Beoordelingen over Bastion Hotel Leiden Voorschoten 3-sterren

Voorschoterweg 8, 2324 NE Leiden, Nederland

#17 van de 17 hotels in Leiden

vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt is goed,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was vuil, erg veel stof, kleding niet uitgepakt, slechte bedden, matras veel te zacht, geen airco, gelukkig wel een ventilator.

vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt is goed, schalen die leeg zijn mogen wat vlugger bijgevuld worden.

Een gemiddeld maar keurig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn bij warm weer nogal warm en dan mis je een airco. Er kan slechts een klein kantelraampje geopend worden.

Ontbijt was wat karig en niet handig en overzichtelijk gepresenteerd. Vrij parkeren en stille rustige ligging ideaal.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, accomodatie zoals verwacht en goed genoeg voor een nacht

Kamers waren zoals verwacht. Niet ontbeten we moesten zeer vroeg weg. Welkomstdrankje een aardige gesteniets

Prima voor een overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn was wat smoezelig.

Het is een basic hotel, redelijk klein met geen speciale uitstraling. Ligt aan een redelijk drukke weg, maar wij hadden geen last van geluid. Het ligt net aan de rand van Leiden en wij vonden het geen probleem om de auto bij het hotel neer te zetten en een paar kilometer naar onze bestemming in Leiden te wandelen. Het ontbijt was heel goed, wifi prima en gratis parkeren.

Er was erg vies.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was erg vies. Onzuivere vloer in gangen, vuilnis op de vloer in de kamer, gebruikte koffiecapsules onder de tafel. Voor een late check-out vroegen ze om betaling voor een volledige dag. Zeer onaangename indruk.

Matig; voor enkel te overnachten kan het wel maar daar zou de prijs fors omlaag moeten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt; eieren waren niet goed; geen vers fruit anders dan een oude appel en/of banaan en blikjesfruit; een welkomstdrankje was beloofd maar hebben we niet ontvangen.

Een goede matras op het bed

De dagreceptioniste was behulpzaam en vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwamen rond 00.30 uur aan en de receptioniste had het erg druk met haar mobiel, alleen maar druk eigenlijk. Vroegen naar ontbijt en met de mobiel in de hand gaf ze aan dat het van 6 tot 9 was. Bleek later tot 11.00 uur te zijn en we wilden graag uitslapen:( Bedden tegen elkaar aan geschoven. Onder de bedden was het goor:(

De dagreceptioniste was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbekleding op de kamers. Kwestie hygiëne en allergieën vonden wij dat een groot min punt daar wij beiden met een allergie kampen.

Vriendelijk personeel en als je een vraan had stond het personeel meteen klaar om te helpen

Het verblijf was een grote teleurstelling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was er slecht voor de gevraagde prijs. Afbakbroodjes waren slecht. Geen verse jus d oranje. De hygiene was beneden de maat, de kamers waren bij lange na niet schoon. Zijkanten van de bedden waren vies.

weinig, erg ongezellig

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

een keer maar niet weer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beter ontbijt en schoner waar je moet eten.

Kamers klein en zeer gehorig en verwarming kon je niet instellen en ontbijt was niks bijzonders maar wel duur.

Matig hotel maar wel met goede ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De "rokers" lounge die je gelijk ruikt bij binnenkomst en de plakkerige vloer geven niet een schone indruk. Ik zou persoonlijk rokers buiten laten roken, je ruikt het op de hele beneden verdieping en dus ook als ik daar zit te ontbijten. Verder vond ik het allemaal wat slordig. De ramen waren in tijden niet gewassen (van binnen en buiten zo te zien), bij aankomst moest een schoonmaker iemand van de receptie halen die ons overigens wel netjes te woord stond en de checkin goed afhandelde. Verder stonk het naar weed in de gang toen we na het inchecken naar onze kamer liepen, nog nooit eerder meegemaakt in een hotel en erg smerig ! Als je naar buiten kijkt tijdens het ontbijt zie je op verschillende plekken groene aanslag. Het ontbijt was redelijk, wel eieren die blauw van binnen waren (dus te lang gekookt) en bacon die er al een tijdje lag.

De ligging van het hotel is prima en de kamer was schoon. De verwarming deed het niet maar we werden prima geholpen en kregen een elektrisch kacheltje ter vervanging.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

De verhouding prijs/kwaliteit is redelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking was vies en langs de plinten ronduit smerig (niet gezogen). Een plastic douchegordijntje wil je in de badkamer van een hotel niet hebben.

De verhouding prijs/kwaliteit is redelijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De centrale ligging
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er in de douche geen gelegenheid is om iets uit je handen te zetten dan alleen de grond. En dat je spiegel volledig beslagen is tijdens een kleine douche beurt. Een Speedheat spiegel verwarming er achteren schoon blijft het zicht.

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Voor een beetje gastvrijheid moet je hier niet aankloppen

De normale service,kut

ontbijt niet gehad,na negen uur niet meer mogelijk Wij kwamen laat terug.We hadden al om 6 uur ingechect. Toen we terug kwamen was er niets meer te krijgen.Voor de automaat hadden wij geen munten,de nachtbediende(een meisje van 17 of 18 jaar)kon ons niets verstrekken,de bar was dicht,op de kamer zat er niets in de koelkast of minibar,kortom er lagen 2 stickjes voor thee en 2 stickjes voor een kopje koffie(a 3 cent per stuk)Wat een armoe De volgende ochtend waren we om 9.45 uur te laat voor ontbijt dus ook nog eens een keer 26 euro weggegooit geld.Er was ook verder niemand maar dat begrijp ik wel met zo'n gastvrij beleid.

Geen bijzonderheden;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens zijn te dik (ik ben buikslaper); geen andere kussens op kamer Ketel was uitgevallen (was op zich wel pech), maar geen warme douche

Geen bijzonderheden; is slaapplaats voor zakelijk werk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Allerbelabberst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij naar de gang lopen bleef mijn tas haken aan een scherp stuk metaal, geen excuses. Op kamer kruipt een groot insect onder gordijn vandaan. In de badkamer een niet doorgetrokken toilet. Verder matige douche, schetterharde tv bij ontbijt. Klacht ingediend.

Was kamer vrij in stad waar ik afspraak had.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Hoge kamerprijs waarin meer luxe verwacht mag worden in vergelijking tot het gebodene (middelmatig)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs-kwaliteit slecht (voor deze prijs verwacht ik veel meer luxe. Inrichting en grootte van de (bad)kamer matig. Lawaai in de nacht van klaarzetten stoelen voor het ontbijt. Ontbijt sober.

Personeel prettig in contact

Prima voor een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een receptioniste die alles moest doen. Gasten uitchecken, tafels afruimen, eitjes bakken, klachten in ontvangst nemen, telefoon etcetera. Veel te veel voor één persoon. Het ontbijt was voldoende. Om water moest je vragen. De douchekop/slang was kapot waardoor er nauwelijks water uit de kraan kwam. Dit hebben we gemeld.

Gemakkelijk te boeken. De aardige, behulpzame receptioniste=eierbakster= ontbijtserveerster.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rommel in de gang, kamer stonk naar rook en parkeerplek niet bewaakt met camera's. Tijdens mijn verblijf zag ik op verschillende parkeerplekken glas liggen van vermoedelijke opengebroken auto's. Het geeft geen fijn gevoel om je auto daar achter te laten.

Hartje Leiden op loopafstand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed, maar hield niet over. In de dagen voordat we naar dit hotel kwamen, hadden we al 2 andere hotels bezocht. Die hadden een uitgebreider ontbijt aanbod.

Het parkeren was gratis en naast het hotel. Als je van wandelen houdt, kun je in 20 minuten naar het centrum van Leiden lopen.

1 nachtje over voor familiebezoek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voor deze prijs was het prima in orde.

makkelijke te vinden, vriendelijk personeel en alles zag er netjes en schoon uit. heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Basic hotel vlakbij Leiden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kon fiets niet binnen zetten helaas.

Prima, basic slaapkamer, basic douche, wastafel, meer heb je onderweg niet nodig. Aardig ontbijt, op verzoek wordt een eitje gebakken. Vriendelijk personeel.

Beste boeken zonder ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zelden zo een zielig ontbijt gezien. Er was letterlijk niets meer (Alsof een bataljon Russen net voor ons daar geweest was !) De jonge dame (die schijnbaar alles alleen moest doen) was natuurlijk hopeloos overbelast. Ik snap dat men soms moet besparen op personeel, maar zo ??? En dit alles voor 13.00 P.P. (schandalig !!!!) Sorry Bastion, voor mij hoeft het bij jullie nooit meer. Rest was apropos wel in orde, alleen vrij klein.

Niks.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer rook sterk naar sigarettenlucht. Ook rook de badkamer niet fris. Kleine sierkussen op het bed waren vies. Veel stof in de hoeken van de kamer. Veel spinnenwebben in de kamer... kortom... viel erg tegen.

Niks...

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Verder was het prima,we waren een nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er nog gekookte eitjes waren en wat gevarieerd brood! Werd gewoon niet aangevuld??

Het ontbijt kon beter??was niet veel meer werd ook niet bijgevuld?

Prima hotel, aan te raden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het lunchpakket had nog een stukje fruit gemogen en een extra flesje drank.

Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en er werd aan iedereen gevraagd of ze een eitje wilden met of zonder groenten. Meestal dien je het zelf te vragen. Personeel was heel vriendelijk en de kamers waren prima. Positief was de gratis parking en de bushalte zo kortbij. Ook het lunchpakket was dik in orde.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

kwartiertje rijden naar Soldaat van Oranje (hangar Valkenburg)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

extra plankje in de douche voor je toilettas iets feller licht in kamer ivm gebruik laptop

kamers waren goed, we sliepen aan straatkant maar geen verkeer gehoord (alleen als je raam open zet) geen ontbijt gehad maar wel diner dat was goed (eigenlijk teveel) personeel erg vriendelijk, behulpzaam en vrolijk Vanuit dit hotel kwartiertje rijden naar hangar Valkenburg, soldaat van oranje. Transferium op nog geen 10 minuten rijden van hotel , gratis parkeren en met bus Leiden in ,ongeveer 8 minuten en je staat op Leiden centraal vandaar uit loop je zo binnenstad in. En vanaf centraal zijn we ook met trein naar Amsterdam gegaan.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Niet schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren niet schoon. We schoven de bedden naar elkaar toe en zagen dat er nog snoepjes op de grond lagen. Strepen op de spiegels. Douche was niet schoon. Met een handdoek de vloer geveegd en deze was zwart. Personeel was wel aardig. Ook al is het mode, bediening bij het ontbijt liep met scheuren in haar broek. Mijn man maakte nog grapjes, betaald Bastion zo slecht. De nacht portier kon ons weinig info geven. Vroegen hoe laat het onbijt en dat wist hij niet.Personeel voerde een privé gesprek waar wij bij waren.

Ontbijt was goed. Bedden waren ook goed

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Goed voor één nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij een drankje aan de bar moest ik erg lang wachten en moest het drie keer vragen. Lijkt me twee keer teveel. Ik werd bij vertrek achterna gelopen of ik wel betaal had voor mijn verblijf. Lijkt me dat je dat bij het inchecken moet doen??? :-( Het hotel ligt aan een drukke verkeersweg. In de ochtend moet je rekening houden met file. Was voor mij voor één keertje.

Ontbijt was goed.

Goede locatie net buiten het centrum, mogelijkheid tot...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede locatie net buiten het centrum, mogelijkheid tot parkeren en dichtbij bushalte voor het centrum. Kamers waren proper en in orde. Vriendelijk personeel.

Rustig gelegen einde van de hal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oudbollig hotel. Niet schoon. Badkamer haren nog op de bril. Slechte service en afhandeling van klachten. Van booking overigens goed!

Rustig gelegen einde van de hal

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Fijn hotel met gratis parkeren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was wel wat klein. Het ontbijt, wij wilden eigenlijk ontbijten maar hebben het niet gedaan, het brood lag gewoon open en bloot op een schaal zonder afgedekt te zijn en dus droog. Voor 13 euro vond ik het heel karig wat er aanwezig was.

Goede kamer, niet erg groot maar voor 1 of 2 nachten voldoende. De koffie en thee faciliteiten vind ik erg fijn, als je aankomt kan je direct een kopje koffie of thee zetten. Het gratis parkeren bij het hotel. De receptioniste was erg vriendelijk, ze draaiden voor ons een wandelroute uit naar het centrum.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

locatie centraal bij Leiden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift, moest koffer naar boven dragen Geen parkeerplek voor de deur ivm allerlei werkbusjes. trap bij ingang.

locatie centraal bij Leiden Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Recht toe recht aan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was heel erg rustig (een maandag in januari). Weinig ambiance en sfeer.

Recht toe recht aan. Weinig poespas. Voor een leuk prijsje. Fijne bedden voor een prima overnachting. Lekker rustig. Schoon.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Ontbijt is prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel niet echt betrokken. Maakten een wat chaotische indruk en niet echt klantgericht. Mijn ervarinf van Bastion is meestal anders, dus dit was een tegenvaller.

Ontbijt is prima!

• Beoordeeld op: 12 november 2016

personeel heel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn echt verouderd en versleten. En de verwarming werkte niet.

personeel heel vriendelijk. Super! De ligging van het hotel was meer dan goed. Met de bus 45 was je zou in het centrum.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Ontbijt ok, diner goed en vlees correct gebakken, propere...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Max 4 uur kunnen slapen eerste nacht.Het lawaai van de bar bleef duren tot middernacht en terug lawaai om 4h30 nachts omdat de reiniging van het restaurant plaatsvind met stofzuiger ed, hebben volgende dag andere kamer gekregen achteraan de gang . Misschien restaurant vloer reinigen na het ontbijt ipv nachts als de mensen proberen te slapen ook de kamers vooraan op de gang hebben recht op hun nachtrust 😄

Ontbijt ok, diner goed en vlees correct gebakken, propere kamer, vriendelijk personeel, prima wifi.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

4,0
    Er kan veel veranderd worden aan service en dienstverlening.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service personeel en afboeken via creditcard wat tot op heden nooit gebeurd is.

Ik slaap vanwege mijn werk meer dan vaak in een bastion hotel. Maar dit keer was ik niet te spreken over het hotel en service

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding met prettig en goed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede prijs/kwaliteit verhouding met prettig en goed restaurant waar je ook gezellig kunt zitten voor een drankje. Centrale ligging met ruime parkeervoorziening. Schoon en comfortabel. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Gehorig Ik kom hier niet meer weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WC bril zat los. Aangeven avonds moest snachts werken tot 11 uur morgens gevraagd of iemand er dan naar kon kijken: kon niet was niet gebeurd probleem zelf verholpen. De kamers zijn heel heel heel erg gehorig! Moest tot 2 keer toe aanhoren dat de buren bezig waren en niet met tv kijken!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De borden voor het ontbijt waren niet echt schoon.

Heerlijke bedden top...Diana de receptioniste,kok en entertainer was toppie,Van die dame kunnen veel hotels nog iemand gebruiken en leren.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er ging met de eindafrekening iets mis. De factuur van een collega werd van mijn CreditCard ingehouden. Wwaarschijnlijk omdat ik de boeking voor mijn collega had gedaan: SLORDIG

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Het was te doen voor 1 nachtje, maar we zullen er niet weer gaan boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was vies. Lagen nog verpakkingen van eten onder het bed van de vorige bezoekers. Er zat urine in de wc waardoor het heel erg stonk! En badkamer was gewoon niet echt schoongemaakt!?

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Alles was naar wens,misschien wat meer inspanning voor een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondmaal,echt uit de diepvries!!! Spijtig!supervriendelijk personeel! Kamers Ok !

Alles was naar wens,misschien wat meer inspanning voor een eenvoudig maar lekker vers eten???

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Aangenaam verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Eieren werden in het restaurant ter plaatse vers door medewerker bereid. Kamer en badkamer waren netjes schoon.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima ontbijt met ingredienten van uitstekende kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had kamer op eerste verdieping. Ventilatie was een klein klepraampje, wat onvoldoende was. Kamer was ook te warm. Was ook een beetje aan de donkere kant omdat het raamoppervlak relatief klein was.

Prima ontbijt met ingredienten van uitstekende kwaliteit. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Bastion Hotel Leiden is toe aan een "update"
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt, er was genoeg maar gewoontjes, de smoezelige ontbijtbordjes, de kleine bad-,hotelkamer en de hygiëne(vies plafond, stopcontacten, drinkbekers en tv. In de badkamer worden muren niet schoongemaakt en de vloer maar gedeeltelijk.) De locatie viel ook tegen, maar omdat de parkeerplaatsen en wifi gratis zijn, is de keuze op dit hotel gevallen.

het vriendelijke en behulpzame personeel, wifi en de parkeerplaatsen bij het hotel.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Teleurstellend, verdrietig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein uitzetraampje op de kamer, niet mogelijk om handen te wassen in wasbak, te klein en uit de tijd, waterdruk wayout te laag, personeel wat niet weet wat een ei bakken met hele dooier is, drank bij ontbijt wordt niet bijgevuld. Brood ligt al vanaf 4 uur s morgens in de mand, niet vers dus, kamer was niet gedaan, kregen slap excuus van de lady in charge, gelukkig maakt Aila dit enigszins goed! Kortom een 3 daags vakantie die in het water viel door weinig voor te veel geld. Zonde, nooit weer!!

De laatste morgen met als hostess Aila! Topper!!!

Ok

Ontbijt, kwaliteit producten, hygiëne

Gratis parking

Zal zeker nog een keer terug komen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldige service, top locatie. Alles op loopafstand.

prima voor het beoogde doel

geen ontbijt in hotel

Redelijke prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is wel wat outdated en wat beperkt qua faciliteiten

Redelijke prijs

Last van verkeer lawaai.

Last van verkeer lawaai.

Prima plek goed bereikbaar .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kramer was niet schoon.prullenmand in de kamer en bad kamer waren niet leeggehaald en de douch was niet schoongemaakt .

De locatie was goed.

Acceptabel voor snelle noodzakelijk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lakens die los op het bed liggen.

Service

Geen airco

Service

Centrale ligging

Geen Airconditioning gedateerde kamers

Centrale ligging

Prima kamer !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het koffiezet app. was stuk en de kamer vond ik te duur..

Goede ligging, prima kamer !!

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schone theeglazen, waren wat smoezelig.

De bedden lagen niet lekker

De bedden lagen niet lekker

slechte prijs/kwaliteit verhouding

de rest!

douche was ok

Prijs

Wc-rol houder kapot Kleine bedden Donkere kamers

Prijs

Kort verblijf i.v.m. opleidingsbijeenkomst in Leiderdorp.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smalle bedden, smoezelig douchegordijn, geen waterkoker.

Rustige, stille lokatie. Goede douche.

Vriendelijkheid personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warme kamer. Hygiene.

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

zeer goed hotel, doch ligging langs drukke baan en ver van centrum Leiden viel wat tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vervelend was het feit dat via visa kaart zondere onze toestemming de betaling van de kamer is gebeurd

onbijt zeer verzorgd en lekker.

Goede prijs-kwaliteit-verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer wat aan de krappe kant.

Keurige kamer; badkamer wat aan de krappe kant. Prima ontbijt, prettige service.

de eigen gratis parking

de eigen gratis parking

Het ontbijt was heerlijk

Geen fietsenstalling

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed parkeren free of charge.

Prijs ontbijt, € 14.50 is volstrekt over de top

Goed parkeren free of charge. Centraal gelegen tov Leiden, den Haag, Amsterdam.

Heerlijke citytrip in Leiden gehad. Hotel alleen benut om te slapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de receptie hing een rooklucht.

De prijskwaliteitsverhouding heeft mij verrast. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

de verwarming was kapot

de verwarming was kapot

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Goed genoeg

Sanitaire ruimte

voor het doel waar wij voor waren wat het prima geschikt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt niet gebruikt, kamer prima

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieze oude kamers voor veel geld

verwarming in de badkamer/douchegordijn, liever een wand

verwarming in de badkamer/douchegordijn, liever een wand