Beoordelingen over Bastion Hotel Haarlem Velsen

#2 van de 3 hotels in Santpoort-Noord

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voor 1 overnachting prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden apart en veel te laag. Geen boxspring. Receptioniste bij binnen komst niet al te hartelijk, stug persoon. Misschien door vorige gasten die niet netjes waren en tussen door ons gesprek ook ineens de aandacht wilde en op de bel begon te rammen.

Ligging Hotel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

heel vriendelijk personeel en bedden lagen heerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

badkamer was heel vies. vieze geur. haren in putje en gele schijn op de grond. Hebben gereclameerd maar ze hebben alleen een beetje antibactriele spray gespoten....

heel vriendelijk personeel en bedden lagen heerlijk

Overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was oke maar dat we geen raam konden open zetten of een ventilatie schuif konden openen was jammer want ondanks airco was het een benauwd hok. De douche daar zou een douchemat wenselijk zijn en voor het uitglijden een hulpmiddel om je vast te houden.

Makkelijk te bereiken.

chaotische en rommelig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Alles erg rommelig. De kamer was nog niet klaar toen we aankwamen om 15.00 uur. Het koffiezetapparaat was kapot. Voor de ingang lagen bierblikjes, die er uren later nog lagen. Ziet niemand vh personeel dat? Er staan pallets bij het terras?? Aub ruim dit op, zo rommelige uitstraling.

ontbijt was goed en personeel doet erg zijn best!

Goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer en veel werkend personeel van buitenlandse afkomst met lawaai overlast. Duur ontbijt

Goede locatie, prima bedden en veel parkeerruimte.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, schone, prettige...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De jonge mensen die het ontbijt serveerden hadden wat beter getraind kunnen zijn. Ging nogal ongeorganiseerd en traag. Maar dat was dan ook het enige minpuntje.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, schone, prettige kames. Rustig maar toch op loopafstand van de binnenstad van Haarlem. Het ontbijt is verassend gevarieerd. Er wordt zelfs ter plekke een omeletje voor je gebakken. Ik kom hier graag.

Comfortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed opmaken had wat strakker gekunt. Geen stop in wasbak (lastig bij nat scheren). Jamner dat je geen theewater kunt maken op de kamer.

Airco werkt prima. Koelkast was van een mooi formaat. Goede bedden.

prima, standaard verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en badkamer was wat aan de kleine kant, maar prima voor 1 nachtje slapen. De kraan van de wasbak stak uit, dus het water liep uit de wasbak: rare constructie.

De check-in ging snel. Verder zijn we weinig op de kamer geweest. Het is 45min fietsen naar Ijmuiden strand, we hadden onze eigen fietsen mee. Het is 15min fietsen naar Haarlem.

ontbijt was goed en personeel was ook vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fohn was niet goed. we konden op slaapkamer geen raam open zetten, en het was benauwd. En veel Herrie van Luchtbehandelingsysteem.

ontbijt was goed en personeel was ook vriendelijk.

Buiten het zand op de vloer best in orde .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lag nog zand op de kamervloer , na de vraag om dit te verwijderen lag dat er s'avonds van de tweede dag er nog steeds . Na een tweede opmerking heeft de receptioniste hetpersoonlijk s'avonds nog gestofzuigd . ( erg lief )

Kamers voldoende ruim , Goede bedden .

Goed hotel kleine badkamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was koud bij ons maar door de receptie werd er een andere kamer aangeboden on te douchen en we kregen gratis ontbijt. Goed opgelost Bastion!

In het hotel was het lekker stil. Af en toe klapte er een deur dicht maar over het algemeen was het er stil

Prima prijs/prestatie. Ik kom als zakenreiziger regelmatig in Bastion-hotels.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer/douche is wel heeel krap....

Nadat de bar gesloten was (ik arriveerde rond middernacht) gelukkig "Jupiler"-bier i/d automaat: dat was een verademing na een tropische dag met 13 u achter het stuur !!!

Matig verblijf De deuren naar de kamer gang wilde ook al niet open met de pas dus maar naar beneden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik de kamer kropen beestjes rond

De kamer was wel erg stoffig zeker toen we de tv ( waar overigens ook geen instructie bij was) probeerde aan te zetten ) smerig was

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Nooit meer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn versleten en doorgelegen. De kamer was stoffig en de ramen smerig. Bed bevatte een beestje (zilvervisje?) bij het openslaan en er waren naast de slechte kussens geen reserve kussens aanwezig. Voor personen kleiner als 1.65 meter is het onmogelijk om de handdoeken te bereiken die trouwens boven het toilet liggen! En dan als klap op de vuurpijl ging de airco uit en werd het erg warm en benauwd in de kamer, ook al omdat de ramen niet konden worden geopend (7e verdieping). Kortom een teleurstellende ervaring in dit hotel.

De locatie was voor ons doel zeer geschikt.

Geen ontbijt inbegrepen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen minibar, maar er staat een drankenapparaat op de begane grond. Hier passen alleen munten in en ondanks dat ik cash geld had, werd er niet gewisseld. Het zou handiger zijn als er met bankpassen ook geaccepteerd zouden worden.

Geen ontbijt inbegrepen. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon en praktisch ingericht.

Prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de ramen niet open kunnen is echt een groot gemis. Ontbijt tot 9 uur (op 'derde' kerstdag) is ook wat aan de krappe kant.

Vriendelijk personeel, ruime kamer.

Slechtste service ooit!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb via Booking.com een kamer geboekt en bij de opmerkingen erbij vermeld dat ik graag een extra bed voor een 11-jarige op de kamer wilde. Geen reactie vooraf gehad op mijn vraag en bij aankomst was er niets geregeld en is er niets opgelost. Schandalig! Terwijl ik vroeg of ik ter plaatste een kamer kon bijboeken kreeg ik van de, 's nachts gebelde, supervisor te horen dat het hotel vol zat en ik dus geen kamer kon bijboeken. We hebben met zijn drieën op twee eenpersoonsbedden moeten slapen. De nachtportier gaf aan dat er nog voldoende kamers waren.

Mooie kamers, goede badkamer, goede ligging en mooi uitzicht. Voldoende parkeerplek

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima oplossing en goed geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras is ok maar te zacht voor rugklachten. In kamerv77 . De rest weet ik natuurlijk niet

WiFi werkte direct overal en eenvoudige inlog. Dat is heel prettig. Er zijn hotels die het zo moeilijk maken dat je iedere keer moet inloggen met complexe codes. Ik kreeg bij het ontbijt een vers gemaakte omelet van een erg aardige jongeman. Kwam laat binnen als laatste gast , maar de dame achter de counter was erg vriendelijk en een drankje toe. Een ruime walk in douche. Veilig en comfortabel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Kamer prima geschikt voor 1 persoon. Bedden werden elke dag opgemaakt ook koffie en theespullen en toiletartikelen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was s'nachts te warm. Airco werte niet goed er kon ook geen raam open. Ik mite een winkeltje voor tijdschriften en snoepgoed.

Vriendelijk personeel, hotel dicht bij openbaar vervoer. Ruim ontbijt. Rustig hotel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goede hotelkamer op een goed bereikbare locatie voor een zeer schappelijke prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het putje van de badkamer liep niet goed door waardoor de badkamer blank kwam te staan en de slaapkamer ook bijna. 's ochtends verteld aan de receptie maar de volgende nacht had ik hetzelfde probleem

Prima kamer, in principe hele fijne badkamer ware het niet dat......

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen opmerkingen. Hebben maar twee keer overnacht en ontbeten en waren overdag elders en ook elders onze maaltijden genuttigd.

Ontbijt prima. Tijdstip: van 07.00 tot 09.00 uur voor vakantiegangers misschien iets aan de vroege kant maar niet problematisch. Ruime badkamer met toilet en goede - gratis -parkeergelegenheid. Kamer goed. Koffie/thee voorziening en koelkast op kamer uiteraard ook positief.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

voor 1 nacht ..goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer er klein , bukken onder de douche niet mogelijk, wc staat tussen muur en douche cabine, kraan wasbakveel te groot voor wasbak ...bij te harde straal loopt alles er over heen! ontbijt 14 euro pp !!! ---) ontbijt bij de achterbuurman veel goedkoper!

ligging, mc donald in de achter tuin

Een fijn hotel en vlakbij Schiphol i.v.m. wegbrengen van onze gasten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren iets te warm. Kan ook komen omdat de zon 's morgens op de ramen stond.

Goed ingerichte kamers met goede bedden. Ontbijt was prima en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. M.b.t. onze Philips werkervaring in het verleden deed het ons goed dat u Philips apparatuur op de kamer had staan (tv)

Om te slapen oke. Verder matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matige ontvangst. Erg kleine -smalle badkamer. Veel viezigheid aan plafonds. Veel vreemde piep geluiden die er constant waren. Geluidruchtig etc etc

Het parkeren

Hotel was mooi.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieren in matrassen waren niet lekker in je rug en zij. Kussens waren slecht. Haarfohn plakte met oude haar producten en haar.

Hotel was mooi. Ik heb 10 jaar in Haarlem gewoond een tijdje geleden en was heel leuk om terug te zijn

?
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

portier maakte pas na lange tijd de slagboom open.. dat vond ik echt niet ok.... ik vond het al emt al veel geld voor een simpel hotel vooral omdat er geen ontbijt bij zat...

?

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een krappe kamer en een glazen doorzichtige deur in het sanitair, wanneer men een kamer boekt met twee losse bedden, is niet gewenst. Niet echt fijn op het moment dat je voor je werk van huis bent met iemand waar je het bed bewust niet mee deelt.

Het bed was comfortabel en de jongen achter de receptie was erg vriendelijk

Redelijk, echter prijs kwaliteit verhouding niet in evenwicht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de kleine kant, toilet zeer laag , gemaakt voor kinderen en zeer krappe ruimte, gelukkig zijn wij slank anders heb je een probleem. Douche was redelijk echter zeer natte boel na afloop douchen, wastafel loopt over niet geschikt voor de kleine ruimte.

Ontbijt was niet erg uitgebreid, matig

de kamers waren schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het geluidsoverlast van de parkeerplaats, mc Donalds die direct aan slaapkamers grenzen, (dronken) hotelgasten die luidruchtig over de gangen lopen en roepen naar elkaar in een vreemde taal. het aantal personeel dat aanwezig was (1 dame die alles was receptie, barjuf ,telefoniste serveeerster en de kok)...schandalig!!!! bar die eerder dicht ging dan omschreven. kortom een slecht hotel die zijn zaken niet goed op orde heeft......en dat voor zo`n prijs

de kamers waren schoon.

Het ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op onze kamer stonden twee fauteuils. Een ervan was zo stoffig en vies, dat we die helemaal niet gebruikt hebben. Er lag ook nog een pil in (van de vorige bezoeker?). Bij het ontbijt zaten we naast een tafel waarop een computer stond. Op een groot deel van die tafel lag het stof zo dik, dat je er gemakkelijk je naam in had kunnen schrijven. Het personeel hebben we daarvan op de hoogte gesteld.

Het ontbijt was goed.

Kamer : ruim genoeg, bedden prima, schoon,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer : ruim genoeg, bedden prima, schoon, sanitair/douche prima Ontbijt : keuze en kwaliteit prima Diner : Voor verbetering vatbaar: voorgerecht (soep) lauw/bijna koud, tafel dekken overgeslagen (geen bestek/servetten), eetzaal extreem gekoeld(Airco), dus lang zitten niet echt uitnodigend. Hoofdgerecht ok, keuze ok, prijs/kwaliteit ok. Wat voor dit hotel een meerwaarde zou zijn: ontbijthoek / bar en zitgedeelte aanpakken: er is geen lounge waar je 's avonds wat kan lezen, drinken, gewoon gezellig zitten. De ontbijthoek is nauw en is tegelijkertijd een doorlooproute voor gasten, personeel. Doet wat rommelig aan. De bar wordt in zijn huidige opstelling nauwelijks gebruikt. Dus kansen genoeg ! Personeel, hulpvaardig en vriendelijk, prijsstelling van het hotel bijzonder. Varieert extreem per datum/week.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

onder de bedden lagen suikerzakjes (van MC Donald) en snoeppapiertjes!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de schoonmaak van de kamer, de vloer was niet goed gezogen! Er ontbraken gordijnrolletjes aan de rail voor de overgordijnen, waardoor deze niet goed waren te sluiten

ontbijt was goed, maar zorg voor een schoon afvalbakje op tafel, nadat deze opnieuw wordt opgedekt. Er zaten nog afvalresten van vorige ontbijtgasten in!

We voelden ons welkom door de benadering van het personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is wat klein en de deuren van de douchecabine sloten niet goed af, waardoor er water in het naastliggende gedeelte kwam te staan. Voldoende handdoeken maakte dat we de nattigheid konden bestrijden.

Het welkom drankje was leuk, juist omdat het prachtig weer was en we heerlijk buiten konden zitten. Het is aangenaam wanneer men vanuit het restaurant naar het terras kan gaan. Het was rustig in het hotel en we hebben goed geslapen. De bedden en de kamer waren prima. Het ontbijt was goed verzorgd en er was voldoende aanbod.

Klantgerichtheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer sober en de ramen te klein die beperkt open kon. Als klant wordt verwacht dat het personeel mee denkt met de keuze van de kamer. Wij werden als ouder echtpaar op een kamer ingedeeld die grenst aan de parkeer plaats van McDonalds. Dus de hele nacht herrie en nauwelijks kunnen slapen.

De badkamer was redelijk tot goed. Lastig was dat je de showergel of zeepje niet kwijt kon dan het op de grond te leggen tijdens het douchen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

We hebben helaas 2 keer het ontbijt moeten afrekenen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We hebben helaas 2 keer het ontbijt moeten afrekenen! Ik heb al eerder een email gestuurd maar er is niks mee gedaan. We hebben 1 keer contant moeten afrekenen en 1 keer heeft de hotel het ontbijt kosten van mijn creditcard afgeschreven. Het gaat om een bedrag van 28 euro. Graag ontvangen we die terug! Met vriendelijke groeten Ashkan Hashemkhani

praktisch hotel, beetje basic
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

in de badkamer zou een plankje voor de toilettas en een houdertje voor shampoo en douchegel handig zijn; het water voor de thee bij het ontbijt kan wel wat warmer; verder prima

de kamer was prima

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Bastion hotel haarlem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aparte bedden vind ik nogal vervelend en zou liever een grootbed voor twee personen willen

De comfort en de ligging van het hotel waar je snel en makkelijk overal bij kan zijn

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

vriendelijk personeel, nette kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer dat bij aankomst meteen vermeld werd door baliemedewerker dat we toch wel veel te veel betaald hadden voor onze kamer via booking.com. daar baalde ik flink van, gezien mijn vele boekingen via deze site!

vriendelijk personeel, nette kamer

Goed bed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet goed en erg duur. Ik sliep aan de achterkant, had last van auto's van naastgelegen MC Donalds...

Ontbijt vond ik niet zo, weinig gezonde keuzes.... Heel veel zoet en alleen muesli met suiker. Geen alternatieve producten....

Prima voor een eenvoudige overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en doucheruimte waren op zich goed, maar er zou wel zorgvuldiger schoongemaakt kunnen worden; stoffig en de wastafel was niet echt schoon.

Voor ons was het een prima hotel voor een eenvoudige overnachting na familiebezoek in Overveen. Wij hebben er alleen geslapen, helaas in 2 aparte bedden, en hebben verder geen gebruik gemaakt van de voorzieningen en kunnen daar dus ook niets over zeggen.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Nooit meer Bastion.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ramen in de kamer konden niet open en dat was niet vooraf op de site vermeld. Was dat wel het geval geweest, dan hadden we dit hotel zeker niet geboekt. Ook de matras was slecht, de springveren staken eruit. Het gebrek aan ventilatie en de slechte matras hebben ervoor gezorgd dat we amper geslapen hebben. Bij het ontbijt was er slechts 1 zeer welwillende en aardige bediende die alles in de gaten moest houden, receptie, tafels, buffet, telefoon en hij moest nog een nieuw meisje, dat van toeten noch blazen wist, inwerken, gevolg: geen borden, geen bestek op tafel, sap kannen leeg, koffiemelk op etc. Bovendien bleek dat we de hoofdprijs voor deze kamer hadden betaald en de reden daarvoor was dat het Bastion de prijzen verhoogd als ze bijna vol zitten met personeel van de omliggende bedrijven in Velsen.

De locatie was voor ons doel geschikt

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt karig. Kamer rook sterk naar rook, was dus zeker niet rookvrij. Had €199 excl. ontbijt betaald voor een zeer kleine kamer met zeer klein toilet.

Foto-achtergrond in de kamer.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine kamer en badkamer. Vroege ontbijt, voor negen uur. Rokershol met grote schuifdeur in directe verbinding met niet rokenruimte. Dus konstant een rooklucht in een niet rokenruimte.

De hygiene was goed.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prettig verblijf, maar nog mogelijkheden tot verbetering
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet heel erg schoon, bedden erg zacht en weinig handdoeken.

Personeel was verder erg vriendelijk. Ontbijt was prima en werd aangevuld indien nodig. Voldoende parkeergelegenheid en met OV zo in het centrum van Haarlem.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Bedden waren goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Onvriendelijk en niet professioneel personeel , bij het ontbijt om 8 uur zaten er 4 gasten aan de bar al flink aan t bier en zeer luidruchtig te zijn , ik kom hier niet meer terug , teveel betaald, toen bij het uitchecken me niet eens gevraagd werd of alles naar wens was was maar een soort : het is in orde zo hoor ! Dahag !! Nee hier kom ik niet nog eens , heel knullig ontbijt , staat er een medewerkster met 2 kleine tegalpannetjes op bestelling eitjes te bakken , wist niet wat ik zag

Bedden waren goed

De vriendelijkheid van het personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat ik in het hotel kwam En haar op me handoek trof en eveneens haar naast het toiletrol. Wel weer postief meteen na dat ik het aangaf over de handoek werd er meteen een nieuwe geleverd

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ik heb niet kunnen genieten van de deze hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De thermostaat kraan in de douche was niet goed koud water moeten douchen. Ventilatie systeem maakte een rare geluid denk lagers versleten. De wc liep de hele nacht door. Alles bij elkaar geen goede nachtrust gehad.

De personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb inmiddels 3x overnacht in dit hotel en 2x een badkamer gehad waarvan het afvoergootje van de douche niet goed was aangelegd waardoor de rest van de badkamer onder water kwam te staan. Bij uitchecken heb ik dit uiteraard gemeld dus hopelijk wordt e.e.a. hersteld.

Kamers zijn prima uitgerust.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

verder niet mis mee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de buitenramen waren niet goed gesloten (opening van ca 10cm) wat 's nachts nogal wat geklapper opleverde, mede door de he- vige storm. Dit aan de receptie gemeld. Hebben dit pas 's morgens ontdekt, toen het licht was. Slordig!

de hygiëne

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ik hoop dat de service in het verleden ook wordt nagestreefd in de toekomst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het douchen werkte het afwateringssysteem onvoldoende waardoor alles in een minimum van tijd onder water kwam te staan. De drankautomaat op het gelijkvloers was buiten dienst. Bij aankomst op vrijdagnamiddag was de witte wijn niet gekoeld. Bij de bestelling van de zalmfilet heb ik 1u30 moeten wachten.

Daarentegen was het ontbijt onberispelijk.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Geluiddicht en uitzicht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak. Doucheput was verstopt waardoor de gehele badkamer een laag water kreeg dat ook onder de deur door kwam. Een droge lucht en erg stoffig. Daarnaast kruimels op de stoelen in de kamer.

Geluiddicht en uitzicht

Goed hotel, prima ligging en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Roereieren moeten zacht zijn. Het zeer behulpzame en vriendelijke meisje had echt haar best gedaan (compliment voor haar!) maar roereieren maken is een kunst. Het resultaat leek op een geklutste omelet.

Ontbijt was prima verzorgd en voldoende uitgebreid, maar, naar mijn mening, te duur (€ 14,-).

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Prima uitvalsbasis voor een nachtje Haarlem en omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is erg warm op de kamers. Ramen kunnen niet open voor frisse buitenlucht.

Prima kamer voor een overnachting in Haarlem. Gratis parkeren. Met eigen auto of OV ben je zo in het centrum of op het strand. Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende. Je gaat zonder honger weg.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

leuk verblijf en ik kies voor een volgende keer weer voor bastion haarlem
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij het ontbijt het water voor de thee was op en de borden moesten we om vragen. Diner, Te weinig groenten en het dessert er stond warme wafel en die was koud en hard en droog.

het ontbijt was goed zag er ook netjes verzorgd uit . De kamer keurig schoon heerlijk bed, de badkamer is klein en er is geen plaats voor je toiletspullen te plaatsen . Bij het inchecken keurig geholpen

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed om daar te vertoeven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming was uitgevallen. Helaas, maar ik heb begrepen dat daar hard aan gewerkt werd. De volgende ochtend was de verwarming weer opgestart. Gelukkig.

Heerlijk bed. Uitstekend ontbijt. De prijzen voor het diner waren heel schappelijk.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goed ontbijt, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het had schoner gekunt, haren in de douche is niet echt hygienisch. Over de scheve lampekap zal ik maar niet klagen.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Uitstekende ervaring, met mindere locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie is bijna niet te bereiken met het openbaar vervoer. Buiten dat was de hygiëne niet helemaal on point. Er lag veel stof op de grond en was niet alles helemaal goed gepoetst.

De kamer was erg mooi, en de badkamer ook. De bedden waren erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal om 1h s'nachts kon beter. Jongeheer aan de balie stond met niet veel interesse te werken en gaf ons amper extra informatie. We moesten dit eruit sleuren.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De netheid en het uitzicht van de kamer waren fantastisch.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Bed ok.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doucheslang schoot los zdra ik de waterkraan aanzette, heb 's ochtends niet kunnen douchen. Slang zat al langer los, reactie personeel was vriendelijk maar oplossing of.compensatie werd niet aangeboden. Wat teleurstellend was.

Bed ok. Moderne kamer. Ontbijt was echter teleurstellend, keuze broodjes goed maar beleg smakeloos.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Schone en nette kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen vrij laat aan, en er was toen geen drinken meer te krijgen. We werden naar de McDonalds om de hoek gestuurd..

Schone en nette kamer en badkamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede locatie, makkelijk bereikbaar

Niet schoon Geen vriendelijk personeel.

Goede locatie, makkelijk bereikbaar

Ontbijt was heel verzorgd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht op de McDonalds.

Ontbijt was heel verzorgd. Het personeel was vriendelijk en de kamers waren heel proper en comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Rook ruimte.

De Kamer

Locatie t.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie t.o.v. openbaar vervoer en aansluiting wegen is top!

Prima uitvalbasis

Klein terras

Prima ontbijt Prima airco Prima badkamer

Goed hotel op fijne lokatie.

Eigenlijk niets.

Heerlijke bedden en een fijne badkamer.

15 minuten rijden van de kust, gezellig dorpje Santpoort...

15 minuten rijden van de kust, gezellig dorpje Santpoort Noord

Bastion Hotel Haarlem Velsen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Lange haren in de wasbak, de vloer in de douche liep niet genoeg af waardoor het water niet weg liep.

Uitstekende bedden, stille en ruime kamer

5,5
    Ontbijt was matig

De prijs/prestatieverhouding

Ontbijt was matig

Viel tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel en de kamer. We werden heel onvriendelijk ontvangen en de handdoeken in de badkamer stonken enorm.

Behulpzaam personeel, kwamen iets eerder aan en onmiddelijk...

Beetje krappe douche.

Behulpzaam personeel, kwamen iets eerder aan en onmiddelijk werd een kamer voor ons gereedgemaakt.

Gewoon goed hotel

Gewoon goed hotel