Beoordelingen over Bastion Hotel Leeuwarden 3-sterren

Legedijk 6, 8935 DG Leeuwarden, Nederland

#17 van de 22 hotels in Leeuwarden

Fijne kamer met heerlijke bedden.
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Het was lastig de locatie in de wijk te vinden. Niet bereikbaar direct vanaf de rondweg.

Fijne kamer met heerlijke bedden. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prima oplossing voor de foutief vermelde prijs op Booking.com

Uitermate prettig hotel op prima lokatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebruik van die kaartsleutel in de lift en alle deuren. Te weinig personeel in de avond. Die jongen kon het nauwelijks bijbenen. De drankjes duurden van eeuwigheid tot zaligheid

De nabijheid van Leeuwarden

zie voorgaand

zie voorgaand

ontbijt zeer matig op bedden liggen gewone lakens zodat je 's morgens op de matras ligt want dat laken zit niet ingestopt en gaat schuiven! slechte verlichting op kamers

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is prijzig voor hetgeen er aangeboden wordt.

Ruime kamer incl. ruime badkamer (had wel een luxe kamer). Goede parkeergelegenheid. Het centrum ligt op loopafstand (20 tot 25 minuten wandelen). Bushalte is dichtbij. Gratis koffie- en theefaciliteiten op de kamer met een koelkast. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor de kamers.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

de kamer was kompact maar alles aanwezig en erg prettig...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de de aanjager of afzuig systeem erg veel lawaai maakte en lang aanbleef . zeker in de nacht

de kamer was kompact maar alles aanwezig en erg prettig koffie op de kamer .

Een prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer: toilet iets hoger en wat meer ruimte bij de wasbak, die was weggestopt.

Het ontbijt is prima. De kamer was schoon en royaal. De badkamer kon iets royaler. Ook de airco werkte goed.

redelijk goed, maar te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was wat krap voor twee personen, de verlichting in de douche was slecht. de kamer was erg kaal behalve 1 grote muur foto

Ontbijt was goed, de bedden waren oké.

Prima hotel voor kort bezoek
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren voor ons iets te zacht. Maar we hebben er prima op geslapen.

De locatie voor het bezoek aan het centrum is goed te doen lopend een kleine 20 minuten dan ben je in het centrum van Leeuwarden. Het persoleen heel vriendelijk en de kamer ondanks aan een drukke weg goed geïsoleerd je hoorde het verkeer niet.

Een redelijk hotel voor een prima overnachting in een zakelijke omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving is niet verheffend. De uitstraling van het hotel is zakelijk in een zakelijke omgeving.

Het is te lopen naar het centrum. De bedden slapen goed en het was er heerlijk rustig. Prima als het je enkel om een overnachting gaat.

prettig hotel voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de prijs voor deze kamer vonden wij hoog voor het geen we kregen. ontbijt was goed, wel prijzig badkamer is erg klein, geen mogelijkheid om in de douche iets neer te zetten wastafel erg klein, planchet zit net er boven , lastig bij tanden te poetsen

vriendelijk personeel parkeerplaats bij locatie airco op de kamer

Lekker gegeten 's avonds, was heerlijk, de keuken ging...
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Bedden waren een beetje laag, van mij mogen ze wat hoger. Prijs ontbijt is aan de hoge kant. Als je partner alleen een kopje thee drinkt dan is 15 euro per persoon teveel.

Lekker gegeten 's avonds, was heerlijk, de keuken ging 22.00 uur dicht. Prijs/kwaliteit is prima en genoeg keus. Fijne douche. Prima badkamer met twee wastafels. Koelkastje op de kamer, erg prettig. Busstation voor de deur (om uit te stappen), 100 m verderop bushalte om naar het centrum te gaan. Prima geregeld.

Het avondeten heeft uitstekend gesmaakt
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Helaas konden we maar tot 09.00 uur ontbijten, maar er werd vriendelijk gevraagd of we nog van het buffet gebruik wilden maken.

Het avondeten heeft uitstekend gesmaakt

koffie machine op kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voegen tussen de tegels van de douche waren helemaal donkerbruin van de viezigheid. even schuursponsje met bleek er over graag.

koffie machine op kamer

Prima verblijf met wat kleine minpunten. De minpunten hebben ons verblijf er niet minder op gemaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het avondeten wat minder en de broodjes bij het ontbijt waren al wat aan de zachte (sloffe) kant. De douche had wel wat groter gemogen. Kleine wasbak en een trekker is ook wel handig.

De kamer was netjes, het ontbijt was uitgebreid en er was genoeg om uit te kiezen. Vriendelijk personeel.

Perfect adres voor een zakelijke overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor lift en tussendeuren moet je je kamersleutel gebruiken. Dat is wel heel veilig, maar ook nogal wat gedoe, vooral als je met bagage sleept. De locatie is niet heel inspirerend, maar je bent zo in het buitengebied of in de stad. Beperkte menukaart in het restaurant, maar wel grote porties.

Prima no-nonsense hotel aan de rand van Leeuwarden. Kamers zijn niet groot, maar wel comfortabel. Nespresso-machine op de kamer, koelkastje om je eigen spullen koel te houden, kluisje. Alles wat je van een kort verblijf mag verwachten. Ontbijt prijzig maar wel uitstekend verzorgd. Personeel is erg behulpzaam.

Volgende keer een andere keuze
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te kleine douche/wastafel, slechts 1 kledinghaakje, toiletwastafeltje in plaats van wastafel, toiletpot op kinderformaat slecht te gebruiken voor senioren. Geen ruimte voor zeep/shampoo in douche. In de hoeken van de kamer lagen vlokken stof en flinke laag stof op raamkozijn en vensterbank. Veel herrie van dichtslaande deuren en afzuigsysteem.

Vriendelijke en attente ontvangst en bediening. Uitstekend ontbijt, prima bedden, gezellige sfeer, ruime parkeergelegenheid, goede ligging

prima stop voor een nachtje

De locatie viel ons tegen. Het is ongeveer 2km. van het centrum maar het loopt ook totaal niet leuk er naar toe. Het hotel ligt vlak bij het ziekenhuis in Leeuwarden. Verder vonden we de bedden erg laag.

De badkamers zijn erg mooi en luxe. Het behang met koeien achter de bedden is leuk. Het personeel is vriendelijk en we vonden het ontbijt prima.

Prima zaken hotel of voor enkele dagen te logeren. Weinig sfeer voor een langere periode.
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Koffer moest op de grond terwijl er voldoende plaats is om een standaard neer te zetten zodat alles gemakkelijker uit het koffer te halen is.

Airco, veiligheid en het openbaar vervoer naar de stad was voor de deur..

Comfortabel verblijf met buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Krappe maar niet te krappe tweepersoonskamer.

Buitengewoon vriendelijk personeel. Comfortabele bar. Zeer ruime ontbijttijden. Ruime parkeergelegenheid. Op loopafstand van het centrum van Leeuwarden.

Goed verblijf, jammer van het zachte bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze zoon had een tweepersoons kamer (kamer 41). Beide bedden waren te zacht, waardoor hij niet goed heeft geslapen. Mijn man en ik hadden goede bedden.

De eigentijds en functioneel ingerichte kamers. Goede stoelen, goede koffiefaciliteit. De wanddecoratie met koeien is erg leuk en brengt je helemaal in de sfeer van Friesland!

Ontbijt simpel maar goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onder de bedden stonden schoenen van Tommy hilfinger diep in het stof. Erg smerig te weten dat we daar bovenop geslapen hebben. Erg onhygiënisch. Voor mij geen herhaling bij de bastion iig

Ontbijt simpel maar goed. Lekkere koffie.

Perfect om de stad te gaan bezoeken mits een kleine wandeli g
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien ontbijtruimte in zelfde ruimte als receptie...

Ontbijtzaal te klein voor aantal mensen op dat moment. Eitjes ok gek werden gemaakt aan receptie

Prima, gewoon functioneel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de locatie, welke net iets buiten centrum valt. Maar goed, voordeel: makkelijk bereikbaar en gratis parkeren! Treinreizigers moeten wel eerst een bus nemen.

Prima functionele kamer. Bedden oke. Parkeren gratis, voor de deur. Met de auto 3 min naar het centrum. In garage Klanderij parkeren voor 6 euro per dag. Leuk fruit bij de receptie.

• Deluxe met 2 Aparte Bedden

De draaideur was een beetje klein, het hotel had geen oplaadpaal voor elektrische auto's, het putje van mijn douche zat verstopt de eerste dag en er was geen roomservice.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam - toen ik rode wijn over de mauw van mijn trui had gemorst lag deze de volgende dag alweer helemaal schoon voor mij klaar. Het eten, zowel ontbijt als avondeten was prima!

Nette kamer en gezellige bar beneden waar we nog even een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet echt een mooie omgeving, maar maakte ons niet uit, ging puur om de overnachting.

Nette kamer en gezellige bar beneden waar we nog even een biertje konden doen.

goede plek om een nacht door te brengen, bedden zijn ook goed.
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

de afvoer bij de de douche (kamer 64) liep niet goed door. waarschijnlijk haren in de afvoer. dat er geen glutenvrij brood op voorraad was. tegenwoordig is er zoveel vraag naar dat dat structureel aanwezig moet zijn, of in diepvries of vacuüm verpakt.

het was comfortabel

Slecht en onpersoonlijk hotel voor te hoge prijs. Kan veel beter voor minder geld.
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

De kamervloer en interieur waren bij aankomst niet schoon maar behoorlijk stoffig. Dode spinnen op de vloer. Slecht bed. Doorgezakt en spiralen van matras duidelijk te voelen. Matig ontbijt voor een veel te hoge prijs.

Personeel was zeer vriendelijk, gastvrij en welbespraakt.

Dit is voor herhaling geschikt fantastisch
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Ik ben niet tevreden over Booking.comhet gaat om de prijs die ik moest betalen en dat was 271,50 euro,ik heb betaald 304 euro en ik hoort niets van Booking.com en dat is teleurstellend

Het ontbijt en de bediening fantastisch

Gehorig op de gang
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen berging voor de fietsen. Erg gehorig als je een kamer naast de lift en trappenhuis hebt. Iedereen laat de deur hard dicht vallen. Verder is de prijs kwaliteit verhouding erg hoog voor wat je krijgt.

Voor een paar dagen Leeuwarden is het een goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt n.v.t. we vonden het te prijzig. Luchtkwaliteit erg droog, bij het opstaan flinke dorst en een zeer droge keel. De gordijnen geven wel veel licht door in de vroege ochtend, moet echt donkerder op de zonkant. Stofwolken achter het koelkastje.

Bedden en douche waren goed. Rustige kamer. Lekkere koffie/thee machine, een paar extra zou aardig zijn. Centrum redelijk dichtbij, goed te lopen. Bus naar station kan ook prima.

Absoluut een aanrader.

geen minpunten

rustig, schoon, goede bedden, dichtbij het centrum en een uitstekend lopend ontbijtbuffet, verzorgd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamer zag er erg netjes uit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kraan in de badkamer heeft een ongelooflijk stom design. De straal komt bijna over de wasbak heen. Ofwel je knoeit sowieso water op de grond bij de eerste keer dat je het gebruikt. Daarna weet je het en moet je extra voorzichtig ermee omgaan.

De kamer zag er erg netjes uit. De manier hoe het licht geregeld is, was zeer aangenaam. Normaal is dat niet iets dat opvalt, maar dit was een lampje dat tussen de muur en bed zat. Echter zie je het lampje niet zitten, maar het is een erg fijn lampje. Verder was het fijn dat alles het deed en dat de tv in een mooi kastje zat, waarbij de tv niet zo ontzettend opvalt. Bushalte is ook zo'n beetje voor het hotel. En alle bussen kan je pakken naar het centrum, waardoor het maximaal 5 minuten wachten is op een bus.

Locatie is prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is schoon, maar klein en ondertussen aangetast door kalk. Kamer is (redelijk) gehorig.

Locatie is prima. Voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Op circa 15-20 minuten lopen van centrum. Openbaar vervoer stopt op circa 100 meter van het hotel. Gratis koffie- en theefaciliteiten op de kamer en je kan gebruik maken van de koelkast op de kamer. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

correct hotel met redelijke prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat ik niet rechtstreeks naar 't hotel reed maar uit 't centrum kwam, was het hotel moeilijk te vinden: slechte bewegwijzering. Ook niet ècht dicht bij 't centrum.

Ik checkte pas in de avond in: voucher voor gratis welkomstdrankje; de rookklounge mèt biljarttafel! Kamer als op de foto's; aardig uitzicht.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

prima prijs-kwaliteitverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had bij de boeking aangegeven dat een van de gasten lactose/glutenvrij ontbijt wenste. Dat bleek niet doorgekomen te zijn toen we ons 's avonds aanmeldden. Dus de volgende ochtend was er geen glutenvrije optie. Dat is jammer. Het ontbijt voor de andere gast was overigens heerlijk.

het was fuctioneel voor de 2 nachten, maar wel duur

kaart voor kamer

Wc en douche was te klein en gaf weinig privacy. Factuur was rommelig en in 2 delen. De kaart voor de kamer werkte 2 keer niet, dus geen lift en de 2e keer de kamer niet meer in en uit kunnen.

De kamers waren goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren goed, maar gehorig. Tijdens het douchen stroomde het water de badkamer binnen, met als gevolg natte voeten en kletsnatte handdoeken.

De kamers waren goed.

Het ontbijt en de bar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie is wat lastig te bereiken verder is de intake veel te omslachtig, alles is al betaald. dat hoeft dan niet allemaal nogmaals ingevoerd te worden met paspoort/ id verificatie enz. Als ik daar aankom met het boekingsnummer en een afdruk op papier en of in de telefoon dan moet dat voldoende zijn. Gelijk de sleutel en verder

Het ontbijt en de bar

De LIgging en het correcte personeel en faire afhandeling
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt , chaos , alles aan het buffet was zo goed als op en niettegenstaande het nog vrij vroeg was 8 uur 30, a) waren er geen tafels gedekt b) maakte niemand van het personeel aanstalten om daar iets aan te doen; hebben het uiteindelijk zelf gedaan. hebben zelf koffie automaat gereset opdat hij zou functioneren . Veronderstel dat men ontbijters aantal had onderschat

De LIgging en het correcte personeel en faire afhandeling

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Kamer op de derde verdieping (84).
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer op de derde verdieping (84). Er veel herrie van de installaties op het dak. Bij uitchecken, medewerkster achter de balie loopt weg. Wacht op collega om het uitchecken te doen, geen contact, vraag of wat dan ook. Kom onbeleefd over. Ook als je het uitchecken niet mag of kunt doen kun je iemand te woord staan...

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Vriendelijkheid personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen verlichting in douche / toilet. Geen lamp in de bureaulamp Alle deuren die je tegen komt om op je kamer te komen moet je openen met je deursleutel. Lekker handig als je met je handen vol staat

Vriendelijkheid personeel

De kamer was erg netjes en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt vond ik voor 14,50 erg sumier vergeleken met een ander hotel. Vers fruit uit een verpakking met sap en meusli en joghurt uit een pakje. Het was erg koud in de douche en wc in de ochtend.

De kamer was erg netjes en schoon

Goede accomodatie voor een nacht. En goedkoop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De krappe toiletruimte. Te dicht op de muur en de douche. Je past er amper tussen. Daarnaast is de kraan voor de kleine wasbak veels te groot. Het water gaat er dan ook onvermijdelijk over.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Een echt no-nonsense hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie tussen kantoren is wat saai. Ik zou het hotel niet kiezen als vakantiebestemming, maar als kort zakelijk verblijf precies goed.

Een echt no-nonsense hotel met een goede prijsstelling. Kamers goed schoon.

Ik vond het een erg basic kamer die niet zo schoon was (ik...

ontbijt en hygiene

Ik vond het een erg basic kamer die niet zo schoon was (ik vond etensresten van vorige gasten). Het ontbijt was wel heel erg basic. Het personeel was wel erg aardig.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn collega had een mooie, ruime en nieuwere kamer. Dat was jammer, want de mijne was wat krap opgezet. Verder jammer dat de kamers niet dichtbij elkaar waren, want ik kon met mijn card niet bij de kamer van mijn collega komen.

Ontbijt was prima, maar niet super uitgebreid. Goede locatie, dichtbij bushalte en centrum.

het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren niet schoon, veel kalk aanslag op douche wanden en kranen, prullebakken niet Geen uitleg van gebruik kamerfaciliteiten zoals kluis , verwarming etc bijvoorbeeld via info boekje/map

het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel

Door bovenstaande samengevat een redelijk verblijf. Geen ontbijt genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

twee grote zware stoelen die veel geluid maken als je deze verschuift ( wat vaak nodig is in de relatief kleine ruimte) waardoor de onderburen ( wij van de bovenburen) veel lawaai moeten aksepteren; verder begrijp ik niet dat afzuigsystemen die tegenwoordig relatief veel lawaai maken ( zeker op de bovenste verdieping) niet uitgezet kunnen worden in de nacht.

Keurige nieuwe kamer, maar

Een prettig verblijf, alleen wel gehorig in de nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afzuiging maakte erg veel lawaai 's nachts. Twee losse bedden. Ook was de gang erg gehorig waardoor we 's nachts overlast hadden van pratende hotelgasten. De biljarttafel was in de rokersruimte. De toilet was niet schoon. Het pasje werkte niet altijd. Kleine wasbak.

Goed liggende bedden. Prettige parkeerplaats. Goede televisie op de kamer.

Top, we hebben ervan genoten
    • Deluxe met 2 Aparte Bedden

Er ontbrak een gelegenheid om de electrische fietsen te stallen en dat vinden we wel jammer.

Personeel was zeer vriendlijk en behulpzaam. Kamers waren prima schoon en de accomodatie zag er in het geheel netjes uit.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

famieliebezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij diner had mannelijke bediening weerwoord op onze opmerking dat de boter zo goed als bevroren was bij het broodmandje. Toilet op kamer was niet schoon! Echt een zakenhotel, niet iets om in een weekend te vertoeven als je Leeuwarden wilt bezoeken. Wel makkelijk parkeren.

Receptie vriendelijk, ontbijt goed verzorgt, diner goed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Value for Money
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waarom een minibar koelkast als er toch niets in staat? Hal naar de kamers toe kan wel een schoonmaak/stofzuigbeurt gebruiken. (te) weinig personeel beschikbaar waardoor we bij de receptie het hotel hebben gebeld om iemand te laten komen! Wel heel vriendelijk overigens.

Kleine maar schone kamer met flatscreen en twee 1 persoonsbedden. Schone badkamer met voldoende handdoeken. Vriendelijk personeel. Op fietsafstand van het centrum.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet echt goed schoongemaakt. Er lag veel stof op de meubels en de grond. Ook kan de badkamer een goede schoonmaakbeurt gebruiken

De vriendelijke medewerkster. De ligging ten opzichte van het centrum. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Geschikte locatie voor ons eerste bezoek aan Friesland met auto en fiets
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enkele malen gesukkeld met elektronische sleutel: die is ook nodig om de lift te starten of de trap te gebruiken en werkte soms niet...

Personeel heel vriendelijk, uitstekend ontbijt met ruime keuze en extra omeletje door de kok naar onze wens gemaakt. Koelkastje op kamer en snelkoker met zakjes thee en instant koffie stelden wij erg op prijs!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima verblijf gehad in een gezellig, mooi hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is erg klein maar wel functioneel en de moderne wasbak is te smal.

Gezellig restaurant/bar. Prima bedden. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk Personeel Top ontbijt en zeer goede prijs kwaliteitverhouding !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We konden na overleg zonder een creditering op een prepay creditcard gewoon s nachts inchecken Heel vriendelijk personeel , bij betaling s nachts bleek het bedrag van 72 inclusief ontbijt te zijn. voor 2 personen . We waren s morgens na half 11 omdat we begrepen hadden dat het ontbijt tot 11.00 uur zou zijn, maar dit was geen probleem de vriendelijke medewerkers lieten de het ontbijt nog even staan .. Ontbijt was TOP.

Het sterke vermoeden te hebben gekregen dat het personeel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het sterke vermoeden te hebben gekregen dat het personeel dat die de kamers schoonmaakt mijn armband hebben geprobeerd te stelen. Als beredenering werd er mij verteld dat dit kon gebeuren tijdens het verplaatsen van de meubels tijdens het schoonmaken. Ik geloofde hier helemaal niks van aangezien de armband op een vreemde locatie lag ten opzichte van waar ik hem op het kastje had neergelegd.

toilet

Eigenlijk was het best goed maar de toiletten waren veel te laag hier is geen rekening gehouden met mensen die moeilijk van het toilet af kunnen. Niet alleen op de kamer maar ook de algemene toilet is veel te laag.

Een goed alternatief voor een eerder gecanceld verblijf in een ander hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, de badkamer was piepklein. De vuilnis rondom de rookpaal en op het terras buiten lag/stond er van vrijdag tot en met ons vertrek op zondag.

De medewerkers van het hotel waren echt super. Het ontbijt was goed.

prijs kwaliteit prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers klein maar functioneel. Ontbijt prima. Hele hotel hangt vol met camera's, alle deuren uitsluitend met pasje te openen. Blijkbaar vaak ongenode gasten.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

prima hotel, voor redelijke prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen shampoo op de kamer, alleen een zeepje. Zeepbakje inj de douche om je zeepje op te leggen zou wel makkelijk zijn.

prima hotel, voor redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is krap en kraan spuit buiten wasbak en wc is laag.

Het hotel ligt op zo'n 20 minuten lopen van de binnenstad van Leeuwarden. De kamer is ruim en met koffie/theevoorzieningen, een heerlijk bed, koelkastje en televisie. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Nette kamer en gunstig gelegen bij uitvalswegen. Wel wat gehorig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel wat gehorig. Vooral geluid vanaf de gang was goed te horen en aangezien mijn kamer aan het begin van de gang lag werd ik 's ochtends al vroeg wakker van slaande deuren etc. Wifi is instabiel en niet echt snel.

Praktisch ingerichte kamer met recent vernieuwde badkamer. Voor mij is het bed prima. Ze hebben wel alleen twee losstaande bedden op de kamers en geen tweepersoons bedden. Dicht bij de uitvalswegen.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

goed verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De omgeving, maar we waren er maar voor 1 nacht dus maakt dat niet uit.

Het was er rustig, schoon, goede bedden en een lekker ontbijt, kortom een prima verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Het was goed, schoon maar niet comfortabel, voor meer dan 2 nachten zou ik het niet aanbevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is precies zoveel ruimte als nodig is. Dit had iets meer kunnen zijn, geeft meer comfort. De wastafel was onhandig, kraan zat te ver op wastafel, natte boel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Prima voor kort bezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we 's Avonds in het hotel kwamen konden we niet meer iets drinken. Geen vergunning voor de avond. Jammer! Het

Op loopafstand van de binnenstad.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Prima hotel, dicht bij MCL
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt niet bij prijs ingegrepen

Gratis upgrade, mooie kamer en grote badkamer, ideaal gelegen voor bezoek aan MCL (maar daardoor verder verwijderd van centrum), rustig gelegen, keuken open tot 23:00 uur

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Onhandig opgeknapte kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zien er prima uit echter: Kraan van wastafel stroomt rechtstreeks op de grond!! Te korte wasbak/te grote kraan. Wc: erg laag. 40 cm?! Deur van badkamer valt iedere keer dicht Badkamer licht slecht te vinden en deed het eerst niet; receptie heeft even geholpen

Vriendelijk ontvangst en personeel, lekker soepje

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Voor 1 nacht goed te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer met name de douche is erg klein en nergens plaats om zeep neer te zetten.Kamer was ook niet erg warm en gehorig. Met name de afzuiging hoorde je de hele nacht brommen.

Het ontbijt was redelijk: wel wat prijzig. Bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Okeey
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet best. Tafeltjes waren niet afgeruimd. Geen goeie messen om mee te smeren. Broodjes lagen er al lang en werden droog. Cappuccino in te kleine koppen Stroomt over. Theeglas gepakt en die gaat vol met melk en n beetje koffie. Was geen lekkere cappuccino. Een beetje rommelig allemaal. Pluspunt was dat er n gebakken ei voor ons werd gemaakt. Koud en tochtig in ontbijtzaal als er mensen binnenkomen.

Dichtbij centrum. Goeie bedden, netjes

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het was jammer dat in Leeuwarden 'n paardenmanifestatie was,anders waren we langer gebleven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat tegenviel is dat in de badkamer geen kleed of matje aanwezig want als de vloer nat is de kans bestaat uit te glijden met je blote voeten

wat mij beviel dat mijn vriendin zeer kieskeurig is wat bed betreft in'n hotel,zeer goed geslapen heeft.

Kamers schoon en netjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer aan de kleine kant. Je kunt je "kont amper keren". Wastafel eigenlijk te klein, waardoor gauw water op de vloer wordt geknoeid.

Kamers schoon en netjes

Goed geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals in veel hotels, moderne badkamer met designwasbak, maar een beetje klein en onhanhandig.

We waren er maar voor een nachtje, maar hebben heerlijk geslapen. Lekkere bedden. Mooie grote wandfoto van koeien en zeilschepen !

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Woekerprijzen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel staat in een soort van woonwijk, niet gezellig. Met een woekerprijs van 220,00 per kamer viel het bijzonder tegen.... Een BAR, die op vrijdagavond ( na een evenement) om 23:30 sluit, waarna je armoedig uit een automaat je drankje moet halen. Overvol hotel, en iedereen wou nog een drankje, dus de automaat was al snel leeggetrokken en kon niet meer worden bijgevuld. Kamer was opzich modern maar klein ingericht. Klein, zo ook de wasbak met de te grote kraan: natte sokken. Om over de lege flessen in de badkamer van de voorgangers nog maar te zwijgen. Bijzonder slechte prijs-kwaliteit verhouding. Jammer. Personeel is namelijk bijzonder vriendelijk en verdient 5 sterren, in een 2 sterren hotel.

Bijzonder vriendelijk personeel en het matras was goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van de deuren die dmv pasje worden ontgrendeld en weer in het slot vallen zijn luid te horen in de hotel kamer. Ook gasten die op de gang praten hoor je duidelijk.

Prima ontbijt Veilig ivm pas systeem

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bastion Hotel Leeuwarden