Beoordelingen over Bastion Hotel Zoetermeer 3-sterren

Zilverstraat 6, 2718 RL Zoetermeer, Nederland

#6 van de 6 hotels in Zoetermeer

Dit hotel viel tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht ontbijt, thee stond niet klaar, borden moesten nog worden gehaald, broodjes niet vers gebakken. Kamer met koelkast die lawaai maakte en lawaai door drangers op deuren

Prima met een kanttekening
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De deur van de nooduitgang op onze etage naast onze kamer werd gebruikt als in en uitloop deur door rokers en personeel. Deze zware deur valt elke x met een doffe dreun dicht waardoor uitslapen na 7.30 geen optie was. Gemeld bij receptie als opbouwende kritiek. Ze zagen in het systeem dat de deur idd open was en verder ,na wat onverschilligheid, afscheid genomen..

Heerlijk bed en fijne douche

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima geregeld: flesje water gratis en bij het afgeven van je e-mailadres krijg je een drankje gratis in de bar elke keer als je in een Bastion hotel verblijft.

We hebben een upgrade van de kamer gekregen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben een upgrade van de kamer gekregen. Ruime kamer en fijne badkamer. Zalige bed, goed geslapen. Het personeel is super vriendelijk en proberen het naar je zin te maken. Alles uitstekend.

Absurd dat je jezelf hotel noemt ongeisoleerd naast het treinspoor !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was naast het spoor ! Geen isolatie . Kan niet slapen vanaf ca 4 uur in de ochtend . Absurd . Klacht gedaan . Antwoord was : dat spijt ons u had pech want andere kamers aan voorkant waren vol dus dan gebruiken we de kamers aan het spoor . Maar kamers kosten hetzelfde . Kamer geen toiletpapier . Toiletten beneden onder de remsporen . Gewoon goor en dat voor die prijs ! Heb volgende dag andere kamer gekregen voor 100 euro ! Wel aan voorkant met gratis ontbijt . Terwijl de kamers ook voor 59 euro staan aangeboden . Dat hadden ze anders kunnen aanpakken .

Zeer matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer stonk naar sigaretten. Sok over rookmelder getrokken ?! Badkamerlicht werkte niet Zelfs op de koudste stand was de kleine douche nog steeds een stuk te warm ?

Receptioniste was vriendelijk & behulpzaam in de mate van het mogelijke.

Goed voor een tussenstop of kort verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai van de steeds opnieuw voorbij rijdende treinen.

Ontbijt was in orde. Keuze in verschillende soorten broodbeleg. Mogelijkheid om een gebakken eitje te verkrijgen.

opzich kamer en badkamer prima, met koelkastje en koffie app.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

personeel was niet echt attent bij aankomst, de tweede dag was de kamer niet echt 100 %netjes, koffie kopjes waren nog vies en suiker niet aangevuld? bedden goed lag erg losjes op bed, hotel ligt buiten woonwijk meer op een bedrijven terrein, vandaar minder veilig gevoel.

opzich kamer en badkamer prima, met koelkastje en koffie app.

Verschrikkelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Trein voor de deur; Lawaai uit de badkamer; Lawaai uit de koelkast; Stofzuigen om 10 uur, Personeel loopt zomaar binnen, terwijl deur op slot; Wastafel is een grapje;

Modern ingericht; Gratis Wi-Fi; Gratis parkeergelegenheid;

Top en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets... het hotel heeft mijn verwachting ruim schoots overtroffen...

De hotel manager had speciaal een kamer beschikbaar gesteld dat ik het minst last van het omgevingsgeluid zou hebben.... mede gelet op mijn late aankomst voor het overnachten en het in de ochtend langer te kunnen blijven liggen... dat noem ik nu een inleven in je gasten en in hun behoefte... echt super...

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Aangenaam verblijf

Niets viel tegen.

We kozen dit hotel als uitvalsbasis om naar een sauna te gaan. We vonden het een goede keuze. Het ontbijt is dik OK. Prijs-kwaliteitsverhouding is ook goed tot zeer goed.

We vonden het een zeer aangenaam verblijf, en we komen zeker nog eens terug in een Bastion hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening bij de bar zou wel iets sneller kunnen, voor ons was het geen probleem maar kan me voorstellen dat mensen wat ongeduldig worden. De gebruiksaanwijzing van de kluis was niet erg duidelijk, het rode knopje hebben we niet kunnen vinden :)

Het personeel was erg vriendelijk en hielp ons gelijk als er een probleem was bv. met de sleutel en de kluis. Ook een taxi was zo geregeld, en er werd niet moeilijk gedaan voor de koffie op de kamer omdat we niet gestoord wilde worden.

Ideaal verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig licht in kamer. Kamertemperatuur (te warm en airco stopte midden van de nacht)

Kamer was strak ingericht, mooie badkamer, koffiemachine op de kamer

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt op de zondag gemist ivm zomertijd en geen alternatief bv kopje koffie/thee aangeboden terwijl voor 2 pers bij boeking ontbijt betaald is.

Locatie perfect.

TOP ....... leek me kort genoeg !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Komt niet zo snel wat in me op

Nu al een paar keer mogen overnachten in Zoetermeer niet het meest centraal gelegen hotel in Zoetermeer maar het overtrof alle verwachtingen De gastvrijheid de service de hygiëne en sindskort de komst van een degelijk koffiezet apparaat Chapeua !!!!

De hele entree, receptie, bar en restaurant stinkt naar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hele entree, receptie, bar en restaurant stinkt naar sigaretten rook. Op onze kamer lagen de sigarettenpeuken peuken achter de TV. Het hotel heet wel rook vrij te In, maar is het niet echt in werkelijkheid.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi stond nergens aangegeven dus heb ik niet kunnen gebruiken. Personeel zeer aardig. Zelfs toen het ontbijt was afgeruimd haalden ze voor mij nog het een en ander op.

Voldoet voor 1 à 2 nachten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

hygiene in de openbare ruimten liet te wensen over. kastdeur bij ontbijtbuffet kapot. veel vuil/kruimels op vloer en tafels en stoelen. Ook vuil in de lift. Er hing een muffe lucht in portiek en trappenhuis

de bedden waren comfortabel. Badkamer was netjes

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed maar koud!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte verwarming..kamer was en bleef koud. Open internet erg traag...v.w.b.secure internet (gratis) wist men de inlogcode niet. Dit moet echt verbetere.

Hartelijke staf

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Er is teveel toeristenbelasting van mn creditcard geboekt...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is teveel toeristenbelasting van mn creditcard geboekt namelijk het dubbele van de werkelijke hoeveelheid personen!! Tot op heden geen reactie van hotel mogen ontvangen en dat is slechte service ,en weer boeken via deze weg is voor mij dan ook geen optie meer. Mvg

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Als we van te voren de geluidsoverlast hadden geweten waren we ergens anders gaan overnachten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De geluidsoverlast van de treinen die elke vijf tot tien minuten voorbij raasden. Daardoor pas na 1 uur 's nachts in slaap gevallen en de volgende ochtend om 6 uur al weer wakker geworden van de treinen. Ook de thermostaat-regelknop viel telkens van de muur. Moet toch een kleine moeite zijn om dat ding goed vast te zetten. De vriendelijkheid van de barjuffrouw liet te wensen over.

de bedden waren prima.

Voor kort zakelijk verblijf in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onduidelijkheid over het feit of ontbijt inclusief was of niet. Ik dacht betaald te hebben voor ontbijt op de accommodatie bleek dit niet het geval te zijn aldus het hotel. Gebouw heeft een hoog ziekenhuis gehalte. Verbinding Lobby/receptie lift verdient aandacht. Entree drempel/afstapje is zeer irritant.

Prima hotel voor werk dichtbij de klant. Goed ontbijt.

Voor de prijs kun je niet veel zeggen, maar het hield niet over
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lippenstift op kopjes op kamer en veel stof toen ik de bedden naar elkaar schoof

Personeel bij aankomst ongeïnteresseerd en wees ons naar verkeerde verdieping

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een beetje een jongeren hotel. Blijkbaar wordt er volop gerookt op de kamers waarop een rookverbod geldt. De badkamer is zeer klein met een welhaast ontoegankelijke mini wastafel. Hele hotel is een beetje viezig. Stof op de lampen , stofnesten in de hoeken van de kamer. Verder hebben ze ook nog last van over de muren kruipende zilvervisjes.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed met versgebakken eitjes

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Was bijna als thuiskomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na inchecken bleek ik een kamer op de 6e verdieping te hebben aan de kant van de trein. Dankzij tussenkomst van Dewi en Samantha is er toch heel snel nog een kamer op de 1e verdieping aan de andere kant van het hotel geregeld! Super! Heel vriendelijk personeel. Gezellig en aangenaam. Meiden bedankt!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Positief gevoel

Eigenlijk niets voor 1 nacht

Nette kamers, goede parkeergelegenheid en bereikbaarheid. Vriendelijk personeel. Restaurant is goed maar niet bijzonder maar goede prijs/kwaliteit verhouding

ligging goed hotel niet schoon en onbijt slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was slecht, om 9.30 was meeste op of beleg was oud. kamers waren niet schoon, lag veel vuil op de grond. ventilator van de afzuiging was zeer luid en irritant voor slapen

de ligging

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prettig verblijf om 1-nachtje te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had graag verschillende soorten ei bij het ontbijt gezien, dit werd ons niet aangeboden. Daarnaast wel yoghurt maar ook hierbij graag muesli. Maar verder voldoende keus, voor ieder wat wils.

Erg gastvriendelijk personeel, er werd met ons mee gedacht.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Helaas geen positieve ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vieze rooklucht bij de receptie, trappenhuis, lift, gang en op kamers. Kamers waren stoffig en kruimels naast het bed, er wordt slecht schoongemaakt. Helaas hoorden we elke paar minuten de intercity’s en stoptreinen voorbij razen.

Geen

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Dichtbij mijn bestemming.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De slang van de douche lekte enorm. Het hele hotel stonk naar rook, ook op de kamer. Op de badkamer hing een vieze urinelucht, slecht schoongemaakt onder en naast de bedden. Lichtknoppen die erg vies waren. In het restaurant waren ze het bonnetje kwijt, dus heb uiteindelijk bijna ander half uur moeten wachten op eten. 's morgens deed het koffiezetapparaat het niet in het restaurant. Geen aanrader, zoek liever een hotel uit die een tientje meer kost en ik wel waar voor mijn geld krijg.

Dichtbij mijn bestemming.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Waardeloos, klachten ingediend, kom hier nooit meer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Meer dan een uur gewacht op warme maaltijd na bestellen, waarvan vlees vervolgens koud is! Tv geeft foutmelding ci module niet geïnstalleerd zelfs geen npo1 kunnen kijken! Smerige niet ontruimde tafels bij ontbijt, nergens bestek te bekennen! Zonder goedkeuring geld geïncasseerd van creditcard die diende als zekerheid stelling!?

De locatie pal naast de a12

Prima zakenhotel voor aanvaardbare prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt houdt niet over. Het op verzoek gebakken ei, of roerei, wordt zonder garnering naar de tafel gebracht. In het weekend sluit de keuken om 22:00 uur. We bestelden twee keer de saté en we kregen er maar één. De tweede portie kwam pas veel later. Tijdens de nacht werden we wakker gehouden door rennende, gillende en met deuren slaande andere gasten (dronken ruzie?). Om 3:00 de nachtportier moeten bellen. Dat waren (hopelijk) toevallig incidenten. Structureel is de locatie naast het spoor. En als je niet tegen voorbijrazende treinen kan, vraag een kamer aan de voorzijde.

Door de week is de keuken op tot 23:00 uur en serveert men een prima maaltijd voor een schappelijke prijs. Het personeel was vriendelijk en voorkomend. Op verzoek wordt bij het ontbijt een eitje voor je gebakken.De bedden waren (zeldzaam !) lang genoeg voor man van 2 meter.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Op zich nette kamer met zoveel geluid door het spoor dat goed slapen best lastig is...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Erg slechte geluidsisolatie. Voor een hotel naast het spoor Utrecht - Den Haag erg vervelend. En de airco koelde niet waardoor het weer te warm was. Raam open was helemaal geen optie. Daardoor erg slecht geslapen. En een hotel is er toch om te slapen...

Ontbijt en het bed waren prima.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed toeven voor een goede prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wastafel in de badkamer is wat moeilijk om je tanden te poetsen....stoot je hoofd aan het planchet.

Kamer was prima. Niet al te groot, maar voor 1 persoon goed. Vriendelijk personeel. Diner ook goed. Prijs/kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren aan de late kant voor het ontbijt dus geen gebakken eitjes meer.

De kamer was geweldig, medewerker aan de balie echt alleraardigst. We konden laat inchecken en werden daar keurig per mail van op de hoogte gesteld. Telefoontje zelfs gehad. ( gemist) Super.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goed hotel, netjes. Ideaal voor een zakenreisovernachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Water uit de inloopdouche liep niet richting het putje, maar de rest van de badkamer in, waardoor een flink deel van de badkamer blank stond. Vloer verkeerd getegeld waarschijnlijk. Niet heel erg, maar rare situatie. Daarnaast veel treinverkeer dat langs raast. Ikzelf heb daar niet zo'n last van, maar een kamer aan de andere kant van het gebouw nemen, is aan te raden voor mensen die daar wel last van hebben.

Nette kamer, waarschijnlijk nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Twee gratis flesjes water op de kamer en een (lege) koelkast voor je eigen drankjes/eten.

ontspannend en ons doel van het weekend bereikt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg veel stof onder de bedden (ook nog een prijskaartje van een eerdere gast) en op de spiegel. Het wasbakje is erg klein. hier kun je niet even je gezicht wassen. Ook miste we een bad. bij een eerdere overnachting was er in de kamer een bad aanwezig en gingen hier dan ook vanuit deze keer.

strakke kamers. lijken wel vernieuwd.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Kamers waren netjes en een goed verzorgd ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner: aanbod was goed, maar alles werd in fasen op tafel gezet eerst vlees en pas een tijdje later het garnituur.

Kamers waren netjes en een goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

aan te bevelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wilden met een groep van 18 mensen tegelijk eten en daar was men eigenlijk niet op berekend.

Ontbijt was goed, kamer schoon en netjes, mooie badkamer met inloopdouche

prima voor korte overnachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

handdoeken hadden vlekken, direct schone gekregen en gratis kop koffie. Goed opgelost. Bij uitchecken is ons niet gevraagd of alles naar wens was, dus heb toen niet verteld dat 1 vd lakens een gat in zat en op de between gordijnen een vieze vlek op zat.

aardig personeel, ontbijt buffet standaard maar prima

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na gebruik van de regenkamer liep alles onder......Zou fijn zijn als de lift ook eens schoongemaakt kon worden. De troep,die er lag toen we kwamen lag er na drie dagen nog toen we vertrokken

Hulp van het personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slapen was prima! Had voor mijzelf een lekker ontbijt bijgeboekt en dit was zonde van het geld
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt had zeker beter gekund. Ik heb thuis een ruimere keus en dat voor die prijs! Schandalig!

Kamer en service (personeel)waren prima. Ontbijt was matig (weinig keus en smerig bestek)

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Redelijk tot goed, maar zal volgende keer voor 14 euro meer weer een Vd Valk hotel nemen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffer moet je op kleine trap op tillen. Nachtkastje was nog vies. Je kan de waterkoker niet bijvullen, ja onder de douche erg onhandig. De pasta van het eten, was te gaar. De tafel waar ik zat, was niet volledig ingedekt, toen ik wilde gaan eten, moet ik mijn bestek van de andere kant vandaan halen. Daar moet eigenlijk degene van die bediening op letten.

Dichtbij waar ik moest zijn. Makkelijk parkeren.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

-Stof op de kamer -Vies bed, op het leren stuk van de box viezigheid -Op de 3e dag pas een kast om mijn kleding in te kunnen hangen. Maar deze was veelste stoffig.

Matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koelkast maakt veel te veel herrie, veel geluidsoverlast van de gangen en erg gehorig naar de naastgelegen kamers Aan de achterkant komt de trein bijna door je kamer!!!!

Geen ontbijt gehad

héél zeker niet voor herhaling vatbaar, en zal dit aan anderen ook afraden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was niet gekuist, de teennagels van de vorige gasten lagen op de grond, en badkamer veel te klein, men kon niet op een deftige manier naar het toilet gaan.

ontbijt was lekker

succesvolle aanvulling van ons fijne weekend

brood bij het ontbijt

vooral de gastvrijheid van de portier was uitmuntend hij vertelde ons precies hoe we moesten lopen en deed suggesties en was zeer behulpzaam ook toen we terug kwamen van ons diner kwam hij nog een gezellig babbeltje maken aan de bar

makkelijk te bereiken, fijne bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

na 1 minuut douchen stond de hele badkamervloer onder water. Badkamers waren net gerenoveerd maar dit was een fout in de afwerking waar al meerdere klachten over waren gekomen. Zou opgepakt gaan worden maar voor dat moment konden ze ons alleen extra handdoeken geven om de vloer weer een beetje droog te krijgen. Aparte oplossing.....

makkelijk te bereiken, fijne bedden

Gezellig en vermakelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deze keer een wat langer verblijf gehad. Vanwege de vakanties was het nog redelijk rustig in het hotel, maar gezelligheid was er wel. Voor een beetje persoonlijk contact is dit zeker een aanrader!

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel grenst achteraan aan een spoorweg. Geen matrasbeschermer onder hoeslaken, dus rechtstreeks op matras.

Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Lekker eten.

Het waren 2 heerlijk rustige nachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was wat klein en er was helaas geen stopcontact. Op de TV kon helaas geen DVD speler o.i.d. aangesloten worden.

Het was een erg mooi hotel, met een gratis poolbiljard tafel. De kamers waren mooi, schoon en dagelijks werden de bedden opgemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

het kan beter....
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op vrijdagavond wou ik nog een soepje rond 23u, maar toen lieten ze weten dat de keuken reeds gesloten was, deze zou alle dagen sluiten om 22u. Geen probleem uiteraard, respecteer ik. Dag erna heb ik speciaal om 21u een soepje gevraagd en toen zeiden ze opnieuw dat de keuken reeds gesloten was?! Ook het ontbijt was alles behalve fameus, fruit uit blik en koffiekoeken uit pak. Maar men betaald wel elk 14eur per dag per ontbijt.

Het bed was super om in te slapen!

prima verblijf voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerwisser badkamer ontbrak, geen plek om klerenhangers op te hangen, het warm eten vonden we niet erg geweldig.

Kamer was goed en netjes, bedden goed. Wastafel heerlijk ruim om je spullen neer te zetten. Ontvangst uiterst vriendelijk en bediening snel

Kamer was in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dineren was zeer beperkt mogelijk (alleen aan de bar) vanwege een grote groep wielrenners. Nauwelijks nog aandacht voor de overige gasten

Kamer was in orde

Nooit meer bij een bastion hotel verblijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klantonvriendelijkheid Botte reactie van de medewerkers Niet mee willen denken. Totaal niet gezinsvriendelijk. Onprofessioneel personeel Ik was met mijn kind en ik had zn kinderwagen en tassen in mijn armen en kon de deur niet openen naar de lift toe. Medewerkers stonden er letterlijk naast en hebben geen hulp geboden. Ook niet eens gevraagd. Ontbijt was maar tot negen uur.

Fijn verblijf voor een scherpe prijs, vlakbij Den Haag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Handdoekenrek in badkamer zit erg hoog voor kleine mensen. Kopjes waren niet afgewassen.

Het vriendelijke personeel en de fris en als nieuw ogende kamer.

Comfortabel verblijf bij Bastion
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige, comfortabele en erg schone kamer! Bij aankomst gratis upgrade naar executive kamer. Zeer veilig. Locatie wel wat uit het centrum, vanaf NS station Zoetermeer of Zoetermeer Oost circa vijf minuten met de bus. Halte voor het hotel.

Horror
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer Slecht bevallen Receptie walm van drugs wietlucht Deuren gaan met hoog geluid dicht, slecht nachtrust gehad. Kamerdeur niet eens fatsoenlijk open te krijgen. Koffie thee faciliteiten staat op de website maar slecht geregeld. Brief naar bastion geschreven. Willen mijn boeking van 2 kamers compenseren met een maaltijd en een drankje. Te gek voor woorden als je zo duur hebt betaald. Zal mijn rechtsbijstand inschakelen. Verschrikkelijk als copd en mijn oudere moeder een receptie in te gaan alsof het een coffeshop is. Personeel ongekwalificeerd.

Voor een overnachting met ontbijt prima, niet om te dineren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's avonds in het restaurant gegeten en het eten was lauw. Niet omdat alle tafeltjes bezet waren en het te druk was, maar omdat de telefoon voor het personeel zo interessant is dat het eten niet gebracht werd. Een fles rode wijn niet verkrijgbaar. Je eet graag in het hotel van verblijf omdat je dan iets kunt drinken. Als er dan geen wijn is vervalt de reden om in het hotel te dineren.

Het ontbijt was geweldig, op verzoek wordt een eitje gebakken en aan tefel geserveerd met een brede glimlach. De kamers waren prima, comfortabel bed, prima douche.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Voor een overnachting O.K.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet inclusief. Een goed alternatief is om naast het hotel voor een fractie van de prijs een (eenvoudig) ontbijt te nemen bij de McDonalds.

Voor een overnachting goed. Niet om op je kamer te zitten.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

voorziening voor een nacht oke.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mis kledinghaken in de kamer, er is alleen een kast met legplanken. Kleding moet op de stoelen gelegd worden. er was wel een koelkastje, ook stonden er 2 kopjes met twee zakjes thee of koffie, alleen geen waterkoker, dus helaas geen drinken,

Schone kamer met een goede sanitaire voorziening. goed bed. Er stonden 2 flesjes water, verder zie onder.

Keurig hotel voor een goedkope zakenovernachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel ligt op een industrieterrein, naast de Mac. Donalds. Dat is niet erg voor een overnachting. De gasten lijken op werklieden die ergens ondergebracht moesten worden voor hun werk. Beetje rumour in ochtend en avond, van korte duur. Het hotel ligt vlak naast het spoor, maar in de nacht rijden er geen treinen, wel in de avond en vroeg ochtend. Als je binnenkomt valt een verschaalde rooklucht op. Het lijkt erop dat er 's avonds aan de bar gerookt wordt. Is niet helemaal meer van deze tijd.

keurige schone kamer, sanitair klein maar prima douche. Na 1 nacht werd de kamer weer even netjes rechtgetrokken. De prijs was concurrerend met 125 euro voor 2 nachten. Wel werd er voor twee personen toeristenbelasting geheven. Dit wordt nog teruggeboekt als het goed is.

Kamers waren ruim.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sleutels / toegangspassen werkte niet. Moesten keer op keer naar de receptie om het te laten activeren. Zeer vervelend. In de badkamer hing er een rare lucht, vis- pis lucht. Niet echt fris om je op te frissen.

Kamers waren ruim.

Top verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijke douche alleen vond ik hem wat aan de kleine kant.

Het ontbijt was heerlijk heel vriendelijk personeel goed verzorgd. Dit was onze eerste keer hier maar zeker niet de laatste.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Badkamer was niet echt schoon en ontbijttafels waren wel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was niet echt schoon en ontbijttafels waren wel gedekt, maar er lagen nog veel kruimels van de vorige gebruiker op. Hele krappe doucheruimte en hele krappe toiletruimte

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prima als voorovernachting voor de vakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is niet zo uitgebreid, verder worden de eieren op een plaat in het restaurant gebakken met als gevolg een enorme stank. Na het ontbijt stinken je kleren tot en met. Niet echt fris dus 😩

Vriendelijkheid personeel.

Ontbijt is voldoende, broodjes, croissant, brood, kaas,vlees...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst van het hotel rook ik dat er gerookt wordt. We konden savonds geen geld wisselen om drank of snoep uit de automaat te halen. Badkamer kan beter gepoetst worden, stof op de fohn en aan het kozijn bij de deur. Kalkvlekken op douchewand en vloer. Badkamer is vrij klein. Er lag nog een pak koekjes van een vorige gast.

Ontbijt is voldoende, broodjes, croissant, brood, kaas,vlees, zalm. Yoghurt, fruit, zoet beleg, gekookt ei etc. koffie,thee en sap. Gebakken ei wordt ter plekke gemaakt. Er is een aparte rookruimte. Bedden zijn schoon. Waterkoker, kopjes, lepeltjes, koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Gemengde gevoelens
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een fout met kamernummers door het hotel duurde bijna een uur om op te lossen. Erg slecht. Tevens kamer voor collega's geboekt. Deze was echter zeer slecht. En nog steeds armoedig wc-papier.

Prima kamer, schone en ruime badkamer. Voldoende stopcontacten.

Slechter dan verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat men het raam had laten open staan waren er allerlei insecten naar binnen gevlogen. Als dan de receptioniste zelf de stofzuiger ter hand moet nemen, en tegelijkertijd de bar waarneemt - dan is er toch iets fout in de planning.

Het personeel bleef vriendelijk ondanks de topdrukte (pinksteren). Het ontbijt was goed geregeld en in orde.

Eerst de kamer checken en goedkeuren dan pas in de verhuur opnemen!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet volledig ingericht, er is geen mogelijkheid om een jas op te hangen, geen haakjes dus geen klerenhanger, er stond slechts 1 stoel in de kamer, geen INFO over het hotel of VLUCHTROUTE, in de badkamer staan de handdoeken-rek erg HOOG en konden we er MOEILIJK bij. We hebben het niet doorgegeven omdat we begrijpen dat de inrichting nog moet gebeuren, maar het is wel gehuurd voor die prijs.

De kamer is nieuw, de bedden ws nauwelijks beslapen, mooie tegelvloer in de badkamer

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Had er meer van verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet schoongemaakt, er waren werkzaamheden gaande van 7 am t/m 7 pm, wifi is onbeveiligd, prijs kwaliteit viel dus tegen.

Eten was goed, genoeg keuze en kamerinterieur prima.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Erg jammer! Gastgerichtheid beneden peil
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel wordt gerenoveerd. Jammer dat gasten daarover niet werden geinformeerd. Airco defect op de kamer, geen vuilnisbak, tv deed het niet. Erg gehorig en geluidsoverlast van bouwvakkers om 7.30 uur... Slechte service

Kort verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ze zijn net het hotel aan het renoveren. Op zaterdag ochtend waren de mannen al reeds om 7.15u aan het werk. Dat er moet gerenoveerd worden daar heb ik geen bezwaar tegen maar moet dat dan echt zo vroeg starten op een zaterdag. We kwamen speciaal naar hier om op zaterdag niet zo vroeg te hoeven te vertrekken van thuis uit en om toch even kunnen uit te slapen. Jammer eigenlijk

Het ontbijt was verzorgd. Eitje werd aan tafel gebracht. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Aan het personeel ligt het niet.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs-kwaliteit verhouding. Voor 87,- leg ik er voortaan liever wat bij en ga ik naar Vd Valk. Daar is sws in het hotel al meer te beleven (gezellige drink- en eetgelegenheid). Het waren verder kleine irritaties: afstandbediening vd tv deed het niet, wil je daarover de receptie bellen dan moet je de tv aanzetten om te weten hoe de telefoon werkt. Twee koffiezakjes, twee theezakjes, twee suikerzakjes -> dat zijn er twee te weinig, dus moet je weer naar beneden voor suiker, en later weer naar beneden voor melk. Er is wel wifi, maar niet sterk genoeg voor computerspelletjes (was mijn zoon niet blij mee). Kortom: het is er heus niet slecht: bed is goed, badkamer is compleet, je hebt een dak boven je hoofd. Voor 85,- verwacht ik toch ietsje meer. Als dat ietsje meer 105,- kost bij bijvoorbeeld Vd Valk, dan geef ik dat liever een volgende keer uit.

Vriendelijk, behulpzaam en klantgericht personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Treinen die voorbij kwamen, toilet erg krap en wastafeltje in badkamer onhandig met dat plankje er net boven: weinig ruimte. Paar vlekjes op muur douche in een verder schone ruimte. Dames housekeeping klopten tot 2 keer toe aan, terwijl ik tot 12.00u de tijd had. Was onhandig vanwege lange werkdagen en behoefte aan slaap. Ook hun werkzaamheden in aangrenzende ruimten gaf wat onrustig gevoel. Desondanks heb ik een prima verblijf bij jullie gehad! Een volgende keer zal ik echter specifiek om een rustigere kamer vragen, en het bordje 'niet-storen' buiten hangen! ;-)

Goede belichting bij bed, matras zacht, maar net ok. Televisie prima zicht op! Alle noodzakelijke faciliteiten aanwezig. Goede douche. Tv afstandsbediening deed het niet, maar er werd onmiddellijk een nieuwe gebracht.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bastion Hotel Zoetermeer