Beoordelingen over Bastion Hotel Groningen

Bornholmstraat 99, 9723 AW Groningen, Nederland

#20 van de 21 hotels in Groningen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Het is netjes, schoon en de (losse) bedden hebben goede...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een prima hotel maar ligt op een industrieterrein. De bus stopt voor de deur en brengt je (1x in het uur in het weekend) in 15 minuten naar het centrum van Groningen.

Het is netjes, schoon en de (losse) bedden hebben goede matrassen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

goed en leuk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

haardroger werkte niet op de kamer had dit aangegeven maar ze konden dit niet oplossen. welk even andere kamer gekregen om mijn haar te drogen.

De kamer was goed en proper alles was aanwezig, bar ook goed ,geen ontbijt genomen, dicht bij centrum,bus aan de overkant.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

sober maar voldoende verblijf. Werd er niet extra blij van.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de televisie deed het niet en duurde nogal voordat dat verholpen was.

prijs niet hoog van kamer maar ontbijt tamelijk duur en dat was een matig ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Bushalte voor de deur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele kleine kamer die gehorig was waardoor er veel geluid van de gang kwam.

Bushalte voor de deur. Erg aardige ontvangst . We konden eerder inchecken .

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Vertegenwoordigers hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meubilair was kapot, kap van wandarmatuur ontbrak, er ontbraken een aantal haken van de gordijnen.

De locatie was perfect voor ons. Ontbijt was uitgebreid. Vriendelijk personeel.

Als de douche warm was geweest was het voor ons een perfecte overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche werd niet warm. Er waren problemen met de verwarming van het water. We kregen dus een koude douche. Dit was bij het inchecken al bekend, maar was niet gemeld. Helaas. Met een sorry van de receptionist was voor ons het wat mager afgedaan.

Fijne kamer

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Snelle en vriendelijke service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er wordt wel koffie, maar geen thee voorzien op de kamer.

Het hotel heeft ons geholpen toen we dringend naar een slaapplek zochten. Ze raadde ons aan online te boeken. Dit was efficiënter en de prijs werd hierdoor goedkoper. Het ontvangst was vriendelijk en snel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Zijn erg vriendelijk en behulpzaam, na het vragen van extra...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb daar geslapen met mijn moeder voor 1 nacht maar voor mensen die wat zwaarlijvig zijn is het bed niet comfortabel (te zacht en bewegelijk) en de ruimte van de wc, die tussen een muur en de douche wand zit is zeer krap (Naast de balie zit een algemene toilet) Daarnaast kan diegene niet makkelijk bukken tijdens het douchen. Kamer was erg koud...kachel volop zetten en dan is t behagelijk. Ikzelf ben geen koukleun maar t was echt koud.

Zijn erg vriendelijk en behulpzaam, na het vragen van extra koffiecups, suiker en koffiemelk werd dat ook meteen geregeld. Bij navraag wat het ontbijt inhield werd dat uitgebreid uitgelegd en verteld. Daarnaast hebben ze ook een afgesloten rookruimte met tv...pooltafel en banken. Op de koffietafel voor de receptie ligt een stapel kranten van die dag.

De eerste dag was er een probleem met het water.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste dag was er een probleem met het water. Geen douche - geen mogelijkheid het toilet door te spoelen. De brandmeldinstallatie stond in storing, de lift was kapot. Avonds bitterballen besteld die waren koud. Terug gestuurd. De tweede keer waren ze goed. Als wij de consumpties ophadden kwam niemand vragen of wij nog wat wilde gebruiken. Personeel stond achter de bar te kletsen. De volgende morgen konden wij weer niet douchen. Er was alleen maar koud water. Personeel wist ervan maar was te beroerd om even een briefje onder de deur te schuiven dat er geen warm water was. Wij zijn net terug uit binnenland van India daar gebeurde het zelfde alleen had men het fatsoen de klant in kennis te stellen Toen ik het bij vertrek het aan de balie melde stond men wat dom te lachen. Al met al een waardeloze toko en een niet prettig verblijf. J.Willemsen

Teleurstelling
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer zou zijn gecontroleerd, maar badhanddoek was vuil met grote bloedvlek. Uit kraan kwam ‘S avonds eerst rood water en ‘S morgens geen warm water. Toen ik hierover iets zei bij receptie gaf hij aan dat kamer door omstandigheden niet was gecontroleerd, terwijl dit avond ervoor anders werd vertelt en toen ik dit aangaf bij receptie, kreeg ik als antwoord dat hij dit niet kon controleren, alsof wij dit verzonnen! Slecht van dit hotel en hoop hierover nog iets te horen. Ben dit niet gewend!

Ontbijt redelijk.

Aangenaam en we komen zeker terug mocht de gelegenheid zich voordoen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Menu. Wij kozen van de kaart. Maar je kon ook wel wat anders bestellen!

Alles bij elkaar: kamer, ligging hotel, het personeel (verdient zeker een pluim. Met zo weinig mensen de ballen in de lucht houden, en toch vriendelijk en servicegericht blijven! )

Ons verblijf is voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat tegen viel is dat op de kamer weinig koffie,melk en suiker was

Wat mij beviel is dat mijn vrouw geen grote eter is en dat werd door 't personeel mooi aangepast

Kamer was ok.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was ok. Bed was goed. Wastafel erg krap. Het was redelijk schoon behalve ontbijtzaal...tijdens eten zit je tegen erg vuile ramen aan te kijken en vloer plakte. Voor 1 of 2 nachten prima te doen voor de prijs. Wel duur ontbijt, maakt t nog prijzig.

Prima en koel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een toeristisch uitje ligt het niet ideaal of je moet het niet erg vinden afhankelijk te zijn van een auto.

Kamer is heel schoon, bedden comfortabel en bij 34 graden buiten is de airco fantastisch. Prettig verblijf gehad, makkelijk parkeren. Voor werk een meer dan goed verblijf gehad.

In de buurt van de werk locatie verder kamer netjes en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De avond van aankomst wat lekkers genuttigd aan de bar, direct aangegeven de rekening ervan te willen betalen en dat het niet op de totaal factuur mag staan en uiteraard bij het uitchecken stond het op de factuur. In de kamer waren 2 flesjes water aanwezig waarvan 1 al aangebroken was en half leeg.

In de buurt van de werk locatie verder kamer netjes en schoon

Zeer goed verblijf gehad!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel en super lekker ontbijt!! Hebben ook in het restaurant heel lekker gegeten! Beperkte kaart maar deze gerechten lust iedereen wel!

Het douchescherm i.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De veel te kleine wastafel onder het planchet in de badkamer.

Het douchescherm i.p.v. het gordijn voorheen.en natuurlijk het gebakken eitje tijdens ontbijt 👍

Prijs -kwaliteit verhouding is erg goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs -kwaliteit verhouding is erg goed. Voor dit geld krijg je ruim voldoende comfort, hygiene, etc. Aanrader. Geen ontbijt genuttigd, dus geen oordeel hierover

Voorzien van alle benodigdheden ,maar het extra ontbrak.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel aan de balie zeer onoplettend,groette niet bij weggaan en aankomst. Met name een blonde jongedame (groningse stugheid?)aan de balie zeer onvriendelijk. Ontbijt was goed tot zeer goed ,maar bediening kon het niet bijbenen(1 dame) Restanten van eerdere bezoekers bleef op de tafel staan en er was geen bestek en glazen op de tafel.

Ontbijt was goed ,kamer niet groot maar netjes en alle benodigdheden aanwezig

prima verblijf, schoon, slaapcomfort prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is wat gedateerd en zou een beetje moderner kunnen. Maar dat doet niet af aan wat het verder biedt.

Wij hebben er 1 nachtje geslapen, prima bedden, prima kussen (alhoewel dat persoonlijk is), schone kamer en badkamer, koffie/thee op de kamer. Kortom prima verder.

Vriendelijk ontvangen, 2 vouchers voor gratis drankje,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

als ik echt 1 puntje mag benoemen, de kraan van de wastafel was of te groot, of de wasbak te klein, als je de kraan aanzette dan liep het over de wastafel heen.

Vriendelijk ontvangen, 2 vouchers voor gratis drankje, heerlijk ontbijt, ruime kamer

Ons verblijf was aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer. Geen mogelijkheid in doucheruimte zeep of douche artikelen te stallen tijdens douchen. Geen strijkplank/ strijkijzer beschikbaar.

Personeel was uiterst vriendelijk

We gingen voor een ontspannen verblijf wat goed gelukt is
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Moest na 4 dagen vragen om de kamer een keer te stofzuigen; toilet papier werd enkele malen niet voldoende bijgevuld en de fohn was wel een erg simpele

Ontbijt was niet overdreven maar goed genoeg;kamer was ok maar voor de prijs had ik wel wat meer luxe verwacht

Wij zijn vaak in Groningen en dit was de eerste en laatste keer in Bastion groningen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoner Wij kwamen de 2de dag terug in onze kamer en toen lag de sprei nog in een hoek. Tevens vloer niet gezogen en slechts 1 halve rol wc papier op de houder Geen extra rol. Jammer voor zoveel geld. Tevens vind ik dat de prijs in Bastion hotel goedkoper is dan wanneer je boekt via jullie site. Belachelijk. Wij waren in kamer 506 dit ter info.

Ontbijt was goed Kamer ook wel

Matig niet heel kindvriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ze geven aan kindvriendelijk te zijn. Maar echt handig met een jong kind ( 1 jaar ) is het niet. Het campingbedje heeft geen matras, geen waterkoker op de kamer om bijvoorbeeld flesjes op te warmen. Magnetron was kapot volgens een medewerker maar achteraf volgens een andere medewerker is de magnetron nooit kapot geweest. Niet echt praktisch maar was oke voor 1 nachtje. Maar niet voor herhaling vatbaar.

Fijn bad en goed ontbijt!

Kamer schoon en goed aangekleed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitleg over de faciliteiten/ hotelkamer, dit zou op de televisie terug te vinden zijn maar dit was niet het geval. Alleen koffie maakmogelijkheden, bleek dat ze bij de receptie nog wel waterkokers hadden maar dit stond nergens. Dinerkaart viel tegen, weinig keus en ook matig op smaak.

Kamer schoon en goed aangekleed. Lekker bed Ontbijt uitgebreid en lekker

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was prima in orde en het personeel heel vriendelijk! Ben maar één nacht geweest ipv 2 . Was daar ivm operatie van mijn man in Martini ziekenhuis ,die achteraf niet doorging.

Prima ontbijt

koffieapparaat niet goed schoongemaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

koffieapparaat niet goed schoongemaakt. Bij zelf legen van opvangbakje kreeg ik troep over mijn kleding incl. schimmel die erin dreef . Stoffige vensterbank. Bloedvlekjes beddegoed 1 bed. Brr

Prima hotel. Lekker geslapen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De handdoeken waren niet erg schoon. Er zaten allemaal vlekken in. De nieuwe handdoeken hadden ook vlekken. Niet echt fris.

Personeel was erg aardig. Het eten in het restaurant was prima. Het weekend menu is niet erg uitgebreid maar er kon toch ook nog van het weekmenu besteld worden. Het station en stadscentrum zijn goed te bereiken. De bushalte is voor de deur en op de fiets is het ook niet te ver.

De kamer was schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was duur en er was weinig keus. Het raam in de kamer kon niet open, terwijl het veel te heet was. Voor de prijs was dit hotel te duur met weinig professionaliteit van de werknemers.

De kamer was schoon.

Ik zoek nog even verder naar een beter hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV deed het niet, dus ook geen hotel-info kunnen bekijken. Dit direct na inchecken gemeld bij de receptie, maar de klacht werd niet echt serieus genomen. Wifi werd naarmate de parkeerplaats voller werd steeds slechter.

Avondeten was goed

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Niet slecht, maar zou een volgende keer een kamer aan het eind vd gang vragen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er vertrokken s ochtends vroeg (1x om 5 uur en 1x om 6 uur) mensen, lawaai op de gang en hard sluitende deuren!

heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar wel s avonds een heerlijke salade gegeten.

Prima overnachtingshotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet helemaal schoon, in de lobby ruikt het niet fris vanwege de rookruimte waarvan de deur regelmatig open gaat.

Comfortabele, moderne kamer, makkelijk bereikbaar met de auto, prima voor een nachtje

Netjes en schoon
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden lagen niet erg comfortabel, zowel mijn vriendin als ikzelf hebben slecht geslapen en kwamen stram uit bed. Ik voelde de veren van de matras, terwijl wij beiden normaal van gewicht zijn.

Netjes en schoon

Het was rustgevend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De elektrische voorziening in de badkamer. Geen stopcontact. Föhn niet handig (je moet het knopje steeds indrukken).

Het ontbijt was prima. Het personeel erg aardig en bekwaam.

Passend bij het doel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat is het toch jammer dat je voor een ontbijt bij moet betalen terwijl de kamer al 70 euro kost! En als je dan toch moet bij betalen, laat het dan geen standaard/buffetprijs zijn! Maar betalen wat je eet! Ik ben een kleine eter en 's morgens eet ik geen 14 euro weg!

Het welkomstdrankjes werd toch nog Na 23.30 uur geschonken! Ook al waren wij pas rond 12.00 uur in het hotel.

prima verblijf, makkelijk te bereiken en goed geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onder het bed was kennelijk niet gestofzuigd... we vonden 5 euro haha. dat maakte het weer goed uiteraard.

parkeren makkelijk, 10 min rijden van centrum, kamer was uitstekend. zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Een prima verblijf voor een nachtje!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rook geur bij binnenkomst van het hotel en de krappe toilet en onlogische wastafel.

De vriendelijkheid bij ontvangst door de receptionist/e bij aan komst en vertrek.

Goede indruk. &Quot;Geweldig Hotel" Komen zeker terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na een lange rustige rit vanuit Den Haag, ingecheckt bij de balie. De ontvangst was zakelijk. (Niet negatief bedoeld.) De kamer,bed,douche uit uitzicht was netjes, en schoon. De andere ochtend 1 January hebben wij ons tegoed gedaan aan het ontbijt. Zag er zeer fris en vers uit. Wij hebben genoten,en komen ook zeker terug.

Dat de kamerruim was en het totaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat andere hotelgasten de deur van hun kamer dichtgooien en luidruchtig zijn op de gang. Zou fijn zijn als men rekening hield met andere hotelgasten.

Dat de kamerruim was en het totaal Waaronder ook badkamer/wc netjes.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Netjes, vriendelijk personeel en goede service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WiFi viel soms weg, maar dat kan zijn omdat je eerst inlogt op het Bastion netwerk en daarna pas de optie krijgt voor 5GHz. Als je die daarna aanklikt dan is de WiFi perfect

Ontbijt was goed, kamer zag er goed uit, netjes en schoon.

Heel vriendelijk en contact-vaardig personeel, met oog voor...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk en contact-vaardig personeel, met oog voor de klant. Persoonlijk woordje werd niet vergeten. Ruime parking (gratis) en free Wifi. Rustige ligging op uiteinde van industriegebied en vlotte verbinding met centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

bad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geurtjes in kamer en gang en lift, bed slecht opgemaakt, wind gierde door de kamer (5e verdieping) en veel geluid dat we wakker hield, inclusief de ventilator op de badkamer die maar bleef malen en niet uit kon

bad

Een hartelijke bediening.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurantgedeelte was wat groezelig; kruimels op de stoelen en raamkozijnen en het bestek was vlekkerig.

Het ontbijt was prima. Er werd voor de klant persoonlijk een ei gebakken. De kamer zag er goed uit. Het bed lag prima. De warme maaltijd was goed en bediening was prima en persoonlijk.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Een fijn verblijf en makkelijk te bereiken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Geen telefoonlijst hoe je o.a. de receptie kan bereiken. - ik ben gewend dat ik altijd tandenborstel en tandpasta in de badkamer zou vinden. - k heb uit nood een hotelkamer geboekt maar ik had niet veel bij me. Het hoeft niet standaard op de kamer te liggen maar dat jullie weggooi sloffen in huis hadden. Na t douchen vind ik t niet hygiënisch om op mijn blote voeten te lopen. - ik weeg ongeveer 70kg en ben 1.60 lang maar ik vond het matras te zacht. - spiegel die aan de garderobekast hangt, is niet aan de juiste wand geplakt terwijl er een andere logische optie aanwezig was. - en de koelkast deed het niet, ook niet wanneer ik de temperatuur had gewijzigd. - verbleef op kamer 208

De enorme Klantvriendelijkheid- willen meedenken. De hotelkamer was qua ruimte voldoende. Een fijne douche ook qua grote. Een waterkoker thee/koffie + koelkast aanwezig.

Bij aankomst werd ons verteld dat wij konden ontbijten tot...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst werd ons verteld dat wij konden ontbijten tot 11.00uur 's morgens. Echter toen wij om 10.30uur aankwamen voor het ontbijt, werd het ontbijt al opgeruimd. Gelukkig zijn wij alsnog goed geholpen en werd er direct alsnog een ontbijtje voor ons klaargemaakt.

Niets speciaals, gewoon prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn netjes, doch erg sober. Is geen art hotel, maar daar is de prijs ook naar. Prijs-kwaliteit-verhouding is goed. Niets speciaals, gewoon netjes voor een nachtje en schoon.

Prima logging van de accommodatie met voldoende parkeergelegenheid. Ontvangst was prima, ontbijt ruim voldoende. Heb er geen diner genuttigd, kan daar niets over zeggen.

Wel oke; hygiene had wat beter gekund.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene Toilet stond op een niet logische plek in de badkamer; als ik erop zat, dan kon m'n partner geeneens naar binnen.

Heel aardig personeel en goed ontbijt.

Prima voor één overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is duur voor wat er geboden werd. De wastafel in de badkamer smal, waardoor het water er snel overheen liep

Prima kamer, redelijke bedden, een beetje zacht, aardig personeel

Het houdt niet over
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimte in de badkamer. Alles staat dicht op elkaar. Buig je voorover naar wastafel moet je oppassen dat je je.hoofd niet stoot aan het planchet bij de spiegel.

Er was niet veel om echt enthousiast van te worden op de matrassen na. Die waren goed.

Bastion prima prijs kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De boeking via Booking.com. Mijn kritiek wordt afgewimpeld op Bastion terwijl dit toch echt een communicatie foutje is van Booking.com. Misleidend.

Totaalplaatje. Kamer.

Het ontbijt was lekker en voldoende.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig van de locatie, ver van het centrum maar de bus stopte voor de deur.

Het ontbijt was lekker en voldoende. Het personeel was heel vriendelijk en de kamers was heel net.

volgende keer maar even verder kijken naar een andere boekingsite/ hotelketen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit: tijdens het boeken via Booking.com was de prijs incl. ontbijt. en bij het inchecken moesten wij €14 p.p. bijbetalen voor het ontbijt( antwoord personeel: via Booking.com geboekt zeker!). Tevens was ontbijt erg matig. Weinig keuze en warme producten werden niet bijgevuld (antwoord personeel: doen we niet meer, is te veel werk). Personeel was dus ook niet vriendelijk. Tevens was Badkamer niet schoon( pincet en haarklip van de vorige gast lag nog midden in de badkamer op de vloer).

de locatie: heerlijk rustig buiten het centrum, maar toch dichtbij en goed te bereiken.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel ligt ver buiten de stad, afgelegen op een industrieterrein in een kale woestenij van wegen, braakliggende gronden, bedrijfsgebouwen en overslagplaatsen. Geen woonwijken in de verre omtrek. Streekbus gaat eens per uur. Volgens receptioniste was er tien minuten verderop een halte van de stadsbus. Dat was een slecht advies: het was niet tien minuten, maar een halfuur stevig doorstappen, deels zonder voetpad, door een ongezellige, industriële omgeving. De kamer was waarschijnlijk een tijd niet gebruikt, want bedekt met een dikke laag stof. Een schoonmaakster maakte hem de volgende ochtend goed schoon, maar op deze manier had de kamer nooit aangeboden mogen worden. Overigens was de kamer klein en de badkamer helemaal. Klein raam met uitzicht op geparkeerde auto's en een troosteloze omgeving. Herrie van de apparaten op het dak boven de ingang. 's Nachts lawaai van nachtbrakers die met deuren slaan. Voor twee nachten betaalden we bijna 250 euro (inclusief alle toeslagen, maar zonder ontbijt). Echt veel te veel voor wat in feite neerkomt op een Formule 1-hotel. Ongeveer 40-50 euro per nacht zou redelijk zijn.

Gratis parkeren voor de deur. Bushalte van de streekbus naast het hotel, waarmee je binnen 20 minuten in de stad bent (gaat slechts een maal per uur).

Ik had ondanks bescheiden kamerprijzen meer verwacht van het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aflegruimte douche, formaat wasbak, formaat badkamer, keuze en grootte van het ontbijt. Tips; plaats een verwijzing naar zijdeur als draaideur is gesloten, klanten graag met u aanspreken, vul de bar op met flessen drank; er stond nu één aangebroken fles rode wijn in het zicht, drankenkaart was niet voorhanden. Verder werkte de snoepautomaat niet goed; accepteerde mijn euro's niet. Bovendien was de automaat half en zeer karig gevuld. Opvallend overigens dat de blikjes nootjes (?) allen zo waren geplaatst, dat het onmogelijk was te zien, wat voor nootjes het waren. Als laatste tip, als het hotel zo afgelegen is, zou het prettig zijn als je er iets zou kunnen eten dan Japanse mix.

Prima bedden. Uitstekende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima hotel om te overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op hoofdpagina staat inclusief ontbijt.In werkelijkheid is dit niet zo. Want je betaald een hogere prijs als je ook het ontbijt wilt hebben.dit is misleidend.

Kamers prima. Geen ontbijt gehad.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prijs is te hoog voor wat je krijgt. Mijn advies is om voor dit bedrag iets anders te zoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is buiten het centrum en OV is niet om de hoek. Voor mij was de locatie een bewuste keuze. Mijn kamer was erg "in elkaar gepropt", vooral de badkamer. Hou er rekening mee dat tijdens het tandenpoetsen je je hoofd onvermijdelijk tegen het plateautje stoot. Je gezicht wassen is onmogelijk tenzij je het tijdens het douchen doet. Aankleden in de badkamer is niet mogelijk vanwege het gebrek aan ruimte. Je tandenborstel kun je wel in de badkamer kwijt maar voor de rest van de toiletspullen is er geen ruimte. Ook niet buiten de badkamer. Gelukkig kon ik het tweede bed hiervoor gebruiken. De bedden zijn smaller dan een normaal eenpersoonsbed en de matrassen zijn wel aan vervanging toe. Voor een nacht is het allemaal te overleven. Ik moet meerdere nachten in Groningen zijn. De ongemakken zijn voor mij te veel om nog een keer deze hotel te boeken.

Personeel is een van de weinige positieve punten van deze locatie. Daarnaast is het parkeren gratis. Aan de andere kant, het is zo buiten de stad dat het bizar zou zijn als ze er geld voor vragen. Op de kamer heb je een koelkast, waterkoker met thee/koffie. Dat is ook erg prettig.

Voor een weekendje Groningen een ideaal verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst vriendelijke welkom geheten en een welkomstdrankje, kamer netjes, wifi gratis, en voor de deur stop de bus naar het centrum (10 minuutjes) dus prima bereikbaar voor bus of taxi. Kamer schoon, heerlijk bed. Ontbijt was uitgebreid en er werd zelf vers een ommeletje met spek voor je klaar gemaakt. vers fruit, heerlijke koffie.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed voor zaken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is eenvoudig te bereiken. Er is een vriendelijk onthaal. Kamers zijn netjes. 1 detail was een laken dat niet zo netjes was. Dit was zo'n bedsprei op het einde van het bed. Het leek of er een verfvlek op zat. Ik hou van uitgebreid ontbijten voor ik aan mijn dag begin. dit vond ik eerder aan de sobere kant. Het is zeker ok, maar niet erg uitgebreid. Personeel zeer vriendelijk. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar wat zakenreizen betreft. Goede WIFI verbinding op mijn kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De locatie mits je over eigen vervoer beschikt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

a. Ontbreken van een zeepbakje in de doucheruimte b. Veel te smalle wasbak in de badkamer c. smalle eenpersoonsbedden die voortdurend van elkaar weggleden indien je er een tweepersoonsbed van wilde maken

De locatie mits je over eigen vervoer beschikt

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Een goede en comfortabele overnachtingsplaats tegen een voordelige prijs voor een korter verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is voor een toerist ver(der) van het centrum. Je kan niet even de deur uitwippen om iets te doen doch ben aangewezen op reistijden met openbaar vervoer of eigen auto. Douchen in de badkuip. Persoonlijk heb ik er een hekel aan om in badkuip te moeten douchen met al zijn ruimtebeperking en gladheid. Dit deed echter geen afbreuk aan de goede kwaliteit en luxe van de royale badkamer zelf. Smaakvol ingerichte ruimten kan ik enorm waarderen. De inrichting was hier nogal degelijk en braafjes.

Het hotel is in alle opzichten heel comfortabel en zo ingericht om de gast uitermate te gerieven. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hun doelgroep is duidelijk de zakenman/vrouw doch als weekend- of dagjesuit toerist heb je hieraan ook een uitstekend hotel. De kamer is heerlijk rustig vanwege de perfect geïsoleerde ramen en heeft een optimaal instelbaar kamerklimaatbeheer. Hun milieu- en personeelbeleid kan ik zeer waarderen.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Een prima plek voor een zaken bezoek.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kan beter, zoals verse producten. Gekookte eitjes al om 8.00 uur op. Via de airco, raam kan niet open, sigaretten lucht.

Bedden prima! Ruime kamer. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Dat de door Booking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat Booking.com weer te veel toeristen belasting in rekening gebracht had.

Dat de door Booking.com teveel in rekening gebrachte toeristen belasting werd terug gestort.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Superplek!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pooltafel stond in het rookhok. Lastig als je niet rookt.

De bedden sliepen super. Ontbijt had net even iets extra's. Vers gebakken eitjes en fruit in een glas. Ook de pooltafel was super. En als kers op de taart schaatsen op tv bij het ontbijt. Oh, en bushalte voor de deur die je zo naar de stad brengt. Wij zijn erg enthousiast!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou er zo weer overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is niets in de directe omgeving. Duur diner en ontbijt. Eieren moesten gebakken worden, maar niemand te zien. Rest ontbijtwaar in schemerduister opgesteld: niet uitnodigend of overzichtelijk.

Erg vriendelijk personeel. Prima kamer met goed bed en prima douche. Bijzonder goede wifi.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Simpel hotel, alle basis faciliteiten aanwezig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt door de week maar tot 9 uur. Voor vakantie ganger die het een paar dagen rustig aan willen doen best wel vroeg.

Water koker op de kamer, voldoende parkeer gelegenheid, gratis! Via P3 Euroborg met citybus makkelijk om in het centrum te komen

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

De prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondeten (mixed grill en kogelbiefstuk): droog en niet heet opgediend.

De prijs. Gelegenheid om koffie te zetten op de kamer. Het feit dat er niet standaard een ontbijt bij de logies zit.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prima voor een overnachting en bezoek aan Groningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer wat aan kleine kant. Voor de ligging en kamer vond ik prijs wat aan hoge kant in vergelijking tot andere hotels en ik had dan nog wel 'hotdeal'. Je bent niet zomaar in centrum

Prima hotel met heerlijke bedden. Ontbijt uitgebreid en voor ieder wat wils.

Beoordeling verblijf Bastion Hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor het uitchecken op nieuwjaarsdag (12.00) werd er veel lawaai gemaakt door het schoonmaak personeel op de gangen en in andere kamers. Dit was storend want erg gehorig.

Bedden waren prima evenals de douche.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Het meisje bij de receptie was vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het meisje bij de receptie was vriendelijk. We kregen een gratis upgrade naar een iets ruimere kamer. Dit was erg fijn. Ook kregen we bonnetjes voor een gratis welkomsdrankje bij de bar. Wij hadden de fietsen meegenomen om naar het centrum van Groningen te rijden, dit ging prima.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Zullen zeker weer een keer terugkomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima accommodatie Goede kamer Personeel vriendelijk en behulpzaam Uitstekende OV verbinding naar centrum stad Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Vriendelijk en gastvrij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt . Mogelijkheid tot lunchpakket is perfect. Goed restaurant met mooie kaart zorgt er voor dat je na een vermoeiende dag niet meer op zoek hoeft naar een eetgelegenheid in de buurt.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Super hotel (prijs, kwaliteit en locatie) wanneer je een weekend Groningen wilt

alles deed aan verwachting

Prijs & Locatie met ruime parkeer gelegenheid

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Niets mis mee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg kleine badkamer, vooral het toilet gedeelte

Het bed en de wifi

• Beoordeeld op: 5 november 2018

met de hakken over de sloot
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer was onvoldoende schoon en deur stond open bij binnenkomst van de kamer.

prijs