Beoordelingen over Bastion Hotel Roosendaal 3-sterren

Bovendonk 23, 4707 ZH Roosendaal, Nederland

#4 van de 4 hotels in Roosendaal

Ideale ligging voor Roosendaal/Rosada.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne kon net iets beter!

Ideale ligging voor Roosendaal/Rosada. Ligt op een zeer rustig locatie. Goed bed, absoluut geen lawaai... last-minute geboekt waardoor heel goede prijs voor een overnachting!

Kamer was netjes en redelijk nieuw. Prima geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel wordt doordeweeks vooral gebruikt door mensen die voor werk reizen. Parkeerplaats staat vol met busjes van bouwbedrijven, installateurs etc. Alleen mannen in de lobby toen ik aankwam. Volgende ochtend bij het ontbijt idem.

Het ontbijt was goed. Je kon op verzoek een ei laten bakken en de koffie was ok.

Voor 1 nacht is het ok.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen tandenborstelset beschikbaar en de algemene hygiene. Onze kamer was erg stoffig en er liepen mieren. Badkamer was schoon. De vloerbedekking in de gang was ook erg stoffig. Ons dekbed en kussen waren ook bedekt door een laag stof het leek alsof de kamer al weken niet bezet was en ook niet bijgehouden qua schoonmaak.

Personeel erg vriendelijk en koffie en thee voorziening op kamer. Soepele lastminute check-in.

Matig veroudert en niet schoon
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Luchtsysteem/airco kapot. Bloedheet en benauwd. Op verzoek ging raam van slot dus verkeersgeluid. Doucheput was verstopt en moest ik leeghalen. Reservoir zat al heel lang vol vuil en haren. Bahhh. Je moet hier schijnbaar geluk hebben op de juiste kamer geplaatst te worden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het ontbijt was goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het diner was erg karig. Een groot bord met een zielig kipfiletje en 5 kleine aardappeltjes. Het zag er wat zielig uit voor de prijs die je betaald. Ook het dessert waren 2 kleine bolletjes ijs met een dot slappe slagroom. Dit kan wel beter. Zeker als je kijkt naar de prijs

Het ontbijt was goed

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zat in het restaurant dicht bij de draaideur en de rookruimte. Door de draaideur komt veel kou naar binnen en de deur van het rookhok bleef steeds open waardoor de rook het restaurant binnen kwam. Ik ben daardoor van plaats gewisseld. Puntje van aandacht misschien. Verder oke.

Verblijf beantwoordde grotendeels aan onze verwachtingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming in de kamer kon het koude winterweer met moeite aan. Ook de onverwarmde badkamer is een minpuntje.

Nabijheid van autoweg en Keijenburg, waar onze cursus doorging.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming deed het niet. En dat bleek al een maand zo te zijn! Het was erg koud in de kamer. Na melding kregen we een andere kamer, maar daar was het ook koud

Personeel was vriendelijk. Mooie kamer

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De airo maakt een erg irritant waaiend geluid.

Goede locatie, makkelijk naast de snelweg. Door de goede raamisolatie geen geluid van de snelweg binnen.

Alles goed voor een prettige overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming ging in de ochtend laat aan. Pas om 10u. En dat is onprettig als je de ochtend op de kamer bent. Ik had erg koude handen.

Alles goed voor een prettige overnachting.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Het personeel is heel vriendelijk, in het restaurant is het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer is veel te klein, de temperatuur te laag en duurt lang om op te warmen

Het personeel is heel vriendelijk, in het restaurant is het lekker eten.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Viel best mee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was maar tot 9 u. De badkamer was mooi maar ijskoud, geen verwarming in de badkamer. Geen melding in de kamer om de receptie te verwittigen

De kamers waren goed, een dikker dekbed had geen overbodige luxe geweest.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Viel tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt erg sober en maar tot 9.00 uur Erg koud op de kamer en in de douche ijskoud Bedden erg zacht Echt een hotel voor zakenmensen

Aardig personeel

heel koud gehad en dus niet uitgerust......
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De CV was kapot, waardoor het heel koud en oncomfortabel was. Ik heb er steeds opnieuw contact over moeten maken met de receptie, maar het werd niet warm terwijl het buiten ook steenkoud was. De medewerkers waren super aardig, maar ik heb er achteraf spijt van dat ik het volledige geldbedrag heb betaald. Echt heel aardig personeel, maar ik had gewoon toch even moeten onderhandelen, omdat de prijs in deze situatie veel te hoog was voor wat ik er allemaal voor moest doen en voor kreeg. Dit was zeker niet in verhouding. Wellicht kunt u hier achteraf nog iet mee? Ik hoor het graag!

Het personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Voor één overnachting afdoende, maar daar ik alles mee gezegd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was matig. De waterdruk was minimaal. Wellicht was dit het gevolg van het feit dat ik aan het eind van de gang zat. Het parkeerterrein was te klein. Ik kwam laat aan en kon eigenlijk geen parkeerplaats meer vinden. Het ontbijt is voor de prijs die je betaald redelijk, maar ook niet meer dan dat.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ik blijf het verbazend vinden dat in een buurland van België...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik blijf het verbazend vinden dat in een buurland van België geen Vlaamse televisie aanwezig is. In tegenstelling tot Arabische, Russische,..... Gelukkig kunnen we ons behelpen met I-pad

• Beoordeeld op: 13 december 2017

was erg teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De entree , het had gesneeuwd en er was geen enkele poging gedaan om de traptredes schoon te vegen, met gevaar van uitglijden bereikten we de receptie. Ook de volgende ochtend was de hoge stoep spek en spek glad en moesten weer halsbrekende toeren uithalen om de auto te bereiken. Bah! De badkamer was zeer aan de kleine kant, de inloop douche is niet te gebruiken voor mensen met een fors postuur.

vriendelijk personeel

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Was erg koud in het hotel en de kamer moeilijk warm te krijgen. Deur van de kamer stond open toen ik terug kwam in de avond. Geen schone handdoeken en nieuwe wc rol Ook in de lobby erg koud en er was niet genoeg eten om met de groep te eten op zaterdagavond, waardoor we gedwongen werden om buiten de deur te eten. Jammer, dat er geen honden mogen.

Ontbijt en kamer was netjes, kamer wel wat klein! Personeel heel aardig.

we hadden 4 kamers geboekt, bij aankomst konden ze er maar 3...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden 4 kamers geboekt, bij aankomst konden ze er maar 3 vinden. Vervolgens volhouden dat er wel 4 kamers geboekt zijn en deze ook afboeken van je creditcard en booking.com de schuld geven. Erg slechte receptie, waar tieners staan die je geen antwoord kunnen geven.

Puur voor een overnachting prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

3 Weken eerder hier ook overnacht en de kamers zijn bij binnenkomst onbehaaglijk koud. En de airco warm aanzetten is ook niet echt een optie want die maakt erg veel lawaai. Overdag misschien niet erg, wel als je laat incheckt en wil slapen.

Puur voor een overnachting prima. Geen gebruik van ontbijt gemaakt.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Om 1:30u ‘s nachts nog ingecheckt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is prima, maar moest wel nog apart afgerekend worden. Heb dit niet op de website zien staan, maar wel vermoed.

Om 1:30u ‘s nachts nog ingecheckt!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prettig overnachtingshotel met vriendelijk personeel en nette schone kamers

helemaal niets..

Vriendelijke ontvangst, gratis welkomstdrankje, nette kamer met goede matrassen op de bedden, kleine nette badkamer met douche, wc en wasbak. Erg goed ontbijtbuffet, met o.a. vers gebakken ei, verse salade, zalm, diverse soorten broodjes en zoet en hartig beleg. Koffie, thee, melk, en diverse soorten sap. Gratis parkeren..

In hotel Bastion scheen voor ons de zon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben in 4 ? pogingen het hotel proberen te bereiken . Aanlooproute via navigator was een puzzel

personeel , kamer en de mogelijkheid van laat uitchecken waren uitstekend

heerlijk hotel, zeker voor een weekendje Roosendaal!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

nette schone kamers, met een mooie ruime badkamer. heerlijke bedden! ontbijt was prima verzorgd met genoeg keus. Centrum Roosendaal prima lopend te bereiken!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn welkom drank informatie was niet goed gecommuniceerd en bon niet ingeleverd en bij uitchecken niet verrekend met factuur omdat dit niet mogelijk was !

Kamer en ontvangst

Service waardeloos. Wel lekker geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat op booking.com een gezinsvriendelijke kamer word aangeboden. Dat alle kinderen welkom zijn. Er ook een logo bij staat van 2 ouders met een kind. Er ook bij de prijs staat: “2 volwassenen, 1 kind”. En dan vervolgens bij aankomst een 2e kamer bij moet boeken omdat er maximaal 2 personen per kamer mogen verblijven. (Betreft de mobiele site van Booking.com, de desktopversie is niet misleidend). Typisch gevalletje voor het tv-programma Radar. Klacht reeds ingediend via de officiele weg, in afwachting.

De bedden waren goed.

Niks strak er echt echt bovenuit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je betaalt nog relatief veel voor hetgeen je krijgt. Ook een erg gehorig hotel waarbij er s nachts 2 groepen mensen aankwamen en iedereen daarvan kan mee genieten

Niks strak er echt echt bovenuit

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Nette, frisse kamer met alle nodige faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant/ontbijtzaal heeft niet veel sfeer

Nette, frisse kamer met alle nodige faciliteiten. Goede douche en prettig dat koffie en thee op kamer aanwezig is

Normaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hal naar de kamers zou wel stofzuiger kunnen gebruiken De handdroger op de dames wc zit schimmel in de goot je . Kleine tip voor de schoonmakers

Was prima

Netjes en goed maar kleine kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vorige keer was de kamer ruimer. Vooral de badkamer was erg klein.Op de wc 'zat' je heel krap. En de wastafel was echt TE klein, je kon amper je eigen wassen zonder alles onder te spetteren. We hebben met uitchecken ook meteen gevraagd hoe we dat de volgende keer kunnen voorkomen.

Alles netjes en verzorgd en vriendelijk balie personeel

Gemakkelijk bereikbaar en goede parkeergelegenheid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van de snelweg was hoorbaar maar door een 2 dubbel, dubbel raam viel de geluidshinder goed mee. Fietsverhuur van het hotel zou ook tof zijn, want het is toch eventjes stappen tot het centrum. Daardoor waren we genoodzaakt de auto te nemen en te parkeren (1 euro per half uur), wat tamelijk duur is.

Gemakkelijk bereikbaar en goede parkeergelegenheid. Ruime kamers maar beetje stoffig, niet tiptop gekuist ! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, altijd iemand aanwezig.

Geen onderhoud en peperduur ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er werd niet gepoetst! De verse handdoeken, vuilniszakje, thee melk en suiker lagen voor de deur toen we in de avond terugkeerde naar onze hotelkamer. We waren nochtans vroeg weg uit de kamer. 14 euro voor een ontbijt... gewoonweg diefstal.

Het onthaal bij het inchecken.

Geen kamers met extra bed waren met 2 volwassenen en 1 kind
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van de snelweg kon er niet van slapen had mijn raam open omdat het zo ' on benauwde nacht was .en bij het boeken stond op de site dat je cash kon betalen bij aan komst was het al van mijn rekening af dit was niet de afspraak.

Ontbijt was goed kamer ook goed

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Normaal
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt is karig,wordt niet op tijd aangevuld ivm te weinig personeel en mensen met te weinig ervaring ben er nu 10 nachten achter elkaar geweest elke ochtend hetzelfde liedje

Kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt extra, slecht taai brood. Maar het belangrijkste geen rekening, wel afgeschreven via mijn booking maar ik moet ook iets kunnen declareren zie je.

Kamer

een regelrechte afknapper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

slechte bedden, vuile kamer, vuile douche,bijzonder slecht ontbijt voor €14.00pp, waren geen broodjes, geen beleg, geen borden. Moesten van andere gasten bord lenen. Regelrechte ramp. Niet boeken.

wilde s morgens nog iets op de kamer halen , maar konden...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

wilde s morgens nog iets op de kamer halen , maar konden niet meer op de kamer Na drie keer op en neer lopen , nadat de pas was ,geactiveerd konden we er nog niet in. Daarna weer personeel opgetrommeld, en konden daarna met hun pas de kamer weer in. Was een beetje lastig

Personeel was top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeergelegenheid was weinig (er waren nu wel veel grotere busjes ivm concours wellicht daardoor) en er was geen mogelijkheid tot opladen elektrische auto GROOT minpunt.

Personeel was top! Bedden waren goed eten okay,

Fijne overnachting, voldeed aan verwachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Condensvorming op badkamerspiegel, 1 kledinghaakje. Omgeving niet uitnodigend voor andere activiteiten, snelweg/woonwijk. Ontbijt moest je op tijd zijn ivm tekorten (eitjes/jus d'orange etc.)

Goed verzorgde kamer, receptie/personeel vriendelijk, goede parkeermogelijkheid, uitstekende douche. Airco deed het ook prima.

Prijs mag goedkoper voor hetgeen geboden wordt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel is erg gehorig. Schuiven met stoelen hoor je te goed. Klappen van deuren eveneens. Ontbijt te duur voor hetgeen geboden wordt. Geen placemats op tafels. Tafels worden gedurende ontbijtperiode slecht door-gedekt voor gasten die nog moeten ontbijten.

kamer en badkamer prima

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

personal cooking!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer kleine wastafel in badkamer; zelfs handen wassen lukt niet omdat afstand tussen kraan en wastafel te krap is; badkamer is zeer krap en glazen deur van douche klapt bijna gevaarlijk tegen de wastafel.

personal cooking! hoogtepunt van het ontbijt!

Nette kamer en prima voor 1 overnachting. Personeel was top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer. Er was een heel mooi modern wastafeltje, ZOO klein, met een planchette erboven, waardoor het onmogelijk was daar je tanden te poetsen, of wat water in je gezicht te gooien. De planchet zat erboven. Was tafel dus veel te ondiep. En er was geen plek in de douche om je shampoo neer te zetten. Allemaal een beetje te veel uitgemeten en dus veel te krap

Service bij de receptie en aan de bar was top.

Prijs van de kamer was exclusief ontbijt, dat viel al tegen,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was zeer klein, deze had beter ingedeeld kunnen worden. Ook de bedden waren vrij zacht.

Prijs van de kamer was exclusief ontbijt, dat viel al tegen, het ontbijt was erg duur in verhouding met de geboden producten.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

prima tussenstop
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

had "geen signaal" op mijn tv. maar niet gemist en ook niet gemeld

Was op doorreis, goed aan te rijden, 24 uur personeel achter de balie. Kon 's nachts inchecken. Praktisch/Comfortabel, heerlijke douche.

Ik vond de behulpzaamheid van de werknemers goed;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de behulpzaamheid van de werknemers goed; ik kon een uur eerder inchecken dan in de bevestiging vermeld stond. Goed bier, geen Heineken gelukkig.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Netjes en schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is wat krap. Het ziet er netjes uit, maar als je lang en/of breed bent is het niet de handigste badkamer ooit. 's Ochtends was de douche koud en dat werd jammer genoeg pas opgelost na de check out.

Kamers zijn pas opnieuw ingericht zijn modern, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Kamer basic, simpel maar schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douch gaf niet veel water! Klimaat op de kamer moeilijk te regelen... overdag te koud in avond redelijk. Prijs kwaliteit verhouding ontbijt zwaar in de min. Simpel en niet veel extra.

Kamer basic, simpel maar schoon.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ideale plaats om op doorreis de batterijen op te laden! Je voelt je welkom ook al was het 23 uur!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had gereseveerd om glutenvrij te eten voor mijn man. Blijkbaar was dit niet gekenden duurde wel lang voor er een oplossing kwam.

Alles was zeer netjes, personeel zeer vriendelijjk en hulpvaardig. Ligging ideaal, naast autoweg!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima comfortabel hotel voor een uitstekende prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er stond een plas water in de gootsteen die iemand vergeten was door te spoelen. Ik legde er per ongeluk mijn handdoek op, die gelijk doornat was

Rustige en schone kamer, fijn ontbijt, vriendelijke sfeer

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Uitstekend hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed geregeld. Wegens afwezigheid van het meisje van het ontbijt, heeft de jongen van de receptie dit erbij gedaan, super gedaan en heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

locatie, gratis parkeren en prima internet vriendelijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

toilett was niet schoon, leek ook wel of er al dagen geen stofzuiger meer door de gang was geweest. kwaliteit bed was wat matig

locatie, gratis parkeren en prima internet vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Met enkele wijzigingen/aanpassingen scoort deze accommodatie wel een voldoende!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* Bar sluit veel te vroeg in de avond * Ontbijt (keuze) is zeer beperkt * Ook in rookvrije ruimtes ruik je toch de geur/ rook van sigaretten * Met enkele wijzigingen/aanpassingen scoort deze accommodatie wel een voldoende!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

super personeel, ook de nachtportier was vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er domme gasten zijnd ie niet naar hun kamer kunnen en op de trap slapen, kan het hotel niets aan doen :-)

Chapeau voor het meisje aan de receptie, die ook nog de bar moest doen en de bediening in het restaurant moest verzorgen, ze was heel druk maar bleef rustig en nam de tijd om vriendelijk te zijn met haar gasten

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed hotel voor deze prijsklasse.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn veel te zacht. Geen washandjes aanwezig.

De inpandige rookruimte vond mijn vrouw prima . Tevens de gratis upgrade van de kamer wegens genoeg vrije kamers.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Onbuigzaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte service / communicatie. Ik had gereserveerd via booking.com. Mijn creditcard gegevens waren nodig om de reservering vast te houden. Bij aankomst bleek ook al te zijn betaald. Ik maakte hier een punt van omdat dit niet goed werd aangegeven en omdat ik wil betalen via een zakelijke rekening. Medewerker stelde zich net zo op als ik dus het ging gelijk keihard tegen keihard. Uiteindelijk zou ze vragen aan haar baas en de site van booking.com controleren. Vijf dagen later wist dit meisje zich eerst niets te herinneren. Daarna: "oooh dat!! Ja ik heb mijn baas gesproken ww kunnen het niet terugdraaien" en "oh nee ik heb geen tijd gehad om de site te bekijken" ...totaal niet serieus genomen als klant.

Kamer ok. Goeie, rustige airco

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Verschrikkelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren het enige wat redelijk goed was. De prijs kwaliteit is echt beneden niveau. Je betaalt een hoop geld voor niks. Als je het geld in de sloot gooit heb je er nog meer aan

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed en leuke kamer voor die prijs, ontbijt was matig..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer mocht iets groter zijn van de comfort kamer, deze is een tikkertje te krap, maar goed te doen. Doordat in mijn optiek de gehele hotel was volgeboekt had het meisje bij het ontbijt TE druk, de vrouw/meid die achter receptie stond was te lui om te werken.. Men had beduidend geen rekening gehouden dat er zoveel mensen kwamen ontbijten terwijl men dit had kunnen wete .

Kamer was goed, fijne bedden en airco.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Omdat het tweepersoons bed was verschoven tot twee...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat het tweepersoons bed was verschoven tot twee eenpersoons bedden en het hoofdbord was bedoeld voor als de bedden naast elkaar staan, was bij het bed aan de raamkant het leeslampje halverwege het bed i.p.v. ernaast zodat ik een paar maal mijzelf heb gestoten met het licht aan en uit doen of iets pakken van het vaste nachtkastje. Dat was overigens het enige minpunt.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Het hotel heeft alleen maar smalle 1 persoons bedden met een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft alleen maar smalle 1 persoons bedden met een te slap matras waardoor ik een paar keer uit bed viel. Voor een hotelkamer van 80-100 euro verwacht ik toch wel wat meer.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Service en kwaliteit kamer boven verwachting. Aangenaam verrast!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het terras hoor je het verkeer van de naastgelegen doorgaande (drukke) weg. Ondanks de tussenliggende groenstrook en het fietspad. Dat is jammer.

Bij aankomst werd mij een gratis upgrade naar een DeLuxe kamer aangeboden, gewoon omdat dat kon: het hotel was niet volgeboekt. Dat noem ik service! Daarbij: ik ontving een voucher voor een gratis welkomstdrankje en trof op mijn kamer twee flesjes gratis water. Heel fijn! Na uitchecken de volgende ochtend vroeg ik of ik nog een kop koffie drinken kon op het terras. "U mag een kop koffie halen bij het ontbijtbuffet en meenemen naar het terras." Dat ik geen ontbijt genoten had in het hotel, was geen bezwaar. En op mijn vraag of de koffie van het apparaat achter de bar niet lekkerder was: "dat is precies hetzelfde apparaat!" Kortom: vriendelijk, attent en klantgericht. Compliment!

Gewoon netjes en goed

Te duur ontbijt

Gewoon netjes en goed

top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijtje was incl lekker gebakken eitje, kamers netjes.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

rustig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kleine badkamer, ontbijt was matig. Hing een kale sfeer...

rustig

Geen bad

Avondeten was matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Avondeten was matig. Witte wijn was warm.

Primaovernachting voor een prima prijs

Vriendelijkheid personeel

Qua prijs kwaliteit prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Qua prijs kwaliteit prima. Wel jammer dat ik in de ochtend een pissebed zag rondlopen. Zat zelf in kamer 84.

Heel vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, uitzicht was alleen takken en groen.

Heel vriendelijk personeel. Fijne bedden

alles prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

rustig en zeer gemakkelijk bereikbaar

Rustige kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant, de ober vergeet soms de bestellingen

Rustige kamer

Prijs van het ontbijt

Netjes en zeer vriendelijk

Personeel en kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen ontbijt genomen. 14,50 euro is een te hoog bedrag!!

Personeel en kamer

Niets veranderen wel zo doorgaan

Geen klachten

Ik heb het prima naar mijn zin gehad het was voor ons prima

Heel goed!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was uitstekend en heel gevarieerd!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bastion Hotel Roosendaal