Beoordelingen over Bastion Hotel Rotterdam Zuid 3-sterren

Driemanssteeweg 5 / Hoek Groene Kruisweg, Charlois, 3084 CA Rotterdam, Nederland

#49 van de 58 hotels in Rotterdam

Goed verblijf voor tussenstops onderweg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet erg ruim maar netjes en praktisch.

praktisch gelegen verblijf voor een nacht onderweg. Een efficiënte afhandeling van de incheck en een verzorgd ontbijt.

Schone kamer, alleen verkeerde plek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer naast een lift en een sluisje van deuren. Amper geslapen door de overlast van beide. Zo kon ik niet uitgerust naar de uitvaart welke ik de volgende dag had.

Fijne douche en bedden. Gratis parkeren obv beschikbaarheid.

Goed voor 'n weekendje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel. Ruime, schone, complete, kamer. Geluidsdicht: zaten aan de drukke straatkant, niets gehoord. Goede bedden. Fijn ook dat er een gratis kluisje was. Een koelkastje waar je je eigen spulletjes in kan zetten. Én super ook, gratis parkeren. Daar hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt: omdat ik in R'dam aan de Ladiesrun mee deed en de auto daar terwijl mocht blijven staan.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Onhygiënisch en te duur voor kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- Pissebed bij aankomst op bed en twee vliegen door de kamer. - Gordijnen zitten in de kreuk weggepropt en allemaal kapot getrokken - Slecht geïsoleerd - veel lawaai van de weg - Koelkast zoemt hard - Geluid van de lift te horen in kamer - Luchtbehandeling hard hoorbaar - Los zittende wc bril

- Laat inchecken

niet direct een adres om terug te gaan helaas, booking.com erg duur bleek later
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

te weinig vrije stopcontacten om met 2 personen telefoon op te laden, bovendien laag bij de vloer en achter bureau ,moesten staande lamp ontkoppelen om koffie te kunnen zetten en telefoon op te laden.

Vriendelijke ontvangst

De kamers waren goed, we hadden zeker niks tekort.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi die aangeprezen werd als supersnel en goed viel constant weg en soms was er zelfs geen bereik

De kamers waren goed, we hadden zeker niks tekort.

goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

kreeg eerst kamer op 5e verdieping toegewezen: daar was vanwege het motorgeluid van de luchtzuiveringsinstallatie Niet te slapen / vriendelijke receptioniste gaf me na de klacht een andere kamer waar verder niks mis was qua geluid

goed ontbijt

Het lunchpakketje stond klaar ondanks dat we heel vroeg weg...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De betegeling in de douche was Schots en scheef waardoor he uit moest kijken waar je stond

Het lunchpakketje stond klaar ondanks dat we heel vroeg weg moesten

Goed ontbijt, gezellig bij de bar, goede douche en ruime...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is van 6 tot 9 en dat is een beetje vroeg.

Goed ontbijt, gezellig bij de bar, goede douche en ruime kamer. Niet gehorig, Ruime parkeergelegenheid.

5,5
    niet voor herhaling vatbaar te ver van metro en centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

te veel lawaai op de kamer van buiten heel slecht geslapen waarom eerste klanten bij ontbijt een gebakken ei de anderen die later kwamen werd niet aangeboden

Alles is tegen gevallen omdat het de bedoeling was dat ik...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is tegen gevallen omdat het de bedoeling was dat ik mee zou doen aan de marathon van Rotterdam. Maar door de pasta op de avond voor de marathon heb ik de ganse nacht op het toilet doorgebracht, maw een voedselvergiftiging zorgde ervoor dat mijn weken training in 1 nacht door het toilet zijn gespoeld. Niet kunnen starten ... Mij zien ze er dus niet meer terug.

Heb goede plek gehad, maar niet een relaxt “hotel gevoel” gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Kamers wat sober. -Bij reservering gevraagd om ligbad op kamer, maar helaas niet gekregen/ beschikbaar. -S’avonds veel lawaai van overige gasten, is misschien niet iets wat hotel zelf aangerekend kan worden, maar is erg vervelend als je zelf s’avonds nog werken/leren moet. Zelf zal ik volgende Keer voor andere locatie kiezen.

Locatie is zeer goed, personeel vriendelijk

Prima zakenhotel in de Rotterdamse zuidhaven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

te weinig stopcontacten op de kamer. Om met de laptop te werken moet je eerst op je buik gaan liggen om een vrij contact te vinden.

verouderd, maar verder een prima hotel. Heel vriendelijke receptie.

Nooit meer Bastion
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel balie arrogant / eigenwijs en ongeduldig \ Bediening restaurant slecht wel drinken geen glazen, zaten met 8 man voor een beurs 4 dagen paar frietjes (iedere keer bijvragen ) en 4 dagen spinazie . Donderdag nog menu kaart en vanaf vrijdag "weekendmenu" met keuze uit drie dingen. Eten ronduit slecht Volgende keer weer vd Valk

De kamers

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Kamer was netjes maar heel basic, erg gehorig met alle...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was netjes maar heel basic, erg gehorig met alle deuren op de gang en bed was echt aan vervanging toen. Lag in een kuil, bijna op de grond. Miste iets van een krukje om mijn koffer op te leggen. Slechtste vond ik: je kunt je tanden niet poetsen door de TE KLEINE WASBAK !! de wasbak was te klein en het plankje te laag. Kon mijn gezicht niet wassen en mond spoelen, heel treurig en ook weer grappig.

Mijn verblijf gold alleen om te overnachten

Alle was goed geregeld

De kamer was goed, en het ontbijt was prima. Het uitzicht was iets minder, keek uit op een auto groothandel. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima verblijf aan de rand van Rotterdam Zuid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niets, voldeed aan verwachting.

Prima hotel aan de rand van Rotterdam Zuid. Nabij uitvalswegen / rondweg. Veilig parkeren door omheining van hotel.

Goed bed, schone kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg klein, deur draait voor de toiletpot langs waardoor je eerst tussen wastafel en toilet moet gaan staan om de deur te kunnen sluiten.

Goed bed, schone kamers.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

goed ontbijt en goede service naar AHOY
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de electronische kaart van de kamer, maar ook om de gang op te kunnen, werkte twee keer niet, dit was vervelend omdat we daardoor eerst weer naar de receptie terug moesten om hem opnieuw te laten activeren.

goed ontbijt en goede service naar AHOY

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Heel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Sluitingstijd van de Bar nadat we terug kwamen van Ahoy. Er kwamen mensen terug die niets meer konden zei ken omdat de bar gesloten was.

Service (transfer naar Ahoy) en vriendelijk personeel.

Het ontbijt was het tegenovergestelde van het avondeten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij hebben 's avonds gegeten in het restaurant. De bediening, presentatie, de bar en het restaurant waren ondermaats. De bediening was wel vriendelijk, maar had duidelijk geen ervaring. Bijna geen keuze op het menu en niet lekker. En onze gin-tonic was eigenlijk gewoon tonic in een longdrinkglas. Zeker met oudjaar was dit wel een teleurstelling.

Het ontbijt was het tegenovergestelde van het avondeten! Verzorgt, uitgebreid en lekker!

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was te koud. Dat is wel netjes opgelost door te verhuizen naar een andere kamer. Alleen stond de schoonmaakster voor uitchecktijd al op de deur te kloppen en keek de floormanager chaggerijnig naar mij toen ik de kamer “te laat” verliet?

Ontzettend vriendelijk en attend personeel aan de balie en ook de nachtportier verdiend een pluim.

Vriendelijk personeel, houden rekening met speciale wensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel, houden rekening met speciale wensen. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ligging gunstig langs snelweg en toch rustig. Ongezellige omgeving, maar dat weet men van te voren.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was stoffig, er was in de avond geen bar personeel waardoor we na terugkomst geen drankje meer konden drinken aan de bar, personeel stond met de jas aan om naar huis te kunnen en dacht niet met ons mee om alsnog een drankje in te schenken. Trap was kapot.

Dicht bij de Ahoy

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Het verblijf was goed te noemen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geur op de kamer. Ik heb dat meteen doorgegeven. Niet geurloos. Een zware mannenparfum geur/ iets tabaksachtig. Dat viel wel even tegen. Ik heb mijn eigen parfum gesprayd in de kamer en ben toen gaan dineren.

Ik heb goed geslapen. Het ontbijt was te doen. Ik kon er niet echt van genieten want ik had haast. Next time better. De service bij aankomst alsook bij vertrek is naar tevredenheid.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Gematigd positief
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vroege sluiting van de bar. Terwijl het zaterdagavond was, sloot de bar al om 22.30!! Dat verwacht je toch niet? Terwijl het halve hotel terug kwam van een concert en dacht nog even gezellig na te zitten

Heerlijk ontbijt

Goede bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het duurde erg lang bij het inchecken, er was slechts in receptioniste terwijl het erg druk was. In het restaurant liep maar 1 serveerster, het hele restaurant zat wel vol met mensen die snel een hapje wilde eten. Veel ontevreden mensen, wij zijn uiteindelijk maar naar een andere eetgelegenheid gegaan. Er was slecht ingespeeld op de drukte. Veel mensen waren er vanwege een evenement in Ahoy, speel daar beter op in. Vraag mensen van te voren of ze bij je willen eten en maak een speciaal menu. Of maak een buffet tijdens evenementen. Ik wil er nog wel even bij zeggen dat het personeel echt wel zijn best deed, dit is geheel te wijten aan het management.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Geweldigenoten!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De patat frites veel te licht moet effe doorgebakken worden maar peanuts in het geheel!

Het fantastische personeel, ze gaven je het huiskamergevoel net of je thuis kwam en legden je in de watten! Want waar ktijg je nou een glaasje jusd'orange bij je ontbijt smorgens nageserveerd door zo'n aardige dame of heer!!! Nou mijn man heeft veel gereist maar deze warmte is hij nauwelijks tegengekomen! Dus Tophotel ga zo door team Bastion!!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het hotel is enkel te bereiken met auto of taxi
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slecht bereikbaar met openbaar vervoer! Als je naar de "bewoonde" wereld wil ben je afhankelijk van auto of taxi in ons geval!

Goed bed vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Net hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitrijpoort gaat automatisch open, maar dan moet je er zo ongeveer tegen aan rijden, was handig geweest als men dat ook even gezegd had bij het uitchecken.

Prima uitvalsbasis, vlakbij snelwegen, industrieterrein en de stad.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Voor een kort verblijf prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie, bar en restaurant zijn 1 grote ruimte, is rumoerig bij het inchecken en geeft weinig gevoel van privacy. Bedden waren aan de zachte kant en geluid van de drukke weg ernaast komt toch door de vensters naar binnen, dus een vroege en lichte slaper heeft daar last van.

Typisch hotel voor de zakenreiziger en degene die voor korte werkzaamheden in de havens of industrie rondom Rotterdam moeten zijn, het ligt strak aan de A15 en andere uitvalswegen. Kamer met een heerlijke douche. Ontbijt goed verzorgd met ruime keuze in beleg. Het diner was lekker, maar wat eenvoudig zonder opsmuk, maar daar zit hier ook niemand op te wachten denk ik. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor een nacht,Prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na de ontbijt was oke, maar niet echt super. Het was alles al op, of wel we nog 45 min, tijd hadden voor de ontbijt. Geen spek meer, geen omelet word meer gebakken. en ook alleen maar nog een gekokte ei.

Kamers waren prima, groot en schoon.

een tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de service in het hotel, de receptioniste was niet vatbaar voor gesprek

het ontbijt was oké de kamer kwam niet overeen met de foto en beschrijving op de van booking.com

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Restaurant is van 15.00 tot 18.00 uur gesloten. In deze tussentijd kan je niet voor het diner iets van de borrelkaart bestellen!!! Het voelde tevens niet comfortabel aan in het restaurant en bar gedeelte. Het was koud in het restaurant. Bij navraag bleek dat de kachel laag gezet was door de medewerkers. Reden: het medewerkend personeel had het warm gekregen bij werkzaamheden in checken nieuwe gasten. - Hotelkamer: Stof op de kamer. Bijbel lag erg veel stof op. En in de nachtkastjes. - Ingang parkeerplaats is moeilijk te bereiken en niet goed aangegeven als de schuifhek dicht is dat dit de ingang is van de parkeerplaats hotel. - Schoonmakend medewerkend personeel liep met veel waszakken te slepen in de gang en moest lang wachten met deze vuile spullen bij de receptie. Geen aangenaam binnen komen bij inchecken. - Medewerkers zijn erg vriendelijk en spontaan zijn helaas onderbezet. Dit blijkt dat er geen barmedewerker aanwezig is. Receptie dame komt je welkomst drankje inschenken en heeft geen ervaring in de wijn soorten. - Airco: Er kwam onaangename luchtjes via de airco of ventilatiesysteem de hotelkamer binnen.

Geen ontbijt inbegrepen

Kan veel beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel slecht, meisje met lang donker haar en bril zeer goed de rest slecht geen beleving en doet niets alleen als je het vraagt.avond personeel meneer zegt geen woord en is asociaal. Bedden slecht.en sluitingstijd bar te vroeg als je naar een concert in Ahoy bent geweest .

Ontbijt goed niets op aan te merken.parkeren goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima kamer, traag restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik moest ( en met mij vele anderen) een uur tot anderhalf uur wachten op het uitleveren van het eten in het restaurant. Er zijn (zag en hoorde ik) mensen weggelopen uit het restaurant. Vorige keren dat ik hier overnachtte was dit niet het geval.....geen idee of dit een eenmalige storing was.....

De kamer en badkamer zijn prima. De sfeer in het restaurant is gezellig ongedwongen.

vriendelijke receptioniste's en lekker dicht bij de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte bedden(vering kwam zowat door het matras heen, slechte kussens en bij aankomst stond de kachel op 5 dus die kamer leek wel een sauna.En een douche gordijn vind ik niet meer van deze tijd.

vriendelijke receptioniste's en lekker dicht bij de snelweg.

Niet een hotel om nogmaals te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de hal rook het naar rook. De vloerbedekking op de trap was kapot. Het was een sfeerloos restaurant met een zeer beperkte kaart.

Prima bed en douche en ruime kamer

kort
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was erg stoffig bedden gleden weg telkens waardoor ik apart van mijn partner moest slapen. dat was echt een domper dit alles gemeld bij de receptionist

dat we zo laat nog konden inchecken.

We werden goed ontvangen,en snel geholpen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We werden goed ontvangen,en snel geholpen. De kamer (518) was geod en erg schoon. Ook bij ons vertrek was alles snel afgewerkt,en konden we snel naar huis.

Prime in alle opzichten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klagen kan iedereen, Ik ben zeer tevreden.

De ontvangst was goed en de kamer was rustig, geen geluid van andere kamers. Voor de koffie op de kamer was niet veel melkpoeder, 3x, kan gebeuren. Het ontbijt was prima, genoeg variatie en genoeg van alles. Parkeren achter een hek met genoeg ruimte was prima en goed tegen diefstal. Totaal prima geregeld.

Efficiënt "werk" hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet gezellig Afgelegen op industrie terrein

Efficiënt "werk" hotel Dicht bij de snelweg Welkoms biertje gratis Persoonlijke aandacht bij het ontbijt door het bakken van een eitje

Prima voor zakelijke doeleinden, ruim & schoon hotel met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Licht gedateerde hotel- en kamer. Ontbijt was vrij basic, evenals het diner.

Zeer vriendelijk personeel! Gratis upgrade. Schone, ruim opgezette kamer. Parkeren was top. Wifi was supersnel.

* Het ontbijt was prima: uitgebreid en voor elk wat wils en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* Bedden waren goed, maar jammer dat er geen molton oid onder het laken lag. De hoes vh matras was nogal synthetisch en dan lig je toch minder prettig. * De bar sluit om klokslag half 12. * De kamer was wat stoffig.

* Het ontbijt was prima: uitgebreid en voor elk wat wils en ook de koffie was heerlijk! * Nette badkamer en schoon.

Nooit neer bastion
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongedierte op de kamer: mieren, zilvervisjes en een aantal spinnen. De mieren hebben me gewekt doordat er eentje over m'n gezicht kriebelde. Erg vervelend. Geen bevredigende compensatie aangeboden naa meedelen klacht. Locatie zeer afgelegen. Bij de receptie hing een enorme sigarettenlucht (geen fijn welkom). Ontbijt ronduit slecht: geen verse broodjes, c-merk beleg.

Prettig bed

Weinig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was echt heel slecht. Slechte jus, slechte koffie, jonge meisjes die eieren bakten maar geen idee hadden wat ze aan het doen waren en niet wisten wat voor wie was.

Weinig

Prima kortverblijf hotel, ontbijt is zeker moeite waard!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen zijn aan vervanging toe, de veren porden in je rug.... Ook ruiken de kussens niet meer echt fris.

Het personeel is hulpvaardig en zeer beleefd en altijd vrolijk. Prima en uitgebreid ontbijt!

Dicht bij Ahoy.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Net voor hotel wegafsluiting. Hotel zeer moeilijk te vinden. Vriendelijk personeel heeft telefonisch ons naar hotel genavigeerd. Top!!

Dicht bij Ahoy. Mc donalds tegenover hotel. Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Lekker dichtbij de werklocatie (haven), lekker ontbijt met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche werd elke minuut ineens (te) heet en dan ineens koud. Niet lekker.

Lekker dichtbij de werklocatie (haven), lekker ontbijt met een eigen omelet. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed voor een nachtje rust weg van de drukte.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lag nog wel wat stof op de kamer

Zeer rustige ligging, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. En persoonlijk. ...gratis parkeren aan het hotel op afgesloten parking...super!!

Prima voor kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine badkamer. Erg lange wachttijd bij inchecken. Dit terwijl er bedienend personeel was wat minder druk was.

Als slaapplek voor 1 nacht was het prima. De bar en het ontbijt waren prima.

We zullen niet snel meer voor een Bastion Hotel kiezen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer gedateerd Badkamer erg klein Ontbijt niet erg uitgebreid in verhouding tot de prijs Op TV stond dat we op zondag tot 10.30u konden ontbijten, om 10.00 werd er gezegd door personeel dat alles zou worden opgeruimd want het ontbijt was tot 10.00u. Toen ik zei dat op de TV stond tot 10.30 werd er gezegd dat dat niet klopte, vreemde zaak. Wij hebben ons erg moeten haasten met eten, jammer!

Op zondag uitchecken tot 12.00u prima!

Eenmalige ervaring
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras van bed slecht, wc te laag, wasbak te laag en te klein, barpersoneel te druk met elkaar, 4x bier besteld, 5x in rekening gebracht!

Koelkastje op kamer

Niet echt tevreden, er zijn verbeterpuntjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De 2 eenpersoonsbedden tegen mekaar geschoven, maar de matrassen lagen los op het onderbed en verschoven steeds. Midden in de nacht ging het centrale rookalarm af, omdat iemand op een andere kamer had gerookt. Dus weinig kunnen slapen :(

De kamer was schoon en ruim.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Tophotel met top service, slechte service van booking.com
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het feit dat booking.com mijn reservering had geannuleerd zonder mij daarvan op de hoogte te stellen.

De service en het feit dat ik alsnog een kamer kon boeken tegen redelijke prijs ondanks dat booking.com mijn reservering had geannuleerd zonder mij daarvan op de hoogte te stellen.

Keurige kamer, netjes en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs incl ontbijt vind ik voor 1 nacht wat duur. Dan wordt het 107 euro. Nu gewoon kamer geboekt zonder ontbijt en in de ochtend ontbijt bo de Mac op loopafstand

Keurige kamer, netjes en schoon. Prettig dat de parkeerplaats afgesloten is

Kamer is niks bijzonders, maar voor één nachtje niet erg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen een upgrade naar een luxe kamer, maar dan ik wel benieuwd naar een standaard kamer, want deze kamer was klein en zeker niet luxe. Jammer ook dat het zo ver van het openbaar vervoer lag (eerst een taxi nemen naar het metrostation).

Prima ontbijt maar dat mag ook wel voor 14,50 pp extra.

- Personeel behulpzaam, welkomstdrankje, bestelde taxi naar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren met ov en vanaf metrostation Slinge, 5 minuten met de bus naar halte Driemanssteeg. Echter vanaf daar geen duidelijke aanwijzing welke richting op naar Bastion hotel. Na uitleg van een vriendelijke pomphouder bleek het een klein kwartier lopen langs het spoor en industrieterrein, dus dat viel wel mee. Alleen, er mag dus wel bewegwijzering komen.

- Personeel behulpzaam, welkomstdrankje, bestelde taxi naar centrum stond binnen no time voor de deur. - Bed had een goed matras.

Ontbijt en personeel prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had het gevoel dat er veel "vreemde" mensen in het hotel waren. Veel mannen alleen en polen. Gaf mij een een naar gevoel , alleen met een dochter van 10. Buiten veel peuken ! en verpakkingen van sigaretten. Kan het personeel niets aan doen maar dat oogt toch erg smerig.Zegt toch wel wat over het publiek. De volgende dag zag ik dat er iemand bezig was om het op te ruimen. Personeel erg vriendelijk. Is niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt en personeel prima

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Overnachting in verband met familiebezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wilden s ochtends ontbijten maar dat bleek maar tot 9 uur te kunnen Was ons niets van gezegd. Ook geen info boek op de kamer Werd ook niets anders aangeboden In Rhoon dus vlakbij prima ontbeten bij de ijssalon

Goede parkeergelegenheid Prima bed Gratis gebruik kluis op de kamer

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Redelijk hotel op een dislocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt op maandag tot 9uur is te kort. Prijs ontbijt buiten proporties. Locatie op ca. 30 minuten lopen voor openbaar vervoer.

Ruime kamer voorzien van koffie of thee. Gratis parkeermogelijkheid en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer kraakte enorm, wifi deed het niet op de ipad, douche werd uit het niets heel erg heet, er was geen kinderstoel, vegetarische pasta... was verre van bijzonder

locatie

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

gemengde gevoelens: locatie, kamer, bedden, douche goed voor een overnachting op doorrreis; maar het
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner slecht. Kibbelingen veel te vet en de vis niet vers; Wok-schotel papperig. Neem een andere kok, je biedt eenvoudig eten en daar is niks mis mee, maar dan kost het toch weinig moeite om er iets lekkers van te maken. 's nachts geluidsoverlast, bonkende bassen

bedden en douche prima

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

'
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's Avonds 3 kwartier moeten wachten op een Caesar salade met niet passende dressing, grote stukken kip en brokken geroosterd brood. Rode port in een limonadeglas omdat er geen portglazen waren..... Volop excuses van het aanwezige aardige personeel dat schijnbaar opgezadeld zit met een slecht management. Het ontbijt van 14 eu p.p. gecanceld aangezien we daar al niet meer al teveel vertrouwen in hadden. Op de vloerbedekking voor de deur van de hotelkamer lagen diverse textielpins. Een treurige vertoning.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

In het algemeen was prijs kwaliteit goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed, Matras was goed maar als ik mij omdraaide dan bewoog/kantelde bed iedere keer waardoor nacht rust niet goed was

In het algemeen was prijs kwaliteit goed

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Hotel was goed, het ontbijt kan beter!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Tegen ons was gezegd dat het ontbijt tot 11 uur was. Dus rond kwart over 10 zijn wij gaan ontbijten helaas nadat we net aan tafel zaten met ons bordje werd gevraagd aan onze tafel of we nog wat van het buffet wouden aangezien ze het al ging opruimen. Dit was erg vervelend vond ik! Ik kon niet rustig ontbijten en er was niet veel keuze in het buffet.

De douche was heerlijk!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

helemaal goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij terugkomst in hotel na Vrienden van Amstel was de hotelbar gesloten, dat was erg jammer. genoeg gasten die nog een drankje wilde doen!

Goede kamer, met dito bed

Nette prijs voor een prima hotelkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel zit in Rotterdam-Zuid dus lopend naar het centrum zit er niet in. Metrostation op 25 min lopen incl. fietsenhuur mogelijkheid. Vanaf metrostation naar het centrum +/- 15 min fietsen. Ontbijt was niet al te goedkoop (€14). Op nieuwjaarsochtend wel de mogelijkheid om tot 11:30 te ontbijten.

Nette prijs voor een prima hotelkamer. Vriendelijk personeel, fijne douche en goed ontbijt. Gratis parkeren voor de deur.

Makkelijk bereikbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Stroomstoring bij terugkomst in het hotel. In de nacht onguur publiek rond het hotel welke continue rond de parkeerplaatsen liep en auto's bestuurdeerde.

Makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Netjes en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden. We voelden echt de veren door de matrassen. En het is super gehorig. Er waren redelijk wat dronken mensen op de gang in de nacht (vd toppers)

klantvriendelijkheid

Mooie uitval lokatie als je naar een concert gaat in ahoy MacDonalds naast de deur ook erg handig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig TV zenders maar 3, maar ja wij hadden niet echt veel behoefte aan tv kijken, dus niet zo erg allemaal.

Prima ontbijt! Aardige behulpzame bediening. Heerlijke uitsmijter vers gebakken veel keuze qua broodbeleg. Wij hadden fietsen meegenomen va het hotel is het ongeveer 15 minuutjes fietsen tot ahoy.(doorgaande weg volgen waar hotel naast ligt). Voor de rest wel erg schoon allemaal, modern sanitair. heerlijke douche.

Prima hotel als je naar de bushalte kan lopen, anders ben je verplicht taxi te nemen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Website zegt "gemakkelijk met OV te bereiken" terwijl dichtstbijzijnde bushalte 15-20 minuten lopen is;onjuiste informatie. Bar op zaterdagavond gesloten, erg jammer. Dan maar drankje uit automaat, die onvoldoende gevuld was.

Ontbij heerlijk maar eieren bakken duurde erg lang. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Teveel herrie doordat mensen teveel hebben gedronken.

Onpersoonlijk. Vroeger vriendelijker personeel

Teveel herrie doordat mensen teveel hebben gedronken. Kamer 22 helpt dan ook niet mee. Hoort eigenlijk bij rubriek 'wat viel u tegen' Chicoladeletter leuke geste

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Voor 1 nacht redelijk. Met taxi naar Ahoy kost 13,75 euro
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jong personeel dat iets beter begeleid kan worden. Wel heel vriendelijk, maar opmerkingen tijdens het bakken van een ei, als, ik kan geen ei meer zien hoeft een gast niet te horen. Kletteren met borden en tafels dekken voor het diner/lunch kan ook na het ontbijt. We waren vroeg met ontbijten. Tijdens het diner was men de groente vergeten. We kregen later, half rauwe boontjes en hoeveelheid was karig.

Ontbijt was redelijk,voldoende keuze. Gebakken ei of omelet wordt ter plekke klaargemaakt. Compensatie en verontschuldiging dat het diner niet naar wens was.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Niet voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was matig. Dineren in het restaurant b.v. Geen placemats op de tafel.Glazen omgedraaid op de tafel zonder servetje of bordje eronder.Koude ruimte. Soep keuze zeer beperkt. Geen aanrader - er zat ook niemand te dineren, terwijl het diner time was.

De kamer was netjes idem de badkamer. Ontvangst aan de balie was correct.