijven en om naar Amsterdam/Schiphol te gaan (ook richting Hilversum-Utrecht/Amersfoort). De kamers zijn modern ingericht, goed bureau, ideale bedden en fijne badkamer, snel internet. Ik vond het heerlijk om er te verblijven/werken. Goed restaurant/bar in hotel. Vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt.

goede overnachting om de volgende dag naar het Spant te gaan voor een congres
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was oke maar alles een beetje rommelig personeel maakte de tafels niet schoon en niet alles werd goed bij gevuld. Maar de cappuccino en het verse fruit en de warme broodjes waren top.

Kamers met heerlijke bedden sfeer volle verlichting en de bar heeft heerlijke cappuccino.

Prima locatie voor een zakelijke over nachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het douchen was de watertemperatuur niet constant. Erg vervelend.

Prima locatie voor een zakelijke over nachting. Uitstekende bedden Kamergrootte> Top

was noodzakelijk dat we dichtbij feestlocatie zaten, maar zou neit weer heen gaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was vies, er lagen nog lange zwarte haren in de badkuip van een vorige hotelgast achter mijn nachtkastje lag nog papier op de grond de fohn deed het niet het ontbijt was karig en als het op was, was het op, er was weinig om bij te vullen

niets in het bijzonder

ontvangst was zeer haastig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontvangst was zeer haastig. Geen warm water in gehele hotel die dag. op zich geen probleem (kan gebeuren) maar geen enkele compensatie aangebodene zoals een gratis ontbijt of een tegoedbon.

De ligging, er was een trein dichtbij, eigen parking
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed was niet opgemaakt _ onderste laken niet srrak, bij laat ontbijt niet veel keuze, stoffig op kamer

De ligging, er was een trein dichtbij, eigen parking

We hebben heerlijke fietstochten gehad in die omgeving, ondanks tekort aan slapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben al te kennen gegeven, waarschijnlijk kwam door openslaande deur.

De kamer was kompleet en netjes mooi TV, helaas konden we de uitzending van Canvas niet volgen (2e deel van een spannende film). Verder gehorig alsof iedere minuut iemand aan de deur was.

goede locatie om Naarden te bezoeken, en tussen de wandelingen van :Naardermeer en landgoederen s Gr
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg zacht kussen en erg warm op de kamer s nachts, en bij het openzetten van de ramen wel erg veel geluid van het station...

ontbijt compleet, mooie kamer, fijn personeel op loopafstand van Bussum

Valt mee.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer eerder naar de kleine kant, met daarbij een heel ongemakkelijke lavabo met kraan. Stopcontact in de kamer aan de verkeerde kant, moet eigenlijk zo dicht mogelijk bij de spiegel zitten en niet aan de overkant, zelfde held ook voor de stopcontacten om de waterkoker te voeden en eventueel een pc aan te sluiten bij het bureautje, deze zitten op een ongemakkelijke plaats achter de overhangende gordijnen. Wc doorspoeling heel slecht ! Waardoor onnodig veel water verloren gaat. PS. Deze tekst dient om de nadelen te kunnen verhelpen, wat te goede zal komen aan de uitrusting van bastion hotels.

Kamer 38 , kamer zelf zeer goed met een goed werkende airco en lucht verversing systeem.

Prima de Luukse
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer, uitstekende bedden, fijne badkamer. Waterkoker op de kamer. Het station voor de deur met vier maal per uur een trein naar Amsterdam ( 27 minuten).

Voor één nacht was het goed te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffieapparaat (defect) Gordijn met vlekken en hing los. Vóór het uitchecken bleek dat de rekening al was afgeschreven van mijn creditcard (niet volgens afspraak)

Prima voor één nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had allemaal wel wat schoner gemogen. Kamers aan de stationszijde kunnen last hebben van de voorbijrijdende treinen. Er staat niets in de minibar, drankjes en versnaperingen staan in een automaat bij de ingang (weinig keuze). Vooral erg sfeerloos, maar voor een nacht goed te doen.

Prima om een nacht te blijven. Grote televisie op de kamer. Prijs is niet erg hoog.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Te kleine douche, je kon letterlijk je kont niet keren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te kleine douche, je kon letterlijk je kont niet keren. Hierdoor was het toilet ook ingebouwd. Bedden lagen niet lekker en de receptioniste absoluut niet gastvrij. Ik zal dit hotel nooit aanbevelen!

Locatie: in de buurt van Laren waar ik opleiding volgde,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie: in de buurt van Laren waar ik opleiding volgde, vlak bij station van Bussum Krant bij het ontbijt Gratis parkeerservice: auto op gesloten terrein met videobewaking

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Basic hotel met onvriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het front office personeel, zeer onvriendelijk. Mijn collega's en ik verblijven regelmatig bij dit hotel omdat dit dichtbij de venue is waar wij events organiseren. Aangezien we vroeg in de ochtend starten op de venue, had ik gekozen om de kamers incl. ontbijt direct af te rekenen bij inchecken. Echter we hadden nog gedineerd, wat op mijn kamernummer was geboekt. Bij het het uitchecken wilde ik de gehele groep uitchecken, drie kamers. Ik had al de kamerpassen van iedereen verzameld om het uitchecken soepel te laten verlopen. Dit kon niet volgens de dame, iedereen moest apart uitchecken. Ik vroeg of het toch niet kon, aangezien we de kamers al hadden betaald. Waarop zij reageerde "U zegt dat u alles heeft betaald? U weet dat zeker?" Ik reageer hierop "Ja". De dame gaf toen aan "Ik zie hier dat er een rekening openstaan, waarom zegt u dat u alles heeft betaald". Ik gaf aan dat het klopte, maar dat het op MIJN kamernummer stond en dat IK nog NIET was uitgecheckt. De overige kamers waren volledig betaald. Mij ging het om, dat ik de andere kamers kon uitchecken. Zij gaf me het gevoel alsof ik de boel wilde bedonderen, terwijl we nog in het proces van uitchecken zaten. Ik bleef beleefd en legde haarfijn uit dat ik de rekening ging betalen en dat ik een factuur wenste voor het bedrijf. Ik kreeg een factuur op mijn eigen naam, zij snapte duidelijk niet hoe zij met zakelijke klanten om moet gaan. Wij zullen hier niet meer verblijven.

Ontbijt is goed, ze maken vers je gebakken ei.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

heerlijk bed en bad
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ontbijttafels waren allemaal vies om 9.45 en veel was op. Personeel leek ervan te schrikken en gingen hard aan het werk om het daarna prima op te lossen.

heerlijk bed en bad

We hadden een feestje en bij terugkomst S nachts was de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We hadden een feestje en bij terugkomst S nachts was de kamer enorm warm en benauwd! Stop was doorgeslagen waardoor we geen stroom hadden op de kamer. Nachtportier kon niks aan doen dus hebben in die warme kamer gelegen totdat volgende ochtend eindelijk weer stroom kwam. Slechte nachtrust terwijl we juist de kamer hadden geboekt om goed uit te rusten van het feest. Erg jammer! Hebben vaker bij Bastion gelogeerd maar dit viel erg tegen

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De airco werkte niet, het prijsverschil met direct boeken bij hotel (89 euro) en boeken via Booking.com (119 euro) is belachelijk groot. Dit hotel zal ik nooit meer via booking.com boeken en voortaan zal ik wat meer rondkijken voordat ik bij booking.com een hotel boek.

Prima hotel voor mooie prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op onze kamer hing een duidelijke rooklucht, ondanks dat dit een niet-rookkamer was.

Voor de prijs een prima kamer. Bedden zijn comfortabel en fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ok voor een kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De schoonmaak van de kamers kan beter.

Personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt naast NS station Bussum Zuid, wat ideaal is als je met het OV reist. De kamers aan de achterkant kijken uit op een begraafplaats met veel groen en zijn lekker rustig.

Kamer was prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt . Om 9.30 u was alles op . We moesten het personeel erop wijzen dat de schalen leeg waren Eieren bakken in een ruimte zonder afzuiging is ook geen succes Daar naast veel last van gasten op de zelfde verdieping . Erover geklaagd maar het veranderde niet

Parkeren

• Beoordeeld op: 26 april 2017

een nacht meer dan genoeg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

rooklounge bij binnenkomst, begraafplaats aan de ene kant en treinstation aan de andere. Over begraafplaats wordt op site van booking niet gesproken ??

ontbijt en het bed

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Lekker dicht bij het treinstation!

Geen idee.

Wij reisden dit keer met de trein en we konden bij wijze van spreken zo vanuit de trein het hotel inrollen. Heerlijk! Het meisje dat ons hielp was bijzonder vriendelijk. De kamers waren prima en het ontbijt ook. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou het zeker weer boeken.

Slechte service bij de receptie, jammer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ienieminie klein. De douche niet schoon. De bedden zo licht dat ze al verschoven gewoon door erop te zitten. Geen goede kwaliteit dus. Meisje aan de recepie wist weinig van de omgeving. Vertelde dat het te lang was om naar het centrum te lopen; zeker 3 kwartier zei ze. In werkelijkheid slechts 15 min. En nee in de buurt kon ik geen fiets huren. In werkelijkheid bij het zwembad om de hoek. Dit vertelde de mevrouw die mijn eieren bakte bij het ontbijt. Ze liep me achterna om dit te vertellen: mijn complimenten voor de service. Die ontbrak bij de receptie.

Ontbijt was prima. Eitjes werden vers voor je gebakken en de koffie was goed.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Een fijn hotel, dicht bij het MediaPark en goed bereikbaar met de trein.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de eerste nacht was er overlast vanwege lawaai afkomstig van de airco. Na klacht volgende ochtend, zijn twee andere kamers op bovenverdieping toegewezen. Geen last meer.

Ontbijt was prima. Had echter nog wel half uur langer gemogen; zeker na aankomstdag/nacht ivm iets uitslapen. Personeel was bijzonder vriendelijk en service-gericht.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goede ligging, heerlijke douche, goed personeel, beetje gedateerd, goed genoeg voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren niet erg stevig, mijn broer draaide zich om en de matrassen verschoven direct flink. het hotel was een beetje gedateerd.

goede douche, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede kwaliteit prijsverhouding

Kan niet iets noemen.

Ideaal tegenover het treinstation. Heerlijke bedden en goed ontbijt. Zou zeker nog een keer boeken. Het ontbijt vindt ik wel aan de dure kant. 14,- pp. Ik vind 10,- een redelijker prijs.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Uitstekend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontvangst, prima kamer, fijn bed, lekker ontbijt, ruim voldoende parkeergelegenheid. Voor de reiziger met OV: recht tegenover NS-station Bussum Zuid.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Ondanks aanbieding was prijs niet in verhouding tot de kwaliteit . Dat kan veel beter

Ruimte van de kamer

Kamer was niet echt geweldig! Bedden te smal. Badkamer veel te klein, amper ruimte om in te staan. WC zag er vervuild uit, kwam stank uit.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Goed behalve de lakens
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Platte laken op het bed i.p.v. hoeslaken en die verschoof de hele nacht waardoor ik telkens op de matras zelf kwam te liggen.

Kamer schoon en stil ondanks station dichtbij. Faciliterten prima.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Niet perfecte overnachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bedden.. Kamer met uitzicht op een begraafplaats. De verschrikkelijke geluiden in de nacht die ons allebei wakker hielden.. Harde suis zoem en brom geluiden

De ruimte van de kamer prima.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had gemeld dat ik laat zou arriveren in het hotel. Het was nl heel koud buiten. Raam stond open in kamer ( uiteraard voor frisse lucht) maar misschien hadden ze de kamer wat kunnen opwarmen voordat ik aankwam.

Het was goed stil. Meestal hoor je vanalles en iedereen. Het zou fijner zijn als de deuren niet meteen dichtvallen ivm onrust voor andere gasten.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wasbak is wel erg krap. Ik mors er makkelijk overheen. Ben voorstander van de traditionele afgeronde wasbakken. Het traditionele model is niet voor niets zo ontworpen.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

De locatie vlakbij het station.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We kregen een kamer aan de voorzijde terwijl ons een aan de achterkant was beloofd. Slecht geslapen vanwege lawaai door treinverkeer.

De locatie vlakbij het station.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Het verblijf was prima , jammer dat het personeel zo traag was met bedienen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nadat ik een avond maaltijd had gebruikt vroeg ik om een kopje koffie ,dat duurde zolang dat ik daar niet meer op kon wachten(had een afspraak)

Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 8 november 2016

prima accomodatie , maar slechte service
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was zeer matig tot slecht vanwege het ontbreken van ei en echte yoghurt. bovendien lag in de fruitschaal een totaal beschimmelde mandarijn gelukkig kon de receptioniste ons financieel tegemoet komen , maar dat was een schrale troost voor een teleurstellend begin van deze dag. Ook jammer dat om 23.30 u er geen drankje meer te krijgen was

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Handige plek, maar weinig voor je geld. Ontbijt ver onder de maat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wel erg klein / krap. Badkamer met zo'n klein wasbakje maar wel grotere kraan, waardoor je geen handen kunt wassen zonder dingen nat te maken. Bij het bureautje was geen fatsoenlijke verlichting om bij te werken. Ontbijt was absurd duur en stelde tegelijkertijd niks voor. Er was van alles op. Dat werd ook niet aangevuld. Toch vragen ze dan de hoofdprijs van bijna 14 euro. Wees gewaarschuwd. Tip: de Albert Heijn is tien minuten lopen. Ontbijten kan maar tot 9:00 uur. Erg krap als je een keer ruimer in je tijd zit.

De jongen bij de receptie en de mevrouw van het ontbijt waren heel vriendelijk en attent. Plek bij het station is handig. Ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Na onze klacht dat andere gasten in hun badkamer hadden...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na onze klacht dat andere gasten in hun badkamer hadden zitten roken waardoor onze badkamer vol vieze sigarettenrook hing hoefden wij ons ontbijt niet te betalen, zeer attent!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Ietwat teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne op de kamer. We vroegen om een andere kamer omdat de stofwolken en pluizen over de vloer dwarrelden, ook het koffiehoekje was niet netjes aangevuld. Na onze vraag om een andere kamer, bleek deze er net zo stoffig aan toe te zijn. De kamer is door de receptioniste naar tevredenheid schoongemaakt. We hebben er voor het vierde jaar geslapen maar dit nog nooit meegemaakt. Prijs kwaliteit verhouding: de kamers zijn dan weliswaar gerenoveerd, maar nog steeds erg klein in verhouding tot de prijs.

De ligging, nabij centrum, treinstation en eindbestemming. De vriendelijkheid van het personeel, dat onze klachten netjes oploste

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

echt schoon is het niet
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

hygiëne was echt heel slecht uit eindelijk wel redelijk goed opgelost met een andere kamer alleen deze had geen bad en ik heb gewoon voor een kamer met een bad betaald

vriendelijk personeel en ideale locatie

• Beoordeeld op: 30 september 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was te warm en de airco functioneerde niet goed. Ik heb hier geen melding van gemaakt aangezien ik er 's nachts pas last van kreeg.

Alles was goed in verhouding. eten was lekker, bediening uiterst vriendelijk. vooral de meneer 's avonds de 27ste deed zijn uiterste best het alle gasten in de bar/restaurant naar hun zin te maken. compliment voor hem.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Het was prima voor een nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was een verbouwing aan de gang en ik werd eerst door een gang gestuurd, met plastic en veel stof, waardoor ik de kamer niet kon vinden. Later kreeg ik een alternatieve route aangereikt en toen was het OK.

Het was prima voor een nacht. Ligging is uitstekend naast het station.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Aardig personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt slechts tot 9.00 uur. Dus als vakantiereiziger die om 8.45 in de ontbijtruimte komt vindt niet allle ontbijtingredienten, zoals brood, yochurt, vruchtensalade, borden , etc. Theewater te koud. Ook is personeel druk bezig om alles op te ruimen, erg onrustig.

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Geweldige ontvangst, gemiste kans badkamer bij renovatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is klein. Op zich geen probleem, maar de wastafel en kraan konden eigenlijk echt niet. wastafel te smal om je tanden boven te poetsen. De kraan was te hoog. Gemiste kans, want alles is net gerenoveerd.

Nog nooit zo;n hartelijke gastheer meegemaakt als hier. Super ontvangst en service!

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Goede service bestaat nog!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanwege een systeemstoring kon het hotel onze sleutelpasssn niet activeren. Hierdoor hadden we de baliemedewerker nodig om ons weer op de kamers toe te laten. De volgende ochtend werd dit netjes opgelost. .

De gastvrijheid van de hotelmanager. Ze dacht fijn met ons (8 personen) mee en nam ook de tijd voor ons om een foto van de groep te maken. Omdat we met een grote groep waren en in verband met een bruiloft een korte nacht hadden gehad, konden we ook later ontbijten. Top service!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prijs en kwaliteit prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lokatie naast het spoor en kerkhof. Daar valt natuurlijk vrij weinig aan te doen. We het ontbijt was wat matig. Klein weinig keus vergeleken met anderen en geen kaas.

Kamer was prima. Ruim en goed bed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Topperte
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de kamer kraakte heel erg, vonden we vervelend vanwege de late thuiskomst.

Het vriendelijke, belangstellende personeel. Hij gaf goede informatie over o.a. de trein tijden

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Gevoel van fijne vakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

enig gezoem van afzuiging in badkamer

warme aankleding van de kamer, gratis kluisje, volledig zenderpakket met haarscherp beeld, perfecte snelle wifi , 5 Ghz, in gehele hotel, uiterst vriendelijk personeel vraagt of ze een eitje voor je mogen bakken, prima ontbijt en diner. Goede, gratis parking, direct naast station Bussum-Zuid, maar door goede isolatie nauwelijks hoorbaar. Aanbevolen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ontbijt reactie dat ik die vergeten was van de dame dus die...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben al een jaar klant dan verwacht ik dat ze zich verdiepen in de klant dat mis ik. ze analyseren hun eigen klanen niet echt goed bij de bij hotels in plaats van hoofdkantoor, ik denk ook teveel personeel verloop of wisselingen is niet handig voor de klant.

Ontbijt reactie dat ik die vergeten was van de dame dus die was goed een 10 kan nog net een broodje meenemen Ze krijgt een extra pluim gewoon geweldig

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het voldeed aan de verwachtingen.

Een goed overnachtingsadres voor een bezoek aan Amsterdam met de trein. Wij komen hier regelmatig en het is altijd prima!

Goed eten en drinken

Zeer klein wasbakje

Goed eten en drinken

Prettig hotel

De krappe wc

De vriendelijke mensen bij de balie en de koffie op de kamer

Naast trein, niets gehoord
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tv werkte niet. Dat was bekend en werd niet gemeld bij inchecken. Drangerdeuren bonken.

Naast trein, niets gehoord

Niet gastvrij en duur!