Beoordelingen over Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Adrianahoeve 8, 2131 MN Hoofddorp, Nederland

#15 van de 17 hotels in Hoofddorp

• Beoordeeld op: 22 september 2018

We hadden geen klachten, maar we waren er maar 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er staat een koffiemachine op het bureau. Het snoer daarvan loopt naar de muur. De gordijnen kunnen niet dicht, omdat het snoer in de weg zit. Er kan een gevaarlijke situatie ontstaan. Advies: zorg dat er een langer snoer is die via de grond loopt, of zet het apparaat ergens anders. De gordijnen zitten niet helemaal goed zoals het hoort. Slordigheid??? Advies: In het donker is de ingang van het hotel niet makkelijk te vinden. Zorg dat er een bord met de naam en pijl staat bij de ingang.

We hadden geen klachten, maar we waren er maar 1 nacht.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Naast brandweer kazerne, ver van het vliegveld/1 x shuttle wissel (dus hou daar rekening mee)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen thee in de kamer, tv zenders waren heel weinig en slechte kwaliteit, geen instructies voor de safe, dichtbij het brandweer dus telkens 's nachts alarm bellen en wagens die voorbij gaan. En ver van het vliegveld; moet 2 keer een shuttle nemen (een naar BestWestern, daarna naar Bastion Hoofddorp)

Lekkere koffie in kamer, goede douche/wc, goede handdoeken, zachte, maar lekkere bedden, vriendelijk personeel, 15 minute lopen van buslijn 300 en 340

Het was allemaal prima, alleen de gangen en vloer in kamer...

nvt

Het was allemaal prima, alleen de gangen en vloer in kamer waren niet heel schoon en er hingen veel oude spinnen raggen aan het plafond. verder waren wij dik tevreden

Goed verblijf gehad, kamers zijn schoon en personeel is zeer vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goedkoop toiletpapier en 's morgen telefonisch voor aankomst contact gehad over de shuttle bus, helaas klopte de verstrekte informatie niet.

Locatie was voor mij het belangrijkst

Redelijk bed, overpriced voor de rest.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst en de boeking die gewijzigd is door Booking.com Het aantal personen werd gewijzigd door booking.com, het ontbijt was niet echt geweldig en het hotel heeft de creditcard die uitsluitend nodig was om te garanderen gebruikt om direct na boeken af te schrijven. Daarnaast wil het hotel perse weten of iemand in loondienst is of eigenaar van een bedrijf. Wat gaat hen dat aan? Wat doen ze met mijn gegevens?

Niet veel. Het was allemaal matig. De mate van meedenken was nihil. Er werd uitgegaan van bewust frauduleus handelen in plaats can een fout via de booking.com-app. zeer onaangenaam behandeld. Zeer ontevreden over de geboden oplossing: een kopje koffie dat niet berekend werd.

Functioneel. Op je gemak aan een vliegreis beginnen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zachte bedden, daar moet je van houden. Koffiezetapparaat op beide kamers niet gebruiksvriendelijk.

Goede douches. Gratis luchthavenshuttle van en naar Schiphol.

Goed nachtje slapen voor doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer in het uiterste hoekje van het hotel, zou fijn zijn als je dan via een andere deur naar binnen en buiten kon met keycard maar kon helaas niet. Ook helaas geen waterkoker en bad op kamer..

Lekkere bedden. Dicht bij snelweg en de medewerker achter de balie sochtends was zo vriendelijk om onze thermosfles te vullen met heet water.

Hotel net gerestaureerd?? Wij zullen hier niet gauw terugkomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Krappe kamer. Deur kon niet helemaal open omdat deurdranger tegen kastwand aanstootte. Toegang voor rollator werd bemoeilijkt door kleine ruimte tussen bed en kast. Bedopstelling: Twee éénpersoons bedden, daartussen één nachtkastje met een schemerlamp. Deze opstelling gaf smalle uitstapruimte tussen bed en muur. Wastafel was groot genoeg om vingers te wassen. Gezicht, niet mogelijk. Lampen uit. Bureau voor raam. Dicht doen van overgordijnen: moest over snoeren heen getild worden. Slecht werkend koffiezet apparaat. Eten:: Avond: frieten slap en lauw. Ontbijt: matig. Geen zoetjes, geen karnemelk, geen handfruit

Personeel was vriendelijk en luisterend.

Matig, maar wel praktisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Karig ontbijtbuffet. Tafels bleven vol staan met afwas en weinig keuze als je geen brood wilt eten. Deed goedkoop aan voor zo'n duur hotel.

De douche was lekker

Teleurstellend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een hotel dat Schiphol in de naam heeft en vervolgens ver vanaf Schiphol is. Dat een 'gratis shuttle' heeft die niet eens 24 uur per dag opereert waardoor je als nog een taxi moet betalen van 30+ euro. Waarbij je met al je koffers minuten lang door de gang moet zeulen over tapijt, niemand helpt etc erg slechte service voor deze prijs! Ik reis veel voor m'n werk maar zal dit hotel niet weer boeken.

Hotel met als grootste troef nabijheid Schiphol met gratis shuttle bus.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ok hotel. interessant is de gratis shuttle van en naar de luchthaven. Het personeel vond ik heel vriendelijk. Het ontbijt is heel standaard, niets speciaals doch zeker ok. Er is geen lift hetgeen in mijn geval nogal vervelend was daar ik veel bagage had.

bij ontvangst werd ons medegedeeld, dat wij een gratis...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij ontvangst werd ons medegedeeld, dat wij een gratis ontbijt kregen; dit i.v.m. alle strubbelingen die dag i.v.m. boekingen via internet. Heel vervelend dat de ochtend daarop, dit alles werd ontkent. Na een kwartier kwam een manager en werd alles rechtgezet; resultaat goed, maar toch vervelend

zeer teleurstellend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren is waardeloos!! Geen controle, iedereen kan zijn auto op het terrein parkeren zelfs buiten de vakken. Helaas was het onze planning om zeer vroeg te vertrekken, daarvoor was ook onze overnachting gemaakt om tijdig op plaats van bestemming te zijn. Omdat wij stonden ingeparkeerd komen we uiteindelijk pas om 10.45 uur vertrekken en is onze dag volledig in duigen gevallen. Hulp van medewerkers was niet daadkrachtig! Klacht is inmiddels per email verstuurd! Wacht op reactie/actie!

voor het doel van onze reis, prima voldaan

kastruimte te weinig

kamers zijn prima, wel wat klein en volgens mij georiënteerd op mensen die maar 1 nacht blijven Daar wij een bruiloft bij vork en mes hadden was de locatie prima Prijs van het ontbijt aan de hoge kant, alles aanwezig, uitgebreid maar te duur

Onvoldiende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel teveel geld voor een accomodatie als dit Vuil in de kast onder de bedden Zeer krappe kamer Wekservice functioneerde niet de lijst was zoek Shuttle was er niet om ons van het bastion de luxe naar bastion Hoofddorp te brengen. Lang wachten om te kunnen inchecken ivm nieuw personeel en te weinig personeel. Kortom beslist geen aanrader!!! En ik ben niet heel kritisch normaliter , maar voor zestig euro zonder ontbijt verwacht je toch op zijn minst een Schone kamer!

Wel handig om in de buurt van Schiphol te kunnen overnachten

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Zeer slechte ervaring erg ongastvrij
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was 0930 ik was met 2 kinderen baby van 10 week en een kind van 5. Hierdoor was ik iets later voor ontbijt. We kregen geen ontbijt meer. Bij de shuttlebus op Schiphol uur gewacht, toen de shuttlebus kwam kreeg een groep chinezen voorrang omdat ik kinderen bij me had dus kon ik nog langer wachten onbegrijpelijk.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Functioneel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een hotel wat vooral functioneel is als je rondom Schiphol moet zijn. Voor sfeer, comfort en ontspanning ben je hier niet op je plek

Prima bedden, functionele badkamer

Vergeten te zeggen aan receptionist.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vergeten te zeggen aan receptionist. Het snoer aan het lampje naast het bed lag open. M.a.w. ik had een schok kunnen krijgen. Er zit geen schakelaar aan dit lampje. Was wel een beetje link.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

De shuttle bus vertrekt op zijn vroegst om 5.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De shuttle bus vertrekt op zijn vroegst om 5.45 uur naar Schiphol en je moet overstappen op een andere bus bij het andere Bastion Hotel.......voor een vlucht om 07.00 uur bleek dat te laat, voor onze bagage werd (gelukkig) een uitzondering gemaakt want de "bagagepoort" was al gesloten!

Fijn hotel als je de volgende dag naar Schiphol gaat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien kon de badkamer iets groter voor een 1persoons kamer.

Fijn hotel, zeer gemakkelijk als je de volgende dag naar schiphol moet. Fijne Service en ook makkelijk te parkeren.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Watbetaal liever een paar tientjes meer voor het andere bastion hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamers, ze waren vies overal vlekken op de muren. De gemiddelde liftschacht is groter dan de badkamer

De weg naar buiten want het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Een glutenvrij ontbijt besteld, het personeel was heel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was niet schoon, de voetafdrukken van de vorige gast waren duidelijk te zien.

Een glutenvrij ontbijt besteld, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Op mijn vraag of dat het brood nog even in de oven mocht, werd dit meteen geregeld.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Vond het jammer dat er in de beschrijving stond dat er een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vond het jammer dat er in de beschrijving stond dat er een koffiemachine zou zijn, helaas was dit gewoon een waterkoker. Voor de rest was alles heel erg goed!

Nooit meer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel geboekt voor shuttle bus maar daarvoor moest je overstappen bij BAstion Schiphol. Alles zou een half uur duren. Plus meisje zei dat shuttle van 05.45 al weg was, terwijl deze er nog stond en het 05.40 was! Uiteindelijk taxi gebeld. Zeeeeer slecht!

Het was er maar om te slapen, maar dan wil je toch wel een schone wc en badkamer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zeer klein badkamer. De wc die niet schoon was.

De wc was niet schoon. Het was allemaal erg basic en eenvoudig. Het personeel was heel vriendelijk! Het was er stil!

Ideaal om voor een vroege vlucht te overnachten en de auto daar te laten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Entree tot hotel met zware koffers is moeilijk omdat er geen oprit is maar een stoep met treden.

Ivm zeer vroeg vertrek op Schiphol geen ontbijt genoten Redelijk korte afstand tot Schiphol; taxikosten ong. € 35

niet slecht niet goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer en het comfort is matig twee los staande bedden, kamer klein . Let ook op met boeken, dat je de parkeer plaats erbij boekt dat staat niet duidelijk aangegeven.

Personeel heel gezellig, heerlijk eitje bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima verblijf, het moest niet te duur maar wel met een goed bed en dat klopte helemaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wilde nog een wandelingetje maken naar het eten. dat was niet echt interessant. Super donker buiten en er was ook niets te zien.

Heb er zelf niet zo lang geslapen, ben laat in de middag aangekomen, daarna heerlijk gegeten in het restaurant en daarna gaan slapen. Moest er om 04:00 uur alweer uit. De receptionist heeft voor mij een taxi geregeld, dat was prima gedaan. Goede service.

De afstand van het feest waar we se avond verbleven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

S nachts erg veel gepraat v mensen op de gang, ook sochtends om 5uur half 6. En om 9uur deed de schoonmaakster gewoon de deur open!om vervolgens een uur later nog eens aan te kloppen.

De afstand van het feest waar we se avond verbleven

Kort en plezierig
    • Comfort Tweepersoonskamer (2 Aparte Bedden) met Parkeerplaats en Vervoer naar het Vliegveld

nvt

Vriendelijk personeel. We hadden het hotel geboekt voor een overnachting in aanloop van onze vakantie naar het buitenland. De hotelkamer was daarvoor geschikt. We hadden niets anders nodig. We werden op tijd gewekt en onze taxi die ons om 4.30 u naar het vliegveld bracht was punctueel. Een goede start voor onze vakantie

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima voor een nacht als je vroeg moet vliegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een kort verblijf goed maar voor wat langer is er weinig vertier in de omtrek. Hotel heeft weinig faciliteiten maar wat er is is verder ok. Shuttle is omslachtig vanwege overstappen bij ander Bastion.

ontbijt prima, kamers waren verder uitstekend

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goedkoop maar wel relatief ver van Schiphol
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Let op! Er is een bastion Amsterdam Airport en schiphol hoofddorp, om bij de laatste te komen dient er bij bastion Amsterdam Airport op een tweede shuttel overgestapt te worden, en geeft dus in totaal bijna 30 min reistijd naar schiphol. Kamers zijn kleiner als bij Amsterdam airport en totale indruk is minder goed. Bastion Amsterdam Airport zal ik de volgende keer wel boeken maar Bastion Schiphol Hoofddorp niet meer.

Wij hebben na bagage afgifte ontbijt genomen, maar er was de mogelijkheid om een meeneem ontbijt te regelen voor als je vroeg weg dient te gaan. Shuttel gaat pas om 5:45 rijden

goed genoeg voor wat ik wilde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen handdoeken op de kamer, geen afvalbakje in de badkamer, vreemd lampje wat niet aan kan naast het bed, wel waterkoker maar lastige plek om de stekker in te doen..

Lekker bed, rustigere plek dan ik verwachtte, schoon, personeel reageerde direct bij het ontbreken van handdoeken, flesje water, thee en koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Wij hadden vooruit telefonisch contact gehad over parkeren...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden vooruit telefonisch contact gehad over parkeren van de auto. Ik had duidelijk gevraagd of onze auto tijdens onze vakantie daar kon blijven staan. het antwoord was : et ook. JA.Gelukkig had ik mijn telefoon op speaker, dus mijn partner hoorde het ook. Daar aangekomen in de avond werd verteld dat niet mogelijk was, alleen de avond van verblijf. Wij moesten op stel en sprong nog een parkeerplek zoeken voor de volgende ochtend naar schiphol.

Let op: gratis parkeren alleen tijdens verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel geboekt omdat we vroeg moesten vliegen. Op Booking staat "gratis parkeren" (zonder restricties) en gratis shuttle. Nog speciaal aangevraagd of shuttle ook vroeg rijdt hoewel je dat wel aan mag nemen als je puur gericht bent op Schiphol. Niets meer vernomen en door drukte ook niet meer aan gedacht. Gratis parkeren was alleen voor de nacht dat je daar was en eerste shuttle ging voor ons veel te laat. Nu is een taxi zo gepakt, maar de auto was toch wel een probleem. Gelukkig zagen we het nog op tijd, hotel gebeld, konden/wilden niet meewerken dus uiteindelijk maar niet overnacht. 3 partijen fout: - Ik omdat ik de bevestiging niet volledig gelezen had (stond "ergens" iets in over de voorwaarden) - Bastion omdat ze niet specifiek gereageerd hadden op mijn verzoek - Booking omdat hun info bij het boeken niet volledig is Alleen jammer dat ik de enige ben die hiervoor moet boeten. Direct mail gestuurd naar Booking, maar geen reactie, daarom dit nu maar hier geplaatst. U bent gewaarschuwd.

Niets. Flinke tegenvaller.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De service van de bali medewerker
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De info via booking.com We hadden geboekt om de auto er 7 dagen te laten staan. Op jullie site wordt daar mee geadverteerd en bij t hotel kom je er achter dat t voor 1 nacht is. Gelukkig heeft de reseptionist dit opgelost

De service van de bali medewerker

Matig, geen lift
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen vakantie parkeer gelegenheid in september. Dat was de reden waarom we daar geboekt hadden. Moesten op het laatste nippertje nog op zoek naar een dure parkeerplaats. Slechte informatie booking.com

Herrie, vies en klein, eens maar nooit weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pendeldienst met koffers lang wachten in smerig weer, dachten we dat we er waren, bleek dat een ander Bastion hotel te zijn.. moesten we overstappen. De hygiëne is ronduit slecht. overal een laag stof, haren in de badkamer, de grond plakt, vlekken in de lakens, bah. Enorme herrie tot 1 uur in de nacht doordat de deuren met een knal in het slot vallen. Om 4 uur begonnen de eerste deurknallen weer...Het avondeten: liefdeloos en flauw. De biefstuk was vreemd gegaard. Had niet gerust, want liep leeg, de saus was vast uit een pakje, niet echt lekker. De aardappeltjes ( als enige wel op smaak) en broccoli waren beide al lauw. de patatjes en mayo, zat ook geen smaak aan. Alles was eigenlijk heel flauw en smaakloos en veels te duur voor het gebodene. De kamer: Prijs/kwaliteit verhouding is totaal zoek. Veels te hoge prijs voor wat je krijgt. De badkamer ( piepklein douche/wc hokje) had een glazen deur, bah. Niet fris en niet goed afgesloten. Alles was het gewoon niet. Grote broer Bastion airport hotel in de buurt (ik had me vergist in hotel bij het boeken) was ik eerder zeer tevreden over. Alles daar was ruim en schoon.

bed was ok, water op de kamer, vriendelijk personeel

Relaxt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We moesten even wachten tot onze kamer klaar was. De medewerker van het hotel bood ons een drankje aan. Toen we weggingen, bleek dat dit drankje op onze kamerrekening stond. Voor een kamer van meer dan 230 Euro voor 1 nacht vonden wij dit niet zo gastvrij.

Heerlijke bedden, prettig werkende airco, fijne douche

Prima overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant liet lang op zich wachen. De oorzaak zou zijn dat personeel uit een andere vesting in de keuken zou staan. Pas na +/- 20 min. Nam men de bestelling op.

Het personeel was zeer vriendelijk en persoonlijk.

Goed voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer goed. Er is van alles. De kamer was ook goed. De badkamer is krap. Voor mensen die echt te zwaar zijn is de badkamer te krap. De handdoeken hadden geen frisse geur. Het rook naar frutuurlucht. Of ze waren nat opgevouwen .

Ontbijt was prima, wel prijzig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet goed schoongemaakt. Daarnaast vonden wij de trap en de gang ook niet schoon. Veel rotzooi op de vloer die er gedurende de tijd dat wij er waren (3 dagen), niet opgeruimd werd. Een keer extra stofzuigen zou dit probleem al oplossen.

Ontbijt was prima, wel prijzig. Vervoersservice was prima en de chauffeurs waren zeer vriendelijk!

Goed voor een overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was vrij klein en dus echt puur geschikt voor overnachting. De badkamer was erg krap.

De kamer was prima om in te overnachten. De airco deed zijn werk uitstekend. Het koelkastje dat beschikbaar was was erg fijn.

Leuk maar omdat onze kamer niet schoon was was het niet zo prettig om er te zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne . Toen we op de kamer kwamen stonk het in de badkamer..overal in de kamer lagen plukken stof en er lag van alles op de grond..viezigheid. we heb be er wat van gezegd en meteen is het schoon gemaakt alleen zat er bloed op de muur in de badkamer..dat is niet verwijderd ondanks dat we het nog twee x hebben gezegd tegen het personeel

Het ontbijt was lekker

Geen aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg stoffig en de badkamer stonk. Bedden klein en beddengoed niet schoon. Kamer aan de krappe kant.

Het ontbijt was goed. Hotel goed bereikbaar en ruim voldoende parkeergelegenheid. Personeel vriendelijk.

Wij waren beter gewend van dit hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst vonden ze eerst onze boeking niet terug, werd zelfs gewoon kortaf gezegd dat we in het andere bastionhotel wel zouden moeten zijn, toen ik dan reserveringsnummer gaf vonden ze het ineens wel terug . ( raar want de wagen stond er al 12 dagen aangezien wij voor onze reis een park sleep en fly arrangement bij hun rechtstreeks hadden geboekt). Kamer was helemaal niet proper! Ontbijt : zaal stond vol met onafgeruimde tafels, een gekookt eitje was blijkbaar een probleem want daar moesten ze de oven voor aanzetten? ( gevolg was een rauw ei) Het buffet werd ook maar zeer langzaam aangevuld Wij zijn hier al meermaals geweest, toen draaide het prima, deze keer was het een echte afknapper , problemen met personeel??? ( echter er waren er een aantal die zeker vriendelijk waren en hun best deden.....)

Ligging en parkeerfaciliteiten Goede verbinding openbaar vervoer naar Haarlem en naar Schiphol Trasfershuttle naar de luchthaven Mogelijkheid om bagage in storage te zetten

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Nogal hoge prijs voor eenvoudige kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte van de kamer, geen kast En de badkamer was wel heel erg ienie minie.... Mijn man heeft een beperking, en gelukkig kan hij wel een klein stukje lopen , maar hotel dus geheel ongeschikt voor minder validen en met name dan het douche gedeelte.

Prima ontbijt Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Lekker hotel met goede bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Reservering was door hotel om vage reden geannuleerd, gelukkig was er bij aankomst nog een kamer beschikbaar, maar ik had liever op voorhande een melding gekregen.

Goed ontbijt en mogelijkheid voor samenstellen van een lunchpakket, mooie kamer met goede bedden.

Het uitchecken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Behalve dat de kamers echt smoezelig waren, veel stof, vond ik het waanzin dat het schoonmaakpersoneel om 8.30 op een zondag op de deur staan te bonken of ze alvast kunnen beginnen. En niet één keer, maar meerdere malen. Je kan tot 12.00 uitchecken, maar een uurtje blijven liggen wordt je niet gegund. Ieder zichzelf respecterend hotel laat de schoonmaaksters via de uitchecklijst van de receptie naar reeds lege kamers gaan, ipv lukraak op de deur te bonken. Daarnaast vraag ik me af of het gewoon is dat het schoonmaakpersoneel harde muziek aan heeft in alle vroegte.

Het uitchecken

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Een hotel waar men graag terugkomt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De mooie, groene omgeving. De rust en dat het hotel niet zo groot is. Dat de afstand naar Schiphol toch kort is. Dat de Shuttlebus ieder half uur vertrekt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ik ontbijt nooit dus daar kan ik niks over zeggen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de douche lagen twee plukken zwarte haren. Dat was echt heel erg vies. De douche was van zwarte tegels en het licht in de douche was heel matig maar ik heb er met mijn telefoon foto's van gemaakt, en dan zie je ze erg goed liggen. Erg onmakelijk!

Ik ontbijt nooit dus daar kan ik niks over zeggen. Het bed was goed. De kamer ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prima ligging ten opzichte van Schiphol.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Let op, als je de auto wel laten staan dan kan dit niet als je via booking gereserveerd hebt, dan moet dat direct via de site van Bastion hotels.

Perfecte uitvalbasis voor een vroege vlucht op Schiphol, je kan er tot laat op de avond nog een lekker hapje eten.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Het personeel? Toppers zijn ze!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel? Toppers zijn ze! De kamers waren schoon, we konden gratis parkeren, er was een lounge, rustgevende sfeer. Zeker de moeite waard om terug te gaan

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Het was goed. Wij hadden niet meer verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren een paar kleine minpunten dat we op een briefje hebben achtergelaten o.a. het licht in hall was kapot ; de deur van de badkamer kon olie gebruiken; electrisch scheren was moeilijk ; geen stopcontact voorhanden ; de wifi viel weg

Het ontbijt was heerlijk ; de kamer was prijs kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima kamer, schoon, netjes, heerlijk bed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs van het ontbijt vond ik te hoog. En niet helemaal naar mijn voorkeuren. Ik gebruik graag volle zuivelproducten, geen suiker en tarwe. Er was geen vers fruit aanwezig. Wel heerlijke zalm!

Prima kamer, schoon, netjes, heerlijk bed! Rustig, geen lawaaioverlast o.i.d. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Verblijf Ok , transport slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het transport met het busje van het Basion hotel. Die zou binnen een paar minuten komen, na 10 minuten wachten en nog een keer vragen kwam die eindelijk. De chauffeur parkeerde de bus, negeerde ons volkomen en kwam10 minuten later pas terug. Slechte en onbehoorlijke service

Dat het er was en dat er een kamer beschikbaar was

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Een koel zakelijk hotel waarvan niemand schijnt te weten waar het ligt..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een koel zakelijk hotel,zonder enige sfeer. Men adviseerde ons een taxi, terwijl het eenvoudig was het publieke transport te gebruiken.

Omdat wij heel vroeg moesten vliegen vanaf Schiphol, voldeed dit hotel.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Het personeel was zeer vriendelijk de kamers zagen er netjes...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er geen camera's bij de parkeerplaats is en iedereen er zo maar op kan rijden.

Het personeel was zeer vriendelijk de kamers zagen er netjes uit en het ontbijt was heel goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima hotel voor kort verblijf in de buurt van de luchthaven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje geluidshinder (niet erg). De gangen zien er wat afgeleefd uit.

Modern en stijlvol ingerichte kamers. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Vlotte Wifi, wel een beetje traag. Gratis koffie en water in de kamer.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Praktisch zo dicht in de buurt van Schiphol, zeker met die ijzel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niks, het was leeg maar de barman maakte veel goed

Geen ontbijt genomen. 'S Avonds gaan eten in het andere Bastionhotel, was wat levendiger. Geweldige service met het shuttlebusje

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Bezoek ITTF
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets uitbundiger verlichting , tijdens het dinee, denk aan de akoestiek , verder goede sfeer . Komen graag terug

Enthousiaste en behulpzame medewerkers ,en menselijke maat van Bastion .

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Voor een familiebevzoek lag dit hotel ideaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden iets te zacht. Liever hadden wij een tweepersoons bed. De wastafel is te klein ofwel het plankje erboven te breed.

Voor een familiebevzoek lag dit hotel ideaal.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Goede keus, niet te duur en dicht bij mijn bestemming voor de volgende dag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van dichtslaande tussendeuren op de gang 's nachts. Afhankelijk van de windrichting kan 5e Schipholbaan veel lawaai geven. Viel nu wel mee.

De kamer is weliswaar niet bijzonder groot maar door efficiënte strakke inrichting uitstekend bruikbaar, sanitair idem. Ontbijt is okay.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

-Goed verzorgd ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-omgevingsgeluiden van buiten en andere gasten, die kwamen of gingen -rooklucht in douche/WC(schijnbaar had er (ooit) iemand stiekem aldaar gerookt)

-Goed verzorgd ontbijt -behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Gewoon goede verhouding prijs-kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer goed, maar wel erg klein. Je kunt je kleren er niet kwijt (een paar extra haakjes aan de muur zou al helpen). En graag een plankje in de douche om zeep op te kunnen leggen!

Kamer smaakvol, goede bedden.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goed voor 1 nacht

Er lagen minstens 10 dode wespen in de kamer onder het raam en op het buro

Goed voor ons doel. Om de wegwerkzaamheden te vermijden met het vertrek van onze vlucht op zaterdag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hal voor onze kamer nr. 25 rook niet fris.

Ontbijt was fantastisch!!

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was er twee nachten. Kamer werd niet schoongemaakt, geen nieuwe handdoeken, geen bed opgemaakt, niets.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima, geheel aan verwachting voldaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bewegwijzering naar het laatste blok toe.

Dame achter de Bar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet schoon gemaakt geen schone handdoeken ??? veel dode vliegen in het raamkozijn en vloer ???

Dame achter de Bar

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heel relaxed, wij waren telaat voor persoonlijke check Inn...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel relaxed, wij waren telaat voor persoonlijke check Inn maar kregen de code van het huisje netjes doorgestuurd. Top service!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Extra hoge prijs ivm misteryland.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Extra hoge prijs ivm misteryland.

overnachten na een bruiloft

was prima zo

ontbijt was prima kamers waren goed sfeer goed

een erg prettige sfeer;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een erg prettige sfeer; het personeel was prima.

personeel was hulpvaardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

met mjjn koffer de trap op. Dus geen lift.

personeel was hulpvaardig