Beoordelingen over Bastion Hotel Tilburg

Kempenbaan 2, 5018 TK Tilburg, Nederland

#4 van de 9 hotels in Tilburg

Vriendelijk personeel in Bastion Hotel Tilburg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De koffie en de pasta die we aten. De pasta was droog en had weinig smaak. En voor een dergelijk groot hotel mag je een beter koffie-apparaat verwachten.

Het personeel. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We werden zeer vriendelijk ontvangen door een jongedame en jongeheer:-), helaas weet ik hun namen niet anders zou ik ze persoonlijk bedanken.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima als startpunt voor tochten door de omgeving of als stop onderweg.

Alles OK

Een prima ontbijt. Voldoende gratis parkeergelegenheid naast het hotel. En tot 23.30 u is de bar open. Als je onderweg bent is de ligging niet ver van de afrit van de snelweg goed.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers waren helemaal in orde. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel, wat ons verblijf compleet maakte. Omdat we 's morgens vroeg vertrokken, voorzag het personeel een apart lunchpakket, wat we erg op prijs stelden.

Niet slecht maar of het echt een aanrader is?
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Airco op de kamer gaf niet veel koude lucht Kamer was niet zo proper De vloer van de eetzaal plakte enorm

Vriendelijk personeel Mooie kamer (is niet hetzelfde als een propere kamer) Ontbijt was basic maar wel goed

Kamer was niet schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer was niet schoon. Er lag een plastic zakje onder het bed. Een naald met een knopje onder de garderobbekast ( gelukkig niet ingetrapt met mijn blote voet) een steeltje van een kers bij de badkamer. Verder deurknoppen, afstandbediening en kastjes met vetvlekken, de afdrukken van de vorige gasten/vingers stonden erop. Jammer. Wel compensatie van ongeveer €15 gekregen bij het uitchecken, ik hoefde mijn maaltijd en drankje niet te betalen.

Heerlijk nachtje
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ingang niet in een keer te vinden.

Verrassend mooie en ruime kamer en badkamer. Heerlijke inloopdouche, een fijn koffie apparaat en flesjes water. Airco niet te koud en niet teveel herrie. Extra pasje gehad om airco te laten draaien bij afwezigheid. Helemaal top!

Overnachting in een deluxe hotelkamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was ontzettend warm in de kamer. Er was wel een airco, maar die maakte zoveel lawaai dat we deze niet hebben aangezet. De bedden en kussens zijn erg zacht, maar dat is iets persoonlijks. Bovenin de kast lag nog een boxershort van de vorige gasten, dus daar was niet goed gekeken bij het schoonmaken. Dit vonden wij overigens geen heel groot probleem, want de kamer zag er wel netjes en schoon uit.

De hotelkamer was erg ruim met een mooie moderne badkamer. Gratis parkeermogelijkheid. Het centrum is op loopafstand, zo'n 15 a 20 minuten lopen.

Wel ok.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Opladen lukte niet waardoor ik mij verslapen heb. Blijkbaar stond er geen stroom op de stekkerdoos. 's Avonds leek de airco uit te slaan en erg warm in de kamer. Jammer dat iemand anders niet kan inchecken op mijn naam. Mijn collega was eerder gearriveerd en moest mijn reservering omzetten.

De kamer en het ontbijt zijn ok. Voor avondeten kan je beter ergens anders gaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De service bij het avondeten gebeurde door onervaren jobstudentes. Zij hielden de cliënten totaal niet in de gaten. Wij hebben in totaal wel 5x teken gedaan om nog een nagerecht te kunnen bestellen alvorens iemand naar onze tafel kwam. Het hoofdgerecht was aan de kleine kant, niet dat we grote eters zijn, maar stoppen met nog wat honger...

De kamer was prima, en het ontbijt ook.

Het hotel was heel netjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De hoofdkussens waren erg zacht en dun.

Het hotel was heel netjes. Vriendelijk personeel, grote kamers, nette ruime badkamer en prima bedden! ‘s Ochtends bij het ontbijt hadden we ruim keus.

Was prima voor een nachtje
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de handdoeken zaten vlekken. Was vast schoon, maar vind ik minder prettig. Wel koffie maar geen thee op de kamer. Had iets schoner gemogen. Viezigheid op de stoelen.

Nette kamers, mooie badkamer. Goede ramen ivm verkeer.

in een woord geweldig!

niks.

De kamer en het ontbijt waren geweldig zeker aan te bevelen. Zeer ruime kamer en douche en een zeer uitgebreid ontbijt van allerlei broodjes tot vers fruit etc.

prima hotel, prima locatie, matige opvolging afspraken,
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel moet zich houden aan informatie op boekingsbevestiging

Had kamer geboekt voor zakenrelatie. In de boeking aangegeven dat Klant zelf hotelkosten zou betalen. Klant belde mij na afloop dat factuur toch op mijn creditkaart die als garantie was gebruikt voor de boeking was afgehandeld. Dat is natuurlijk zeer slecht. Klant heeft zelfs aangegeven dat hij de hotelkosten zou moeten betalen.

Goed hotel buiten het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Redelijk ver van het treinstation, lopend nog net te doen. Het personeel is erg formeel.

Goed geïsoleerde en dus zeer stille kamer met fatsoenlijke afmetingen en een ruime badkamer.

Het verblijf was perfect. Heb gisteren voor 10 mei weer een kamer geboekt.

Helemaal niks.

Ik kwam voor het eerst alleen. weduwe nog niet zo lang.maar ik voelde me meteen op mijn gemak. Aardig personeel.lekker warm gegeten. En ontbijt ook prima.

Overall goed verblijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Inchecken duurde lang. Personeel 's-avonds in de bar was niet alert. Diverse keren getracht contact te zoeken met bediening maar geen respons. Na 15 minuten maar naar de bar gelopen om een drankje te kunnen bestellen.

Nette kamers. Zeer vriendelijk en vlot personeel bij ontbijt en uitchecken!

Mooie ruime en schone kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hët ontbijt vond ik te duur. Daarom hebben we dit net genomen.

Mooie ruime en schone kamers. Koffiezetapparaat beschikbaar. Parkeerplaats voor de deur.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima kamer, schoon en netjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ik miste een stopcontact bij het bureau voor opladen laptop.

Prima kamer, schoon en netjes. Ontbijt erg goed, heerlijk vers gebakken omelet en gerookte zalm op het buffet:) Mooi ruime lobby met aansluitend restaurant / bar waar een krantje voor je klaar ligt.

Hotel is gemakkelijk bereikbaar dichtbij de snelweg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is goed met genoeg keus, maar het buffet(je) is wel heel krap opgesteld en daardoor voelt het alsof de gasten elkaar in de weg lopen.

Hotel is gemakkelijk bereikbaar dichtbij de snelweg. Toch zijn de kamers heel rustig door prima isolatie.

vergissing !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

zeer onvriendelijke personeel : telefoniste en ontbijt dame :-( ook het ontbijt was om 10 h al voor 85% op of weg zag er ook niet meer smakelijk uit, SPIJTIG !

Prima, we zullen er nog wel een keer boeken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bed misschien iets te hard, maar dat is persoonlijk. en de verwarming was wel iets gehorig.

Was boven verwachting erg goed, nette complete kamer en het personeel was ook erg vriendelijk.

Prima hotel voor kort verblijf, mooie badkamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De sierplaids op de bedden waren een beetje vuil. Bedrag werd afgeschreven van creditcard die was opgegeven via Booking.com. Misschien is het beter om in de toekomst eerst te checken of de gast met CC of een alternatieve wijze (pin/cash) wil betalen

Mooie, gerenoveerde badkamer. Vriendelijke medewerkers aan de hotelreceptie

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik miste de tissues en een kledingzak voor de vuile was, maar eigenlijkmag je dat ook niet verwachten voor deze prijs. Dus gewoonzelf iets meer toiletartikelen meenemen.

We hebben niet ontbeten, maar een hapje gegeten voor we naar het feest inde stad gingen, prima,

Nette kamers, nette ontvangst receptie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de WIFI was op de kamer zeer matig. We zaten op 7e verdieping en dan was er vrijwel geen WIFI. En vind 240euro voor 2 nachten wat erg veel

Nette kamers, nette ontvangst receptie

Netjes, dicht bij het centrum, vriendelijk personeel, schone...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Twee x een 2 persoonskamers geboekt, echter zat er maar ontbijt bij voor 1 persoon per kamer. Moesten we 30 euro extra betalen voor nog twee personen.

Netjes, dicht bij het centrum, vriendelijk personeel, schone en nette kamer.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima hotel voor doorreis
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het personeel was niet echt geïnteresseerd in de gast aan de balie. De douchekop kwam heel weinig water uit, past niet echt bij zo'n grote mooie badkamer.

Prima stille kamers

Rustig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel niet heel vriendelijk. Wel dames die ontbijt verzorgden....

Ruime kamer en mooie badkamer. Aangename lobby met haard. Bar. Goed ontbijt met keuze voor een gebakken eitje

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk (uit)geslapen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer was netjes, ruim en schoon. Alleen de straal was niet heel krachtig en miste een haakje waar je je handdoek op kan hangen zodat je die zo kan pakken als je klaar bent met douchen.

Ruime kamer, fantastische bedden en goed geïsoleerd. Geen last gehad van het verkeer wat langsrijdt.

Lekker weekend Tilburg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ruime, moderne en schone kamers. Prima ontbijt, eitjes worden ter plekke voor je gebakken zoals je wilt. Vriendelijk en servicegericht personeel en hotel ligt op loopafstand van het centrum (15 min.).

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima hotel ook voor maar 1nacht..
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niets eigenlijk.. misschien zou de in en uitcheck balie meer afgeschermt kunnen van de bar en restaurant deel? Wat minder open dan dat het nu is?

Top kamer en goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Niks mis mee
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bedden waren erg hard, douche had miniem straaltje. Restaurant is heel open, uitzicht op receptie en parkeerterrein.

Niks mis mee hotel met aardig personeel. Moderne inrichting. Restaurant met hele redelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

extra kussens zou geen overbodige luxe zijn. Kussen op bed was zo zacht, bood geen enkele ondersteuning

Mooie kamer, schoon, vriendelijk personeel, prima eten, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Personeel trainen op brandmelding/evacuatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Tijdens het brandalarm dat in de nacht afging was er een gebrekkige communicatie en slechte begeleiding van het personeel. Veel onduidelijkheid en serieuze risico’s indien zich daadwerkelijk een noodgeval had voorgedaan. Geen opvang gasten bij brandtrap. Blijvend gebruik vd automatische draaideur tijdens evacuatie. Gasten werden niet naar buiten gesommeerd maar bleven in de lobby. Personeel duidelijk niet op de hoogte van protocollen.

Kamers waren ruim en schoon. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Nooit meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

İn andere kamers werd er geblowd en het stonk naar wiet. Ontbijt slecht gern gesneden brood en weinig variatie de ibis is goedkoper en meer te eten bij ontbijt. Kamer bed niet opgedekt niet verschoont.

Lakens zijn niet ververst
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Lakens zijn niet ververst er hing wat bloed op de lakens en deze hebben ze niet verwisselt - brandalarm gehad s'nachts en er was totaal niets geregeld!

Slecht!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Rust! Om half 5 in ochtend ging de brand alarm we moesten via brandgang naar buiten en het vroor de kinderen waren onderkoeld en het heeft 2 uur geduurd voordat we terug naar kamer konden brandweer moest alles doorzoeken. geen goedmaker gekregen voor deze onderbreking van onze rust, onderkoeling van onze kinderen ect

Service

Ontbijt redelijk goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Midden in de nacht, omstreeks drie uur, heftig lawaai op gang, slaan met deuren, rumoer, gebonk. De lounge beneden is behoorlijk zakelijk en nogal kaal van inrichting.

Ontbijt redelijk goed. Theewater in glazen kan niet heet genoeg. Iets meer variatie in brood graag.

op de rookruimte na prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

helaas voor ons groot minpunt, een rookruimte in het hotel naast de plek waar het ontbijtbuffet staat opgesteld, erg slecht !!!!!!

totale verblijf van parkeren tot vertrek, prima ontbijt,

• Beoordeeld op: 24 november 2017

De kamer was goed en schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bij aankomst kwam ik in een kamer die bezet was... terug naar de lobby, nieuwe kamer, werkt de sleutel niet, weer terug... Restaurant was zeer slecht, een snackbar is beter, bier was warm.

De kamer was goed en schoon. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Gezien de omstandigheden en waarom ik daar verbleef, zal ik dit de volgende keer weer doen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Rookruimte; Als verstokt roker, werd ik zelfs misselijk van de lucht die daar hing! Overvolle asbakken, glazen, kopjes, niet opgeruimd. Ventilatie is niet mogelijk! Geen open raam of deur, alleen maar een duidelijk afzuigsysteem dat niet werkt! Dat is mijn enige minpunt.

Alles was goed; kamer/badkamer was erg goed en schoon. Zelfs nadat wij te kennen hadden gegeven, gezien 2de overnachting, geen gebruik te maken van schoonmaak en bed opmaak, is er toch nog , in onze afwezigheid, wel weer de kamer schoon gemaakt en evt. ontbrekende/gebruikte zaken aangevuld. Stel dit toch wel op prijs.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima verblijf, vooral schoon!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Diner was ook prima, maar weinig keus. Op zich niet erg, want we kozen hiervoor. Anders hadden we de stad in kunnen gaan. Wat we wel belangrijk vonden is dat de kamer/badkamer erg schoon was. Kortom, we raden anderen zeker aan hier te boeken!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Gordijnen sluiten niet in de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gordijnen sluiten niet in de kamer. Graag een schoenlepel in de kamer, zo simpel. Ontbijt is tot 9 uur in de ochtend, daarna is er niets meer mogelijk. Personeel lijkt meer met elkaar bezig dan met de gasten.

Zeer geschikte locatie voor een bezoek aan Tilburg voor mensen die ook wat willen stappen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wat geurhinder bij het binnenkomen op de kamer maar die verdween snel.

Zeer comfortabele kamer voor een goede prijs en een goede ligging wat betreft bereikbaarheid centrum en autostrade.

Aangenaam en goede prijs-kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wat enigszins tegenviel was dat de bar om 01.00 gesloten was.

Heel goede uitsmijters, moderne (nieuwe) inrichting, goede prijs-kwaliteitverhouding. Gratis parkeren en toch op loopafstand van het centrum

De kamer was prima en schoon en ruim ook qua indeling.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bewegwijzering naar de parkeerplaats van het hotel.

De kamer was prima en schoon en ruim ook qua indeling. Goed geïsoleerde ruimte ook. Erg mooie badkamer, met goede douche. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

Ok voor één nacht maar geen echte uitblinker.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Luidruchtig... Niet zo goed geslapen wegens luide mini-bar, veel geluid van andere kamers (gasten die laat aankwamen en begonnen douchen, enz...) en vanop de gang.

Verzorgd hotel met grote (gratis!) parking. Makkelijk te bereiken. Ontbijt was ok maar niet zo uitgebreid als ik in andere hotels van deze prijsklasse al gezien heb.

Prima Hotel aan de rand van de snelweg en 20 min. lopen van stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er is geen room service en de receptie is nogal nieuwsgierig wat de reden is voor het bezoek. Vind ik niet zo gepast. In de avond is er niets te bestellen. Ook geen broodje oid.

Prima kamer en keurige moderne badkamer. Hygienische kamer. Ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Zeer gezellig en betaalbaar !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen ontbijt genomen omwille van de prijs. Tip: Misschien een extra ontbijtoptie voorzien voor een beperkte portie ontbijt. De prijs van het ontbijt zal wel gelijk zijn aan de portie maar dit is misschien wat te veel/te duur voor mensen die 's morgens niet zo'n groot ontbijt nemen.

Goede kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Op een korte en aangename wandelroute verwijderd van het centrum.

prima verblijf in uitstekend hotel met goed personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ramen kunnen niet open door nabijheid drukke verkeersweg, waar je verder geen last van hebt.

Uitstekend hotel met grote kamers en een uitstekende douche. Prima gelegen ten op zichten van het centrum van Tilburg en een uitstekende parkeerfaciliteit. Wij kwamen wat later weer terug in het hotel, maar gelukkig kun je vroeg inchecken en tot tien uur 's avonds kon je iets te eten krijgen. .

Geen goede prijs kwaliteitsverhouding. Te duur voor wat je krijgt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ontvangst... geen welkomdrankje. Vloer was ronduit stoffig in de kamer en vloer in badkamer was zwart als ik douche wilde drogen voor kamergenoot. Lege koelkast veel te lawaairig.

Vorig verblijf in het zelfde hotel was beter.

Prima locatie , dicht bij centrum en dicht bij uitvalswegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er hing een wat vreemde lucht in de badkamer. (rioollucht) Badkamer was schoon dus daar lag het niet aan.

De kamers waren erg lux en ruim. Zag er keurig uit, ontvangst ook erg vriendelijk. Locatie geboekt om concert te bezoeken. Afstand naar centrum lopen was prima te doen. ( ong. 20-25 min.)

Eerste maal in Bastion keten en voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enig minpunt is de beperkte menukaart in het weekend

Eerste maal in Bastion keten en voor herhaling vatbaar. Ruime kamer en geluidsarm. Om 14 u kunnen incheceken en om 12u uitchecken is een voordeel. Ook iedereen vriendelijk.

Onvriendelijke ontvangst
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik heb maanden geleden de boeking gedaan en verzocht om een kamer op de1e of 2e verdieping ivm liftvrees van ons allebei. We krijgen toch een kamer op de 4e verdieping. Oh dat zie ik nu pas, zei ze, maar ja, we hebben nu alleen op de 4e verdieping wat vrij.met andere woorden: sop het je maar op. Volgende graag. Nooit meer dus.

Bed en kamer was goed

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We zaten op de 7- de verdieping en ik had toch graag een raam voor de frisse lucht open willen kunnen doen. Maar vanwege veiligheid kon/mocht dat niet

De klantvriendelijkheid en het oplossen van een probleem

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Restaurant en bediening was ronduit slecht! Anderhalf uur op heel matig eten moeten wachten terwijl er hooguit maar 15 gasten in het restaurant zaten! Er werden wel honderd excuses aangeboden en vervolgens gaven ze de dessertkaart maar die werd wederom vergeten en moesten we weer aan de babbelende serveersters gaan brengen om ons dessert te bestellen. Er is in dit hotel geen leidinggevende te bekennen en het personeel heeft het veel te gezellig onder elkaar om nog op de gasten te letten. Het eten was trouwens koud! Ik kan echt nog een A4 tje volschrijven! Bij aankomst werden we gelijk in de wachtkamer gedirigeerd door de receptionist! Er werd ook nog geattendeerd dat het roken verboden was en bij overtreding kostte dat 800 euro boete! De receptionist gaf ons nog te kennen dat hij dat bedrag ook zo van mijn creditkaart kon afschrijven. En dat wordt je dan medegedeeld terwijl je van Texel Naar Tilburg komt voor een behandeling van een Tumor in het hoofd van mijn zoon. Bij het uitchecken was de jongedame niet in staat zes keer een ontbijt erbij te rekenen en moest de factuur twee keer veranderd worden! Zonde van dit hotel ,omdat de kamers heel goed zijn,maar zodra je beneden komt is het een vrijgevochten bende en de bediening snapt er helemaal niets van! om van de kwaliteit van het eten nog maar niet te spreken. Volgende keer dan toch maar een vd Valk boeken!

De kamers waren uitstekend! Niets op aan te merken!

Keurig hotel voor een redelijke prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is erg duur en dat hebben we dan ook niet genomen. Wel even gekeken bij het buffet: voor mensen die vega(n) eten is het aanbod beperkt. Ligging is niet gezellig, wel praktisch.

Keurig hotel voor een redelijke prijs. Comfortabele bedden. Nette badkamer. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

?
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

slechte service in het restaurant. We hadden een voorgerecht besteld een salade en kippenvleugels. Ik kreeg bij de kippenvleugels geen bestek of servet en mijn partner wel bij de salade. Ik heb dus zijn servet moeten gebruiken en moeten eten met mijn handen. Ook was er geen bedienend personeel te vinden in het restaurant en hebben we om de kaart moeten vragen bij de balie. Ook hebben we bij de balie moeten vragen of er iemand was die onze bestelling op kon nemen.

?

Het is een vrij nieuw hotel en alles is nog zeer netjes maar...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De handdoeken stonken naar frituurvet, aangegeven en hopelijk doen ze hier iets mee. Kamer was wat stoffig (zie je meer door zwarte meubels) en lag wat troep op de grond. Bedden zijn groot maar behoorlijk hard. Ontbijt is goed maar voor 14 euro had ik wat meer keuze in brood verwacht.

Het is een vrij nieuw hotel en alles is nog zeer netjes maar wel een beetje sfeerloos. Zwarte meubels waar je veel stof op zag. Badkamer is geweldig mooi. Ligging is dicht bij de Koningshoeve waar je met bus heen kan en op loopafstand van centrum (20 min).

Goede locatie, met fijne sfeer en goed personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vanaf het centrum 20 minuutjes lopen, net uit de drukte van de stad. Met de auto goed bereikbaar. Met het openbaar vervoer ook. Bushalte eventueel in de straat. Goed ontvangst, erg welkom. Alles helder uitgelegd. Bedden erg lekker. Koelkastje, kledingkast en kluis aanwezig. Erg lekkere douche in de badkamer! Ontbijt prima met ei naar keuze, vers bereid. Verschillende soorten sap, melk, water. En uitgebreide keuze aan beleg en soorten brood.

Een prima hotel voor een verblijf in deze mooie stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik was rond 16.00 in het hotel aanwezig. Bij de boeking stond dat het inchecken vanaf 14.00 was. Op het moment dat ik aankwam was mijn kamer nog niet beschikbaar, ik had gedacht gelijk naar mijn kamer te kunnen. Misschien mijn eigen fout, ik had bij mijn boeking misschien aan kunnen geven hoe laat ik zou arriveren.

Ik had voor het bezoek van de EK-voetbalwedstrijd een kamer gezocht. Via booking.com kreeg ik de mogelijkheid om te boeken in het Bastion. Ik was alleen en kon een 2-persoons luxe kamer boeken. De kamer was ruim en voorzien van alle gemakken (tv - wifi - koelkast). Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Personeel was vriendelijk en professioneel.

weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

inrichting, ongezellig, geen leuke gezellige zithoek waar je voor het slapen gaan een afzakkertje kon nuttigen, te strak en steriel hotel

nette kamers, heerlijk ontbijt

Eerder een zakelijk hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Is niet echt 4 sterren waardig. Basic, goed maar ik had iets meer verwacht, vooral qua het lawaai viel wat tegen (van de minibar).

Gratis drankje aangeboden gekregen en gratis wifi was een voltreffer!

De kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen extra kussens aanwezig. Toen we om extra kussens vroegen.Geen ijsklontjes op voorraad. Kregen ook geen 2 kamers naast mekaar.terwijl t s middags was toegezegd Al met al viel t ons.tegen de service.Prijs.vd.kamets.was.oke.

De kamers

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

ontbijt was netjes verzorgd, vers gebakken eieren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Service bij de balie, alleen jonge mensen. Met mijn klacht over de kamer is onzorgvuldig omgesprongen en ik heb dan ook geen terugkoppeling ontvangen hierover. Geen leeslampje, beide werkten niet en lampje in de kamer knipperde

ontbijt was netjes verzorgd, vers gebakken eieren.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prijs kwaliteit goed, maar via Booking com promo, waar ook het ontbijt aangegeven wordt
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We waren te laat voor het ontbijt, blijkbaar zijn de uren tijdens de werkweek anders dan in het weekend, echter heeft het personeel zich uitgesloofd om ons nog een goed ontbijt te bedienen, van harte bedankt !!!

Een prima hotel!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ligt meteen aan een drukke weg.

Vriendelijk personeel en er staan gratis flesjes water op de balie. Het ligt dicht bij de snelweg maar ook vrij dicht bij het centrum. Te voet volg je een weg met leuke huizen en over een voetgangersbruggetje en dan kom je na zo'n 15 tot 20 minuten uit bij een gezellige straat met restaurantjes- barretjes en terrassen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

verrassend gemoderniseerd Bastion
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

iets meer voorraad koffie/melk/suiker op de kamer is geen luxe en kost ook niks.

Kamers zien er prima uit, met name de badkamer. Alles aanwezig voor een prima verblijf. Diner smaakt goed/is goed. Ontbijt is voldoende.

Mooie kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Maar slechte organisatie waardoor het ontbijt niet naar tevredenheid was. Meisjes deden hun best, maar er is geen toezicht en geen organisatie. Het is een kleine moeite om met inchecken even te inventariseren wie deelneemt aan ontbijtbuffet. Tijdens het ontbijt renden de meisjes van hot naar haar en rende continue achter de feiten aan

Mooie kamers. Goed, uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

prijs kwaliteit is dit top!!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hygiëne inkom en gangen kon een beetje beter alsook de stoflaag in de kast.

De kamer was top, en het onbijt was ook zeer goed. Maar het beste was toch wel het personeel, vriendelijk en behulpzaam, is wel meer in Nederland zo!!!!

Als ik weer naar Tilburg ga , zoek ik niet verder , maar ga ik gelijk naar bastion.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kussens op de bedden , maar dat is een persoonlijk ding

De vriendelijkheid van het personeel , en dan bedoel ik AL ! het personeel waar wij mee van doen gehad hebben👍.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ontbijt is prima maar, zoals in alle hotels, veel te duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel was niet alert en wat traag. Biertje dat ik 's avonds aan de bar bestelde was het smerigste biertje ooit.

Ontbijt is prima maar, zoals in alle hotels, veel te duur. Kamer is ruim en schoon, badkamer en douche ook.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Goed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

lopend naar het centrum is een beetje te ver

Grote en schone kamers, goede ligging vlakbij het centrum (makkelijk bereikbaar via taxi) vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Dure parfum fles vergeten en die was dus foetsie, jammer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik vroeg of wij later uit-check konden hebben en er werd ons verteld dat dit niet kon i.v.m drukte. Echter heb ik een hele dure parfumfles laten liggen en toen ik een paar uur later terug belde om te vragen of ze die hadden gevonden werd het tegen mij verteld dat er nog helemaal niemand in de kamer was geweest. Mijn vriendin had haar oplader laten liggen en ik een fles parfum en nog een paar andere dingen maar er werd tegen ons verteld dat er helemaal niks werd gevonden. Ik baal hier echt van maar dat gaat mijn dure fles niet terug geven jammer genoeg.

kamers waren schoon maar de deur van de minibar ging niet zo goed dicht waardoor ik die iets naar voren moet trekken

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Nooit meer!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

vrijwel alles. De onpersoonlijke sfeer, de lege ijskast op de kamer, geen room service, slechts één kamersleutel voor ons beiden, sleutel werkt niet meer na 12.00 (stipt), 2 onwaarschijnlijk onbeschofte personeelsleden. Om 12.20 komt men op de kamerdeur bonken, als mijn partner opendoet en vraagt wat er gaande is word zij gesommeerd om de kamer onmiddellijk te verlaten, de reservatie loopt nml maar tot 12.00u. Het was die nacht net zomeruur geworden en we hadden daar geen rekening mee gehouden. mijn partner antwoord een beetje verbouwereerd dat we binnen 10 min. de kamer verlaten zullen hebben, we waren nog aan het pakken. Onze deurbonker repliceert droog "5 min" alsof hij tegen een onhandelbaar kind spreekt. Ik hoor dit en kom hem even melden dat ik het niet pik dat mijn partner op die toon te woord gestaan word. Hij word knalrood en stamelt dat hij meteen de politie zal bellen... Ik slaap ongeveer 60 nachten per jaar op hotel overal ter wereld. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. En dat dan nog in een 4 sterren hotel. Dit hotel is de richting duidelijk kwijt. Een hotel hoort de gasten zich thuis te laten voelen, dat zijn ze denk ik vergeten. Het kamermeisje was echter wel erg vriendelijk en professioneel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Erg mooie kamers, lekkere bedden en mooie badkamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit verhouding is niet helemaal goed, wij hadden nu flink korting maar de normale prijzen zijn erg duur

Erg mooie kamers, lekkere bedden en mooie badkamer