Beoordelingen over Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest

Hendrikje Stoffelstraat 60 , Slotervaart, 1058 GC Amsterdam, Nederland

#346 van de 450 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De ligging van het hotel, in de “achtertuin” van het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het ontbijt nogal prijzig, 14,25 euro per persoon.

De ligging van het hotel, in de “achtertuin” van het appartementengebouw waar onze zoon woont!

Hotel ok, inbraakgevoelige parkeerplaatsen in hun straat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel bleef mij bij ontbijt hardnekkig in Engels antwoorden, hoewel ik hen in het Nederlands aansprak. Aan receptie hadden ze mij expliciet moeten aanraden om mijn auto in hun camerabewaakte parking te zetten. Ze vroegen wel mijn nummerplaat, maar zeiden verder niets over inbraakgevoelige parkeerplaatsen in hun straat. Politie kwam patrouilleren en probeerde mij te verwittigen. Ze kregen echter mijn contactgegevens niet. Bij het aankomen in het hotel 's avonds na ons etentje, sprak receptioniste ons er niet over aan. Die nacht werd er ingebroken in mijn auto, alle koffers en nog wat spullen weg.

Hotel was ok. Kamer en badkamer relatief klein maar prima in orde. Stille kamer, goede bedden en douche.

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks. Als je een driesterren hotel boekt verwacht je ook geen luxe dingen.

Ik verbleef één nacht in dit hotel. De bedoeling was een hotel boeken in de nabijheid van het trein station Amsterdam Lellylaan. Het is een fatsoenlijk hotel voor een korte periode. Prima ontbijt en heel vriendelijk personeel. Airco werkte perfect en het was rustig, zelfs op de begane grond.

Dichtbij de werklokatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De onvriendelijke ontvangst bij het inchecken net na 2100. Plus dan ook nog eens proberen me voor 15 euro een afgeschermde parkeerplaats van het hotel te laten kopen. Daarbij ontkende de receptioniste mijn punt dat er toch na 2100 geen betaald parkeren meer was in de straat voor het hotel: de receptioniste gaf aan dat er tot 23:00 betaald parkeren is op straat. Ze gaf ook aan dat het betaaltarief op straat 5 euro is. En dat het ook niet veilig is om op straat te parkeren. Kwam er op neer dat 15 euro een logische investering was. Even naar de parkeermeter gelopen. Daar bleek (precies zoals de website van de gemeente Amsterdam aangaf) betaald parkeren tot 21:00 te zijn. En het uurtarief ook nog eens tot 21:00 de helft te zijn van wat receptioniste zei. Op straat blijven staan zoals de hele buurt lijkt te doen. Zou er een kickback fee zitten aan het verkopen van parkeerplaatsen? De checkout de volgende ochtend was een andere medewerker en wel helemaal prima. Lokatie van het hotel is direct naast een drukke weg waar ook 's nachts behoorlijk wat verkeer is. Met raam open slapen levert flinke rijgeluiden op. Met raam dicht wel prima te doen.

Dichtbij de werklokatie

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

1 x daar maar niet meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

late checkuit was niet doorgegeven, was ook niet mogelijk. Geen tweepersoonsbed Onvriendelijke balie medewerkster

Bedden sliepen prima. dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ontbijt was heerlijk maar waarom voor 1 nacht en 2 personen ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was heerlijk maar waarom voor 1 nacht en 2 personen 3 x in rekening brengen a € 14,25 . Ik heb betaald en niets gezegd maar toch. Niet netjes.

leuk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was eeb storend tikkend geluid op de kamer. de verwarming? ik en mijn vriendin zijn hier een paar keer van wakker geworden. Dit was echtwel storend de volgende morgen hadden we het hier over.

De mevrouw van de receptie was heel vriendelijk!!! stelde ons leuke dingen voor heeft ons goed geholpen!

Prima hotel. Alleen geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vond vervelend dat we 1 uur voor uitcheck tijd (11u) op deur geklopt werd, en we persoonlijk open moesten doen voor de schoonmaker. Om ons te attenderen dat we om 11u moesten uitchecken. Hotelbeleid of ongewenst eigen initiatief...? ;-(

Prima kamer, bewaakt parkeren. 1 nacht geweest.

amsterdam was super, ligging hotel prima voor de tram
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was erg vies, dikke stofwolken achter het kastje tussen de bedden, vloer was vies. Blaadjes lagen op de vloer, 2 dagen, gang was erg vies. douche kop kon niet op de houder was stuk moest met de douche in de hand douchen

ontbijt was goed, parkeren prima

Teleurstellend qua service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

'S nachts op de gang feestende, lawaaierige en rokende gasten waardoor we zeer slecht hebben geslapen, één bed was helemaal doorgezakt. Na klachten hierover zijn we van kamer veranderd, extra gedoe en tijdrovend. Veel over en weer gecommuniceerd over compensatie hiervoor, wat beloofd werd is niet waargemaakt en uiteindelijk hebben we alleen het ontbijt voor 1 dag gratis gekregen ter compensatie terwijl er meer beloofd was. Ook was er beloofd om 2 facturen te sturen, één voor de administratie van mijn collega-ondernemer en één voor mijn eigen administratie. Ook dit is kennelijk te moeilijk en hebben wij tot op vandaag nog niet ontvangen. Voor alles moet er goedkeuring gevraagd worden aan het hoofdkantoor die vervolgens alle verzoeken gewoonweg weigert, niets kan en niets is mogelijk. Op de kamer die wij eerst hadden op de 6e verdieping werkte de wifi gewoon niet.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Net hotel, makkelijk bereikbaar vlakbij rondweg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

15 euro om te parkeren op hun parkeerplaats, terwijl het zondag is en je gewoon op straat daar niet hoeft te betalen??? Hotelgasten zouden gewoon gratis moeten kunnen parkeren bij dit hotel dat ver van het centrum af ligt.

Keurig nette kamer, goede wifi.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

laatste keer voor deze prijs en het was al een aanbieding .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer kun je niet met twee in , ik weeg 70 kg hoe gaat iemand van 120 kg op deze wc . lawaai van buiten was geen probleem maar het lawaai van binnen wel .

personeel was vriendelijk

Aardig personeel en prima overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De knoppen van het hek voor het parkeren werken alleen aan de buitenkant. Het is dus lastig om weer buiten te komen als je eenmaal bent geparkeerd en binnen bent.

Aardig personeel en prima overnachting.

Proper en in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parking was betalend 15€ per 24u terwijl dit niet zo beschreven was op Booking.com.

Proper en de kamers zijn in orde. 24 uur receptie en op wandel afstand van De School misschien het beste restaurant & club van de stad.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het ruit van een auto op de prive parking van het hotel was...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ruit van een auto op de prive parking van het hotel was ingeslagen, het was een Duitse plaat. Het personeel vermelde dat dit vaker gebeurt bij buitenlandse platen. Omdat ik een Belgische kenteken had heb ik deze parking vermeden. Het was de parking langs het weg. Op zich was het wel beveiligd door een grote poort en kon er niemand gemakkelijk naar binnen. Maar het kostte ook nog een 15 euro, dus heb ik mijn auto in een ondergrondse parking gezet in het centrum voor 20 euro per dag.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Personnel vriendelijk en helpvol en ontbijt en avond eten...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een groter bed en badkamer was meegenomen

Personnel vriendelijk en helpvol en ontbijt en avond eten was zoals te verwachten van dit type hotel... geen grote opmerkingen...

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Fantastische kamers met voldoende ruimte en zeker gezellig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De mokken om uit te drinken die er stonden waren een beetje vuil, maar voor de rest is er niks op aan te merken.

De kamers waren zeker voldoende ruim en leuk ingericht. Ook gaven de kamers een moderne indruk en het personeel was enorm vriendelijk.

Prima om een nacht te verblijven als je naar een concert gaat in de Ziggo. Vlakbij de metro.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste kamer die we aangeboden was in gerookt terwijl dit niet mag. Dat dit door de schoonmaakcontrole is gekomen... Probleem is echter super snel opgelost door de receptie. Binnen 10 minuten kregen we een andere fris ruikende kamer!

Net hotel. Kamer comfortabel ingericht en ruim genoeg. Ontbijt was prima verzorgd. Vers gebakken eitjes met spek en voldoende keus in het buffet.

gezellig hotel dichtbij centrum en dichtbij de tram!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gezellig hotel dichtbij centrum en dichtbij de tram! Ook lekker ontbijt en heerlijke koffie! verzorgde kamers! heel handige troef is de afgesloten parkeerruimte

Prima kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt. €15,- vond ik veel voor nep verse sap, wat broodjes en de receptioniste die n ei moest bakken. Beetje vreemd dat dat haar taak is.

Prima kamer. Fijn bed, schone douche.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ochtendalarm, dat is wel schrikken om op die manier wakker te moeten worden. Dit is natuurlijk een aparte gebeurtenis en stelt niet de norm voor van dit hotel !

Parkeergelegenheid en het ontbijt

parking voorradig ,wel te betalen maar auto staat veilig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was in orde maar niet goedkoop. badkamer is nogal aan de kleine kant , vooral om de douche te openen .

parking voorradig ,wel te betalen maar auto staat veilig. tram op loopafstand

Super genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte van de badkamer en het geluid van de ventilatie

Onmiddellijk de aanbieding om ons vervoermiddel veilig te parkeren, zonder meerkost! Het persoonlijke eitje bij het ontbijt was een leuke meerwaarde!

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Het omeletje werd ter plekke bereid en smaakte...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer ontbreekt een afzetplek/bagagerek voor de koffer. Je moet hem op bed plaatsen om er iets uit te halen.

Het omeletje werd ter plekke bereid en smaakte voortreffelijk! De foto's van Amsterdam als behang geven een gezellig gevoel.

Noodzakelijk kwaad is de ervaring hier te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het betaald parkeren. (Daar had ik overheen gelezen). Maar dan nog. Bastion een paar kilometer verderop heeft een ondergrondse garage. Gratis! En de kamer is erg armoedig.

De locatie. Gelegen aan de ring is perfect voor mij. En de afstand tot mijn afspraak de volgende dag. 5 min met de auto

• Beoordeeld op: 26 april 2017

gewoon zakelijk. geslapen en ontbeten en weg...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tja...Amsterdam... dus parkeren waardeloos en om dan 15 euro per nacht op hun eigen terrein te betalen?... beetje beroerde service

het ontbijt en de kamer waren gewoon oke. niets bijzonders

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Eerlijk gezegd niet veel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer douchekop was stuk telefoon deed het niet spin in de kamer geluidsoverlast vanaf half 5 sochtends ... als ik de receptie moest bellen ging dat via mijn eigen telefoon en vroeg netjes of wij voor extra betaling nog iets langer konden blijven dit werd met boosheid beantwoord en hard/luid nee doen wij niet aan ...

Eerlijk gezegd niet veel...

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Vriendelijk personeel maar niet het comfort dat ik van Bastion gewend ben.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne algemene ruimten en badkamer. Bij aankomst op maandag lagen er al grote sporen plakkerige frisdrank in de gang naar de kamers, bij de liften. Deze lagen er donderdag bij vertrek nog, niemand die zo attente was even een dweil te pakken?

Vriendelijk personeel, handige ligging net buiten de stad, relatief goedkoop parkeren al is het bij de meeste bastion hotels gratis.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

kort verblijf maar erg plezierig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel achter de receptie en in het restaurant erg vriendelijk en behulpzaam , na het uitchecken mocht de auto gewoon de rest van de dag op de afgesloten parkeerplaats blijven staan

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Goed hotel op de juiste plek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wasbak in de douche beetje onhandig

Zeer vriendelijk ontvangst, goed ontbijt en een sfeervolle kamer. Personeel zeer vriendelijk. Ook de parkeerplaats bij het hotel is fijn.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Zeer goede locatie voor World Fashion Centre.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goede locatie voor World Fashion Centre. Goede horeca op loopafstand. Goede parkeermogelijkheden. Voorzieningen zijn wat basic, maar alles werkt.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Super voor een dagje Amsterdam. Heerlijke bedden en overal dichtbij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er hing in de gang van het hotel een sigarettenlucht. En er was niet goed gestofzuigd er lag zand. De kamer was verder wel voldoende schoon ook de badkamer was goed schoon. Wel kwam er zo nu en dan een urinegeur naar boven op de badkamer. Dit had (denk ik) niets met de hygiëne te maken, maar met de ontluchting van de sanitairafvoer.

Het ontbijt was goed en niet duur. De tram is dichtbij en deze gaat ook rechtstreeks naar Centraal of Prinsengracht waardoor je dus snel en makkelijk op locatie bent. Je kunt parkeren op een beveiligde parkeerplaats voor €15,-

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffie zet apparaat .zonder instructie.

Kamer is goed

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Ontbijt viel erg tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel erg tegen. Geen verse producten ( fruit/ yoghurt/kwark). Veel lawaai van douche gebruik..

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Prijs

Prijs

• Beoordeeld op: 2 november 2018

leuk personeel, goede locatie, goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

rookruimte in de lobby laat een vieze rooklucht in de lobby en cafe achter

leuk personeel, goede locatie, goede prijs

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Geen VRT op de kabel.

Geen VRT op de kabel.. .

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Redelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en het bed, geen 2 pers bedden aanwezig.

Ligging.

Functioneel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat verouderd hotel. Douche kan alleen heel heet.

Locatie tov Schiphol.

Dicht bij het centrum en toch een rustig Hotel.

Eigenlijk niets

Dicht bij het centrum en toch een rustig Hotel. vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs Nespresso op de kamer

De wifi verbinding is niet stabiel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi verbinding is niet stabiel.

Fijne accomodatie voor een weekendje Amsterdam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt met een live gebakken eitje, heerlijke kop koffie en gerookte zalm.

Personeel moet beter de best doen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken duurde te lang. Personeel was minder vriendelijk dan dat ik gewend was bij andere hotel

De bedden waren prima. Heerlijk kunnen slapen

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Bedden apart niet fijn

Het verblijf was heel goed, alleen mogen ze de bedden verbeteren.

Ontbijt was zeker voldoende

correct en goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer is zeer klein en onhandig je kunt er bijna niet in staan

correct, redelijk in orde

Geen machiato te verkrijgen

Zeer tevreden

Kleine badkamer

Familiaire sfeer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor die ene nacht hebben we niets slecht ondervonden

Maar 1 nachtje geweest maar hele comfortabele bedden dus dit wordt een hotel om terug te keren

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

prima verblijf zeker herhaling waard

goed ruim ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima plek om te overnachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamer met goede bedden en alles is er wat je nodig hebt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Kort en qua verwachting ivm prijs tegenvallend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel verouderde inrichting. Erg sober ontbijt. Hoge prijs voor wat je krijgt.

Ligging vh hotel. Kamer wel schoon

3,0
    geen goed service

kamer hebben niet schoongemaakt 3 dagen

personeel je voelt niet welkom , v ooraal een dunne hollander was niet aardig , op die dag was anwezig .

prima voor een nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de douche was niet goed schoon en vlekken op het gordijn.

de locatie is ideaal en de kamer was moderner dan verwacht

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

prima gegeven de prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee losse bedden die uit elkaar 'drijven' is niet fijn

Ontbijt was verzorgd.

Fijn dat er vloerverwarming was in onze kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijn dat er vloerverwarming was in onze kamer.

Geen ontbijt genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van te voren beter ingelicht worden over het parkeren en dat er niet eens een ontbijt is inbegrepen

Geen ontbijt genoten

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Goed voor een overnachting tegen een redelijke prijs

Prijs/kwaliteit

Lokaal gelegen, niet heel duur

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Vriendelijk personeel, snelle incheck.

Kleine douche

Vriendelijk personeel, snelle incheck. Alles perfect

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Oké

De prijs

Lokatie en personeel

• Beoordeeld op: 26 november 2017

oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer en de betaling werd automatisch van de creditcard afgeschreven terwijl ik op een andere manier wou betalen

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was klein.de douche was nog kleiner en as je dik was, kon je niet naar de toilet. Zo smal.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima locatie voor een dagje Amsterdam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie, prima bereikbaar met auto en ruime parkeergelegenheid.

lekker ontbijt en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer was een beetje aan de kleine kant

lekker ontbijt en vriendelijk personeel

gehorige kamer vanwege autos en ventilatiesysteem

gehorige kamer vanwege autos en ventilatiesysteem

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Uitstekend rustig kleinschalig hotel met goede sfeer en service
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rust, zeker in relatie tot de ligging kort bij de snelweg, erg stil. Tevens op loopafstand van het kantoor.

Prima hotel voor een weekendje Amsterdam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede verbinding met de tram.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Erg goed ontbijt, prijs-kwaliteit voortreffelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaken badkamer kan wel beter

Erg goed ontbijt, prijs-kwaliteit voortreffelijk. Bedden lagen super. Leuke bar, leuke kamers

ontbijt is goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer en badkamer klein, vond de prijs voor deze accommodatie echt te hoog.

ontbijt is goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam.

kamer prima, hotel is verder verouderd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik lag in een kamer naast de gangdeur, die open en dicht ging tot 3 uur 's nachts.

Prima schone kamer

was OK

poetsen van de kamer

prima ontbijt

Netjes, vriendelijk personeel en nette kamers

Netjes, vriendelijk personeel en nette kamers

Prima verblijf voor een weekend amsterdam!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede locatie en heel vriendelijk personeel. kamer was netjes en bedden sliepen prima

vriendelijke ontvangst

netheid kamer