Beoordelingen over Bastion Hotel Zaandam

Wibautstraat 278, 1505 HR Zaandam, Nederland

#11 van de 14 hotels in Zaandam

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

te duur hotel....oke voor een nacht, maar ook niet langer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers zijn zeer klein...de badkamer is mini prijs kwaliteit verhouding is zeer slecht, zeker in vergelijking met andere hotel in de regio

parking en ligging kamer

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

De vriendelijkheid van de receptionist in de middag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging is niet heel mooi. Maar voor ons doel (festival bezoek) was het geen probleem.

De vriendelijkheid van de receptionist in de middag. En de bedden lagen heerlijk comfortabel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima verblijf maar prijs aan de erg hoge kant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muffe geur als je het hotel en je kamer binnenkomt. Als je eenmaal binnen bent bent ruik je het niet meer. Prijs/kwaliteit verhouding. Hier had ik meer van verwacht (misschien komt dit omdat er een evenement was).

De locatie van het hotel t.o.v centrum en de snelweg. Vriendelijk personeel. Heerlijke bedden, lekkere douche, lekker ruikend doucheschuim. Lekker ontbijt met veel keuze.Gratis parkeren. Gratis welkomstdrankje.

Locatie en de verse eitjes bij het ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ze geen mooi weer besteld hadden ;) geintje natuurlijk. Wel opvallend veel camera’s, is dat voor de gasten of het personeel ? Bijzonder ..

Locatie en de verse eitjes bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zoeken naar kwaliteit voor deze prijs!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs-kwaliteit verhouding was absoluut onder de maat. We betaalden EUR. 169,- voor een 2 persoons kamer exclusief ontbijt, waar overigens ter plekke nog EUR. 6,- belasting bij geteld werd. Samen met de drankjes aan de bar, hebben we bijna EUR. 200,- betaald voor 1 overnachting. Dat is te duur voor een hotel als deze.

De parkeerruimte. Die was voldoende aanwezig en gratis. Dat is altijd prettig.

Prima hotel voor een nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchevloer nogal glad. Veel erger: ik kan niet overweg met het aanwezige type koffieapparaat met cupjes. Ook dit keer weer twee cupjes verwoest, en zonder koffie het hotel verlaten.

Handig hotel wanneer je voor het werk onderweg bent. Gemakkelijk te bereiken, gratis ruime parkeergelegenheid, en de kamers zijn rustig. Goed alternatief voor hotel te Schiphol: veel goedkoper, en je rijdt er binnen een kwartier naar toe mits buiten de spits.

Fijne bedden, goede douche en zeer schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erg matig. "Verse" vleeswaren waren over de datum. Bij uitchecken wordt niet gevraagd of het verblijf goed is bevallen... wellicht vergeten....

Fijne bedden, goede douche en zeer schoon.

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onhygiënisch: Gele vlekken in beddengoed Vloeistof? vlekken op de lampenkap Bedden waren veel te zacht Airco maakt veel lawaai Electrische sleutel van de kamer werkte op een gegeven moment niet. 4x terug geweest naar de receptie en een half uur gewacht tot we de kamer in konden.

Koffie apparaat op kamer (met koffie voor 2 kopjes koffie) Gratis flesjes water beschikbaar Vriendelijk en behulpzaam personeel Uitgebreid ontbijt buffet Late check out Tegen vergoeding lunch pakket beschikbaar

Vriendelijk behulpzaam personeel, maar management zou er zelf eens moeten gaan slapen en ontbijten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van de drukke weg waar het hotel pal aan ligt. Ondanks ons verzoek om een kamer aan de achterzijde! Ontbijt viel erg tegen, voor bijna 15,-...zeer slecht! Koude eieren, koude croissants, voorgesneden droog brood enz. Alles zag eruit (en smaakte) of het in een keer allemaal om 7u was neergelegd en tot 10.30u blijft liggen. Onafgedekt brood, open vleeswaren enz. Er vlogen vliegen. Na melding kon er een verse warme omelet worden gebakken. We hoefden het niet te betalen, maar dat is nog geen oplossing.

Kamer, badkamer was prima. Modern en schoon! Dicht bij Zaanse schans (we hadden fietsen mee, deze konden veilig worden weggezet met dank aan het personeel! )

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer rook een klein beetje naar een sigarettengeur ondanks dat de kamer als niet-rokerskamer bij de ingang van de hotelkamer was aangegeven.

Vriendelijk personeel. Nette kamer en badkamer. Wat verder uit de stad, maar met de bus die voor de deur stopt in 5 minuten in het centrum van Zaandam.

Ok voor één nacht maar ik zou niet nog een keer boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging was aan een druk kruispunt, gelukkig waren wij er op een feestdag dus het was niet zo druk. Het terrein en de hotel-entree zien er erg rommelig uit. Deuren,ramen en vloer waren vies. Echt een werkmannen-hotel.

De kamer was netjes. Alles was aanwezig wat je nodig hebt voor 1 nacht.

Ligging was oké niet ver van Amsterdam centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging was oké niet ver van Amsterdam centrum. Leuke bezienswaardigheden, winkelstraat, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Gratis parkeren voor het hotel

Goede kwaliteit voor goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet inbegrepen en 15 euro extra per persoon. Er rookte iemand in een kamer waardoor die geur zich via de verluchting zich ook tot in omze kamer verspreide

Netjes ruime kamer Bushalte naar Amsterdam vlakbij.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima bedrag voor nachtje weg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was onwijs warm, ondanks de airco die we aan hadden staan. Losse bedden waren niet aan elkaar te schuiven Ontbijt erg duur, uiteindelijk ook geen gebruik van gemaakt.

Prima bedrag voor nachtje weg. Goede busverbinding richting Amsterdam en Zaandam.

Helemaal prima !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben liever 2 persoons bed in plaats van 2 bedden, maar dit was de laatste kamer.

Personeel is super meedenkend: zondag uitgestelde uitcheck in verband met feest de avond/nacht ervoor. Taxi's staan alvast klaar om naar feest te gaan. Personeel is erg aardig. Super !

In eerste instantie was onze comfort kamer 179?!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In eerste instantie was onze comfort kamer 179?! Euro. Alles verder vol dus een reservering gemaakt. Een week voor ons verblijf was de luxe kamer 154 euro dus onze oude kamer gecanceld en deze genomen. De dag van vertrek (toen we niet meer konden annuleren) was de kamer 100 euro op de site?!! Ik snap dat de prijs kan verschillen door vraag en aanbod maar 79 euro is echt belachelijk. En dan zelfs zonder ontbijt! Bastion is niet bijzonder dus prijs kwaliteit verhouding is echt ver te zoeken. Eerste en laatste keer voor ons

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

De temperatuur in restaurant veel te koud.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur in badkamer ver onder de maat

De temperatuur in restaurant veel te koud. Radiatoren stonden dicht. Ook bij binnenkomst kamer koud. Zelf verwarming hoger gezet, maar dat heeft geen invloed op de badkamer.

Goedkoop maar net niet helemaal prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wietlucht in de gang; waarschuwingsbordje voor drugsgebruik - gaven onveilig gevoel. Nachtkastje van de kamer was niet goed gepoetst, zaten nog plakkerige afdrukken op

Prettig personeel, nakkelijk parkeren

• Beoordeeld op: 29 december 2017

helemaal goed perfect personeel heerlijk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

in het trappenhuis hing een erg muffe geur personeel is gelijk wezen kijken en heeft actie ondernomen

Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam dachten met ons mee en niets was teveel gevraagd Op opmerkingen werd gelijk actie ondernomen en zelfs toen we onze kleding vergeten waren vertelde het personeel gelijk waar de dichtsbijzijnde kleding winkel was

De medewerker van het hotel was erg vriendelijk en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lucht in de hotelkamer was zeer onaangenaam. Deze lucht bleef je ook ruiken als je langer in je kamer aanwezig was. Een penetrante, muffe lucht. Waardoor slapen ook maar niet wilde lukken helaas. Op de parkeerplaats stond een buitenlandse geparkeerde auto met een persoon erin, deze bleef maar knipperen met zn verlichting wat ons een heel ongemakkelijk gevoel gaf. Geen veilig gevoel aldaar.

De medewerker van het hotel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook was het eten in het restaurant en het ontbijt prima.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorig. Wij hadden het geluk dat het niet heel druk was, maar je hoort echt alles ( buiten en binnen)

Ontbijt service was erg goed. Hele fijne douche

Prima maar mag qua schoonmaak wat beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er in de douche geen houder was voor je doucheschuim op te hangen. Verder was het ontbijt voor 14 euro vrij beperkt en zijn daarom bij vd valk gaan ontbijten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Helemaal goed! Dit hotel is in Zaandam voortaan eerste keuze.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik dan toch iets negatiefs moet bedenken: de badkamer is onderhand toe aan wat aandacht. Kit wat vuil, de afsluiter van één wastafel werkte niet helemaal goed en het douchegordijn is niet zo handig. Maar niks waaraan ik me heb gestoord hoor, prima zo.

Voor een korte trip voor het werk is dit hotel uitstekend. Dichtbij de uitvalswegen van Zaandam, heel gemakkelijk te vinden, gemakkelijk parkeren. En fijne kleinigheden als gratis welkomstdrankje, mogelijkheid (instant-)koffie op de kamer te maken. Personeel (receptie) informeel en heel prettig. Je voelt je na een lange dag meteen welkom.

Prima hotel op goede locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen in bad met een douchegordijn is wel enigszins gedateerd

Locatie en in verband met het feest welke wij bezochten kregen we late check-out tot 14.00 uur aangeboden

Matig verlijf voor 75 euro excl ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Schimmel in de bakamer - Haren in de badkamer - Je moet douchen in de badkuip waardoor de hele badkamer overstroomt - Lawaaig door de N-weg die ernaast loopt - De badkamer deur gaat amper open en maakt enorm veel lawaai waardoor mijn partner wakker werd als ik 's nachts wat water ging halen - Hotelkamer deur ging midden in de nacht open dus goed op slot doen - Hotelkamer deuren maken zo'n enorm geluid dat ik vanaf 6 uur toen andere gasten hun kamer verlieten niet meer kon slapen. - Twee eenpersoonsbedden en heb liever een tweepersoonsbed

Het hotel is was ok. We moesten last-minute een hotel zoeken omdat ze de weg voor ons huis aan het asfalteren waren. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

prima hotel voor het doeleinde waarvoor we het wilde...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er mag wel eens een opknapbeurt plaatsvinden op de kamer die we hadden. Heel oud sanitair! Maar de bedden waren prima

prima hotel voor het doeleinde waarvoor we het wilde gebruiken

Goed voor 1 nacht maar niet langer, en prijs was te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai op de gang een te kleine badkamer

Hebben geen ontbijt genomen. De kamer was vrij klein en in de badkamer had ik geen plaats om mijn spullen te plaatsen. Er was enkel 1 glazen legger voor 2 personen, teweinig. In de kamer stonk het naar sigaretten.

Over het algemeen goed bevallen, en een tweede bezoek is aannemelijk..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbedekking had iets beter gestofzogen mogen worden, en de badkamer iets netter (nieuwe toiletrol ophangen). Stelt op zich niet zoveel voor maar puntjes op de i).

Kamer was ruimer als verwacht. Over het algemeen nette indruk. Vriendelijk personeel.

Tot de volgende keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamertemperatuur viel ons tegen: te warm. In de nacht was er te weinig ventilatie, het ene raam kon maar een klein stukje open.

De matrassen waren heel goed

Goed alternatief om niet naar huis te hoeven rijden tijdens een klus voor het gehele weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Licht in de badkamer niet aan te krijgen, onder de bedden lege flessen tegengekomen. Uitgebreid aantal zenders op tv maar kriskras door elkaar.

Dat ondanks ik wist dat de kamerprijs exclusief ontbijt was en door het personeel werd gezegd inclusief ontbijt, de kamerprijs uiteindelijk inderdaad zonder ontbijt was en dit uiteindelijk niet in rekening is gebracht.

Prima, schoon eenvoudig hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderde kamers, terwijl op de site foto's staan van de nieuwe standaard bastion kamers

Prima, schoon eenvoudig hotel. Wel te duur, net als heel Amsterdam

Prima plek voor een budget overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De dame die in de ochtend wat kortaf en onpersoonlijk was. Prijs van het ontbijt.

Gemakkelijk te boeken, te parkeren. De verwelkoming van de hele behulpzame en aardige heren. Goede bedden

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Het personeel was prettig en vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op het eerste gezicht leek de kamer redelijk schoon, maar nadat mijn leesbril achter het nachtkastje was gevallen bleek daar een hoeveelheid stof te liggen die over een langere periode (weken?) moet zijn opgehoopt. De voegen in de badkamer vertoonden hier en daar zwarte plekken die verdacht veel op schimmel leken. Qua hygiëne laat dit hotel nogal wat steken vallen tov andere hotels van deze keten.

Het personeel was prettig en vriendelijk. Zoals in ieder Bastion hotel was het bed heerlijk comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Toen we eraan kwamen bij de hotel, was er geen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we eraan kwamen bij de hotel, was er geen baliemedewerker meer aanwezig, alleen 1 beveiliger en die weet en van niks dat er nog mensen moesten inchecken, want mijn reservering kon hij niet vinden in de systeem. Na 20 minuten wachten kwam er iemand een kamersleutelbrengen.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heeft aan de verwachting voldaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op kamer 27 is een zoemend geluid hoorbaar dat steeds van frequentie wisselt, af en toe uitgaat en dan weer opstart. De juffrouw achter de bar was zeeeer nadrukkelijk aanwezig.

goed bereikbaar en schoon.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Personeel bereidwillig en posetief. Maar weinig/bezuinigd personeel in dienst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt en prijstechnische ervan.

Ik ben wel andere ontbijt bij andere hotels gewend... Voor bastion keten gelden € 14-, ontbijt per persoon!!? Bijna wat Hilton hanteerde. Maar wat krijg je hiervoor terug?! Zeer slecht met de assortiment. Aub voor de co van de bastin keten. Doe er aub wat eraan/ermee..... Ps doet dief zijn best naar behoren en is vriendelijk. Bereidwillig voor oplossingen.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Voor roest uit te slapen goed hotel met lauw water

stoftapijt onder bedden. Lauwe douche, was bekend zeiden ze kwam dat iedereen gelijk ging douchen ???????

Ligging tov feestlokatie. Late uitcheck 14 uur

Warm welkom, koud water
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Harde bedden. Koud water. En na het doorspoelen van de wc liep het reservoir heel langzaam (en hoorbaar) vol.

Hotel zonder fratsen. Vriendelijk personeel en prima service.

Restaurant beneden all peil
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben ons diner samen met 4 vrienden gebruikt in het restaurant van Hotel Bastion. De kwaliteit , was bedroevend. De hoeveelheden waren zeer krenterig, 1 bakje patat te delen met 3 personen en 1 bakje groente voor 6 personen. Diverse alcoholische dranken waren niet voorradig in de bar, bv port, en het personeel was amateuristisch.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Het was plezierig dat we 2 uur langer mochten blijven dan...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we de bedden naar elkaar toe schoven lag er allemaal rommel onder de bedden. Niet alleen op onze kamer, maar op de kamers van onze vrienden op dezelfde gang. Verder zat er een irritante brom op de kamer van de ventilator in de douche.

Het was plezierig dat we 2 uur langer mochten blijven dan gebruikelijk. Dat konden we goed gebruiken na het late feest. De vriendelijkheid van het personeel was prima en ook het middageten was goed.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Hotel is dringend aan een opknapbeurt toe!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gedateerd hotel, het stonk enorm in de gang en de prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

Er was een pendeldienst naar de feestlocatie, goed geregeld!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt bleek maar tot half 12 dus we waren te laat en na 12 uur deed de kaart het niet meer terwijl we tot 2 uur uitcheck hadden

ik vind de bedden zo fijn!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Wij haven een feestje in de buurt en hebben overnacht

WiFi was erg traag

Restaurant was prima en snelle en goede service

Gastvrijheid, later ontbijt en latere uitcheck

Geen 2-persoonsbedden

Gastvrijheid, later ontbijt en latere uitcheck

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima hotel vanwege de locatie ten opzichte van de Hemkade feest locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit, hoge prijs bij boeken, lage prijs op de dag zelf.

Dicht bij de feest locatie. Standaard check-out tijd van 14 uur.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Perfect voor het doel

Er viel niets tegen.

Goed bed

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Vriendelijk, gastvrij hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zachte matrassen maar dat is persoonlijk

Het vriendelijke personeel die ons een grotere kamer aanbood zonder extra te betalen.

beetje te zachte matras

beetje te zachte matras

Te weinig parkeerplaatsen waardoor ik elders in de buurt...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weinig parkeerplaatsen waardoor ik elders in de buurt moest parkeren.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijke bedden hele mooie badkamer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen ik binnen kwam stonk het in de lobby naar rook. Personeel leek beetje chagerijnig.

Heerlijke bedden hele mooie badkamer!

Hotel is goed maar meer op de zakelijke markt ingesteld.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen voorzieningen voor fietsen en ontbijt is door de weeks van 6.00 tot 9.00 uur, wat vroeg is als je vakantie hebt.

De kamer

Uitzicht

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Condoomwrapper op vloer, smerige levenssapvlekken op bankje, stonk naar sigarettenrook, gordijnen smerig, herrie

Airco (Zomer 2018)!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruimte kamer en met name badkamer, die is echt te krap.

Airco (Zomer 2018)!

Mooie kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs was wel wat hoog zonder ontbijt.

Mooie kamer Goed bed.

Picobello
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bad kamer was heel schoon maar iets groter was Welkom geweest

Mooie kamer, goede service

Gehorig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is mega gehorig. Je moet daar vooral niet willen uitslapen want de schoonmaak gooit echt met deuren.

De badkamer was prima

prettige kamer, prima bed, uitsteken ontbijt, en lekker diner

prettige kamer, prima bed, uitsteken ontbijt, en lekker diner

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het inchecken laat, er is niemand aanwezig bij de balie rond...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het inchecken laat, er is niemand aanwezig bij de balie rond 2300/0000. Dus je staat er een tijdje te hopen of er iemand komt.

helaas geen RUST
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kleine ruimte en verbouwingswerken die plaats vonden wat niet van te voren was aangegeven

het in checken ging allemaal goed verder was het allemaal...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het in checken ging allemaal goed verder was het allemaal goed

Voldoet voor een kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Behoorlijk zachte bedden en een te kleine badkamer

Persoonlijk was erg attent en vriendelijk

Locatie bij uitvalswwegen

vlakbij snelweg

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het eten in het algemeen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van de koelkast

Het eten in het algemeen

Dit maal niet goed. Hopelijk kunnen we het geld terug krijgen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Direct geld terug ipv wachten op een hoofdkantoor

Geen gebruik kunnen maken van het sanitair helaas. We komen altijd voor een feest

Oud en niet bij gehouden hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet schoon. Wc was echt smerig hotel oogt oud en vies

Was dicht bij de.plekker waar we moesten zijn

gewoon goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gewoon prima hotel voor slaapplaats dichtbij werkplek. niets te veel maar zeker niet te weinig

Ranzig vies nootmeer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ranzig, overal schaamhaar en gebruikte tisues hoe kunje hier mensen laten slapen

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer netjes en compleet en een uitstekend ontbijtbuffet

Weer naar huis gaan

Weer naar huis gaan

zeer vriendelijk personeel, verder alles proma.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer vriendelijk personeel, verder alles proma.