Beoordelingen over Bastion Hotel Dordrecht Papendrecht

Laan de Verenigde Naties 363, 3318 LA Dordrecht, Nederland

#7 van de 7 hotels in Dordrecht

heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de koffiemachine op de kamer werkte niet

Prima personeel, een klantvriendelijk, blij en goed team. Hotel heeft fietsenstalling. Ideaal om naar de stad en naar de Biesbosch te fietsen. Locatie is op industrieterrein maar met de fiets is dat geen probleem. We waren de hele dag op pad. Dordrecht is een aanrader, prachtig historisch stadje aan 3 brede waterwegen op 10 minuten fietsafstand! Veel terrassen en goede restaurants in het centrum. Ook de Biesbosch is goed te bereiken met de fiets. Wifi is uitstekend.

Goed voor 1 keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening aan de bar moet door dezelfde persoon gebeuren als de receptie. Hierdoor sta je soms tot wel 15min te wachten op een drankje. En de bar sluit dan nog eens om 22.30u wat veel te vroeg is in het weekend en tijdens de verlofperiode.

Ontbojt was lekker en zeer uitgebreid

Zeer goede locatie om met de stadsbus naar de binnenstad te...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer goede locatie om met de stadsbus naar de binnenstad te gaan. Betalen in de bus met ov-kaart of pinnen. Bushalte op 5 minuten lopen en elke 15 minuten een bus

ok, prijs kwaliteit is prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt: beleg was van voldoende kwaliteit alleen het brood was erg klef, ommeletje werd met zorg gemaakt en was erg lekker. kamer was niet schoon (stoffig, koffievlek en suiker op commode, werd overigens netjes verholpen door het personeel)

prijs, vriendelijk en behulpzaam personeel

De ontvangst in het hotel waren zeer vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer lagen stofwolken onder her bureau, je kan niet recht op zitten in je bed dan heb je een bedlampje in je hoofd en badkamer erg klein.

De ontvangst in het hotel waren zeer vriendelijk

5,5
    Eens maar niet weer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit van de bedden (matrassen waren veel te zacht) Badkamer was veel te klein voor ons, douche te klein en de ruimte van de toilet veel te smal. We hebben er genoegen mee genomen omdat we gelukkig maar 1 nacht bleven. Hier was de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken

Ontbijt was voldoende en goed.

Goede faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wat vies Locatie aan drukke weg, voor zakenreis prima, voor gezellig nachtje weg minder aantrekkelijk. Ontbijt was op zich prima, maar yoghurt en fruit was lauw.

Goede faciliteiten.

Voor deze prijs had ik meer verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was sober. Wehadden een luxe kamer gereserveerd datviel erg tegen. Douchen in een glad bad is niet erg prettig. Het beddengoed was niet in orde, een laken om de matras, het dekbed veel te warm voor deze tijd

Het personeel was erg vriendelijk. Met de lijnbus was je zo in het centrum, alles op loopafstand.

airco is stil
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

paar weken van tevoren geboekt, geen annulering mogelijk, tijdens ons verblijf bleken grotere kamers voor een lager bedrag te huren, marktwerking wordt dan gezegd

airco is stil

Voldoende parking
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid van het personeel viel tegen ‘s avonds. In het weekend beperkte kaart voor het avondeten, dit wordt niet vooraf vermeld Vuile koffiekopjes bij aantocht op de kamer Vuile handdoeken worden gewoon opnieuw op het handdoekenrek gehangen en niet ververst.

Voldoende parking Mooie bar Lekker basisontbijt met vriendelijk behulpzaam personeel

Helemaal tevreden

nvt

Het ontbijt was keurig, heerlijk, ruime keus. De kamer waren netjes en het personeel was zeer vriendelijk. Wanneer wij nog een keer in de buurt van Dordrecht zijn, boeken wij zeker weer.

very disappointing
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een 2 persoons kamer geboekt. Bij aankomst in de kamer zagen we echter dat het een kamer was met 2 aparte bedden. Toen we dit aangaven aan de receptie kregen we te horen dat ALLE kamers in dit hotel aparte bedden hebben en er geen kamers met 2 persoonsberden beschikbaar zijn in dit hotel ! Dit staat echter nergens vermeld tijdens de reservatie. Ik boek hier nooit meer een kamer.

Diner en ontbijt waren prima evenals het personeel bij de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vinden van een stopcontact voor het koffiezetapparaat was een crime. toen dit apparaat maar op het nachtkastje gezet. er waren 2 cups aanwezig die beide kapot gingen en dus onbruikbaar. De douche/toiletruimte was erg klein. Zodanig dat op de zeer lage pot gaan zitten erg lastig was. de armen kwamen tegen de toiletrolhouder aan

Diner en ontbijt waren prima evenals het personeel bij de receptie en restaurant.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

voloende, omdat de prijs-kwaliteit hiervoor spreekt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kan iets beter. Jammer dat er geen verse zachte broodjes waren. Meer afbakbroodjes. dit kan beter en is maar een kleine investering. Ook zou tijdens het ontbijt een placemet op de tafel iets gezelliger lijken, dan dat je nu je bord op de tafel zet. het oog wil ook wat. Ik weet dat de prijs hiervoor ook overkomt, maat twijfel toch om over 14 dagen naar van der Valk te gaan. Betaal je wel iets meer, is een keuze.Er stonden ook wel enkele relaxstoelen in de lounge, maar waren niet erg comfortabel. De bar is redelijk gezellig.

kamer was voldoende qua prijs-kwaliteit verhouding. maar niet meer dan dat.

prima hotel voor een redelijke prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

diner valt tegen. groente komt uit een pak en lijkt nergens op. kamer, met name badkamer, was aan de krappe kant, maar voldeed voor een nacht prima

prima hotel voor een redelijke prijs. goed ontbijt.

Budgethotel voor een budgetprijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden vond ik magertjes en de wasbak sloeg helemaal nergens op. Als je kraan iets open draaide, werd je zeiknat. Wasbak was namelijk erg, erg klein.

Eten en lunck zijn prima

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam die krijgen 10 op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer toe aan renovatie ( 2de verdiep ) geen idee van de overige kamers . Ontbijt correct maar eenvoudig , eerder een zakenhotel dan voor vakanties . Netheid kamer kon ook zeker beter , stofzuigen onder het bed was lang geleden .

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam die krijgen 10 op 10 .

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Zeer aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De twee losse bedden was wel een nadeel. M'n partner en ik prefereren een dik twee persoons bed!

Het gezelschap was uitmuntend! Ik heb heerlijk gedate met m'n veel te jonge vriendinnetje 😍

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Eenvoudig verblijf, het hoognodig is er en dat is voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Snelheid van WiFi, deze wordt extreem geknepen tot een vreselijke lage bandbreedte waardoor zakelijk werken praktisch onmogelijk is. (ik ben IT specialist)

Er stond een bed

Prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat je in de hal de rooklucht ruikt. De aanvraag met ontbijt was door Bol.com niet goed aangegeven. Stond wel op de bon maar niet als bevestiging. Voor het hotel geen probleem.

Alles was goed en ondanks het meer een zakelijk verblijf is, geeft het een huiselijk gevoel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Redelijk tot goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren een beetje "smoezelig"...

Goede locatie. Gratis drankje bij ontvangst. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima, eitje werd ter plekke gebakken.

Keurig (zaken) hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afstand tot centrum Dordrecht, eigen schuld, Bastion ligt nou eenmaal niet in centrum.

Prima ontbijt met o.a. een klaargemaakt gebakken eitje. Hotel makkelijk bereikbaar.

Voor 1 nacht ging het wel , dit was geen 139.00 euro waard .et zijn tweeen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Avond eten was geen groente bij,alleen sla Grote stofpol op de vloer in de kamer Wc erg krap als je ging zitten, nam je de wc rol houder mee. Wasbak in de douche erg onhandig erg Klein.

Vriendelijk personeel Ontbijt was goed

Hotel, half uurtje buiten het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is er erg klein, jammer dat het in elkaar gepropt is. Één van de twee matrassen was doorgezakt. Op de zondagmorgen was het ontbijt een chaos doordat er veel te weinig plek was en constant van alles op was, brood, eieren, koffiemachine defect etc....maar daarin zijn we gecompenseerd.

Parkeerplaats gratis op het terrein. Vriendelijk personeel bij de receptie. Één matras op de kamer lag prima, andere niet.

kon en kan beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

avond eten weinig keuze . weinig keuze van bieren zelfs geen donker biertje , geen cava , ook geen kir . de bediening ging ook iets te snel. Echt niet genoten.

HET ONTBIJD

Prima hotel, niet ver van de centrale parkeerplaats voor de gratis shuttlebus naar de Kerstmarkt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk personeel aan de onthaalbalie + bar. Uitgebreid ontbijt. Rookfaciliteit (zelfs met zetels + TV !) in een aparte ruimte BINNENIN het hotel.

Goed hotel voor kortstondig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamertemperatuur (niet te reguleren indien buiten <18), zachte matrassen en douchegordijn.

Uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Het ontbijt was duur voor het geld dat ik moest betalen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was duur voor het geld dat ik moest betalen. En ik baal er verschikkelijk van dat de ik geen prijs inclusief ontbijt te zien kreeg. Wie neemt er nou een hotelkamer zonder ontbijt???

Prima hotel !!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt op werkdagen maar tot 9.00 uur.

Prima kamers en goed ontbijt! ( alleen jammer dat het op werkdagen maar tot 9.00 uur was)De ligging van het hotel was een prima uitvals basis voor zowel de binnenstad als de Biesbosch! We hadden fietsen bij ons en konden deze veilig in een bergruimte stallen.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

prijs kwaliteit in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het sanitair, is schoon, maar een erg kleine douche en weinig ruimte op het toilet, kleine wastafel echt oppassen dat je als de kraan niet een beetje scheeft word gezet dat je nat word.

goede keuze om 1 nacht zakelijk te ovenachten, dicht bij de N3 om s'morgens zakelijk naar afspraak te kunnen gaan

Prettig hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bedden zijn erg hard, we hebben daardoor niet goed geslapen.

De ligging is heel gunstig. Wij hadden fietsen mee, dan ben je snel in het oude centrum.

Ontbijt liet te wensen over, dat wil zeggen dat niet tijdig...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt liet te wensen over, dat wil zeggen dat niet tijdig werd aangevuld. Niet verwonderlijk wanneer een personeelslid voor totaal verantwoordelijk is.

Op zich een goed hotel met vriendelijk personeel, wel nog steeds de nadruk op zakelijke klandizie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was matig, vooral als je tegen 9.00 uur kwam. Voor een vakantieganger is dat niet raar om wat later te ontbijten, maar dit was maar tot 9.00 uur mogelijk. Des te later je kwam, des te minder was er te krijgen leek het wel.

Goede kamer met goede WiFi-faciliteiten

We logeerden 1 nacht in Dordt voor een familie-feestje. Dit hotel was daar heel goed voor.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

't Was goed zo het was voor deze prijs. Wel lazen we de zeer, zeer lovende woorden op internet over het ontbijt. Dat lijkt ons ietwat overdreven.

Alles was goed, niet overdreven, maar we boekten een kamer voor 1 nacht met korting. Prima bedden. We maakten wel gebruik van het diner 's avonds, dat was niet slecht, maar zeker niet heel goed. Thuis kook ik beter. Wel een heel stille kamer, ondanks dat die grensde aan de autoweg. Driedubbel-glas, dat hielp.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ontbijt lekker en gevarieerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het terras lag aan een drukke straatkant, was moeilijk bereikbaar en was geen mogelijkheid om een drankje te bestellen. Een buitenterras aan de hoofdingang (parking) zou welkom zijn. Rustiger en in het groen.

Ontbijt lekker en gevarieerd.

Noodzakelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer niet schoon. Geen badmatje. 1 natte handdoek door mij gebruikt als badmat werd op mijn keurig opgehangen , bewaarde handdoeken gelegd. Kamer rook onfris.

Nogal duur zie boven en erg omslachtig zieboven...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is per abuis twee keer een overnachting van mijn creditkaart afgeboekt, terwijl ik maar een nacht geweest ben. Toen ik dit bemerkte en reclameerde werd ik naar Booking.com verwezen en van jullie heb ik nog geen antwoord!

Ontbijt was goed, eten was slecht.Sleutelkaarten functioneerden slecht.

Prima. Alleen dus de bereikbaarheid met het openbaar vervoer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is echt gericht op bezoekers met auto. Naar openbaar vervoer (bus) lopen moet via omweg. Jammer dat er geen sneller pad (bruggetje, tunnel?) is richting bushalte.

Prijs kwaliteit komt niet oveteen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer. Geen balkon. Kapot handvat in de gang. Ontbijt sober.onvriendelijke ontvangst Door een meneer. Dame van de volgende dAG heel erg aardig.

Fijne bedden .koelkast en airco op de kamer

We hebben genoten. Dordrecht is een mooie omgeving. We waren bij aankomst al vroeg daar en w
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Fietsroute meegeven van Dordrecht stad naar hotel.

Het ontbijt was niet in orde. Er werd niet aangevuld en telkens moest je naar iets vragen. Uren van ontbijt waren te vroeg als je daar bent voor ontsanning. Van 6-9 uur?

Pfffffff, lees maar wat er tegen viel, en trek je eigen conclusie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zoals in eerdere verblijven in Bastion Papendrecht viel het matras weer tegen (andere kamer als vorige keer). Ik heb altijd een dun luchtbedje bij mij, en die leg ik op het matras. Anders voel ik de springveren in het matras in mijn rug. Echt jammer. De parkeerplaats staat s'avonds half vol met werkverkeer, busjes en pick-up trucks met boten op trailers. Die zijn s'ochtends wel weg maar staan er iedere avond. (gedeelde parkeerplaats??) dus gewoon niet genoeg parkeerplaatsen voor alle gasten om gewoon voor het hotel te parkeren. Ik moet dus alle vakantiespullen uit de auto slepen als ik wat later terug kom in het hotel, want dan staat de auto uit het zicht. Er staat ook een bordje op de parkeerplaats met als tekst "Buit eruit". Bij aankomst in het hotel aan de balie ruikt (stinkt) het erg naar cigarettenrook, dit omdat de rokersruimte aansluit aan de receptie, en waarschijnlijk ook niet wordt geventileerd of de deur open staat. Ook jammer. Maar prijs/kwaliteit verhouding van het hotel klopt daarom wel. Maar er zijn toch dingen die mij tegen vallen. Jammer!

Kan niet zeggen dat er iets geweldig was. Behalve de ventilator in de badkamer en de koelkast in de kamer die dag en nacht actief zijn en dus geluid maken als je wilt slapen.

kamer oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de tweede dag geen nieuwe handdooeken er was er maar een meer ,en de eerste dag toen we terugkeerden van stad stond onze kamerdeur gewoon open gelukkig niets verdwenen

kamer oke

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de startpagina stond dat het hotel midden in het stadscentrum lag en 0,0 km van het centrum. Bleek echter 2,7 km van het centrum te liggen. Heeft ons € 30,00 aan taxikosten gekost. ERG slecht. Site moet aangepast worden!!!!

Ontbijt was erg goed. Bedden prima.

Functioneel goed voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service 's avonds. Begrijp dat de bar dacht was, men had een automaat maar daar zat helaas niet alles in

Ontbijt was heel goed kamer geriefelijk bedden goed

Prima hotel voor 'een weekendje weg.'
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het een beetje raar dat binnen het ruime aanbod aan Nederlandse, Duitse, Franse, Engelse (en zelfs Russische en Arabische zenders) er geen enkele Belgische zender te vinden was. Doosje met papieren zakdoekjes (tissues) in de badkamer zou wenselijk zijn.

Vriendelijke ontvangst. Mooie, moderne kamer en badkamer (douche). Goede en gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Uitgebreid ontbijt met keuze van eitjes. Vlotte bereikbaarheid. Ondanks de ligging dichtbij randweg en spoorweg, toch rustig op de kamer. Het mooie historische Dordrecht (centrum) ligt op een half uurtje wandelen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het hotel is goed bereikbaar vanaf de snelweg en gemakkelijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is behoorlijk klein. Vooral de badkamer is krap. Wat corpulentere gasten zullen moeite hebben om in en uit de douche te stappen (krappe doorgang) en om op het toilet te zitten (smal naast de douche). De kamer was op zich schoon maar het beddengoed had onuitwasbare vlekken en de badkamer had veel watervlekken.

Het hotel is goed bereikbaar vanaf de snelweg en gemakkelijk te vinden. Je kunt constant in- of uitchecken.

Degelijk hotel met goede prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op website booking.com staat: Dordrecht. 0,1km van het centrum. Blijkt dat dit niet waar is, ligt in Papendrecht. Wanneer je een wandelvakantie hebt en reeds een hele dag hebt gelopen, dan is dit een tegenvaller.... (naar hotel te voet, terug naar de stad om te eten en dan weer naar Papendrecht voor het hotel....)

Gewoon een standaard hotel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Op zich goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Locatie met openbaar vervoer minder goed te bereiken. Veel herrie van trein- en autoverkeer als je het raam een stukje open wil hebben voor frisse lucht. Alles in de badkamer is berekend op lange mensen (spiegel, handdoeken, wc-rollen).

Kamer (bed, badkamer, tv, wifi) en ontbijt op zich prima.

Goed hotel voor een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is erg klein. Een piepklein wastafeltje om tanden te poetsen en dan stoot je je hoofd tegen het planchet daarboven. De kwaliteit van het ontbijt viel wat tegen voor de prijs van 14 euro p.p. Klein raam in de kamer.

De locatie, 10 min. vanaf het centrum.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Mij verblijf was in ieder geval prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee dagen voor mij vertrek, heb ik gemerkt dat de schoonmaak in de kamer, was niet zoals ik aangewend was. Schonen handdoeken ontbrak, geen voldoende aandacht besteed aan bed dekens.

Het ontbijt was heerlijk. Kamer was goed.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima verblijf, goed bereikbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur beetje gedateerd en ipv van een ligbad zie ik liever een regendouche. Keuze beleg bij ontbijt vond ik wat beperkt.

Prima kamer en bedden. Hotel is goed te bereiken, veel parkeerruimte. Kreeg een gratis upgrade (wat dat ook inhoudt) en gratis drankje. En er stonden gratis flesjes water op de kamer, erg netjes. Wifi was ook prima. Vriendelijke dame bij de receptie.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Het ontbijt beviel het meest.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De motor van de verluchting zat naast onze kamer waardoor we de hele nacht een enorme herrie hoorden. Ook de koelkast was zeer luidruchtig. We hebben dus slecht geslapen.

Het ontbijt beviel het meest.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Redelijk goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verkeers aanduiding bij het verlaten van hotel.tom-Tom moet heel lang zoeken naar positie om een hoof richting aan te geven bij het verlaten van hotel parkeer plaats.

Ontbijt ruimte

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Stille kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel onvoldoende opgeleid. Ontbijtbar regelmatig leeg. Wij moesten de hele tijd om alles vragen. Een meneer doet het zeer goed. Maar de rest is absoluut niet service gericht.

Stille kamer

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Nette accommodatie; wel met erg krappe badkamer/wc
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamerdeur pipet ernstig; heb ik gemeld maar dat zou eerder opgemerkt moeten zijn door bijv de schoonmaker.

Vriendelijke en behulpzame receptie-medewerkers

5,5
    Ontbijt was goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de buitentrap zit geen leuning!! ( mensen die slecht ter been zijn komen moeilijk binnen!!) Geen fietsenhok/afdak waar de fiets kan staan en opladen!!!!!

Ontbijt was goed!!!

net hotel, heb voor de prijs echt wel in betere hotels geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

locatie, er staat 0 km van centrum op site booking.com. Centrum is echter niet op loopafstand. (zie je pas als je doorklikt op de gegevens) zag ik later

schone kamers.

Een fijn verblijf. Bastion is ons ding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt op zondag, liep alles een beetje in het honderd. Het buffet werd niet op tijd bijgevuld, en er was niemand die een goede coördinatie gaf, waardoor iedere werknemer die even kwam helpen bij het buffet, allemaal hetzelfde deed.

Het was heerlijk om in zo een ruime, verzorgde kamer te mogen vertoeven. We zijn erg goed geholpen geweest door de balie medewerkers, en dit tot drie maal toe. Vriendelijk, open en eerlijk. Tof.

Fijn verblijf-Voor weinig geld-Met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een placemat op de tafel, zelf in papier zou het tafelen aangenamer maken. Bij aankomst was er een handdoek die zonder twijfel rechtstreeks van de wasserij kwam, maar door permanente vlekken, niet meer op een kamer had mogen belanden. Geen nood , de receptie heeft onmiddellijk deze vervangen

Prijs/kwaliteit van zowel ontbijt als diner waren een opsteker. Kleine frigo in kamer ten diensten van de gasten is fijn. Het personeel van de diverse diensten, verdient een pluim , Ze zijn vriendelijk en staan steeds ter beschikking van de gasten. Goede ruime afgeschermde parking.

Uitstekend hotel

Alles prima in orde.

Het was een uitgebreid en uitstekend ontbijt met live-cooking. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Proper bad en goede bedden.

Ruime kamer, beperkte geluidshinder, gemakkelijk parkeren,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner was matig. Ik had zalm besteld, kreeg dit opgediend met gestoomde bonen. Dit vond ik echt niet kunnen.

Ruime kamer, beperkte geluidshinder, gemakkelijk parkeren, gezellige ontbijtruimte

Prima kamer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer met kleine wastafel en grote kraan. Als je de kraan voluit aan deed, werd je zelf kledder nat. Bij het ontbijt miste mijn dochter kleine zoete broodjes.

Prima kamer!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

De ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt tot 9 uur maar, wisten we niet Maar het vriendelijke personeel maakte voor ons nog een lekker ontbijt Super

De ligging. Centraal, goede geluidskwaliteit issolatie

Prima voor een weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kraan van het wastafeltje is veelste lang daardoor komt de straal niet in je tafel doch op de grond als je niet oplet.

Het ontbijt was op, door een bus chinezen geplunderd doch wij kregen aan onze tafel verschillende producten.

Slecht! niet aan te bevelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein en zeker de badkamer. Je kon er maar met 1 persoon tegelijkertijd in de badkamer staan. Het was bij aankomst erg warm en er kon maar een klein raampje open. Dus toen hebben we het voorjaar de airco aangezet om het een beetje te laten afkoelen. Het ontbijt was verder heel slecht. Oud brood, plastic fruit en beperkte keuze van producten. Gesneden brood was niet goed gesneden zodat je het met je handen moest afscheuren, eieren waren koud, producten werden te weinig aangevuld, echt heel slecht ! In de lobby was een rook ruimte afgeschermd door een glazen schuifdeur. De deur werd meestal niet goed dicht gedaan door de gebruikers (deur schoof erg zwaar) waardoor er in de lobby een rooklucht hing. Meteen bij binnenkomst en in de ontbijtzaal rook je de rooklucht. Op en top slecht, zeker voor de prijs van 137 Euro voor 2 personen voor 1 nacht incl. ontbijt!

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Het was oke voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene kon beter, er lag wat stof op de vloer, wastafel in de badkamer slordig schoon gemaakt, klein,de kraan paste niet (te lang), daardoor was de vloer onder wastafel regelmatig nat.

Goede bedden, voldoende parkeergelegenheid en directe bus naar centrum Dordrecht.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geld voor de overnachting was dubbel afgeschreven, keurig dat dit door de medewerkster werd gesignaleerd. Helaas kan vervolgens het bedrag niet naar je lopende rekening teruggestort worden maar alleen naar de Credit Card...... gedoe, want hoe krijg ik het dan weer terug op mijn lopende rekening. Hier heb ik niets aan.!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Vriendelijk pers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deur badkamer kraak enorm dus ook s.nachts Schoonmaken onder het bureau is lang niet gebeurd. Drank wordt in een totaal verkeerd glas geserveerd een borrel in een longdrink glas?

Vriendelijk pers

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goed verblijf. Kamer netjes en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De toegankelijkheid voor mensen met een beperking is slecht. Receptie via de goedereningang. Standaardkamer niet toegankelijk.

Vanwege de toegankelijkheid ontvingen wij een upgrade naar een luxe kamer. Deze is matig toegankelijk voor een rolstoel. Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is aan de kleine kant, maar wel schoon.

Het ontbijt was prima, alleen jammer dat we zelf om alles moesten vragen. We werden niet echt bediend.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Redelijk maar badkamer is wel heel erg klein
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamers zijn heel erg klein. Je kunt nauwelijks bewegen. Douchecabine maar ook de wastafel

Het ontbijt is redelijk gevarieerd , met de optie van een vers gebakken eitje

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Prima verblijfskeuze, vriendelijk personeel, je voelt je welkom!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtkeuze is beperkt, wel een vriendelijke dame die een eitje voor je bakt.

Vriendelijk personeel, jong maar zeer klantvriendelijk! Fitness ruimte aanwezig :-)

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Voor een simpele slaapplaats, zonder luxe, is dit een goede optie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers zijn erg simpel. De badkamer gedateerd. Helaas stonk het op de gang naar de rook. De rookruimte beneden houdt de rook niet binnen. Qua prijs hebben wij veel (te veel) betaald. Vanwege de kerstmarkt waren er nergens meer kamers, maar wij waren genoodzaakt uit te wijken naar dit hotel.

Personeel heeft zich prima gemanifesteerd. Lekker geslapen. Ontbijt was uitgebreider dan verwacht. Wel vreemd dat de deuren van de voorraadkamers allen open stonden. Ligging en parkeren is prima. De parkeerplaats is met een slagboom afgesloten, prettig. Voor een simpele slaapplaats, zonder luxe, prima.

Kamers zijn goed, douche is prima, meer dan voldoende tv...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mede door de alchohol in de oudejaarsnacht was de nacht rumoerig. Groepjes renden over de gang om op random deuren aan te kloppen, waaronder die van mij.

Kamers zijn goed, douche is prima, meer dan voldoende tv zenders en de kamer is ruim voldoende van opzet. Personeel is jong, maar heel gezellig...

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Het Centraal Station is op 20 minuten van het hotel, maar om...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het Centraal Station is op 20 minuten van het hotel, maar om aan de andere kant van het station te komen om naar het centrum te gaan, moet je een OV-kaart bij je hebben, anders moet je een flink eind omlopen.