1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Bastion Hotel Leiden Voorschoten

Beoordelingen over Bastion Hotel Leiden Voorschoten 3-sterren

Voorschoterweg 8, 2324 NE Leiden, Nederland

#18 van de 18 hotels in Leiden

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 1 mei 2019

Viel erg tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk waren de kamer zeer eenvoudig. Vooral voor de prijs die webetaalden per nacht viel het zwaar tegen. Eigenlijk wilden we meteen vertrekken , maar alles was al betaald, anders waren we vertrokken. Zeer simpele badkamer, kleine kamers, luidruchtige Poolse werklui enz.

Vooral het zeer behulpzame personeel

Verbleven in mei 2019

• Beoordeeld op: 25 april 2019

Voor ons was dit geen aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer werd niet gepoetst na de eerste nacht. Het ontbijt was duur en pover. Het werd niet aangevuld. De 2e morgen zijn we bij 'La Place' gaan ontbijten op een kleine kilometer afstand. Spotgoedkoop en zeer uitgebreid. We hadden dan nog pech dat ze geen sleutelkaarten konden aanmaken wegens defect. We moesten dus telkens aan de receptie vragen om onze kamer te openen. Deze informatie werd blijkbaar ook niet doorgegeven bij wisseling shift.

Een klein hotelletje in een mooie streek, Keukenhof, Leiden, Haarlem. We hadden een rustige kamer en de bedden waren lekker lang. Parkeerplaats geen probleem.

• Beoordeeld op: 24 april 2019

voldeed aan onze verachtingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het aanvullen van het ontbijtbuffet maar wij waren met vakantie en hadden tijd om te wachten

ontbijt voldoende; locatie :ruime parking om onze fietsen uit de wagen te halen ; rustig zeker op Pasen

• Beoordeeld op: 2 maart 2019

Matig hotel.

Ontbijt Interieur gedateerd

Receptioniste en kok in één beetje vreemd maar goed ze heb het eten heetlijk klaar gemaakt. En ze was zeer vriendelijk. Ontbijt moest ik invullen wat ik wilde ondat ze geen buffet hebben omdat er te weinig gasten waren. Ontbijt moest nog gemaakt worden,maar bleek geen verse broodjes koude eieren bevroren boter. Vond het her geld niet waard. Een ontbijtje bij een benzinestation is beter en vers. Kamer was schoon maar saai gedateerd zeg maar. Al met al zal ik hier niet meer voor kiezen een bastionhotel. Prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding. Te duur voor 1 nachtje. Kamer had minibar maar was leeg. Flesje fris uit automaat bij receptie en ook belachelijk duur 3.20 voor flesje sinas. Ik geef een 5 aan bastion hotels

Verbleven in maart 2019

• Beoordeeld op: 2 februari 2019

Vanaf boeking t/m vertrek gewoon goed !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm, verwarming stond erg hoog. Hier pas halverwege de nacht last van gekregen , en toen te duf om de CV-knop te zoeken

weinig bezoekers (of wij alleen), dus geen ontbijtbuffet. De avond ervoor mochten we een wensontbijt invullen en dit was gewoon goed / voldoende / prima oplossing

• Beoordeeld op: 27 januari 2019

Ove achter na een feestje

Geen negatieve opmerkingen

Het ontbijt was heerlijk, de receptioniste bak te een heerlijk eithe voor ons. Ik had (Dom) mijn tas in de lobby laten staan, de volgende morgen werd deze door de receptioniste aan mij overhandigd. Hulde

• Beoordeeld op: 30 december 2018

De locatie ten opzichte van luchthaven Schiphol
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stof dat overal lag teen-nagels op de vloer De niet werkende verwarming Chips uit de automaat die al maanden vervallen waren Niets geïsoleerd

De locatie ten opzichte van luchthaven Schiphol

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Eenvoudig maar goed genoeg!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat bij aanbieding van de kamer, je niet kon vinden of het ontbijt bij de prijs inzat, bleek nog 15 euro per persoon te zijn

Ontbijt lekker, kamer eenvoudig, maar goed!

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Prima locatie, goed bereikbaar, goede service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een iets sfeervollere barfaciliteit om nog even rustig te gaan zitten.

Eenvoudig maar net hotel, alles netjes schoon en uiteraard vriendelijk personeel. ook goede parkeer mogelijkheid bij het hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was wel een koffiemachine op de kamer, maar geen waterkoker. Als je geen koffie drinkt, maar thee, heb je niets.

Comfortabel hotel. Goede kwaliteit/ prijs verhouding. Vriendellijk personeel, wat constant voor je klaar stond. Bus naar centrum dicht bij de deur.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

we hebben professioneler personeel meegemaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tijdens het inchecken stond de deur van het rook hol constant open een slechte ontvangst! bij het afgaan van het brandalarm, ca half zes in de ochtend, werd er niet met de gasten gecommuniseerd.

bij navraag werd duidelijk dat ik in de mail een kamer aan de rustige kant en op de begande grond had gevraagd, werd bij inchecken niet opgemerkt dus eerst naar de eerste etage en aan de rijweg. Werd hersteld!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Liefdeloos en rumoerig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel geluidsoverlast van luidruchtige andere gasten en dichtklappende deuren. Ontbijt niet heel slecht maar er ontbraken steeds weer glazen of bordjes, lepels enz. Werd wel aangevuld maar toch. Gebakken eieren werden klaargemaakt in het restaurant ( stank ). Op eens was de koffiemachine niet in staat theewater te produceren. Vendingmachine buiten gebruik. Kamers ok maar duidelijk niet schoon ( lange haren wasbak, tandpasta spetters op tegels, vuil op vloerbedekking naast bureau ). Ik voel niet de behoefte terug te komen.

De uitrusting van de kamer, goed bed, goede zitjes, thee/ koffie op kamer.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Het is een erg gedateerd hotel, Het ontbijt was niet goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een erg gedateerd hotel, Het ontbijt was niet goed. Collega had haren van vorige bezoeker op kamer. Rumoerig, overlast van dronken personen in de gangen. Wij zullen het hotel niet aanbevelen aan andere mensen. Wie weet kunnen ze wat met deze feedback, en gaan voor verbetering

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Puur om te slapen OK; maar verder niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden stonden niet tegen elkaar aan;. Wij hebben de bedden verschoven en daar kwam een oude sok onder vandaan. Er was geen zeepje, doucheschuim o.i.d. Er was geen bekertje bij de wastafel. Er was wel een koffiezetter, maar die deed het niet. Er stonden twee flesjes water, maar van 1 flesje was het etiket afgescheurd en dat flesje plakte daardoor aan je handen.

Geen ontbijt genomen. Het apart afrekenen van ontbijt en daar 14,50 per persoon voor vragen is te duur en een slechte gewoonte aan het worden bij meerdere hotels. Jammer.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Het ontbijt was prima, de kamer was schoon, jammer van het geluidsoverlast
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben erg slecht geslapen vanwege het verkeer, we lagen namelijk aan een erg drukke doorgaande weg tussen Leiden en Voorschoten

Prima ontbijt, wel wat aan de vroege kant als je vakantie hebt, namelijk Tussen 6 en 9 uur

Degelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur op de kamers was erg warm, de bedden waren heel zacht en er was een poot van het bed kapot. Jammer, dit had m.i. opgemerkt moeten worden tijdens het schoonmaken van de kamer.

Waardeloos
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles, kamer heel klein, douche nog veel kleiner je kan je niet eens omdraaien. Als je op wc zit, stoot je met je arm tegen de muur. Lokatie was waardeloos, je zit op een parkeer terrein van een verpauperd / dicht getimmerd terrein.

Erco op de kamer was er niet .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erco op de kamer was er niet .mijn hele huis heeft erco. Dan bij het afrekenen een tasje cadoo terwijl met twee personen zijn wele jullie ruzie creeren?????

Redelijk verblijf. Op aantal punten mag wat vernieuwd worden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren bij het hotel was wat chaotisch. Parkeerplaats wordt ook gebruikt voor het erlangs gelegen zwembad . Zou iets aangedaan mogen worden .de parkeervakken ( lijnen )waren niet duidelijk meer te zien .zodat er lukraak geparkeerd wordt . Kamer beetje verouderd. Geen interne airco . Beetje stoffig Handdoeken ook op tijd vervangen .

Goede bedden .

Hoewel het verblijf voldeed aan minimumeisen, was de prijs niet in verhouding met de kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was niet schoon, bij het ontbijt was niet alles voorradig en de keuze zeer beperkt. We hadden de indruk dat het hotel werd gerund door onervaren personeel, dat overigens wel erg hun best deed.

Hoewel de menukeuze beperkt was, was het diner voldoende

Prima verblijf, met inachtneming van de kanttekeningen hierboven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen fietsenstalling, terwijl Bastion zegt op te komen voor het milieu! Uw receptioniste zei in 2de instantie, dat de fietsen in het berghok mochten staan maar dat vond ik geen goede ruimte voor onze elektrische fietsen. We hebben ze achter het hotel geparkeerd en we hebben de accu’s mee genomen naar de kamer. De receptioniste van maandag 2 juli zei dat de fietsen in het hotel opzij van de balie hadden mogen staan. Een stopcontact tegen de badkamermuur doet het niet. (kamer29). De lichtschakelaar naast dit stopcontact was vies, alsof iemand er met poephanden aan gezeten had! Onder het bed naast de badkamer lag een pakje sigarettenvloeitjes. Het Nespressoapparaat werkte lastig, maar dat kan aan ons gelegen hebben. We misten een 2-persoonsbed. Er is veel lawaai van het verkeer, met het raam open konden we bijna niet slapen.

De warme altijd en het ontbijt waren prima.

vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt is goed,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was vuil, erg veel stof, kleding niet uitgepakt, slechte bedden, matras veel te zacht, geen airco, gelukkig wel een ventilator.

vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt is goed, schalen die leeg zijn mogen wat vlugger bijgevuld worden.

Een gemiddeld maar keurig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn bij warm weer nogal warm en dan mis je een airco. Er kan slechts een klein kantelraampje geopend worden.

Ontbijt was wat karig en niet handig en overzichtelijk gepresenteerd. Vrij parkeren en stille rustige ligging ideaal.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, accomodatie zoals verwacht en goed genoeg voor een nacht

Kamers waren zoals verwacht. Niet ontbeten we moesten zeer vroeg weg. Welkomstdrankje een aardige gesteniets

Prima voor een overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn was wat smoezelig.

Het is een basic hotel, redelijk klein met geen speciale uitstraling. Ligt aan een redelijk drukke weg, maar wij hadden geen last van geluid. Het ligt net aan de rand van Leiden en wij vonden het geen probleem om de auto bij het hotel neer te zetten en een paar kilometer naar onze bestemming in Leiden te wandelen. Het ontbijt was heel goed, wifi prima en gratis parkeren.

Er was erg vies.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was erg vies. Onzuivere vloer in gangen, vuilnis op de vloer in de kamer, gebruikte koffiecapsules onder de tafel. Voor een late check-out vroegen ze om betaling voor een volledige dag. Zeer onaangename indruk.

Matig; voor enkel te overnachten kan het wel maar daar zou de prijs fors omlaag moeten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt; eieren waren niet goed; geen vers fruit anders dan een oude appel en/of banaan en blikjesfruit; een welkomstdrankje was beloofd maar hebben we niet ontvangen.

Een goede matras op het bed

De dagreceptioniste was behulpzaam en vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwamen rond 00.30 uur aan en de receptioniste had het erg druk met haar mobiel, alleen maar druk eigenlijk. Vroegen naar ontbijt en met de mobiel in de hand gaf ze aan dat het van 6 tot 9 was. Bleek later tot 11.00 uur te zijn en we wilden graag uitslapen:( Bedden tegen elkaar aan geschoven. Onder de bedden was het goor:(

De dagreceptioniste was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbekleding op de kamers. Kwestie hygiëne en allergieën vonden wij dat een groot min punt daar wij beiden met een allergie kampen.

Vriendelijk personeel en als je een vraan had stond het personeel meteen klaar om te helpen

Het verblijf was een grote teleurstelling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was er slecht voor de gevraagde prijs. Afbakbroodjes waren slecht. Geen verse jus d oranje. De hygiene was beneden de maat, de kamers waren bij lange na niet schoon. Zijkanten van de bedden waren vies.

weinig, erg ongezellig

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

een keer maar niet weer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beter ontbijt en schoner waar je moet eten.

Kamers klein en zeer gehorig en verwarming kon je niet instellen en ontbijt was niks bijzonders maar wel duur.

Matig hotel maar wel met goede ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De "rokers" lounge die je gelijk ruikt bij binnenkomst en de plakkerige vloer geven niet een schone indruk. Ik zou persoonlijk rokers buiten laten roken, je ruikt het op de hele beneden verdieping en dus ook als ik daar zit te ontbijten. Verder vond ik het allemaal wat slordig. De ramen waren in tijden niet gewassen (van binnen en buiten zo te zien), bij aankomst moest een schoonmaker iemand van de receptie halen die ons overigens wel netjes te woord stond en de checkin goed afhandelde. Verder stonk het naar weed in de gang toen we na het inchecken naar onze kamer liepen, nog nooit eerder meegemaakt in een hotel en erg smerig ! Als je naar buiten kijkt tijdens het ontbijt zie je op verschillende plekken groene aanslag. Het ontbijt was redelijk, wel eieren die blauw van binnen waren (dus te lang gekookt) en bacon die er al een tijdje lag.

De ligging van het hotel is prima en de kamer was schoon. De verwarming deed het niet maar we werden prima geholpen en kregen een elektrisch kacheltje ter vervanging.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

De verhouding prijs/kwaliteit is redelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking was vies en langs de plinten ronduit smerig (niet gezogen). Een plastic douchegordijntje wil je in de badkamer van een hotel niet hebben.

De verhouding prijs/kwaliteit is redelijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De centrale ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er in de douche geen gelegenheid is om iets uit je handen te zetten dan alleen de grond. En dat je spiegel volledig beslagen is tijdens een kleine douche beurt. Een Speedheat spiegel verwarming er achteren schoon blijft het zicht.

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Voor een beetje gastvrijheid moet je hier niet aankloppen

De normale service,kut

ontbijt niet gehad,na negen uur niet meer mogelijk Wij kwamen laat terug.We hadden al om 6 uur ingechect. Toen we terug kwamen was er niets meer te krijgen.Voor de automaat hadden wij geen munten,de nachtbediende(een meisje van 17 of 18 jaar)kon ons niets verstrekken,de bar was dicht,op de kamer zat er niets in de koelkast of minibar,kortom er lagen 2 stickjes voor thee en 2 stickjes voor een kopje koffie(a 3 cent per stuk)Wat een armoe De volgende ochtend waren we om 9.45 uur te laat voor ontbijt dus ook nog eens een keer 26 euro weggegooit geld.Er was ook verder niemand maar dat begrijp ik wel met zo'n gastvrij beleid.

Geen bijzonderheden;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens zijn te dik (ik ben buikslaper); geen andere kussens op kamer Ketel was uitgevallen (was op zich wel pech), maar geen warme douche

Geen bijzonderheden; is slaapplaats voor zakelijk werk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Allerbelabberst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij naar de gang lopen bleef mijn tas haken aan een scherp stuk metaal, geen excuses. Op kamer kruipt een groot insect onder gordijn vandaan. In de badkamer een niet doorgetrokken toilet. Verder matige douche, schetterharde tv bij ontbijt. Klacht ingediend.

Was kamer vrij in stad waar ik afspraak had.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Hoge kamerprijs waarin meer luxe verwacht mag worden in vergelijking tot het gebodene (middelmatig)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs-kwaliteit slecht (voor deze prijs verwacht ik veel meer luxe. Inrichting en grootte van de (bad)kamer matig. Lawaai in de nacht van klaarzetten stoelen voor het ontbijt. Ontbijt sober.

Personeel prettig in contact

Prima voor een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een receptioniste die alles moest doen. Gasten uitchecken, tafels afruimen, eitjes bakken, klachten in ontvangst nemen, telefoon etcetera. Veel te veel voor één persoon. Het ontbijt was voldoende. Om water moest je vragen. De douchekop/slang was kapot waardoor er nauwelijks water uit de kraan kwam. Dit hebben we gemeld.

Gemakkelijk te boeken. De aardige, behulpzame receptioniste=eierbakster= ontbijtserveerster.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rommel in de gang, kamer stonk naar rook en parkeerplek niet bewaakt met camera's. Tijdens mijn verblijf zag ik op verschillende parkeerplekken glas liggen van vermoedelijke opengebroken auto's. Het geeft geen fijn gevoel om je auto daar achter te laten.

Hartje Leiden op loopafstand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, maar hield niet over. In de dagen voordat we naar dit hotel kwamen, hadden we al 2 andere hotels bezocht. Die hadden een uitgebreider ontbijt aanbod.

Het parkeren was gratis en naast het hotel. Als je van wandelen houdt, kun je in 20 minuten naar het centrum van Leiden lopen.

1 nachtje over voor familiebezoek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voor deze prijs was het prima in orde.

makkelijke te vinden, vriendelijk personeel en alles zag er netjes en schoon uit. heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Basic hotel vlakbij Leiden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kon fiets niet binnen zetten helaas.

Prima, basic slaapkamer, basic douche, wastafel, meer heb je onderweg niet nodig. Aardig ontbijt, op verzoek wordt een eitje gebakken. Vriendelijk personeel.

Beste boeken zonder ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zelden zo een zielig ontbijt gezien. Er was letterlijk niets meer (Alsof een bataljon Russen net voor ons daar geweest was !) De jonge dame (die schijnbaar alles alleen moest doen) was natuurlijk hopeloos overbelast. Ik snap dat men soms moet besparen op personeel, maar zo ??? En dit alles voor 13.00 P.P. (schandalig !!!!) Sorry Bastion, voor mij hoeft het bij jullie nooit meer. Rest was apropos wel in orde, alleen vrij klein.

Niks.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer rook sterk naar sigarettenlucht. Ook rook de badkamer niet fris. Kleine sierkussen op het bed waren vies. Veel stof in de hoeken van de kamer. Veel spinnenwebben in de kamer... kortom... viel erg tegen.

Niks...

• Beoordeeld op: 11 april 2019

N.v.t.

Nette kamer, aardig personeel, redelijk dicht bij het centrum met bus prima te bereiken maar 20 minuten lopen brengt je er ook!

• Beoordeeld op: 14 maart 2019

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was een muf geur in de kamer kamer stonk heel erg

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 7 maart 2019

prima verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt wat we besteld hebben was prima voorbereid!!!

Verbleven in maart 2019

• Beoordeeld op: 19 februari 2019

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs kwaliteit - iets te gewoon voor de prijs die je betaald

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 27 januari 2019

Standaard Bastion hotel, vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was bijna leeg, maar het ontbijt werd naar wens geserveerd. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 januari 2019

Goed schoon en onze vraag voor een rustige kamer was goed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is gedateerd maar voor deze prijs was t prima

Goed schoon en onze vraag voor een rustige kamer was goed verwerkt

• Beoordeeld op: 17 januari 2019

Ontbijt meeste was op

Ontbijt meeste was op

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

• Beoordeeld op: 20 december 2018

Prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers wat gedateerd, maar wel netjes

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 22 november 2018

Goed voor ons doel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche is aan de krappe kant en er was geen extra dekbed/deken beschikbaar. Het was buiten -2 graden .

Heerlijk matras.

• Beoordeeld op: 9 november 2018

prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was uitstekend, personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk, voldoende parkeergelegenheid, en betaalbaar....

• Beoordeeld op: 5 november 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is allemaal wat verouderd.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Goede tv en Nespresso apparaat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was slecht. Waren dingen op en koffie apparaat gaf geen capppucino. Badkamer was erg simpel/ oud

Goede tv en Nespresso apparaat.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Prijs kwaliteit in evenwicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit in evenwicht..ontbijt ruim voldoende aanbod..receptie vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Fijne bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel gehorig, badkamer niet schoon (viezigheid op muur geveegd) en erg verouderd. Veel kalk/zeep aanslag ed...

Fijne bedden

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Goed voor 1 nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Is wel aan een update toe

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer heel vies wanden heel vies en doucheput zaten haren in

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Niet schoon.

6,0
    Prijs kwaliteit verhouding totaal uit het verband.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit verhouding totaal uit het verband. Nespresso met cups die beide niet werkten . Ontbijt tot 09.00 uur ?

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Bar was om 23.30 gesloten

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 4 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche rook niet fris (urine-geur) Zwarte druppels die weer waren opgedroogd op Douchegordijn Slechte verlichting In de kamer Muf

Zeer basic voor de hoge prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer basic voor de hoge prijs. Zelfde geldt voor het ontbijt

matig

Geen ontbijt om 6u Gelijkvloers gevraagd...niet gekregen Tapijt.....allergie

Enigste probleem was, door dit hitte, moest er a/c...

Geen a/c

Enigste probleem was, door dit hitte, moest er a/c aanwezig zijn

Budget hotel voor reizigers die verder geen eisen stellen.

Veel geluidsoverlast

Viel zeer tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte faciliteiten, oud hotel, hoge prijs. Ik kom daar niet weer

Afrader

Kamerregistratie ging niet lekker waardoor er een hoop mis...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamerregistratie ging niet lekker waardoor er een hoop mis ging.

Ok

Ontbijt, kwaliteit producten, hygiëne

Gratis parking

Nespresso apparaat

Nespresso apparaat

Zal zeker nog een keer terug komen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldige service, top locatie. Alles op loopafstand.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!