Beoordelingen over Bastion Hotel Geleen

Rijksweg Zuid 301, 6161 BN Geleen, Nederland

#1 van de 1 hotels in Geleen

• Beoordeeld op: 8 september 2018

was prima om volgende ochtend weer snel richting Duitsland te rijden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sober hotel, maar vonden we geen probleem. Kamer wat klein.

Ontbijt was goed. Ruime keuze. Wij zijn maar 1 nacht geweest na familiebezoek op doorreis voor vakantie. Gezellig nog wat wijntjes aan de bar gedronken in de avond. Was fijn dat dit kon en attent dat we er een kado kregen.

Ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig ruimte in de kamer om tassen en koffer een plek te geven. Veel stof bij de plinten

Ligging. Dicht bij de snelweg. Vriendelijk personeel Gratis krant en welkomstdrankje

Voor de prijs aardig teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren bloedheet. We zaten aan de straatzijde (veel herrie) terwijl er vrijwel niemand in het hotel zat. De douche was zelfs op de koudste stand nog erg heet.

Prima voor een simpele overnachting zonder ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs-kwaliteitverhouding valt tegen. 14 euro voor een ontbijt is ook buitensporig hoog. De handdoeken roken naar frituurvet.

Makkelijk te bereiken en prima voor een simpele overnachting. Fijn dat de 24/7 kunt inchecken.

Slapen in een broeikas -- liever niet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erge warme kamer, onvoldoende ventilatie (en geen airco). Luidruchtige buren waren goed hoorbaar in de kamer. Ik ben uiteindelijk een nacht minder gebleven hierdoor (zonder restitutie, maar daar had ik ook niet om gevraagd). Ik zou niet snel nog een keer naar een Bastion-hotel gaan als ik niet zeker wist dat de locatie beter geventileerd en geïsoleerd was.

Locatie, goed bereikbaar

Jammer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant was erg stoffig met veel spinnenwebben, op het terras lagen overal peuken van sigarettten, terwijl asbakken op de tafeltjes stonden, ook was het terras niet geveegd en lag vol zand. Al met al, slecht verzorgd en niet zo als het wij dat gewend zijn. De kamer was nogal klein, plm 4,5 bij 3 meter. De ruimte tussen de bedden bedroeg plm. 50 cm, één bed stond tegen een muur, als ik uit mijn muur bed stapje om naar de douche te loppen, nou ja, lopen is niet goed uitgedrukt, voetje voor voetje kan men beter zeggen, heb ik mijn voet flink gestoten tegen een kollomkast.De deur van de badkamer kon maar net open, werkelijkeen ruimte gebrek, ovan een één persoons kamer een twee persoonskamer gemaakt. Op de was geen airco, het was erg warm in de nacht, natuurlijk kon de blower aanzetten, Onder de bedden lag veel stof. De TV was nogal oud en de afstandbedienig verouderd. Jammer, ga volgende keer wel naar van der Valk, ook al is dat ook niet alles:

Personeel was zeer correct en vriendelijk en het warme eten was prima en verzorgd.

Heerlijk geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een uur na mijn boeking zag ik dat jullie de prijs flink naar beneden toe hadden aangepast. Valt me toch erg tegen dat ik dan zoveel betaal.

Heerlijk geslapen.

bedden waren goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen waterkoker, je kunt alleen koffie zetten. Koelkast er klein en diepvries werkt matig. Dit is alleen een probleem omdat het nu zo warm is. In het boek op de kamer staat dat milieu heel belangrijk is en dat vind ik goed. Het valt dan wel tegen dat er geen hervulbare zeeppompjes op de kamer staan maar weggooi verpakking, net als plastic bekers. Ik kreeg ook bericht van Bastion om info in te vullen maar elke keer gaat er in laatste fase wat mis, zo krijgen ze nooit de info en daarom deel ik het nu zo

bedden waren goed. Aardige receptionist bij aankomst

Prima voor een goedkope overnachting, verder niet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geur in het hotel is erg muf. Warmte blijft enorm hangen in de zomer. Onze kamer zat aan de straatkant, heel rumoerig.

Ligging vlak bij waar ik moest zijn.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vliegen rondom het koffiezetapparaat in het restaurant, niet prettig!

Kamers zijn basic, maar voldoende voor een overnachting voor werk. Badkamer basic, maar prima douche. Wifi werkte ok. Ontbijt was ok, de omelet die gemaakt werd een fijne service.

Eenvoudig, maar superschoon hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden het geboekt voor Pinkpop, maar het ligt lopend best wat ver van het station en er is geen fietsverhuur in de buurt.

Eenvoudig, maar superschoon hotel. Er staat zelfs een Nespresso machine op elke kamer! Vriendelijk personeel en gratis flesjes water.

Kort ivm vroege vlucht vanaf Maastricht AirPort
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein raampje waardoor er weinig frisse lucht naar binnen kan. In combinatie met te warme dekbedden iets minder goed geslapen. Matrassen waren overigens prima.

Bij aankomst kregen we direct een welkomstdrankje aangeboden.

prima voor 1 overnachting maar erg gedateerd hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles was gedateerd geen fietsenstalling maar door het vriendelijke personeel gelukkig in de opslag mogen zetten

ontbijt was goed erg prijzig 15 euro pp en personeel was super vriendelijk en behulpzaam

Prima verblijf, ondanks enkele minpunten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel kon ons niet verwijzen naar een goed restaurant, belachelijk duur ontbijt (€14,25) die we niet hebben genomen, de douche in de kamer was niet geheel schoon.

Goed bed, fijne ruime kamer, lekkere douche, gratis koffie en water, dichtbij het centrum van Geleen (1 km).

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deuren zijn zo zwaar dat ze zeer slecht te openen zijn (alle deuren ) Man loopt met krukken. Was alleen niet mogelijk om binnen te komen Bij aankomst met 2 volwassen en 1 kind van 9 , te horen gekregen dat er geen fam kamers zijn (Misleidend tijdens het boeken ) 3 personen op een kamer mocht niet ivm de brandweer Dus voor 110 euro een 2 e kamer bij moeten boeken ( gezellig als gezin weg ) Annuleren was geen optie. Mevr aan de bali kon niks doen want er is een centraal boekings systeem, en doemde goed geoefende weerwoorden op, alsof ze dit gesprek iets te vaak gevoerd had 🤔 Zelf op de aanwezige pc een kamer moeten boeken Kortom belachelijk veel geld betaald. Voor een sfeerloos , slecht hotel Voor ons was de locatie ivm evenement in Geleen goed Compensatie was ontbijt voor kind gratis Uiteindelijk 350 euro totaal betaald voor 2 overnachtingen

Het is mij goed bevallen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was verder prima. Ik kwam voor familiebezoek. Mijntante wordt binnenkort 89 jaar en ik wil haar niet belasten. Omdat ik niet meer kan eten of drinken vanwege kanker en alleen sondevoeding krijg, kan ik hierover niet oordelen.

gedateerd, hotel leek wel leeg, 'aparte' of...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gedateerd, hotel leek wel leeg, 'aparte' of 'vreemde' mannen aanwezig in de avond in de 'lobby' die blijkbaar bij de man van het personeel hoorde.

kwam hier 's avonds laat aan, bracht mijn spullen naar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kwam hier 's avonds laat aan, bracht mijn spullen naar de kamer en ging naar de bar om nog wat te drinken. Er zat nog iemand aan de bar met een zojuist van Bastion ontvangen cadeau naast zijn glas. Dacht dat het sinterklaas was geworden en vroeg ernaar aan de dame bij de bar die na een zorgvuldige blik op haar computer mij vertelde dat ik nog geen voldoende trouwe klant was om enig cadeautje te kunnen ontvangen. Als je je trouwe klanten extra beloont doe het dan anders, leg iets op de kamer of doe iets aan je prijs maar geef mij niet het gevoel als redelijk nieuwe klant, zo vaak overnacht ik niet bij Bastion, dat ik niet echt welkom ben

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Erg vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco, wel Cv. Kamer was koud bij aankomst en duurde ook enige tijd voordat deze op temperatuur was. Gedateerde (bad-)kamer.

Erg vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras en kussen waren voor ons niet echt comfortabel. Amper stopcontacten. Een douchegordijn.

Vriendelijk personeel. Goede ligging en parking. Ontbijt was voldoende. Toffe attentie van de sint.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voor een nachtje slapen een goede kwaliteit/prijsverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het donker en met regen een plekje vinden op de parking net bij het hotel was lastig. Mogelijk duidelijker verlichting en/of betere aanduiding naar alternatief met verlichte route naar hotel! De badkamer was erg klein eenvoudige douche en weinig afstelruimte op het wastafeltje. Geen lift en naar binnenkomst trap het alternatief van de 'rolstoelopgang' was niet duidelijk aangegeven.

De kamer had uitstekende bedden en het was er erg schoon. Erg attent dat er complementary water voor ons als gasten was. Aan het verzoek van een rustige kamer werd voldaan. Het aanwezige personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het ontbijt en de bediening zijn uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ik altijd jammer vind is dat het ontbijt tot 09:00 uur is en dat vind ik te vroeg, beter zou zijn om 10:00 uur, zoals de meeste hotels. Als je te laat ben dan willen ze je nig wel wat geven.

Het ontbijt en de bediening zijn uitstekend. De sfeer is erg gemoedelijk en je voelt je er dus direct op je gemak.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed voor een kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer, maar voor een nacht is dit geen probleem.

Zeer comfortabele bedden. Super vriendelijk personeel. Gratis koffie en thee op de kamer. Goede basiskamer.

Parkeren voor de deur is ideaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een oud hotel, was niet blinkschoon. Prijs/kwaliteitverhouding was iets aan de hoge kant (betaalt te veel voor de kwaliteit van het hotel).

Parkeren voor de deur is ideaal. Dichtbij het centrum. Personeel is super aardig.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

het personeel is vriendelijk en accuraat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat mij tegenvalt is de tijd tot wanneer het ontbijt mogelijk is en dat is tot 09:00 uur en met wat pech ben je snel te laat en dst overkwam mij nu ook. Het personeel heeft me gelukkig nog wat gegeven.

het personeel is vriendelijk en accuraat.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Lage prijs-kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs-kwaliteit verhouding vond ik erg slecht, betaalt de hoofdprijs voor een locatie op een industrieterrein langs een drukke weg. Bed was niet ideaal, de douche was vies en internet was traag. Erg kaal voor wat je ervoor betaald

Het personeel was vriendelijk

Klein maar fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt. Redelijke keuze, maar b.v. gebakken eieren waren op, en het heeft meer dan twintig minuten geduurd eer er weer nieuwe kwamen

Klein en knus. Een aan de uitvals/snelweg

Prima hotel in de buurt van Maastricht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was wel warm op de kamer. Er stond een kleine ventilator maar die hebben wij niet gebruikt. Verder alles prima.

De ligging van het hotel in de buurt van de A2. Het was mooi weer dus we konden buiten ontbijten. Heerlijke bedden.

Erg vriendelijke receptie/service dames
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vernieuwen van sleutelsysteem....is niet meer van deze tijd TV ontvangst matig

Erg vriendelijke receptie/service dames welkomstdrankje prima prijs-kwaliteit goed bed goed ontbijt locatie niet fantastisch maar dat weet je vooraf...in 5 minuten op de fiets zit je in de limburgse heuvels

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Bed, douche, ontbijt, super vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren met een groep wielrenners (vooraf gemeld). Er was eigenlijk niet genoeg eten aanwezig. Het aanwezige personeel heeft er echter alles aangedaan om e.a. te organiseren en mee te denken

Bed, douche, ontbijt, super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Kort maar comfortabel

Onbijt is tot 9:00, dus laat komers moeten er weer vroeg uit willen ze nog een ontbijtje

-Super snelle incheck/uitcheck -super comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Mooi hotel voor kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er, ondanks de duidelijk niet roken bordjes naast iedere kamerdeur toch gasten waren die op de kamer rookten en dit in de gang goed te ruiken was. We hebben het wel gemeld bij de receptie.

Ontbijt! Super, we konden kiezen uit hard of zacht gekookt eitje, omelet of spiegelei en dat werd ter plekke voor ons vers gekookt of gebakken. Vers fruithapje, mooie grote croissants. Het was genieten.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding erg ver te zoeken. Erg basic kamers met een douchegordijn. Televisie erg slecht beeld. Met het ontbijt aan de bar moeten eten met 2 jonge kinderen omdat er geen plek meer aan tafel was. Voor ons geen Bastion meer!

Helemaal niks!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Goede sfeer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden/kussens verdienen aandacht. Een douche matje is geen luxe. Uitkijken voor de geur(rokers geur) van de handdoeken.

Goed ontvangst door de receptie v/h hotel. Ligging hotel voor kort verblijf is goed. Lunch/eten is van goede kwaliteit. Hygiene OK.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

De combinatie van eten, drinken en overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meisje dat de bediening bezorgde was niet de kwaliteit die je mag verwachten. Ze was erg vriendelijk en deed haar best, dat is het niet.

De combinatie van eten, drinken en overnachten.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Kamer was netjes, ontbijtbuffet was goed geregeld zelfs was...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Erg gehorig hotel o.a. gasten die met de deuren gooien midden in de nacht maar ook dat er gasten waren die midden in de nacht op de gang uitgebreid staan te bellen. Weinig respect voor de andere gasten. Zodat ik weinig nachtrust heb gehad erg jammer. - de handdoeken roken naar frituurvet niet erg fris dus.

Kamer was netjes, ontbijtbuffet was goed geregeld zelfs was het om 6.30 uur gereed nadat ik dit verzocht had.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Hotel heeft een upgrade nodig, is zwaar verouderd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was heel simpel, het gehele complex is verouderd en is toe aan een upgrade. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Personeel is super vriendelijk

Met een heel aangenaam gevoel denken we terug aan ons verblijf in dit hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting op de kamer... te donker om nog te lezen of te puzzelen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekkere maaltijden !

Kamer eenvoudig maar netjes,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer eenvoudig maar netjes, Wel mijn hoofd gestoten aan scherpe rand bedlamp kamer 43

Beleefd en nette ontvangst

Prima bedden en nette kamer

Er is geen airco

Prima bedden en nette kamer

Warmte op de kamer

Goed ontbijt. Goede bedden.

Was een fijn hotel en zeer goeie gastvrouw.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was een fijn hotel en zeer goeie gastvrouw.

Fijn verblijf

Geen scheerspiegel

Rust

Het vriendelijke personeel

Verouderde inrichting van de kamer en badkamer

Verouderde inrichting van de kamer en badkamer

Goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens zijn een beetje aan de dunne kant en niet echt comfortabel.

Goed ontbijt.

Beoordeling
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwakke wifi. Wel nodig voor mijn werk

Gastvrijheid personeel

We waren er voor een sporttoernooi, dus toeristenbelasting was niet op zijn plaats

Prijs

Gastvriendelijkheid

Goed te bereiken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Basic, schoon, goed te bereiken. Genoeg parkeerplekken

Goed te bereiken

Comfortabel

Geen

Het was vlakbij de plek waar we moesten zijn

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn warm en schamel ingericht, koelkast maakte 's nachts te veel geluid om rustig te kunnen slapen.

Aangenaam 👍
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer licht waar we onze kleding leggen

Een goede verwelkoming Een goed ontbijt Vriendelijk personeel 👍

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima hotel voor een simpele overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Makkelijk hotel voor een overnachting

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Aangename verblijf

Geen op-/aanmerkingen

Kamer is prima en ontbijt is uitstekend

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

uitstekend hotel om in te verblijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

aantal stopcontacten op de kamer.

ontbijt ruim voldoende, avondeten goed, ontvangst en benadering door personeel uitstekend

Goed voor 1 nacht

Goed voor 1 nacht op doorreis

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

voor verbetering vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche klein en koude vloer, het eten was matig

De locatie, dicht bij de snelweg

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Is wel ok voor die prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stof op de muren en plafonds

Ligging. Prijs. Parkeren

WK Valkenburg met overnachting in geleen

Geen minpunten

Het hotel was voor ons perfect gelegen. Proper, en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

badkamer

badkamer

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Degelijk

Prijs

Kamers goed. Douche mag wel wat warmer. Prijzen liggen gewoon te hoog.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Zichtbaarheid oprit van hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zichtbaarheid oprit van hotel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Ontbijt was goed met verse gebakken spiegelei
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets onbenulligs, moesten om toiletpapier vragen. Er zat kauwgum geplakt aan de bedlamp.

Ontbijt was goed met verse gebakken spiegelei

De vriendelijke ontvangst en de bedden zijn altijd prima!

Geen opmerkingen hierover

De vriendelijke ontvangst en de bedden zijn altijd prima!!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Al in diverse Bastion Hotels overnacht, het is iedere keer weer 'thuiskomen'.

WIFI niet 'veilig'.

Al in diverse Bastion Hotels overnacht, het is iedere keer weer 'thuiskomen'.

Enorm zachte kussens en in de kast lagen geen extra kussens.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enorm zachte kussens en in de kast lagen geen extra kussens.

het ontbijt was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers een beetje verouderd

het ontbijt was goed

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 10 december 2017

prima voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

inrit hotel rijd je snel voorbij. sobere douche.

prima ontbijt. schone kamer. goed hotel voor 1 nacht op doorreis

• Beoordeeld op: 9 december 2017