Beoordelingen over Bastion Hotel Leiden Oegstgeest 3-sterren

Rijnzichtweg 97, 2342 AX Oegstgeest, Nederland

#4 van de 4 hotels in Oegstgeest

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Nachtrust oke, ontbijt minder
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche put verstopt met haren en steentjes, ontbijt was op zich oke maar gekookt ei was groen en koud! Gevraagd om ander ei maar na 20 min weggegaan erg jammer! Hierdoor slecht eindgevoel

Kamer netjes, Douche netjes

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

1 nacht verbleven ivm bezoek aan soldaat van oranje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De menu kaart erg beperkt hotel is niet ongericht voor groot restaurant bezoek echter in de omgeving ook zeer weinig gastronomie

Gratis water en koffie buitengewoon Gratis parkeren zeer goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

prijs/kwaliteit een 9
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onderlaken matras....hoeslaken zou fijner zijn...bij mij ging hij los en lag bijna op de matras..niet fijn.

Kamers waren erg klein, vooral de badkamer. Maar we hebben niet veel betaald, dan is prijs kwaliteit echt prima!! Mensen die zeuren moeten gewoon een ander hotel zoeken, dan betaal je ook meer. Ze krijgen van mij voor prijs/kwaliteit een 9. Vriendelijkheid personeel ook een 8.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

zeer teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar ben ik bang
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

twee keer wakker gemaakt. slecht eten en de bardame kon niet tappen.

Om 03:40 ging het brandalarm af, zeer irritant. En omdat we een feestje hadden gehad wilde we uitslapen maar om 09.30 werd er op de deur gebonsd met de medeling: Houskeeping. Toen ze vervolgens binnenkwam en ons nog zag liggen draaide ze zonder wat te zeggen om en weg was ze. Dus wakker.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

prima verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

rode wijn fles was open zonder datum aanduiding. medewerkster wilde wel meteen nieuwe fles openen, nieuwe fles gepakt, deze was ook geopend. daarom eigen fles gekocht. misschien een idee om kleine flesjes rode wijn te gebruiken.

het ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 27 september 2018

6,0
    dus achtreraf in orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de eerst toegewezen kamer was NIET GEPOETST! onhygienisch. Echter onze klacht is door de gerant verholpen, andere schone kamer en gratis ontbijt voor het ongemak.

ontbij t was goed, douche zeer klein

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goed verzorgd; goede prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was klein. We konden niet met zijn tweeën tegelijkertijd in de badkamer, maar voor één nachtje was het geen probleem.

Ik was vooral positief verrast dat bij het ontbijt speciaal een eitje (roerei, spiegelei of omelet) voor je werd klaar gemaakt.

Ik verblijf hier altijd als ik in deze filegevoelige regio moet zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche is wel erg klein.

Schone kamer met opengaand raam, goede bedden en harde vloerbedekking. Lekker diner en uitstekend ontbijt met verse fruitsalade en voor jou persoonlijk gebakken eitjes of omelet

Zeer matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was wisselend redelijk tot slecht de bacon was uitgedroogd. De kamers zijn zeer klein voor oudere niet prettig. overal dorpels, Parkeer gelegenheid voor mindervalide veel te ver weg. Rollator niet te gebruiken. Drankjes op de kaart niet verkrijgbaar. Doucheruimte en toilet niet te gebruiken voor ouderen We stoppen er mee voor ouderen raden wij dit af.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen onderdak voor de fietsen. Wij hadden gelukkig een batterij die je op de kamer op kon laden maar dat geld niet voor iedereen. De wastafel in de badkamer was te smal. Verder prima.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Ook was er voor de warme dagen een gratis flesje water dat je mee kon nemen voor onderweg. Extra service vonden wij.

Fijn verblijf met wat verbeterpunten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wat stoffig vooral de kast bovenste planken en achter de kluis .niet gepoetst . We misten in de badkamer een plekje om je douche / shampoo flesje op te zetten . Omdat je de douche deur dicht moet houden kan je alleen boven op de rand iets neerzetten maar als je klein bent ,kan je daar ook niet bij .heel vervelend. Misschien nog een tafeltje om je koffer op te zetten ? Wel zo makkelijk .

Fijn dat er airco op de kamer is . Fijne bedden .en 2 stopcontacten vlakbij het tafeltje tussen de bedden voor telefoon opladen . De tv in het midden vd kamer is ook fijn .

Ontevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer waarvan de airco het niet deed die we speciaal geboekt hadden....we hebben heel slecht geslapen ook de matrassen waren veel te zacht dekbed zag er onfris uit..het ontbijt was wel redelijk maar geen 15 euro waard die hoefden we niet te betalen wat wel weer redelijk was...uiteindelijk waren we weer heel vroeg thuis😠

Bijna niks...goede cappuccino

Tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet gepoetst. Ontbijt matig, te weinig zitplaatsen en vuile terras tafels met overvolle asbakken. Rosé wijn niet aanwezig tijdens verblijf van 4d. Discussie met personeel over bestelling van eten. Personeel steekt schuld op elkaar.

Goed bed, goede nachtrust

matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij binnenkomst waren de deuren zoooooo vies met vingers op de ramen en vegen dat je er amper doorheen kon kijken echt een domper om zo binnen te komen geen visitekaartje !! ontbijt is minimaal

prima om alleen als overnachtingsplek te gebruiken voor 1 nacht

Zeer vriendelijk behandeld door het personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

I.v.m. een ongelukje (breuk grote teen en in het gips) tijdens mijn verblijf mistte ik een lift. U zou voor desbetreffende faciliteiten ook een rolstoel achter de hand kunnen hebben.

Zeer vriendelijk behandeld door het personeel.

Goed onderkomen, goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV kanalen: Had graag Engelstalig Euro News en/of BBC World News en/of BBC 1 & BBC 2 bekeken. Helaas was dat niet mogelijk.

Goede, ruime, rustige kamer. Schoon. Vriendelijke staf.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prettig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gehorigheid van de andere kamers heeft mij genoodzaakt gebruik te maken van gehoordempers.Deze tegenvaller is te wijten aan respectloos gedrag van de gasten,niet aan de kwaliteit van het hotel/personeel.

Dit hotel kwam in aanmerking gezien de ligging ten opzichte van mijn familie. Ook voor uitstapjes naar Leiden en Katwijk een goede keuze!

Gemoedelijk klein hotel met goede faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet alle tv-zenders werkten. Een besteld biertje 's avonds was over datum.

Mooie kamer, met airco. Nette badkamer, wel een beetje klein. Ontbijt was uitstekend, voldeed aan onze verwachtingen. Erg vriendelijk personeel, hield ook wel van een grapje. Ons verblijf is ons goed bevallen.

Volgens verwachting, lekker onrtbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

omdat de receptioniste wist dat wij naar Soldaat van Oranje gingen, had ziij wat alerter kunnen zijn en de wegomleiding aan ons kunnen doorgeven naar Katwijk

Het bed sliep geweldig

Lekker geslapen en goed ontbijt maar ik zou er niet meer teruggaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner was niet goed. Kaart was veel belovend maar nadat we besteld hadden en ons hoofdgerecht kregen bleken de groente op te zijn. Dit werd niet van tevoren vermeld. We hadden dan ook niet daar gebleven om te eten. het werd ons meegedeeld omdat we vroegen waar de groente bleven. Erg slecht. Bij het uitchecken is nadat wij nogmaals aangaven niet tevreden te zijn een korting op de rekening geven.

Het ontbijt was goed en lekker. Het personeel die zondag was erg vriendelijke en alles was prima. Dat was dus zaterdag met het diner het niet zo. Slecht gekleed personeel en slecht diner. Zie bij wat tegenviel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Pretentieloos hotel met schraal ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is voor dik €14 heel erg schraal. Nauwelijks fruit, ja een keiharde Granny Smith en wat kogelharde kiwi's. Verder is het een hotel waar heel veel werklui verblijven. Je kunt er overnachten, de bedden zijn smal, de entree van de douche is krap. De afzuiging van de douche hoor je de hele nacht. De entreedeuren en tussendeuren zijn met rolkoffer in de hand lastig te openen.

Voor mij was de locatie de reden van mijn bezoek. De kamer is simpel maar netjes.

slecht geslapen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onhandig kleine badkamer. Los laken over het matras is alles behalve hygienisch! matrassen zijn erg zacht :( koelkast is erg gehorig snachts

uitchecken.

Het was maar voor één nacht, slapen/matrassen prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was niet schoon en erg klein. Kon geen raam open gezet worden. Bij aankomst lag er vuil op de trap, dit lag er bij vertrek nog. Bar was gesloten en kon drank krijgen uit automaat. Ramen waren erg vuil en er lang nogal wat stof.

Ontbijt was prima en het personeel er vriendelijk.

paasweekendje weg, 2 nachten in dit hotel is genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was de tweede dag niet schoongemaakt. De bedden waren dichtgetrokken en niet opnieuw opgemaakt de douche was niet schoongemaakt de vuile handdoeken lagen nog op de vloer en er waren geen schone opgehangen. Tip: lichtknop buitenzijde douche aanbrengen, je moet nu m.n. s nachts op de tast op zoek naar de lichtknop boven de spiegel in de badkamer

Het vriendelijke hardwerkende personeel bij de receptie en in het restaurant.

Een zeer onvriendelijk hotel voor niet rokers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We dachten een rookvrij hotel, maar helaas. Staat een pooltafel voor recreatie maar dit is ook het rookhok. Alle kamer rookvrij, maar de laatste avond een enorme rook stank in onze kamer. Mogelijk een mede gast die ergens rookt Wordt blijkbaar door een centraal ventilatie systeem door gegeven. We zijn meteen diezelfde avond vertrokken. Een zeer onvriendelijk hotel voor niet rokers.

n.v.t.

Prijskwaliteit topper !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na een eerder koele ontvangst werden we later vriendelijk verder geholpen. De kamer voldeed volledig aan onze verwachtingen. Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid - zelfs VERS gebakken eitje aan de tafel gebracht door het vriendelijke meisje van de balie. Als we voor een tentoonstelling terug naar Leiden komen boeken we zeker terug dit hotel, dichtbij autosnelweg en bushalte naar centrum voor de deur !!!

redelijk voor een eendaags zakelijk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

klein, warm, benauwd, eenpersoons bed, weinig comfort, slechte keuken

Kleine kamer, zeer kleine doucheruimte, twee eenpersoonsbedden, erg warm door airco. Wel warmwaterkoker op de kamer

Nuttig voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden klein en de lakens los er op Douche erg klein Vleeswaren en kaas uitgedroogd bij ontbijt

Het was ontbijt op maat ivm weinig gasten. er stond een invaller bij het inchecken. Hij was super aardig, heeft ons top geholpen ook met restaurantje zieken, de weg naar Soldaat v Oranje

ontspannen overnachting met op de persoon afgestemd ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend vriendelijk personeel. Kamerpasje verloren, nachtportier heeft, na checken legitimatie alle moeite gedaan om onze kamer te openen. Ontbijt met zessen aan 1 tafel lukte met behulp personeel

geen 4sterren status
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar in het hotel was na 12.00 niet meer open toen wij terug kwamen vvan Soldaat van Oranje De dekbedden waren erg kort

Het ontbijt was voortreffelijk

Vriendelijk personeel, ontbijt goed maar de kamer niet schoon..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet schoon, spinnenwebben in de hoeken ook naast het bed, vuil achter de badkamerdeur. De waterkraan met vlekken en stof. Bedlampje was stuk. Een bed niet goed opgemaakt (onderlaken was te veel naar de onderzijde getrokken zodat aan de bovenzijde een deel van de matras zichtbaar was).

vriendelijkheid personeel

Zie boven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat wij warm water als een basisvoorwaarde zien in een hotelkamer en er dus kenmnlijk niet gecontroleerd was, krijgt dit hotel/deze kamer een dikke min van ons.

De kamer was op zich in orde, de bedden waren goed, maar...... 's morgens merkten wij dat er geen warm water was. Als de mengkraan op warm gedraaid werd, kwam er een onooglijk straaltje uit dat op z'n best lauw was. We waren de avond tevoren laat binnengekomen, hadden wij het onmiddellijk gemeld (en waarschijnlijk een andere kamer gekregen). Natuurlijk werd door de dame aan de receptie excuus gemaakt, maar dar bleef het bij. Het ontbijt was overigens prima, evenals het bestelde lunchpakket. En de beide receptionisten waren vriendelijk en behulpzaam.

prijs kwaliteit op zich prima maar zie onder.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wc beneden stonk vreselijk, het ontbijt icl ongekoeld gesneden fruit en onafgedekt vlees-zalm-kaas stond in de nacht om 13.00 al klaar.. We hebben dus geen ontbijt gehad. In de nacht werd de deur geopend door 2 jongens die niet erg professioneel over kwamen... de broek had ie los etc.. Verder waren ze wel vriendelijk en doe normaal ook nooit moeilijk over iets maar vooral dat ontbijt wat zolang gedeeltelijk ongekoeld en onafgedekt al uren daar staat is toch echt wel erg onhygiënisch en zal ook niet de bedoeling zijn van Bastion..

prijs kwaliteit op zich prima maar zie onder..

Viel niet mee....
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was verre van schoon; er zaten plakkerige kringen op 't nachtkastje, er zat een wonderlijke substantie op de toiletbril( die ik er wel af kon poetsen), er lag er stoflaag op de bedlampjes en het hoofdbord van het bed, de douche was niet schoon..... Het toilet is veel te krap ingebouwd de hele badkamer is veel te klein en er bleek geen lift te zijn. Ik had een kamer met een heel klein raam en een flinke blinde muur, daardoor oogde het erg donker en deprimerend.

Omdat ik ziek aangekomen ben heb ik de receptie gevraagd om wat eten op mijn kamer te brengen en dat was er heel snel en was prima!

Prima als je naar Soldaat van Oranje gaat,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om 11:30 gaat de bar dicht, dan ben je nog niet terug en kun je enkel nog een drankje uit de automaat nemen. Daar mogen ze wel 12:30 van maken.

Prima als je naar Soldaat van Oranje gaat, Dicht bij de eindbestemming.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Erg matig. Geen aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen fijne zit op de kamer. Lage zachte bedden. Kille vloer. Koud bij binnenkomst. Ontbijt beetje jammer door onoplettende bediening. Koud scrambled egg. Erg stinkend koelkastje op de kamer waar ik maar niks in heb durven zetten.

De douche. Verder niet zoveel.

Behalve ontbijt,werden we er niet blij van.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slecht schoongemaakt,zowel op de hotelkamer als in de ontbijtzaal,restaurant,hal/balie,overal lag zichtbaar het stof!!! Ook hing er een muffige geur,muren,deuren etc. mogen echt wel een nieuw verfje hebben! DOEN!

Prima ontbijt,vriendelijk personeel

Goed genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was op de zondag geen rekening gehouden met bezetting hotel, om 10 uur was er al veel onbijt weg en werd slecht aangevuld. In de vorige 2 x dat we hier waren, was dit geen probleem. Nu ook in deel van het hotel waar de badkamer maar net groot genoeg was.

Het was goed genoeg om een nacht te verblijven. Mooi dat je door de weeks al om 6 uur kan ontbijten. Altijd leuk dat ter plekke een omelet word gebakken.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

prijs/ kwaliteit prima in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimte aan de wastafel was te klein; tanden poetsen of gezicht wassen was niet mogelijk vanwege de te beperkte ruimte.

De vriendelijkheid van het personeel en het prima, uitgebreide ontbijt

Ontbijt en diner erg goed,kamer wat ons betreft ondermaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer krijgt van mij een dikke onvoldoende. Kamerprijs staat in geen enkele verhouding tot de kamer zelf. Piepkleine toiletruimte Voor ons geen Bastion hotel bij de volgende trip.

Het ontbijt was geweldig.genoeg keuze . Ontbijttijden waren ook goed.

Het ontbijt was uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste,bril van het toilet zat los, we kregen een andere kamer. De tweede, douche putje verstopt, heeft mijn partner zelf schoon gemaakt toen de hele douche blank stond.

Het ontbijt was uitstekend. We waren blij dat er geen bad was maar een inloopdouche.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers hebben weinig ruimte en waren erg stoffig en de badkamer is erg klein. Dagelijks moest werd het pasje van de kamer opgewaardeerd woeden. Ongevraagd onze creditkaart rekening gebruikt om te betalen.

bedden waren goed

De kamer was goed, alles wat nodig was is aanwezig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij zaten aan de achterkant van het gebouw en keken uit op een muur en enkele hoge flatgebouwen. Het was er daardoor wel rustig.

De kamer was goed, alles wat nodig was is aanwezig. Badkamer was wel klein, maar efficient ingericht. Met openbaar vervoer goed bereikbaar, met de auto ook dicht bij de snelweg naar Den Haag of het land in (A-44)

Goed hotel maar toch aan de prijzige kant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij ontbijt heb ik zelf de tafel moeten dekken. Er zat nog vuilnis vd vorige gast in de vuilnisemmer

lekker ontbijt, eitje op verzoek, zalige bedden, airco aanwezig. Mooie kamers, modern aangekleed, goede douche

Prima zakenhotel aan de snelweg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het diner kreeg ik geen groente en andere gasten hadden bij hun spare ribs of mixed grill, kale gekookte bloemkool. Dus heb ik er ook maar niet om gevraagd. De roodbaarsfilet was overigens wel uitstekend.

De hygiene. Harde vloerbedekking, een opengaand raam en geen stoffige gordijnen of boxspring (deze is van skai), zodat je niet niezend wakker wordt. Ontbijt met een vers gebakken eitje naar keuze vind ik ook geweldig.

De kamers waren vies en stoffig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren vies en stoffig. Na de melding ging er niemand mee kijken. We moesten maar een mail sturen. Direct de volgende dag gedaan en foto's mee gezonden maar geen reactie op ontvangen. Na 2 weken telefonisch contact gehad, onze klacht stond nog in de wacht en zou met spoed behandeld worden. Nu weer bijna 3 weken verder, niets vernomen. Wij voelen ons zeker niet serieus genomen en zullen ook zeker de volgende keer niet meer kiezen voor deze hotel keten

De locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De schoonmaak had beter gekund. Als je laat terug komt is de kans groot dat je niet kunt parkeren, doordat niet iedereen in de vakken parkeert. Hier kan het hotel niets aan doen. Ze gaan de belijning opnieuw aanbrengen. Hopelijk is het parkeerprobleem dan opgelost.

De locatie. Dichtbij de snelweg en vlakbij Soldaat van Oranje. Ontbijt was prima, keuze genoeg en er werd aan gevuld.

Voor 1 nacht oke maar vogende keer wat anders.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kom terug van theater kan niks meer drinken aan de bar en de automaat deed het niet.'s,S'morgens was er maar 1 personeelslid aanwezig voor het ontbijt, eieren te baken en uitchecken te doen beetje weinig.

Ontbijt was goed

Prima verblijf gehad! Personeel was top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer aan de krappe kant, maar was te doen en schoon. Je kon zien dat de badkamers vrij nieuw waren: hier en daar nog sporen van verf op de grond en voegsel tegen wc (dacht dat het tandpasta was en .....!!! :( Niet zo heel veel keus bij het ontbijt en wachtrij bij koffieautomaat, dat hield alles op. Idee om die naar een andere plek te verhuizen, zodat de doorstroming beter is. En toch maar alle oude kluisjes vernieuwen. ;-) Die van ons ging niet open. Na veel gedoe prima geholpen door de jonge dame die achter de balie stond. Zij verdient echt een pluim.! Voor het ongemak kregen we een aantal drankjes gratis! Bedankt daarvoor! (Ze belde mij de volgende dag ook nog op hoe het gegaan was.) We hebben er gelukkig smakelijk om kunnen lachen. Klinkt nu allemaal negatief, maar we hebben een prima verblijf gehad!

Ontbijt was goed, lekkere broodjes. Bedden lagen heerlijk. Personeel was top!!!! Vooral die jonge dame achter de balie: heeft haar mannetje gestaan en het kluisjesprobleem prima opgelost.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima voor één nacht, geen gezelligheid
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed, maar 13€ was dan wel weer teveel ervoor. 's avonds geen gezelligheid, toen wij terugkwamen van Soldaat van Oranje was de bar al gesloten. Erg kleine badkamer, ook niet praktisch, al het water spat uit de wasbak op de vloer.

Ligt ideaal langs snelweg, voldoende gratis parkeergelegenheid. Lekker bed en gewoon nette kamer.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig en hotel is moeilijk te vinden vanaf de snelweg.

Vlakbij de snelwegen. Koelkast op de kamer en zelf te reguleren airco. Gratis mineraalwater en ruime kamer.

Bij binnenkomst bleek het toilet verstopt te zitten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst bleek het toilet verstopt te zitten. De schoonmaakster heeft de kamer vrij gegeven zonder het toilet te controleren, want iemand van de receptie zag direct wat de oorzaak van de verstopping was en heeft het direct verholpen. Ook de bevestiging van de toiletbril was door geroest. gevolg : een los zittende toiletbril. Ook de bedden waren slecht. Bij de wastafel ontbraken een paar glazen en een 220 volt stopcontact. Het ontbijt was zeer karig. Een volgende overnachting zal zeer zeker in geen Bastion vestiging plaats vinden.

Ontbijt had beter gekund.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt had beter gekund. Zolang wij er zaten geen gekookte eieren. Pas op t laatst. 2x gevraagd om scramble egg. Spekjes kwamen zo. Dat heeft lang geduurd. Was 1 persoon bezig om eieren te bakken. Op volledige bezetting van klanten.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt, maar voor deze prijs verwacht je betere kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco was kapot. Koelkast maakte veel lawaai en er stonden nog aangebroken spullen in. Kluis was niet te openen. Badkamer was erg klein en onpraktisch. Dus ook veel water waar je het niet hebben wil.

Ontbijt was goed; lekkere omelet! Vriendelijk personeel.

Prima hotel met (meer dan) vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer erg krap. Ruimte rond het bed houdt niet over. Verder een prima hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel met vriendelijk (zeer vriendelijk) personeel. Prima prijs, kwaliteit. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima hotel voor een nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ze op de rekening 2 halve liter biertjes hadden gerekend ipv 2 kleine. Ik zag dit pas bij thuiskomst dus heb er verder geen werk van gemaakt, maar vond het wel jammer.

Erg vriendelijk personeel.

De kamers waren eenvoudig maar schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weinig parkeerruimte. Er is ongetwijfeld gerekend naar het aantal kamers, maar als enkelen te ruim parkeren is er voor de laatkomers geen plek!

De kamers waren eenvoudig maar schoon. Voor kort verblijf aan te raden. Ontbijt hebben we niet gebruikt, wel avond eten. Eenvoudig, maar goed.

Kort verblijf te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamerhygiene viel zeer tegen. Wij hebben zelfs om een nieuwe kamer verzocht vanwege de viezigheid!

Het ontbijt was goed! We kregen warme gevulde koeken, heerlijk!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Het ontbijt was erg lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was niet helemaal opgeruimd. Er lag nog een shampooflesje in de douche.

Het ontbijt was erg lekker. Er kon zelfs een omelet voor je gebakken worden! Daarnaast was het ook fijn om een kleine koelkast op je kamer te hebben.

Prima, het was rustig en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het signaal van de televisie viel af en toe weg, maar niet storend. Ik had aangegeven geen ontbijt te willen, maar er was toch 1 overnachting van de 3 als verblijf + ontbijt geschreven. Maar dat is ook gewoon geregeld.

De badkamer was heel netjes!

Heerlijk een paar daagjes weg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt, het brood zelf snijden, daar is niets overheen gelegd, iedereen met zijn handen aan het brood. Eerste dag geen joghurt of papje. Geen enkel tijdschrift, geen fatsoenlijke plaats voor je fiets

De airco

Klein onhandig wasbakje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein onhandig wasbakje. Geen schapje in douchecabine. Allemaal erg klein. Medewerkster aan de balie stond openlijk haar gebit te reinigen met tandenstoker en vingers. ('sAvonds laat toen wij aan de bar zaten.)

Verblijf was functioneel bezien prima, en krijgt (behalve openingstijden bar) een voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar kan langer open, met name in het weekend. Kwamen rond 12 uur in de nacht terug van Soldaat van Oranje en wilden nog iets drinken, maar dat kon niet. En die blikjes Jupiler in automaat is een afknapper en met 4 euro zeker 30% te duur.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

gewoon de kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personele onvriendelijkheid bij ontvangst; geen telefoon op de balie gezet terwijl er wel een bord stond een nummer te bellen bij afwezigheid van receptioniste...ze bleek 3 stappen verder op te zijn...bel had ook als aanduiding worden gegeven...geen goedendag van de receptioniste, maar meteen bemoeien met een opmerking die ik tegen mijn reisgenoot maakte. Hotel was duidelijk niet vol, toch kamer aan de weg kant....verkeerslawaai.

gewoon de kamer en badkamer...normaal.

een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-geen light-produkten bij het ontbijt -geen warme cecemel beschikbaar op het toestel, probleem werd niet opgelost

ruim aanbod bij het ontbijt, supervriendelijk aan het onthaal

nooit meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vuile vloorbedekking plakkerig nachtkastje vieze ontbijttafel met vuil bestek. Geen gelegenheid om fiets veilig weg te zetten. Veel te duur voor zon klein kamertje zonder ontbijt

Restaurant lekker licht.wel gezellig

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Bed was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt eerste dag heel karig, tweede dag was er meer keus. 1e dag waren we om 8 uur bij ontbijt dus dan verwacht je toch dat er nog genoeg voorraad is. Zelfs de borden waren op, viel erg tegen. Locatie is niet prettig

Bed was goed

Fijne bedden, zeer vriendelijk personeel maar werk druk is...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet echt schoon. Stof, hoeken niet gezogen, haar in wasbak. Lawaai van de airco die tegen de zijkant van het hotel staat. Parkeerplaats voelde niet prettig, veel afval wat bleef liggen, geen omheining.

Fijne bedden, zeer vriendelijk personeel maar werk druk is hoog.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zeer slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden dit hotel gekozen omdar er parkeermogelijkheid was. Toen we 's avonds arriveerden waren alle parkeerplaatsen ingenomen, zelfs door kleine vrachtwagens. Er was geen plaats meer voor onze wagen. Ik ben 500 meter (15 minuten stappen) verder moeten gaan parkeren op de openbare weg. Ik heb zowel bij de nachtportier, als bij de baliebediende mijn beklag gedaan.

Het ontbijt was in orde.

Prima overnachtings hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening en het ontbijt op zich was heel goed. Alleen er was gewoon te weinig personeel. In de bediening moesten ze het met 2-en doen aanvullen, opruimen et..... Ze deden meer dan hun best, van 1 van beide werd ook nog verwacht dat ze een eitje gingen bakken. Ondertussen moesten ze ook nog mensen uitchecken. Pas na tienen kwam er versterking. Bastion dit kun je niet maken naar je personeel toe.

Het lag niet aan het personeel ter plekke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt! Te weinig personeel en alles was op. Vol hotel en 1 bediende.. Oorzaak ligt bij topmanagement die bezuinigt en rare eisen steld aan nieuw personeel. Zijn zonder ontbijt vertrokken.

Goede bedden! Eenvoudige maar volledige intichting. Goed personeel.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Hotel was mooi dichtbij de feestlocatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers was niet schoon, erg stoffig! Op het koelkastje in de kamer kon je je naam schrijven.

Hotel was mooi dichtbij de feestlocatie. Dat we elk moment in konden checken was prettig. Ontbijt was lekker met een gebakken eitje er bij.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

uitstekend ontbijt Ontbijt en Wifi
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voor iemand meteen meer dan gemiddelde omvang is de ruimte in douche en toilet wat krap. Andere indeling van bad en toilet ruimte had dit voorkomen.

uitstekend ontbijt Ontbijt en Wifi

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

In de badkamer zijn muurtjes om de douche daarop lagen nog...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer zijn muurtjes om de douche daarop lagen nog de lege shampooflesjes van de vorige logee. En er was een bijna leeg rolletje wc papier en als reserve een rolletje met iets meer. Deze werd wel aangevuld toen ik dat had aangegeven.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

niet inclusief ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had begrepen van jullie site dat het ontbijt inclusief was maar dat bleek niet het geval dus dat was €30,- extra. Als ik dit geweten had was ik niet gegaan. Zeer slechte informatie. De onderlakenstad op de bedden hadden geen elastiek in de hoeken dus we lagen telkens op het matras. Zeer onhygiënisch.

Locatie.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bastion Hotel Leiden Oegstgeest