Beoordelingen over Bastion Hotel Utrecht

Mauritiuslaan 1, 3526 LD Utrecht, Nederland

#27 van de 30 hotels in Utrecht

Vriendelijk behulpzaam personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine kamer. Vol stof. Geen beschrijving bij kluis. Bij ontbijt koffieautomaten kapot. 2e dag werd het opgelost met kleine Nespresso apparaten.

Vriendelijk behulpzaam personeel. Goede ligging tov de beurs.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De cappuccino was niet te drinken bij het ontbijt. Kreeg van een zeer vriendelijke medewerkster een andere vanachter de bar. Deze was uitstekend.

Het ontbijt was prima.

Goed, maar helaas 1 nacht minder.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie was prima, maar jet contact met booking. com was niet goed. Ik had met hun contact gezocht omdat wij eerder naar huis zijn gegaan i.v.m. diefstal van onze fiets. Daar heb ik echter nooit meer iets van gehoord. Erg jammer.

Blij met de upgrade naar de rustige 5e verdieping
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was heel veel onrust in en om het hotel van gasten die bv op de stoep zaten te roken, politie die binnen kwam.

Bij aankomst kreeg ik gelukkig een andere kamer, op de 5e verdieping. Daar was het rustig. Beneden was een heksenketel.

Budget hotel met gratis parking vlakbij snelweg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai op de gang van de zware deuren.Kleine badkamer. Bij het verlaten/betreden van het terrein moet men op de bel drukken,spijtig genoeg hebben we daar 5 min staan wachten alvorens de deur/hek opengaat.

Gratis parking.Openbaar vervoer op 100m.Degelijk budget-hotel

Prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schimmel op plafond douche, koffiemokken met ingesleten gebruikerssporen, beetje rommelig overkomend personeel, kamer was nog niet klaar bij aankomst

Prijs kwaliteit verhouding

Echtpaar uit België
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De netheid in de kamer kon beter. Geen nette vloer en geen net beddengoed.

Goede faciliteiten met koelkast in de kamer. Parkeergelegenheid, zeer veilig.

De accommodatie was verder niets op aan te merken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lunchpakket was zeer slecht. Beleg, zowel het vlees als de kaas, was niet te eten. Volgens mij oud. Fruit wat niet meer goed was. Alles weg moeten gooien, behalve de yoghurt. Rest viel dus heel erg tegen.

De accommodatie was verder niets op aan te merken.

Housekeeping heel slordig met haar vuile was en alles overal...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Housekeeping heel slordig met haar vuile was en alles overal in de gang gezet. En wc was niet erg schoon gemaakt Handdoeken waren vies toen ik wilde gebruiken en hebt met veel moeite receptie proberen te bereiken Zowel met kamer telefoon en tegelijkertijd met mijn eigen telefoon. Met een smoes dat te druk hadden en te weinig personeel.

Dicht bij Utrecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer veel te klein. Als je je tanden poetst kun je nog niet eens je tandpasta uitspugen in de wasbak, heb er 2 keer naast gespuugd😞. Veel te klein bakje. Badkamer was niet schoon, er zaten haren in putje van wastafel toen we aan kwamen.😞 Rond hotel staan planten, mooie hortensia's , die nu helemaal kapot en uitgedroogd waren, dat zie je toch als personeel, daar loop je toch langs dat zie je toch dat deze water moeten als het niet regent😞

Dicht bij Utrecht

Voor de prijs vond ik dat er weinig op de details was gelet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tv kanalen waren niet allemaal zuiver afgesteld, er was een koffie machine op de kamer maar er waren maar 2 cups, voor mij alleen was dat genoeg, maar voor 2 personen erg weinig

De bedden en douche waren goed ook een mooie grote tv erbij

matig ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimte toilet erg krap en heb eerdere keren mijn arm opengehaald aan de toilethouder. Personeel was erg ongeiintereseerd en waren meer met telefoon bezig dan klanten helpen of interesse tonen. Ik heb ter plekke klacht gedaan hierover. Vriendelijkheid was ver te zoeken en totaal GEEN interesse. Hier was ik al voor gewaarschuwd in dit hotel want meerdere hebben ons dit verteld mbt personeel en het klopte.

kamer was oke het was schoon en bedden waren netjes opgemaakt

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Jammer, geen echte fitness faciliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel zegt fitnessfaciliteit te hebben: dit zijn slechts 3 cardio apparaten die in een veel te kleine en benauwde ruimte zijn gepropt! Ook was er bijvoorbeeld geen föhn op de kamer en kon dit niet geregeld.

Personeel heel vriendelijk, kamer op zich basic en prima

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Voor 1 nacht okay
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rommelige ontvangst. Reservering was niet terug te vinden. Uiteindelijk kwam het goed. Baliepersoneel bleef wel vriendelijk. Kamers kunnen wel een beetje gebruiken

Gastvrijheid

Rustige kamer, raam kon lekker open.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rustige kamer, raam kon lekker open. Bed prima. OV voor de deur je bent met tram of bus snel in het centrum en op vrijdagavond tot 0.45 uur ook terug, vond ik een plus-punt.

Prima hotel voor een nachtje tijdens stedentrip (kort...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was flink gehorig! Dame aan de receptie onprofessionele houding, matige binnenkomer.

Prima hotel voor een nachtje tijdens stedentrip (kort verblijf) Netjes, goed kamertje, lekkere douche. Restaurant beneden zag er ook gezellig uit.

Het ontbijt en de leuke bedieng.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige minpunt is de vrouw s'avonds achter de balie c.q. de bar. Je hebt een supergezellige dag genoten in Utrecht dan kom je terug in het hotel en staat daar een vrouw achter de bar die uitstraalt dat ze echt van haar werk baalt en zo ook naar de klanten reageert, JAMMER

Het ontbijt en de leuke bedieng.

Hotel was volgeboekt en daarom liep niet alles zoals het zou...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was volgeboekt en daarom liep niet alles zoals het zou moeten. Wij kwamen in een kamer waarin gerookt was. De vorige gasten hadden de rookmelder afgeplakt. Dit en een aansteker lagen nog in de kamer. Kamer was dus even snel schoon gemaakt. Ook maakte de airco/ Heating een hard geluid. Omdat er gerookt was in de kamer waren de ramen open gezet. Helaas deed de airco/heating niks anders dan geluid maken want we kregen de kamer niet warmer. Gelukkig deed de receptioniste (die moest overwerken omdat haar collega´s het lieten afweten) alles wat ze kon. We kregen 2 paar extra lakens omdat alle kamers volgeboekt waren en de volgende dag kregen we een nieuwe kamer. Deze kamer was stukken beter. Ik denk dat het voornamelijk een moment opname was maar wij waren niet tevreden met ons verblijf.

aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's nacht een beetje hinder van toeslaande deuren

kamers waren netjes en functioneel ,ontbijt was gevarieerd en lekker. personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Goed te doen voor 1 nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig op de kamers en gang. Erg krappe doucheruimte. Ontbijt was op zich goed, alleen de harde broodjes waren slap..dat was jammer.

De centrale ligging is prima.

Schandalig - nooit meer Bastion hotel voor ons.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor het ontbijt moet 14 euro pp worden bijbetaald. Wat krijg je hiervoor? Broodje en een koud plakje spek. Waterig vruchtensap uit pak en dat is het ongeveer. Bestek en bestekbakken ronduit smerig, veel bestek is op, schaaltjes zijn op. Eieren waren op, nieuwe gevraagd en na 20 minuten werden er welgeteld 4 koude en halfverbrande spiegeleitjes neergelegd. Zonder waarschuwing dus ik was net op tijd voor de laatste. Slappe en koude koffie. Personeel dat rondloopt is chagrijnig en ontloopt het bezoek.

Nog nooit zo'n slechte hotelervaring gehad. Geen afstandbediening tv. Vieze tissues op de grond, zeer onhygienisch. Geen frisdrank in koelkastje. Geen welkomstmap of iets dergelijks. Personeel aan de balie is vriendelijk. De kamerpas blijkt niet in de buurt van de mobiel te mogen komen, anders werkt deze niet meer en kom je de kamer niet meer in - handig als dat tevoren even gemeld zou zijn. 's Nachts geen oog dicht gedaan door ruziende hotelgasten. Deuren slaan hard dicht en blijkbaar zijn er om die reden servetten om de klinken geknoopt zodat ze niet meer dicht gaan - lijkt me voor wat betreft de brandveiligheid geen handige oplossing.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

prettig hotel vlakbij toegangswegen naar de stad Utrecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de receptie is vergeten mij te wekken de volgende avond was de receptie niet telefonisch bereikbaar het eten was matig

goed bed, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel, geen geluidsoverlast door het verkeer

Prima voor één nachtje, maar wel een vieze kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de lift lag afval, en de kamer was niet schoon - het bureau plakte, en onder het bed lag nog gemorste chips van de vorige klant. Bah.

Handige locatie met gratis parkeerplek, vlakbij het Transferium en de halte van de sneltram. Op die manier is het centrum van Utrecht heel makkelijk te bereiken. Door al op zondagavond naar Utrecht te reizen, vermeed ik de drukke ochtendspits en was ik op maandagmorgen al bijna op de plek van mijn bestemming. Een ontspannen begin van een vergaderdag dus!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de ingang van het hotel stonden rokende gasten. Je moet door de rook heen lopen als je naar binnen wilt. Het voelde niet fijn om 's avonds onder in de parkeergarage te moeten parkeren als vrouw zijn. De lobby zat zo vol, dat het niet veilig aan deed. De badkamer is erg klein. Je kan de waterkoker niet vullen onder de kraan van het fonteintje. De gordijnen zaten los aan een kant.

Ontbijt was prima. Parkeren in parkeergarage ook goed. Waterkoker op de kamer om koffie/thee te kunnen zetten.

Ik raad het niet aan, probeer ergens anders te boeken
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs-prestatie was totaal niet in verhouding. Met een verblijf van 5 nachten heb ik achteraf 1 nacht 223 Eur betaald. 2 keer is mijn kamer niet schoongemaakt. Op zaterdag waren de meeste lunchgerechten om 13:00 uitverkocht. Het eten was in totaal, te zout, te veel saus over de salades. Kwaliteit vlees kon per dag verschillen.

Niks eigenlijk, goedkoop "kruimelig" hotel met veel te hoge prijs per overnachting op de donderdag omdat het dan kennelijk druk is.

Nog nooit zo’n slecht en vies hotel gezien!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Nog nooit in zo’n smerig hotel geweest. Vieze tafel, lichaams sappen aan de zijkant van het bed, vieze vloer. Afzuiging maakte een vreselijk lawaai en het bed was echt slecht. De veren kwamen er door heen. Zie foto’s. Hier één keer nooit weer...

5,5
    eigenlijk niks, ontbijt zaal was niet schoon, personeel had...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

eigenlijk niks, ontbijt zaal was niet schoon, personeel had niet een horeca ervaring. de avond er voor was het ook al mis met het bestellen van een drankje, de tafels werden niet afgeruimd en dat is erg slordig. en cognac hoort in een cognac glas en niet in een likeurglas?\?

Ondanks de 'minpunten' hebben wij een aagenaam verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren is op zich ideaal, maar wat wij wel een minpunt vinden is dat de weg naar boven of beneden dezelfde is. Omdat hij niet breed is en als er meerdere auto's tegelijkertijd gebruik van maken moet je op elkaar wachten, wat best een vervelende situatie kan opleveren. Als je op de het dak staat en het heeft flink geregend dan blijven er wel hele grote plassen liggen, zodat het bijna onmogelijk wordt om je auto droog te bereiken. Last but not least, Er is helaas geen lift of roltrap aanwezig in de parkeergarage. Het is natuurlijk geen grote garage, maar als je slecht ter been bent, zoals bij een van ons het geval is, dan zou het fijn zijn als dat wel aanwezig zou zijn of dat je hiervan vooraf op de hoogte gesteld wordt. Misschien een notitie maken voor op de website.

Kamers voldoen aan de verwachting, Foto's komen overeen. Het is een kleine kamer, maar je hebt wel alles wat je nodig hebt. De kamer die wij hadden keek uit op het bord van het hotel. Dit geeft wel fel licht, maar als je de gordijnen dicht doet zie je dit helemaal niet meer. Alleen als je het raam open hebt hoor je de snelweg en de stadsgeluiden. Ontbijt hebben wij niet genomen. We hebben geen gebruik gemaakt van het openbaar vervoer, maar die is wel aanwezig en zeer dichtbij. Dit is echt super.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Erg matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg karig ontbijt voor 14,50 Kamer werd niet warm Douche werd niet warm Bij binnenkomst werden we niet gegroet en een paar minuten genegeerd omdat personeel met elkaar aan het kletsen was Bediening erg traag en slecht

Het bed lag erg lekker

Prima voor een nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer was niet goed schoongemaakt. Het toilet had nog veel tja, ongure vlekken. Na vermelding reageerde het personeel reageerde hier zeer correct op en begon er meteen aan.

De prijs was perfect voor wat je kreeg. De bedden waren erg comfortabel.

Prima prijs-kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stond nog flesje shampo van vorige gast in de douchecabine. Dus niet heel grondig schoon gemaakt. Al zag het er verder wel schoon uit.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Comfortabele kamer. Fijn was dat er een koelkast en een waterkoker met benodigdheden voor koffie/thee aanwezig waren.

Prima verblijf qua kwaliteit en kosten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein puntje v aandacht. Onduidelijkheid parkeren. Hoe vanuit de parkeergarage weg rijden.

Ontbijt was prima. Genoeg keuze. Eitje werd ter plekke gebakken. Top!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Goed qua prijs/prestatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt: Iets meer variatie in soorten jam (er was alleen abrikozen), ook bruine bollen i.p.v. alleen wit.

Goede service van personeel. Lekkend toilet, meteen een andere kamer gekregen, top!

Lekker kunnen slapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak, de vloer was plakkerig en de badkamer was vies, overal spinnerag en stof, badartiken zoals badmuts niet aanwezig en geen stopcontact in de badkamer, niet werkende koelkast en voldoende thee en koffie op de kamer

Dat je gratis kom parkeren

Neutraal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming was niet constant, de kamers werden niet dagelijks schoongemaakt en handdoeken werden niet vervangen, het water in de douche stroomde door de hele badkamer... het liep onder de deuren van de douchekabine.

Fijne matras

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Al was het voor 1 overnachting was de kwaliteit tov de prijs erg matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging van het hotel is s avonds lastig. Doordat het hotel volledig is afgesloten met hekken is de toegang lastig te vinden. Ingang van het hotel is gelijk aan de bar, waar mensen al stevig gedronken hadden. Kamers waren slecht schoon gemaakt. Vloer was niet schoon en stoffig.

Prijskwaliteit te hoog voor dit matig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet echt schoon en er was gerookt op de kamer er lag nl. As op de vensterbank. Badkamer donker kleine wasbak waar waterkoker niet onder kon dus water scheppen met beker geen stopcontact bij bureau waar waterkoker opstaat

Tram voor de deur goed ontbijt

De wastafel in de de badkamer daar kan je niet normaal...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wastafel in de de badkamer daar kan je niet normaal wassen of tandenpoetsen. Door het plankje dat er boven zit. Ook kan je de waterkoker niet onder de kraan krijgen In hem te kunnen vullen.

Prima verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was erg klein maar wel voldoende uitgerust.

De kamers waren prima voor de prijs en we hebben goed geslapen. We keken wel uit op de snelweg dat is minder maar gelukkig waren er ook nog bomen en een meertje te zien.

Prima voor een nacht tegen dit tarief.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegedeelte is krapjes. Iemand met een fors postuur kan zich er niet in draaien als het ware. Wat tegen viel was dat de rekening voor de kamer al dik 20 dagen voor aankomst van de creditcard af is geschreven terwijl de gegevens van de creditcard als een zogenaamde garantie is en niet om te betalen. Metname omdat de creditcard van Mn prive rekening is en de kosten op Mn zakelijke rekening moest.

Bedden waren oké.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed hotel, personeel minder
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel lachte niet één keer, sprak wel beleefd, maar voelde niet bepaald of ze er zin in hadden, moest mijn best doen om mijn geld uit te geven in het restaurant (werd niet echt geholpen) en je moet niet op de grond kijken (hoeken kamer en badkamer vol stof, spinnenraggen en rommel)

Vanaf het hotel kon ik met de tram recht het centrum in. De kamers zijn best goed voor de prijs. Technisch is alles goed aan dit hotel en zeker het gratis parkeren is fijn.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Slecht!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche beviel mij het meest. Kamer was vies, lampen waren kapot en als klapper op de vuurpijl van 2 tot 6 uur wakker gelegend door klapperende leidingen. Geen oordoppen bij de receptie. Klacht ingediend en mag het doen met een bon van €30.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

goed, goed geslapen, restaurant was niet top maar voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het is een typisch hotel voor werklieden. spijtig dat er sommige geen respect hebben en met vuile voeten het tapijt bevuilen.

parking voorbestemd voor bestelwagens, aparte parking overdekt voor auto's

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Voldoende, meer niet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast van andere gasten werd opgelost, waarna het alsnog de hele nacht hoorbaar was. Het leek alsof er een aantal mensen in het hotel woonden. Meerdere malen een gast naast ons in de lift gehad welke naar alcohol en sigaretten stonk, om 10 uur in de ochtend.

Hoge klantvriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima locatie, prijs kwaliteit ligt te hoog
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamers, laminaat op de vloer. Kamers erg oubollig ingericht. Door onverwachte drukte kon de keuken het niet aan. Hierdoor kreeg ik mijn voor-en hoofdgerecht vrijwel tegelijk (nadat uur heb gewacht). Jongen die het bracht op geattendeerd en hij zei direct; ik ga dit regelen en zorgen dat u zo een nieuwe krijgt. Kwam hij 5 minuten later terug met hetzelfde bord, inmiddels koud. Werd er toch gezegd dat het een nieuwe was. Vind ik niet netjes.

Locatie is prima, ontvangst (en andere medewerkers) vriendelijk en de parkeergarage is ideaal. Het ontbijt is prima. Genoeg keuze. Op verzoek wordt er een eitje voor je gebakken.

Comfortabele, schone kamers;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het inchecken kon de receptionist onze reservering niet vinden: hij bleek niet op mijn naam te staan, maar op de naam van mijn medereiziger, en dan niet onder zijn achternaam, maar zijn voornaam. Dat is jullie schuld, booking.com, jullie hebben de reservering verkeerd doorgegeven.

Comfortabele, schone kamers; goede locatie dicht bij bushalte en sneltram

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima doch eenvoudig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Temperatuur in de kamer was erg hoog bij binnenkomst. Geen automatische temperatuur regeling zonder kaart.

Goede kamers en bedden. Daarnaast ook standaard een koelkastje.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Niet geneigd om terug te komen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koude badkamer, koude vloer in de slaapkamer, ongeïnteresseerd personeel (met uitzondering van de dame bij het ontbijt), tv niet bruikbaar.

Goed bed, aangename bar met comfortabele bank en open vuur, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima verblijf. Gezellige mensen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen klachten. Jammer dat de bar zo vroeg dicht gaat. Als je terug komt van een concert om half 12 kun je al geen borreltje meer bestellen.

Gezellig personeel. Met de taxi zo in het centrum.

Badkamer was goed en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had een kamer met 2x een 1pers. bed. Het 1 pers. bed was erg klein en hard. Het beddengoed ia synthetisch en daardoor erg warm.

Badkamer was goed en schoon.

Zeer slechte geluidsisolatie van de kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte geluidsisolatie van de kamers. Erg veel verkeerslawaai (snelweg, groot kruispunt voor hotel) in de nacht en vroege ochtend waardoor slaap verstoord wordt

• Beoordeeld op: 18 november 2017

voldoet
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik was erg vroeg en de receptionist wilde via de schoonmaak kijken of er al een kamer voor me vrij was. Deze werd echter teruggefloten door zijn leidinggevende, ik moest gewoon wachten. Na 1,5 uur mocht ik alsnog de kamer in. Flauwe naleving van de regels en daardoor als erg klantonvriendelijk ervaren. Ik ben vaak (flink) vroeger in hotels dan de officiele check in tijd maar ben gewend dat er vaak alles aan gedaan wordt om mij z.s.m. in te checken. Voor mij een reden om niet meer terug te keren.

Simpel maar schoon en doet wat het moet doen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

We kwamen rond 12u aan maar konden nog niet inchecken omdat...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We kwamen rond 12u aan maar konden nog niet inchecken omdat de kamer pas om 14u klaar was. Er stonden 2 aparte bedden op de kamer. Blijkbaar is dit zo omdat de meeste hotelgasten zakelijke reizigers zijn, maar voor ons was dit een nadeel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

In het geheel teleurstellend
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Volgens de site van booking.com stond inclusief ontbijt. Toen wij gingen uitchecken moesten we 2 maal 14 euro betalen voor het ontbijt. Is niet netjes zoals vermeld staat. Mensen denken dat ze een kamer geboekt hebben inclusief ontbijt. Toen ik een printscreen van de boeking wilde maken blijkt de site te zijn aangepast. Wij hebben het gevoel dat we niet naar behoren zijn behandeld. Aan de receptie en public min of meer uitgemaakt voor leugenaar. Kregen de mededeling dat we het goed hadden moeten lezen! Vanwege tijdgebrek hebben we het er maar bij laten zitten. Matrassen van het bed waren erg zacht en de bedlampjes zat vol met viezigheid. Zullen andere mensen dit hotel niet aanraden.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Het ontbijt is van de rekening afgehaald.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel heel erg tegen. De gekookte eieren zaten in een warmhoudbak met koffiebonen. De eieren waren niet vast te pakken. Zo heet!! Na een kwartier nog niet afgekoeld. Ei was ook volledig doorgekookt en stonk naar koffiebonen. De koffie was veel te sterk!! Zelfs met melk en water was het nog niet drinkbaar. De yoghurt in potjes waren lauw.

Het ontbijt is van de rekening afgehaald. Dat is een prima service!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

het was maar voor een nacht wij hebben beter geslapen voor veel minder dan deze prijs die wij hebben
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het bed was door gezakt pijn in mijn rug aan over gehouden. De doche hebben wij niet gebruikt was heel erg klein en benauwd.

je kon koffie of thee zetten op de kamer

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima hotel voor zakelijk verblijf van een paar nachten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was de 1e dag geen afstandbediening voor de tv. Dit de volgende ochtend gemeld. Meewerker aan de balie bood excussen aan en gaf aan re regelen dat er een afstandbediening in de kamer gebracht zou worden. De 2e dag wel aanwezig maar werkte niet. Bij uitchecken is dit gemeld, maar hier werd door de baliemedewerker niet verder op gereageerd.

De centrale ligging bij locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne. Kamer 65 was niet schoon, rommel op de grond, wc niet schoongemaakt en schaamhaar vorige bezoeker aanwezig.Bij de prijs zat geen ontbijt.

De centrale ligging bij locatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ruime schone kamer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt maar veel te vroeg tot 9.00 ik ga een nachtje Hotel om te relaxen moet je vroeg je bed uit als je er ook wilt ontbijten.

Ruime schone kamer! Goede prijs kwaliteit verhouding en ook redelijk dicht bij centrum en openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Avond maal slecht, ochtend uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het jonge getinte meisje bij de avond maal was niet klant vriendelijk en vond dat zij totaal niet geschikt is voor dit beroep! Het eten smaakte hier minder door en de sfeer was daardoor ook matig.

Kamers waren goed en ontbijt was super geregeld

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Aan te bevelen hotel prijs/kwaliteit en voor een rustige nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig plek voor het ontbijt.

Ondanks mijn perceptie van Bastion was dit een zeer aangenaam hotel. Kamer zijn warm ingericht, netjes en stil zodat je goed kan slapen.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er mensen aanwezig waren die er niet (thuishoren daklozen asielzoekers?). De beveiliging heeft hier even gefaald. Maar toch respect voor de behandeling door vrouwelijke manager om het binnen de perken te houden maar als bezoeker mag ik dit niet meemaken het brengt een onrust gevoel van veiligheid in het gebouw.

Badkamer is wat te nipt zelfs voor kleine mensen. Lawaai ventilator s'nachts in badk.

Centraal gelegen en Ok voor één nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Frisheid handdoeken - Gehorig gedurende de nacht (oordoppen !) - Gezelligheid - Prijs ontbijt (overgeslagen)

+ Prima bed + Goed afgesloten parkeergelegenheid + Prijs kamer

Prima hotel om een nacht te slapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het avondeten kwalitatief tegen vallen. Bij het ontbijt werd me een omelet aangeboden, maar dat duurde te lang (na 20 minuten nog niets gekregen). Ik moest op tijd bij een (zakelijke) afspraak zijn dus uiteindelijk de omelet gecanceld.

De kamer was prima

Ik was er tevreden mee maar volgende keer wordt het Van der Valk.,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik denk dat ze er niets aan kunnen doen. Ontbijt karig maar personeel behulpzaam en netjes. Bakken een eitje en dat is prima.

Personeel is super lief maar het is echt een hotel voor alleen slapen. De bedden zijn zacht. Kamer is niet echt heel schoon. Kluis deed het niet. jjs kastje stond uit. TV was prima.

Prima uitvalsbasis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan de stad. Openbaar vervoer om de hoek. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Geen gebruik gemaakt van ontbijt (zat leuke adresjes in de stad) Kamer niet groot, maar alles aanwezig en je bent er toch alleen maar om te slapen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hele leuke kamer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zag een paar haren in de douche en de waterkoker zat veel kalk in.

Bedden lagen lekker! De temperatuur op de kamer was lekker! De kamer was gezellig en niet te groot en niet te klein!

Het bed was goed en heb heerlijk geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wasbak in de douche van kamer 44 was erg onpraktisch doordat het plankje er boven te veel naar voren uit stak, was er bijna geen ruimte om je gezicht te wassen. Geen bakje in de douche, zodat je moet bukken om zeep te pakken en voor lange mensen is dat niet echt handig. De ventilatie bleef de hele nacht aan....

Het bed was goed en heb heerlijk geslapen

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Helaas... zware onvoldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer geboekt vanwege praktische locatie bruiloft en om eigen jubileum ook een beetje te vieren. Dit ook aangegeven in de reservering. Echter enkel twee eenpersoonsbedden in de kamer. Bij navragen hij de receptie blijken alle kamers enkel eenpersoonsbedden te hebben...? We mogen de bedden wel aan elkaar schuiven! Later bleek de minibar van binnen beschimmeld en was de kamer in zn geheel niet echt schoon (stof en haren). Gemeld bij de receptie dat we echt niet tevreden zijn met de kamer om deze redenen. Met veel bombarie wordt de minibar uit de kamer gesleept om vervolgens weer (nog nat van het schoonmaken) terug te zetten op oorspronkelijke plaats. Bij checkout wordt gevraagd of alles jaar wens was, waarbij we nog eens aangeven wat er volgens ons niet juist was aan het verblijf, antwoord: Ok, ja ik zie een notitie, wilt u dan de factuur mee? We wisten dat het een redelijk goedkope overnachting was, maar we hadden wel voldoende basic accommodatie verwacht. Helaas.

Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Het personeel was open te spreken over alles en zij waren...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat hygiene betreft niet erg schoon. De badkamer had beter gepoetst kunnen zijn!

Het personeel was open te spreken over alles en zij waren heel erg vriendelijk

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Wc-papier was een beetje armoedig -Geen Discovery Channel? -Parkeergarage is niet geschikt voor auto's die wat lager afgesteld zijn.

-Nette kamer -Prima douche & badkamer -Bed was goed genoeg -Stopcontact naast het bed

Prima verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstraling van het hotel zelf viel wat tegen. Groot hek erom heen. Net een gevangenis. Gaf wel een veilig gevoel :-) Maar het verblijf was prima in orde.

Kamers waren netjes. Ontbijt prima. Vriendelijk personeel.

Vreselijk zonden van ons dure geld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden twee kluizen op de kamer die het allebei niet deden. Het brood was niet doorgesneden dat zat halverwege aan elkaar vast. Geen handdoek over het eten ook niet over het brood dus iedereen zat met zijn handen aan het eten. De bedden waren te zacht. Boven op de kast was het een stofnest. Mijn man had zijn broek daar neer gelegen die moest gelijk gewassen worden zo vies was ie. Dus al met al heel erg tegen gevallen erg jammer want wij vinden Utrecht heel gezellig maar voor ons geen Bastion meer.

Weinig

• Beoordeeld op: 25 april 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

I phone oplader vergeten in de kamer en niet terug gekregen (=gestolen door schoonmaakpersoneel?). De bedden waren hobbelig. Kwam 's avonds aan, hekken waren allemaal dicht, erg lastig om dan de ingang te vinden. Niet erg uitnodigend.

Personeel was erg vriendelijk, ontbijt was goed. Lekker lounge hoekje met open haard. Gratis parkeren. Kamer klein maar netjes ingericht.

Uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het water in de douche liep niet weg en stond er bij eerste douchebeurt nog in van de vorige gebruikers. Dat kan echt niet.

Ontbijt was goed, gezond en uitgebreid.